Milloin ilmoitus pois?

Ihmetyttää käytös...

Tuossa alempana oli keskustelua siitä, että jotkut jäävät koukkuun kirjoitteluun ja lukemiseen, se on tärkeämpää kuin löytää joku, eikä kukaan enää kelpaa.

Olen tapaillut erästä miestä ja hämmästyin, kun huomasin hänellä olevan edelleen profiilin, ja siinä vaihtuva kuva. Saattaa vaihtaa kuva mm. just sen jälkeen, kun on sopinut tapaamisen kanssani.
Tiedän, ettei kenelläkään olen mitään velvoitteita tässä vaiheessa, mutta musta tuo on vähän...epäkohteliasta. Tulee sellainen olo, että on edelleen halu päällä, ja siitä itselle vähän hölmö fiilis. Missä vaiheessa mielestänne profiilin voisi poistaa? (minusta voi laittaa aina uuden, jos muutaman viikon/kuukauden kuluttua homma ei toimi, mutta ei roikkua siellä koko ajan!)

Olenko ainoa, jota vähän epäilyttää tuo käytös, ja mieshän ei tietenkään tiedä että minä tiedän...
Olenko nipo, vai voisiko asian ottaa puheeksi? Musta se on loukkaavaa, ja kertoo ettei mies keskity mihinkään.

46

5174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän..

      vaan hakee vielä parempaa...

      • Äijä

        Miksi ihmeessä pitäisi haku poistaa ennen kuin tietää toimiiko homma? Tollaisilla epäluuloilla varustettujen ihmisten olisi vaan parempi olla hakematta kumppania kokonaan, jos kerran ei pysty luottamaan toiseen karvan vertaa. Joka käänteessä voi epäillä toisen hakevan parempaa, ei siinä ole mitään rajaa. Enkä edes ihmettele, jos hakee muuta kun tapaa tuollaisilla asenteilla varustettuja naisia: mies on heti sika jos ei välittömästi ryömi jalkojenne juureen ja nuole kankiänne.


      • +++
        Äijä kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitäisi haku poistaa ennen kuin tietää toimiiko homma? Tollaisilla epäluuloilla varustettujen ihmisten olisi vaan parempi olla hakematta kumppania kokonaan, jos kerran ei pysty luottamaan toiseen karvan vertaa. Joka käänteessä voi epäillä toisen hakevan parempaa, ei siinä ole mitään rajaa. Enkä edes ihmettele, jos hakee muuta kun tapaa tuollaisilla asenteilla varustettuja naisia: mies on heti sika jos ei välittömästi ryömi jalkojenne juureen ja nuole kankiänne.

        Missä mielestäsi on se raja jolloin huomaa että homma toimii tai ei?


      • Äijä
        +++ kirjoitti:

        Missä mielestäsi on se raja jolloin huomaa että homma toimii tai ei?

        Kyllä sen itsestä huomaa jos on sellainen kaveri mistä tykkää, mutta kun siitä toisesta ei aina voi olla niin varma. Tarkkaa rajaa on vaikea vetää, täytyy vaan luottaa siihen että huomaa sen sitten kun raja on ylitetty.


    • liian rehellinen

      Jos ei mies lopeta nettihommia silloin kun seuraa on saanut ja jotain on kehitteillä,niin se ei kyllä ole tosissaan haku päällä.On törkeää ja petollista puuhailla toisen selän takana.Olen kuullut samoja tarinoita ja kun olen kysynyt samaa,saan vastaukseksi että kävin sun profiilias katsomassa.Voi miten tyhmiä miehet ovatkaan!Tässä uudessa treffiversiossa kyllä näkee kuka siellä toimii ja kuka ei...ja vieläpä kenen kanssa.Paras että mietit todella kahteen kertaan kannattaako tollaista sikaa katsella!

    • mies=sika

      Just annoin kenkää yhdelle samanlaiselle, ei oo mun arvoinen tyyppi jos vielä seuraa hakee kun on jo kimpassa mun kanssa.

      • nainen

        Haluaisin tietää kun olen aloittelija seuran etsinnässä että missä vaiheessa sitten jos on tavattu ja sovitaan uudelleen näkemisestä kohteliaat miehet tai naiset lakkaavat pyörimästä näillä palstoilla.Onko ihmisillä monta suhdetta kehitteillä yhtä aikaa vai mitä?Itse otan vakavasti ja pelkään sydänsuruja.


      • mies=sika

        mies=sika
        mies=sika
        mies=sika

        ja on hyvä olo. Q;D


      • ja tyhmyydestä.
        mies=sika kirjoitti:

        mies=sika
        mies=sika
        mies=sika

        ja on hyvä olo. Q;D

        Olen se, joka tuota asiaa alunperin kysyi. Olette oikeassa, mies on tökerö, mutta ei siksi koska on sika, vaan koska on TYHMÄ. Samalla vastaan nimim. nainen kysymykseen: Jos joku on niin idiootti, ettei tajua, että hänen ilmoituksensa ja kirjoittelunsa näkyvät, niin täytyy olla oikeasti tyhmä. Sellaista miestä ei tosiaan tavata enää. Eikä sellaista, joka aloittaa kanssasi tapailun mutta muuten jää kiinni muista naisista, tietenkään.

        Ennen tapaamista ei voi mitään vaatia, eikä ihan heti tapaamisen jälkeenkään, mutta jos selvästi pidetään yhteyttä niin olettaa sopii, että toinen haluaisi tutustua nyt sinuun silläkertaa, eikä kaikkiin kerralla.

        Muutoin minusta jokainen määrittelee nämä itse. Kuten kirjoitin, on asiallista lopettaa ilmoittelu kun on uusia treffejä sovittu, soitellaan jne. eli kuten joku sanoi, on jonkinlainen juttu vireillä. Pieleen voi mennä, mutta sitten laitetaan uusi ilmo, eikä neuroottisesti yritetä koko ajan saada lisää. Ahneella on paskainen loppu;)


      • mies-sika
        ja tyhmyydestä. kirjoitti:

        Olen se, joka tuota asiaa alunperin kysyi. Olette oikeassa, mies on tökerö, mutta ei siksi koska on sika, vaan koska on TYHMÄ. Samalla vastaan nimim. nainen kysymykseen: Jos joku on niin idiootti, ettei tajua, että hänen ilmoituksensa ja kirjoittelunsa näkyvät, niin täytyy olla oikeasti tyhmä. Sellaista miestä ei tosiaan tavata enää. Eikä sellaista, joka aloittaa kanssasi tapailun mutta muuten jää kiinni muista naisista, tietenkään.

        Ennen tapaamista ei voi mitään vaatia, eikä ihan heti tapaamisen jälkeenkään, mutta jos selvästi pidetään yhteyttä niin olettaa sopii, että toinen haluaisi tutustua nyt sinuun silläkertaa, eikä kaikkiin kerralla.

        Muutoin minusta jokainen määrittelee nämä itse. Kuten kirjoitin, on asiallista lopettaa ilmoittelu kun on uusia treffejä sovittu, soitellaan jne. eli kuten joku sanoi, on jonkinlainen juttu vireillä. Pieleen voi mennä, mutta sitten laitetaan uusi ilmo, eikä neuroottisesti yritetä koko ajan saada lisää. Ahneella on paskainen loppu;)

        Olen todellakin kanssasi samoilla linjoilla. Itse poistin ensi-treffien jälkeen profiilini, kun tuntui mukavalta seuralaiseni. Mitään ei oltu luvattu, vain seuraavasta tapaamisesta juteltu.

        En sinulle alkuperäinen mitään ajatellutkaan kommentoida, vaan tuli sellainen primitiivireaktio tuosta mies=sika kommentista. :)

        Röh,

        ja mukavaa jatkoa sinulle alkuperäinen.


      • Miessikako?
        mies-sika kirjoitti:

        Olen todellakin kanssasi samoilla linjoilla. Itse poistin ensi-treffien jälkeen profiilini, kun tuntui mukavalta seuralaiseni. Mitään ei oltu luvattu, vain seuraavasta tapaamisesta juteltu.

        En sinulle alkuperäinen mitään ajatellutkaan kommentoida, vaan tuli sellainen primitiivireaktio tuosta mies=sika kommentista. :)

        Röh,

        ja mukavaa jatkoa sinulle alkuperäinen.

        Poistin myös profiilini, kun molemmista osapuolista tuntui , että tapailuja jatketaan. Itse keskityn mielummin yhteen kerrallaan. Olenkohan poikkeava miessika?


      • mies=sika
        Miessikako? kirjoitti:

        Poistin myös profiilini, kun molemmista osapuolista tuntui , että tapailuja jatketaan. Itse keskityn mielummin yhteen kerrallaan. Olenkohan poikkeava miessika?

        Et ole miessika, vaan Mies. Onneksi sunlaisiakin on olemassa!


      • mies=sika
        ja tyhmyydestä. kirjoitti:

        Olen se, joka tuota asiaa alunperin kysyi. Olette oikeassa, mies on tökerö, mutta ei siksi koska on sika, vaan koska on TYHMÄ. Samalla vastaan nimim. nainen kysymykseen: Jos joku on niin idiootti, ettei tajua, että hänen ilmoituksensa ja kirjoittelunsa näkyvät, niin täytyy olla oikeasti tyhmä. Sellaista miestä ei tosiaan tavata enää. Eikä sellaista, joka aloittaa kanssasi tapailun mutta muuten jää kiinni muista naisista, tietenkään.

        Ennen tapaamista ei voi mitään vaatia, eikä ihan heti tapaamisen jälkeenkään, mutta jos selvästi pidetään yhteyttä niin olettaa sopii, että toinen haluaisi tutustua nyt sinuun silläkertaa, eikä kaikkiin kerralla.

        Muutoin minusta jokainen määrittelee nämä itse. Kuten kirjoitin, on asiallista lopettaa ilmoittelu kun on uusia treffejä sovittu, soitellaan jne. eli kuten joku sanoi, on jonkinlainen juttu vireillä. Pieleen voi mennä, mutta sitten laitetaan uusi ilmo, eikä neuroottisesti yritetä koko ajan saada lisää. Ahneella on paskainen loppu;)

        Kyllä tuommoinen toiminta on jo muutakin kuin tyhmäöä, se on myös loukkaavaa. Mieti mitä itse haluat, haluatko tuollaista suhdetta että toinen on koko ajan haku päällä. Todennäköisesti treffaamasi mies pitää sinua ns varalla kunnes löytää jotain parempaa. Sinkkuelämä on joskus julmaa. Viimeinen lauseesi on kyllä totta!


      • mies-sika
        mies=sika kirjoitti:

        Et ole miessika, vaan Mies. Onneksi sunlaisiakin on olemassa!

        Kyllä varmasti tuli hyvä mieli, kun sä noin kehaisit. ;)


      • YxMiesVaan
        mies=sika kirjoitti:

        mies=sika
        mies=sika
        mies=sika

        ja on hyvä olo. Q;D

        Naiset jotka tuota hokee, mitäs miehillä jo hälytyskellojen soida!


      • ei nimitellä
        YxMiesVaan kirjoitti:

        Naiset jotka tuota hokee, mitäs miehillä jo hälytyskellojen soida!

        Ei tollainen riimittelijä juuri miestä tarvitsekkaan. Toivottavasti kukaan ei narahda tällaiseen. Tulee olemaan paskat oltavat.


      • nainen=lehmä
        mies=sika kirjoitti:

        mies=sika
        mies=sika
        mies=sika

        ja on hyvä olo. Q;D

        nainen=lehmä
        nainen=lehmä
        nainen=lehmä
        ...Mutta eihän se mitään,me miehethän kun olemme eläinrakkaita,kun jo itsekkin kerran (joidenkin mielestä) elukoita olemme.


      • Mies yli 40
        nainen kirjoitti:

        Haluaisin tietää kun olen aloittelija seuran etsinnässä että missä vaiheessa sitten jos on tavattu ja sovitaan uudelleen näkemisestä kohteliaat miehet tai naiset lakkaavat pyörimästä näillä palstoilla.Onko ihmisillä monta suhdetta kehitteillä yhtä aikaa vai mitä?Itse otan vakavasti ja pelkään sydänsuruja.

        Itselläni on monia profiileja,en ota mitään tosissani,deittailen vain naisten kanssa. Nettivaimoa minulle ei koskaan tule,mutta sitä oikeaa livessä odotellen käy ajankulusta nämä nettitreffit.


      • mitä siitä saat
        Mies yli 40 kirjoitti:

        Itselläni on monia profiileja,en ota mitään tosissani,deittailen vain naisten kanssa. Nettivaimoa minulle ei koskaan tule,mutta sitä oikeaa livessä odotellen käy ajankulusta nämä nettitreffit.

        tuhlaat toisten aikaa. tosi itsekeskeistä.tai toivottavasti kerrot motiivisi heti alussa


    • Nanas

      Jos toinen ei poista ilmoitusta vaikka seurustelette jo, mikä on paras tapa saada se pois? Siis ilman että mies loukkaantuu? Ei ole tarkoitus mitään kohtausta järjestää!

      • sika ,mutta ei lehmä

        Kylläpäs on aihe . Taitaa olla kevät tulossa kun hiekkalaatikolla käy kuhina.
        Kokemuksesta sanon ,että naiset ovat samanlaisia.Uutta putkeen, vaikka perävalot on juuri lakannut palamasta.
        Se osoittaa vaan kunkin suhteen henkistä kypsymättömyyttä. Näillä sivuilla leikkii eronneet ja karanneet.Tavat tietenkin säilyvät.


      • mies=sika

        Minä en sellaista itse viitsi katsella, kuten jo aikaisemmin sanoin, niin annoin itse kenkää kun kuulin kaverilta että seuralaiseni hakee edelleen aktiivisesti seuraa reilusti omalla nimellään (!!!) muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Sen kummempia selittelyjä pistin poikki.
        Miksi ihmeessä mietit miehen loukkaantumista asiassa, sinullahan on syytä olla loukkaantunut???


      • Nanas
        mies=sika kirjoitti:

        Minä en sellaista itse viitsi katsella, kuten jo aikaisemmin sanoin, niin annoin itse kenkää kun kuulin kaverilta että seuralaiseni hakee edelleen aktiivisesti seuraa reilusti omalla nimellään (!!!) muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Sen kummempia selittelyjä pistin poikki.
        Miksi ihmeessä mietit miehen loukkaantumista asiassa, sinullahan on syytä olla loukkaantunut???

        Ei se mies VÄLTTÄMÄTTÄ sitä ilmoitusta siellä siksi pidä että on sika. Voihan sillä olla järjellinen syy. Vaikka että ei ole varma olenko mä tässä suhteessa tosissani ja pitää varmuuden vuoksi kunnes on varma tms.Enkä halua pilata muuten hyvin alkanutta suhdetta millään mustasukkaisuuskohtauksilla.


    • arska

      ota asia esille ja sopikaa milloin olisi sopiva aika poistaa profiili.jos juttu on jo useamman tapaamisen tasolla,ainakin itse ehdottaisin poistoa,ainahan sinne saa uuden laittaa jos homma ei toimi.

    • Sissi

      Minun ilmoitukseni saa olla siellä niinkauan kuin haluan. Etsin Ystäviä, enkä seurustelukumppania. Jos näistä Ystävistä joku alkaa kiinnostaa "Silleen", niin sitten saatan muuttaa profiiliani, esin. eronnut=> seurustelee. Minulla on olikeasti niin vähän mm. mies-Ystäviä, että tahdon etsiä tämän netin välityksellä heitä. Olen sentään jo aikuinen eronnut Äiti-ihminen

    • tietää

      Olen ollut jo yli vuoden kimpassa miehen kanssa ja ollaan ihan tosissaan suunniteltu elämää pitkäksi aikaa,siis loppuelämäksi.
      Mies on vaan koko ajan pitänyt ilmoitusta itsestään.Ollaan jo yli neljäkymppisiä molemmat.
      Eilen sitten riideltiin kun edelleen oli ilmoitus
      netissä ja kontakteja tuli koko ajan lisää ja oli parin kanssa suunnitellut tapaavansakin,ei kuitenkaan osuneet aikataulut yhteen ja naiset tietysti luulevat kyseessä olevan vapaan miehen.
      Mies poisti ilmoituksensa netistä riidan päätteeksi ja nyt vihainen,mutta sanoin hänelle,että joskus tämä keskustelu on käytävä ja yhtä hyvin vaikka heti.
      Minulla on myös mies ihan ystävänä vaan joka on löytänyt sen parhaan,mutta silti käy edelleen nettitreffeillä,sanoi jääneensä treffikoukkuun...
      Eli kun aikansa täällä touhuaa,niin vaikea on lopettaa.

      • nainen kans

        Voi miten tyhmiä miehet on!


      • Naivi

        Olen miehenä törmännyt naisten taholta ihan samaan.
        Itse poistin profiilini heti kun tavattua molemmista tuntui, että kiinnostaa tutustua enemmänkin.
        Mutta eipä näytä toista estävän tyrkyllä olemasta, jopa reissulla ollessaan oli katsastellut ko. kylän miestarjontaa.
        Kävin sen verran huvikseni profiililtaan vakoilemassa vaikka en kyttäämistä periaatteessa
        hyväksykään.
        Tämähän onnistuu uusitulla palstalla muutamalla klikkauksella.
        Kyseessä ei siis ole vielä mikään seurustelu mutta kyllä tulee vähän nolo olo, että olenpa naivi.
        No ei siinä mitään, onpahan omakin profiilini sitten taas esillä ja katsellaan löytyykö takavasemmalta vielä kiinnostavampia - tämähän on pelin henki.
        Samalla lailla naiset ja miehet kusettaa, naiset pitää vaan aiheesta suurempaa meteliä!


      • nainen kans
        Naivi kirjoitti:

        Olen miehenä törmännyt naisten taholta ihan samaan.
        Itse poistin profiilini heti kun tavattua molemmista tuntui, että kiinnostaa tutustua enemmänkin.
        Mutta eipä näytä toista estävän tyrkyllä olemasta, jopa reissulla ollessaan oli katsastellut ko. kylän miestarjontaa.
        Kävin sen verran huvikseni profiililtaan vakoilemassa vaikka en kyttäämistä periaatteessa
        hyväksykään.
        Tämähän onnistuu uusitulla palstalla muutamalla klikkauksella.
        Kyseessä ei siis ole vielä mikään seurustelu mutta kyllä tulee vähän nolo olo, että olenpa naivi.
        No ei siinä mitään, onpahan omakin profiilini sitten taas esillä ja katsellaan löytyykö takavasemmalta vielä kiinnostavampia - tämähän on pelin henki.
        Samalla lailla naiset ja miehet kusettaa, naiset pitää vaan aiheesta suurempaa meteliä!

        Niin..sitähän tässä manailen..ottaa päähän kun itselle käy noin,kun ensin kuvittelee ja uskoo kuitenkin johonkin hyvään.Näin se elämä täälläkin opettaa,hyvin tarkkana pitää olla ja aika näyttää onko toinen tosissaan vai ei.Kunnollinen mies/nainen ottaa profiilin pois kun tapailee jotain säännöllisesti.Saahan sen sitten takaisin jos siltä tuntuu.Paras olisi heti sopia että näin menetellään.


    • 27

      Minä olen tapaillut miestä yli kuukauden ja molemmilla on edelleen ilmoitus, itse katson omaani pari kertaa viikossa, mies useammin muttei 'asu' siellä. olemme keskustelleet asiasta, mies sanoi jo viikkoja sitten että poistaa koska sivuillaan käy vain itätyttöjä ja sen tietää mitä ne haluaa.
      Itse kun ajattelen on profiilin pito/poisto vähän kaksipiippuinen juttu..jos poistaa sen seurustelun alussa saattaa toinen ahistua, luulla että toinen ottaa seurustelun vakavasti vaikka toinen vielä 'katselisi' ja miettisi. toisaalta jos pitää ilmoitusta kuukausitolkulla vaikka seurustellaan tiiviisti ei sekään hyvä. mikä se sovelias aika on poistaa ilmoitus????
      ja voihan käydä niinkin että kun poistaa ilmoituksen saattaa tehdä uuden, hämätä, ainakin jos on pelimies eikä osaa lopettaa deittailua.
      Kun mies kertoi poistavansa profiilinsa (mitä ei ole vielä tapahtunut) sanoin asian olevan ok, en ahistu siitä. jos en pitäisi miehestä olisin lopettanut tapailumme. ja sanoin että profiilin voi piilottaa ja ottaa sitten takaisin jos on tarvis.
      Minua nyt vaan kyrsii miehen käynti sivullaan harva se päivä, juuri ennen treffejämmekin..vai yrittääkö mies tehdä minusta mustista (tietää kai että kurkkaan profiiliaan kirjautumatta ja näen koska käynyt), olen kyllä huomannut sen olevan mustis, vihjailee mahdollisista muista miehistä elämässäni (joita ei ole).
      Jos otan oman ilmoitukseni pois niin mitähän mies ajattelisi? että olen päättänyt valita hänet, joten ahistuisiko hän sitten? ja tekisin itseni naurunalaiseksi jos mies ei olisi ottanutkaan minua vakavasti ja itse jo suurinpiirtein "suunnittelisin häitä", noin kärjistettynä.
      Vaikeaa.

    • Yksi, kaksi, JEE

      Moi
      Olen tapaillut toista viime kesästä lähtien. Itselläni oli profiili pois kuukauden päästä, toisella ei vieläkään. Olemme profiilista riidelleet pari kertaa. Nyt totesin, että turha vaiva, tein itselleni uuden profiilin.

      Tapailen häntä vielä, mutta nyt kirjoittelen muillekin. Jos hän ei huoli minua ainoakseen, en tee minäkään niin.

    • 17

      kokeilepas vierailua sen profiilissa ja miten pitkälle se on valmis menemään, vai tunnistaisiko se sinut?
      jos ei tunnista ja on valmis enempään anna lempat.

      • niin tekisi toinenki

        Moro
        Tein sen jo, ei tunnistanut ennen kuin itse paljastin itseni. Sanoi ottavansa huomispäivänä sen pois. Ei ottanut, en siis minäkään.

        Ystävän yhteisiin harrastuksiin kaverina, olen jo löytänyt. Katsotaan miten juttu etenee. Lemppaan toisen heti, kun löydän kiinnostavamman.


    • gsbnsns

      Miehen käytös on törppöä, epäkohteliasta ja sanoisin ettet ole nipo. Profiilit otetaan pois kun tapailun aloittamisesta on sovittu. Parit-kolmet treffit riittää näyttämään jatkuuko tapailu ja tässä vaiheessa profiilin poiston voinee ottaa puheeksi.

      • juu'u

        kenelleköhän vastasit? kun tämä 24:sen uudistus on ihan syvältä, ei näe enää kuka vastaa kenelle.
        no, anyway, mielestäni profiilit otetaan pois kun jo ns seurustellaan, tapaillaan useemman kerran viikossa, ja seksiäkin on.


    • Ei pettureille

      Kyllä mielestäni on loukkaavaa pitää profiilia jos tapailee ja antaa ymmärtää että välittää myös toisesta. Mies tekee sitä helposti myös salaa sen jälkeen jos asiasta hänelle mainitset. Rehellisyys näissä asioissa on paras ja peli on tehtävä selväksi.

    • HelmenOnkinut

      Tapailin aikanaan miestä, joka teki salaa uuden profiilin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Väitti että kirjoittelee vain huvikseen ja kaverimielessä käy joskus jonkun kanssa kahveilla. Laitoin uudestaan omankin sitten, mutta en saanut asiasta kuin mielipahaa. Ei onnistu naiselta usean miehen tapailu, vaikka tarjokkaitakin olisi ollut, todella paljon.

      Tapasin myöhemmin toisen miehen, joka poisti profiilinsa oma-aloitteisesti heti kuukauden tuntemisen jälkeen. Sanoi haluavansa minut, eikä ketään muuta. Olemme olleet nyt useita kuukausia yhdessä. Luottamus pelaa, eikä suhteessa ole mitään säröjä. Näin keski-iässä se on todella ihanaa, kun suhteen luomisessa on muutenkin omat hankaluutensa ja sovittelut lapsien jne. takia.

      Neuvoni on, että on turha jatkaa suhdetta, jos toisella haku jatkuu. Silloin tämä toinen ei panosta suhteeseen lainkaan, ei tyydy vain sinuun, eikä suhteesta lopulta voi mitään täysipainoista tullakaan.

      Ensin mainittu mies on muuten profiilit onlinessa, edelleen haku päällä. On ollut jo useamman vuoden. Luultavasti avioeronsakin johtui juuri tästä.

    • J

      Tapasin profiilini kautta samoihin aikoihin kaksi mielenkiintoista miestä, joiden kummankin kanssa aloin käymään ulkona. Miehet tiesivät toistensa olemassaolosta, mutta kumpikaan ei tapaillut muita naisia samaan aikaan.
      Poistin profiilini päivän jälkeen kun ensimmäisistä treffeistä oli sovittu turhautuneena saamiini "mennäänkö panemaan"-viesteihin. Lopetin kolmansien treffien jälkeen toisen miehen tapailun ja keskityin tähän toiseen, joka vetosi minuun rohkeudellaan ja suorasanaisuudellaan. (toisen kanssa jäi epäselväksi missä oikein mentiin) Kuukauden seurustelun jälkeen hän poisti profiilinsa käytyään siellä kahdesti tarkistamassa viestejä. Oli jotenkin helpottunut olo profiilin poistamisesta, vaikka tiesinkin ettei hän viestittele kenenkään kanssa siellä.

    • 27

      Yli kaksi kuukautta jo seurusteltu tiiviisti ja miehellä edelleen profiili jota käy katsomassa heti kun on kotonaan (seurailen tilannetta, mitenkäs muuten). Omani poistin jo aikoja sitten kun sovimme että poistamme molemmat.
      Väkisinkin ajattelen olevani vain 'varalla' kunnes/jos hän löytää toisen.
      Mutta enpä taida kauan jatkaa näin. Suunnitelmia on..palailen sitten kertomaan tänne miten meni.

      • "27"

        "Väliaikatiedotus"
        Että pistää kyrsimään. Ollaan molemmat kotonamme tänään ja ukkeli kokoajan online, eikä kuulemma etsi sieltä mitään mutta ei kykene poistamaan profiiliaankaan. Ei kuulemma osaa, hehee.
        Luuleeko se minnuu ihan tyhmäksi?!!
        Sitten kun tulee tänne, aion pistää koville (ja samalla näytän ovea)
        S-tana että pistää vihaksi nämä miehet, kaikki samanlaisii!


    • ..............

      Otin pois ihan vain sen takia, ettei jaksa aloittaa niitä suurinpiirtein samoja juttuja aina vain alusta uudelleen. Ja riittää tämä homma kyllä taas vähäksi aikaa, tuli nykyisestä viritelmästä jotain tai ei. Miten hitossa joku voi edes jäädä nettitreffeihin koukkuun, en ihan oikeasti voi ymmärtää. Mielikuvaporno?. :)

      • Samat tarinat

        Nettitreffeilyyn voi jäädä koukkuun ihan niin kuin mihin muuhun tahansa asiaan.

        Ilmoituksenpoistojuttu on näköjään ikuisuuskysymys. Oma kokemus tapahtui muutama päivä sitten. Löytyi oikein sopiva, fiksu mies toiselta paikkakunnalta. Mies ajeli useaan kertaan satoja kilometrejä tapaamaan minua. Itse häivyin netistä jo alkuvaiheessa ja kerroinkin sen hänelle. Mutta seurailin miehen tekemisiä ja lopulta testasin kuinka aktiivisesti hän on vielä muita vaihtoehtoja hakemassa. Tein siis törkeän tempun eli feikkiprofiilin, otin yhteyttä ja sain samantien vastauksen että kiinnostaa. No sepä siitä sitten. Selitys oli se että ei uutena nettitreffailijana vielä ole pelisäännöistä selvillä. Minun mielestäni netissä toimii samat pelisäännöt kuin muuallakin elämässä. Jos olet toisesta kiinnostunut, et vilkuile muita vaihtoehtoja.

        Ja toinen tapaus jokin aika sitten. Päädyttiin tapailujen jälkeen jo miehen kanssa sänkyynkin. Hänenkin tekemisiään seurailin. Saman tien kun olin aamulla lähtenyt, mies oli jo netissä deittailemassa. Tämä on helppo selittää sillä, että seksiä vailla se mies oli. Mutta niin olin minäkin, siinä ei sinänsä mitään. Sapettaa joka tapauksessa tämä normaalien käytöstapojen puutos nettitreffailussa. Ja kun ollaan jo keski-iässä, niin ei jaksa enää pelailua ja pelleilyä. Tympii.


      • "27"
        Samat tarinat kirjoitti:

        Nettitreffeilyyn voi jäädä koukkuun ihan niin kuin mihin muuhun tahansa asiaan.

        Ilmoituksenpoistojuttu on näköjään ikuisuuskysymys. Oma kokemus tapahtui muutama päivä sitten. Löytyi oikein sopiva, fiksu mies toiselta paikkakunnalta. Mies ajeli useaan kertaan satoja kilometrejä tapaamaan minua. Itse häivyin netistä jo alkuvaiheessa ja kerroinkin sen hänelle. Mutta seurailin miehen tekemisiä ja lopulta testasin kuinka aktiivisesti hän on vielä muita vaihtoehtoja hakemassa. Tein siis törkeän tempun eli feikkiprofiilin, otin yhteyttä ja sain samantien vastauksen että kiinnostaa. No sepä siitä sitten. Selitys oli se että ei uutena nettitreffailijana vielä ole pelisäännöistä selvillä. Minun mielestäni netissä toimii samat pelisäännöt kuin muuallakin elämässä. Jos olet toisesta kiinnostunut, et vilkuile muita vaihtoehtoja.

        Ja toinen tapaus jokin aika sitten. Päädyttiin tapailujen jälkeen jo miehen kanssa sänkyynkin. Hänenkin tekemisiään seurailin. Saman tien kun olin aamulla lähtenyt, mies oli jo netissä deittailemassa. Tämä on helppo selittää sillä, että seksiä vailla se mies oli. Mutta niin olin minäkin, siinä ei sinänsä mitään. Sapettaa joka tapauksessa tämä normaalien käytöstapojen puutos nettitreffailussa. Ja kun ollaan jo keski-iässä, niin ei jaksa enää pelailua ja pelleilyä. Tympii.

        Näin on, siihen voi jäädä koukkuun, sanoin miehelle sen, vaikka väitti toista.
        Samoin hän ajelee luokseni lähes päivittäin, viettää suurimman osan vapaa-ajastaan luonani enkä ole huomannut että sillä olisi "poltteet" päästä nettiin kun on täällä (eräs entinen kaveri oli sellainen). mutta kun mies sitten menee kotiin on ensimmäisenä online treffisivullaan, samoin juuri ennen kuin lähtee luokseni. joku voisi sanoa että minä olen hullu kun kyttään mutta täytyyhän ottaa selvää missä mennään.
        Huonoja selityksiä sellaiset ettei osaa ottaa ilmoitusta pois, takuulla osaa. huono selitys sekin että työskentelee koneella ja samalla pitää treffisivua auki kokoajan (en itsekään tuntitolkulla auki pitänyt vaikka koneella olenkin, riittää kun kurkkasin), ja huono selitys sekin että käy s-postissa ja treffisivu aukee samalla (testattu on, postissa voi käydä niin ettei treffisivu aukene), ja kaiken lisäksi miehellä ei edes ole 24-sp:tä, kuulemma.
        Eräs entinen siis jolla oli tosi paha tauti roikkua deiteillä ei pystynyt edes kyläilemään luonani kunnolla kun oli poltteet koneelle, kerran sitten lähti aamuyöllä kotiinsa, viimeisen kerran, katsoin myöhemmin että kukonlaulun aikaan oli kirjautunut. ja kyllä tämä nykyinenkin on muutaman kerran ajanut lujaa, varmaan huimaa ylinopeutta kun niin nopeeta on online-tilassa.
        Mikä näitä miehiä vaivaa? tämä nykyinen kyllä tykkää minusta, vahtii menojani ja on mustis mutta ei näe siinä mitään pahaa että roikkuu deitillään.
        Tekisin myös uuden ilmoituksen,( joskus kokeilinkin mutta ei onnistunut, en tiedä miksi) sellaisen josta mies ei tunnistaisi minua, kävisin flirttailemassa ja takuuvarmasti saisin flirtin takaisin, ehkä kutsun livetreffeillekin. hullua ehkä mutta näin saisi ainakin tietää missä mennään.


      • ....................
        Samat tarinat kirjoitti:

        Nettitreffeilyyn voi jäädä koukkuun ihan niin kuin mihin muuhun tahansa asiaan.

        Ilmoituksenpoistojuttu on näköjään ikuisuuskysymys. Oma kokemus tapahtui muutama päivä sitten. Löytyi oikein sopiva, fiksu mies toiselta paikkakunnalta. Mies ajeli useaan kertaan satoja kilometrejä tapaamaan minua. Itse häivyin netistä jo alkuvaiheessa ja kerroinkin sen hänelle. Mutta seurailin miehen tekemisiä ja lopulta testasin kuinka aktiivisesti hän on vielä muita vaihtoehtoja hakemassa. Tein siis törkeän tempun eli feikkiprofiilin, otin yhteyttä ja sain samantien vastauksen että kiinnostaa. No sepä siitä sitten. Selitys oli se että ei uutena nettitreffailijana vielä ole pelisäännöistä selvillä. Minun mielestäni netissä toimii samat pelisäännöt kuin muuallakin elämässä. Jos olet toisesta kiinnostunut, et vilkuile muita vaihtoehtoja.

        Ja toinen tapaus jokin aika sitten. Päädyttiin tapailujen jälkeen jo miehen kanssa sänkyynkin. Hänenkin tekemisiään seurailin. Saman tien kun olin aamulla lähtenyt, mies oli jo netissä deittailemassa. Tämä on helppo selittää sillä, että seksiä vailla se mies oli. Mutta niin olin minäkin, siinä ei sinänsä mitään. Sapettaa joka tapauksessa tämä normaalien käytöstapojen puutos nettitreffailussa. Ja kun ollaan jo keski-iässä, niin ei jaksa enää pelailua ja pelleilyä. Tympii.

        Näinhän se nähtävästi on, eikä edes harvinaista. Itseäni lähinnä kiinnostaa, mikä näissä nettideiteissä on se tekijä mikä on niin addiktoivaa. Ajatus (useimmiten varmasti epärealistinen) jostain vielä paremmasta? Sivusuhteiden hankkiminen? Varmistelu? Vaivatontahan se tietysti on, kun voi kotoa tehdä sitä. Ennen olisi pitänyt lähteä aktiivisesti hakemaan ulkomaailmasta.

        Henkilökohtaisesti vain pidän tätä vain pidemmän päälle tylsänä ja pahasti itseään toistavana. Paljon mieluummin käytän energiaani sellaiseen, joka minua jo kiinnostaa.


    • msx

      Hei tällaiseksikö tämä nettideittailu on mennyt - muutaman vuoden takaa itsellä kokemuksia ja aika karulta touhulta tämä nykyään vaikuttaa. Jos alkaa tapailla, ts. kemiat kohtaa ja haluaa ekan ja tokan kerran jälkeen nähdä vielä niin kyllä se profiili vaan poistetaan. Kaikki muu on epäinhimillistä ja röyhkeätä toista kohtaan. Jos jää koukkuun nettideittailuun eikä edes toisen pyynnöstä poista profiilia niin ei ole minkään vaivan arvoinen - mitä te jotkut jäätte siihen vielä roikkumaan ja seuraamaan, mitä se petkuttaja siellä netissä touhuaa? Kun viimeksi hain seuraa ja tapasin tätä kautta kaverin jonka kanssa sitten seurusteltiinkin pitkään, katsoimme yhdessä läpi kaikkia vastauksia mitä mulle oli tullut, (sillä ei ollut omaa ilmoa) kikateltiin ja vähän analysoitiin leikkimielisesti ja todettiin, että kyllä me kaksi vaan sovittiin hyvin yhteen.
      Toisaalta, kun oltiin jo vuosi oltu yhdessä mies näytti oman profiilinsa seksinhakusivuilla, oli sen vasta lisännyt siihen kun tykkäsi kun naiset lähettivät rivoja kuvia itsestään. No, ensin joutui seinää vasten, totesin että taitaapa hakea muuta seuraa ja riitaahan siitä syntyi. Mies ei ikinä pettäisi naistaan, eikä ole mikään peluri, joten viimein sitten totesin että 'whatever makes him tick' - en osaa suhtautua omistushaluisesti tai mustasukkaisesti siihen, että toinen tykkää pornosta tai katselee irstaita kuvia muista, ’kulutan’ pornoa jossain määrin itsekin. Ja näyttihän se itse oman profiilinsa ja vastaukset. Kun kuitenkin huomasin, että se oli tallettanut suosikkeihin naisten kasvokuvia räjähdin. Kerroin miten pahalta tuntui, koin, että se piti mua rumana. Pienet itkut ja keskustelut, profiili oli poissa alta aikayksikön.
      Se, että porno kiinnostaa ei ole mielestäni ongelma, siitä nyt voi nauttia eri tavoin ja – omasta mielestäni – pettämättä kumppaniaan. Jos taas mennään siihen, että toinen ei laka kalastamasta itselleen uutta seuraa ja FB-suhde ei itselleen riitä: peli poikki!

      • exxx-factor

        Exäni on pari kuukautta sitten löytänyt toisen, itse kyllä halusin erota joten ei sen puoleen, sen profiili vaan roikkuu tuolla edelleen... Käy sääliksi sen uutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe