Telefinland on täysi paska

Yksinkertainen kusetta tf

Maksullinen asiakaspalvelu

Kusetuksen ykkönen

19

3592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinuski

      Mulla on ollu tf:n liittymä jo muutaman kuukauden ja ei ole tarvinnu soittaa aspaan yhtään kertaa.Pitääkö sun sit joka päivä soittaa sinne aspaan kun ei maksullinen kelpaa???Monet ei ainakaan paljon sitä aspaa tartte..

      • Telefinlandin asiakkaat

        Onne sinulle sinulle.
        Olet Tf asiakas, jonka asiakasprofiili tutkittu.
        Vastaus: yksinkertainen, ei yhtään isänmaallinen,
        matikka vaikeaa, ei lainkaan itsetuntoa.


      • paljonkominuutti

        Paljonko Tele Finlandin asiakaspalvelu maksaaa p. 0404 123 123 ?


    • saunalahti sucks

      Kun menet kauppaan ja ostat jotain ja tuotteen hinta on sinulle ilmoitettu niin sinä ilmeisesti valitat kassalle että he kusettavat kun haluavat rahaa ???? Telefinland ei ole tietääkseni peitellyt asiakaspalvelunsa maksullisuutta. Ja sitä paitsi sieltä saa vastauksen sähköpostitsekin niin ei tarvitse puhelimessa odottaa. Kannattais tutustua Telefinlandin sivuihin niin ei tarvis marista.

    • Tyrmistynyt

      Minä onneton menin myös lankaan. Vaihdoin SONERAn palvelun muka halvempaan TeleFinland?...sisaryhtiö.
      Kuvittelin, että palvelu pelaa yhtä tyylikkäästi ja nopeasti
      kuin SONERANKIN. Siinäpä luulin. Tuli heti ongelma ja jouduin ottamaan asiakaspalveluun yhteyttä. Sepä ei sujunut... Kysyin kaverin nimeä. Hän vastasi, "mitä se sulle kuuluu". Sitten kysyin missä päin tämä palvelu mahtaa olla. Tämän kysyin sen vuoksi, kun palvelua ei tullut..."Jaaha", sanoi kaveri. Missä päin sä muuten asut?" Vastasin, että Helsingissä. Siitäpä riemu alkoi..."no pitihän se arvata kaikkihanxxxx siellä asuvat. Luulette olevanne maailmannapoja...". Kerrankin menin sanattomaksi. Suljin puhelimen. Soitin välittömästi SONERALLE ja palasin sinne takaisin asiakkaaksi. JA PYSYN. Soneran kohtelias asiakaspalvelu sanoikin aika nasevasti, "KUN LADAN TILAA NIIN LADAN SAA!".
      Näin se on. Minä olen tottunut mersuun...näin ollen en enää koskaan vaihda Soneran liittymää mihinkään. Se on minulle minun mersu. Ladoja en kestä. Ne luullakseni hajoavat keskellä erämaata ja siellä sitä sitten ollaan sormi suussa:(

      • teleman

        Menit vähän liian pitkälle mollatessasi Teleä. Ei ole enää uskottavaa.

        Lähiaikoina Tele Finlandille on tullut yli 150000 asiakasta lisää, joten ei ole yhtään ihme, jos aspassa on ruuhkaa.

        Jos asiakaspalvelu on maksullinen, niin kaikki hörhöt, ei soita sinne turhanpäiten. Viisaus siihenkin.


      • Tyrmistynyt
        teleman kirjoitti:

        Menit vähän liian pitkälle mollatessasi Teleä. Ei ole enää uskottavaa.

        Lähiaikoina Tele Finlandille on tullut yli 150000 asiakasta lisää, joten ei ole yhtään ihme, jos aspassa on ruuhkaa.

        Jos asiakaspalvelu on maksullinen, niin kaikki hörhöt, ei soita sinne turhanpäiten. Viisaus siihenkin.

        Niin, siinäpä kerroin julkisesti miten asiakasta voidaan tänä päivänä kohdella. Ensin yritin netin kautta saada yhteyttä.
        Lähetin 3 meiliä. Ei vastattu....ei reagoitu mitenkään.

        Sitten kun vastattiin olipa tyrmistyttävää käytöstä.
        Tarkoitukseni oli tuoda totuus esiin, ei mollata.

        Miksi otit sen mollauksena.

        Nähtävästi olet TeleFinlandian työntekijä....

        Käytös oli niin mollaavaa minua MAKSAVAA ASIAKASTA kohtaan, että päätin tuoda sen julki.

        Pitäisikö näin julkea käytöksinen asiakaspalvelu pitää salassa.

        Silläkö Suomi etenee. Ei varmasti. Suomen asiakaspalvelu on viimeisen viidentoista vuoden aikana laskenut hirvittävästi ja juuri näissä ns. "halpa jutuissa". Eipä näy amerikkalaista glamouria eikä hymyä eikä kiitosta.

        Minä olen jo keski-ikäinen nainen ja hän näki tietoni sieltä. Luulisi nuoren pojan osaavan käyttäytyä, vanhempaakin ihmistä kohtaan, mutta ei silmille hypitään. Eipä minun nuoruudessani tuommoinen peli olisi käynyt päinsä . Pojan pöydän alla olisi nopeasti ollut jonkun hyväkäytöksisemmän pojan jalat!

        Totuus tekee joskus kipeää. Toivottovasti TeleFinlandia alkaa nopeasti antamaan jokaiselle asiakaspalvelussa olevalle henkilölle asiakaspalvelukoulutusta, tapakulttuuria.
        Ennen vanhaan meille opetettiin, että muistakaa vaikka asiakas olisi kuinka kiukkuinen, niin asiakas on aina oikeassa.

        Itse olen ikäni ollut asiakaspalvelussa. Kuunnellut asiakkaiden valituksia, siis todella kuunnellut ja huomannut, että hetkinen tuossa taitaakin olla meillä korjaamisen paikka ja pyytänyt asiakkaalta anteeksi ja sanonut, että korjaamme asian mahdollisimman pian ja pyytänyt anteeksi asiakkaalta...
        vaikka meissä ei aina olisi vika ollutkaan. Useimmiten
        asiakas ei kuitenkaan turhaan valita ja siitä pitää ottaa
        heti ns. vaarin. Palvelun pitää pelata.

        Jos me ihmiset emme tee valituksia, niin maailma ei yksinkertaisesti kehity, se jää junnaamaan paikoilleen.

        TeleFinlandiakin voisi alkaa valitukset ottamaan tosissaan eikä ottamaan nokkiinsa, koska minunkaan valitukseni ei koskenut tätä asiakaspalvelijaa henkilökohtaisesti, vaan valitin ASIASTA, ja miten hän ylimielisenä toimikaan....Hämmästyttävää, en voi muuta sanoa.

        Otettakoon tästä opiksi. Ja toivokaamme ettei Suomi vajoa täysin nurkkapajuiseksi maaksi missä ei osata edes käyttäytyä.
        Jos me suomalaiset emme osaa palvella ja hyvin, ei tänne kohta kukaan ulkomaalainenkaan viitsi nenäänsä pistää. Syrjäinen maa ja huonopalvelu, huono tapakulttuuri se leviää nopeasti jos sitä ei pysähdytetä heti.

        T. Tyrmistynyt


      • Tyytyväinen
        Tyrmistynyt kirjoitti:

        Niin, siinäpä kerroin julkisesti miten asiakasta voidaan tänä päivänä kohdella. Ensin yritin netin kautta saada yhteyttä.
        Lähetin 3 meiliä. Ei vastattu....ei reagoitu mitenkään.

        Sitten kun vastattiin olipa tyrmistyttävää käytöstä.
        Tarkoitukseni oli tuoda totuus esiin, ei mollata.

        Miksi otit sen mollauksena.

        Nähtävästi olet TeleFinlandian työntekijä....

        Käytös oli niin mollaavaa minua MAKSAVAA ASIAKASTA kohtaan, että päätin tuoda sen julki.

        Pitäisikö näin julkea käytöksinen asiakaspalvelu pitää salassa.

        Silläkö Suomi etenee. Ei varmasti. Suomen asiakaspalvelu on viimeisen viidentoista vuoden aikana laskenut hirvittävästi ja juuri näissä ns. "halpa jutuissa". Eipä näy amerikkalaista glamouria eikä hymyä eikä kiitosta.

        Minä olen jo keski-ikäinen nainen ja hän näki tietoni sieltä. Luulisi nuoren pojan osaavan käyttäytyä, vanhempaakin ihmistä kohtaan, mutta ei silmille hypitään. Eipä minun nuoruudessani tuommoinen peli olisi käynyt päinsä . Pojan pöydän alla olisi nopeasti ollut jonkun hyväkäytöksisemmän pojan jalat!

        Totuus tekee joskus kipeää. Toivottovasti TeleFinlandia alkaa nopeasti antamaan jokaiselle asiakaspalvelussa olevalle henkilölle asiakaspalvelukoulutusta, tapakulttuuria.
        Ennen vanhaan meille opetettiin, että muistakaa vaikka asiakas olisi kuinka kiukkuinen, niin asiakas on aina oikeassa.

        Itse olen ikäni ollut asiakaspalvelussa. Kuunnellut asiakkaiden valituksia, siis todella kuunnellut ja huomannut, että hetkinen tuossa taitaakin olla meillä korjaamisen paikka ja pyytänyt asiakkaalta anteeksi ja sanonut, että korjaamme asian mahdollisimman pian ja pyytänyt anteeksi asiakkaalta...
        vaikka meissä ei aina olisi vika ollutkaan. Useimmiten
        asiakas ei kuitenkaan turhaan valita ja siitä pitää ottaa
        heti ns. vaarin. Palvelun pitää pelata.

        Jos me ihmiset emme tee valituksia, niin maailma ei yksinkertaisesti kehity, se jää junnaamaan paikoilleen.

        TeleFinlandiakin voisi alkaa valitukset ottamaan tosissaan eikä ottamaan nokkiinsa, koska minunkaan valitukseni ei koskenut tätä asiakaspalvelijaa henkilökohtaisesti, vaan valitin ASIASTA, ja miten hän ylimielisenä toimikaan....Hämmästyttävää, en voi muuta sanoa.

        Otettakoon tästä opiksi. Ja toivokaamme ettei Suomi vajoa täysin nurkkapajuiseksi maaksi missä ei osata edes käyttäytyä.
        Jos me suomalaiset emme osaa palvella ja hyvin, ei tänne kohta kukaan ulkomaalainenkaan viitsi nenäänsä pistää. Syrjäinen maa ja huonopalvelu, huono tapakulttuuri se leviää nopeasti jos sitä ei pysähdytetä heti.

        T. Tyrmistynyt

        asiakas palvelua olisit tarvinnut?
        Minä vaihdoin ensin yhden liittymän telefinlandiin. Epäilin, että onkohan totta, että puhelut maksavat vain puolet soneeran hinnoista, eikä kuukausimaksukaan ole iso. Kun sain laskun ja vertasin sitä soneeran laskuun, niin välittömästi päätin vaihtaa toisenkin kännykkäni telefinlandiin. Minusta ainoa konsti saada hinnat alas on osoittaa näille monopoliyhtiöille, että on muitakin vaihtoehtoja.


      • pablo
        Tyytyväinen kirjoitti:

        asiakas palvelua olisit tarvinnut?
        Minä vaihdoin ensin yhden liittymän telefinlandiin. Epäilin, että onkohan totta, että puhelut maksavat vain puolet soneeran hinnoista, eikä kuukausimaksukaan ole iso. Kun sain laskun ja vertasin sitä soneeran laskuun, niin välittömästi päätin vaihtaa toisenkin kännykkäni telefinlandiin. Minusta ainoa konsti saada hinnat alas on osoittaa näille monopoliyhtiöille, että on muitakin vaihtoehtoja.

        kai sinä "tyrmistynyt" muistit myös itse käyttäytyä asiallisesti? Tuskin ne siellä asiakaspalvelussa heti sun silmillesi hyppäsi, sanasotaan tarvitaan aina 2, muista se vaikka kuinka olisit alan ammattilainen, ei asiakaspalvelijoidenkaan tarvitse kaikkea sietää, ihmisiä hekin ovat.
        Jos pyytää nätisti niin saa myös nätisti vastauksen, mutta jos on heti kyrpä ottassa niin mitenkäs sä luulet että asiakaspalvelija voi sua auttaa?


    • nfdsjn

      Piti vaihtaa eka liittymä soneralta siihen Tele Finlandiin noin yli kuukausi sitten mut ei o viäläkään mitään tapahtunut,tulee vaan jatkuvasti viestejä missä pyydetään ottaan yhteyttä asiakaspalveluun,oon nyt niin monta kertaa jo sinne asiakaspalveluun soittanut et hermot menny monta kertaa.Mulle tulee stressiä siitä vitun tele finlandista!!! Kannattaa pitää SONERAN liittymä,Se on Halpa ja Yksinkertainen!!

      • kotimaiseen

        Jos et ole itse yksinkertainen, vaihda kotimaiseen.
        Käytössäsi tulee edullisimmaksi ilman muuta Dna.
        Muutenkin pelaa parhaiten koko alan tekijöistä.


      • Heippa
        kotimaiseen kirjoitti:

        Jos et ole itse yksinkertainen, vaihda kotimaiseen.
        Käytössäsi tulee edullisimmaksi ilman muuta Dna.
        Muutenkin pelaa parhaiten koko alan tekijöistä.

        Parkoitatko tuolla, sitä uutta päivitystoimintoa, joka tekee dna:sta yjtä hyvän kuin Sonera?
        Tosin, se ei päivitä mitään 3510:aan, eikä sitä vanhempiin malleihin (ainakin Nokia), vaan ainoastaan kaikkiin värinäytöllisiin malleihin.
        Joten Soneralla taitaa sittenkin olla tuokin "palvelu" vieläkin parempi.
        Sori, muuten dna ihan hyvä.


      • mä vaan
        kotimaiseen kirjoitti:

        Jos et ole itse yksinkertainen, vaihda kotimaiseen.
        Käytössäsi tulee edullisimmaksi ilman muuta Dna.
        Muutenkin pelaa parhaiten koko alan tekijöistä.

        Dna ei todellakaan ole parhaimpia, vaan paskimpia koko alan tekijöistä! Dnalla on huono verkko kun menee vähänkin syrjäsemmälle! Kun minulla oli dna kahdessa peräkkisessä laskussa oli virhe, ja sen selvittämisessä kesti noin. puoli vuotta, sen jälkeen lähti dna:n romu liittymä vaihtoon!=)


    • joo...

      telefinland ei vastaa asiakas palvelu puheluihin ja asiakkaat saavat jonottaa kauan... itse jouduin odottelemaan puoli tuntia ja väsähdin odottamiseen.

      • 0923

        Samoin. Kyllä puolen tunnin odotus riitti.


      • ihaok

        Ollut vuosikausia asiakkaana enkä voi moittia. Asioida voi täällä citymarketin pisteessä tai netissä chatissä saa jo avun.


    • Vitun älykääpiö2

      tele finland on parempi kuin pohjois lapin poro liitty mä jo ten olkaa hiljaa!

    • outoa.liiketoimintaa

      Minkä mobiilioperaattorin palvelut ovat parhaita, eli ei koiteta vedättää asiakasta esim. ottamalla koko kuukauden maksu kun tilaa lisäpalvelun epähuomiossa laskutuskauden loppupuolella. Asiakaspalvelu ei ole ylihintainen ja sinne pääsee ilman 10-20 minuutin jonottamista? Onko sellaisia suomalaisia mobiilioperaattoteita edes olemassa?
      Tähän mennessä kokemani kyseinen mobiilioperaattoriliiketoiminta perustuu asiakkaan höplästä vetämiseen ja rahojen keräämistä erilaisilla lisämaksuilla ja palveluilla jos asiakas haksahtaa jotain tilaamaan tai muuttamaan. Varsinkin vanhoja asiakkaita viedään aina kun mahdollista.

    • teleonpaskaa

      Ennen oli dna rajaton 4G käytös, nyt sitten ajattelin vaihtaa tuohon telen 4Gsuperiin. Ennen pystyin kattoo youtubesta fullhd hd ja 4k videoita, nytten tällä paskalla telellä ei voi fullhd saatika hd-videoita katsoa ilman että tökkii. en suosittele kellekään tele finlandii -2/5 aivan paskaa. Vaihan kyllä dna asiakkaaksi takaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3821
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3595
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3552
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2231
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2219
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1967
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1756
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1413
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe