Veljen kaa

Mari sisko

Minua kiihottaa valtavasti lukea tarinoita insestistä.Olen ollut veljeni kanssa muutaman kerran sängyssä.Emme ole kuitenkaan olleet yhdynnässä mutta olemme tyydyttäneet toisemme.Elämme molemmat vanhempiemme kanssa tämän killetyn hedelmän kera.Elämämme on muuten ihan tavallista.Haluaisin muiden mielipiteitä ja kertovan mulle kokemuksistaan tai fantasioistaan.

61

64753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sotaleski

      Et ole yksin, meitä on monta jotka ovat päässeet maistamaan, ja samat on kokemukset. Anna ossaa tai kirjoita.

      • minä vaan

        minäkin tykkään ajatuksesta seksistä siskoni kanssa. Ikinä vain en ole päässyt maistamaan tätä kiellettyä hedelmää.


      • Anonyymi
        minä vaan kirjoitti:

        minäkin tykkään ajatuksesta seksistä siskoni kanssa. Ikinä vain en ole päässyt maistamaan tätä kiellettyä hedelmää.

        Niin minäkin . Vantasiani on ollut aina sikoni. Ja kun olen runkannu niin olen haistellut siskoni pikkareita .joskus kun olen mennyt saunaan siskon tykönä ja siskoni on tiennyt että olen menossa saunaan niin hän on ottanut pois käytetyt pikkarinsa .ja toisinaan on tuntunut että hän on jättänyt tahallaan ne sinne että saan haistella ja runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin . Vantasiani on ollut aina sikoni. Ja kun olen runkannu niin olen haistellut siskoni pikkareita .joskus kun olen mennyt saunaan siskon tykönä ja siskoni on tiennyt että olen menossa saunaan niin hän on ottanut pois käytetyt pikkarinsa .ja toisinaan on tuntunut että hän on jättänyt tahallaan ne sinne että saan haistella ja runkata

        mä ruukaan vantasioida siskostani kun runkkaan .ja kun olen runkannu niin olen haistellut siskoni pikkareita .Onko Muita jotka fantasioi siskostaan ja jotka on haistellut siskoni pikkareita.. nimi merkillä siskon pikkarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä ruukaan vantasioida siskostani kun runkkaan .ja kun olen runkannu niin olen haistellut siskoni pikkareita .Onko Muita jotka fantasioi siskostaan ja jotka on haistellut siskoni pikkareita.. nimi merkillä siskon pikkarit

        siskoni on paras suihinottaja tähän mennessä


    • ...

      Insesti on muun perheenjäsenen kuin puolison HYVÄKSIKÄYTTÖÄ!

      • Nähnyt

        Hyväksikäyttö on sitä, että joku pakotetaan tekemään jotain vasten tahtoaan tai ymmärtämystään. Insestiä voi olla myös molempien osapuolten omasta halusta. Esim. aikuiset sisarukset.


      • ...
        Nähnyt kirjoitti:

        Hyväksikäyttö on sitä, että joku pakotetaan tekemään jotain vasten tahtoaan tai ymmärtämystään. Insestiä voi olla myös molempien osapuolten omasta halusta. Esim. aikuiset sisarukset.

        Insesti on HYVÄKSIKÄYTTÖÄ, vapaaehtoinen sukurutsa ei ole insestiä.


      • Mr.LoveDoctor

        Onhan. Insesti on sukulaisten välistä seksiä, PISTE. Hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä. Opettele sanojen merkitykset ennen kuin tulet pätemään.


      • Anonyymi
        Mr.LoveDoctor kirjoitti:

        Onhan. Insesti on sukulaisten välistä seksiä, PISTE. Hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä. Opettele sanojen merkitykset ennen kuin tulet pätemään.

        Juuri niin.


      • Anonyymi

        Niin e


      • Anonyymi

        eikö puoliso oo perheen jäsen


      • Anonyymi
        Mr.LoveDoctor kirjoitti:

        Onhan. Insesti on sukulaisten välistä seksiä, PISTE. Hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä. Opettele sanojen merkitykset ennen kuin tulet pätemään.

        jos ei ole ikinä onanoidessaan haaveillut sisaruksista tai serkuista on jotenkin sairas


    • Sun kaimasi Mari

      Moikka Mari
      Mailaile, tunnen tarvetta kertoa tarinani jollekin kun olen niin taivaallisen hukassa (nautinto/katumus/nautinto..))

      • sotaleski

      • M48
        sotaleski kirjoitti:

        Mailaa mulle, yhtä hukassa! (nautinto/morkkis/nautintooo!))
        [email protected]

        Olemme asuneet "vanhana piikana ja vanhana poikana" siskoni kanssa yhdessä tähän ikään (48 ja 44) eli lapsesta saakka joista viimeiset 10 v kahden.
        monenmoista "kiellettyä" sisältynyt tähän aikaan. Jotakin ihmiset supattaa meistä, sen tiedän, mutta supatelkoon. Meillä on keskenämme hyvä olla


      • kokenut
        M48 kirjoitti:

        Olemme asuneet "vanhana piikana ja vanhana poikana" siskoni kanssa yhdessä tähän ikään (48 ja 44) eli lapsesta saakka joista viimeiset 10 v kahden.
        monenmoista "kiellettyä" sisältynyt tähän aikaan. Jotakin ihmiset supattaa meistä, sen tiedän, mutta supatelkoon. Meillä on keskenämme hyvä olla

        Keitä muita talossanne sitten asui kymmenen vuotta sitten ennenkuin saitte olla kahdestaan?


      • sotaleski kirjoitti:

        Mailaa mulle, yhtä hukassa! (nautinto/morkkis/nautintooo!))
        [email protected]

        Voisitko tarkentaa sähköpostiasi. Ei tunnu löytyvän.


      • Anonyymi
        M48 kirjoitti:

        Olemme asuneet "vanhana piikana ja vanhana poikana" siskoni kanssa yhdessä tähän ikään (48 ja 44) eli lapsesta saakka joista viimeiset 10 v kahden.
        monenmoista "kiellettyä" sisältynyt tähän aikaan. Jotakin ihmiset supattaa meistä, sen tiedän, mutta supatelkoon. Meillä on keskenämme hyvä olla

        jos keskenään hyvä olla nauttikaa puhukoot mitä haluavat kateelliset


    • ukin poika

      Olin Ukin Kanssa saunssa ja ukkini mittaili minua hävyttömästi katseellaan. Olin silloi 14 v. eli teiniän kynnyksellä, karvat kasvoi jo munassa. Ukin tuijotus kiihotti minua ja minulla alkoi viisari nousta pystyyn. Tämän huomatessaan ukkini tempasi minut mitään sanomatta syliinsä saunan ylimälle lauteelle ja työnsi kovan kullinsa pyllyyni. En ollut huomannut hanen seisovaa elintään, koska hänellä oli saunavasta sylissä. Voi sitä läiskettä ja ähinää! Aluksi minua sattui, mutta kun sulkijaklihakseni alkoi antaa periksi se alkoi tuntua ihanalta! Ukki runkkasi minua samalla kun nussi raivokkaasti peräaukkoani, laukesimme suunnilleen samaan aikaan, toimitus ei kestänyt varmaan kuin minuutin. Ukkini vannotti minua että en saisi kertoa tapahtuneesta kenellekkään, no ei olisi kyllä tullut mieleenkään. Tapahtuneen jälkeen ukillani ja minulla oli antoisia saunareissuja lukemattomia kertoja.Tätä jatkui noin 4 vuotta ainakin kerran viikossa, kunnes ukkini kuoli äkillisesti. Perunkirjoitustilaisuudessa oli paljon ihmetteleviä naamoja, kun ukkini oli tesmentannut minulle leijonan osan mittavasta omaisuudestaan. Muistelen sitä vanhaa jäärää lämöllä, sillä juuri hän opetti minulle rakkauden aakkoset.

      • Enontyttöpoika

        Mulla oli suhde enoni kanssa, mikä alkoi heidän mökillään eräänä syksynä, kun hän pyysi minua kaverikseen tekemään syyskunnostukset siellä, kuten laituri kuiville, haravointi perussiivous yms. Olimme siellä koko viikonlopun. Laiturin noston yhteydessä kävi niin, että minä luiskahdin veteen ja kastuin täysin. Juoksimme ylös kylmässä syyssäässä ylös tupaan, missä vaatteet pois. Onneksi sauna oli jo lämpiämässä, niin pääsin heti lämmittlemään. Kohta tuli myös enoni lauteille ja pesun jälkeen kun siirryimme pukuhuoneeseen, huomasin penkillä kasan naisten vaatteita alusasuja myöten, mitkä enoni halusi minun pukevan ylleni. Ensin estelin, mutta hän musitutti, että olinhan pitänyt niistä pikkupoikanakin, kun olin heillä hoidossa... Niinpä minä sitten keikistelin kohta kaikissa naisten asuissa, alusasuja myöten. Hän tarjosi vähän lonkeroa 15-vuotiaalle ja alkoi kohta hyväilemään. En laittanut yhtään vastaan ja niin sitten loppu viikonloppua autoimme toisiamme kaikin tavoin, Olin myös koko sen viikonlopun hänen "tyttönään" vaikka omat vaatteeni olivat jo kuivuneet. Usein olin hänen luonaan, kun hänen vaimonsa oli poissa.


      • Tädin tuuraaja
        Täti rakensi miehensä kanssa mökkiä meille päin. Pääsin auttamaan rakennustöihin. Tädin ollessa kaupungissa vitsailtiin että olen tädin tuuraaja. Helteisenä maanantaina olimme kahdestaan rakennuksella. Laitoin listoja seinän yläosaan pelkissä shortseissa. Maurin katse viipyi ihollani pitkään. Illalla saunottiin kahdestaan. Mauri halusi pestä selkäni. Hieroa kipeitä lihaksia suihkussa. Hierominen tuntui kestävän. Se tuntui hyvältä. Laitoin kädet seinää vasten. Levitin jalkoja pyllistäen hiukan.
        -Sano kun riittää, Maurin kysymys katkaisi hiljaisuuden?
        -Sanon kyllä, jatka vaan niin kauan kuin haluat.
        Painauduin Mauria vasten. Tuntui kuin olisimme yhtä ja samaa. Luulin yhteisen seksimme olevan meidän salaisuudeksi. Seuraavan kerran kun Täti lähti kaupunkiin hän todella yllätti minut. Sanoi olevansa kiitollinen Maurin kanssa viettämästäni ajasta. Se on viihtynyt mökillä kokoajan. Täti kysyin minun viihtymistäni? Sanoin viihtyneeni, nauttineeni ja oppineeni paljon. Täti katsoi järvelle. Mauri kyllä osaa.

        Suhteeni Mauriin jatkuin koko rakennus hankkeen ajan. Se oli helteinen kesä.


    • Mari*

      Kauan sitten, kun asuimme vielä kotona veljeni kanssa, vietimme unohtumattoman ja ihanan viikonlopun veljeni kanssa.
      Teini-iän hormooniryöpsyt olivat saaneet minut muutama vuosi aiemmin vahvaan otteeseensa ja sormetin itseäni tavattoman paljon fantasioiden milloin mistäkin, en kuitenkaan koskaan veljestäni.

      Jäimme viikonlopuksi kahden kotiimme, hiukan viiniä, sopiva mielentila ja muutaman pienen epäröivän hipaisun tuloksena vietit saivat vallan ja vietimme 3 vuorokautta sängyssä, rakastellen ja nukkuen, rakastellen ja nukkuen.

      tämä jäi ainoaksi kerraksi. Kokemus lähensi sisarussuhdettamme ja olemme nyt vuosien jälkeen mitä parhaimmat kaverit, pitäen aktiivisesti yhteyttä toisiimme.

      Pian tapahtuman jälkeen kirjoitin tänne "tositarinoihin" kokemuksestani nimimerkillä Mari-sisko otsikolla Rakas veljeni. Kirjoitelmani sai silloin todella hyvän vastaanoton ja enimmäkseen positiivisia kannanottoja.

      Mari-sisko

    • ???

      hei Mari-sisko ! oot julkaissut seksinovellit.com sivuilla tän saman tarinan ja lupasit jatkoa mut ei oo sitä näkynyt :-( t. marlon

    • Andrrei56

      Olin silloin 15v naapurinrouva oli n 38v himokas imuri jota halusin,ja kävipä flaksi

      hänen miehensä lähti viemään muksut kesänviettoon maaseudulle.

      Rouva jäi ns.kesäleskeksi.

      toinenpotti vanhempani lähtivät pikkusiskoani viemään maaseudulle kesäksi.

      Ja samalle paikkakunnall.

      Heti ensimmäisenä päivänä hän pyysi talkooapua..

      remonttiin saunaosastolla ja sovimme että maksu on sitten luonnossa.

      Typeryyttäni olin kuin en tietäisi maksutapaa.

      Aino katseli siis napurini,kai se meniperille.

      Juu Juu sanoin kyl se käy....

      Niinpä hommienjälkeen lämmitimme saunan

      Saunomaan mennessämme hän kysyi oliko ollut tyttöjenkanssa.

      Nielaisin ja sanoin en.

      Aino sanoikin että meillä onkin aikaa mukavasti,koko viikko.

      ja mä saan nuorta munaa....

      ja siitä alkoi oppi seksiin...

      Olen onnellinen hänen opeistaan.

      mistä nainen pitää ja haluaa,lisäksi mistä mies pitää ja haluaa..

      ja olpipahan koulu seksinaakkosissa.

      mistä naiset pitää ja mistä me miehet.Olemme nytkin ikääntyneinä edelleel rakastelleet ja kieli ei unhoitu milloinkaan.

    • ulkohuussi

      Mulla oli veljen kanssa joskus murrosikäisinä seisottelutuokioita. Tehtiin yhdessä maatalon töitä ja joskus heinäsaraanissa tokaisin, että perkele kun tuo mulukkin seisoo. Niin miullakii, totesi veli. Sitten varovasti avattiin sepalukset ja katseltiin seisovia kalujamme. Hänellä oli pienehkö tuppimulkku mulla suurempi, josta terskakin jo näkyi. Koskettelimme toistemme mulkkuja ja painelimme niitä vastakkain, kummalla ennemmin taipuu (fys. nurjahduslujuus). Jatkoimme leikkejämme silloin tällöin. Muutakin myöhemmin, mutta ei koskaan panoja. Sen muistan kun olin hänen kanssaan saunassa, mulla seisoi aina enkä sitä peitellyt. Veli oli vähän estoisempi. Nyt ollaan jo aikuisia ja kummallakin naiset ja lapset, mulla joka lapsenlapsi. Tulee kuitenkin aina joskus mieleen nuo nuoruusmuistot enkä pahalla niitä muistele. Oi nuoruus ja seksuaalinen herääminen.

      • Olin kesällä maalla sukulaisten hoivissa. Nukuin serkkujen kanssa aitassa. Pojat pani mua peppuun vuorotellen. Loppu kesästä opin nauttimaan siitä.
        Syksyllä koulun alkaessa halusin lisää...


    • pojankloppi11

      Minua kiihottaa äitipuolen ja pojan välinen seksi ja että äitipuolella on isot rinnat.

      • Toisaalta äitipuoli ei ole sukulaisesi.


    • seeivoimitään

      Mä uhallani härnään veljeni sairaan kiimasex työnnän persettä sen etumusta vasten ja harjaan hiuksia pikkuhousut ja tissiliivit päällä kun se istuu sohvalla se ei saa silmiään irti musta luulen et siltä on tullu muutaman kerran housuun kun oon istunu sen syliin ja musiikin tahdissa liikkunu

      • seeivoimitään

        se on niin nolo ku se oli ihan muna pystyssä ku esittelin sille mun uusia bikinejä niin alko tönii et mee pois sit mä vaan työnsin persettä sen etumukseen niin että se oli siinä seinää vasten ja se oli niinku ihan avuton, punanen ja ähki vaan


      • seeivoimitään

        painittiin tänään veljen kaa vaikka se on mua isompi ja painavampi niin ei se oo koskaan mua voittanu mä saan sen aina selätettyä tai se antautuu kun puristan jaloilla sen kaulaa tai päätä. tänään kun selätin sen sillä oli collegehousut ja sillä seiso ihan kovana. mua nauratti niin se alko rimpuilee mun alla mut en päästäny sitä pois vaan makasin sen päällä ja hieroin sitä reidellä niin kohta oli collarit märkänä


      • seeivoimitään

        mä oon miettyny nyt noita poikien kiimajuttuja kun niillä niinku seisoo muna helposti sit ne on ihan avuttomii toimiskohan tuo kiihottelujuttu isäpuoleen jos esittäs vähä sille ja tarkkailis sitä alkaako sillä seisoo


      • uteliastirkistelijä
        seeivoimitään kirjoitti:

        mä oon miettyny nyt noita poikien kiimajuttuja kun niillä niinku seisoo muna helposti sit ne on ihan avuttomii toimiskohan tuo kiihottelujuttu isäpuoleen jos esittäs vähä sille ja tarkkailis sitä alkaako sillä seisoo

        Joko koetit isäpuoleen, ja miten teit tai meinasit tehdä saadaksesi sen kiihottumaan?


      • Nuorenamimminä
        seeivoimitään kirjoitti:

        mä oon miettyny nyt noita poikien kiimajuttuja kun niillä niinku seisoo muna helposti sit ne on ihan avuttomii toimiskohan tuo kiihottelujuttu isäpuoleen jos esittäs vähä sille ja tarkkailis sitä alkaako sillä seisoo

        Mulla oli kanssa tapana kiusata pikkuveljeä, kun se oli murrosiässä.
        Usein keinuttelin lanteita ja pidin löysää T-paitaa, missä kaula-aukko paljasti nännit kumarrellessa. Kerrankin makoilin sohvalla ja vilauttelin mustia pikkuhousuja välillä.
        Jumatsuka, että se kuolasi ja sen etumus pullotti.
        Joskus melkein pelotti, että se käy kiinni. Kerrankin tulin saunasta ja isä ja äiti vuorostaan menivät saunaan. Join limua keittiön ovella pelkkä pyyhe ympärilläni. Veli istui sohvalla ja oli kumartuneena seisovan kullinsa päällä. Menin ohitse ja pudotin pyyhkeen huoneeni ovella. Sovittelin pikkuhousuja autuaan hitaasti, kun noteerasin veljen katsovan minua oviaukossa. Peitin rintani käsilläni ja käännyin ja huomasin hänen alkkarinsa etumuksen pullottavan ja läikkä paljasti, että hän oli lauennut housuihin samalla. Hän hävisi vessaan samantien...

        Huoneissamme oli välissä vaatekomeroseinä. Aikanaan, kun poikakaveri astui kuvaan mukaan, niin tiesin veljeni kuuntelevan komeron läpi panemistamme.
        Joskus, jätin komeron oven raolleen tahallani ja huohotin liioitellusti. Pelkkä varovainen paneminen sai sänkyni natisemaan.


      • Anonyymi

        Rintaliivit ja pikkuhousut ovat liikaa.


    • Veljenirunkkaaminua

      Mun isoveljeni on mua 10v vanhempi. Hän ei asu meillä vaan mualla. Kun veljeni tulee meille olen hänen kimpussa lähes aina. Monta kertaa leikin varjolla hän on ottanut multa housut pois jaloistani. Kun tulin vanhemmaksi halusin hänen mukaansa ja maksu oli aina housut pois jaloista, saman tekevää oliko paikalla joku vai oltiinko kahdestaan. Ja veljeni halusi tarkistaa mun pilini että toimiiko se. Sen jälkeen poika pöydälle ja tarkastus. Kun olivat tarkistaneet pojan pääsin veljeni mukaan, ja vasta ulkona lähellä hänen autoaan mulle laitettiin housut jalkaani. Eikä ollut harvinaista että veljeni käski minun juosta jonnekkin alapää paljaana. Meillä on hyvät välin veljeni kanssa.

    • seeivoimitään

      Veli on mun vallassa saan siltä seisomaan aina kun haluun sitä härnätä ja jos haluun sen ihan nolox niin sit vähä vaikka hieron sen munaa perseellä tai reidellä niin siltä tulee mällit housuun mä näin kerran ku isäpuoli pani mun mutsia takaapäin ja kiihotuin siitä ihan sairaasti nyt mä oon vähä tehny isäpuolelle samoja juttuja kun veljelle eli keimaillu, flirttaillu ja ollu bikineissä tai pikkuhousut ja rintsikat päällä niin oon huomannu että isäpuolella kanssa housun etumus pullistuu

      • rennosti.m

        "seeivoimitään", nautit selvästi flirttaamisesta. Voit aivan hyvin nauttia lisää ja olla vittu paljaana ja avata sitä sormin veljesi katsottavaksi. Tytöt eivät voi oikein käsittää, miten miehet nauttivat tytön sukupuolielimiä katsellessaan, sillä tytöt eivät tunne aivan samoin nähdessään pojan kyrvän.

        Kun avaat veljellesi kosteata ja turvonnutta, kaunista vittuasi, huomaat pian, kuinka hän ilostuu, ja samalla saat tuntea olevasi todella viehättävä prinsessa, joka saa miesten päät pyörälle.

        Sinun ei tarvitse tehdä mitään erikoista. Tulet vain veljesi eteen niinkuin ennenkin ja teet siinä voimisteluliikkeitä, mutta tällä kertaa sukupuolielimet paljaana. Ihan olet pokkana, sillä se on aivan luonnollista. Veljesi taatusti naulautuu vittuasi katsomaan, jolloin vedät sitä auki, annat hänen onanoida, ja nautit itsekin prinsessana olosta. Jos haluat voit siinä vielä sormettaa sukupuolielimiäsi.

        Paljon iloa teille! :)


      • Anonyymi
        rennosti.m kirjoitti:

        "seeivoimitään", nautit selvästi flirttaamisesta. Voit aivan hyvin nauttia lisää ja olla vittu paljaana ja avata sitä sormin veljesi katsottavaksi. Tytöt eivät voi oikein käsittää, miten miehet nauttivat tytön sukupuolielimiä katsellessaan, sillä tytöt eivät tunne aivan samoin nähdessään pojan kyrvän.

        Kun avaat veljellesi kosteata ja turvonnutta, kaunista vittuasi, huomaat pian, kuinka hän ilostuu, ja samalla saat tuntea olevasi todella viehättävä prinsessa, joka saa miesten päät pyörälle.

        Sinun ei tarvitse tehdä mitään erikoista. Tulet vain veljesi eteen niinkuin ennenkin ja teet siinä voimisteluliikkeitä, mutta tällä kertaa sukupuolielimet paljaana. Ihan olet pokkana, sillä se on aivan luonnollista. Veljesi taatusti naulautuu vittuasi katsomaan, jolloin vedät sitä auki, annat hänen onanoida, ja nautit itsekin prinsessana olosta. Jos haluat voit siinä vielä sormettaa sukupuolielimiäsi.

        Paljon iloa teille! :)

        Sitten vain herttailemaan, vai mitä.


    • seeivoimitään

      nyt kesällä huomasin et kyllä isäpuoleen toimiin ihan sama kuin veljeen kun laittaa vähä sexympää vaatetta päälle niin kyllä se selvästi katselee vaikka yrittää olla etten huomais se makas aurinkoo ottamassa rantatuolissa niin mä menin härnää sitä et olin auringon eessä bikinihousut ja lyhyt paita päällä kysyin et laitanko aurinko rasvaa ettei pala otin vaan rasvan ja aloin sivelee sitä sen rintaan huomasin saman kuin veljen kaa se oli ihan vaikeena ja sillä siis alko seisoo kun uikkarit meinas revetä muakin se alko kiihottaa niin et menin sormittaa omaan huoneeseen

      • lolitaes

        LOLITA


    • rennosti.m

      Yhtä lailla veljesi kuin isäpuolesikin arvostaa sitä, että voit aivan hyvin olla heidän seurassaan vittu aivan paljaana, siis tykkänään ilman bikinihousuja. Eivät varmasti valita. Samalla saat tuntea olevasi todella haluttu. Flirtissä ei voi mennä liian pitkälle, sillä sinä määräät rajan.

      Paljaat sukupuolielimet ovat täysin luonnollinen asia. Aluksi sinusta se voi tuntua liioittelevalta, mutta kun olet muutaman kerran ollut paljain vituin, sinusta alkaa tuntua kummalta, jos et ole välillä heidän seurassaan alaosattomassa. Paljon iloa sinulle flirttaamisesta!

      Kun olet tottunut olemaan vittu paljaana, ei sinun enää tarvitse mennä omaan huoneeseesi sormettamaan, vaan voit sormettaa myös ihan siinä paikalla ja nauttia itsekin enemmän.

      Tuotat myös meille palstalaisille iloa kertomuksillasi. Kerro vastakin, miten on edennyt. :)

    • seeivoimitään

      Mä ostin sellaset tosi sexyt mustat alushousut ja rintsikat. Tulin ne päällä kerran suihkusta alakerrasta ja isäpuoli istu sohvalla kattomassa telkkaa. menin istuu kanssa siihen sohvalle ja aloin lakkaa varpaankynsiä. isäpuoli sano että hänellä on kylmä ja haki viltin päälleen mut mä arvaan et sillä rupes seisoo kun se ei saanu silmiään irti musta ja sen ääni meni ihan karheex. sit mä kävin hakee kaapista sukkahousut ja vedin niitä oikein hitaasti jalkaan ja ojentelin mun sääriä ja menin telkun eteen mut se ei käskeny pois katseli vaan. kysyin et voinks laittaa jotain musaa, niin lupas, niin mä aloin sit tanssii...oon ihan varma et se runkkas sen viltin alla.. sillä meni posket ihan punasex ja se viltti liikku...se oli tosi kivaa, saada se kiihottumaa.

    • rennosti.m

      Kuten olen sinua jo pari kertaa kehottanut, ole jo ihmeessä vittu paljaana. Sekä saat toisen, että itsesi kiihottumaan aivan äärimmilleen. Tuotat nautintoa itsellesi ja toiselle. Voit ensin kerätä luontevuutta kääriytymällä isoon pyyhkeeseen, mutta annat sen puolihuolimatta aueta ja jossakin vaiheessa et edes kääri sitä takaisin.

      Aikoinaan vaimoni sisko tuli saunasta kylpytakissa ja antoi takin sitten aueta, niin että nätti vittu näkyi aivan paljaana. Kaunista ja kiihottavaa.

      Kokeile, kerro täällä, miten meni. Luultavasti otat ihan luontevasti tavaksikin. :)

      • löylykauha

        Oletko se herttailija?


    • seeivoimitään

      Mua kiihottaa enemmän se kun on jotain sexyy päällä ettei kaikki näy ja on silleen niinku omissa oloissaan mut seuraa kuitenkin kun veli tai isäpuoli ei saa katsetta irti. taitaa olla veli menossa suihkuun kun tuli lenkiltä kun yrittää laihduttaa... taidan mennä perässä oikeestaan jo runkata sitä tai taidankin mennä ja houkutella sen runkkaa ite, mä voin vähä kiihotella sitä

      • rennosti.m

        Voit runkata sitä ja näyttää samalla vittuasi. Tai anna veljesi runkata vittuasi samalla, kun runkkaat sen kyrpää. Voitte myös runkata molemmat katsellessanne toistenne runkkaamista. :)


    • vitun.rennosti.m

      Tai aivan rennosti voit hotkaista isäsi kaapelin kapeisiin kasvoihin samalla kun veljes työntää löylykauhan sun perseeseen

    • Mulla on vanhemmat siskopuoli ja velipuoli. Kun ne oli teinejä niin ne oli hirveen kiinnostuneita musta. Meillä oli silloin yhteinen huone.

      • Velipuoli panee mua peppuun säännöllisesti. Siskopuoli sanoi että se tykkää pikkupojista. Siksi se tykkää musta. Näin on kuulema hyvä. Nyt sen ei tarvi etsiä peppua kodin ulkopuolelta.


    • Anonyymi

      kun olin kasilla, niin monet luokallani olevista tytöistä antoivat ymmärtää että ovat kokeilleet pojan kanssa. halusin itsekkin kokeilla, mutten halunnut huonon tytön mainetta. joten keksin että pyytäisin pari vuotta vanhempaa veljeäni hoitelemaan minut. kokemus ei ollut kovinkaan kummoinen. veljellä oli kokemusta ainoastaan omasta kourasta ja homma oli turhan nopeasti ohi. en kerennyt edes lämmetä.

    • Anonyymi

      Tuttu nainen oli pikkuteininä kiinostuksen vuoksi kiusannut isilleen seisokin.
      Hän oli tuolloin hyvin kehittynyt, isot tissit jne. Aikuisen vartalo, mutta pikkutytön kasvot ja pituus.
      Hän oli saunan jälkeen pyytänyt isäänsä pesemään selkänsä ja siinä selkää pestessä alkanut painamaan peppuaan isänsä kullia vasten. Tämähän oli toki saanut seisokin ja tyttö sai haluamansa. Siis kiusattua isäänsä.
      Isä juoksi naama punaisena ja kulli täydessä seisokissa ulos suihkuhuoneesta. Oli kuulemma mennyt pitemmän aikaa ennenkuin hän seuraavan kerran oli tyttösensä kanssa yhdessä saunonut.

    • Mua kans kiihottaa kaikki insesti-aiheiset tarinat. Mä monet kerrat runkannu ja miettinyt mun isoa siskoa, samalla kun nuuhkinu sen pikkuhousui. Monet kerrat tehny mieli laueta niihin ja jättää ne hänen löydettäväksi mut en oo viittiny,kiihottas kyllä ajatus et se näkis mut runkkaamas sen pikkupöksyt mun naamal..

    • Anonyymi

      nuorena poikana aina ihailin veljeni suurta kalua imimme toisiamme kunnes hän halusi myös peppuani voi sitä kipua mutta myös nautintoa halusin uudestaan sain ratsastaa kuinka syvälle menikään jään kaipaamaan noita hetkiä

    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­ts­­um­­me sinu­­­t kä­ym­­ään u­­­ude­­­ss­a cha­tissa! Mei­­­tä on yli miljo­­­ona! 👉 http://3422111.com/H/wU6Z 👈

    • Anonyymi

      H­­ei! Oma str­­eam. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluav­­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://3433444.com/H/4CnYP 👈

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­aikille, jotk­­­a haluav­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://3511222.com/H/7CtU 👈

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe