Apulanta on paska

!!!

kaikki kappaleet samaa paskaa

69

4966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

      Mitenkäs sulla on sitten riittänyt kiinnostusta kuuntelemaan kaikki Apulannan biisit? Kun kerta noin sanot ;)

      • sipen kaima

        vittu mikä ääliö."kaikki samaa paskaa"on varmaa kuunnellu iha hirveesti.ja kuulllostakki asiantuntijalta.verrataas vaikka jotai "systeemi kusee" ja "armo" on aika samanlaista...


      • dgsagdsg
        sipen kaima kirjoitti:

        vittu mikä ääliö."kaikki samaa paskaa"on varmaa kuunnellu iha hirveesti.ja kuulllostakki asiantuntijalta.verrataas vaikka jotai "systeemi kusee" ja "armo" on aika samanlaista...

        Ääliö.
        Ei ilman kuuntelua voi tuomita.


      • Soundit ja biisit ihan *** mutta ei Wirtasen määkimistä kuuntele kiimainen lammaskaan. Kuunnelkaa Slayeria😍


      • Anonyymi
        sipen kaima kirjoitti:

        vittu mikä ääliö."kaikki samaa paskaa"on varmaa kuunnellu iha hirveesti.ja kuulllostakki asiantuntijalta.verrataas vaikka jotai "systeemi kusee" ja "armo" on aika samanlaista...

        Toinen jumala a aa ja Wirtanen vääntää paskaa. Paskaa koko apulanta.


      • Anonyymi
        Speedking2016 kirjoitti:

        Soundit ja biisit ihan *** mutta ei Wirtasen määkimistä kuuntele kiimainen lammaskaan. Kuunnelkaa Slayeria😍

        mee nukkumaan


    • tai sitten

      ne kaikki kappaleet on samaa Apulantaa.
      (tätä varmaan tarkoitit)

    • Urpon pallo

      Mitä sä sitten kuuntelet?? Lahesta/Heinolasta löytyy parhaat rock-bändit! Nyt heitit paskaa vasten mun kasvojani!

      • _kiila_

        Olen sun kanssa ihan samalla linjalla
        Apulannan suhteen ;)
        Mitähän helvettiä se pentu oikein meinaa???
        Jollain taitaa olla huono musamaku ;)


      • Olihan osuvasti sanottu!!! Hyvä!
        Apulanta on mun mielestä koko ajan vaan parantunut!! Eikä ole huono ollut ennenkään!


    • Totuus kehiin

      Äitis oli paska kun sinut teki!!!

    • huhaus

      Ite oot.

    • ggfsa

      S*****a, sä et taida ymmärtää musiikin päälle yhtään mitää. Sulla on varmaan surkee musiikkimaku.

      • aaksap

        Paskalle maistuu!


    • _kiila_

      Mikäs apulannassa on oikein vika???
      Ihan perkeleen hyvä bändi...
      Harvoin sitä noin hyvä bändi syntyy VAI onko susta parempikin bändi olemassa?????

    • _kiila_

      Perkele :(

      HOUSUSSAS TAITAA OLLA SE PASKA ;D

    • juujuu

      voi saatana mikä pelle jätkä...

    • MCMXVIII

      Hyvin sanottu.

    • jenni

      todella omaperäinen ja ammentava mielipide.

    • xD xD

      apulanta on myös sitä paskaa, jota levitetään maille ja mannuille. sen lisäks se on suomen toisiks paras bändi ja aivan mieletön semmonen :) (sori oli pakko xD)

    • poika

      No se onn vain ja ainoastaan Sinun mielipide, en itsekkään tykännyt Apulannasta, mutta muutamat viime kappaleet ovat saaneet muuttamaan mielen

    • Apulanta parhaasta päästä

      jopa niitä apulannan vanhimpia biisejä voi kuunnella ihan täysillä ..niissä on niin hyvät sanat ja muutenki niin hyviä ja ne uudetki menettelee..

      Onneksi musiikki maustakaan ei voi kiistellä.. toiset tykkää toiset ei..

    • Vapaa maa...

      ...mutta kyllähän siitäkin saa pitää jos kerran maistuu... vapaa maa...

    • apis

      mee sinä sit vittuun täältä!!!!!!!

    • sipralex

      paskaa löytyy vaikka mistä, eniten selvästikin sinun aivoistasi.... Sillä APULANNALLA on todella monipuolista ja taiteelista musiikkia!!! On sellaisia nättejä ja rauhallisia ja sitten oikein räväköitä raivobiisejä ja kaikkea niiden väliltä! jos on kuunnellut van pari biisiä ja toetaa noin, täytyy olla harvinaisen typerää sorttia oleva ihminen. tai ehket ole ihminen ollenkaan?

      Poistuisitko mun elämästäni
      Veisitkö mennessä ruman naamasi
      Poistuisitko mun elämästäni
      Veisitkö mennessä mädän hajusi

      • rouva fortuna

        Toni wirtasen ääni ja typerät sanat on aivan kuraa. Noi sanoitukset on varsinkin pellen tekotaiteellista "tajunnanvirtaa". Hyi vittu saatana ei pysty kuuntelemaan. Aina vaihdan kanavaa radiosta ja telkusta jos sattuu tulemaan.
        Mulle on aivan sama paljonko ne on myyny joillekin ahdistuneille luuseri faneilleen levyjä. Paska on paskaa Pariisissakin. Tekemällä tehtyä tekotaiteellista huonoa musiikkia johon ympätty idioottimaiset sanat, joista löytyy "syvällisempi" sanoma. Joopa joo ja paskan marjat.


      • todellakin...
        rouva fortuna kirjoitti:

        Toni wirtasen ääni ja typerät sanat on aivan kuraa. Noi sanoitukset on varsinkin pellen tekotaiteellista "tajunnanvirtaa". Hyi vittu saatana ei pysty kuuntelemaan. Aina vaihdan kanavaa radiosta ja telkusta jos sattuu tulemaan.
        Mulle on aivan sama paljonko ne on myyny joillekin ahdistuneille luuseri faneilleen levyjä. Paska on paskaa Pariisissakin. Tekemällä tehtyä tekotaiteellista huonoa musiikkia johon ympätty idioottimaiset sanat, joista löytyy "syvällisempi" sanoma. Joopa joo ja paskan marjat.

        Se on ROTILLE sopivaa musiikkia. Juu rotta-musaa se on.


      • Anonyymi
        rouva fortuna kirjoitti:

        Toni wirtasen ääni ja typerät sanat on aivan kuraa. Noi sanoitukset on varsinkin pellen tekotaiteellista "tajunnanvirtaa". Hyi vittu saatana ei pysty kuuntelemaan. Aina vaihdan kanavaa radiosta ja telkusta jos sattuu tulemaan.
        Mulle on aivan sama paljonko ne on myyny joillekin ahdistuneille luuseri faneilleen levyjä. Paska on paskaa Pariisissakin. Tekemällä tehtyä tekotaiteellista huonoa musiikkia johon ympätty idioottimaiset sanat, joista löytyy "syvällisempi" sanoma. Joopa joo ja paskan marjat.

        EIvät oo koskaan osanneet tehdä musiikkia hyvästä puhumattakaan, sunkin kannattais kuunnella taidemusiikkia kuten prokofievia ja ravelia


    • MrJuha82vaan

      Apis on kurkobändi. Sanat ja melodiat.
      Upea syvyys nykyään bändin sävellysteoksissa.
      Ei toista ainakaan liikaa samaa kaavaa, toisinkuin Kotiteollisuus tekee niin.
      Biiseissä voi olla jotain samaa, mut musiikillisesti älykäs ihminen, kuten minä osaa löytää eroja Apiksen biiseistä.
      Eivät toista siis liikaa samaa kaavaa.

      • Lahtinen itse

        Uber huono runkkari homo bändi.


      • Anonyymi

        sunkin kannattais kuunnella taidemusiikkia kuten prokofievia ja ravelia, siinä on älykkyyttä


    • 14GiRl

      Hankkikaa elämä! APULANTA MÄÄRÄÄ! jotkut miehet taitaa olla vain niin kateellisia kun naiset\tytöt juoksevat bändin perässä (ihan niinku minä) huomasin noin 2kk sitten että oon kuunnellu koko ikäni HOX koko ikäni apulantaa ja sen jälkeen oon alkanu kuuntelemaan sitä säännöllisesti jne. Mitä vikaa Toni Wirtasen äänessä on ? Osaatteko edes itsekkään laulaa\soittaa yhtä hyvin ? Enpä usko. Minua on alkanut pelottaa että bändi hajoaa tai jotain te ette edes saa ikinä koottua yhtä maineikasta bändiä !! Apulanta kiertää ympäri maailmaa soittamassa ja saavat myytyä liput viimeiseen asti. Tekisin melkein mitä vain jotta edes näkisin vilahdukselta Toni Wirtasen! Ja te jotka edes haukuitte tonia pennuksi kuunnelkaa omaa ääntänne ! Varmaan särisee ja natisee ruosteen lailla miettikääpäs sitä. Ja sanoitukset ovat juuri kohdallaan! Ne sulautuvat niin täydellisesti toisiinsa. Tekisi välillä mieli itkeä kun kuulen hänen äänensä. Aina kun kuulen hänen äänensä tulee kylmä väristys päästä varpaisiin, niin ihana se on. Ja jos teillä olisi oma bändi uskon ettei kukaan edes jaksaisi kuunnella teitä. Keikoillanne olisi enintään 10 ihmistä ja hekin olisivat vain buuamassa. Kaikki katsoisi teitä kuin haisevaa p*ska läjää! Te ette edes usko että vihaatte apista. Kunhan vain heitätte huulta mutta minä sanon apulannasta sen verran että LOVE IT!!!!!! Vieläkö on sanomista?

      • von hell

        Huonoa musaa se on! Onneks ei tarvi koskaan kuunnella kun voi aina vaihtaa kanavaa. Apulanta on suomen kaikkien aikojen SURKEIN bändi! Onko kysyttävää? Ei. No sitähän mäkin.


      • MrJuha82
        von hell kirjoitti:

        Huonoa musaa se on! Onneks ei tarvi koskaan kuunnella kun voi aina vaihtaa kanavaa. Apulanta on suomen kaikkien aikojen SURKEIN bändi! Onko kysyttävää? Ei. No sitähän mäkin.

        Apiksella melodisia biisejä, syvyyttäkin, sielua, herkkyyttä ja vaikka onki kaupallistunu nykyään, niin näistä kaupallisista kaikkein paras.
        Ite arvostan eniten semmosia nimiä ko YUP, Kauko Röyhkä, CMX, Wigwam, Sielun veljet, Kolmas nainen, Miljoonasade, Yö, Se, Pelle Miljoona, Juice, Hector, Don huonot, Dave jne.

        Mut apis on HYVÄ.
        Se ei oo kuitenkaan sitä shaissea kaupallista, josta puuttuu persoonallisuus ja syvyys/herkkyys/melankolia.
        Apiksella aina ollu melankolia biiseissään.
        Valitettavasti jotkut Suomalaiset menee liian kansainväliseen suuntaan musasävellyksissä, se on HUONO MERKKI.


    • Lippiz

      Perseeltä kuulostaa se ulvonta!!!!

    • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      lanta = paska

    • Heinola sucks

      Kyllä Apis on surkea bändi kaikin puolin. Ja Virtasen "laulu" sellasta ininää kun kissaa tappas. Ja Santapukki on huono rumpali, ei kehtais tollasella tekniikalla julkisesti vetää!

      • paskaaaaaa

        Paska mikä paska, ei auta.


    • Jallukalle

      Aina ollu sontaa. En tiedä miten vanhat sedät enää edes kehtaavat vetää samaa lapsellista paskaansa edelleen.

    • 90-luvulla teki tosi hyvää musaa.
      Sitten kaupallistui ja sovitukset ylisovitettuja pateettisia biisejä liikaa 2000-luvulla ja 2010-luvulla.

      • En oo paljoa apulantaa kuunnellut(joo,pitäis).. mutta sisko soitti teininä heidän 90 tuotoksiaan (sis 2000 luvul).

        Mutta siihen dingoon palaten
        Niin omat suosikit ovat Tässä:
        1.mirah
        2.rio ohoi
        3.kirjoitan
        4.apinatarhaan
        Apinatarhaan biisin kitara kulku (e g d... Barrella tietty ) ei ole kovinkaan vaikea mutta minusta se saa biisiin mukavan ehkä vähä funkahtavan vivahteen(toki kappale on rock)
        Bassosta en tiedä sillä en omista mutta basso kuvio tekee siitä biisistä biisin..

        Katsoin tossa 2000 luvun livejä ja Ihmettelen että mitä Neumann laulaa nykyään "nenällään" ...
        Tai no jo via finlandia levyllä(on muuten loisto kappalekkin,via Finlandia) Huomaa selkeästi kappaleessa "elämäni sankari" että laulaa nenällään muttei toki niin paljon kun 2000 luvulla.

        Onko dingo tehnyt uusia levyjä?


      • Musiikkin_ystävä kirjoitti:

        En oo paljoa apulantaa kuunnellut(joo,pitäis).. mutta sisko soitti teininä heidän 90 tuotoksiaan (sis 2000 luvul).

        Mutta siihen dingoon palaten
        Niin omat suosikit ovat Tässä:
        1.mirah
        2.rio ohoi
        3.kirjoitan
        4.apinatarhaan
        Apinatarhaan biisin kitara kulku (e g d... Barrella tietty ) ei ole kovinkaan vaikea mutta minusta se saa biisiin mukavan ehkä vähä funkahtavan vivahteen(toki kappale on rock)
        Bassosta en tiedä sillä en omista mutta basso kuvio tekee siitä biisistä biisin..

        Katsoin tossa 2000 luvun livejä ja Ihmettelen että mitä Neumann laulaa nykyään "nenällään" ...
        Tai no jo via finlandia levyllä(on muuten loisto kappalekkin,via Finlandia) Huomaa selkeästi kappaleessa "elämäni sankari" että laulaa nenällään muttei toki niin paljon kun 2000 luvulla.

        Onko dingo tehnyt uusia levyjä?

        On 2000.-luvul tekeny 2 levyä, joista toisen omistan.
        Multa puuttuu ainoastaan purppuraa-albumi ja Via Finlandia.
        Minusta ei ole helppo kitarakulku, mut nää on mielipideasioita.
        Laulaa livenä jotenki kohtalaisesti tai ei kovin hyvin.
        Ei nuorempanakaan aina onnistunu livelaulussa se Dingon nokkamies Nipa Neumann.
        Mainio biisintekijä anyway.
        Bassokuviota tarkoitin ehkä, en kitarakuvioita, että siin apinatarhaan-biisissä toistettava bassokuvio on haastava ja sikamageenhyvä.
        Paras biisi esikoisella on ehkä kuitenki hän on se, jossa upeaa basson soittoa ja kitaran soittoa sekä mainio biisi.
        Myös nimibiisi nimeni on Dingo on loistava pistoolisankari sinä ja minä ja muutama muu tai koko levy on parhautta, ihan timanttia, jopa timanttiakin arvokkaampaan =)
        Toka levy hyvä, muttei niin hyvä ku eka ja osittain homma meni huonompaan suuntaa, kun kosketinsoittaja vaihtui ja koskettimet oli mun makuuni tokalla levyllä liikaa esillä eikä yhtä hyvä kosketinsoittaja kuin alkuperäinen Dingossa.
        Kolmas levy hyvä, parempi kuin kakkoslevy muttei yhtä hyvä kuin esikoinen.
        Kolmannen levyn huonoin juttu on rumpalin työ, aika tökeröä, mutta esim esikoisella Quuppa soittaa täydellisen hyvin rumpuja, ihan virtuoosimaisesti.
        Pyhä klaani tosi aliarvostettu levy, aika kunnianhimoinen levy.
        Via Finlandia hyvä levy, rumpali tekee hyvää työtä.
        Purppuraa -levy on epätasainen, mut ihan hyvä ja sitten se humisevan harjun paluu on hyvä levy, vähän epätasainen.
        Soittajat vaihtuneet bändissä, mutta rumpali sama(tietääkseni) laulaja-biisintekijä Neumann.
        Dingon Neumann on myös mainettaan parempi sanoittaja.


      • Juha82Steelesman kirjoitti:

        On 2000.-luvul tekeny 2 levyä, joista toisen omistan.
        Multa puuttuu ainoastaan purppuraa-albumi ja Via Finlandia.
        Minusta ei ole helppo kitarakulku, mut nää on mielipideasioita.
        Laulaa livenä jotenki kohtalaisesti tai ei kovin hyvin.
        Ei nuorempanakaan aina onnistunu livelaulussa se Dingon nokkamies Nipa Neumann.
        Mainio biisintekijä anyway.
        Bassokuviota tarkoitin ehkä, en kitarakuvioita, että siin apinatarhaan-biisissä toistettava bassokuvio on haastava ja sikamageenhyvä.
        Paras biisi esikoisella on ehkä kuitenki hän on se, jossa upeaa basson soittoa ja kitaran soittoa sekä mainio biisi.
        Myös nimibiisi nimeni on Dingo on loistava pistoolisankari sinä ja minä ja muutama muu tai koko levy on parhautta, ihan timanttia, jopa timanttiakin arvokkaampaan =)
        Toka levy hyvä, muttei niin hyvä ku eka ja osittain homma meni huonompaan suuntaa, kun kosketinsoittaja vaihtui ja koskettimet oli mun makuuni tokalla levyllä liikaa esillä eikä yhtä hyvä kosketinsoittaja kuin alkuperäinen Dingossa.
        Kolmas levy hyvä, parempi kuin kakkoslevy muttei yhtä hyvä kuin esikoinen.
        Kolmannen levyn huonoin juttu on rumpalin työ, aika tökeröä, mutta esim esikoisella Quuppa soittaa täydellisen hyvin rumpuja, ihan virtuoosimaisesti.
        Pyhä klaani tosi aliarvostettu levy, aika kunnianhimoinen levy.
        Via Finlandia hyvä levy, rumpali tekee hyvää työtä.
        Purppuraa -levy on epätasainen, mut ihan hyvä ja sitten se humisevan harjun paluu on hyvä levy, vähän epätasainen.
        Soittajat vaihtuneet bändissä, mutta rumpali sama(tietääkseni) laulaja-biisintekijä Neumann.
        Dingon Neumann on myös mainettaan parempi sanoittaja.

        Itse myös pidän neumanin sävellysksistä. En pidä kuitenkaan pidä musiikin ja ulkonäöllisten seikkojen yhdistämisestä. No toivon että se oli itseironiaa.
        Tai varmaan olikin jos on ollut ennen merellä töissä..
        Mutta dingo teki sellaista musiikkia että sitä on vaikea uudistaa (musiikkia joka kuolee pikkuhiljaa). jos lähes kaikki biisit ovat hittejä niin eihän siinä jää miitän mistä jatkaa ja alkoi se suosiokin heillä hiipumaan..

        Sain Tässä kunnon naurut kun latasin sigin "meidän koulu palaa" kun ei näy kännykällä. On kyllä Hassu punk biisi ei mikään mestari teos mutta Inkinen tietää kyllä
        Miten koskettimet saadan pankissa kuulostamaan hyvältä.

        Kävin kattoon ton purppura biisin dingolta,oli lievä pettymys ei juuri omaperäisyyttä aika tavallista suomi rokkia.
        Sigin purppura biisi on toki aivan omaa laatua. Siihen olisi ehkä sopinut vähän tavallisempi laulaja mutta ei Inkisen ääni sitä pilannut.
        Sitä kappaletta ei voisi "nykyaikaistaa" . kyseisen tyylinen musiikki on mielestäni kaunista yhdistellään vanhaa ja uutta sopivasti...

        Alan olla aika väsynyt :D
        Tää mun teksti taas oli aika selvä toivottavasti ymmärrät pointin, koitin tiivistää :D


      • Musiikkin_ystävä kirjoitti:

        Itse myös pidän neumanin sävellysksistä. En pidä kuitenkaan pidä musiikin ja ulkonäöllisten seikkojen yhdistämisestä. No toivon että se oli itseironiaa.
        Tai varmaan olikin jos on ollut ennen merellä töissä..
        Mutta dingo teki sellaista musiikkia että sitä on vaikea uudistaa (musiikkia joka kuolee pikkuhiljaa). jos lähes kaikki biisit ovat hittejä niin eihän siinä jää miitän mistä jatkaa ja alkoi se suosiokin heillä hiipumaan..

        Sain Tässä kunnon naurut kun latasin sigin "meidän koulu palaa" kun ei näy kännykällä. On kyllä Hassu punk biisi ei mikään mestari teos mutta Inkinen tietää kyllä
        Miten koskettimet saadan pankissa kuulostamaan hyvältä.

        Kävin kattoon ton purppura biisin dingolta,oli lievä pettymys ei juuri omaperäisyyttä aika tavallista suomi rokkia.
        Sigin purppura biisi on toki aivan omaa laatua. Siihen olisi ehkä sopinut vähän tavallisempi laulaja mutta ei Inkisen ääni sitä pilannut.
        Sitä kappaletta ei voisi "nykyaikaistaa" . kyseisen tyylinen musiikki on mielestäni kaunista yhdistellään vanhaa ja uutta sopivasti...

        Alan olla aika väsynyt :D
        Tää mun teksti taas oli aika selvä toivottavasti ymmärrät pointin, koitin tiivistää :D

        Purppuraa joo vähä ns boring biisi, mut esim humisevalla harjulla on muutama 3-4 hyvääki biisiä.
        Uusi miehistö paitsi Neumann ja Quuppa?
        Toi levy vähä epätasainen, mut hyvä.
        SIGin purppura? En muista, en oo tainnu kuullakaan.
        Mulla on yksi Sigin levy, joka sisältää sen huikeen pakkolasku viidakkoon-biisin.
        Se on HUIKEA.


      • Juha82Steelesman kirjoitti:

        Purppuraa joo vähä ns boring biisi, mut esim humisevalla harjulla on muutama 3-4 hyvääki biisiä.
        Uusi miehistö paitsi Neumann ja Quuppa?
        Toi levy vähä epätasainen, mut hyvä.
        SIGin purppura? En muista, en oo tainnu kuullakaan.
        Mulla on yksi Sigin levy, joka sisältää sen huikeen pakkolasku viidakkoon-biisin.
        Se on HUIKEA.

        Juu ite kans pidän kyseisestä biisistä. millä levyllä on?
        Ja tuo purppuraa on sigin 85vuonna julkaistu levy. Käy ihmeessä kattoon biisi on tubessa..
        Sigin musiikki saa mut aina hyvälle tuulelle niin hauskat sanoitukset ja sävellykset omaperäisiä.
        Inkinen kertoi että sanoittaa kappaleitaan "typeristä rakkaus sarjakuvista" ..
        Ainiin tuo purppura sisältää isot hitit kuten "hyvää syntymäpäivää"ja"leijailen". Itse purppura biisi ei ole niin tunnettu mutta loisto kappale (mielestäni).


      • Musiikkin_ystävä kirjoitti:

        Juu ite kans pidän kyseisestä biisistä. millä levyllä on?
        Ja tuo purppuraa on sigin 85vuonna julkaistu levy. Käy ihmeessä kattoon biisi on tubessa..
        Sigin musiikki saa mut aina hyvälle tuulelle niin hauskat sanoitukset ja sävellykset omaperäisiä.
        Inkinen kertoi että sanoittaa kappaleitaan "typeristä rakkaus sarjakuvista" ..
        Ainiin tuo purppura sisältää isot hitit kuten "hyvää syntymäpäivää"ja"leijailen". Itse purppura biisi ei ole niin tunnettu mutta loisto kappale (mielestäni).

        Kuunteletko mitään muuta?
        Miten uppoaa CMX, Absoluuttinen nollapiste, Miljoonasade, Kolmas nainen, Klamydia tai vaikkapa Kauko Röyhkä(jonka rockmusa svengaa täydellisesti, hyvä rock-ääni Kakella, mut ei kovin erikoinen laulutaidoiltaan)??
        Absoluuttista nollapistettä ihailen erittäin paljon, samoin CMX;ää, mut etenki Absoluuttista nollapistettä, on kanavallani kärjessä, parasta musaa Suomessa/koko maailmassa.
        Aion vielä päivittää listaani. Sibelius ja Segerstam lähtee veke listalta, koska eivät oikein kuulu siihen.


      • Musiikkin_ystävä kirjoitti:

        Juu ite kans pidän kyseisestä biisistä. millä levyllä on?
        Ja tuo purppuraa on sigin 85vuonna julkaistu levy. Käy ihmeessä kattoon biisi on tubessa..
        Sigin musiikki saa mut aina hyvälle tuulelle niin hauskat sanoitukset ja sävellykset omaperäisiä.
        Inkinen kertoi että sanoittaa kappaleitaan "typeristä rakkaus sarjakuvista" ..
        Ainiin tuo purppura sisältää isot hitit kuten "hyvää syntymäpäivää"ja"leijailen". Itse purppura biisi ei ole niin tunnettu mutta loisto kappale (mielestäni).

        Tai no oha esim Sibelius mahtavaa, mut jos pitää rehellisiä olla, niin en jaksa kuunnella klassista musaa, joten siksi ei ansaitse olla listalla, koska listan oon tehny pitkälti oman makuni perusteella.
        Kyllähä se varmasti kärjessä ansaitsisi olla tää Sibelius siis, mutta kun kyse on top-listoissa myös siitä, että mitä oma fiilis sanoo.


      • Musiikkin_ystävä kirjoitti:

        Juu ite kans pidän kyseisestä biisistä. millä levyllä on?
        Ja tuo purppuraa on sigin 85vuonna julkaistu levy. Käy ihmeessä kattoon biisi on tubessa..
        Sigin musiikki saa mut aina hyvälle tuulelle niin hauskat sanoitukset ja sävellykset omaperäisiä.
        Inkinen kertoi että sanoittaa kappaleitaan "typeristä rakkaus sarjakuvista" ..
        Ainiin tuo purppura sisältää isot hitit kuten "hyvää syntymäpäivää"ja"leijailen". Itse purppura biisi ei ole niin tunnettu mutta loisto kappale (mielestäni).

        Siis se biisi löytyy Syke-albumilta.
        Muistaakseni levyn nimi on Syke.


      • Juha82Steelesman kirjoitti:

        Kuunteletko mitään muuta?
        Miten uppoaa CMX, Absoluuttinen nollapiste, Miljoonasade, Kolmas nainen, Klamydia tai vaikkapa Kauko Röyhkä(jonka rockmusa svengaa täydellisesti, hyvä rock-ääni Kakella, mut ei kovin erikoinen laulutaidoiltaan)??
        Absoluuttista nollapistettä ihailen erittäin paljon, samoin CMX;ää, mut etenki Absoluuttista nollapistettä, on kanavallani kärjessä, parasta musaa Suomessa/koko maailmassa.
        Aion vielä päivittää listaani. Sibelius ja Segerstam lähtee veke listalta, koska eivät oikein kuulu siihen.

        Siiis tottakai kuuntelen muuta, oon musiikki riippuvainen. Löydän yhdessä viikossa noin 50 uutta(hyvää) biisiä.joista tallennan Linkin ja Jatkan etsintää, pidän modenrista funkista. Funkin maailmaan pääse vaikka haulla "change-got to get up" ja klikkailee vaan eteenpäin.
        Sitten rockia..
        Ehdoton suosikkini on dire straits. Paras biisi lienee "solid rock"

        Kolmas nainen on ihan hyvää aika samanlaista kun eput. CMX on kans aika suomi rokkia en oo paljoo jaksanu kuunnella mutta sillain että tiiän mitä tekevät. Klamydiasta en oikein pidä ei ole kovin omalaatuinen punk bändi, ja jos punkkariks rupeen ni olisin sivistynyt sellainen. hiukset päässä ja melko normaalit vaatteet.
        Siis kuuntelen kyllä mutta melko vähän... Asenne on se juttu, soitto taito plussaa :D

        Absoluuttiseen nollapisteeseen en oo tutustunu, täytynee mennä..

        En oo viellä ostanu musiikkia saanut vain.. (Oon 15 tuhlaan rahani musiikki kamoihin)

        Itse pidän klassisesta musiikista. Mutta eihän se mitenkään "villitsevää" musiikkia. Kaipaan selvän rytmin..

        Kuunteleeko ulkomaalaista musiikkia? Ketä ja minkälaista?


      • Musiikkin_ystävä kirjoitti:

        Siiis tottakai kuuntelen muuta, oon musiikki riippuvainen. Löydän yhdessä viikossa noin 50 uutta(hyvää) biisiä.joista tallennan Linkin ja Jatkan etsintää, pidän modenrista funkista. Funkin maailmaan pääse vaikka haulla "change-got to get up" ja klikkailee vaan eteenpäin.
        Sitten rockia..
        Ehdoton suosikkini on dire straits. Paras biisi lienee "solid rock"

        Kolmas nainen on ihan hyvää aika samanlaista kun eput. CMX on kans aika suomi rokkia en oo paljoo jaksanu kuunnella mutta sillain että tiiän mitä tekevät. Klamydiasta en oikein pidä ei ole kovin omalaatuinen punk bändi, ja jos punkkariks rupeen ni olisin sivistynyt sellainen. hiukset päässä ja melko normaalit vaatteet.
        Siis kuuntelen kyllä mutta melko vähän... Asenne on se juttu, soitto taito plussaa :D

        Absoluuttiseen nollapisteeseen en oo tutustunu, täytynee mennä..

        En oo viellä ostanu musiikkia saanut vain.. (Oon 15 tuhlaan rahani musiikki kamoihin)

        Itse pidän klassisesta musiikista. Mutta eihän se mitenkään "villitsevää" musiikkia. Kaipaan selvän rytmin..

        Kuunteleeko ulkomaalaista musiikkia? Ketä ja minkälaista?

        King Crimson mulle hyvää ulkomaalaista, ei kaikki ihan uppoa, Metallica osa kamasta huipputasoa. Springsteenillä joitain hyviä juttuja. Samoin Abba. Queen.

        Klamydiassa parasta on Veskun älykkäät sanoitukset, joissa ottaa kantaa yhteiskunnan asioihin ja heijän punk on melodista.
        Sääli että se Helin on kitaristina, ei oo kovin hyvä livenä ja soittaa sitä kitaraa väliosissa turhan juntisti, Vesku oli parempi kitaristi, kun Vesku aloitti Klamydiassa kitaristina. Kape Pitkäsalo Klamydiassa oli alussa hyvin uniikki rumpali, ihan omaa laatuansa siinä erikoisessa tavassaan soittaa rumpuja. Basisteista tulee mieleen Laaksoharju, joka on tehny myös muutamat helvetin hyvät sanoitukset.


      • Juha82Steelesman kirjoitti:

        King Crimson mulle hyvää ulkomaalaista, ei kaikki ihan uppoa, Metallica osa kamasta huipputasoa. Springsteenillä joitain hyviä juttuja. Samoin Abba. Queen.

        Klamydiassa parasta on Veskun älykkäät sanoitukset, joissa ottaa kantaa yhteiskunnan asioihin ja heijän punk on melodista.
        Sääli että se Helin on kitaristina, ei oo kovin hyvä livenä ja soittaa sitä kitaraa väliosissa turhan juntisti, Vesku oli parempi kitaristi, kun Vesku aloitti Klamydiassa kitaristina. Kape Pitkäsalo Klamydiassa oli alussa hyvin uniikki rumpali, ihan omaa laatuansa siinä erikoisessa tavassaan soittaa rumpuja. Basisteista tulee mieleen Laaksoharju, joka on tehny myös muutamat helvetin hyvät sanoitukset.

        Sul on Juice kärkipäässä.
        Kuunteletko eniten 70,80 vai 90?
        Ite kuuntelen 70luvun loppua juicelta
        Mun Top 3 juicelta:
        1.rockn roll ,blues and jazz
        2. Heinolassa jyrää
        3. Syksyn sävel
        Ootko muuten kattonu Saimaa ilmiö elokuvan? aivan loistava taltiointi!

        No asiasta toiseen... Ilmeisesti tykkäät suomalaisesta rokista niin onko "Peer günt" sun 50 listassa?
        Mun mielestä on aika loistava.
        Aika samanlaista ku hurriganes mut saatu kuulostaa enemmän heavyltä.
        No mut mitäs pidät ganeksesta? Varmaan Suomen pidetyin bändi?


      • Musiikkin_ystävä kirjoitti:

        Sul on Juice kärkipäässä.
        Kuunteletko eniten 70,80 vai 90?
        Ite kuuntelen 70luvun loppua juicelta
        Mun Top 3 juicelta:
        1.rockn roll ,blues and jazz
        2. Heinolassa jyrää
        3. Syksyn sävel
        Ootko muuten kattonu Saimaa ilmiö elokuvan? aivan loistava taltiointi!

        No asiasta toiseen... Ilmeisesti tykkäät suomalaisesta rokista niin onko "Peer günt" sun 50 listassa?
        Mun mielestä on aika loistava.
        Aika samanlaista ku hurriganes mut saatu kuulostaa enemmän heavyltä.
        No mut mitäs pidät ganeksesta? Varmaan Suomen pidetyin bändi?

        No hurriganes ja peer gunt, ei toimi, ei voi silti sanoa paskaksi, ei ei ei mitenkään, hyvää varmuudella, muttei mun juttu, ei mun kahvikupillinen XD LOL.
        Mut nostan hattua.
        Eivät pääse kumpikaan top50;iin.
        Joo Juicen 70-luvun biisit parhaimpia,parhautta kuten esim Heinolassa jyrää, Mari, Tulppaani, Zeppeliini, Im woman youre woman, Lady of pain, Lahti, Syksyn sävel, Lauloin miehen maisemaan, Tanssimaa, Slam slam slam jne jne.
        Nuku on kaunis biisi, jonka Juice ei laula, mut on säveltäny sen.
        En muista kuka lauloi ton kauniin biisin.
        Hyvin se kuitenki lauloi.


      • Juha82Steelesman kirjoitti:

        No hurriganes ja peer gunt, ei toimi, ei voi silti sanoa paskaksi, ei ei ei mitenkään, hyvää varmuudella, muttei mun juttu, ei mun kahvikupillinen XD LOL.
        Mut nostan hattua.
        Eivät pääse kumpikaan top50;iin.
        Joo Juicen 70-luvun biisit parhaimpia,parhautta kuten esim Heinolassa jyrää, Mari, Tulppaani, Zeppeliini, Im woman youre woman, Lady of pain, Lahti, Syksyn sävel, Lauloin miehen maisemaan, Tanssimaa, Slam slam slam jne jne.
        Nuku on kaunis biisi, jonka Juice ei laula, mut on säveltäny sen.
        En muista kuka lauloi ton kauniin biisin.
        Hyvin se kuitenki lauloi.

        Kiitos noista! en oo kaikkia noita biisejä viel ehtinyt kuunteleen..


    • Sul on Juice kärkipäässä.
      Kuunteletko eniten 70,80 tai 90?
      Ite kuuntelen 70luvun loppua juicelta
      Mun Top 3 juicelta:
      1.rockn roll ,blues and jazz
      2. Heinolassa jyrää
      3. Syksyn sävel
      Ootko muuten kattonu Saimaa ilmiö elokuvan? aivan loistava taltiointi!

      No asiasta toiseen... Ilmeisesti tykkäät suomalaisesta rokista niin onko "Peer günt" sun 50 listassa?
      Mun mielestä on aika loistava.
      Aika samanlaista ku hurriganes mut saatu kuulostaa enemmän heavyltä.
      No mut mitäs pidät ganeksesta? Varmaan Suomen pidetyin bändi?

    • ISUKKI-ESIMERKKI

      oni Wirtanen uutuuskirjassa: "Jouduin demonien hyökkäyksen kohteeksi"
      Keskiviikko 23.11.2016 klo 16.24 ILTALEHTI
      Toni Wirtanen uskoo vahvasti, että demoni otti hänet valtaansa. Apulannan keulakuva kertoo nuoruudenkokemuksestaan Eveliina Lauhion uutuuskirjassa Mihin minä uskon (WSOY).


      (RONI LEHTI)

      Toni Wirtanen uskoo joutuneensa demonien hyökkäyksen kohteeksi.
      Sängyssä maannut Wirtanen tunsi, kuinka joku tuntematon voima hautasi hänet alleen, salpasi hengen ja rämisi korvissa.
      Wirtanen kertoo kokemuksestaan Eveliina Lauhion kirjassa Mihin minä uskon(WSOY)
      LUE MYÖS
      Kristiina Komulainen kirjassa Jehova-menneisyydestään: "Seisoin isomahaisten miesten edessä tunnustamassa syntejäni"
      Pirkko Saisio uutuuskirjassa: "Kuuloharhani ovat samanlaisia kuin joillakin skitsofreenikoilla"
      Apulannan Toni Wirtanen uskoo kokeneensa parikymppisenä demonien hyökkäyksen vieraillessaan äitinsä luona. Hän kertoo kokemuksestaan Eveliina Lauhion tuoreessa kirjassa Mihin minä uskon (WSOY).

      Oli keväinen aamu, ja äiti oli jo lähtenyt töihin. Yhtäkkiä Wirtasesta tuntui, ettei hän ollut huoneessa yksin. Ketään ei näkynyt, mutta hän tunsi jonkun läsnäolon.

      "Tunsin lähelläni voiman, joka lähestyi minua. Se laskeutui päälleni ja vyöryi jaloista lähtien koko kehoni yli. Voima tuntui niin massiiviselta, että tunsin lattian tärisevän."

      Wirtanen tunsi, että ei saanut henkeä. Happi tuntui loppuvan ja tuntematon massa hautasi häntä alleen. Ulkopuolinen voima tuntui ottaneen hänet valtaansa. Hän itse ei kyennyt hallitsemaan kehoaan, vaan makasi liikkumattomana sängyssä.

      "Korvissani soi rämisevä ääni. Se oli niin kova, että minuun sattui. Kuulosti aivan siltä kuin tuomiopäivän pasuunat olisivat soineet."

      Hän arvelee tilanteen kestäneen useita minuutteja. Ne tuntuivat pelottavalta ikuisuudelta.

      "Lopulta räminä lakkasi. Samaan aikaan tunsin, kuinka kehoni sisään mennyt henki jätti minut rauhaan. Se poistui ikkunan läpi ja häipyi."

      Wirtanen kertoo tärisseensä pelosta.

      Hän oli aina pelännyt kohtaamista henkimaailman kanssa. Hän oli varma, että kokemus oli demonien hyökkäys. Wirtanen uskoo vahvasti olleensa tekemisissä henkivaltojen kanssa. Kirjassa hän kertoo uskovansa, että olemassa on paljon muutakin kuin se, mitä pystymme silmillämme näkemään.

      "Jostain syystä minun on ollut helpompi uskoa pahoihin henkiin kuin hyviin."

      Liian herkkä kokeilemaan spiritismiä

      Wirtasen mielestä yliluonnollisia kokemuksia on turha järkeillä liikaa. Saati selittää niitä sairauksilla tai aistiharhoilla. Hän uskoo, että pahuus voi joskus naamioitua vaikka paniikkikohtaukseksi.

      Hän kertoo kiinnostuneensa yliluonnollisista asioista jo lapsena, jolloin hän luki Mustan raamatun. Nykyisin miehen kirjahyllystä löytyy okkultismia, noitutta ja demonologiaa käsittelevää kirjallisuutta. Hän kertoo myös harjoitelleensa ruumiista irtautumista.

      Henkimaailmaa kohtaan tuntemastaan kiinnostuksesta huolimatta Wirtanen ei ole halunnut kokeilla spiritismiä. Hän uskoo spiritismin toimivan, mutta herkkänä ihmisenä ei halua sekaantua siihen leikkimällä henkimaailman kanssa. Ajatus löytyy myös Apulannan laulusta, jossa sanotaan: "Katsoa ei saa helvettiin, koska se katsoo takaisin".

      Kursivoidut lainaukset Eveliina Lauhion kirjasta Mihin minä uskon (WSOY)

      KATARIINA LEHTIKANTO
      [email protected]

    • Atemus

      Onneksi Apulantaa ei soitetaoo enää radiossa. Se on niin passe. Ei meitä nuoria kiinnosta tollanen paska.

    • kaameeta

      Kumma miten pääsee levyttämään vaikka ei osaa edes soittaa. Jossain muskarissakin pysytään jollain tavalla tahdissa.

    • hahahaaaaaa

      Jaa kateellisethan täällä huutelee :). Helvetin hyvä bändi ja sanat priimaa monessakin kappaleessa.

      • Garitsu

        Pahoinvointia aiheuttavaa paskaa musiikkia apulanta on. Täysin naurettavat sanoitukset suurimmissa määrin. Onneksi on jo entinen bändi. Kehäraakki-paska.


    • Anonyymi

      Sanonpa vaan että punkipaskaa. Miljonäärit imee kaikenlaisten soittotaidottomien kukkaroita. Opethin on ihan samanlaista teinikehareitten satanistien kukkaroimureita. Reikiterapiaan menossa.

      • Anonyymi

        Aika huono kommentti!


    • Anonyymi

      Vitun paska bändi. Järkyttävää kuraa. Sounditkin on aivan anaalista. Sanoitukset Aku Ankka tasoa. Wirtasen muija tekee paljon parempaa musaa.

    • Anonyymi

      90-luvulla ei syntynyt varmaan yhtään hyvää bändiä. Tehosekoitin?

      Apulantahan on suomeksi käännettyä karaokea nuotin vierestä lähinnä.

      • Anonyymi

        Väärillä soinnuilla.


    • Anonyymi

      Paska on hyvä lannoite. Siitä voi nousta jotain hyvääkin tai sitten rikkaruohoja.'

      Ei tämän enempää. Ei hirveesti kiinnosta tämä "kovis" yhtye.

      AAARG Siellä metsässä on hirveä tölli!!! Ollaan ihmisiä pahoja kaikki!

      • Anonyymi

        Niin.koulukiusattuja poikia.täytyy kuitenkin mainita,että eivät lahjakkaita musiikissa.bisnes kuitenkin sujuu.


    • Anonyymi

      Haista vittu

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe