smiley lävistys

haluan!!!

kertokaa mulle sen laitostasattuko?? entä mitä sen jälkeen.. onko huuli kipeänä ja muut jälki seuraukset??? kertokaa vaan ihian kaikkii.. kiitokset jo nyt

60

18414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksia

      totta kai sattuu, peelo. lihan läpi lyödään neula, mitä se muutakaan tekee kun sattuu? ja varmasti turpoaa myös.

      • ****

        Kyseinen lävistys tehdään kyllä jänteeseen eikä sitä laiteta "lihan" läpi.


      • foool
        **** kirjoitti:

        Kyseinen lävistys tehdään kyllä jänteeseen eikä sitä laiteta "lihan" läpi.

        mulle kyl laitettii just se ja ei sattunu pätkän vertaa.. ja ei ees turvonnu!!!!!!!!


    • tytsy

      eipä se pahemmin sattunut, huuli ei turvonnut laisinkaan...ainakaan minulla, tein smiley lävistyksen itse, mikä ei kylläkään ollut järkevää, mutta ei ole ollut mitään ongelmiakaan...
      itse hoidin lävistystä alussa aina ruuan jälkeen huuhtelemalla suun vedellä, ettei koruun jäisi mitään leivän murusia yms...
      Jälkiseurauksia ei ole ollut ainakaan vielä, lävistys on ollut minulla jo viime syksystä asti :)

      • Joku**

      • onnistuu
        Joku** kirjoitti:

        No aika mestari olet jos lävistit kyseisen paikan itse ja sait vielä korun tungettua sinne, vai sekoitatko smileyn kenties johonkin toiseen lävistykseen?!

        Smiley-->http://www.yazka.com/harness/lavistykset_index.htm

        kaverini ON tehnyt nimenomaan smileyn itse. tunki ylähuulen täyteen paperia, että onnistu pääsemään käsiks siihen jänteeseen. ja sit vaan hakaneulalla siitä läpi. että kyllä käy kotikonsteinkin, tosin järkeväähän se ei ole. :P


      • mewwy
        onnistuu kirjoitti:

        kaverini ON tehnyt nimenomaan smileyn itse. tunki ylähuulen täyteen paperia, että onnistu pääsemään käsiks siihen jänteeseen. ja sit vaan hakaneulalla siitä läpi. että kyllä käy kotikonsteinkin, tosin järkeväähän se ei ole. :P

        että mäkin haluaisin tän lävistyksen mut eipä voi ottaa töiden takia :( tylsää.... eikös se muuten monilla kasva suht nopeasti ulos???


      • smileyn omstava
        mewwy kirjoitti:

        että mäkin haluaisin tän lävistyksen mut eipä voi ottaa töiden takia :( tylsää.... eikös se muuten monilla kasva suht nopeasti ulos???

        kylhän ne aika helposti joillakin kasvaa ulos.. ite pelkään nyt samaa... hmhmhm itä työtä teet jos et voi töiden takia ottaa???? itse olin tarhassa töissä eikä sielä valitettu.. mutta niin.


      • mewwy
        smileyn omstava kirjoitti:

        kylhän ne aika helposti joillakin kasvaa ulos.. ite pelkään nyt samaa... hmhmhm itä työtä teet jos et voi töiden takia ottaa???? itse olin tarhassa töissä eikä sielä valitettu.. mutta niin.

        oon hotelli-ravintola-alalla... ei sais olla näkyviä lävistyksiä, no eihän se näkyis jos pitäs suunsa kiinni mut se on aika mahdotonta ;) hehe


      • minäää
        mewwy kirjoitti:

        oon hotelli-ravintola-alalla... ei sais olla näkyviä lävistyksiä, no eihän se näkyis jos pitäs suunsa kiinni mut se on aika mahdotonta ;) hehe

        Tunnen jotai jolla on kestäny ny jo 2 vuotta ja sitten niitä jolla vaan 2 viikkoa..


      • tytsy
        Joku** kirjoitti:

        No aika mestari olet jos lävistit kyseisen paikan itse ja sait vielä korun tungettua sinne, vai sekoitatko smileyn kenties johonkin toiseen lävistykseen?!

        Smiley-->http://www.yazka.com/harness/lavistykset_index.htm

        aivan samaa lävistystä tarkoitin kun harnessin sivuilla...eli siis siihen jänteeseen mikä on ylähuulen "takana"...
        Helposti onnistui kyseisen lävistyksen teko itsekkin;)


      • heh<3
        mewwy kirjoitti:

        että mäkin haluaisin tän lävistyksen mut eipä voi ottaa töiden takia :( tylsää.... eikös se muuten monilla kasva suht nopeasti ulos???

        kyllähän tuon voi ottaa, kun ei paljoa näy, muuten kun leveästi hymyillessä tai irvistäessä :) riippuu jänteen pituudesta..... mitä ns. pitempi jänne, sitä kauemmin se todennäköisimmin kestää (siis ei kasva ulos niin äkkiä)


      • larehelmi.lolli

        miten se tehdään ja migten hoidetaan? millainen koru ja mistä saa ? mitä voi käyttää ettei yhtään tuntuisi (esim puudutus voiteet,särkylääkkeet.... yms? ) koska kauhean pieni kipu kynnys minulla... apuaa ?


      • voit ottaa silti!
        mewwy kirjoitti:

        että mäkin haluaisin tän lävistyksen mut eipä voi ottaa töiden takia :( tylsää.... eikös se muuten monilla kasva suht nopeasti ulos???

        voit kyllä ottaa kyseisen lävistyksen silti vaikka vaikka kävistit töissä, ostat vain smiley lävistykseen tapin. se ei näy vaikka hymyilisit! :)


      • Anonyymi
        Joku** kirjoitti:

        No aika mestari olet jos lävistit kyseisen paikan itse ja sait vielä korun tungettua sinne, vai sekoitatko smileyn kenties johonkin toiseen lävistykseen?!

        Smiley-->http://www.yazka.com/harness/lavistykset_index.htm

        Tällee myöhäs vastaan mut ite tehny sen jo 3kertaa ite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällee myöhäs vastaan mut ite tehny sen jo 3kertaa ite

        Millä lävistit (korulla työntämällä vai ensin neulalla, ja minkälaisella neulalla?)


    • tasdf

      Ei oo pahakaan lävistys. Itte laitoin lävistysneulalla ja koru perään vähä nipisti ei turvonnu eikä ollu kipee jälkeen päin. Rengas oli aika kaua nyt vaihoin tapin. Ite tykkään (:

    • annna-sofia

      mewwy: Kyllä smileyn voi perjaatteessa ottaa vaikka työpaikka sen kieltäisikin, nimittäin töissä voisit pitää koruna tappia, joka ei näy vaikka kuinka suuta avaisi ja puhuisi.

      Ps. Tein smileyn äsken itse, saa nähdä miten käy.

    • TuntematonTyttö

      Minäkin tein smileyn noin 7 minuuttia sitten :) tosin, eihän se ole järkevää. Mutta saa nähdä juu että tuleeko ongelmia ja mitä äiti sanoo :)

      • Anonyymi

        Sama


    • dfgdfgdfg

      mewwy, jos sinulla on tappi smileyssä niin ei sen kyllä pahemmin pitäisi näkyä.

    • Tässäpä ois jtn (:

      Smiley ei todellakaan käy kipiiää ! Mulla ollu jo 8 kertaa ! ei turpoa ! ei ainakaan mulla eikä monella kaverillakaan ! ,, ja jälkeen päin ei oo kipiä (Ainakaan mulla)! ((:

    • biopubji

      Haluisin smileyn mut äiti sano et en saa ku siit tulee jotai puhevaikeuksii :pp En ainakaan mä oo kuullu et siit tulis x)

      • pah!!

        ja paskat siitä mitään puhe vaikeuksia tulee! kielikorusta voi tulla aluksi, koska kieli on turvonnyt. Smileystä EI tule puhe vaikeuksia.... ainakaan mulle tai mun kaverille,serkulle tai serkun kaverille oo mitään tullu! -.-


    • SMILESMILE:)

      Tekis mieli itekki tehä toi smiley..
      ei vaa oo nyt mtn korua jonka laittas siihen sit jos päättäs ruveta sitä tekee.. :/

      mietin vaa että ku et tarviiks sitä mitenkää muute puhistella ku tolla vedellä jos huuhtois? :)

    • 14veekarvojajee

      minulle kaveri teki smileyn viimevuonna tän kuun alus :D aluksi valu hieman alas mutta istte jämähti siihen ,, tehtiin toppa neulalla eli sellaisella 2mm silmäneulalla että 1.2mm korut menee
      :D ei toki kovin järkevää hehhe turposi aluksi mutta nytten ihan normi, parantu n1-2vk ei käynyt kipeäämutta kipuhan on yksilöllistä, sen jälkeen tehty saman laisella neulalla tongueweb ja frowny :D
      nytten hommasin oikeat välineet ja paljon koruja crazyfactoryltä ja sitten kyseinen kaveri on alkanut reijittämään korvaani samaten itse ja oon tehny äidilleni ja ystävilleni paljon korvareikiä ja kaikki menyt nappiin :) jouluna omistin 3 korva reikää nykyään 10? : D

    • lävärit :)

      kyllä smileyn voi itekki tehdä. itse oon tehny eikä siihen mitään oo tullu, hieman arka se oli aluksi kun en malttanut pitää näppejä erossa siitä :D itse käytän 1,4mm kulmakorua siinä. mutta siihen käy melkein mikä vaan tappi tai rengas

    • smileynhaluavaaaa.

      ääww mullekki tuli hirvee himo saada smiley (: mut pitäs saada parempi neula. jos ei lävistysneula nii ainaki paksumpi ja paljo terävämpi neula ja tietysti puhdas, kuin millä yritin. mikä sit ei onnistunu x)
      1.2mm hevosenkenkä mulla on, korvassa kyllä tällä hetkellä. neljännessä itsetehdyssä reiässä. mut siis 1.2mm hevosenkenkä ja sit perus hoitonappi, jonka varmaan kans vois laittaa sitten..(: ja jääpalann tartteisin kans et sais puudutettua sillä paremmin :)

    • omistan.

      Ei sattunut, hieman puuduttelin jäällä tuota jännettä. Huuli ei ollut kipeä, jänne hieman, varsinkin jos korua pahemmin heilutteli. Itellä ei tullu mitää jälkiseurauksii, ei turvonnu tai mitää, tai no en ainakaan huomannut. Ja niinku tos aikasemmi on sanottu kyseinen lävistys ei tule '' lihaan '' vaan jänteeseen. Minulla tuo jänne sattui olemaan aika tunnoton alue, ja näin. Riippuu ihan mille kohti jännettä tökkää sen neulan. - Kyllä, tein tämän lävistyksen itse. No hmm, tämä lävistyshän on ollut jo kerran, ennen kuin tein tämän taas tuossa pariviikkoa sitten uudestaan. En oo hoidellu mitenkää, koska ei sitä juurikaan tarvitse. Nytkin ihan terve ja siihen ei koske yhtään. - On tutkittu että ihmisen sylki, tekee suojaavan kerroksen suussa olevien haavojen paikoille, ja ne paranee siten nopeammin. Turhaan mitään erikoista teen, elelen normaalia elämää tämänkin lävistyksen kanssa. Erittäin mukava läväri.

    • Smaily Suu :)

      Itellä on ollu smaily yli kuukauden :) ja laitto nipisti vähän ja sen jälkeen tuntu jännältä suussa pari päivää ennen kun tottu koruun :D
      Ja oli jänne oli turvonnu pari päivää mutta kyllä se siitä asettu :) ja välillä pidin jäitä siinä, ja melkein kuukauden ajan itse purskuttelin alkoholittomalla suuvedellä aina ruuan jälkeen. ja olihan siinä se ikävä juttu että ei saanut pussata 2 viikkoon :/ mutta siitäkin selvittiin :)
      Todella nätti koru on :) ja kannattaa ottaa joku bioflex koru niin ei hankaa hampaita :)

    • smileyn omistaja

      oon smileyn tehny itse tässä eilen ja tahtoisin kertoa siitä äidilleni että saisin vaihdettua siihen sellaisen korun mikä näkyy kunnolla hymyillessä, sillä nykyinen ei näy kunnolla, aivan tarkoituksella.
      Isäni suostuisi smileyyn, mutta äitini on niin lävistyksiä vastaan, ettei edes kulmakoru mene. Industrialin olen saanut luvalla, sillä sen on korvassa, mutta muita en saakkaan.
      Äitini pelkää hampaideni vahingoittumista niin paljon, eikä siksi anna lupaa smileyyn. Voisiko joku kertoa onko smiley vahingoittanut hampaita ja miten olette itse saaneet siihen luvan?
      Niin olen siis 15 vuotias.

    • opedinhbnlsd

      tappelen just äiteen kanssa siitä että kuluttaako smiley hampaita vai ei joten voiskos joku smileyn omistava / omistanut kertoa tästä ??

      • smileyn omistaja(:

        ei se kuluta jos hankkii bioflex korun (:


    • en oo leguri

      Elkää ottako smileytä.
      Itellä oli 6kk ei mitään ongelmaa, maailman ihanin! Olin varma et pidän sitä seuraavat 6 vuotta ainakin.

      Jaa, yks ilta suihkussa meinasin liukastuu ja löin naamani kädellä, ei sattunu, paitsi hampaaseen. Etuhammas ihan yläältä alas halki, kun se pallo kolahti. Ja olen 15 vuotias.
      Niin liikkatunnilla halkes se toinenkin hammas. Nättiä?
      Onko se nättiä?
      Jos olisin ajatellu hampaita, ennenku neula meni läpi, olisin jättäny ottamatta.
      No aattelin, et kyllähän muovisii korui löytää, ja pa*skan marjat..
      Hevosenkenkää ei voinu pitää, kun puhuessa pallot tippu, ja tästä syystä lohkes yks kulmahammas.

      En todellakaan oo ainut jolle lävistys aiheuttaa hammaskipua
      Ja vieläpä "ikuisia"
      Että vinkkinä, ajattele onko se kauniimpaa, lohkeilleet hampaat ja kiiltävä koru, vai terveet hampaat?

      Ota vaikka mielummin hammaskoru?
      Ja vielä semmonen, että smiley on loppujenlopuks erittäin huomaamaton, porukat ei huomannut mitään 6kk aikana :)

    • smileeeeeey

      mun smiley ei ees osu hampaisiin kun on keskellä.. et eipä paljoo kuluta

    • Smileeeeeeey

      Itselläni on smileu, ja sen ottaminen ei sattunut (ainakaan itselleni). Kunhan muistat ainakin kolme ensimmäistä viikkoa huuhdella suusi suolavedellä aina ruokailun jälkeen, niin vältytään ilkeiltä tulehduksilta :)

    • pöö.

      Mulla smiley ollu jotain kuukauden - tekeminen oli helppoo perus silmäneulalla. Parani kolmessa päivässä ja vaihdoin tapista renkaaseen. valahti noina kolmena päivänä alaspäin mutta sen jälkee jämähtänyt iha paikallensa tohon. Tykkään tosi paljon eikä minkäänlaisia ongelmia oo ollu !! :)

    • pätevä

      itselläni on kaikki maholliset "suukorut" smiley, frowny, tongue web ja sitte ihan perus kielikoru.. eli suu täynnä metallia :DD mutte ei ole paljookaan hampaita hangannu ;DD pikkuse alussa häiritsi ku koruihin ei ollu tottunu mut kyll se siitä ;D ja "en oo leguri" :kaikelta tolat ois vältytty jos oisit hankkinu edes muovisen korun :)) tokihan se hampaita voi kuluttaa jos tekee liian alas tai jänne on todella iso taikka jos on liian iso koru... se on ihan itsestään kiinni :))

    • SMILEY:3

      haluun smileyn mut vanhemmat ei haluu:3

    • Interessed

      Onnistuuko, jos koruksi laittaa kulmakorun ? o:

    • saddsa

      Voi laittaa kulmakorun, renkaan tai hevosenkengät ihan miten ite tykkää. Ite pidän smileyssäni hevosenkenkää joko kokonaan muovista tai muovisilla palloilla.

      Vuos sitte tein eikä mitään ongelmia oo ollu. Ei turvonnut missään vaihessa. Pihdeillä tehtynä olisi varmaan ollut ihan kivuton lävistysprosessi, mutta mulla pihtejä ei ollut niin ainut mikä sattui oli se kun jänne venyi kun neulaa työnsin läpi.

    • ammc

      Minusta smiley ei näytä hyvältä sitä ei melkein edes näy

    • haluisin smileyn

      Moi! jos ottaa smileyn voiko syödä ihan normi ruokaa!?:)

    • tämmönenvaan

      Itse olen smiley lävistyksen tehnyt,meni siinä semmoset kymmenen kertaa ihan ompeluneulalla (tiedän,typerää :D) Se koru pitää siis olla pienempi kuin se neula,mun kohdalla se neula oli pienempi ja sen takia piti tyrkätä monia kertoja ja siinä on omat riskinsä kun menee pelleilemään neuloilla.Se olisi pitänyt injektioneulalla tehdä ja kunnon puudutusaineella,mutta apteekkitäti ei suostunut antamaan sitten sitä neulaa ja kävin siis kymmenessä eri apteekissa.Koru oli 1.2mm ja neula 1.6mm
      Tässä kolmas viikko menossa nyt.Voi syödä normaalia ruokaa,mutta pitää kuitenkin varoa sitä että ruoka ei ole tulista,kirpeää tai liian suolaista,sillä se saattaa vahingoittaa lävistystä.Suolaliuoksilla kannattaa pestä suu ruokailun jälkeen,sitä saa ihan apteekista (tai tee itse) :)

      Mutta ihan ehdottomasti se steriloitu injektioneula puhdas (mieluiten titaani tai teräksinen) koru ja puudutus.Tosin monet luulee,että puudutuksen voi hoitaa jäällä mutta eipä se paljoa hyödytä,terävä neula tuntuu aina.Huh,kamalasti tekstiä..
      Ja se pitää muistaa että suojahanskat ,puhdas taso ja mieluiten kaveri pitämään huulesta kiinni.Olen aika onnekas kun ei tullut mitään oireita ja eikä edes turvonnut,nyt tuntuu paljon paremmalta ja alkuvaiheissahan se on melko ärsyttävä.Ja ne pallot on hyvä kiristää,jos siis aikoo laittaa hevosenkengän jota kyllä suosittelen,se on helpoin.

      Viimeinen neuvo tulee tässä: Älä sörki sitä korua jatkuvasti ja jos pallo vahingossa sattuu tippumaan,pese kädet aina ennenkuin kosket siihen.
      Käytä suolaliuosta 3-5 kertaa päivässä ja ruokailun jälkeen pese hampaat! :)
      Ja jos et tiedä mistä niitä koruja saa niin cybershop tai tetuan liikeistä.
      Se koru ei saa myöskään olla liian iso/ painava varsinkin jos on pieni jänne.

      Kiitos jos jaksoit lukea,toivottavasti oli hyötyä! :3

      • korjaan

        Suolaliuos. Joo apteekista
        Ite tehtynä. Ei, koska jos suolan määrä veden määrään verrattuna on väärä se saattaa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi.


    • kulmasmiley

      mäki haluun ja mul on jo kulmakoru:DDDD

    • apina18

      Mulla ei oo kku alle 1cm jänne siin nii saisko siihen? :))

    • diysmiley

      tein smileyn itse. Ei sattunut tipan tippaa ja korunkin sai itse nopeasti ja kivuttomasti. Suosittelen tekemään sen itse, ei mitään ongelmia ollut mulla.

    • Hulupulu

      Mä otin smileyn pari päivää sitten ja tein sen ite iha perus neulalla.aika hullua.
      Tein sen äitiltä salaa ja menin sit kaverille yöks ja siellä laitettiin korva koru siihe ja nyt siinä on se. Ei ollu yhtään kippee eikä sattunu sen tekokaa. Kerroin äitille vasta tänään ja eise ragennu paljookaa:)
      Oon muute 12v :)

    • jokkemummo

      Tein itse apteekista ostetulla neulalla, laitoin renkaan eikä se muuta kun vähän nipistänyt. Vähän turposi. Kun pitää huolen hygieniasta niin kyllä itsetehty on ihan yhtä turvallinen kun lävistäjän tekemä. En tosiaa lähtis maksaan tollasen duunin tekemisestä mitään. Suolavedellä huuhtelua niin paranee!

      • What!?

        Myydäänkö ihan apteekissa neuloja??? esim. avain apteekissa?


    • minulla on!

      Sattuuko laitto?

      laitto riippuu siitä, että sattuuko onko laitettu piihdit vai tungetaanko neula suoraan läpi, itsellä ei sattunut ollenkaan kun laitettiin pihdit :3

      Kasvaako helposti ulos?

      voi kasvaa helposti ulos, riippuu siitäkin kuinka pieni/iso jänne on. itellä on pieni jänne mutta ei ole yhtään kasvanut ulos :) alussa voi tuntua, että se kasvaisi ulos mutta koru etsii itselleen "hyvää" paikkaa missä saisi olla, joten ei kannata ottaa korua pois jos se hiukan "valuu" alas päin.

      Tulehtuuko helposti?

      Tulehtumisen riskit ovat suun limakalvon alueella toella pienet, mutta mahdolliset. jos käy niin, että smiley tulehtuisi en kannata ottamasta sitä pois! (vaikka lääkärikin sanoisi niin) koska jos olet ottanut sen korun pois ja alat voittamaan onko se jo "OK" niin menee vielä pahempaan kuntoon! --> joten Hoida smiley "terveeksi"

      ps. NETISTÄ KANNATTAA HAKEA TIETO JA SEN MUKAAN OTTAA LÄVISTYS! KATSO OSOITTEESTA WORMZ LISÄ TIETOA!

    • smileynomistaja

      mulla on ollut kohta smiley vuoden ja itte tehny mutta iha kunnon välineillä:D
      ei sattunut juuri ollenkaa,nipisti vaan eikä turvonnu tai mitää ongelmia.

    • Mulla on ollu smiley jonku 7v eikä oo ollu mitään ongelmaa muuta kuin ku oli alussa meduusa samaan aikaan ja siinä liian pitkä tappi ni se jäi aina kiinni.
      Kävin teettämässä sen ihan lävistys liikkeessä ja mitään tulehduksia ei tullu. Huuhtelin suusn 2-3 kertaa desioivalla suuvedella jota saa apteekista ja aina ruuan jälkeen vedellä ensimmäisen viikon. Kipuja ei ollu muuta ku ensimmäinen kaks päivää muuten ei mitään.
      Jänneläväri ei yleensä kasva ulos vaan suurempi todennäisyys on että se repeää kun on tehty liian pieneen jänteeseen.

      Mutta jos haluat sen jostain syystä tehdä ite ni kannattaa tehä ihan lävistysneulalla ja läviskorua käyttäen ja niitä saa halvalla crazy factoryltä, riippuen korusta hinta vaihtelee .20c ylöspäin ja neula on samaa luokkaa. Muilla ei kannata tulehdusriskin takia tehä ja paranee myös paremmin ja nopeammin kun tehdään lävistysneulalla.
      Eilen tehtiin alahuulen jänteeseen eikä siinä ole kuin pieni jomotus mut ei muuta, nyt on kaikki suun jänteet lävistetty eikä mitän ongelmia vanhojen kanssa.

    • Lävistyssmiley

      Olisin itte tekemäs tota smiley lävistystä.. onko siinä kuinka suuret mahdollisuudet että naama halvaantuu? :,D

    • Jooo

      ei sattunu yhtään mut pallon saaminen paikallee on hankalaa

    • Anonyymi

      mua ei kyllä sattunu tein nuppineulalla montakertaa ku en löytänyt sitä kohtaa enään

    • Anonyymi

      itse pistin ite neulalla ja ei sattunut yhtään!

    • Anonyymi

      Mitä mä teen,multa just äske tippu smiley korun pallo altaaseen,onko mitää mitä vois laittaa tohon että korvais sen pallon?

    • Anonyymi

      Tein tänään ite smilen ja se ei satu yhtä paljoo ku ite korvakurujen teko. Sen korun tapin laittaminen on vammasta. Siihe sattuu vielki vähä jos teen jonku tietyn ilmeen tai jos syön jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe