TÖITÄ alaikäisille?

-kundi88-

Tarvitsen rahaa! Rahaa saa töistä! Mutta mistä saa töitä alaikäisille pojalle.

- Viikonloppu- tai/ja arkiaikana.
- Kohtuu hyvä tuntiliksa.
- Ei tarvitse olla vaativaa.
- Siis EI KESÄDUUNIA!
- Espoon alueelta.

Kertokaa, mistä saisin duunia. Mistä lähtisin etsimään?

16

11233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -sussa-

      kannattaa mennä suoraan jonnekkin firmaan ja kysyä että tarvisisko ne lisätyö voimaa.. sillähän se selviäisi...

    • ....

      oletko siis 16?17?mikä on mielestäsi kohtuu hyvä liksa?

      • DarkWitch666

        kohtuu liksa 15-17 vuotiaalle pojalle ei ole kovinkaan korkea. ne ei ole yhtä korkeita kuin vakiotyntekijöillä ja yli 18 vuotiailla. Riippuu hieman töistä. varmaan noin 6-15€ liksa.

        Ja kannattaa mennä juuri johkuu firmaan kysymään että tarvisiko siellä työapulaista, tai kauppaan. Kyllä niitä paikkoja on kunhan oot aktiivinen.


      • 13v.
        DarkWitch666 kirjoitti:

        kohtuu liksa 15-17 vuotiaalle pojalle ei ole kovinkaan korkea. ne ei ole yhtä korkeita kuin vakiotyntekijöillä ja yli 18 vuotiailla. Riippuu hieman töistä. varmaan noin 6-15€ liksa.

        Ja kannattaa mennä juuri johkuu firmaan kysymään että tarvisiko siellä työapulaista, tai kauppaan. Kyllä niitä paikkoja on kunhan oot aktiivinen.

        Miten saisi helposti rahaa esim. naapureilla autamalla. Kaverini kanssa olisi mukavaa palkka ja työ jakaa. Olen 13v. poika.


    • Jeremias90

      Kannattaa kysellä firmoista jos pääsis tekemää apuhommia. Minä olinb isäni firmassa, ja sain 25€/h. Tein töitä 2kk joka arki-iltapäivä/ilta 6h, ja sain yhteensä jotain yli 6000€. Isä oli viel tyytyväinen ku tein töitä, ja sano oet nostaa palkkaa jos teen ja opin lisää.

      • Anonyymi

        Ja koinkas vanha olit silloin?


    • Ole hyvä
    • Onnistuu

      Kerron nyt hyvän keinon ansaita rahaa.

      Itse ajattelin surffaillessani tienaa rahaa - sivuilla, että ei näistä ole mihinkään ja että ei näillä rahaa saa... päätin sitten kokeilla erästä systeemiä. kesti muutaman tunnin kelailla että kuinka se oikeen toimii, mutta sitten kun sain asian sisäistettyä, ymmärsin että oli täysin mahdollista saada rahaa. nyt olen pari kuukautta ollut mukana ja olen saanut jo satoja euroja, ja ymmärtääkseni tulojen pitäisi kasvaa pikkuhiljaa... itselleni tälläinen ainakin sopii.. käykää katsoon www.rahaa.org mistä aika hyvin homma itselleni ainakin selvisi.

      • ..........................

        vielä lisää ja mitä tienaat


      • donska

        ei toi sivu mulal toiminut :( kyllä se johonkin meni mutta ei siellöä puhuttu mistään muusta kun jostain ihan turhasta :(


    • toni17v

      tarvitsisin nopeesti töitä jos takin läheltä kelpaa ilta työ

    • veerawits

      etin töitä (täytän 11)!! mistä saisin töitä? iha mikä vaa työ mut nää ois kivoimmat:

      -lemmikkien ulkoiluttaminen ja hoito
      -kotitöiden tekeminen
      -lapsenvahti

      Asun Joensuussa :) Ja mielellään ois arkisin :)

    • Niimpäniin

      Enpä usko että sun ikänen vielä lapsenvahiksi pääsis..

    • Wiltsu97

      mistä voisi saada töitä?? Olen itse 16v ja tarvisin töitä että saisin kevarin hommattua ja olisi kiva saada joku duuni nopee et mistä kannattais kysellä?? menen melkee ihan mihinvaa töihin että sais vaa rahaa 5kk aikaa kerätä rahaa. Antakaa vinkkejä! :)

      • Wiltsu97

        Ja asun espoossa että tältä seudulta ois kiva saada.


    • cmoon 11v lapsenvaht

      veerawits hoida ittees

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe