Halpa Astran huolto

Adam Opel jr.

Teetin juuri Astraan 90 000km (vm. -99) huollon, eikä se maksanut kuin 719€ (hammashihna, vesipumppu ja muuta määräaikaishuollon kulutustavaraa). Opelilla kyyti on halpaa, sillä nyt voi autoilla 60 000km vain n. 500€/vuosi (30 000km vuodessa) tuulilasi/talvi ennen seuraavaa 719 euron menoerää.

5

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

      Aika hurjalta kuulostaa, muistelisin käyttämässäni liikkeessä 90tkm huollon hinnan (sis. nokkahihna) olleen reilut pari tonnia vanhaa rahaa ja nythän hinnat laskevat, kun Opel tulee vastaan nokkahihnan vaihtokuluissa.

      Kannattaa tarkistaa ettei kassalla tullut virhettä, jos juttusi oli edes tosi...

      • mies

        Pitäisikö jokaisen Opel merkkiliikkeen tietää ko. asia kun mainitsit että "Opel tulee vastaan nokkahihnan vaihtokuluissa?"


      • Adam Opel jr.

        90 000 km huolto, katsastustarkistus, nokkahihnan muiden releiden ja vesipumpumpun vaihto 719 euroa samassa Opel-liikkeessä, josta auto on ostettukin. En tiedä kuka tuli ketäkin vastaan, mutta tuon se maksoi eikä katsastusta varten ainakaan kerrottu mitään vaihdetun eikä kuitissa ollut erittelyä vaihdetuista tavaroista.


      • Pete
        mies kirjoitti:

        Pitäisikö jokaisen Opel merkkiliikkeen tietää ko. asia kun mainitsit että "Opel tulee vastaan nokkahihnan vaihtokuluissa?"

        Joku oli kysynyt asiaa maahantuojalta ja laittanut vastauksen nyysseihin:

        Hammashihnanvaihto kuuluu osaksi huolto-ohjelmaa, joten maahantuoja ei
        suoraan korvaa vaihtokustannuksia. Tässä tapauksessa maahantuoja on
        kuitenkin tullut sillä tavalla vastaan, että osien hintoja on alennettu
        aiemmasta sekä useimmat
        kauppiaat ovat alentaneet työkustannuksia hammashihnan vaihtoa koskien.

        Ystävällisin terveisin
        OPEL OY
        Asiakaspalvelukeskus
        Erika Bruun


      • saku
        Adam Opel jr. kirjoitti:

        90 000 km huolto, katsastustarkistus, nokkahihnan muiden releiden ja vesipumpumpun vaihto 719 euroa samassa Opel-liikkeessä, josta auto on ostettukin. En tiedä kuka tuli ketäkin vastaan, mutta tuon se maksoi eikä katsastusta varten ainakaan kerrottu mitään vaihdetun eikä kuitissa ollut erittelyä vaihdetuista tavaroista.

        Joo kyllä on kallista ja samaa oon itsekkin miettinyt. Ja siinä olisi kyllä yks mitä kannattaisi ehkä harkita jos vaihtaisit Fiiattiin ...siinä hinta laatusuhde on kohallaan.
        Mene katsomaan Fiiat palstaa....hyviä kirjoituksia löytyy mm. "Voiko terve mies ajaa Fiiatilla"
        Hyvää kevään jatkoa ja paljon kilometerjä :-))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe