kaikki vihaa minua

salsa13

mun vanhemmat vihaa mua. isä on jättänyt minut ja äiti sanoi minulle perjantaina autossa että se vihaa mua. mä olen itkenyt ja itkenyt ja itkenyt nyktin. mikä minussa on kun mikään ei minussa kelpaa?

16

3827

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shade

      Vaikka se sanoiki et se vihaa sua, niin luultavasti ei kuitenkaa! se varmaa oli vaa jotenki vihane... Ja kai sulla on kavereita? Tosta nickistä vois päätellä, et oot 13... oonko oikees? Mut siis se tarkottaa et oot nyt teini, ja nuorena on joskus vaikeeta.... Ja mä tiiän sen kokemuksesta... Mul oli ala-asteel enemmä kavereit kun nyt, ja nyt aika moni niist mun entisist kavereist vihaa mua...

      • salsa13

        ei, kyllä se sen tarkotti. isäkään ei halua nähdä mua. mikä mussa on vikana? olen 13w. musta vaan nyt tuntuu, että mä olen turhaa tässä maailmassa. mä olen meinannut mun äidille, että olisit nyt vielä iloinen, että mä olen hengissä, sillä jos mun elämä ei olisi parantunut, mä olisin jo kuollu. oon yrittäny monta kertaa itsemurhaa ja melkein onnistuin, mutta mulla oli enemmän ja paljon enemmän murheita...


    • suojelu enkelisi

      ..pikkunen.. :) tietkö JOKAInen on varmasti joskus on tuntenut itsensä hylätyksi, vihatuksi ja ei rakastetuksi.. jopa minustakin.. sun ja monien muun joka tuntee tommosen tunnen pitää kestää ja odottaa, koska.. ei elämä o niin kauhea, kuin mitä luulee.. elämässä on erillaisia vaiheita. joskus on iloinen ja onnellinen, mutta ilon jälkeen on aina kyyneleitä.. Mitä ei tapahtuisi pitää aina hymyillä ja toivoa parasta.. jos sä et toivoo niin mä toivoi puolestasi ja tiedän, että sä selviät ja kaikki on taas hyvin.. :) älä luovuta!! koko sun elämä on edessä!! ajattele oot vasta 13.. Tietkö.. mun mielestä nyt sun pitää tehdä se mistä sä eniten tykkööt ja onnistut eli esimerkiksi jos olet taitava piirtä (tiedän että sanot että olet surkea, joten älä sano sen), kirjoita vaikkapa tai tee jotain semmosta jolloin sun ajatukset on kiinnittyneet johonkin muualle..
      joo.. pärjäile.. ja muista hymyillä paljon!! lupaatko?

      • salsa13

        kiitos kaikille ihanille, jotka autoitte minua! minulla on jo nyt parempi olo. minulle tuli ihan tippa silmään, kun olitte kirjoittaneet noin kauniisti. te olette ihania enkeleitä!


      • suojelu enkilisi
        salsa13 kirjoitti:

        kiitos kaikille ihanille, jotka autoitte minua! minulla on jo nyt parempi olo. minulle tuli ihan tippa silmään, kun olitte kirjoittaneet noin kauniisti. te olette ihania enkeleitä!

        hyvä että nyt tyntuu paremmalta :)


    • selvennä pikkuisen

      mitä sinä olet mennyt tekemään, että sinulle ihan päin kasvoja sanotaan sinua vihattavan ja suorastaan hylätään (isäsi?

      sitä saattaa karkeassa riidassa aikuinenkin heittää lapsensa kasvoille sanoja ilman tarkoitusta ja siten haavoittaa toista syvältäkin ihan huomaamattaan. sillä lapselleen voi olla kiukkuinen ja voi tuntea hetkellistä raivoa sitä kohtaan, mutta ihan ilman tosi pätevää syytä, ei lastaan todella vihaa. ei pysty vihaamaan, sillä vihan on kasvettava jatkuvista loukkauksista ja viha tarvitsee elääkseen jatkuvaa ruokintaa.

      joten vaikka murkku raivoissaan sanoo ja tekee kaikenlaista, niin sulaessaan hän on taas se pikkuinen, jota on rakastanut ja jota rakastaa, eikä se hetken raivo pääse muuttumaan vihaksi.

      ja vaikka se murkku tekisi mitä tahansa niin silti, pohjimmiltaan sen näkee pienenä (anteeksi nyt vain, mutta niin se on), pikkuruisena vauvanaan ja on valmis antamaan anteeksi kaikenlaista.

    • Ode

      Jos voisin, poistaisin sulta tuon ongelman, mutta voin vain yrittää lohduttaa sua. Tuskinpa kaikki vihaa sua, sillä mitäpä niin kamalaa olisit tehnyt, että ansaitsisit sen. Loukkaavat sanat voi heikentää itsekunnioitusta. Usko tai älä, meillä kaikilla on silti hyvät puolemme. Jos sun paha olo ei hellitä, etsi ihmeessä apua. :)

    • Mietippä

      Eikö olisi aika mennä peilin eteen ja katsoa mistä se johtui kun äitisi sillälailla sanoi.
      Olisiko itsessäsi jotakin vikaa.
      Ei ketään vihata jos ollaan sillälailla toiselle kuin sinä itse tahtoisit itsellesi olevan...Olenko väärässä

    • Koitakestää

      Koita kestää myös mun Äiti sano äsken et vihaa mua ja jos olisin sen ainut lapsi se lähtis iskän kanssa ja hakkais mut

    • Anonyymi

      Mä tiiän miltä susta tuntuu. Mun vahemmat oikeesti vihaa ne haukkuu tosi ilkeesti että oon virhe ja ei välitä yhtään. Oma isänikin haukkuu idiootiksi ja lehmäksi. (12v)Toisia mun sisaruksia ne kohtelee eri tavoin. Tiedäm että se on raivostuttavaa kun kaikki vähättelee että kyllä ne susta välittää vaikka ei vittuakaan välitä. Oo mahdollisimman vähän kotona ja hengaile sun kavereitten kaa niin tunnet että susta välitetään :)

    • Anonyymi

      Mun isä huutaa mulle jos kaadan lasin, tai jos jätän pöydälle jotain.
      Pahimpia asioita jota isäni on mulle sanonut on
      "Ei mua kiinnosta vaikka kuolisit"
      "oot samanlainen kusipää kuin kaikki muut" ja sit yleisiä kirosanan huuteluita päin naamaa. Mutta kyllä kaikki järjestyy

    • Anonyymi

      hahahah

      • Anonyymi

        Ongelmii?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe