Jätkät,miten helposti alkaa seisomaan

ande

Eli ois kiva tietää...miten usein vaikkapa koulussa tulee stondis kun näette jonkun tytön tai jotain?

92

27826

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      Nyt pojat vastaamaan. Tähän kysymykseen haluamme kuollaksemme vastauksen. Olen itsekin erittäin paljon pohtinut asiaa...ja on tullut muutaman kerran haarojenkin väliin tiirailtua.
      mutta te mokamat estätte meitä tekemästä tutkimuksiamme käyttämällä hooparivaatteita. Kai te nyt häpeätte ja ymmärrätte miten kovasti tyttöjen elämää rajoitatte. Viette meiltä pienetkin ilot.

      • Kauhuissaan

        En voi ajatella homoseksuaslisuuttai kun sit alkaa seisoo vielä hullummin. Mitä mä teen?


      • Lellel

        Melkeim joka päivä. Vitun vammssta ja ärsyttävää kun pitäis lähteä luokasta mutta ei halua että muut näkee :D


      • Anonyymi
        Kauhuissaan kirjoitti:

        En voi ajatella homoseksuaslisuuttai kun sit alkaa seisoo vielä hullummin. Mitä mä teen?

        no vedä seksiä ja rakastele


    • Rizzo

      No sehän riippuu ihan tytöstä...=) Ainakin mulla alkaa seisomaan aika helposti,ja sitten onkin tukalaa.

      Käytän ihan "normaaleja" vaatteita,ja kyllä sitä välillä pelkää,että joku tyttö huomaisi sen,mutta ei ole vielä kukaan huomannu....;)

      Siinä se!

    • M2KD

      Hmm, siis kyllä noin tapahtuu päivittäin. Ei siihen tarvitse tyttöä näkökenttään eikä edes ajatuksia... Se vain alkaa, jopa fysiikan tunnilla (joka sinänsä on ihan mielenkiintoista, mutta ei liity tähän) ilman mitään järkevää syytä.

      Poika, 17, Helsinki

      • Anonyymi

        Fyssan tunnit sai fysiikan nostamaan munas


    • utelias

      ..te häpeilete sitä?siis onhan se sit varmasti noloo os se tulee ilman oikeen mitään kunnon syytä....tai yleisil paikoil...mut miks häpeette jos niin käy ku suutelette?must se on ainaki vaan jotenki imartelevaa jos mua suudelles tapahtuu reaktio....=)tulee ainki sellanen olo et oon haluttava

      • Anonyymi

        Samaa oon miettinyt 🤔 Kova vaan jos mun mielestä kuumalla tyypil nousee mun takii ylipäänsä😉😊


    • sam

      ..oiskos siis niin, että se stondis on ihan mielentilan hallinnan ansiosta helppo pitää pois. ainaki mulla onnistuu sellanen...
      ja onhan se tietty, että sellasilla yläasteen aloittavilla kosseilla on alkanu vasta pippeli kasvamaan, niin se voipi olla vähä herkkä

    • Pikkusisko

      ... että ainakin mun isoveljellä seisoo tosi helposti. Saunassakin heti kun se tulee lauteille ja mä sit sanomaan sille että ei se mitään haittaa...

      • täältä_vain

        ihanaa


    • Poika-84

      Kyllä se lähes joka päivä koulussakin alkaa seisomaan, joskus se voi johtuu ajatuksista, mutta vielä useemmin se nousee ihan ilman mitään syytä, mutta ei se kyllä siitä ala seisomaan jos vaan nään kauniin tytön, mutta joka aamu kun herään niin kalu on juhla kunnossa, mistäköhän sekin johtuu?

    • kelimonke

      10 vuoden jälkeen vastaa tähän, mulla alkaa ite seisoo ilman syytä?

    • Altsu91635

      No mulla yleensä kun käyn suihkussa nään niin sellasen kauniin ja halutavan tytön ja ku herään nii mul törötää en häpeä sitä ku se on ihan normaalia kerran koulussa ku meijän kouluun tuli uusi tyttö nii olin silleen että Uu toi on ihana ja sitten kaverit nauro nii kysyin että mikä teitä kaikkia nyt niin paljon naurataa ja huomasin että mul seiso!!!!!!!!! Ja jätkät Hei ei tarvi hävetä jos sul rupee seisoo

    • gdfhrj

      Tehkää sillee että jonku pojan eessä pyllistätte oikeen kunnolla ja teeskentelette että sitoisitte vaik kenkii :DDD

    • Jajajajjajaja

      Onkohan näin neljäntoistavuoden jälkeen noi asiat paljonki muuttunu? (T: 14v tyttö)

      • BOY14

        moi! kyl mul alkaa seisomaan koulussa kun tytöillä tiukat farkut. Onx sulla?


      • Nollakakkonen

        Joo itekki olin 3 viikkoinen kun AP oli jättänyt tön viestin eli nyt reilusti päälle 15 v 😂😂


    • sei.so

      Pitää aina aamulla teipata kyrpä reiteen kiinni et stondikset ei näkyis.

    • freeballerboy

      Jos en oo aamulla tai varsinkin jos en oo edellisenä päivänä runkannu niin sit tosi helposti seisoo. Riippuu kans vähän mitkä housut on. Adidas verkkareita en kauheesti uskalla käyttää yleisillä paikolla joten mieluummin esim farkut. Aika usein on seisokki eli oikeestaan se ei sillei paljoo vaadi :D

    • Liian

      • Ok :)


    • olen_impotentti

      ei mul seiso ikinä :(

    • 14v_poika

      Hyvin harvoin koulussa. Joskus jos jonkun isotissisen tytön rinnat ovat panautuneet kehoa vaste nii silloin saattaa mutta muuten se on hyvin harvinaista koulussa

    • poika15v09

      mul alkaa aina stondaa mis vaan jos nään tytön leggingseissä tai trikoissa...ihanaa <3

    • 19v

      Ei koskaan... T. aseksuaali 19v poika Helsingistä.

      • Anonyymi

        Kyllä silläkin joskus seisoo jos kyrpä on ku ei tarvi ees Joshua tuhmasta


    • Itse seisoo koska tulee heti mieleen mitä siellä vaatteiden alla on

    • Helpostiseisoo

      Itellä seisoo jo pitkään istumisesta ja jos hyvännäköinen tyttö tulee viereen/lähelle ja sitten nolottaa. Jopa näidenlaisten asioide lukeminen saa seisomaan

      • Anonyymi

        Kyl mul seisoo aina kun lukee näit asioi


    • S1rY3

      Olen joskus jos katsoo tosi kaunis tyttöi kymenen yli sekunnint paljon kerralla on hyvä viilis itellä lähellä tyttö seisoo on pitkä aika paksu seiso kestää aika monta miinutia kevy mutta kestää kaumin tulla kun katsoa kymeniä tosi kauniis tyttöi valitetavasti jos kyseessä tunto loppuu ensin yleensä ei kadessa viikossa joskus vähän tulee pienemmäksi : poika

    • Poika1702

      Nyt kohta 17-vuotiaana tahattomat erektiot ovat vähentyneet huomattavasti. Koulussa ei melkein koskaan seiso, samoin ei myöskään julkisella paikalla. Tosipaikan tullen kuitenkin seisoo, vaikka aluksi erektion saanti voikin kestää jonkun aikaa.

    • vastailkaas

      Mistä päin ootte? (pojat)

      • Poika1503

        Sastamalast


    • skaterdude

      Tosi usein on sillei puol seisokki. Viimeks äsken kun kävelin ulkona niin jotku selvästi hieman katteli housujen etumusta. Sen verran kuitenkin erottuu kikin heiluminen housuista vaikka ei mitkään kovin ohuet housut. Jos tulee täys seisokki niin sit ei viitsi antaa heilua vapaasti vaan pakko kävellä kädet taskuissa.

      • homogay

        Niinku 16 vuotta on kestäny tää kauhee paskavyöry.


      • Herkkäpippeli

        Meiten erektio teillä näkyy muĺl ei näy yhtään kivi kova mulla ehkä näkyy ett housut pullistaa vähän ei muutem ehkä johtuu siitä kun pidän pippelini alhaalla boksereiss


      • Anonyymi
        Herkkäpippeli kirjoitti:

        Meiten erektio teillä näkyy muĺl ei näy yhtään kivi kova mulla ehkä näkyy ett housut pullistaa vähän ei muutem ehkä johtuu siitä kun pidän pippelini alhaalla boksereiss

        ite kun liikun kadulla kesäisin niin ihan teinityttöjen takia joudun sitomaan kullini jeesusteipillä reisiin ettei ala tiukan paikan tullen sitten seistä esim, vaikka kaupassa asioidessa terv., mies 44vuotta.


    • näinhelposti

      näin helposti

    • Jätkä15v

      No mut onko teistä noloa jos halaan tyttöä josta pidän todella paljon ja sekin tykkää musta niin kun halataan nii mulla alkaa seistä

    • Nakupoika

      Minä en välittänyt juuri siintä likasta mutta se näki mussa jotain en vain tiedä mitä. Meillä oli kilpailu eli totuus tai tehtävä. ja sille likalle osui kortti missä luki suutela sun oikealla puolella olevaa. Ja kukas siinä istui. Oikein se olin minä ja likka tosi mielellään porukan edessä suuteli minua kunnolla. Mikäs siellä pojan housuissa pullisti no kyllä sinä tiedät sen. Ja kun tuli mun vuoroni minä valitsin tehtävän. Ja mun kortissani luki yläs kädet niskan taakse ja pysyt paikallasi seuraavan heiton ajan. Minä yläs ja kädet niskani taakse. Porukalla oli hauskaa pojalla seisoo kunnolla ne kertoivat naurun lomassa toisilleen. Seuraavakin otti tehtävän ja hänen kortissa luki, Vedä vasemmalta puolemmaiselta housut alas. Ja poika veti multa tosi mielellään housuni alas Eli olin muna paljaana heidän edessään. Ja nauru maistui heille.Se likka mistä en välittänyt yhtään ja joka oli suudellut minua kunnolla. Tule meille minä tahdon ja kuiskasi mulle sinua sekä varmuudeksi puristi minua munistani että ymmärrän oikein mitä se tahtoi multa. Mulla ei ollut sille esittää vasta väitettä joten menin sen mukaan. Aamulla se kertoili mulle että oli käsitellyt niitä kortteja eilen siinä meidän pelissä koska tahtoi minua ja heti kävi mun penikseeni kiinni. Kyllä olet oikeassa meistä tuli pari ja seurusteltiin monta vuotta hänen kanssaan.
      Hän löysi toisen jolla oli enemmän maalista nappulaa ja minäkin olin jo kerinnyt rakastumaan toiseen. Eli me erottiin aivan sovussa.

    • Herkkäpippeli

      Mulle riittä että pelaan gta v:tä online mulla on hyvän näköinen pelihahmo siellä sit mmm vittu sä oot nätti tai sanon van mmm se on vaan peli tiedän mutt kuitenki :D

      • Sama mut rdr2 online iha saatanan hyvän näköne hahmo


    • vierailia

      Liian helposti aineskin mulla. Minä olin yhden likan vain pihalla ja me vain juteltiin. Sen isä tuli autollaan töistä kotia ja vain vilkaisi minua. Heti oli mulla kalu kovana kun vain vilkaisi eikä se kerinnyt
      mulle edes puhumaan mitään. No toi on aineskin poika se sanoi ja meni sisälle heille. Mun isäni luulee että olen lespo sen vuoksi halusin että sinä olet siinä. Hei hei ja meni sisälle heille. Minä olin hetken ai niin ja läksin kotiini.

      • uskoisikohannyt

        vähän liian hyvä juttu


    • vierailia

      Me juteltiin kavereiden kanssa kartsalla. Paikalle tuli yksi ukko ja kyseli miksi me siinä seistään.
      Etsittekö rohkeutta ryöstää toi putiikki vai. MINÄ olen vaksi ja se otti takkinsa pois päältään.
      En ole kertaakaan nähnyt sellaisia käsivarsija kellään. Veto vetäkää minua lättyyn nyt ja jos putoon
      saatte ottaa satasella tuolta mitä vain mieleen tulee.Ja se ukko heitti takkinsa maahan ja musta sekä kaveristani kiinni heti. Me noustiin ehkä 10 centtiä maasta kun se meitä roikotti. Muut lähtivät heti karkuun sitä karjua. ISI sanottiin likan äänellä sen selän takaa. Se oli sen likka ja se käski päästämään
      meidät alas. Heti kun me päästiin kaverini kanssa jalkojemme päälle. Ukko vilkaisi mun haarojani ja
      sehän nousi heti yläs. Poika oletko homo poika vai. Isi se pitää musta ja se on vain tollanen ei se sille
      mitään voi ja likka otti minua kädestä sekä vei mut pois paikalta. Mennään äidin luokse minä tahon sut sille näyttää ja me pois paikalta. Seuraavana päivänä oli kaverit mun kimpussani ja vetämässä
      kaulustani alas. Onko sulla fritsuja ne kyseli ja mun olis pitänyt heille kertoa eilisestä päivästäni.
      Minäpä olinki mulkku heille, Te olitti likan luona ja minä sain sen kuulla muilta. Kosto on suloinen.

    • Anonyymi

      Mitä vittua

    • Anonyymi

      Kylä mulla alkaa noin aika helposti seisokki nouseen kun vaikka makaan sängys jonku tytön vieres tai sit halaan jotain typyä

      • Anonyymi

        no siehän kolli oot jos pääset tyttöjen viereen makoileen noin helpolla. en minä saanut pillua kun vasta 20 vuotiaana.
        nykyään kun olen 44v raavas lihava mettämies niin pillua tulee ovista ja ikkunoista 16 alkaen.


    • Anonyymi

      kas niin vuonna 2021
      korona on kiva

    • Anonyymi

      Mulla ainakin tosi harvoin alkaa seisomaan siitä että nään jonku kauniin tytön. Se vaan tulee itestään noin 3:n tunnin välein

      • Anonyymi

        sama juttu. Mulla alkaa stondaa kun ajan mopolla tai istun bussissa tai käyn suihkussa, siis tärinästä tai pienestä hankauksesta. Tosi vaikeeta istuu prätkän kyydissä kun kaveri ajaa ja oon siinä sen takana (melkeen perseessä vielä kiinni)


      • Anonyymi

        yölliset siemensyöksyt ovat ihan parasta t:janne 44
        ps. viimeksi eilen yöllä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      joku 15 kertaa on aika normaali esim neljän tunnin päiviin

    • Anonyymi

      Silloin tällöin, varsinkin jos ei ole masturboinut pidempään aikaan ja tyttö sattuu olemaan vielä nätti tai muuten puoleensavetävän näköinen.
      Ja sen olen huomannut, että jos tytöllä on ihonmyötäiset legginsit tm housut, mitkä korostaa peppua ja häpykumpukin erottuu hyvin, niin kiihotun sellaisesta hyvin herkästi. Jotenkin kiihottavaa, kun housujen pillunkohta pullottaa selvästi.

    • Anonyymi

      SUN KULLI ON KATKI!


      T:
      NINA LAMMI!

    • Anonyymi

      Amiksessa 90luvun lopulla aina seisoi kun oli tunti jota piti n. 40v kireisiin housuihin, paitoihin,lyhyisiin hameisiin mieltynyt naisope, 3v opiskelun aikana kehittyi minun ja open välille salasuhde, molemmat oltiin parisuhteessa joten touhut tapahtui koulun jälkeen joko koulun tiloissa taikka hänen autossa. Toinenkin nuori mies pani muutamasti sitä opettajaa samoihin aikoihin kun mulla ja opella oli seksisuhde meneillään. Näin opettajan joskus 10v päästä kun oltiin lähdetty eri suuntiin ja silloin baarista lähdettiin hotelliin muistelemaan vanhoja aikoja... Enää en ole nähnyt opettajaa mut se on jotain vähän yli 60v. Mahtavat vähän yli 2v salasuhde jota sai vähintään joka 3pvä.

    • Anonyymi

      Vähän turhankin usein.
      Kerran kasiluokan köksän tunnilla mun luokalla oleva tyttö nousi ylös ja kurottautui katsomaan pöydällä oelvaa kukkasta tms ja hänellä oli aika avonainen toppi päällä, mikä oli vielä aika periksiantavaa tm kangasta. Ja hän oli ihan millilleen mua vastapäätä istumassa, joten totta kai toppi "avautui", vai miten sen voisi sanoa, niin että näin hänen tissit aikalailla kokonaan. No en nyt nännejä mutta muuten.
      Seisokkihan siitä tuli, onneksi istuin ja tuntia oli vielä sen verran jäljellä, että erektio sai poistua näkösuojassa rauhassa. Epäilen kyllä, että tämä tyttö teki tuon tahallaan...
      Toinen oli myöhemmin ysiluokan keväällä ja vähän vastaava tilanne.
      Oli jo lämmintä ja istuskelin yksillä rappusilla, kun kaverin seiskaluokalla ollut tyttö tuli oman kaverinsa kanssa siihen lähelle ja taidettiin puhuakin jotain. Hän oli jo aika rintava ja muutenkin kehittynyt, vaikka onkin tosiaan mua noin 2v nuorempi.
      Hänellä oli kanssa toppi tai todella lyhyt paita, missä oli kiristysnauhat myös alareunassa. Tai siis vyötärön puoleisessa helmassa, ideana kait että sen toppipaidan saa kiristettyä rintojen allekin tms.
      No hänellä oli ko nauaht kiristämättä ja yhtäkkiä hän sanoi jotain kaverilleen ja samalla venytteli nostamalla käsiään ylös, jolloin hänen rinnat tuli yli puolen välin esiin toppipaidan alta ja näin hänen tissinsä kokonaan. Hetken aikaa vaan, mutta sen verran kauan kuitenkin, että taas seisoi.
      Ja on noita tilanteita muitakin ollut aika usein. Joku tyttö kulkee tiukoissa farkuissa ja sattuu vaikka kumartumaan jostain syystä jne.

    • Anonyymi

      Yks tyttö kerran lukios tuli halaamaan ja siitä sitten kyrpä alko stondaamaan hänen reittään vasten ja hän huomasi sen ja meni kertomaan kaikille kavereille👽

    • Anonyymi

      Aika usein, varsinkin lämpimään vuodenaikaan, kun tytöt ovat jo niukemmissa vaatetuksissa.
      Melki takuuvarmasti tulee seisokki esimerkiksi sellaisessa tilanteessa, kun tyttö istuu rappusilla haarat levällään joissain shortseissa tai legginseissä ja pillu pullottaa haaraosassa. Jotenkin niin rivon kiihottavaa, että väkisinkin alkaa seisomaan.
      Muutaman kerran on käynyt nolostikin, kun tyttö huomannut sen, että katson hänen haaroväliään ja on huomannut mun sepaluksen pullottavan.
      Usein tytölle on tullut kiire laittaa jalat yhteen ja/tai ehkä laittaa jotain vaatetta eteen.
      Pari kertaa on kyllä tullut tytöltä aika leveä ja aito hymykin, kun on hoksannut että mulla seisoo ja hänen vuokseen.

    • Anonyymi

      Suht helpostihan mulla ainakin tulee, riittää kun ajattelen edes seksijuttuja tai edes munaa/pillua.

      Joskus pelkkä kusella käynnin ajatteleminen aiheuttaa stondiksen.

      Onhan se vähän noloo jos julkisessa paikassa rupeaa stondaamaan. Silloin yleensä kääntynyt pois tai ruvennut ajattelemaan jotain muita asioita. Yleensähän käytän kollareita ja luonnollisesti niissä näkyy stondis aika hyvin..

    • Anonyymi

      Mikko känsälällä rupee seisomaan kun vauva on sylissä.

    • Anonyymi

      Itellä ainaki tosi helposti. Koulussa tunnilla jos istuu jonkun kivan muijan vieressä ja ihan vahingossa ees hipasee. Vanhojen tanssi treeneissä kun harjottelupari otti hupparin pois ja sil oli pelkkä toppi ja luokan isoimmat tissit siinä harjotellessa osu muhun. Huomas sen joka oli viel nolompaa. Kaverin luona nukuttiin yhen muijan kaa vierekkäin ja kääns kylkeä lusikkaan, heti ihan jäätävä stondis. Ja nolointa ehkä on aina vähintään puolistondis jos housut ottaa pois esim. Julkisesti kustessa, saunassa, suihkussa... On sekasaunassa paha jos joku muija vielä sattuu kattomaan. Pari kertaa on tullu kommenttiakin saunoessa koosta, kun ei oo mikään pienimmästä päästä ja sit vielä puolstondis päällä.... Onhan näit

      • Anonyymi

        Mulla on vähän sama. Alkaa usein vähä stondaa jos riisuu vaatteita pukkarissa tai on uimahallissa suihkussa.


    • Anonyymi

      itellä ku näkee poikia joilla tiukat addut tai kollarit

    • Anonyymi

      Ihan liian helposti. Välillä tuntuu, että seisoo koko ajan. Ja noloa kun seisoo väärissä paikoissa...

    • Anonyymi

      Tänään just tuli yhdellä uimarannalla stondis.
      Joku aika hyvännäköinen ja -kroppainen nainen oli bikineissä ja kyykistyi peitoltaan noukkimaan jotain ja näin hänet takaapäin.
      Ei voinut mitään, oli jotenkin vaan sellainen näky, kun pimpan kohta pullotti näyttävän näköisesti sieltä jalkojen välistä hänen pyllistäessään mun suuntaan.
      Bikinien alaosa oli muutenkin aika pieni, eli peppu näkyi muuten melkeinpä kokonaan paljaana.

    • Anonyymi

      Ylä-asteella minulla seisoi koko ajan kun tuijotin historian opettajan haaroihin.
      Hän huomasi tämän ja kiusasi hankaamalla päähäni tissejään kun tuli neuvomaan minua.
      Ylä-asteen luokkaretkellä Tukholmaan pääsinkin neitsyydestäni tämän opettajan avulla ja nuoruuden innolla painoin hänet paksuksi 3 kertaa hänen miehensä luullen olevan lasten isä.

    • Anonyymi

      Helposti eli käytännössä vähän väliä

    • Anonyymi

      Aika helposti, varsinkin jos on niin sanotusti kassit täynnä... Riittää ihan kun vastaan tulee hyvännäköinen muija tai joku tyttö kumartuu siten että kaula-aukosta näkee vähän pidemmälle..

      • Anonyymi

        Tuo on totta, tarpeeksi kauan kun on runkkaamatta/ilman seksiä, niin erektioherkkyys on huipussaan.
        Kaula-aukkonäkymäkin riittää, mutta annas olla jos joku tiukkoihin housuihin pukeutnut muija/tyttö vaikka kumartuu ja pyllistys osuu sopivaan suuntaan ja pillunkohdan pullotus näkyy selvästi...


    • Anonyymi

      Vittu mirä paskaa koko ajan seisoo. Oon 13v kohta 14v poika ja nyt tästä loman jälkeen elikkä parin viikon päästä menen 8lk. Seisoo joka paikassa ihan pienestä ja autossakin ilman syytä vanhempien kanssa ja aina on hankalaa. Pienistäkin hieman kiihottavista ajatuksista alkaa seisomaan ja muutenkin pillu perse tissit yms seksi ja tälläset asiat ku hetero oon. Runkkaan yleensä useaan kertaan viikossa jos mahdollista (0-2krt per päivä). Onhan se koulussaki vähä vituttavaa ku alkaa stondaa luokassa mut onneks ei ainakaa 7lk aikoina mitään liian kuumia tyttöjä omalla luokalla ollut. Saa nähä miten 8lk jos murrosikä alkaa hittaamaa tytöilä.... Ainii ja muutenki seisoo pienestä kosketuksesta esim kun koira tulee syliin nii alkaa heti stondaamaan. Pillua tekis mieli mutta en oo hirvee suosittu tyyppi ja vaikka tarjoiltais nii käyrä muna, kiree esinahka ja herkkä terska koska se ei oo tottunu siihe kosketuksee sen takia ku ei pääse käsiks sen kireen esinahan alle. Mutta joo semmosta se on ja ei sitä vielä oo mitään aivan hirveitä noloja tilanteita käynyt.

      • Anonyymi

        Toi on varmaan aika ikävää, jos koko ajan seisoo. Onko siihen auttanut yhtään, että oot runkannut? Varmaan esinahkakin löystyy jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on varmaan aika ikävää, jos koko ajan seisoo. Onko siihen auttanut yhtään, että oot runkannut? Varmaan esinahkakin löystyy jossain vaiheessa.

        No en ossaa sanoa ku tuntuu et aika helposta lähtee keulimaa. Käytän yleensä taktiikkana jos voin et pelaan esim jotai kännykkäpeliä nii sit siihe menee keskittymine ja se muna laskee yms monesti laskee jos johonki menee keskittymine täysi eikä ajattele sillee. Ja varsinki jos on vanhempie kans nii ku nousee itse jaloilleen seisommaan /nousee autosta pois ku pysähdytään matkalla nii kyl se nopee siit laskee ku ei oo mitenkää kiihottunu varsinkaa ku vanhemmat siin vieres. Yleensä muutenki laskee jos seison itse mut se vaa siin on ku kyl siin vähä aikaa pitää oottaa et se laskee ja kyl muut kerkeis siin huomata esim jos luokassa noustaan seisomaan ja siirrytään muualle mut ei oo onneks viel käyny nii et pitäs nousta luokas seisomaa sillo ku iso stondis.

        Nii ja sitte ku on se vähä alaspäi käyrä muna nii se ei näy nii isosti ku et ois suorana eteepäi mut se siin onki et sit se on vähä hassu näköne jos kaikki näkee ku se menee sillee jännän kurvikkaasti.


        Vähä pitkät tarinoinnit mulla mut eipä kai se täällä haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on varmaan aika ikävää, jos koko ajan seisoo. Onko siihen auttanut yhtään, että oot runkannut? Varmaan esinahkakin löystyy jossain vaiheessa.

        No en ossaa sanoa ku tuntuu et aika helposta lähtee keulimaa. Käytän yleensä taktiikkana jos voin et pelaan esim jotai kännykkäpeliä nii sit siihe menee keskittymine ja se muna laskee yms monesti laskee jos johonki menee keskittymine täysi eikä ajattele sillee. Ja varsinki jos on vanhempie kans nii ku nousee itse jaloilleen seisommaan /nousee autosta pois ku pysähdytään matkalla nii kyl se nopee siit laskee ku ei oo mitenkää kiihottunu varsinkaa ku vanhemmat siin vieres. Yleensä muutenki laskee jos seison itse mut se vaa siin on ku kyl siin vähä aikaa pitää oottaa et se laskee ja kyl muut kerkeis siin huomata esim jos luokassa noustaan seisomaan ja siirrytään muualle mut ei oo onneks viel käyny nii et pitäs nousta luokas seisomaa sillo ku iso stondis.

        Nii ja sitte ku on se vähä alaspäi käyrä muna nii se ei näy nii isosti ku et ois suorana eteepäi mut se siin onki et sit se on vähä hassu näköne jos kaikki näkee ku se menee sillee jännän kurvikkaasti.


        Vähä pitkät tarinoinnit mulla mut eipä kai se täällä haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ossaa sanoa ku tuntuu et aika helposta lähtee keulimaa. Käytän yleensä taktiikkana jos voin et pelaan esim jotai kännykkäpeliä nii sit siihe menee keskittymine ja se muna laskee yms monesti laskee jos johonki menee keskittymine täysi eikä ajattele sillee. Ja varsinki jos on vanhempie kans nii ku nousee itse jaloilleen seisommaan /nousee autosta pois ku pysähdytään matkalla nii kyl se nopee siit laskee ku ei oo mitenkää kiihottunu varsinkaa ku vanhemmat siin vieres. Yleensä muutenki laskee jos seison itse mut se vaa siin on ku kyl siin vähä aikaa pitää oottaa et se laskee ja kyl muut kerkeis siin huomata esim jos luokassa noustaan seisomaan ja siirrytään muualle mut ei oo onneks viel käyny nii et pitäs nousta luokas seisomaa sillo ku iso stondis.

        Nii ja sitte ku on se vähä alaspäi käyrä muna nii se ei näy nii isosti ku et ois suorana eteepäi mut se siin onki et sit se on vähä hassu näköne jos kaikki näkee ku se menee sillee jännän kurvikkaasti.


        Vähä pitkät tarinoinnit mulla mut eipä kai se täällä haittaa.

        Lagas vähä nii tuli kahteen kertaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ossaa sanoa ku tuntuu et aika helposta lähtee keulimaa. Käytän yleensä taktiikkana jos voin et pelaan esim jotai kännykkäpeliä nii sit siihe menee keskittymine ja se muna laskee yms monesti laskee jos johonki menee keskittymine täysi eikä ajattele sillee. Ja varsinki jos on vanhempie kans nii ku nousee itse jaloilleen seisommaan /nousee autosta pois ku pysähdytään matkalla nii kyl se nopee siit laskee ku ei oo mitenkää kiihottunu varsinkaa ku vanhemmat siin vieres. Yleensä muutenki laskee jos seison itse mut se vaa siin on ku kyl siin vähä aikaa pitää oottaa et se laskee ja kyl muut kerkeis siin huomata esim jos luokassa noustaan seisomaan ja siirrytään muualle mut ei oo onneks viel käyny nii et pitäs nousta luokas seisomaa sillo ku iso stondis.

        Nii ja sitte ku on se vähä alaspäi käyrä muna nii se ei näy nii isosti ku et ois suorana eteepäi mut se siin onki et sit se on vähä hassu näköne jos kaikki näkee ku se menee sillee jännän kurvikkaasti.


        Vähä pitkät tarinoinnit mulla mut eipä kai se täällä haittaa.

        Lagas vähä nii tuli kahteen kertaan :D tääki saattaa tulla kahesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ossaa sanoa ku tuntuu et aika helposta lähtee keulimaa. Käytän yleensä taktiikkana jos voin et pelaan esim jotai kännykkäpeliä nii sit siihe menee keskittymine ja se muna laskee yms monesti laskee jos johonki menee keskittymine täysi eikä ajattele sillee. Ja varsinki jos on vanhempie kans nii ku nousee itse jaloilleen seisommaan /nousee autosta pois ku pysähdytään matkalla nii kyl se nopee siit laskee ku ei oo mitenkää kiihottunu varsinkaa ku vanhemmat siin vieres. Yleensä muutenki laskee jos seison itse mut se vaa siin on ku kyl siin vähä aikaa pitää oottaa et se laskee ja kyl muut kerkeis siin huomata esim jos luokassa noustaan seisomaan ja siirrytään muualle mut ei oo onneks viel käyny nii et pitäs nousta luokas seisomaa sillo ku iso stondis.

        Nii ja sitte ku on se vähä alaspäi käyrä muna nii se ei näy nii isosti ku et ois suorana eteepäi mut se siin onki et sit se on vähä hassu näköne jos kaikki näkee ku se menee sillee jännän kurvikkaasti.


        Vähä pitkät tarinoinnit mulla mut eipä kai se täällä haittaa.

        Se on hyvä et pystyt siirtää ajatuksia muualle. Mullekin on käynyt noin, että kun on pitänyt nousta istumasta niin tietty just silloin alkaa stondata. Ei kannata huolestua käyrästä munasta, koska aika monella se kääntyy vähän vinoon. Entä pysyykö sun muna stondatessa suorana alkkareissa vai meneekö se silleen sivuttain? Mullakin on vähän käyrä muna mut se pysyy yleensä suorana housuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä et pystyt siirtää ajatuksia muualle. Mullekin on käynyt noin, että kun on pitänyt nousta istumasta niin tietty just silloin alkaa stondata. Ei kannata huolestua käyrästä munasta, koska aika monella se kääntyy vähän vinoon. Entä pysyykö sun muna stondatessa suorana alkkareissa vai meneekö se silleen sivuttain? Mullakin on vähän käyrä muna mut se pysyy yleensä suorana housuissa.

        No emmää tiiä se on käyrä alaspäin mut se on kans sellane et osottaa vähä oikeelle päi esim ku oon runkkaamas mut se vähä riippuu et mite se on siel housuis et millasee asentoon se pääsee. Tällä hetkellä mulla on sellaset uudet housut joista se ei nii pahasti näy tai välttämättä tajua kulliksi nii iha hyvä olla. Tänää just eka koulupäivä nii ei ainakaa stondannu mut olikin muuta juttua siinä nii ei oikee kerenny keskittyä mihinkää mistä ois alkanu seisomaa


    • Aloittajakaan ei taida teini olla. Mutta ilmiö koskee kyllä kaiken ikäisiä.
      Häät on ensikesänä. Isot sellaiset maalla ja pitopalvelu ja oikea orkesteri. Oikeastaan kukaan ei osaa perinteisiä tansseja. Häävalssi olisi kuitenkin vähintään pakollinen. Ovat päättäneet että mennään porukalla tanssikurseille. Tutustuu siinä suvut toisiinsa. Exsä menee miehensä kanssa. Sisarukset kumppaneittensa kanssa. Itse olen sinkku sulhasen isä. Tanssikoulussa sitten selvisi että ainoa toinen sinkku oli morsiamen pikkusisko. Tyttö on lukio tai amis ikäinen. Päädyin sen kanssa opettelemaan tansiimista. Ihan hyvä ja asiallinen tyyppi. Aina kun sen painaa lantionsa vasten mun latiota se tapahtuu. Mulla jäykistyy ja hän kyllä huomaa sen.
      Onko se noloa? Tyttö ei ole kyllä huomaavinaan.
      Onko tilanne tavallinen hitaita tassittaessa?

    • Anonyymi

      Mulla seisoo ja mä oon kymmenen

    • Anonyymi

      Helvetin helposti ja just noin usein, että näkee jonkun tytön.
      Hänen ei välttämättä ole tarvinnut pukeutua edes mitenkään sexysti, mutta kun tilanne tulee niin se tulee.

    • Anonyymi

      Helposti ja usein. Aina kun näköpiirissä on herkullinen perse.

    • Anonyymi

      Mulla seisoo aina kun näen hyvän tytön perseen ja usein myös pojan perse saa seisomaan, tietysti muutkin asiat saavat seisomaan ja usein myös ihan itsestään alkaa seisomaan.
      Oon 14v

    • Anonyymi

      Mulla on murros ikä koska mun pippeli on paksu ja iso ja kaikki tyttö kattoo aina poikien pippeli se ärsytää

      • Anonyymi

        Juuh eivätkä sitten yhtään auta kun seisoo, tänään sentään sain ruikata kaverin suuhun, se jelppii mielellään kun saa itse myös apua


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe