miten saa vatsataudin?

,,,,

niin siis miten saa jonkun oksennustaudin tai kuumeen tai jotain?

tossa alempana luki että kuumeen saa jos syö tupakan puruja, mutta paljo niitä sitte voi syödä ettei kuole tai jotain? Ei ne kyllä taida olla hengenvaarallisia kuin joillein pikku vauvoille.

138

36644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadunvarressa

      nuolemassa vaikka koirankakkaa niin saattaapi pöpö iskeä ;)

      • JOOPO

        näin on käyppä!!!!!!!!!!!!!!!!! se oli tosi YÖK!!!!!!


      • KokeillaanTaas

        Ei tavi olla ees koirankakkaa, omastakin tulee sairaaksi, jos sitä pääsee verenkiertoon, kun kakassa on kaikenmaailman virukset ja bakteerit.


    • päiväkotiin

      hiihtolomien aikaan. Yleensä joulun alla ja hiihtolomien aikaan liikkuu vatsataudit päiväkodeissa. Meillä oli joulukuun alussa sellainen vatsatauti jonka sai puol sukuu. Tyyliin joku kurkkasi ovesta niin oksensi/ripuloi viimeistään illalla. Itsekkin vietin yön vessassa ja tuli molemmista päistä. En tajuu kuin joku haluu ehdoin tahdoin vatsataudin?

      • vaarallista

        Tupakanpuruista voi tosissaan vaikka kuolla, en suosittele nauttimista. Mahatautia eikä muitakaan tauteja kannata hankkia, sillä aina voi teeskennellä! Mahataudin teeskentelyyn riittää oksennusyritys ja rasvainen tukka joka saa aikaan sopivan suhruisen olensairas-lookin. Flunssa samalla ohjeella, esim. naaman virutusta paljolla vedellä ennen h-hetkeä, kenties apuna sipulilla viritettyä vedenvalumista silmistä (pese sipulinhaju käsistä, heitä kasvis pois ennen h-hetkeä) käheällä äänellä puhumista jne.
        Muistuu ihan mieleen omat kouluajat, jolloin juoksin ilman takkia 25 asteen pakkasessa vain jotta sairastuisin ja ei tarvitsisi mennä kouluun (olin ujo ja koulukiusattukin). Sairastuinko? Mitä vielä, siinä vastustuskyky vain kasvoi...


      • nöpönassu
        vaarallista kirjoitti:

        Tupakanpuruista voi tosissaan vaikka kuolla, en suosittele nauttimista. Mahatautia eikä muitakaan tauteja kannata hankkia, sillä aina voi teeskennellä! Mahataudin teeskentelyyn riittää oksennusyritys ja rasvainen tukka joka saa aikaan sopivan suhruisen olensairas-lookin. Flunssa samalla ohjeella, esim. naaman virutusta paljolla vedellä ennen h-hetkeä, kenties apuna sipulilla viritettyä vedenvalumista silmistä (pese sipulinhaju käsistä, heitä kasvis pois ennen h-hetkeä) käheällä äänellä puhumista jne.
        Muistuu ihan mieleen omat kouluajat, jolloin juoksin ilman takkia 25 asteen pakkasessa vain jotta sairastuisin ja ei tarvitsisi mennä kouluun (olin ujo ja koulukiusattukin). Sairastuinko? Mitä vielä, siinä vastustuskyky vain kasvoi...

        olipa hauskat ohjeet! :)


      • epäreiluu
        vaarallista kirjoitti:

        Tupakanpuruista voi tosissaan vaikka kuolla, en suosittele nauttimista. Mahatautia eikä muitakaan tauteja kannata hankkia, sillä aina voi teeskennellä! Mahataudin teeskentelyyn riittää oksennusyritys ja rasvainen tukka joka saa aikaan sopivan suhruisen olensairas-lookin. Flunssa samalla ohjeella, esim. naaman virutusta paljolla vedellä ennen h-hetkeä, kenties apuna sipulilla viritettyä vedenvalumista silmistä (pese sipulinhaju käsistä, heitä kasvis pois ennen h-hetkeä) käheällä äänellä puhumista jne.
        Muistuu ihan mieleen omat kouluajat, jolloin juoksin ilman takkia 25 asteen pakkasessa vain jotta sairastuisin ja ei tarvitsisi mennä kouluun (olin ujo ja koulukiusattukin). Sairastuinko? Mitä vielä, siinä vastustuskyky vain kasvoi...

        Mä haluun kuumetta millä hinnalla hyvänsä. Haluuko joku kertoo miten sitä saa?


      • gpjgpoijsg
        epäreiluu kirjoitti:

        Mä haluun kuumetta millä hinnalla hyvänsä. Haluuko joku kertoo miten sitä saa?

        sain vahingossa tupakanpurua suuhuni, ja nielasin sitä..
        noin 5 minsan päästä tapahtuneesta mul oli 39 astetta kuumetta ja mul oli paha olo & mikreeniä oli! :S
        ei oikeesti kannata kokeil ellei oo joku tosi hyvä syy.. pää tuntu halkeava koko aja ;D
        mul oli joskus 41-42 astetta kuumetta, ja oli parempi olo ku sillo ku mul oli 39 tupakanpurusta.... ei mielyttävä kokemus :P


      • Tössö-
        gpjgpoijsg kirjoitti:

        sain vahingossa tupakanpurua suuhuni, ja nielasin sitä..
        noin 5 minsan päästä tapahtuneesta mul oli 39 astetta kuumetta ja mul oli paha olo & mikreeniä oli! :S
        ei oikeesti kannata kokeil ellei oo joku tosi hyvä syy.. pää tuntu halkeava koko aja ;D
        mul oli joskus 41-42 astetta kuumetta, ja oli parempi olo ku sillo ku mul oli 39 tupakanpurusta.... ei mielyttävä kokemus :P

        Hassua ! Just mietin itekkin samoja asioita :D Kiitos tiedoista


      • tampaxx
        gpjgpoijsg kirjoitti:

        sain vahingossa tupakanpurua suuhuni, ja nielasin sitä..
        noin 5 minsan päästä tapahtuneesta mul oli 39 astetta kuumetta ja mul oli paha olo & mikreeniä oli! :S
        ei oikeesti kannata kokeil ellei oo joku tosi hyvä syy.. pää tuntu halkeava koko aja ;D
        mul oli joskus 41-42 astetta kuumetta, ja oli parempi olo ku sillo ku mul oli 39 tupakanpurusta.... ei mielyttävä kokemus :P

        Osaako joku sanoa kauan tuo tupakanpurun aiheuttama kuume kestää?


      • reaper
        vaarallista kirjoitti:

        Tupakanpuruista voi tosissaan vaikka kuolla, en suosittele nauttimista. Mahatautia eikä muitakaan tauteja kannata hankkia, sillä aina voi teeskennellä! Mahataudin teeskentelyyn riittää oksennusyritys ja rasvainen tukka joka saa aikaan sopivan suhruisen olensairas-lookin. Flunssa samalla ohjeella, esim. naaman virutusta paljolla vedellä ennen h-hetkeä, kenties apuna sipulilla viritettyä vedenvalumista silmistä (pese sipulinhaju käsistä, heitä kasvis pois ennen h-hetkeä) käheällä äänellä puhumista jne.
        Muistuu ihan mieleen omat kouluajat, jolloin juoksin ilman takkia 25 asteen pakkasessa vain jotta sairastuisin ja ei tarvitsisi mennä kouluun (olin ujo ja koulukiusattukin). Sairastuinko? Mitä vielä, siinä vastustuskyky vain kasvoi...

        Määki olin koko talven ulkona ilman takkia, ja arvakkaa sairastuinko? no en tietenkää ja nyt ei oo ollu kuumetta pitkää aikaan >.


      • nuuskakeke
        gpjgpoijsg kirjoitti:

        sain vahingossa tupakanpurua suuhuni, ja nielasin sitä..
        noin 5 minsan päästä tapahtuneesta mul oli 39 astetta kuumetta ja mul oli paha olo & mikreeniä oli! :S
        ei oikeesti kannata kokeil ellei oo joku tosi hyvä syy.. pää tuntu halkeava koko aja ;D
        mul oli joskus 41-42 astetta kuumetta, ja oli parempi olo ku sillo ku mul oli 39 tupakanpurusta.... ei mielyttävä kokemus :P

        kuinkas paljon niitä tupakan puruja pitää syödä


      • TupakkiTeetä
        epäreiluu kirjoitti:

        Mä haluun kuumetta millä hinnalla hyvänsä. Haluuko joku kertoo miten sitä saa?

        Varmasti tulee kuume ja sairaaks, jos keräät tupakantumppeja ja liotat niitä vedessä ja juot sitten sen tupakkatumppiveden.
        Juominen voi olla aika homma, ei maistu, eikä haise mitenkään hyvälle, mutta varmana tulee kuumetta ja maha kipeeks.
        En ole kokeillut, mutta kuvitella kyllä helposti voi ja voi muuten tulla oksennus.


      • Anonyymi
        epäreiluu kirjoitti:

        Mä haluun kuumetta millä hinnalla hyvänsä. Haluuko joku kertoo miten sitä saa?

        Mee ulos ja hyppää lumi hankeen ohuilla vaatteilla ja kantsii olla siel ainaki 10min tai sit vaa esitä


    • aatu

      elikkä en nyt ihan tiedä et saatko näin mutta näin voit valehdella. hypi huoneessasi ja kasvata lämpöäsi, kun olet hyppinyt vähän aikaa kannattaa mitata kuume

      • Janpse12

        Kannattaa tehä semmone että sekottelet esim hammastahna ja muita asioita niin lentää laatta :)
        Kokeiltu on.


      • Anonyymi
        Janpse12 kirjoitti:

        Kannattaa tehä semmone että sekottelet esim hammastahna ja muita asioita niin lentää laatta :)
        Kokeiltu on.

        Kiit


      • Anonyymi
        Janpse12 kirjoitti:

        Kannattaa tehä semmone että sekottelet esim hammastahna ja muita asioita niin lentää laatta :)
        Kokeiltu on.

        Kiitti janspe 12!! Tää toimi, enkä ees ehtinyt nielaista.. lomapäivääääää.


    • jejee

      hammastahnan syöminen tuo helposti kuumeen. jos ei sitä, niin ainakin oksennuksen. nimittäin sen verran ällöä oli sitä vetää...

      • Joku vaan

        Kun hammastahaa syö niin eikös siitä seuraa laksatiivisiä vaikutuksia?
        Ainakin itselläni tulee ku nielen hammastahnaa hampaita pestessä.

        Kuumeen saa minun tietääkseni myös silleen että syö banaanin kuorta mutta en mene suosittelemaan tuotakaan. Parempi vaan kun pysyy terveenä.


      • siinä toimiva neuvo!
        Joku vaan kirjoitti:

        Kun hammastahaa syö niin eikös siitä seuraa laksatiivisiä vaikutuksia?
        Ainakin itselläni tulee ku nielen hammastahnaa hampaita pestessä.

        Kuumeen saa minun tietääkseni myös silleen että syö banaanin kuorta mutta en mene suosittelemaan tuotakaan. Parempi vaan kun pysyy terveenä.

        niin kannattaa pyöriä tietokoneen tuolilla (jos se on helposti pyörivää mallia) niin pitkään kunnes tulee huono olo ja olet aivan kalpea. sitten menet vanhempien eteen niin kattovat naamaa ja sanovat "no et sinä kyllä terveeltä näytä!" se toimii hyvin


      • cissymy
        Joku vaan kirjoitti:

        Kun hammastahaa syö niin eikös siitä seuraa laksatiivisiä vaikutuksia?
        Ainakin itselläni tulee ku nielen hammastahnaa hampaita pestessä.

        Kuumeen saa minun tietääkseni myös silleen että syö banaanin kuorta mutta en mene suosittelemaan tuotakaan. Parempi vaan kun pysyy terveenä.

        laksatiivisten vaikutusten (ripuli, oksentelu) takia sä voit jäädä kotii x)


      • Kokeilin äsken
        siinä toimiva neuvo! kirjoitti:

        niin kannattaa pyöriä tietokoneen tuolilla (jos se on helposti pyörivää mallia) niin pitkään kunnes tulee huono olo ja olet aivan kalpea. sitten menet vanhempien eteen niin kattovat naamaa ja sanovat "no et sinä kyllä terveeltä näytä!" se toimii hyvin

        Ei kannata kokeilla tota ainakaan!
        ei siinä tule muuta kun päätä rupee pyörryttään.

        ja se EI tunnu kivalta.


      • mkwiipoo

        moi, hei toimiiks toi hammastahna juttu oikeesti?? :o


      • yök!
        mkwiipoo kirjoitti:

        moi, hei toimiiks toi hammastahna juttu oikeesti?? :o

        Söin 3 herneen kokoista hammastahna nokaretta, ja menin vanhempien eteen. Jo oelkkä ilme anto mun jäädä kotiin. Niitä oireita vielä odottaessa. Mahassa möyrii jo.


      • hammastahnansyöjä

        Mut mä syön sitä tosi usein :o :$


      • Hammastahna toimii!

        Vedin hammastahnaa eilen viis herneen kokost nokaret ja sr toimi oon vitun moises kuumees tällä hetkellä 39Cja se hammastahna oli saatanan pahaa mutta voin luvata et jos tarpeeks syö sitä ni tulee kipeeks!!


      • Hammastahna toimii!

        Vedin hammastahnaa eilen viis herneen kokost nokaret ja sr toimi oon vitun moises kuumees tällä hetkellä 39Cja se hammastahna oli saatanan pahaa mutta voin luvata et jos tarpeeks syö sitä ni tulee kipeeks!!


      • lolololol

        Mä vedin hammastahnaa sellaset 7 herneen kokosta nokaretta ja seijälkee ruokaöljyä join ja sitte hypin/pyörin ;)


      • wnntr
        Hammastahna toimii! kirjoitti:

        Vedin hammastahnaa eilen viis herneen kokost nokaret ja sr toimi oon vitun moises kuumees tällä hetkellä 39Cja se hammastahna oli saatanan pahaa mutta voin luvata et jos tarpeeks syö sitä ni tulee kipeeks!!

        miks mul ei sit toimi :o mä söin eile varmaa 5 ruokalusikallista eikä oo tullu mitää :D ei auta edes vessanpöntöstä juominen. harmi ku tota rypsiöljyä ei oo :(


      • wattumus
        siinä toimiva neuvo! kirjoitti:

        niin kannattaa pyöriä tietokoneen tuolilla (jos se on helposti pyörivää mallia) niin pitkään kunnes tulee huono olo ja olet aivan kalpea. sitten menet vanhempien eteen niin kattovat naamaa ja sanovat "no et sinä kyllä terveeltä näytä!" se toimii hyvin

        vähän vaikeeta ku oon muutenkin kalpea :)


      • Juustomeister
        Hammastahna toimii! kirjoitti:

        Vedin hammastahnaa eilen viis herneen kokost nokaret ja sr toimi oon vitun moises kuumees tällä hetkellä 39Cja se hammastahna oli saatanan pahaa mutta voin luvata et jos tarpeeks syö sitä ni tulee kipeeks!!

        Kuinka pitkään kestää että kuumme tulee??


      • Janpse12

        Itellä on herkkä vatta ja hammastahnan vetäminen ei kiva kokemus.


      • Anonyymi
        lolololol kirjoitti:

        Mä vedin hammastahnaa sellaset 7 herneen kokosta nokaretta ja seijälkee ruokaöljyä join ja sitte hypin/pyörin ;)

        Ite vedin 10


    • 586443

      Vatsataudin saa varmaan helpoiten kun juo lasin rypsiöljyä.....ei kauheen hyvää mutta ainakin tehoaa nopeasti!

      • YökÖljyä

        Jaa,
        Yks lääkäri määräsi yhdelle sukulaiselle juomaan ruokaöljyä, kun vatsa oli kipeä.
        Ei ollut kuulemma kovin mukava juoda sitä öljyä.
        Voi vain kuvitella, millaiselta öljyn juominen tuntuu kurkussa, ei varmaan kovin hieno tunne.


      • Anonyymi
        YökÖljyä kirjoitti:

        Jaa,
        Yks lääkäri määräsi yhdelle sukulaiselle juomaan ruokaöljyä, kun vatsa oli kipeä.
        Ei ollut kuulemma kovin mukava juoda sitä öljyä.
        Voi vain kuvitella, millaiselta öljyn juominen tuntuu kurkussa, ei varmaan kovin hieno tunne.

        Rypsiöljy ja ruokaöljy on eri asia


      • Anonyymi

        Onko totta oikeesti vai vitsi?


    • ....

      paljon kahvia!!

    • yoko_neko

      ensin oot syömättä niin kauan että tulee nälkä, sitten otat vaikka vaan yhen valkosipulinkynnen, mieluiten 2 tai 3, mut yhestäki tulee jo maha kipeeks. jos syö täyteen vatsaan ni ei tuu mitään!

    • karhut1

      hammastahna ja teen purut kahvin purut siitä saa mahan kipeeks ja oksennus tulee viiden minuutin päästä tai kymmenen minuutin päästä (pelkkä hammastahna ja teen puruja/teepussin suuhun pistäminen riittää, mutta jos haluu varmistaa kuumeen ni kannattaa ottaa kahvin puruja lisäks. Vaikuttaa viiemstään huomenna)
      kansii koikeilla mä ainakin sain oksennuksen tulemaan ulos ja mahan kipeeks

      • KUUUUMEHULLU XD

        paljonko niitä kahvinpuruja täytyy syödä että kuume nousee ??

        vastaa nopee ! tarviin tiedon huomiseks !!


      • =karhut1=
        KUUUUMEHULLU XD kirjoitti:

        paljonko niitä kahvinpuruja täytyy syödä että kuume nousee ??

        vastaa nopee ! tarviin tiedon huomiseks !!

        aika paljon 1-2 isoa lusikallista ni on jo paha olo ja saattaa tulla oksennus kohta huomenna oksentelet aika paljonkin


      • sfdlkfdslkdsflksdflk
        =karhut1= kirjoitti:

        aika paljon 1-2 isoa lusikallista ni on jo paha olo ja saattaa tulla oksennus kohta huomenna oksentelet aika paljonkin

        Vittu te ootte hulluja


    • ei ymmärrä

      Se on niin kamala tauti etten toivo kellekää, edes omille vihollisille. Miten sä voit edes HALUTA sellasen, vieläpä vapaaehtoisesti!?

      • joogalainen

        näin saa mahataudin tee joku paha juoma/ruoka pistä vaikka teho sekoittimeen jotain.... XD


      • Vitunkoulu

        Joska ofc mul on ollu täl viikol jo 4 koetta ja ens viikol maanantain kaks ja sit viel keskiviikkon ja torstain


      • Anonyymi

        Jotta ne voi lintsata koulusta tai töistä


    • Uuuh Aaah<3

      hei me tarvitaan tätä välttääksemme jtn kauheaa esim koulua,paskoja treffejä tai sit vaan muutenvaan kusetukseen.. syitä löytyy! kaise on sanomattakin selvää miks haluu esittää kipeetä. eihän se kivaa ole mutta välttää kaiken ikävämmän! : D

    • effef

      Siis nyt prkle! Mistä näitä täysin järjettömiä aivopieruja syntyy?!

      Tupakanpurut EIVÄT nosta ruumiinlämpöä, pahimmillaan saatte vatsan sekaisin tai nikotiinimyrkytyksen, johon ei kuitenkaan kuulu lämmönnousu.

    • sfuffu

      syö kaksi paahtoleipää ja paljon rasvaa sen jälkeen syöt vähän hammastahnaa ja juot kolme lasii maitoa.kokeilin itse ja sain kolme päivää kestävän mahataudin.

      • ????????

        Pitääkö ne paahtoleivät paahtaa vai ei


      • Mo

        Tai sit syöt ison kasan raakaa pipari taikinaa ja siihen päälle hapokasta kokista ni kyl oksennustauti syntyy oksensin ite sen jälkee yhten iltan peräkkäin 8 kertaa:s


      • Jotainn1

        Kannattaa syödä raakaa kananmunaa ja öljyä nii kyllä oksennus lentää


      • Anonyymi

        Haittaako jos ei syö hammastahnaa


    • Seppo-setä

      Jos edellä olleet kirjoittajat edustaa ns. keskivertoteinejä niin eipä ole tällä maalla kovin valoisa tulevaisuus edessä. Uskomattomia idareita!

    • Emiiliia Vileen

      Auttaaks oikeesti hammastahnan syönti ? ja kauan sen vaikutus kestää??

      • i love justin <33

        Ja tuleeks siitä paahtoleipä,maito ja hammastahna jutust ripuliixd vai oksennustaxd


    • astSETERY

      Onko se aivan sama mitä hammastahnaa syö? mun kaveri sanoo et sen pitää olla White Now, et muu ei toimi ja kuinka paljon sitä hammastahnaa pitää syödä??

      • Jotainn123

        Mulla tulee huono olo jo pelkästään näitte lukemisesta
        ....😅


      • Anonyymi
        Jotainn123 kirjoitti:

        Mulla tulee huono olo jo pelkästään näitte lukemisesta
        ....😅

        Mulki


    • näisetoimii

      jos ette haluu oikeesti kärsii mistään vatsataudeista nii tässä teille ohje: tummaa meikkiö silmäpusseihin hiukset sekaisin ja mene vessan pöntölle,työnnä sormi tai topsipuikko tai hammasharja niin syvälle kieleen/kurkkuun kun pystyt. siitä tulee oksennutkset HUOM.syö jotain ennen kuin menet vessaan oksentamaan sitten se on helpompaa :D

    • trolface

      kannattaa koitaa laitaa normi paparia ja sitte teen puruja tupakan sisää eneen ku käärii ja sit vaikka teipillä puoliks vaikka käsipyyhe paperia ja toinen teipin reuna paperiin että se pysyy kasassa ja sitte vaa tulta '1 ai että ku hyvää :D

      • MARSUPOIKA TUPAKKKA

        TOTTA TOI TROLFACEN KOMMENTTI ^ :D VITUN HYVÄÄ !! KOKEILKAA ! :d


    • minnnnnna

      Tohon ylempään kommenttiin viitaten, että jotkut saattavat pitää siitä. Eli penis kurkkuun/suuhun ei välttämättä ole se paras tapa saada oksennus refleksiä.

      Mutta itse asiaan... Jos haluat olla pois töistä/koulusta niin ripuli toimii aina! Soitat vaan aamulla kouluun/töihin että on ripuli etkä voi sen takia lähtä edes terveyskeskukseen. Ja jos sun on pakko saada se mahatauti, niin ehkä joku vanhan maidon juominen tai homeinen leipä laittaa vatsan sekasin.

      Hyvää ruokahalua :D

    • mightnight oil_

      Terve!

      Suosittelen ottaa reilusti (väh. desi) pellavansiemenöljyä n. tunti ennen ruokailua ja seurata sitten seurannais vaikutuksia. Jos joku ei usko että maha on kuralla niin saa melko helposti todistettua sen.

    • pöpö

      Mä sain ainakin vatsataudin ku kotona nuolin vessan oven kahvaa... tiiän kuulostaa ällöttävältä mutta ainaki varma tapa, nimittäi siihe kertyy ihan kiitettävä määrä pöpöjä :D

    • hyvää

      juot monta lasia maitoo ja syöt paljon paahtoleipää ja sitten sormi syvälle kurkkuun nii eiköhän oksennusta tule

    • veeseepönttö

      Ei hyvää päivää! Mee vaikka lipittää vessaharjaa, niin saat kunno vatsataudin ja ripuli tulee kaupan päälle :DD

      • HyviMeni

        Taikka sit vaan lukekaa näit ehdotuksii ja yrjötkää... Tässä kohdassa OIKEASTI oksensin.


    • sarcasm

      HEI C'MON IHMISET
      tupakanpurujen syönti=vaarallista
      vessan oven nuoleminen= hyi yak.
      hammastahnan nieleminen= mintunhajuisen hengityksen saa muutenkin
      rypsiöljyn juominen= eikö järki sano jotain???
      pyöriminen tietokonetuolilla= kyllä jollaki on taas välähtäny
      koirankakan nuoleminen= parempi etten sano mitään.

      joten, sairaus tulee silloin kun on tullakseen, älkää yrittäkö näitä säälittävämpääkin säälittäviä keinoja, kauheimmassa tapauksessa kohtalo voi olla kuolema. Mutta, jos saatte jotain outoa nautintoa koirankakan nuolemisesta, siitä vaan:)

    • ...

      juo pepsiä ja maitoa tai banaania ja spraittia nii tulee huono olo itellä ainaki tuli sillon ku testasin ekan kerran

    • vaiettäsellasta

      uskotteko tosissanne et joku paahtoleivän ja hammastahnan sekotus aiheuttaa vatsataudin?

    • ........

      ketkä helvetin transut yrittää saada itteään kipeeks miettikääpä jos olette köyhiä ja puolikuolleita niin sitte sanokaa et haluan kipeeks

    • oivoi1

      toimisikohan toi hammastahna juttu ? mielummin tahtoisin ripulin kuin vatsan pitää kovalla /:

      • envainosaa

        söin kahvinpuruja eikä viel oo tillu kuume?


      • joskuspa kokeilin

        se riippuuu ihan ihmisestä, että esim kestääkö hammastahnan nielemistä sun muuta. Kuulkaas teil voi olla niin hyvä vastustuskyky ettette tuu kipeeks helpolla. Oon ite kokeillu ulkona olemista sateella paljain jaloin sun muuta ulkona, mut mikään ei toiminut. Ainakaan silloin


      • Hei nyt apuu!!
        joskuspa kokeilin kirjoitti:

        se riippuuu ihan ihmisestä, että esim kestääkö hammastahnan nielemistä sun muuta. Kuulkaas teil voi olla niin hyvä vastustuskyky ettette tuu kipeeks helpolla. Oon ite kokeillu ulkona olemista sateella paljain jaloin sun muuta ulkona, mut mikään ei toiminut. Ainakaan silloin

        Mä en oo tullu KOLMEEN vuoteen sairaaks et haluisin vähän breakii koulust! Et nyt joitai nopeit keinoi vatsatautiin.


    • neoku

      juo ainakin 4 lasillista vettä niin tulee oksennus

      • hei c'moon

        Ei kyl vitus tuu -.-


      • +1!

        Kotitalouden tunnilla, muutama vuosi takaperin luokkalainen litki muutaman litran vettä, ja tuli oikeen reippaasti myös toiseen suuntaan :D. Tosin veden oksentaminen on ns. hieman epäilyttävää...


      • Vesi, rakas vihamieheni

        Join just 4 puolen litran tuoppii... En oksentanut mutta paha olo... En suosittele


    • Yrittäkää ymmärtää !

      Te, jotka haluatte sairaiksi, saada kuumeen tai mahataudin:
      Menkää kouluun ja opiskelkaa ahkerasti ! Sitten kun olette kipeitä, ehkei se tauti menekkään niin nopeasti pois ja saattaa kestää pitkänkin aikaa..! Sen jälkeen kyllä mieleen tulee; miks tein näin ? Miksi piti tulla sairaaksi ?
      En tietenkään tiedä teistä muista, mutta tämä on minun mielipiteeni, itse en tykkää ollenkaan vatsataudista, ei voi syödä melkein mitään, kun tulee 10 s päästä ulos.
      Minulla olli n. 3 vuotta sitten todella paha vatsatauti, oksennusta ja ripulia :(. Se tauti kesti suunnilleen viikon, enkä pystynyt syömään tai juomaan melkein mitään.. :( Että, jos haluatte saman niin olkoon menneeksi, se mahatauti voi tosiaankin jatkua pidemmänkin aikaa, jopa yli viikon, se tuntuu ärsyttävältä !
      Yrittäkää hyvät lapset ja aikuiset myös ymmärtää ettei se oikeasti ole mukavaa !

      • Odottakaas !

        Ja kaverini ei ole melkein koskaan kipeä (on nyt 5 luokalla, viimeksi kipeä 2 luokalla) ja häntä alkaa pikku hiljaa ärsyttää kun lähes joka päivä kouluun. Voitte kertoa miten saada KUUMEEN ei oksennustaudin, siitä hän ei todellakaan pidä ! Kertokaa terveellisiä ja ilman sivuvaikutuksia omaavia keinoja ! :)


      • Ou Jee
        Odottakaas ! kirjoitti:

        Ja kaverini ei ole melkein koskaan kipeä (on nyt 5 luokalla, viimeksi kipeä 2 luokalla) ja häntä alkaa pikku hiljaa ärsyttää kun lähes joka päivä kouluun. Voitte kertoa miten saada KUUMEEN ei oksennustaudin, siitä hän ei todellakaan pidä ! Kertokaa terveellisiä ja ilman sivuvaikutuksia omaavia keinoja ! :)

        Mä tuun TOOOOSI vaikeesti kipeeks! Mut jos haluu ns ripulin tai jtn et tulis ripulikakkaa ja haluis jäädä pois koulust ni mulb toimii et meen suihkuu laitan sen suihkuhökkelin perseesee siis ISOLLA vaiheella.(jos sattuu olee suihkus sellaset jne jne) mut yritän tota vessanoven nuolemista! Se kuulosti lupaavalta :) ja mä haluisin oksennustaudin vaa siks et ei tekis mieli syyä ko laihutan! sen suihkujutun jälkee tietebki paskannat ko on persus täyn vettä ja paskatki tulee ulos!


      • ehhhh
        Ou Jee kirjoitti:

        Mä tuun TOOOOSI vaikeesti kipeeks! Mut jos haluu ns ripulin tai jtn et tulis ripulikakkaa ja haluis jäädä pois koulust ni mulb toimii et meen suihkuu laitan sen suihkuhökkelin perseesee siis ISOLLA vaiheella.(jos sattuu olee suihkus sellaset jne jne) mut yritän tota vessanoven nuolemista! Se kuulosti lupaavalta :) ja mä haluisin oksennustaudin vaa siks et ei tekis mieli syyä ko laihutan! sen suihkujutun jälkee tietebki paskannat ko on persus täyn vettä ja paskatki tulee ulos!

        Tuota... onneks olkoon!


    • lol18

      Keittäkää tupakkaa pannulla 5min ja sit juot sen liemen (ei kannata sellasta tupakkaa joka ei ole poltettu) sain 40asteen kuumeen ja vatsataudin

      • vittu ootte tyhmiä

        Vittu sä oot niin saatanan vajakki. Kuka on noin saatanan tyhmä


    • kokkikakkakikkare

      SYÖ MAKSANMAKKARAA IHAV KETUSTI NIIN KYLLÄ OKSETTAA!!

    • juu9

      Syö raakaa kanaa...

      • !!!

        Älkää vitus menkö syömää raakaa kanaa. Vessan ovenkahvan nuolimenen on 100 x parempi idea


    • Järjenjuoksu.^^

      Fluori on kiistelty aine, jota löytyy lähestulkoon jokaisesta hammastuotteista — myös niistä pikkulapsille tarkoitetuista tahnoista. On naurettavaa, että fluoria saa käyttää hammastahnoissa, vaikka se on myrkyllisempi kuin lyijy ja vain hiukkasen myrkyttömämpää kuin arsenikki. Fluori toimii elimistössämme hermomyrkkynä, joka häirittee koko aineenvaihdunnan toimintaa, kertyy luustoon, häiritsee hormonitoimintaa, alentaa lasten oppimiskykyä ja älykkyyttä sekä altistaa useille sairauksille aivoveriesteen läpäisemiskykynsä johdosta.
      Ps. Raakaa kanaa ei todellakaan kannata syödä, ellet toki halua kuolla raa'asta kanasta tulleisiin bakteereihin.

      • glukkgiuk

        Ei lyijy oo ees myrkyllistä... Mä vedin yli 10 terää, ja lämpö vaan nousi 2 minaks 37


      • Ennenkaikkioli
        glukkgiuk kirjoitti:

        Ei lyijy oo ees myrkyllistä... Mä vedin yli 10 terää, ja lämpö vaan nousi 2 minaks 37

        Paitsi että lyijykynän lyijyissä ei ole lyijyä, vaan grafiittia.


      • Anonyymi
        glukkgiuk kirjoitti:

        Ei lyijy oo ees myrkyllistä... Mä vedin yli 10 terää, ja lämpö vaan nousi 2 minaks 37

        Etkö tajua että lyijykynissä ei ole lyijyä vaan hiiltä siksi, koska muuten tuommoiset sun ikäiset kakarat tunkee sitä suuhun ja lopulta kuolee


    • iituu123468

      Se kyllä riippuu henkilöstä, ite ku istun 30min penkassa mitöön ei tapahu (en oo missää toppavaatteis ym), ja mul ei toimi toi paahtoleipä maito.. Mut mun vinkki, syökää jtn ruokaa/juomaa mist jää paha maku suuhun, ja sit yökötelkää (siis yrität oksentaa!), mulla toimii, oikeesti! Maito ainakin on aika hyvä. Mut ite oon tehny ton vaan jos on koe johon en oo lukenu(lukisin kipeenä) tai joku kevätjuhla mis karsee rooli, ÄLKÄÄ SYÖKÖ TUPAKAN MURUI TAI HAMMASTAHNAA koska ne on myrkyllisii:)) with love: iitu

    • heppo09

      syö brain blasterzei 10 kyl tulee

    • rappioromantiikka

      Tiedoksi kaikille kouluikäisille, tuli tuosta hammastahnasta mieleeni, että fluori ei ole kovinkaan hyvästä elimistölle (haologenoidi, hermomyrkky). LD50 (50% Tilastollinen kuolinmahdollisuus) arvo taitaa olla noin 100mg luokkaa... Pitää muistaa että kaikki on yksilöllistä, herkät ihmiset voivat kuolla jo alle 50mg annokseen. 20mg krooninen (pitkäaikainen) annostus vaurioittaa luita pidemmällä tähtäimellä (kovettaa, mutta haurastuttaa)..

      ^ * litra hanavettä (kivennäisvesi huomattavasti pahempi lähde) sisältää parhaimmillaan 2mg fluoria.
      * Keskiverto hammastahna sisältää ainakin 0,1% fluoria. Koko 70g tuubi sisältää siis 70mg fluoria.. Joka saattaa tappaa jonkun herkän kertaheitolla. Kuumeen sillä kyllä saa, mutta fluorimyrkytys on erittäin huono juttu... Sillä fluori on todella herkkä ja voimakas halogeeni. Kaikki fluoridit ovat, ei ole olemassa luonnollisia ja keinotekoisia fluoreja, tai on, mutta fluori on aina fluori = suhteellisen voimakas hermomyrkky. Lisätietoa fluorimyrkytyksestä: http://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/tk.koti?p_artikkeli=trs00038

      ^ "Alle 20 fluoritablettia/painokilo (valmisteen vahvuus 0,25 mg) on vaaraton annos."

    • Puolueeton1

      Vatsatautia on monenlaista.Pahimpia ripulinaiheuttajia on "Giardia" bakteerit jotka elävät jopa vuoristojen jääkylmissä vesistöissä.Yleinen varoitus erämetsien kulkijoille on nykyään välttäminen juoda suoraan mistään pintavesien puroista.Ihmis,sekä eläin-ulosteista johtuva bakteeri asuu jo ympäri maapallon."Vessakulttuuri" on yksi syy sairastumisiin.Pyyhkimisen jälkeen on syytä pestä kädet erittäin huolellisesti,varsinkin yleisten ravintoloiden henkilökunnalle annettujen määräysten mukaisesti,kaikki eivät sitä noudata,ja se on kuin aikapommi terveydelle.Kotona sama juttu.Ruokiin ja juomiin sekoitetut lisäaineet saattavat olla suoranaista myrkkyä elimistölle.Tupakoitsijoille tiivistyy nikotiinia sekä tervaa suussa sylkeen joka päätyy mahalaukkuun,mahdollisesti aiheuttaen vatsahaavoja.Minkä valitset ,vatsahaavat,taikka tupakoimisen ?

    • Puolueeton1

      On vaikeaa käsittää minkäsorttista nuorisoa suomessa kasvaa nykyään,ja näiden kirjoitusten perusteella nuorisosta pitäisi tulla tulevaisuuden hallitsijoita maahan.Ei ole mikään ihme miten Suomi on luisumassa syvään kuiluun.Moraalikäsitteet on täysin hyljätty,ja tilalle on otettu turhuutta ja suorastaan mielenvikaisia ratkaisuja.Perheeni kanssa olemme tosi onnekkaita ettei meidän tarvitse katsella ja kokea kaikkea saastaa paikanpäällä,vaan voimme vain ihmetellä täältä valtameren takaa.Kaikesta arvostelusta huolimatta USA ssa eläminen on sittenkin moninverroin parempaa kuin entisessä synnyinmaassa,huhhuh ?

    • muahahaa

      Ai haluaa joku paskantaa ja yrjötä alvariinsa ihan vapaaehtoisesti? :D:D:DDDDDDDDDD:D voi luoja!

    • kalleheiiiii

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • no hei

      mua hammastahna alkaa paskattaan.

    • pläääää

      kertokaa mulle joku hyvä vinkku nopee miten tulisin kipeeks ku meil olis kokeet ja en oo lukenu........ jja mul on aika hyvä vastustuskyky

    • Hehhehhh

      Juo kahvia tyhjään mahaan. Sen jälkeen pureskelet monta purkkaa.(älä nielaise purkkia) Ja sitten vielä päälle vesilasi johon sekoitat eri mausteita valkopippuria,mustapippuria,chili. (Mutta maltillisesti)
      Saat mukavan ripulin ja vatsan kipeäki.

    • kadunvarressa

      tai vedä vähän Buranaa

      • LoLoLoöMLm

        Tiiän että kyseinen henkilö ei tällä ketjulla enää pyöri, mut kaikille tieddoks et burana LASKEE kuumetta...


    • HALUUN KUUMETTA, NOW

      Joo, ittekin haluisin nyt KUUMEESEEN. !
      Kokeilen jtn.. (Mutten ainakaan hammastahna juttuu)..

    • Toimii!!!!

      Jätkät hei! Jos oikeesti haluutte saada laksatiivisia oireita ( ripuli yms......)
      Nii ostakaa vaikka rautatientorin karkkimyymälästä tai jostain muusta halvasta karkkikaupasta iso paketti mynthosin tapaisia pastilleja, ja syökää niitä koko illta.
      Tulee helvetin uskottava ripuli, joka ei kestä kovin pitkään, siitä ei ole haittavaikutuksia ja se on suht mukava tapa.

      Kannattaa kokeilla jos haluat jäädä kotiin!
      ( toimii oikeesti eikä tarvii oksennella)
      :D

      • Näin se tehdään.

        Jos haluatte saada kuumeen ota 2 isoa lusikallista teho 2 hammastahnaa vesi niin tulee huono olo ja eikun pyörimään tietokone tuollilla sitten sua oksettaa eiku vessa sormi kurkkuu ja seuraavana päivänä sinulla on 38/12 kuumetta.........


    • still

      Piä kuumemittaria vähä aikaa lampun alla nii joha ruppee asteita löytymää

    • Epäää

      Juo lämmintä kaakaota ja lämmintä teetä samaan aikaan niin oksennat sen jälkeen ainakin yhden kerran.Minulla toimii

    • Listeeeeriaaa

      Märännyrä kala. Syö se. Katso mitä seuraa.

    • Minminää

      Toimiiko hammastahna oikeesti kuumen saamiseen nimittäin pitäis olla huomiseksi kuumessa ja pliis vastatkaa äkkii..

    • Llllllllllllllliliiiiiii

      Yritä valvoo mahdollisimman kauan. Koska sitten silmänaluset on tummat ja näytöt kalpealta. Sanot hettä sun maha on kioee ja yökkäilet välillä.

    • kiire

      Nyt äkkiä keinoja miten saan kuumeen! Mulla on huomenna kaks koetta johon kumpaakaan en oo lukenut. En haluu tehä mitään vaarallist esim toi hammastahna tai tupakka hyi helvetti! Tota vessanovenkahva juttuu aijon kokeilla mut ois kiva tietää varalle jotain muita jos ei toimikkaan!

    • älkääikinä

      Ja hei sitä banaanin ja mandariinien kuorien syöntiä EI IKINÄ KANNATA KOKEILLE!! Kokeilin kerran ja siit tuli oikeesti ihan järkyttävä olo. Hiki vaa valu ja oksentelin. Niissä kuorissa on jotain suoja aineita joissa on myrkkyjä! Älkää kokeilko!

    • täntäntää

      Itekki tarviin jonkun 38c kuumeen tai mahataudin mieliuten pitkäkestoisen tai jonkun 4-6pv :))

    • KAKAAAAAA

      Vedin 5 nökärettä hammastahnaa, mut nousi vaa 37 asteen lämpö

    • eilo

      Sormet kurkkuu ja liikuttelee sormia kurkussa vähä aikaa ja voila

    • jokukana

      Jätä kädet pesemättä, nuole likasia sormia, hiero silmiä ja kaiva nenää likasin käsin.

    • Xug

      Juo suolavettä.Se vaa maistuu vitun pahalle

    • menkäänyt

      menkää vaan sinne kouluun kaikki :)

    • Voia

      Parhaat vinkit
      1vinkki veä puolilasia suuvettä jossa on (vähä) hammastahnaa
      2vinkki vetäkää '' XYLITOL'' Purkkaa noin 10-20kpl (riippuu millainen vastustuskyky on) ÄLKÄÄ NIELKÖ PURKKIA!!!
      3vinkki juokaa noin 0.5l vettä ja siihen päälle paahtoleipää kuivana ja menkää vessanpöntölle haistatte parikertaa pönttöä ja sitten sormet kurkkuu
      4vinkki ottakaa jotain kylmää esim pakkasesta pitäkää ohan ja poskien päällä noin 5minuuttia... Sitten hinkkaatte poskia vaikka pyyhkeeseen (teidän ohat on kuumat jos vanhemmat mittaa kuumeen ja ei näytä kuumetta oottakaa tunti ja tehkää sama juttu mutta vain kainalolla:)

    • Eiootodellista

      Kuka oikeesti haluaa olla vapaaehtoisesti kipeä? Itse en ainakaan halua:

      Vatsatauti: Herätä yöllä hirveisiin vatsakramppeihin, melkein pyörtyä käytävälle kun nousen ylös sängystä, Oksentaa ja ripuloida koko yön.

      Kuume: Täristä samaan aikaan kylmästä ja kuumasta, kaatua jos yritänkin kävellä esim. hakemaan vettä ja tietenkin olla väsynyt kokoajan.

      On ihmisllä kyllä herkkä ruuansulatusjärjestelmä/ huono vastustuskyky jos näistä tulee paha olo/kipeeksi: Hammastahnasta, xylitolpurkasta, vedestä🤨, paahtoleivästä ja maidosta🤔, banaanin kuorista, teestä ja kaakaosta samaan aikaan, valkopippurista ja mustapippurista..... Lista on loputon.

      ”Kannattaa syödä banaaninkuorta niin varmasti tulee paha olo.”

      ”Pliis vastatkaa äkkii mist tulis huono olo. Pitäis olla huomen pois koulust”

      IDIOOTIT IHMISET!

    • Anonyymi

      VHÄ MYÖHÄS MUT IHASM nii eli tähän tarvitset paahto leivän juustoa (edman) ja kinkkua 1 kokoa leipä (JUUSTO PÄÄLLE ) laita mikroon odota että juusto sulaa leivän pälle sitten syö. leipiä kannattaa syödä 2-3 aluksi ei näy mutta myöhemmin oksennat hurjasti👌🏻👌🏻👍🏻

    • Anonyymi

      Syö jostain monipuolista ruokaa ja mee vessanpöntölle ja sitten työnnä hammasharja niiiin syvälle kurkkuun ku pystyt nii kyl laatta lentää

    • Anonyymi

      Juot pari desilitraa risiiniöljyä!
      Niin eiköhän ala vatsa toimia hyvin ripeästi!

    • Anonyymi

      Nopein tapa lienee se, että nuoleskelet jokaista kädensijaa ja kahvaa ohimennessäsi.

    • Anonyymi

      Syö ihan vitusti xylitolia niin kyllä sillä ainakin vatsatauti tulee

    • Anonyymi

      Kiekko nuuskaa huulee ni tulloo höpö olo

    • Anonyymi

      Kuinka paljon sita hammastahnaa pitää oikee syyä???

      • Anonyymi

        Ei yhtään. 😊 vatsatauti tulee aikanaan ja se pitää hyväksyä! :)


    • Anonyymi

      Mielestäni tälläisten kysymyksien, kysely on tyhmää. Koulu ja työ on tärkeä osa elämää että saisi hyvän tulevaisuuden ja työstä saa rahaa ja raha on kivaa. Loma tulee aikanaan! 😊

    • joo tiiän tää on vanha mut jotku varmaa lukee tätä viel? mä ainaki:D mut siiis paljonko sitä hammastahnaa pitää syyä et tulee kuume? söin pari päivää sit 4-6 herneen kokosta palaa ja rypsiöljyy joku pari ruokalusikallist päälle eikä tullu mitää paitsi huono olo:\ oon tänää syöny joku 10 semmost ksylitolipastillii ja 8 purkkaa mut ei viel ainakaa oo tullu mitää..

      • Anonyymi

        Mä tääl ainaki viel. Kuumeest en tosiaa tiiä sen ihmeellisemmi. Mut jos mahataudin haluu nii täs inhottavimmat ja helpoimmat tavat: Pari inhottavinta on multasesta lähteestä juominen (toimi mulla) ja sit jotai appelssiinin kuorien syömist. Ja kaikist helpoimmat tavat miten mahan saa sekasin: Pyöri jossai työtuolil niin kaua et rupee huippaan. Ja sit tää mikä toimii mulla: Juo iso lasilline hiilihapokasta juomaa ja ala juokseen tai hölkkään. Juo vanhentunutta maitoo tai jotai ruokaa. Syö paljon ja ala liikkuun nii tulee huono olo. Painele ja “hölskyttele“ sun mahaa tai “vello“ sitä


    • Anonyymi

      Aqqqqeww

    • Anonyymi

      Syö paljon esim karkkia ja sipsiä ja sitten mee trampoliinille puoleksi tunniksi niin samana iltana tulee oksennus


      Mulla toimi kaks kertaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe