Ravintola MINE BAR VANTAA

S Liikala

Tervehdys, sinä kyseisen ravintolan Mine Bar Kaivoksela Vantaa, TODELLA virkaintoinen ovimies, portsari, vahtimestari! Tultiin lauantaina 12.3. 2005, kyseisen ravintolaan tai Pubiin, jatkaman iltaa. Oltiinhan toki kyllä KAIKKIEN MUIDEN ASIAKKAIDEN (98% k.o pubin asiakkaista) otettu päihdyttäviä nautintoaineita jo ennen pubiin tuloa. Käveltiin sisään pubiin, ei ketään näy missään. Vähän aikaa odoteltiin aulassa, ajateltiin että portsari tulee kohta ja ottaa eteismaksun. No aikamme siinä oltiin kunnes virkaintoinen nuori ovimies hyökkää ja sanoo: ei enää tänään, ulos! No, me mentiin ulos! Hetken perästä ajateltiin vielä kuitenkin mennä kysymään syytä, moiseen asiaan. Ravintola kun ei ollut ainakaan täynnä n. klo 23.00. Kyseessä vielä on Länsi-Vantaalla sijaitseva ns. lähiö-räkälä Mine-Bar! Eipä juuri ehditty kysellä kun ovimies, portsari, vahtimestari, mikä nyt kukin kutsuu, hyökkää ystäväni kimppuun kaataen hänet lattiaan, mm. niin että hänen pää osuu seinään. Kun menen itse kysynään mistä on kysymys, hyökkää ovimies minua kohti. Tajuan tilanteen ja peräännyn. Ovimies tulee minua kohti ja huutaa: mua ei uhkailla! En uhkaile, eikä uhkaillu ystävänikään! No, me mentiin tilanteen jälkeen viereiseen ravintolaan juomaan oluet. Sen jälkeen itse tilasin taksin lähteäkseni kotiin. Mentiin ulos ystäväni kanssa, hän kun asui kävelymatkan päässä, ei tarvinnut taksia. Odoteltiin taksia ja juteltiin, kunnes saman ravintola MINE BARIN ovimies tulee paikalle agressiivisesti ja kysyy : Onko vielä ongelmia? Vastaan että ei ole, odotellaan vaan taksia! Koko kyseisen ravintolan henkilökuntaa tulee paikalle peräti kolme henkilöä. Toinen mies, myös vahtimestarin kyltti rinassa, käskee meidän poistua, sana tarkasti "helvettiin tästä, ettei tule lisää ongelmia". Eipä voi muuta sanoa, kuin että sääliksi käy tätä nuorta portsaripoikaa. Olet varmaan "kova jätkä" omalla alallasi, mutta nyt kun olet työelämässä, olet kuitenkin PALVELUAMMATISSA! Totta, vaikea se on minunkin uskoa, että ovimies on palveluammatissa, mutta näin se on! Olisi ollut täydet eväät rikosilmoituksen tekoon, tyydytiin nyt julkiseen ilmiantoon, eri medioissa. Saas nähdä kuinka käy... ODOTAN ravintola MAIN BAR:ilta edes jonkinlaista vastausta! Tuskin sitä saan...

15

9163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent myrtsiläinen

      No onpas ollu törkeetä käyttäytymistä ovikyyppäriltä. Hieman virkaintoinen mut mikä ihme on ollu syynä jos ette kerta oo käyttäytyneet uhkaavasti ni ei luulis siinäkää räkälässä olevan `varaa`käännyttää maksavia asiakkaita pois.
      Nimittäin siellä ravinteelissa saa aika jurrissa olla jos vaan osaa kukkaron avata ja euroja tiskiin latoa niin ei heitetä pihalle.
      Noi näköjään voi tehdä mitä vaan koska kaippa se poliisi setä uskoo ovimiestä ennemmin kun humalaista asiakasta jos tosta jonkunlaisen jutun tekis.

      • Sari20

        Tuossa kun sanottiin että vaikka kuinka kännisiä asiakkaita oli entisessä Mine Bar:issa niin että ei heitetty ulos niin ei pidä paikkaansa, Kyllä heitettiin, itse olin kyseisessä baarissa monet illat ja monta kertaa näin että ei enään myyty ja lähetettiin ulos/kotiin päin. ja kun sanottiin toisessa viestissä että kun omistaja on turkkilainen niin väliäkö sillä vaikka oisi ollut venäläinen, samat säännöt/lait on kaikissa baareissa ja niitä myös noudatettiin siellä. joten on aivan turha puhua p***aa mikä ei pidä paikkaansa. jos ei baari miellytä niin turha on alkaa puhumaan asioita jotka ei pidä paikkaansa todellakaan. eikä Mine Bar:ia voinut laskea mihinkään räkälä kastiin. kyllä se oli hieno paikka jos vertaa esimerkiksi iloiseen sikaan mikä oli siinä samassa rakennuksessa.


      • perttipoiku

        Joensuun areena olette niin kaunis viwhättävä paikka. hiki ei haise kaikki toimii upeaa joensuun kaupunki.


      • Anonyymi

        alkää surko kiinni laitettiin viranomaisten toimesta


    • JKP62

      Siis "MINE BAR" laitanpa nimen mieleen etten vahingossakaan eksy kyseiseen paikkaan. Laita sinä yleisönosastokirjoitus kaikkiin mahdollisiin lehtiin. Omassa lähiökapakassa (aivan eri kaupunki) on onneksi vahtimestarit olleet aina asiallisia.

      • KEHÄ 1

        kaikki ravintolat ovat samanlaisia räkälöitä ja portsarit luulee olevansa ihmisiä, esimerkkinä voin sanoa fortunan, on tosi kamala paikka, kusta ympäriinsä, ei voi yhtä kaljaa ottaa ettei tuo kyylä ole kinuamassa rahaa, MUSTA LISTA näistä rosvoportsaripaikoista.


    • orvokki

      Kannattaa laittaa messagea myös jippiin -foorumiin. On ehkä yksi luetuimmista tässä maassa. Portsarin käytös on ollut hämmästyttävän brutaalia ja epäammattimaista ja olen kuullut aikaisemminkin valituksia samasta paikasta. En käsitä, miten omistaja ei puutu asiaan (kuulem. turkkilainen). Mutta uskon, että kirjoittaja ei tod kuulu ko paikan vakkarikävijöihin, vaan on satunnainen asiakas -joista kannattais baarin huolehtia mahdollisina tulevina asiakkaina!

      • Ehkä tuttu

        meinaan mulle, kanssa huonoja kokemuksia.


      • Soa

        Omakohtaiset kokemukseni ovat olleet varsin miellyttävät Mine Barissa. Portsari on ollut ystävällinen, niin kuin minäkin. Taitaa olla syytä katsoa myös hieman peiliin jos toista rupeaa väärästä käytöksestä syyttelemään! Ovimiehetkin ovat vain ihmisiä. Mitä ravintolan asiakasvalintaan kuuluu, niin kyllä ravintola saa ihan itse valita asiakkaansa.
        Kyllä Mine Barissa kannattaa useamman kerran käydä ennen kuin luo huonon mielikuvan päähänsä siitä paikasta!


    • nainen20

      Tuohon minä itse en usko. itse olen niin monet kerrat kyseisessä baarissa käynyt ja aina on ollu tosi mukavia kaikki poket minua ja myös muita asiakkaita kohtaan. eiköhän poketkin ole mukavia jos heille ollaan, miksi kävisi päälle jos ei ole mitään syytä? koska itsehän ne siitä sitten hallaa saa jos niistä ilmoitus poliisille tehdään esimerkiksi.

    • SESSAN1953

      EI MIKÄÄN UUSI JUTTU

    • osvaldi

      Hyvä paikka onhan se selvä et jos tullaa baarin ja ensimmäisenä aletaan kitistä narikka maksusta on se vittu et ei ketään kenenkään loimia ilmatteeksi vahdi tai mitä sit ku riitaudut muijas ex.n kans kukahan se tulee ensimmäisenä paikalle ku oot saamassa Nepariin.ja kaikki on ovimiehet syytä eiks niin...

    • LOLKuinkanoloa

      älä mene kännissä sinne baariin nuija:D

      • Anonyymi

        Sinne ei voi mennä ku se suljettiin pari vuotta sitten.Konkurssi.


    • Anonyymi

      Tapaatte omstajan kanssa oikeudessa väittäisin. Niin on käynyt monelle muullekin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe