Paljonko maalaus maksaa?

ettätuota

Eli mitähän hintaluokkaa suunnilleen?? Koko auton maalaus paitsi ei kattoa.

63

117229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minuakin

      Sillä suunnitelmissa on myös auton maalaus. Selviääkö tonnilla?

      • joo joo mies

        Aikanaan maaluutin oman kiulini, ja ite tein pohjat ja teippasin niin makso 400mk. Tästä on aikaa noin 10 vuotta.Ja loppu tulos oli tosiaan siisti, nätimpi ois tullu jos olisin viittiny pohjat tehdä paremmin.Mutta tuskin tänä päivänäkään maksaa paljoo yli 100€, ,Totta kai ite hommattava maalit ohenteet.


      • joo joo mies kirjoitti:

        Aikanaan maaluutin oman kiulini, ja ite tein pohjat ja teippasin niin makso 400mk. Tästä on aikaa noin 10 vuotta.Ja loppu tulos oli tosiaan siisti, nätimpi ois tullu jos olisin viittiny pohjat tehdä paremmin.Mutta tuskin tänä päivänäkään maksaa paljoo yli 100€, ,Totta kai ite hommattava maalit ohenteet.

        öö se maksaa tonnin.. ei selvii satasella :)...


    • late

      Pakettiauton hytinmaalaus merkkiliikkeessä maksoi ilman tinkimisiä 1030 euroo.
      Keskikokoisen auton maalaus maksaa keskimäärin n.1200 euroo.
      Hintahan riippuu siitä pitääkö tehdä maalarin muuta kuin maalata. (ikkunoiden suojaus, joidenkin osien irroittaminen, pohjatyöt ruostepaikat,kasaus jne..)

    • maalari

      On aina sopimuksen mukaan. Esim uudehkon kolarista korjatun täydellinen ylimaalaus tuhannen euron luokkaa. Riippuu mitä tehdään, miten tehdään ja minkälaiseen viimeistelyn tasoon pyritään. Esimerkiksi 10-vuotiaan käyttöauton ruosteesta tai pikkukolhusta korjaus voidaan tehdä monin tavoin. Paras ratkaisu hinta-laatusuhteeltaan on koko auton ylimaalaus autotallissa perusruiskulla ja kompressorilla.

      • mellu

        koko autoon, siten että väri vaihtuu, ja pohjatyöt tekee itse 350 euroo, ainakin meillä.. riippuu tietty millainen auto ja miten iso homma


      • volvor
        mellu kirjoitti:

        koko autoon, siten että väri vaihtuu, ja pohjatyöt tekee itse 350 euroo, ainakin meillä.. riippuu tietty millainen auto ja miten iso homma

        missä saa tohon hintaan


      • kiitos.

        Pinta-alaa yksi neliö. Metalliväri ja laatu pitäsi olla hyvä


      • ViltzQuzzz
        mellu kirjoitti:

        koko autoon, siten että väri vaihtuu, ja pohjatyöt tekee itse 350 euroo, ainakin meillä.. riippuu tietty millainen auto ja miten iso homma

        Kuinka paljon maksaa mopoauton kokonaan maalaaminen.


      • viltzquzzz
        mellu kirjoitti:

        koko autoon, siten että väri vaihtuu, ja pohjatyöt tekee itse 350 euroo, ainakin meillä.. riippuu tietty millainen auto ja miten iso homma

        missä maksoi 350 e


      • Haluan maalata mercedes benz c 180 Mikä hinta maalata kaikki haluan chorme vaari. ?


      • Anonyymi
        shahinaziz kirjoitti:

        Haluan maalata mercedes benz c 180 Mikä hinta maalata kaikki haluan chorme vaari. ?

        Mitä se sinua kiinnostaa kun veronmaksajat sen kuitenkin maksaa


    • Jollut

      tossa kävin kysymässä niin 2000-3000€ ja tämä on vain ylimaalaus. naurettavan kallista

      • TOOPE2

        mulla maksoi kerran japskin maalaus (puskurien irroitus ,teippaus,hionta ,paklaus ,hionta ,ylimaalaus)....13 t mk........vuoden kuluttua helmat kukki......NÄIN TUTTAVAPIIRISSÄ RAHASTETAAN.SITTEN 2X UUDET ALUT JA RENKAAT,HYVITYS UUTEEN 8000MK,1/2 V KULUTTUA TULI EUROT JA .......


      • ??????????

        kävin tossa tällä viikolla kysymässä henkilö autoni yli maalausta yhdessä auto maalamossa pitäjänmäellä.ei mikään kolariauto.maalari rupses selittämään maalit ja lakat kovettajat maksaa niin,ja,niin paljon että hinta on 2500e ajattelin että oho!!! no kävin itse kysymässä automaaliliikkeessa,paljon maksaa,2L metalliväri maalia kovettaja ja2L,lakkaa,sekoittajaa,kaikki yhteensä 300e.tulin siihen johtopäätökseen että automaalarit on ryöstäjiä.26,05-2010,,,,,, kyllä on hinnoiteltu omalle työlle kunnon tunti palkka?????????????


      • .........
        ?????????? kirjoitti:

        kävin tossa tällä viikolla kysymässä henkilö autoni yli maalausta yhdessä auto maalamossa pitäjänmäellä.ei mikään kolariauto.maalari rupses selittämään maalit ja lakat kovettajat maksaa niin,ja,niin paljon että hinta on 2500e ajattelin että oho!!! no kävin itse kysymässä automaaliliikkeessa,paljon maksaa,2L metalliväri maalia kovettaja ja2L,lakkaa,sekoittajaa,kaikki yhteensä 300e.tulin siihen johtopäätökseen että automaalarit on ryöstäjiä.26,05-2010,,,,,, kyllä on hinnoiteltu omalle työlle kunnon tunti palkka?????????????

        maali,lakka ja kovettaja.mielestäsi muuta ei ylimaalaukseen tarvitakkaan......oletko miettinyt että maalaamon täytyy maksaa alv muut verot,kirjanpito,toimitilavuokrat,yel:llit tai vastaavat ym. kulut.Maalaukseen menee laikkoja,kittiä,pesuaineita,teippiä,paperia,pohjamaaleja,kovettajia yms....enemmän kuin osaat kuvitellakkaan.Et edes vaivaudu kertomaan millaista miinaa kävit maalarilla näyttämässä tai pitikö maalarin purkaa auto kokonaan.......Tee hyvä mies itse jos se kerran on noin halpaa.Itse alan miehenä voin sanoa että ei tolla hinnalla maalari rikastu....


      • Maksaa jopa Virossa

        Suomalainen tuttavani kävi luonani Virossa kylässä ja kyselimme hänen keskisuureen henkilöautoonsa ylimaalausta pohjatoineen. Mitään peltitöitä ei ollut tarvis tehdä, koska ajokki oli terve ja sileäpeltinen.
        Hinta-arviot pyörivät 2500 ja 2800€ välillä. Kyse ei ollut mistään romuluokan kulkineesta, joten halusimme hyvälaatuisen työn.
        Ei ole auton maaluuttaminen enää edullista missään!


      • töhertäjä2
        ......... kirjoitti:

        maali,lakka ja kovettaja.mielestäsi muuta ei ylimaalaukseen tarvitakkaan......oletko miettinyt että maalaamon täytyy maksaa alv muut verot,kirjanpito,toimitilavuokrat,yel:llit tai vastaavat ym. kulut.Maalaukseen menee laikkoja,kittiä,pesuaineita,teippiä,paperia,pohjamaaleja,kovettajia yms....enemmän kuin osaat kuvitellakkaan.Et edes vaivaudu kertomaan millaista miinaa kävit maalarilla näyttämässä tai pitikö maalarin purkaa auto kokonaan.......Tee hyvä mies itse jos se kerran on noin halpaa.Itse alan miehenä voin sanoa että ei tolla hinnalla maalari rikastu....

        No onpa se saatanan vaivalloista perkele.


      • Valakkatiellä

        Kaveripiirissä tehdään muutamia katukunnostuksia kasari- ja ysäripuolen harrasteautoille. Liettuassa ammattimainen pelti- ja maalauspaja tekee aika reippaankin setin (sis. ikkunoitten ja ovien irrotus työtä varten, hyvät pohjat ja metalliväri) EUR 2.000,- paikallinen arvonlisävero. Purkamalla itse helat voi auttaa jo ja säästää.


    • Vanhan auton omistaja

      Vanha auto kannattaa maalauttaa tutulla kyläautosepällä.He ovat erittäin taitavia jopa
      ammattiylpeitä osaamisestaan!Samalla kun he tekevät
      (ilman valohoitoa) erittäin tasokkaan katsastus-
      remontin vanhaan autoon (uudet autot "tietokoneita")
      , he hoitavat myös maalauksen!Hinta kaikista em.töistä vähintään 50 % edullisempi kuin mukamas "laadukkailla merkkikorjaamoilla"!Kannatta kokeilla!
      Olen valohoitoihin kyllästynyt,koska remontit
      muutenkin tehty "huitaisemalla" kuten "maanantai-
      päivän" uudet autotkin!Vanhoille autoille auto-
      kyläseppä on ehdottomasti paras!

      • Juippa

        Mikäköhän mahtaisi olla tällainen kyläseppä? Esimekiksi Tampereella ?


      • LOL OOT RUNE SCEELO
        Juippa kirjoitti:

        Mikäköhän mahtaisi olla tällainen kyläseppä? Esimekiksi Tampereella ?

        Joo se maksaa 1 00000e mä voin spreilllä maalaa


      • Audi 80 pitäs maalaa
        LOL OOT RUNE SCEELO kirjoitti:

        Joo se maksaa 1 00000e mä voin spreilllä maalaa

        Spreitä kehiin vaan! Mustalla yli,Säästyy eurot..


      • mazda 6
        Audi 80 pitäs maalaa kirjoitti:

        Spreitä kehiin vaan! Mustalla yli,Säästyy eurot..

        Eli paljos maksaa vautiviivan tekeminen joka läpäisee koko auton keskeltä?


      • koppi9
        mazda 6 kirjoitti:

        Eli paljos maksaa vautiviivan tekeminen joka läpäisee koko auton keskeltä?

        laita teipillä.. tulee helpommin ja halvemmin ja ko kunnolla laittaa niin pysyy


    • kokemusta on

      älä maalaa osta uus auto!

      • osta hauki vai et

        mutta kun uusissa autoissa on maali äskettäin laitettu, niin ei viitsi heti päälle uusia maaleja laittaa... kun eihän tässä tarkoitus ollutkaan maalata vaan teettää työ jollain maalaajalla ja tietääkseni autotehtaassakin maalataan autoja samoilla kastikkeilla. Ihmisten välineillä ihmisten halleissa pienissä ja isoissa varastoissa.


      • Jaak Urke
        osta hauki vai et kirjoitti:

        mutta kun uusissa autoissa on maali äskettäin laitettu, niin ei viitsi heti päälle uusia maaleja laittaa... kun eihän tässä tarkoitus ollutkaan maalata vaan teettää työ jollain maalaajalla ja tietääkseni autotehtaassakin maalataan autoja samoilla kastikkeilla. Ihmisten välineillä ihmisten halleissa pienissä ja isoissa varastoissa.

        Riipu vähän autosta, mutta 1500 eurolla saa sen meillä maalatuksi. Katso www.autolaige.ee tai soita puh 358 9 2316 3809 (Suomi) (paikallispuhelun hinta).


    • 6574890

      vanhan auton maalaaminen voi olla mielekäs harrrastus jos tykkää siitä,
      ite ainakin maalaisin itse autoni jos olisi niin huonon näköinen .
      Vielä kohtuu kiiltävä peli ja 13 vuotta vanha :)

    • bmw 535 2002

      Tänäpäivänä ylimaalaus luokkaa 2500 euroa.

      • Anti olla

        Kysyin koslani maalausta automaalaamosta pk-seutu ja hinnaks laskettiin 4000e??! Siis enemmän kuin koko auton arvo. Totesi samaan hengenvetoon että eihän ne maalit ole kalliita vaan se työ.


    • mistähän lie hinnat revittä, ite vasta maalautin auton, pohjatöineen ja koko auton maalaus massoineen tasoituksineen 920euroa...

      • qscvfre4

        Missä sä ton maalautit sit noi "halval"?


      • Anonyymi

        Missä maalauttaa auton?


    • adwdacawfewad

      maksoin omasta tuning corollan maalauksesta 50e ne oli spräys purkkei ja sit siihen parit ES juomat vielä ja tarrat päälle. hyvä tuli

    • renkaan potkija

      auton maalaus töineen 50-70 tuntia tyätä mistä yleensä maksetaan palkkaa aineet 5-700eskoa tilatkin pitäs jollakin lämmittää ja alvikin ois hyvä maksaa jos veinaa viäl pitempää yskiä kitti pölyä ,,,kyllä on hyvä kun tekee ihan itse spreillä ja lopettaa kitinät

    • mie tiiän ehkä

      siihe vaa spreit piälle ja kusaset mukaa nii tulee kusenkeltanen vivahde ja jähmettää myös. toki jos pakeliittia tarvitsehet niin kämmen reiän alle ja rupiat levittää. onnistuneen tuotoksen kunniaksi kumoat pari euriosopperia luukkuun.

    • t.lab
    • Maalaus tallissa.

      Itse maalarin hintaa en tiedä, mutta itse aioin maalata autoni. Kyseessä on Transporter. Maalit hommasin Pintaväri liikkeestä Tampereelta. Maalit tuli maksaan 400 euroa. Pohjamaalit 1l , Auton värimaalia 3l, ohenne 1l , kovete 2l, ja tarvikkeita kuten värisihti, mittakupit, pölyliina, peitekalvoa. Kompressori ja maaliruisku löytyy jo omasta takaa.

      2 komponetti maalia ja pohjamaalia kannattaa käyttää. Vesiohenteisetmaalit ovat kusta levittää ja niiden kuivuminen tallissa on ongelmallista. Tarvitsee "lämpökaapin" autolle että saa sen kuivuun.

    • tonnilla selvii

    • karsbe

      hyvin kuivuu vesipohjaiset maalitkin tallissa. malttia ennen lakkausta.itsellä ei maalien suhteen valittamista. käytössä debeerin maalit

    • edullista

      400€ maksoin

    • kukkuluuruu

      jos vähän tarvis heittää aika yleisen näköst viinipunast maalii 127 fiiati takavaloje ympäril koska ostin uuet ja isonsin niitä vanhoja reikii rälläkällä ja tuli niin vitun ruma :o) mikä mahtais olla hinta???

    • maalar

      "Paras ratkaisu hinta-laatusuhteeltaan on koko auton ylimaalaus autotallissa perusruiskulla ja kompressorilla." ......... ELI pilata koko auto, tietty ei myöskään tarvitse sitä tartuntaa tehdä :D

    • seppoy1

      Paljonko tulee hintaa jos tekee pohjat itse ja antaa maalarin suojata ja maalata.

      • sadasdasdasd

        Monet ei ees ota vastaan jos asiakas on tehny pohjat itse, koska pohjat on aina tehty niin huonosti. On epätasaisuutta ja paskaa kittien alla jne joten auto ruostuu entistä pahemmin ja ekat ruosteet tulee esille jopa muutamassa viikossa.

        Muo ärsyttää pihit ihmiset, jotka väittää että hyvä tulee ku vähä bilteman hiekkapaperia näyttää ja laittaa biltemasta suurin piirtein auton väristä maalia. Tajuutteks te tampiot että te sillon pilaatte sen auton ja se ruostuu helvetin nopeaan kun ootte tehneet paskoja pohjatöitänne. Hitaammin ruostus jos ette tee mitää ni ainakin mahdollisia sinkkejä ette hio pois pelleistä.

        Viekää auto kunnon maalauspaikkaan(ei mihinkää virolaiseen harmaapuljuun) ni saatte hyvän, muuten ei kannata hommaan ollenkaan koska te köyhät ja ammattitaidottomat "tee-itse tunarit" pilaatte vaan koko auton.


      • huolestunut4
        sadasdasdasd kirjoitti:

        Monet ei ees ota vastaan jos asiakas on tehny pohjat itse, koska pohjat on aina tehty niin huonosti. On epätasaisuutta ja paskaa kittien alla jne joten auto ruostuu entistä pahemmin ja ekat ruosteet tulee esille jopa muutamassa viikossa.

        Muo ärsyttää pihit ihmiset, jotka väittää että hyvä tulee ku vähä bilteman hiekkapaperia näyttää ja laittaa biltemasta suurin piirtein auton väristä maalia. Tajuutteks te tampiot että te sillon pilaatte sen auton ja se ruostuu helvetin nopeaan kun ootte tehneet paskoja pohjatöitänne. Hitaammin ruostus jos ette tee mitää ni ainakin mahdollisia sinkkejä ette hio pois pelleistä.

        Viekää auto kunnon maalauspaikkaan(ei mihinkää virolaiseen harmaapuljuun) ni saatte hyvän, muuten ei kannata hommaan ollenkaan koska te köyhät ja ammattitaidottomat "tee-itse tunarit" pilaatte vaan koko auton.

        sillä lailla. varo ettei aneurysma puhkee.


      • Anonyymi

        mulla vm.95 auto ja pystyisin laittamaan maalauskuntoon ja maalaamaan,mut ei ole tilaa - tallia.en viittis taivasalla,korkeitaan pintojen karhennukset.Lakka irtoillut maalin päältä,sieltä sun täältä.Maalipinnat on kauttaaltaan ehyet,ei ruostepisamiakaan.Vuosi sitten hankin uudet etulokasuojat 2kpl.Entiset ruostuneet ja lommoilla niin,että hankin uudet.Lokarit maksoi vajaa 300€.Lokarit oli maalattu valmiiksi auton värikoodin mukaan.Moni sanonut,että olisit maalannut koko auton,etkä lokareita pelkästään.On paljon kokemusta ruiskumaalauksesta ja lakkaamisesta työn tiimoilta.Korkeapaineruisku on mielestäni hyvä,kun se ei pöllytä -maalisumua paljon.


    • Minä Vaan

      Voi toki joku itse tehden onnistuakin, mutta lähtökohta on, että vie kunnon maalaamoon tai sitten maalaa itse pensselillä ja vaikka mustalla Ferrex:llä. Itsse tehden tulee itse tehdyn näköinen.

      Kai te ymmärrätte, menee jumaalattomasti aikaa, ennenkuin oääsee itse maalaamiseen. Miettikää myös, mitä maksaa auton huolto 2-3 h korjaamossa. Auton maalaus on kertaluokkaa työläämpi.

      Itse en keksi miksi alle 10000 euron käyttöauto pitäisi maalata, jos ei ole kolarikorjauksesta kyse. Maalaus on lisävarustelua ja se saa maksaa reilusti.

    • spraytelasuti1k-ooma

      Miltei olin olla puuttumatta keskusteluun mutta pakko kait se on yrittää vääntää rautalangasta...apina tuo mersun maalaamoon (voi se olla corollakin..ei niitä ainakaan rupien määrästä/laadusta enää erota) apinan mielestä homma on pieni (kerran itekki sprayannu yhen mersun...ja vaik olis ollu corollaki nii mitä sitte..) mersuhan luonnollisesti on varustettu niin ..tullisilla bassoilla ja valoilla ym tarpeellisella ettei oo sit jääny hilloja pestä/huoltaa sitä äänentoistojärjestelmän siirrintä..eli odotettavissa on saatanallinen pesuoperaatio jonka jälkeen tarvis vissiin jostain kohden saada auto kiiltämään sen verran et sais selvää onko jonkun värinen (monesti vaan värikarttojen mukaan ei ole minkään värinen?..) eli mylly kauniiseen käteen ja myllyttämään(ylimaalatessa tietysti ihan sama(yksinkertaisille lis.) noniin hapettuman ja patapata naarmun alta löytyi kumminkin kohta josta voisi ehkä väriä arvailla...maalikaupan setä kertoo ilosanomaa, sävyjä ei ole kuin kolme...niille jotka eivät ole tsuumailleet karttojen kanssa voin kertoo et lotos tärppää todennäkösemmin...no niitä sit kumminki muodon vuoksi tihrustellaan ja kyllä perussävy näyttää kivalta..nii vissiin...taitaa olla vähä eri asia maalata paperia ku peltiä...ja kenen sotkuilla se on maalattu ja ruiskutustekniikoissakin on eroja(vaikuttaa sävyyn helvetisti varsinkin met väreissä)..ettepäi sano mummo lumessa.."oikea" väri on messis ja sen hintaan en takerru(sehän jo aiemmis posteis tuli selväks ettei se mitää maksa?) mersustahan piti maalata vain etuloksut ja ovien helmat...no enhän mä nyt niin saatanan tyhmä ole että mä ensin maalaan ne väärällä sävyllä paskalla urakalla ja sit selitetään vitusti ku ne erottuu ku postimerkki siitä muusta ruhosta ja taas maalataan ja kuka maksaa?...kyllä se mersu peitellään silleen että kyljet maalataan...ja sitä lähes ilmaista maaliahan tuli otettua sen verran enemmän. nimim. amatöörimaalari (maalaan muuten vaikka palan kerrallaan ja sopuhintaan(kunhan ite vastaat sävyeroista(ja jälki on priima!)

    • Suskamies

      Pari vuotta sitten kyselin maalauksen hintaa silloiselle mopolleni joka oli suzuki vx800. Mielestäni pyörässä ei hirveeti maalattavaa ole kun on ns. nakupyörä, mutta hintaa olis tullut n.600€ jokatapauksessa.

    • bemmimmi

      Minkähänlaista jälkee amiksen kollit tekee? Amiksistahan siis saa tilattuu kans auton maalaamisen ja yleensä n. 40-50% halvemmalla ku normaalisti, mutta ei oo mitää hajua että minkälaista jälkee tulee, kui tarkka opettajat kattoo ja niin..

      • Puupiä89

        Varmaan on amiksessa halvempaa ja laatukin voi olla ihan hyvä. Ja sen tarviiki koska niistä tod näk tulee ammattimaalateita. Mutta kauanko työ kestää niin saattaa olla ihan eri juttu ku vähä harjottelevat...


    • juuu1

      Pystyiskö auton maalaamaan itse?

      • johan1

        Pystyy maalaamaan itse. Itse ne maalaritkin maalaa. Jos ei ole ennen maalannut, niin rumahan siitä tulee ja jos ruostetta löytyy, niin sitä tuskin saat poistettua. Viestiketjua lukiessa näyttää siltä, että tonni ylimaalauksesta on iso raha. Veikkaan, että tän palstan räkänokat ei saa tuohon rahaan edes purettua ja kasattua autoa tarvittavalta osin. Pelkät maalit ja tarvikkeet kustantaa helposti viis sataa. On tietty eri asia, jos vetää jollain sprayllä. Jos työtä ei tarvitse tehdä hyvin, niin silloin löytyy halpojakin tekijöitä.


    • smokeL

      Kumma kun näitä työnhinnan ihmettelijöitä riittää vuodesta toiseen näilä palstoilla, on sitten mikä homma tahansa niin ei-ammattilaiset ei ymmärrä mikä näissä hommissa maksaa. Totta on että joissain hommissa revitään liikaa rahaa mutta yleensä ne on aika maalaisjärjellä selviä juttuja. esim talon lisäeristys monta tonnia muutamasta kuutiosta selluvillaa, tai monta staa euroa jostain putkenpätkän vaihdosta, tai kymppitonneja muutamasta pätkästä ohjelmakoodia.
      Mutta mikä on vaikeaa ymmäertää siinä että homma johon tarvii isot lämmitettävät hallit, laitteet ja paljon kuluvaa tavaraa, sekä ammattitaitoista työtä paljon sentakia ettei tule varmasti sutta joka pilaisi maineen, niin se tosiaan maksaa? mikä siinä ei mene jakeluun? ostakaa itte hallit ja vehkeet ja käykää koulut ja tehkää pikaisesti tehdyt hommat pari kertaa takuuseen uudelleen ilmaiseksi. mainostakaa ja maksakaa juopon työmiehen mokailuja ja palkkaa kun se Makaa krapulassa. Ehkä sitten tajuutte? ei ole itselle näin käynyt mutta on senverta silmät ja korvat päässä että tajuan sen olevan just tollasta.

      • villan puhallus

        Siinä on just se sama jota ihmettelit itsekin, että ostapa itte villarekka ja palkkaa siihen juoppo kuski ja maksa sen törmäilyt sillä rekalla ja sitten kun ostat ne villat ja puhaltimen niille villoille ja naftat tankkiin vai luuletko että se rekka kulkee sillä puhaltimella.? Käytät koulut niille villanpuhaltajille ja maksat niistä vakuutukset ja LELLIT ja TELLIT ja hommaat niille sapuskaa ja juotavaa. Nuo kun kaikki laitat jonoon ja calkuloit hinnan niin alat ymmärtämään mikä siinä lisäeristysvillassa maksaa. Veet silmissä pyytelet anteeksi villottajalta ja tyrkytät vielä lisää rahaakin anteeksipyydellen miten olet ollutkin väärässä.
        Tuliko yhtään selvemmäksi?


    • entinen fiksari

      just kattelin. siitä maalarin palkka taitaa olla 90e tunti. että ei sen ennempää. ja sitte jos hitsausta korissa oikasua, eii tohon hintaa mää turha mennä oikeen ruoste kasojen kans. eikös ois joku romu ukko hakis pihalta pois. tai jos oikee tykkää autosta nii ei muutaku päränäsesen korjaamolle molle mollle. euroja taskut täynnä hakieessa kiesin pois :) ;)

    • Näitäonpaljontehitty

      Auto on helppo maalata, tarvitaan vain maalia ja tela, talli on hyvä olla, ettei pinta ole kuivattuaan täynnä ötököitä, ohenteita ei tarvita, ruiskut on töhertäjille =)

      • Anonyymi

        yksi maalasi autonsa taivasalla ja oli alkuun tyyntä ja lämmintä.maali ei ehtinyt kuivua täysin ja tuuli ripotteli auton päälle roskia.ei haitannut.sitten ryhtyi kenkuttamaan,kun ropautti sadekuuron auton päälle.


    • nupa79

      e mb yli maalaus oli 2500e mustalla

    • Anonyymi

      Mulle sanottiin, että farmari Passatin kokomaalaus maksaa 4k-5k

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe