Porissa KUNNON LÄVISTYS LIIKE???

Mie... ;)

Onkos Porissa joku kunnon lävistysliike... ?pitäis mennä ottaa napalävistys kesällä...!!! (Jee, JEE) En oo oikeen tietonen... ;)

24

6704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaRs

      No ainakin toi Tattoo Nation.

    • ....

      poikakaverini otti tuolla tattoo nationissa nännilävärin... ja muutama kaverini on ottanut siellä napakoruja ja kulmiin koruja...

      hygienia kohdallaan, vaikka pojat hieman pelottavilta näyttävätkin :)

      • PiLLoW

        moi juuli :)täällä sitä hankitaan jo tietooo.... eiks oo hyvä palsta??? mun mielest ainaki


      • basse

        pitääkö olla yli 18 vuotias että saa siellä liikkeessä kielilävärin


      • ...
        basse kirjoitti:

        pitääkö olla yli 18 vuotias että saa siellä liikkeessä kielilävärin

        eei mut jossai vaaditaa vanhemmat mukaa taik sit lupalappu että saa ottaa xd


    • hihhihhiihii

      ei Porissa oleeeee. suippokorvaapoooriilaaine!

    • VIISAS-PORILAINEN

      Mä voin sanoo et Poris jos jossai on hyvii lävistys liikkeitä :) Mut ei tartte men kunnon liikkeeseen kun tiedän porista yhden Ville Rintala se jos joku on hyvä se laittaa sit nii hienoi tatuointei ja lävistyksii vaik on vasta 23v. SUOSITTELEN :) (katsokaa facebookista Ville Rintala) ja siel ei tarvii mitää lupa lappuu tai huoltajaa :DD OLEN KÄYNYT MUUTEN HÄNELLÄ MUTTA OSOITETTA EN MUISTA ULKOA :)

      • jujujujuju

        joo oon kuullu tosta tyypistä eikös se ookki voittanu jotain bmx kilpailuja?


      • huhhahheijaa

        Itte oon kuullu ja nähny et kyseisen sällin kotonaa tekemät kuvat huuhtoutuu ekassa suihkussa viemäristä alas ---> haaleeta jälkee... Mikäs siinä jos haluu mielummi halvalla ku hyvää=)


    • ???

      hheei.. tietääks kukaa,et onks poris tai jossau ulvilas jotai liiket,jos sais alle 18v. otta lävistyksen?

    • f15u

      Porin Tattoo Nationissa saa ottaa lävärin 16-vuotiaana eikä tarvii huoltajan lupaa, tatuointeihin siellä vaaditaan se 18-v ikä tai huoltajan suostumus:) Ite kävin ottamassa siellä kielilävärin nyt ennen joulua ja oli kyllä tosi nopee ja kivuton prosessi, ainakin mun kohdalla siis. :)

    • ?

      hei onks poris sellast liiket mis voi ottaa ilma mitää lupalappui ni huulikoru ? alle 15-vuotias ?

    • ottajajja

      Saaks 15v ottaa Tattoo Nationis kulmalävistyksen, jos on huoltaja mukana?

    • raggg

      Ajattelin itte men ottaa Poris huuleen lävärin,, Ja mul on suositeltu tota Tattoo Nationii , ja muutama kaveriki o siel ottanu =) Mut saaks siel ottaa alle 15v lävärin ilma vanhempii ? ; /

      • tattooed96

        Missään paikassa ei tehdä läväreitä alle 16-vuotiaalle ilman vanhempia, 16v saa ottaa yksinään.. Paitsi surfacen, nännilävärin tai genitaalilävärin..


      • tattooed96 kirjoitti:

        Missään paikassa ei tehdä läväreitä alle 16-vuotiaalle ilman vanhempia, 16v saa ottaa yksinään.. Paitsi surfacen, nännilävärin tai genitaalilävärin..

        Missä saa ottaa alle 18 vuotias ilma huoltaja lupaa sillo ku hankein nää snaket vyömestas nii siel oli et piti ol 18 et sai ilma huoltaja lupaa ja oon nyt 17 ja aattelin hankkii uude lävistykse mutta mistä saa otettuu porista


    • napakoruu ♥

      Saaks siel tattoo nationis ottaa napakorun 14v. ilman huoltajaa, jos vaikka lupalappu? (:

    • 13v

      No Putsion parturiliike tekee tosi ammatitmaisia lävistyksiä. Ite kävin tossa viikko sitten ottamassa huulilävistyksen. Tosi ammattimaista oli! Suosittelen
      Olen siis kolmetoista vuotias. Ja ei ollu vanhempia mukana, mut tekaistu lupalappu oli.

    • 15v

      mä oon ottanu Vyö-Mestas rustokoru ja tragusi ja oon ollu tosi tyytyväine :)

      • utelias2

        vieläkö vyö-mesta on pystyssä?


    • 15v

      ei ole, se lopetti vuoden vaihteessa

    • Kaitzuuuh

      Ai mis mää kävin ottaa nää snaket eri aikaa kyl olin sillo 15 ku viimeisen otin ja ny oonn 17 ja aattelin ottaa uuden lävistyksen mut vyömestaa ei oo enää ja jos olet alle 18 vuotias nii en saa ilma huoltaja lupaa ja nytten luin näitä kommenteit nii joku sano et saa otta ajos on 16 nii kertoisikko sitten missä??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe