Jammu Siltavuori

88 syntynyt

Moi! Minua kiinnostaa tietää että mitä se Jammu Siltavuori eli Jammu-Setä aikoinaan teki? Oon kuullu vaan että se raiskasi pikkulapsia mikä tietysti on väärin. Mutta kertokaa! Oon yrittäny ettii vuoden 1989 alibilehtiä divareista mutta eipä ole löytynyt. Niissä kuulemma oli paljon juttua Jammusta.

215

58130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löydät
    • jakomäki

      Sanotaan, että paska haisee sitä enemmän mitä sitä kaivetaan, mutta kerrotaan sulle jotain:

      Jammu vietteli kaksi 8-9 -vuotiasta pikkutyttöä mukaansa, douppasi ne lääkkeillä hiljaisiksi ja vei jonnekin mökilleen. Mökillään Jammulla oli jopa pikku tyrmäkin tuoleineen rakennettuna lapsiuhreilleen. En muista mitä se niille uhreilleen loppujen lopuksi teki, mutta ruumiit löytyivät tynnyristä osittain poltettuina.

      Jammu sai kunnon kakut tekosistaan, mutta eihän mikään rangaistus koskaan tuo niitä pikkutyttöjä takaisin. Jammulla, kuten muillakin pedofiileilla, oli aiempaa toimintahistoriaa taustallaan. Jutun syyttäjänä toimi muistaakseni R. Santavuori, jonka muistelmista löydät lisää tuosta tapauksesta.

      Oma mielipiteeni on, että pedofiileihin tulisi suhtautua suurella varovaisuudella ja laittaa heidät ennakollisesti suljettuihin hoitoloihin. Lisäksi heidän henkilöllisyytensä tulisi paljastaa, jotta ihmiset osaisivat varautua ja varoa. He ovat yksinkertaisesti psykopaatteja ja vaarallisia rikoksenuusijoita. Mikään hoito ei tehoa heidänkaltaisiinsa, valitettavasti. Joku on kriminaalipolitiikassamme mennyt aivan vikaraiteille, kun yhteiskunta ei voi suojella vaiattomia lapsia ja nuoria Jammun kaltaisilta hirviöiltä. Ja Jammuhan ei ole ensimmäinen pedofiili, joka näitä on tehnyt ja tulee tekemään.

      • Tietäjä..

        Mulla on vielä jossain se vuoden 89 Alibi jossa oli paljon juttua Jammun tekosista.

        Jammu piti kahta pikkutyttöä mökillään vankina omatekoiseessa tyrmässään monta päivää. Hän raiskasi ja hyväksikäytti tyttöjä ilmeisesti useaan otteeseen ennen kuin poltti heidät tynnyrissä. Alibissa oli kuva tuosta tynnyristä, missä tytöistä oli jäljellä vain tuhkat. Tuhkan seasta löydettiin hampaita, jotka myöhemmin saatiin tunnisteuksi ko. tyttöjen hampaiksi.

        Olen nähnyt kuvia myös Jammun omatekoisesta tyrmästä ja aika kamala tietää että tytöt ovat joutuneet siellä olemaan Jammun vankina...pienessä tyrmässä Jammun välillä raiskatessa heitä jne.


      • jakomäki
        Tietäjä.. kirjoitti:

        Mulla on vielä jossain se vuoden 89 Alibi jossa oli paljon juttua Jammun tekosista.

        Jammu piti kahta pikkutyttöä mökillään vankina omatekoiseessa tyrmässään monta päivää. Hän raiskasi ja hyväksikäytti tyttöjä ilmeisesti useaan otteeseen ennen kuin poltti heidät tynnyrissä. Alibissa oli kuva tuosta tynnyristä, missä tytöistä oli jäljellä vain tuhkat. Tuhkan seasta löydettiin hampaita, jotka myöhemmin saatiin tunnisteuksi ko. tyttöjen hampaiksi.

        Olen nähnyt kuvia myös Jammun omatekoisesta tyrmästä ja aika kamala tietää että tytöt ovat joutuneet siellä olemaan Jammun vankina...pienessä tyrmässä Jammun välillä raiskatessa heitä jne.

        Sulla on varmaan se Alibi kunniapaikalla olohuoneen hyllyssäsi? Saatko hyviäkin kicksejä asian muistelemisesta?


      • Ande
        Tietäjä.. kirjoitti:

        Mulla on vielä jossain se vuoden 89 Alibi jossa oli paljon juttua Jammun tekosista.

        Jammu piti kahta pikkutyttöä mökillään vankina omatekoiseessa tyrmässään monta päivää. Hän raiskasi ja hyväksikäytti tyttöjä ilmeisesti useaan otteeseen ennen kuin poltti heidät tynnyrissä. Alibissa oli kuva tuosta tynnyristä, missä tytöistä oli jäljellä vain tuhkat. Tuhkan seasta löydettiin hampaita, jotka myöhemmin saatiin tunnisteuksi ko. tyttöjen hampaiksi.

        Olen nähnyt kuvia myös Jammun omatekoisesta tyrmästä ja aika kamala tietää että tytöt ovat joutuneet siellä olemaan Jammun vankina...pienessä tyrmässä Jammun välillä raiskatessa heitä jne.

        Mistä näkee jammu sedän kuvia ????


      • kuviin
        Ande kirjoitti:

        Mistä näkee jammu sedän kuvia ????

        katso peiliin niin näet jammu-sedän


      • Mekki1234
        Tietäjä.. kirjoitti:

        Mulla on vielä jossain se vuoden 89 Alibi jossa oli paljon juttua Jammun tekosista.

        Jammu piti kahta pikkutyttöä mökillään vankina omatekoiseessa tyrmässään monta päivää. Hän raiskasi ja hyväksikäytti tyttöjä ilmeisesti useaan otteeseen ennen kuin poltti heidät tynnyrissä. Alibissa oli kuva tuosta tynnyristä, missä tytöistä oli jäljellä vain tuhkat. Tuhkan seasta löydettiin hampaita, jotka myöhemmin saatiin tunnisteuksi ko. tyttöjen hampaiksi.

        Olen nähnyt kuvia myös Jammun omatekoisesta tyrmästä ja aika kamala tietää että tytöt ovat joutuneet siellä olemaan Jammun vankina...pienessä tyrmässä Jammun välillä raiskatessa heitä jne.

        Jammulla oli kyllä rakennettuna lapsille tarkoitettu vankila johon rakentanut myöskin jopa useampia käymälöitä. kuitenkaan nämä kaksi tyttöä (Päivi-Maria Hopiavuori ja Tanja Johanna Pirinen) ei joutunut selliin hetkeksikään vaan Jammu tappoi ne heti.

        eli siis surmapäivä oli 3 maaliskuuta 1989 ja jammu jäi kiinni 5 maaliskuuta 1989 jolloin poliisit löysivät jammun hallusta palojätettä joka vaikutti olleen elävää materiaalia. kun poliisit epäili että tässä olis tyttöjen jäänteen Jammu tunnusti tekonsa ja poliisien epäilyt oikeaksi.


      • valmistusvirhe?

        jos MIKÄÄN hoito ei tehoa sairaasees suurta tuskaa tuottaneeseen perksereikään niin se voidaan yhtä hyvin lopettaa, mielellään uhrien vanhemmat saisivat nähdä lopetuksen Ja/tai itse osallistua siihen..silloin vanhemmat saisivat varmasti enemmän mielenrauhaa kun ovat tieotoisia ettei sellainen eläin ole enään vapaana/kärsy teoistansa suomen luksus vankiloissa. silmä silmästä!
        tietysty täytyy ottaa huomioon että suomessahan on jostain jännästä syystä tappaminen kielletty, mutta ei voisi väittää että moni puolustelisi veikko siltavuorta, muutakuin itse kieroutuneet tai muuten vaan ääliöt vastarannan kiistit joillariittää vastarintaa joka helvetin asiaan. tämä on minun näkemyksesni asiasta ja oletan että hyvin moni muukin ihminen ajattelee jotenkin edes tähän suuntaan!


      • valtteri668
        valmistusvirhe? kirjoitti:

        jos MIKÄÄN hoito ei tehoa sairaasees suurta tuskaa tuottaneeseen perksereikään niin se voidaan yhtä hyvin lopettaa, mielellään uhrien vanhemmat saisivat nähdä lopetuksen Ja/tai itse osallistua siihen..silloin vanhemmat saisivat varmasti enemmän mielenrauhaa kun ovat tieotoisia ettei sellainen eläin ole enään vapaana/kärsy teoistansa suomen luksus vankiloissa. silmä silmästä!
        tietysty täytyy ottaa huomioon että suomessahan on jostain jännästä syystä tappaminen kielletty, mutta ei voisi väittää että moni puolustelisi veikko siltavuorta, muutakuin itse kieroutuneet tai muuten vaan ääliöt vastarannan kiistit joillariittää vastarintaa joka helvetin asiaan. tämä on minun näkemyksesni asiasta ja oletan että hyvin moni muukin ihminen ajattelee jotenkin edes tähän suuntaan!

        Olisin kattonut ku ne olis ampunut sen perseen haulikoilla kun se on siinä sen tynnyrissä !
        Olisin heiluttanut suomen lippua ja huutanut: Hyvä ! Hyvä ! Hyvä !
        Ja sitten olisin hakannut sen ruumistapitkällä puun varrella !


      • innocent -63
        jakomäki kirjoitti:

        Sulla on varmaan se Alibi kunniapaikalla olohuoneen hyllyssäsi? Saatko hyviäkin kicksejä asian muistelemisesta?

        HAISTA SINÄ PASKA! Olen itse ollut Jammu-sedän kohde noin 1969 olin silloin 6-vuotias. Hän ei onnistunut tekosissaan, koska epäröin mennä silittämään metsän reunaan hänen mulkkuaan. Hetkeä aikaisemmin hän kysyi minulta ja saman rapun tytöltä tietävätkö tytöt (hyvin hentorakenteinen noin 5-vuotias), mikä on mulkku? Ajattelin itse mielessäni jotain maustekurkkua. Hän paljasti kyrpänsä metsän reunassa syyspimeällä ja pyysi meitä silittämään sitä, mutta onneksi minä epäröin asian suhteen ja vedin toista tyttöä kädestä pois päin ja juoksin kotiin.


      • jm
        innocent -63 kirjoitti:

        HAISTA SINÄ PASKA! Olen itse ollut Jammu-sedän kohde noin 1969 olin silloin 6-vuotias. Hän ei onnistunut tekosissaan, koska epäröin mennä silittämään metsän reunaan hänen mulkkuaan. Hetkeä aikaisemmin hän kysyi minulta ja saman rapun tytöltä tietävätkö tytöt (hyvin hentorakenteinen noin 5-vuotias), mikä on mulkku? Ajattelin itse mielessäni jotain maustekurkkua. Hän paljasti kyrpänsä metsän reunassa syyspimeällä ja pyysi meitä silittämään sitä, mutta onneksi minä epäröin asian suhteen ja vedin toista tyttöä kädestä pois päin ja juoksin kotiin.

        Kummallista, sillä vuonna '69 Jammu oli istumassa elinkautistaan.


      • muista sen vielä
        jm kirjoitti:

        Kummallista, sillä vuonna '69 Jammu oli istumassa elinkautistaan.

        ei istunut vielä tuolloin vuonna -69. muistan sen jutun vielä.


      • TARKISTIN ASIAN
        jm kirjoitti:

        Kummallista, sillä vuonna '69 Jammu oli istumassa elinkautistaan.

        Jammu Siltavuori vapautui 31.01.2000

        Siltavuori tuomittiin vuonna 1989 kahdesta lapsenmurhasta ja lapsenryöstöstä 15 vuoden vankeuteen. Tuomiostaan hän on istunut 11 vuotta.


      • 10+19
        TARKISTIN ASIAN kirjoitti:

        Jammu Siltavuori vapautui 31.01.2000

        Siltavuori tuomittiin vuonna 1989 kahdesta lapsenmurhasta ja lapsenryöstöstä 15 vuoden vankeuteen. Tuomiostaan hän on istunut 11 vuotta.

        Jammu mitään vapautunut, siirrettiin Niuvanniemeen loppuelämäkseen. Tilatka vaikka se saatanan Alibi ettei tarvitse mutupohjalla puhua skeidaa.


      • Repesin!!!xD
        kuviin kirjoitti:

        katso peiliin niin näet jammu-sedän

        Toi oli hyvä!!!! xD


      • nuoruuden veteraani
        kuviin kirjoitti:

        katso peiliin niin näet jammu-sedän

        Peilistä näkee jammu sedän


      • sfdghjhgcfbgnvhb
        valmistusvirhe? kirjoitti:

        jos MIKÄÄN hoito ei tehoa sairaasees suurta tuskaa tuottaneeseen perksereikään niin se voidaan yhtä hyvin lopettaa, mielellään uhrien vanhemmat saisivat nähdä lopetuksen Ja/tai itse osallistua siihen..silloin vanhemmat saisivat varmasti enemmän mielenrauhaa kun ovat tieotoisia ettei sellainen eläin ole enään vapaana/kärsy teoistansa suomen luksus vankiloissa. silmä silmästä!
        tietysty täytyy ottaa huomioon että suomessahan on jostain jännästä syystä tappaminen kielletty, mutta ei voisi väittää että moni puolustelisi veikko siltavuorta, muutakuin itse kieroutuneet tai muuten vaan ääliöt vastarannan kiistit joillariittää vastarintaa joka helvetin asiaan. tämä on minun näkemyksesni asiasta ja oletan että hyvin moni muukin ihminen ajattelee jotenkin edes tähän suuntaan!

        >sairaasees
        >perksereikään

        sut tässä lähinnä pitäis lopettaa


      • Anonyymi

        Jammu ei ollut hirviö, vaan ihminen.


      • Anonyymi
        valmistusvirhe? kirjoitti:

        jos MIKÄÄN hoito ei tehoa sairaasees suurta tuskaa tuottaneeseen perksereikään niin se voidaan yhtä hyvin lopettaa, mielellään uhrien vanhemmat saisivat nähdä lopetuksen Ja/tai itse osallistua siihen..silloin vanhemmat saisivat varmasti enemmän mielenrauhaa kun ovat tieotoisia ettei sellainen eläin ole enään vapaana/kärsy teoistansa suomen luksus vankiloissa. silmä silmästä!
        tietysty täytyy ottaa huomioon että suomessahan on jostain jännästä syystä tappaminen kielletty, mutta ei voisi väittää että moni puolustelisi veikko siltavuorta, muutakuin itse kieroutuneet tai muuten vaan ääliöt vastarannan kiistit joillariittää vastarintaa joka helvetin asiaan. tämä on minun näkemyksesni asiasta ja oletan että hyvin moni muukin ihminen ajattelee jotenkin edes tähän suuntaan!

        Miksi sinulla menee noin tunteissin tämä keissi?

        Koska kuolleet olivat nuoria tyttöjä eivätkä aikuisia syrjäytyneitä ihmisiä.


      • Anonyymi
        innocent -63 kirjoitti:

        HAISTA SINÄ PASKA! Olen itse ollut Jammu-sedän kohde noin 1969 olin silloin 6-vuotias. Hän ei onnistunut tekosissaan, koska epäröin mennä silittämään metsän reunaan hänen mulkkuaan. Hetkeä aikaisemmin hän kysyi minulta ja saman rapun tytöltä tietävätkö tytöt (hyvin hentorakenteinen noin 5-vuotias), mikä on mulkku? Ajattelin itse mielessäni jotain maustekurkkua. Hän paljasti kyrpänsä metsän reunassa syyspimeällä ja pyysi meitä silittämään sitä, mutta onneksi minä epäröin asian suhteen ja vedin toista tyttöä kädestä pois päin ja juoksin kotiin.

        Kuitenkin näit vain unta tästä ja nyt harmittaa kun sitä ei oikeasti tapahtunut


      • Anonyymi
        jm kirjoitti:

        Kummallista, sillä vuonna '69 Jammu oli istumassa elinkautistaan.

        Ja 69 viitaa eräseen asentoon


      • Pedofilia, niin vastenmieliseltä kuin se monista tuntuukin, ei ole rikos jos niitä halujaan ei toteuta.

        Myöskään ei ole rikos jos haluat tappaa ihmisen, joka on satuttanut sinua. Rikos on vasta se, jos toimit tuon halusi mukaan.

        Ihmisiä ei voi rangaista ajatuksistaan, tai muuten lähes kaikki ihmiset suljettaisiin loppuiäkseen pehmustettuun selliin.

        Valitettavasti, ei ole mitään keinoa tietää etukäteen, tekeekö joku ihminen rikoksen, vai ei, eikä ihmistä voi sulkea vankilaan ennen kuin hän tekee rikoksen. Mielisairaalaankaan ei minusta pitäisi sulkea ketään, ennen kuin hän on selvästi vaaraksi muille, eikä sitä voi tietää ennen kuin ihminen tekee jotakin joka selvästi vaarantaa toisia ihmisiä.


      • minä vaan...

        Onko se jammu kuollut vai vankilas tai mitä?? *kylmät väreet*


      • Nimetön
        minä vaan... kirjoitti:

        Onko se jammu kuollut vai vankilas tai mitä?? *kylmät väreet*

        Olen kuullut, että Jammu joutui vankilasta päästyään pakkohoitoon mielisairaalaan, mutta en ole varma, onko siellä edelleen.


      • namiii
        Nimetön kirjoitti:

        Olen kuullut, että Jammu joutui vankilasta päästyään pakkohoitoon mielisairaalaan, mutta en ole varma, onko siellä edelleen.

        Jammusta ole sanottu että olisi päässyt jo vapaaksi??mistäköhän sitä saisi IHAN OIKEETA tietoa??onhan se jo vanha,mutta pelottaas ilti ajatus,että se huitelisi jossain vapaana:((


      • thjo
        namiii kirjoitti:

        Jammusta ole sanottu että olisi päässyt jo vapaaksi??mistäköhän sitä saisi IHAN OIKEETA tietoa??onhan se jo vanha,mutta pelottaas ilti ajatus,että se huitelisi jossain vapaana:((

        Jammu on edelleenkin Niuvanniemen mielisairalassa, ja saa koppisäilytystä 22h/vrk.

        Jammu jäi kiinni jo seuraavana päivänä, poliisin omien tutkimusten perusteella, häntä mentiin kuulustelemaan kotiinsa, ja auton takakontista löytyivät vihdissä mökillä poltetut hiiltyneet lasten torsot. Jatkotutkimuksissa löytyi kajaanin paltamosta jammun vuokraama autiomökki johon jammu oli rakentanut 2 vankityrmää, ja tuvassa oli myös iso leivinuuni, jota ei ollut käytetty muuhun kuin leipomiseen.


      • jebulis
        thjo kirjoitti:

        Jammu on edelleenkin Niuvanniemen mielisairalassa, ja saa koppisäilytystä 22h/vrk.

        Jammu jäi kiinni jo seuraavana päivänä, poliisin omien tutkimusten perusteella, häntä mentiin kuulustelemaan kotiinsa, ja auton takakontista löytyivät vihdissä mökillä poltetut hiiltyneet lasten torsot. Jatkotutkimuksissa löytyi kajaanin paltamosta jammun vuokraama autiomökki johon jammu oli rakentanut 2 vankityrmää, ja tuvassa oli myös iso leivinuuni, jota ei ollut käytetty muuhun kuin leipomiseen.

        Niuvassa edelleen ja on siiretty siellä eräänlaiselle vanhusosastolle. Selkääkin on leikelty, kipeytyi kuulemma siitä kun oli piesty niin usein ja pahoin linnassa. Vaatii itsekin että hänen lähellään on koko ajan joku hoitaja koska ei ole niuvassakaan mitenkään pidetty potilastovereiden mielestä.


      • Isä 82
        jebulis kirjoitti:

        Niuvassa edelleen ja on siiretty siellä eräänlaiselle vanhusosastolle. Selkääkin on leikelty, kipeytyi kuulemma siitä kun oli piesty niin usein ja pahoin linnassa. Vaatii itsekin että hänen lähellään on koko ajan joku hoitaja koska ei ole niuvassakaan mitenkään pidetty potilastovereiden mielestä.

        tietää mitä tollasille sairailla paskoille pitäis tehdä vi*t*u!! Jos näkisin, niin sen hänelle henkilökohtaisesti teksin.


      • valtteri668
        jebulis kirjoitti:

        Niuvassa edelleen ja on siiretty siellä eräänlaiselle vanhusosastolle. Selkääkin on leikelty, kipeytyi kuulemma siitä kun oli piesty niin usein ja pahoin linnassa. Vaatii itsekin että hänen lähellään on koko ajan joku hoitaja koska ei ole niuvassakaan mitenkään pidetty potilastovereiden mielestä.

        Hyvä että hakattiin puolkouliaaks !


      • jan.
        namiii kirjoitti:

        Jammusta ole sanottu että olisi päässyt jo vapaaksi??mistäköhän sitä saisi IHAN OIKEETA tietoa??onhan se jo vanha,mutta pelottaas ilti ajatus,että se huitelisi jossain vapaana:((

        Mun ystävä oli samassa mieli sairaalassa kun jammu, se on kuopiossa niuvanniemessä edelleen, sitä ei päästetä sieltä turvallisuus syiden vuoksi pois.


      • jammu goes down
        minä vaan... kirjoitti:

        Onko se jammu kuollut vai vankilas tai mitä?? *kylmät väreet*

        asuu vihdissä nykyään valvonnan alaisena mutta kumminkin


      • Eipelota
        jammu goes down kirjoitti:

        asuu vihdissä nykyään valvonnan alaisena mutta kumminkin

        Aargh!!! Asun vihdissä! =) No... Mua ei pelota yhtään.


      • jee mummo! yes
        minä vaan... kirjoitti:

        Onko se jammu kuollut vai vankilas tai mitä?? *kylmät väreet*

        ihan 100 rosenttisesti kuollut ja siitä olen 1oo rosenttisen iloinen. Piru saakoon palkkansa ja jossain helvetissä palakoon kiduttamalla? Yes, kiva uutinen pitkästä aikaa, että yks ruma piru on kuollut,jeee,jee


      • Pää poikki ja pinoon
        minä vaan... kirjoitti:

        Onko se jammu kuollut vai vankilas tai mitä?? *kylmät väreet*

        Jammu on kuollut ja hyvä niin...


      • JaskaSS
        minä vaan... kirjoitti:

        Onko se jammu kuollut vai vankilas tai mitä?? *kylmät väreet*

        Kyllä on.


      • eeerreeerrttteerreee
        minä vaan... kirjoitti:

        Onko se jammu kuollut vai vankilas tai mitä?? *kylmät väreet*

        joskus kuulin että se olis hakattu kuoliaaksi..


      • kivipersu
        Isä 82 kirjoitti:

        tietää mitä tollasille sairailla paskoille pitäis tehdä vi*t*u!! Jos näkisin, niin sen hänelle henkilökohtaisesti teksin.

        Kyllä sä olet hieno ja synnitön ihminen.

        Hyvä, että maailma on täynnä sunkaltaisia persuja, jotka synnittöminä ja pääkoppa täynnä älyä viskelevät kiviä milloin mihinkin suuntaan.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Olen kuullut, että Jammu joutui vankilasta päästyään pakkohoitoon mielisairaalaan, mutta en ole varma, onko siellä edelleen.

        Jammu kuoli 2012


      • Anonyymi
        Isä 82 kirjoitti:

        tietää mitä tollasille sairailla paskoille pitäis tehdä vi*t*u!! Jos näkisin, niin sen hänelle henkilökohtaisesti teksin.

        Kokoomus tekee joka päivä samaa käytännössä kansalaisille, mutta kukaan ei paheksu heitä.


    • oon lukenu alibin

      Joo en muista muuta kuin, että oli tytöt tappanut ja polttanut ei muistakseni raiskannut.En tiedä selvisikö se ikinään oikeesti. Oli kuitenkin tappanut. Jammusta oli lehdissä paljon asiaa. Myös se, että hänen lapsuutensa ei ollut mitä kultaisin. Oikeastaa aika karmea lapsuus ja sehän on tunnetusti elämän perusta jos siellä häikkää niin se on koko elämänajan mukana tavalla tai toisella.
      Käsitin vanhempien olleen välinpitämättömiä ja kovia vetää viinaa.Lapsi oli heiteillä likaisena ja haisevana. Kuulemma saanut jonkun pilkka nimenkin kun aina haisi pahalla.Tässäkin asiassa on omituinen puolensa yhteiskunta ei puuttunut mitenkään koskaan
      Jammun elämään. Ei puututtu lapsena eikä aikuisena, että kaikki oli voitu ehkä estää.Surettaa vai niitten pikku tyttöjen lyhyt elämän kaari.

      • Anonyymi

        Niinpä.

        Tätä puolta harvoin media kertoo, koska se inhimillistäisi Jammun. Kerrotaan vaan yksioikoisesti että se on hullu raiskaaja ja sillä selvä.


    • omglol
    • *Mezla*
    • Jonzzaliini

      Tästä voi moni olla eri mieltä mutta,minun mielsetäni Jammuta pitäisi leikata munat yrti koska hänen tekemisensä oli niin hirveät.Kehtaakin viälä pyyytää presidentiltä armahdusta tekojensa se oli niin kauhe teko että selkää karmii!!!!!!!!

      • 5+5

        Ei Jammulle enää seiso, se on jo 85 vuotias. Munat siltä olis pitänyt leikata jo 50-luvulla,


      • kivipersu

        Kyllä te olette hienoja ja synnittömiä ihmisiä.

        Hyvä, että maailma on täynnä teidänkaltaisia persuja, jotka synnittöminä, pääkoppa täynnä älyä ja kirjoitustaitoa viskelevät kiviä milloin mihinkin suuntaan.


    • ahyjuj

      Siellähän se Jammuu Niuvanniemessä on, Kuopiossa.
      Vankailoissa/hoitolaitoksissa jne. lastenraiskaajat ovat alimmalla tasolla (=heitä vihataan eniten), joten ei ihmekkään jos on turpiinsa siellä saanut.
      Niinkuin joku tuolla jo sanonut, munat siltä irti pitäisi leikata. Tutun isosiskonhan tämä oli raiskannut, nimi ja vuosiluku täsmää tutun kertomaan.

      Ja sellaista olen vielä kuullut, että meinasi se sieltä kerran lähteä karkuun mutta tulikin suosiolla takaisin, kuulema ajateltuaan että sehän tapetaan ulkomaailmassa jos se sinne lähtee. Onko totta?

      Minä ainakin juoksisin karkuu jso näkisin Jammun kadulla.

      • karkuun..

        kannattais juosta.
        ehkäpä se on parempi pitää lopun ikäänsä siellä sairaalassa mahdollisimman suljetulla osastolla, ihan hänen omankin terveytensä kannalta. se varmaan tapettais välittömästi jos näkyis jossain yleisellä paikalla. joku vois ottaa 10 vuotta linnaa siitä, jos sen sais hengiltä.

        vaikka sitä kuinka hakattiin vankilassa ni eipä vaan perkele kuollu millään. ei liene mitenkään sattumaa.


      • ....
        karkuun.. kirjoitti:

        kannattais juosta.
        ehkäpä se on parempi pitää lopun ikäänsä siellä sairaalassa mahdollisimman suljetulla osastolla, ihan hänen omankin terveytensä kannalta. se varmaan tapettais välittömästi jos näkyis jossain yleisellä paikalla. joku vois ottaa 10 vuotta linnaa siitä, jos sen sais hengiltä.

        vaikka sitä kuinka hakattiin vankilassa ni eipä vaan perkele kuollu millään. ei liene mitenkään sattumaa.

        Vittu toi jammu ansaitsis kidutuskuoleman! Vanha pappa 69vuotias tappaa 8-9vuotiaat, vittu mikä kusipää! Tytöillähän ois ollu koko elämä edes ja nyt ois jo 29 huh huh, suututtaa toi vieläkin niin. Ja ku se sitä paskaaki jauhaa, ymmärrän kyllä että se on sairas mut silti. Raiskaajat yms päästetään noin vaa vankilasta ja siinä nähään tulos, tapatti kaksi tyttöä heti sen jälkeen. Ihan oikein jos tuolla on selkäpaskana ois vaa kaikki raajat pois, kummiskin raiskannut yrittänyt murhata aiemmin ja murhannut kaksi tyttöä, kehtaakin videolla väittää että on väkivaltaa vastaan! Mua niin suututtaa toi. Mutta eniten níitten tyttöjen kohtalo;(


      • toommmy
        .... kirjoitti:

        Vittu toi jammu ansaitsis kidutuskuoleman! Vanha pappa 69vuotias tappaa 8-9vuotiaat, vittu mikä kusipää! Tytöillähän ois ollu koko elämä edes ja nyt ois jo 29 huh huh, suututtaa toi vieläkin niin. Ja ku se sitä paskaaki jauhaa, ymmärrän kyllä että se on sairas mut silti. Raiskaajat yms päästetään noin vaa vankilasta ja siinä nähään tulos, tapatti kaksi tyttöä heti sen jälkeen. Ihan oikein jos tuolla on selkäpaskana ois vaa kaikki raajat pois, kummiskin raiskannut yrittänyt murhata aiemmin ja murhannut kaksi tyttöä, kehtaakin videolla väittää että on väkivaltaa vastaan! Mua niin suututtaa toi. Mutta eniten níitten tyttöjen kohtalo;(

        Jammuhan on nykyään rullatuolissa ja kuurokin?
        Koko kansahan pyys että sille annettais kuolemantuomio tai että sille tehtäis kastraatio.
        Nyt mulla alko karmia kun luin lehdestä että Puotilan ala-asteen vieressä oli joku pedofiili pyörinyt, ite asun Puotilassa ja koulu on alta 200m. meidän kämpästä, että nyt ei naurata.
        Miks kaikki tällainen pitää tapahtua just Helsingissä?


      • JAMMU KUOLEMAAN!!!!!
        toommmy kirjoitti:

        Jammuhan on nykyään rullatuolissa ja kuurokin?
        Koko kansahan pyys että sille annettais kuolemantuomio tai että sille tehtäis kastraatio.
        Nyt mulla alko karmia kun luin lehdestä että Puotilan ala-asteen vieressä oli joku pedofiili pyörinyt, ite asun Puotilassa ja koulu on alta 200m. meidän kämpästä, että nyt ei naurata.
        Miks kaikki tällainen pitää tapahtua just Helsingissä?

        Missä sanotaan, että Jammu olisi kuuro?


      • 255+9

        Ite en ainakaa karkuun juoksisi.


      • jammuon*********
        toommmy kirjoitti:

        Jammuhan on nykyään rullatuolissa ja kuurokin?
        Koko kansahan pyys että sille annettais kuolemantuomio tai että sille tehtäis kastraatio.
        Nyt mulla alko karmia kun luin lehdestä että Puotilan ala-asteen vieressä oli joku pedofiili pyörinyt, ite asun Puotilassa ja koulu on alta 200m. meidän kämpästä, että nyt ei naurata.
        Miks kaikki tällainen pitää tapahtua just Helsingissä?

        Miks kaikki tommonen paha ei vois tapahtuu jossai hevon W|T*ssa? Vois Ra|skata niitä pingviinejä jossai TODELLA kaukana! Juma et suututtaa tommoset urpot! Vttu mikä ''näätä'' =(


      • öoeu
        jammuon********* kirjoitti:

        Miks kaikki tommonen paha ei vois tapahtuu jossai hevon W|T*ssa? Vois Ra|skata niitä pingviinejä jossai TODELLA kaukana! Juma et suututtaa tommoset urpot! Vttu mikä ''näätä'' =(

        Mitenkään Siltavuorta puolustelematta, samanlaisia iljetyksiä on joka puolella. Tilaisuus tekee varkaan, monet jättävät mielitekonsa toteuttamatta kiinnijäämisen pelossa, toiset matkaavat kaukoitään, toiset nauttivat uskonnollisen yhteisön jäsenyydestä ja sitten on nämä, joita ei mitenkään voi pitää tervepäisinä tai yhteiskuntakelpoisina...


      • PESISPESIS

        Mä ainakin ottaisin pesiksen ja hakkaisin sitä jos se yrittäis koskea jotakuta pitkällä tikullakaan!!!!!


      • 2+5

        Joo karkuun vaan ja lujasti kun 85 vee ukko tulee sua rullatuolilla vastaan :)


      • ....
        jammuon********* kirjoitti:

        Miks kaikki tommonen paha ei vois tapahtuu jossai hevon W|T*ssa? Vois Ra|skata niitä pingviinejä jossai TODELLA kaukana! Juma et suututtaa tommoset urpot! Vttu mikä ''näätä'' =(

        mee kakara nukkumaan ja ota se kirosanafilteri pois päältä


      • dsfghjn
        toommmy kirjoitti:

        Jammuhan on nykyään rullatuolissa ja kuurokin?
        Koko kansahan pyys että sille annettais kuolemantuomio tai että sille tehtäis kastraatio.
        Nyt mulla alko karmia kun luin lehdestä että Puotilan ala-asteen vieressä oli joku pedofiili pyörinyt, ite asun Puotilassa ja koulu on alta 200m. meidän kämpästä, että nyt ei naurata.
        Miks kaikki tällainen pitää tapahtua just Helsingissä?

        monikulltturinen unelma ja seksuaalisuus vaapaax t. genderqueer-panromanttinen-transindersexmies


      • elämänkoulu_rules

        Ei voi kuin ihmetellä mitä alkeellisia apinoita suomalaiset ovat kun näitä Jammu-väkivaltatekstejä lukee näiltä elämänkoululaisilta.

        Menkää paviaanit kouluun ja opetelkaa vaikka yhden käden sormien pluslaskut ensimmäiseksi vai meneekö turhan monimutkaiseksi?


      • Persupellet3w
        dsfghjn kirjoitti:

        monikulltturinen unelma ja seksuaalisuus vaapaax t. genderqueer-panromanttinen-transindersexmies

        Siinä sai persu jostain kaivettua jälleen monikulttuurisuuskortin (väärinkirjoitettuna tietenkin), vaikka Jammu oli kantasuomalainen.

        Nämä persut ovat oikeasti yhteiskuntamme naurettavin häpeä. Hävettää nämä pellet jo Jammunkin puolesta.


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Vittu toi jammu ansaitsis kidutuskuoleman! Vanha pappa 69vuotias tappaa 8-9vuotiaat, vittu mikä kusipää! Tytöillähän ois ollu koko elämä edes ja nyt ois jo 29 huh huh, suututtaa toi vieläkin niin. Ja ku se sitä paskaaki jauhaa, ymmärrän kyllä että se on sairas mut silti. Raiskaajat yms päästetään noin vaa vankilasta ja siinä nähään tulos, tapatti kaksi tyttöä heti sen jälkeen. Ihan oikein jos tuolla on selkäpaskana ois vaa kaikki raajat pois, kummiskin raiskannut yrittänyt murhata aiemmin ja murhannut kaksi tyttöä, kehtaakin videolla väittää että on väkivaltaa vastaan! Mua niin suututtaa toi. Mutta eniten níitten tyttöjen kohtalo;(

        Onko tuo nyt sivistynyttä puhetta.


    • dragon forse

      kaikkea se jammu teki se tappo lapsiakin

      • verskuws

      • Wanha Wainooja

        Jammu oli eräänlainen tavarantoimittaja Vihdissä sijainneelle lapsibordellille.
        Näin äijän livenä loppuvuodesta 1988, kun tuli pyytää 20 donaa yhdeltä liikehenkilöltä,
        joka ilmeisesti oli tuon lapsibirdellin taustahahmo. Asiakkaat videoitiin salaa toimissaan
        ja ko. liikehenkilö kiristi tiedoillaan lukuisia pedofiilejä aina sisäasiainministeriötä myöten.
        Yhden kerran satuin olemaan mukana kun kävi vaatimassa rahaa yhdeltä taidekauppiaalta
        Mannerheimintiellä. Avustajansa, 3 kpl, ovat kaikki kuolleet (tapettu).


      • 26ff
        Wanha Wainooja kirjoitti:

        Jammu oli eräänlainen tavarantoimittaja Vihdissä sijainneelle lapsibordellille.
        Näin äijän livenä loppuvuodesta 1988, kun tuli pyytää 20 donaa yhdeltä liikehenkilöltä,
        joka ilmeisesti oli tuon lapsibirdellin taustahahmo. Asiakkaat videoitiin salaa toimissaan
        ja ko. liikehenkilö kiristi tiedoillaan lukuisia pedofiilejä aina sisäasiainministeriötä myöten.
        Yhden kerran satuin olemaan mukana kun kävi vaatimassa rahaa yhdeltä taidekauppiaalta
        Mannerheimintiellä. Avustajansa, 3 kpl, ovat kaikki kuolleet (tapettu).

        äijällä pikkurankka psykoosin surina takaraivossa


      • IltalehtiHaluaaTietää

        miksei saa raiskata jos panettaa?


      • Persuilla_surisee_päässä
        26ff kirjoitti:

        äijällä pikkurankka psykoosin surina takaraivossa

        Niin näyttää sullakin surisevan pahemman kerran takaraivossa.

        Oletko ajatellut hakeutua kuntasi psykiatriselle sairaanhoitajalle?
        Pikadiagnoosina näyttäisi olevan tämän palsta muiden kirjoittelijoiden ohella
        "yksinkertaisesta pääkopasta alemmuuskompleksista leviävä psykopaattinen uho"


      • Anonyymi
        Persuilla_surisee_päässä kirjoitti:

        Niin näyttää sullakin surisevan pahemman kerran takaraivossa.

        Oletko ajatellut hakeutua kuntasi psykiatriselle sairaanhoitajalle?
        Pikadiagnoosina näyttäisi olevan tämän palsta muiden kirjoittelijoiden ohella
        "yksinkertaisesta pääkopasta alemmuuskompleksista leviävä psykopaattinen uho"

        Saanko panna sun äitiäsi.


    • youtubesta

      löytyy video jammusta.

      Ja jos haluatte sen sairaasta teosta tietoa,mitä hän teki silloin itiksen myllypurossa niille tytöille niin kannattaa lukea Poliisi kertoo kirjasta!

      veikkolasta,sen mökiltä löytyi pieniä,lapsille suunniteltuja uuneja missä oli kalterit yms...luin joskus sen jutun siitä poliisi kertoo kirjasta,kirjastoista näitä löytyy ainakin..

      • '':DDdd'''''''''''''

        ''itäkeskuksen myllypurossa''

        '':D''


    • 13456rewdbb

      Ei muuta kuin JAMMU KUOLEMAAN!!! Jammu olisi pitänyt tuomita kuolemaan heti 1989, olisi tullut paljon halvemmaksi laittaa hirttopuuhun kuin määrätä "hoitoon". Jammu on ollut nuoresta asti sairas ja tulee aina olemaan, mitkään "hoidot" eivät häntä paranna. Istui elinkautista jo 60-luvulla murhayrityksestä, omaisuus- ja siveellisyysrikoksista sekä alaikäisiin tyttöihin kohdistuneista raiskauksista. Yritti marraskuussa 65 karatakin kuritushuoneesta, mutta saatiin parin viikon päästä kiinni. Näiden tyttöjen kuolema olisi ehkä voitu välttääkin, jos ei olisi aikoinaan armahdettu elinkautisestaan.

      • Kuolemantuomio ok!

        Jammu oli tuomittu jo 1960-luvulla elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Aikoinaan Hymy-lehdessä oli Jammun vaimon haastattelu ja kyllä oli puistattavaa luettavaa... Taisi Kekkonen aikoinaan armahtaa.


      • simppeli_persu

        Tollaset pellet kuin sinä, olisi pitänyt aikoinaan jäädä synnyttämättä kaikki.

        Olette suureksi häpeäksi koko ihmiskunnalle, eläinkunnalle ja planeetalle.


    • JAMMU KUOLEMAAN!!!!

      Jammun kasvatti isä, joka oli juoppo lastenhakkaaja. Samanlainen lapsimurhaaja tuli Jammustakin, isä ja poika kummatkin yhtä sairaita. Olisi kiinnostavaa tietää, mitä Jammun äiti ajatteli sairaasta aviomiehestään ja sairaasta pojastaan.

    • Mitä muistaisin

      Jammu oli siis poliisin tuntema pedofiili jo aikaisemmin, saanut käsittääkseni tuomioita aiheesta. (Suomen oikeuskäytäntö tukee valitettavasti raiskareita, mutta ei veropetollisia)...

      Oma käsitykseni, minkä olen kuullut on, että tytöt olivat myllypurossa leikkimässä piha-alueella. Jammu houkutteli heidät autoonsa ja vei heidät Vihtiin mökilleen(?)...Siellä tappoi heidät ja poltti ruumiit bensalla tynnyreissä. Raiskausta ei voi todistaa, koska kaksi luotettavinta henkilöä valitettavasti saivat surmansa. (Tosin Jammu:n historian näkien hyvin todennäköistä).

      Sitä vaan pistää miettimään, miksi hänet armahdettiin elinkautisesta...Oli tehnyt erittäin sairaita ja törkeitä rikoksia...Eikö jo hänen aikaisemmat rötökset todistanut, että hän on oikeasti kaikille, jotka eivät itseään voi puolustaa hengenvaarallinen?

      Ilmeisesti tässä maassa täytyy monta lasta kärsiä, ennenkuin saadaan ihminen sinne minne kuuluu...Jammu:n "Hoito" maksanut luoja ties kuinka paljon. Miksi näitä rahoja ei annettu perheille, jotka tästä kärsi ja annettu Jammun kokeilla tuuri korttia Sörnäisten vankilassa.

      • jouko-70

        Se kyllä tappo ne tytöt jo siellä autossaan. Houkutteli kyytiin ja ajelutti ympäriinsä, kunnes lopulta kuristi heidät ja kuskasi ruumiit sinne mökilleen,jossa sitten poltti ne. Jammuhan on ihan sairas papparainen ja ruttoakin vaarallisempi vaikka kuinka olisi suolistosyöpää sairastava ja kulkisi pyörätuolissa. Kahden lapsen isänä voin toivoa, että pysyy koko loppuelämänsä siellä niuvanniemessä ja ettei se loppuelämä tule kovin pitkä olemaan.

        "Asiantuntijoiden mukaan hän ei ole enää uhka". Niin, mikseivät perustele väitteitään, jos kerran niin asiantuntijoita ovat. Jammu ei muuta olekaan kuin suuri uhka ja turvallisuusriski. Täälläkin http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807147943084_uu.shtml sanotaan: "Yksityisyydensuoja on yksilön terveydentilaa koskevissa asioissa poikkeuksellisen korkea". Voi elämän kevät!! Jammulla ei ensinnäkään kuuluisi olla mitään yksityisyydensuojaa eikä koko Jammua kuuluisi laskea alkuunkaan miksikään yksilöksi, niin paha psykopaatti hän on. Jammun terveydentilaa kyllä suojellaan keinolla millä hyvänsä, vaikka Jammu itse vaarantaa viattomien ja puolustuskyvyttömien lasten hengen ja terveyden. Menee yöunet noita iltalehden kirjoituksia lukiessa. Perhanan näätä (kuten kouluaikoinaan kutsuttiin), joutaisi kuolemaan ja heti niin Suomen turvallisuus nousisi 50-kertaiseksi.


      • 255+9
        jouko-70 kirjoitti:

        Se kyllä tappo ne tytöt jo siellä autossaan. Houkutteli kyytiin ja ajelutti ympäriinsä, kunnes lopulta kuristi heidät ja kuskasi ruumiit sinne mökilleen,jossa sitten poltti ne. Jammuhan on ihan sairas papparainen ja ruttoakin vaarallisempi vaikka kuinka olisi suolistosyöpää sairastava ja kulkisi pyörätuolissa. Kahden lapsen isänä voin toivoa, että pysyy koko loppuelämänsä siellä niuvanniemessä ja ettei se loppuelämä tule kovin pitkä olemaan.

        "Asiantuntijoiden mukaan hän ei ole enää uhka". Niin, mikseivät perustele väitteitään, jos kerran niin asiantuntijoita ovat. Jammu ei muuta olekaan kuin suuri uhka ja turvallisuusriski. Täälläkin http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807147943084_uu.shtml sanotaan: "Yksityisyydensuoja on yksilön terveydentilaa koskevissa asioissa poikkeuksellisen korkea". Voi elämän kevät!! Jammulla ei ensinnäkään kuuluisi olla mitään yksityisyydensuojaa eikä koko Jammua kuuluisi laskea alkuunkaan miksikään yksilöksi, niin paha psykopaatti hän on. Jammun terveydentilaa kyllä suojellaan keinolla millä hyvänsä, vaikka Jammu itse vaarantaa viattomien ja puolustuskyvyttömien lasten hengen ja terveyden. Menee yöunet noita iltalehden kirjoituksia lukiessa. Perhanan näätä (kuten kouluaikoinaan kutsuttiin), joutaisi kuolemaan ja heti niin Suomen turvallisuus nousisi 50-kertaiseksi.

        Itse toivon, että ''Jammun'' loppuelämä on todella pitkä ja kivulias! Pakkopaita päälle ja se on sillä selvä.

        Mutta toinen toiveeni on kyllä tässä, että ''Jammun'' hoitoon menneet rahat olisivat menneet lapsien huoltajille, oli siihen ''jammun'' hoitoon mennyt miten paljon tahansa.


      • Minimerkki

        Ekshää tajua, kun ne testaa niitä lääkkeitä noilla vankimielisairaalan potilailla vaikka ei välttis olis kaikki sivuoireet tiedossa


      • LOLMikäPelle

        rauhoitu ja vedä henkeä. se on kuollut jo,.


      • Anonyymi

        Taas joku tavis tietää paremmin kuin viranomainen, kuinka nämä asiat menee.


      • Anonyymi
        jouko-70 kirjoitti:

        Se kyllä tappo ne tytöt jo siellä autossaan. Houkutteli kyytiin ja ajelutti ympäriinsä, kunnes lopulta kuristi heidät ja kuskasi ruumiit sinne mökilleen,jossa sitten poltti ne. Jammuhan on ihan sairas papparainen ja ruttoakin vaarallisempi vaikka kuinka olisi suolistosyöpää sairastava ja kulkisi pyörätuolissa. Kahden lapsen isänä voin toivoa, että pysyy koko loppuelämänsä siellä niuvanniemessä ja ettei se loppuelämä tule kovin pitkä olemaan.

        "Asiantuntijoiden mukaan hän ei ole enää uhka". Niin, mikseivät perustele väitteitään, jos kerran niin asiantuntijoita ovat. Jammu ei muuta olekaan kuin suuri uhka ja turvallisuusriski. Täälläkin http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807147943084_uu.shtml sanotaan: "Yksityisyydensuoja on yksilön terveydentilaa koskevissa asioissa poikkeuksellisen korkea". Voi elämän kevät!! Jammulla ei ensinnäkään kuuluisi olla mitään yksityisyydensuojaa eikä koko Jammua kuuluisi laskea alkuunkaan miksikään yksilöksi, niin paha psykopaatti hän on. Jammun terveydentilaa kyllä suojellaan keinolla millä hyvänsä, vaikka Jammu itse vaarantaa viattomien ja puolustuskyvyttömien lasten hengen ja terveyden. Menee yöunet noita iltalehden kirjoituksia lukiessa. Perhanan näätä (kuten kouluaikoinaan kutsuttiin), joutaisi kuolemaan ja heti niin Suomen turvallisuus nousisi 50-kertaiseksi.

        Luulet olevasi jotenkin parempi ihminen kun sulla on lapsia.

        Saanko raiskata ne huvin vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet olevasi jotenkin parempi ihminen kun sulla on lapsia.

        Saanko raiskata ne huvin vuoksi.

        Miksi suurin osa pedofiileistä ja raiskaajista ja murhaajista on miehiä ? Miksei teidän isät ole teille vanhempia ja opeta elämään yhteiskunnassa?


    • nnnnnnnnnnnnnvvvvvvv

      Voi saatana, tuo Jammu mikään ihminen ole. Ainoastaan ihmispaholainen ja paskaläjä. Epäilen vahvasti, että Jammun äiti ei synnyttänyt Jammua, vaan ulosti tämän. Pitäisi se hullu kiduttaa kuoliaaksi. Vai että 300 suklaapatukkaa, ei jumalauta mikä hullu. Väitti vielä sairastavansa diabetesta, todella uskottavaa varsinkin tuollaisten tekojan jälkeen. Tuosta youtubessa olevassa haastattelussakaan ei muuta tee kuin valehtelee vilkuillen välillä eri suuntiin.

      • persu_paskaläjät

        Mikä muu sinä itse koskaan olet ollut kuin mitätön paskaläjä ja ihmisyyden irvikuva?

        Pidän Jammua paljon fiksumpana ja inhimillisempänä kuin yhtäkään kaltaistasi.


      • kysjaäkkiä

        Taidat olla siis itse pedo ja niin muuten kys suosittelen että kys jos tiedät mitä se meinaa


      • Anonyymi

        Lopeta kaljan juonti, tekstisi on hirveää raivoamista.


      • Anonyymi
        kysjaäkkiä kirjoitti:

        Taidat olla siis itse pedo ja niin muuten kys suosittelen että kys jos tiedät mitä se meinaa

        Kiitos mielelläni.


    • cmssmc
      • å

        Varmasti "Jammu" on vaarallinen, jos on vielä siinä kunnossa että kykenee rikoksia tekemään. Hyvin vastenmielinen juttu. En kuitenkaan jaksa hirveästi vihata häntä, vanha sairas ukko eikä varmaan järin älykäs. Helppohan sellaisen kimppuun on hyökätä. Ja tuntuu vähän tekopyhältä, että lasten tappajat ovat vankilassa alinta kastia samalla kun aikuisten tappajat ovat arvostettuja. Menettääkö lapsi ihmisarvonsa, kun hän kasvaa aikuiseksi?


      • ei nimimerkkiä
        å kirjoitti:

        Varmasti "Jammu" on vaarallinen, jos on vielä siinä kunnossa että kykenee rikoksia tekemään. Hyvin vastenmielinen juttu. En kuitenkaan jaksa hirveästi vihata häntä, vanha sairas ukko eikä varmaan järin älykäs. Helppohan sellaisen kimppuun on hyökätä. Ja tuntuu vähän tekopyhältä, että lasten tappajat ovat vankilassa alinta kastia samalla kun aikuisten tappajat ovat arvostettuja. Menettääkö lapsi ihmisarvonsa, kun hän kasvaa aikuiseksi?

        Kyllähän sitä pystyy edelleen lapsia tappamaan, vaikka pyörätuolissa ja kuolemansairaana olisikin.


      • 255+9
        å kirjoitti:

        Varmasti "Jammu" on vaarallinen, jos on vielä siinä kunnossa että kykenee rikoksia tekemään. Hyvin vastenmielinen juttu. En kuitenkaan jaksa hirveästi vihata häntä, vanha sairas ukko eikä varmaan järin älykäs. Helppohan sellaisen kimppuun on hyökätä. Ja tuntuu vähän tekopyhältä, että lasten tappajat ovat vankilassa alinta kastia samalla kun aikuisten tappajat ovat arvostettuja. Menettääkö lapsi ihmisarvonsa, kun hän kasvaa aikuiseksi?

        Ei tietenkään menetä ihmisarvoaan, mutta jaksan uskoa, että aikuinen (mies tai nainen) pystyy puolustautumaan paremmin kuin kaksi 8-9 vuotiasta tyttöä.


      • killyourself
        å kirjoitti:

        Varmasti "Jammu" on vaarallinen, jos on vielä siinä kunnossa että kykenee rikoksia tekemään. Hyvin vastenmielinen juttu. En kuitenkaan jaksa hirveästi vihata häntä, vanha sairas ukko eikä varmaan järin älykäs. Helppohan sellaisen kimppuun on hyökätä. Ja tuntuu vähän tekopyhältä, että lasten tappajat ovat vankilassa alinta kastia samalla kun aikuisten tappajat ovat arvostettuja. Menettääkö lapsi ihmisarvonsa, kun hän kasvaa aikuiseksi?

        KYS et vittu tiedä edes mistä puhut pedofiilit voivat olla ihan keitä tahansa esimerkiksi työssäkäyviä joilla on sairas elämäntapa


      • hyi vittu

        saatana,vittu,helvetin homo jammu kehtaaki sanoo et on aina ollu väkivaltaa vastaan


    • joku nimimerkki

      Ällöttää ajatellakin koko Jammua. Raiskaa ja murhaa pikkulapsia, siis hyi v*ttu!!

      • Atahka

        saatana jos nään sen äijän hakkaan sen paskaks!!**¥


    • ?

      siis veikko siltavuori eli jammu-setä niin onko hän jo kuollut, 2005 ? elääkö hän vielä vai onko hän kuollut ?
      Mistä näkee kuvia noista lapsista ja mistä voi näkeä millaisia ne öljytynnyrit jotka hän poltti niitä pikkutyttöjä, siis mä haluan kuvia, kuvia kuvia ja kuvia!! siis voi v*ittu mikä sa*tanan pervo! Elääkö hän vielä, vai onko hän kuollut jo?! oikeesti mä haluan infoa ja kuvia ! ja hän on tosi hirveen näköne mä näinkin videoita hänestä
      mutta elääkö hän vielä vai onko hän JO KUOLLUT !!!??????????????????????

      • harhaa(ko)?

        Vielä elossa... ainakaan toisin ei ole ilmoitettu. Ja luulisi, että kyllä hänen kuolemansa pääsisi lehtiin, ylittäisi uutiskynnyksen.


      • perkeleen suomenlaki
        harhaa(ko)? kirjoitti:

        Vielä elossa... ainakaan toisin ei ole ilmoitettu. Ja luulisi, että kyllä hänen kuolemansa pääsisi lehtiin, ylittäisi uutiskynnyksen.

        Varmaan tosiaan pääsisikin lehtiin... Suomen lakihan vain puoltaa näitä Jammuja ja hänellähän on yksityisyydensuojat ja henkivartijat oven edessä ja kaikki.


      • gwb12

        Viimeisin tieto Jammusta on se, että lokakuussa 2007 hänen hoitoaan määrättiin jatkettavaksi. Sen jälkeisiä tietoja ei jostain syystä kerrota.


      • PIIKKI LIHASSA

        Jammu Siltavuori on elossa mutta huonossa kunnossa. Jokunen vuosi sitten toinen vanki potkaisi Jammun alas portaita ja häneltä murtui lonkka. Myöhemmin suoritetun lonkkaleikkauksen johdosta hän on menettänyt liikuntakykynsä ja on rullatuolipotilas. Jammu viettää loppuelämänsä Niuvanniemen sairaalassa. Ihan tavallinen öljytynnyri sillä siellä mökillään oli. Ainakin kuvien perusteella. Jammu kertoi poliisiasemalla kuulusteluissa, että kun hän kohensi tyttöjen palavia ruumiita kepillä, heidän kallonsa posahtivat kuumuudessa. Toinen kuulustelijoista juoksi vessaan oksentamaan kuunneltuaan tämän sekopäisen hirviön selostusta tekemisistään. Veikko Siltavuorella oli ennen "Jammua" liikanimi "Näätä". Kuulemma siksi kun hän haisi. On hän kieltämättä myös vähän näädän näköinenkin, joskin se on julkea koukkaus niinkin jaloa eläintä kuin näätää kohtaan.


      • Anonyymi
        PIIKKI LIHASSA kirjoitti:

        Jammu Siltavuori on elossa mutta huonossa kunnossa. Jokunen vuosi sitten toinen vanki potkaisi Jammun alas portaita ja häneltä murtui lonkka. Myöhemmin suoritetun lonkkaleikkauksen johdosta hän on menettänyt liikuntakykynsä ja on rullatuolipotilas. Jammu viettää loppuelämänsä Niuvanniemen sairaalassa. Ihan tavallinen öljytynnyri sillä siellä mökillään oli. Ainakin kuvien perusteella. Jammu kertoi poliisiasemalla kuulusteluissa, että kun hän kohensi tyttöjen palavia ruumiita kepillä, heidän kallonsa posahtivat kuumuudessa. Toinen kuulustelijoista juoksi vessaan oksentamaan kuunneltuaan tämän sekopäisen hirviön selostusta tekemisistään. Veikko Siltavuorella oli ennen "Jammua" liikanimi "Näätä". Kuulemma siksi kun hän haisi. On hän kieltämättä myös vähän näädän näköinenkin, joskin se on julkea koukkaus niinkin jaloa eläintä kuin näätää kohtaan.

        Olipa heikko vatsa kuulustelijalla.

        Aika perussettiä tuo on.


    • Wikipedia's

      Siltavuoren asunnosta löytyi käsiraudat, puukko ja kaasusumutin.
      "Pohjolan poliisi kertoo 1991" -kirjassa on myös valokuva Siltavuoren jääkaapista, josta löytyi kaiken kaikkiaan 300 suklaalevyä. Poliisi epäili, että Siltavuori käytti suklaalevyjä lasten houkuttelemiseen, vaikka Siltavuori itse väitti sairastavansa diabetesta.
      Poliisit tutkivat samalla Siltavuoren omistaman auton, jonka tavaratilasta löytyi epämääräistä, eloperäiseltä näyttänyttä tuhkaa ja palojätettä.
      '' Mitä tämä on, paikalla ollut ylikonstaapeli kysyi Siltavuorelta.
      - Lihaa, Siltavuori vastasi.
      - Ovatko tytöt tässä?
      - Kyllä, Siltavuori vastasi, ja hänet pidätettiin.''
      Tutkimuksissa palojätteen seasta löytyi muun muassa tyttöjen hampaita. Siltavuori oli kertomansa mukaan surmannut lapset, asettanut heidän ruumiinsa tynnyreihin, valellut ne bensiinillä ja sytyttänyt. Siltavuoren mökkinaapurit olivat luulleet, että tämä poltti mökkinsä pihalla roskia.
      Siltavuori tuomittiin 14. joulukuuta 1989 Helsingin raastuvanoikeudessa kahdesta täyttä ymmärrystä vailla olevana tehdystä murhasta, kahdesta lapsenryöstöstä ja muista rikoksista yhteensä 15 vuodeksi vankeuteen ja eristettäväksi pakkolaitokseen vaarallisena rikoksenuusijana. Lisäksi Siltavuori velvoitettiin maksamaan Hopiavuoren ja Pirisen yksinhuoltajaäideille korvauksia henkisestä kärsimyksestä noin 200 000 silloista markkaa (noin 47 500 euroa) ja lisäksi työansiomenetyksistä, hautauskuluista ynnä muusta yhteensä 100 000 markkaa (noin 23 700 euroa).
      Korkein oikeus antoi Siltavuoren puolustukselle luvan valittaa pakkolaitoseristämisestä ja vahingonkorvauksista. Itse teon osalta valitukset eivät siis olleet mahdollisia. Korkein oikeus kumosi lokakuussa 1991 pakkolaitoslausuman ja vahingonkorvaukset, jolloin Siltavuoren tuomioksi jäi 15 vuotta vankeutta. Korkein oikeus perusteli vahingonkorvausten kumoamista sillä, että vahingonkorvausvaatimus ei perustunut tekohetkellä voimassa olleeseen lakiin. Pakkolaitostuomion kumoamista perusteltiin sillä, että Siltavuori ei ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana syyllistynyt muuhun törkeää väkivaltaisuutta tai erityistä vaarallisuutta toisen hengelle tai terveydelle osoittavaan rikokseen, että häntä tarvitsisi eristää pakkolaitokseen.
      Vastoin yleistä käsitystä pahoin palaneista tyttöjen ruumiista ei kyetty löytämään seksuaalirikokseen viittaavia todisteita. Myöskään Siltavuori itse ei sellaista myöntänyt. Oikeus ei siksi todennut Siltavuoren syyllistyneen lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön.
      Vankilassa Siltavuori joutui taustansa vuoksi useiden väkivaltaisten hyökkäysten kohteeksi. Kerran eräs toinen vanki pääsi livahtamaan sisään Siltavuoren selliin ja heitti tätä tuolilla päähän. Erästä toista pahoinpitelijäänsä vastaan Siltavuori nosti murhayrityksestä syytteen, joka hylättiin.
      Suoritettuaan tuomiostaan 11 vuotta Siltavuori pääsi 31. tammikuuta 2000 tarkasti vartioituun ehdonalaiseen, josta hänet kuitenkin lähes heti siirrettiin Niuvanniemen mielisairaalaan tahdosta riippumattomaan psykiatriseen sairaalahoitoon (niin sanottuun pakkohoitoon).
      Vuodenvaihteessa 2007 Siltavuorta hoitavat lääkärit ja Kuopion hallinto-oikeus päättivät jatkaa pakkohoitoa hallinto-oikeuden todetessa, että vapautuessaan Siltavuori olisi "vakavasti vaarantanut muiden henkilöiden terveyttä ja turvallisuutta".
      Niuvanniemen sairaalalähteiden mukaan Siltavuori joutui murhayrityksen kohteeksi, jolloin hänet kaadettiin, ja hän loukkaantui vakavasti. Siltavuoren lonkka murtui pahoin ja se jouduttiin leikkaamaan. Leikkauksen johdosta Siltavuori on menettänyt kuntonsa eikä enää kävele, vaan joutuu liikkumaan pyörätuolilla. Todennäköisesti Siltavuori tulee viettämään koko loppuelämänsä Niuvanniemessä.
      Siltavuoren varhaisemmista vaiheista on julkisuudessa niukasti tietoa. Siltavuoren lapsuus oli vaikea, mikä johtui muun muassa hänen isänsä alkoholismista. Isä myös pahoinpiteli Siltavuorta. Alakouluaikoina Siltavuorta kutsuttiin pilkkanimellä "Näätä" mikä johtui hänen haisevista vaatteistaan – köyhän kodin poikana hänellä ei ollut kovin paljon vaatteita. "Pohjolan poliisi kertoo 1991" -kirjan mukaan Siltavuori vaurastui myöhemmin perittyään ison omaisuuden. Murhatessaan Hopiavuoren ja Pirisen hän oli nuhjuisuudestaan huolimatta varsin varakas mies.

      • Kopsaaja :D

        Kopsasit ton Wikipediasta Nice


      • r3222
        Kopsaaja :D kirjoitti:

        Kopsasit ton Wikipediasta Nice

        Pelleille niinkuin sinä, jotka eivät osaa sitä tietoa itse sieltä etsiä.


    • Rotan ruokaa

      Hyväksyyköhän edes lokit tai rotat Jammun raatoa syötäväkseen? Taitaa haisat niin pahalle, että pahimmatkin pedot sitä karttaa.

    • Pedofiili-vihaaja

      Saatanan ällöttävä kusipää, en voi sanoin kuvailla kuinka paljon vihaan ton saatanan Jammun kaltaisia pedofiilejä.
      En voi myöskään sanoin kuvailla, kuinka paljon mieleni tekisi tappaa hänet kivuliaasti, jos tilaisuuden saisin.

      Tekisin Suomen kansalle palveluksen tappamalla tuon sairaan kusipään.

      Eniten surettaa tyttöjen kohtalo, he olivat vielä nuoria, heillä olisi varmasti ollut hieno elämä edessään. :(
      Sairaan pedofiilin takia tyttöjen elämän valttikortit riistettiin ja heidät surmattiin.

      Muistan, kun joskus nuorena poikana aina Jammun kuvan löytäessäni laitoin sen joko nyrkkeilysäkkiin kiinni, tai ilmakiväärin maalitauluksi.

      Maailma olisi parempi paikka, jollei pedofiileja olisi.

      • innocent -63

        Hei, Jammun kaikki yritykset eivät varmaankaan ole tulleet julkisuuteen , kuten omalla kohdallani kauan sitten selvisin täpärästi ja tajusin henkilön vasta pitkällä aikuisiälläni olleen takuuvarmasti Jammu-sedän.


      • jm
        innocent -63 kirjoitti:

        Hei, Jammun kaikki yritykset eivät varmaankaan ole tulleet julkisuuteen , kuten omalla kohdallani kauan sitten selvisin täpärästi ja tajusin henkilön vasta pitkällä aikuisiälläni olleen takuuvarmasti Jammu-sedän.

        Ja sinunko pitää tuo itse keksimäsi juttu vielä kaiken lisäksi toistaa moneen kertaan? Se on mahdotonta, sillä vuonna '69 Jammu oli yhä kärsimässä elinkautistaan.


      • gh

        Minkäköhän "palveluksen"? Jammun kuolemasta et nykyään hyötyisi sinä, eikä kukaan muukaan.


      • gh
        gh kirjoitti:

        Minkäköhän "palveluksen"? Jammun kuolemasta et nykyään hyötyisi sinä, eikä kukaan muukaan.

        Minkäköhän "palveluksen"? Jammun kuolemasta et nykyään hyötyisi sinä, eikä kukaan muukaan. Olisi pelkkää ajanhaaskausta tappaa Jammu ja siinä samalla veisit itseltäsi kymmenkunta vuotta vapaudesta.


      • iejijgeijgjirewji
        innocent -63 kirjoitti:

        Hei, Jammun kaikki yritykset eivät varmaankaan ole tulleet julkisuuteen , kuten omalla kohdallani kauan sitten selvisin täpärästi ja tajusin henkilön vasta pitkällä aikuisiälläni olleen takuuvarmasti Jammu-sedän.

        Tajusit asian vasta 3 vuotta sitten ? Aika myöhäinen sytytys kun Jammu ollu tapetilla 20 vuotta... Olitko Kakolan saunassa saippuapoikana vuonna 1969 kun Jamppa istui siellä elinkautistaan ?


    • jimmy joelina

      rami aalto edelleen linnassa, ja facebookissa.
      kankaanpään sivuilta facebookissa löytyy yksi sen niminen, kylläkin intilainen papparaisen kuvalla.
      508 kaveria edelleen, ja kuuluisia mukana? myös ex bänd member mukana

      • jepsuliiii

        kyllä vaan, pysykööt jammu setä siellä missä nyt onkaan niin pysyy suomi turvallisempana! ja tosiaan sinä 'innocent -63' taitaa kusetusta olla, jos jammu hei tosiaan oli vuonna '69 elinkautisella.... tais olla joku muu papparainen kuka sua yritti....

        mikä on jammun olinpaikka nyt? ja olikos jammulla lapsia?


      • gh
        jepsuliiii kirjoitti:

        kyllä vaan, pysykööt jammu setä siellä missä nyt onkaan niin pysyy suomi turvallisempana! ja tosiaan sinä 'innocent -63' taitaa kusetusta olla, jos jammu hei tosiaan oli vuonna '69 elinkautisella.... tais olla joku muu papparainen kuka sua yritti....

        mikä on jammun olinpaikka nyt? ja olikos jammulla lapsia?

        Älkäähän jankuttako siitä että Suomi pysyy turvallisempana, Jammu kun ei ole enää vaaraksi kenellekään. Vai oletko kuullut monenkaan pyörätuolissa olevan, kuuron, vanhuudenhöperön, lähes kasviksena elävän papparaisen, jolla ei ole minkäänlaista ajan tai paikan käsitystä, olevan vaarallinen?


      • --------------------
        gh kirjoitti:

        Älkäähän jankuttako siitä että Suomi pysyy turvallisempana, Jammu kun ei ole enää vaaraksi kenellekään. Vai oletko kuullut monenkaan pyörätuolissa olevan, kuuron, vanhuudenhöperön, lähes kasviksena elävän papparaisen, jolla ei ole minkäänlaista ajan tai paikan käsitystä, olevan vaarallinen?

        inhaöklötys, ali-ihminen, imbesilli, henkipatto, oksetus, pervobasilli, paskakasa, petoeläin, runkkuämpäri, räkäpää, näätä, liuhuparta, pervouden ruumiillistuma, ihmisarvonsa menettänyt, sanoin kuvaamattoman oksettava örvelö, sadistinen paskaperse, paskasta rakennettu nukke, päiväkodissa viihtyvä pulunnussija


      • HHPQ
        -------------------- kirjoitti:

        inhaöklötys, ali-ihminen, imbesilli, henkipatto, oksetus, pervobasilli, paskakasa, petoeläin, runkkuämpäri, räkäpää, näätä, liuhuparta, pervouden ruumiillistuma, ihmisarvonsa menettänyt, sanoin kuvaamattoman oksettava örvelö, sadistinen paskaperse, paskasta rakennettu nukke, päiväkodissa viihtyvä pulunnussija

        En muista minkä vuoden mutta Poliisi kertoo kirjassa oli pitkä juttu. Kuvia ja yksityiskohtia poliisitutkinnan vaiheista ja mitä uutta milloinkin ilmeni. Todella hyviä kirjoja. Muistan että tarinan nimestä en tiennyt, että oli Jammu kyseessä. Joten voi olla vaikea löytää kyseinen juttu. Pitäisköhän googlettaa.. hmm..

        "Pohjolan poliisi kertoo 1991" -kirjassa on myös valokuva Siltavuoren jääkaapista, josta löytyi kaiken kaikkiaan 300 suklaapatukkaa."

        Jep 1991 Poliisi kertoo :) Suosittelen lämpimästi jos vähemmän lämpimät tarinat kiinostaa.


      • NUORUUDEN VETERAANI
        HHPQ kirjoitti:

        En muista minkä vuoden mutta Poliisi kertoo kirjassa oli pitkä juttu. Kuvia ja yksityiskohtia poliisitutkinnan vaiheista ja mitä uutta milloinkin ilmeni. Todella hyviä kirjoja. Muistan että tarinan nimestä en tiennyt, että oli Jammu kyseessä. Joten voi olla vaikea löytää kyseinen juttu. Pitäisköhän googlettaa.. hmm..

        "Pohjolan poliisi kertoo 1991" -kirjassa on myös valokuva Siltavuoren jääkaapista, josta löytyi kaiken kaikkiaan 300 suklaapatukkaa."

        Jep 1991 Poliisi kertoo :) Suosittelen lämpimästi jos vähemmän lämpimät tarinat kiinostaa.

        ME SIIRRETTIIN TÄNÄÄN YHELLE MIEHELLE KONE ISKÄN KANSSA
        SE MIES OLI IHAN JAMMU SEDÄN NÄKÖINEN


      • pikku poika
        NUORUUDEN VETERAANI kirjoitti:

        ME SIIRRETTIIN TÄNÄÄN YHELLE MIEHELLE KONE ISKÄN KANSSA
        SE MIES OLI IHAN JAMMU SEDÄN NÄKÖINEN

        minun iskä näki tämän jammu sedän näköisen miehen eilen postissa


      • vanha tankkaaja
        -------------------- kirjoitti:

        inhaöklötys, ali-ihminen, imbesilli, henkipatto, oksetus, pervobasilli, paskakasa, petoeläin, runkkuämpäri, räkäpää, näätä, liuhuparta, pervouden ruumiillistuma, ihmisarvonsa menettänyt, sanoin kuvaamattoman oksettava örvelö, sadistinen paskaperse, paskasta rakennettu nukke, päiväkodissa viihtyvä pulunnussija

        jammu setä oli vanha homo kusipää huora munapillupää


      • Persu_avautuu
        -------------------- kirjoitti:

        inhaöklötys, ali-ihminen, imbesilli, henkipatto, oksetus, pervobasilli, paskakasa, petoeläin, runkkuämpäri, räkäpää, näätä, liuhuparta, pervouden ruumiillistuma, ihmisarvonsa menettänyt, sanoin kuvaamattoman oksettava örvelö, sadistinen paskaperse, paskasta rakennettu nukke, päiväkodissa viihtyvä pulunnussija

        Haluatko kertoa lisää itsestäsi?

        Kerro vain, mutta meitä ei valitettavasti paljoa kiinnosta.


    • jp

      no se tappoi niin ku varmaan tiesit ja oli sekopää niin

      • seinä kujan pojat$.e

        meinaan joko se tappaa ittes niin siihen ei kosketa!mut jos se ei tapa ittees niin sit me tapetaan se porukoiden kaa! Mun mielest sen ei kuulus elä sen teot on niin hullui leikellä lapsia saamarin äijä!!!


    • gggggggggggggggggggg

      muistaakseni jammu houkutteli 2 pikkutyttöä autoonsa, heidän ollessa leikkimässä pihalla.
      siepattuaan tytöt hän raiskasi ne, ja murhasi ja poltti tytöt, ettei kukaan tunnistaisi niitä.
      Naapurit luuliva papparaisen polttavan roskia pihallaan, eivätkä voineet varmaan edes ajatella, mitä siellä oikeasti oli.
      Jammu jäi kiinni, melkein heti teosta. Kun poliisit kysyivät häneltä, mitä tynnyrissä oli, hän vastasi: lihaa. Poliisi kysyi häneltä oliko tytöt siinä.
      Jammu vastasi suorasanaisesti Kyllä.
      Hän kertoi että oli houkutellut tytöt, tappanut he ja polttanut. Hän oli kuulemma hämmentänyt isolla tikulla tynnyrissä tyttöjen ruumiita ja sanonut miten tyttöjen pääkallot olivat 'possahtaneet' siellä.
      Jammu on ennenkin raiskannut lapsia, ja tarjoillut alaikäisille huumeita ja tupakkaa.
      Jammulla oli myös vankila, minne hän telki lapsia.
      On kai vieläkin hoidossa, ja toivottavasti pysyy siellä ja kuolee nopeasti ja tuskaisesti.
      Se on vaan niin sairas tyyppi.

      • heh^^

        hitaasti ja tuskallisesti olis parempi? :)))


      • vitun jälkeenjääneet
        heh^^ kirjoitti:

        hitaasti ja tuskallisesti olis parempi? :)))

        tajuatteko miltä omaisista tuntuu, kun kaivelette tätä juttua vain? eikö olisi aika unohtaa.. Jammun teko oli hirveä, mutta tajuatteko, että hänelläkin on tunteet. Hän ei ole normaali ja jos olisi, hän olisi vanhain kodissa tjsp.. nyt hän saa itselleen hoitoa eikä pääse tekemään vastaavaa.. hän on varmaan itsekkin pahoillaan teosta, ja te pienet helari vauvat jotka sanotte pieksevänne hänet, tajuatteko että hän on jo vanha mies? jos aijotte hänet tappaa niin olette kyllä samalla tasolla kuin hän aikoinaan..


      • 33
        vitun jälkeenjääneet kirjoitti:

        tajuatteko miltä omaisista tuntuu, kun kaivelette tätä juttua vain? eikö olisi aika unohtaa.. Jammun teko oli hirveä, mutta tajuatteko, että hänelläkin on tunteet. Hän ei ole normaali ja jos olisi, hän olisi vanhain kodissa tjsp.. nyt hän saa itselleen hoitoa eikä pääse tekemään vastaavaa.. hän on varmaan itsekkin pahoillaan teosta, ja te pienet helari vauvat jotka sanotte pieksevänne hänet, tajuatteko että hän on jo vanha mies? jos aijotte hänet tappaa niin olette kyllä samalla tasolla kuin hän aikoinaan..

        onko se jo kuollut vai ei??


      • ei jumalauta..
        33 kirjoitti:

        onko se jo kuollut vai ei??

        mitäköhän se sua liikuttaa onko kuollu vai elossa?


      • peeetraåaä-
        ei jumalauta.. kirjoitti:

        mitäköhän se sua liikuttaa onko kuollu vai elossa?

        vittu ::D:D:D: tsekakkaas wikipediastaaa, jammu on kuollu joskus 20 vuott sitte ! ja sitä ei tiietä olikose raiskannu ne 8 vuotiaaat tytöt ku ne ruumiit oli poltettu ja siel autost löyty niide tuhkat && hampaitaaaaaaaaaaaaa. mutjooo vitu vanha juttu tää jammu jo ::D:D::D


      • live jmauu
        peeetraåaä- kirjoitti:

        vittu ::D:D:D: tsekakkaas wikipediastaaa, jammu on kuollu joskus 20 vuott sitte ! ja sitä ei tiietä olikose raiskannu ne 8 vuotiaaat tytöt ku ne ruumiit oli poltettu ja siel autost löyty niide tuhkat && hampaitaaaaaaaaaaaaa. mutjooo vitu vanha juttu tää jammu jo ::D:D::D

        mä näin sen varmaan se oli wikin jammun näkönen vähän se oli RUMA KU PASKA


      • antijammu
        live jmauu kirjoitti:

        mä näin sen varmaan se oli wikin jammun näkönen vähän se oli RUMA KU PASKA

        hei please! ampukaa se jotta saan mielenrauhan


      • rochë
        peeetraåaä- kirjoitti:

        vittu ::D:D:D: tsekakkaas wikipediastaaa, jammu on kuollu joskus 20 vuott sitte ! ja sitä ei tiietä olikose raiskannu ne 8 vuotiaaat tytöt ku ne ruumiit oli poltettu ja siel autost löyty niide tuhkat && hampaitaaaaaaaaaaaaa. mutjooo vitu vanha juttu tää jammu jo ::D:D::D

        Voi rakas lapsi, mistä lie olet lukenut. Ei se vielä kuollut ole, ikävä kyllä.


      • PIIKKI LIHASSA
        vitun jälkeenjääneet kirjoitti:

        tajuatteko miltä omaisista tuntuu, kun kaivelette tätä juttua vain? eikö olisi aika unohtaa.. Jammun teko oli hirveä, mutta tajuatteko, että hänelläkin on tunteet. Hän ei ole normaali ja jos olisi, hän olisi vanhain kodissa tjsp.. nyt hän saa itselleen hoitoa eikä pääse tekemään vastaavaa.. hän on varmaan itsekkin pahoillaan teosta, ja te pienet helari vauvat jotka sanotte pieksevänne hänet, tajuatteko että hän on jo vanha mies? jos aijotte hänet tappaa niin olette kyllä samalla tasolla kuin hän aikoinaan..

        Totta puhut. Tosin tuskin niiden tapettujen tyttöjen omaiset paljon näillä palstoilla aikaansa viettää.


      • 9+18

        scrollaa ylös niin löydät saman tekstin x10


      • Anonyymi
        vitun jälkeenjääneet kirjoitti:

        tajuatteko miltä omaisista tuntuu, kun kaivelette tätä juttua vain? eikö olisi aika unohtaa.. Jammun teko oli hirveä, mutta tajuatteko, että hänelläkin on tunteet. Hän ei ole normaali ja jos olisi, hän olisi vanhain kodissa tjsp.. nyt hän saa itselleen hoitoa eikä pääse tekemään vastaavaa.. hän on varmaan itsekkin pahoillaan teosta, ja te pienet helari vauvat jotka sanotte pieksevänne hänet, tajuatteko että hän on jo vanha mies? jos aijotte hänet tappaa niin olette kyllä samalla tasolla kuin hän aikoinaan..

        Liian vaikeaa näille imbesilleille tajura tämä asia.


    • +++666

      Jammu ei ole vielä kuollut, valitettavasti.. mutta ainoa kuka tietää mitä kaikkea kauheaa niille pikkutytöille TODELLISUUDESSA tapahtui, on Jammu itse. Ellei ole jo unohtanut sekopäisyyksissään..
      Toivottavasti ei pääse koskaan pois Niuvanniemestä. Ihan vaan omansa ja kaikkien muiden ihmisten turvallisuuden kannalta parempi niin. Ja onhan se jo vanha ja heikossa kunnossa oleva paskiainen..

      • +++666

        tosin kannattaisi jo antaa olla. Niinkuin tuolla yhdessä viestissä lukeekin, herra on jo vanha mies ja varmasti katuu tekoaan ja omaisiahan tämäkin ketju vaan loukkaa :(


      • KYSjaäkkiä

        Pedofiilit ei kadu tekojaan vitun h**ra


      • Anonyymi
        +++666 kirjoitti:

        tosin kannattaisi jo antaa olla. Niinkuin tuolla yhdessä viestissä lukeekin, herra on jo vanha mies ja varmasti katuu tekoaan ja omaisiahan tämäkin ketju vaan loukkaa :(

        Se paska ei ikinä tuntenu mitään. Tollaselle paskalle ei armoa anneta ikinä.


    • voi juku

      huh huh :D
      onhan se niin että ihmiset tekevät virheitä ja jos tuon tason virheitä tapahtuu niin onhan se varma et porukka puhuu siitä vielä pitkään. ja turha mun mielestä jammua on alkaa säälimään, jokainen ihminen kantakoon vastuun teoistaan. ja tuon luokan rikollinen on vain ylpeä saamastaan huomiosta...'

      ja ps. varma tieto on että hän eli vielä ainakin vuosi sitten...

    • höyryjuna

      ei noin sairaan pedofiilit kadu tekojaan, jos on tehny niitä kymmeniä vuosia niinku jammu.

    • paljon muitakin on

      jammu ei ole ainoa tässä maassa, mua vituttaa monet muut paljon enemmän mm. raiskaajat jne..
      ja ovat istuneet kuulkaas helvetin paljon vähemmän linnassa tai laitoksessa kuin jammu joka on tuomionsa ihan takuulla kärsinyt.

      vapaus menny ja ikä lopussa.

      • .................

        "Saatanan ällöttävä kusipää, en voi sanoin kuvailla kuinka paljon vihaan ton saatanan Jammun kaltaisia pedofiilejä.
        En voi myöskään sanoin kuvailla, kuinka paljon mieleni tekisi tappaa hänet kivuliaasti, jos tilaisuuden saisin."


        no voi vittu sun kanssas.... onko jammu ainoa? mies on ikäloppu ja istunut elämänsä laitoksessa... eli keksi jo toinen syypää?

        entäs otto martikainen joka tappoi eveliinan, nuoren tytön? oliko elämä edessä? ei sillä ole silloin mitään merkitystä oliko otto pedo vaiko ei mutta sillä on että toinen kuoli.
        ja tätä nykyä martikainen kävelee vapaana m iehenä...
        ja moni muukin paitsi jammu joten pidä sinä jo turpasi kiinni ja keksi muuta ajateltavaa.

        linna ei ole kenenkään paikka, eikä laitos. ne on perseestä.
        enkä tällä tarkota että puollan jammun tekoa mutta älä unohda muita mitä kusipäitä tässä maassa liikkuu... niitä riittää ja osa ei ole suorittanut paskaakaan tuomiostaan mitä jammu on... helvetin monta vuotta.


      • ED jonne
        ................. kirjoitti:

        "Saatanan ällöttävä kusipää, en voi sanoin kuvailla kuinka paljon vihaan ton saatanan Jammun kaltaisia pedofiilejä.
        En voi myöskään sanoin kuvailla, kuinka paljon mieleni tekisi tappaa hänet kivuliaasti, jos tilaisuuden saisin."


        no voi vittu sun kanssas.... onko jammu ainoa? mies on ikäloppu ja istunut elämänsä laitoksessa... eli keksi jo toinen syypää?

        entäs otto martikainen joka tappoi eveliinan, nuoren tytön? oliko elämä edessä? ei sillä ole silloin mitään merkitystä oliko otto pedo vaiko ei mutta sillä on että toinen kuoli.
        ja tätä nykyä martikainen kävelee vapaana m iehenä...
        ja moni muukin paitsi jammu joten pidä sinä jo turpasi kiinni ja keksi muuta ajateltavaa.

        linna ei ole kenenkään paikka, eikä laitos. ne on perseestä.
        enkä tällä tarkota että puollan jammun tekoa mutta älä unohda muita mitä kusipäitä tässä maassa liikkuu... niitä riittää ja osa ei ole suorittanut paskaakaan tuomiostaan mitä jammu on... helvetin monta vuotta.

        KUULE



        haista ny jo paska


      • nykypäivä

        Nyky-yhteiskunta olis antanut 12 vuotta -elinkautisen ja ulos 6-16 vuodessa.


      • ei nim
        nykypäivä kirjoitti:

        Nyky-yhteiskunta olis antanut 12 vuotta -elinkautisen ja ulos 6-16 vuodessa.

        Elinkautista istutaan väh.12 vuotta vankilassa!


    • TURHA TAPPAA

      J-setä riutuu lopun ikäänsä vankimielisairaalan yksinäisessä kopissa koko maailman vihaamana. Kuulo ja liikuntakyky on mennyttä. Uskokaa pois, siinä on sille äijälle pahempi rangaistus kun esim. sähkötuoli tai hirsipuu.

    • asdasdadsaads

      Ei sitä saa tappaa! Se olis ihan liian helppoo sille sairaalle paskiaiselle, se ois pitäny heti kiinnijäämisen jälkeen heitää pimeeseen kusiseen eristys-selliin.

    • Tässä sulle

      Hei kuule?! SELITÄN SUlle asian a. Jammu setä on oikeella nimellä Veikko siltavuori toiseksi Jammu setä tappoi autossa 2 tyttöä hirtti ihmisen ja kiinnitti 2 tyttöä naruun ja naru tuoliin ja poltti tytöt siinä sulle tietoa!

      • !!!!!!!!!!! penikka

        Ja Jammu setä on tehnyt kaikkiea muuta löydät yhdestä osoitteesta kaikki jammun teot!!! en kerro sivustoa sivusto on suojattu ja salista mä en sulle kerro!


    • p

      tönäis sen persreiän rullatuolista helvettiii

      • ED jonne

        nii i


      • eh eh eh...

        Sä tahdot vaan töniä persreikiä...


    • oikeusmurhaa

      Ei ehkä ihan noin, mutta tiedät kyllä, että ilman trolaamistakin
      saat googlesta tietoa...Ihan riittävästi.

      Rangaistus oli ylimitoitettu ja Jammu onkin suomen
      suurimman oikeusmurhan uhri ikinä. Hän on viimeksi 2009
      pyytänyt vielä vapaalle pääsyä, eikä hänen turvallisuudestaan
      ole pystytty huolehtimaan Niuvassa.

      Tämä on yksi ja lähes ainoa syys miksi en kehtaa kutsua itseäni suomalaiseksi ulkomailla olessani, mutta onhan se niin,
      että yhteiskunnan tason näkee sen vangeista ja siitä
      miten niitä kohdellaan.

    • varoituksen sananen

      Jammu on hyvä esimerkki siitä, miten sairas ja paha ihminen voikaan olla.
      mutta vaikka jammu setä ei olisikaan enää vaarallinen ja viruisi jossain mielisairaalassa, silti joka päivä tulee uusia pedofiilejä.
      on siis hyvä muistaa, että kaikkia vähänkin tuntemattomia tyyppejä netissä kannattaa varoa, ja myöss oikeassa maailmassa.

      Isäni asui aika lähellä sitä tapahtumapaikkaa silloin kun tämä hirveys tapahtui. Taisi nähdäkin sen hirviön tuolloin kun pidätettiin.

      Mutta muistakaa, että täällä isossa ja pahassa maailmassa on varmasti vielä tuhansittain jammu sedän kaltaisia paholaisia.
      Niinhän maija vilkkumaakin laulaa, että: kusipää kun kuolee, jossain syntyy uus.

    • kukkahattutätiG=)

      noniin nyt voi ketjun sulkea. Jammu-setä on vihdoin päässyt sinne missä kosto on tapahduttava.

      • jeppistä jee

        Äläkää lohduttako rumaa Jammu paskaa!
        Se olisi pitänyt saada tuomio pahemman kautta!


      • Pöövittupöö

        Niin mutta oasta mielestäni ei mikään lastenraiskaaja, -murhaaja tai jammu ansaitse minkäänlaista levollista kuolemaa, enemmin se ois voitu jättää jonnekkin kitumaan ja katumaan. En ole paha ihminen, ja mielestäni näin ajattelu ei ole väärin kun kyseessä on tuo tietty siltavuori, jonka nimeä en kirjoita isolla alkukirjaimella koska osoitaisin siten liikaa kunnioitusta häntä kohtaan.

        Vittu muo vituttaa
        Niillä tytöillä oli koko elämä edessä, toinen ois nyt ehkä opettaja ja toinen lääkäri, ehkä lasqtentarhanhoitaja, mutta tytöt tapettiin niin nuorena...:'(


      • Vitun paska kulli jammu!
        Pöövittupöö kirjoitti:

        Niin mutta oasta mielestäni ei mikään lastenraiskaaja, -murhaaja tai jammu ansaitse minkäänlaista levollista kuolemaa, enemmin se ois voitu jättää jonnekkin kitumaan ja katumaan. En ole paha ihminen, ja mielestäni näin ajattelu ei ole väärin kun kyseessä on tuo tietty siltavuori, jonka nimeä en kirjoita isolla alkukirjaimella koska osoitaisin siten liikaa kunnioitusta häntä kohtaan.

        Vittu muo vituttaa
        Niillä tytöillä oli koko elämä edessä, toinen ois nyt ehkä opettaja ja toinen lääkäri, ehkä lasqtentarhanhoitaja, mutta tytöt tapettiin niin nuorena...:'(

        Vittu onneks se vitun paska on kuollu!!!!!!!! Vittu sai mitä ansaitsi saatana kui joku vøi olla noi SAIRAS päästää !?!?! ;((


      • Paha Juttu :(
        Vitun paska kulli jammu! kirjoitti:

        Vittu onneks se vitun paska on kuollu!!!!!!!! Vittu sai mitä ansaitsi saatana kui joku vøi olla noi SAIRAS päästää !?!?! ;((

        Se eli 85 vuotta ainakin onko se hyvä? Minusta sille 2v murhiensa jälkeen olisi hyvä Kuoleman tuomio olisi kelvannut minulle! Ja äläs ny sekoa siinä kun kiroilet vaan ;)


      • 12+16
        Vitun paska kulli jammu! kirjoitti:

        Vittu onneks se vitun paska on kuollu!!!!!!!! Vittu sai mitä ansaitsi saatana kui joku vøi olla noi SAIRAS päästää !?!?! ;((

        Sai mitä ansaitsi? tietääkseni me jokainen ansaitaan toi. Kuolema.


    • oikeusmurhaa

      Nykypäivän mittapuun mukaan ei mitään.Mutta siihen aikaan se oli kova juttu.

      Eli istui henki rikostuomion pääsi vapaaksi
      oli vähän paranoidi ja kyttäili yhtä henkilöä ja siinä samassa
      sitten sai "master idean" ottaa kaksi lasta siitä pihasta kyytiin
      raiskata ja paloitella ja lopuksi polttaa
      ja toki sen jälkeen haudata.

      Tapauksesta tekee mielenkiintoisen sen, että 2000 kun
      Jammu oli kakkunsa lusinut häntä ei päästettykkään vapaaksi
      vaan oikeusmurhan uhrina hän kärsi aidosti ainoana suomessa
      elikautisen ja kuoli vankimielisairaalassa.
      Niin vankiloissakin kuin vankimielisairaalassakin
      Jammun pahoinpitelyt onnistuivat useasti,
      eli sanalla sanoen hän edustaa yhteiskuntaa... Jonka sivistyksen
      tason näkee vankien kohtelussa.

      1969 Pasanen listi muistaaksnei 1 ihmisen ja 4 poliisii ja on vapaalla jo..
      Jammu kuoli vankeudessa..Siihen aikaan lapsen henki oli arvokaampi kuin aikuisen.

      • oikeassa olija

        Jammu on vaarallinen kaikille ihmisille jotka se näkee


    • kfjgzk

      yäk mikä ukko, hyväku kuoli

    • PUDROPÄDRE

      ES PÄRISEE SAADANA XD

      • KUOLISAATANA

        KUOLI SAATANA


    • JaskaSS

      Hänet tunnetaan kahden pikkutytön raiskauksesta, murhasta ja poltosta. Jammu-setä tuomittiin 15 vuoden vankeuteen.

      Vuonna 2012 Jammu-setä oli ennen kuolemaa dementoitunut.

    • höpölöpölöö

      jammua ei tuomittu pikkutyttöjen raiskauksesta

    • pelkääjä

      jammu on ihan hullu miettis et entä jos iteleen tapahtuis noin.Mietin vähän et jos olisin toinen niis lapsi uhreist nii hui hyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Onneksi jammu on kuollu oon ite 11 ja asun hesas huiiiiii hyiii ja pyh

    • väsynyyyyt

      No onneks se oksettava kuspää on kuollut. Ei tommosella luuserilla ole/ollut mitään syytä elää!
      Säätänä, Toivottavasti joutui Helvettiin :) Kärsis siellä saman verran kun ne tytöt tällä maan päällä sillon aikoinaan..
      R.I.P. Päivi-Maria Hopiavuori& Tanja Johanna Pirinen

    • muna123

      es

    • zxcvxcbxcvb
    • MaailmaaNähnyt

      jammu ottaa poskeen röngältä.

    • jammultahenkipois

      Katsokaa tuota Visuran palstoja tuolta RAkennusliikkeet palstalta. Siellä on jammusetä, joka yritetty ilmeisesti ampua kun on mennyt raiskaamaan ensin alaikäisen. Kuvottava äijä. Nauraa vaan kuuleman mukaan Tampereen poliisin sylistä, että häntä vastaan ei ole mitään todisteita niin ei voi narahtaa pedofiliasta eli alaikäisen sammuneen naisen raiskauksesta syytettä.

    • Hengenrauha

      Kaikki ajattelee että jammu setä on paha koska hän oli raiskannut tyttöjä ja hän ajattelee erittäin arvaamattomasti minusta hän on samanarvoinen kuin muut vaikka hän on kiduttanut tyttöjä ja hän on hullu minusta tuntuu että jammu setä oli autisti ja tytöt olivat niin peloissaan

    • Sivusta_seurannut

      Jammu sai loppuvuodesta 1988 jostain syystä 20.000 markkaa eräältä liikehenkilöltä Elimäenkadulla. Molemmilla mökit lähekkäin Vihdissä.

    • yksimeistä

      Alun alkaen taisi olla muistaakseni kuin kuka tahansa tavallinen perheen isä josta tämä vaimo katsoi omaksi parhaakseen erota kun kylällä huiltiin erikoisella tavalla nuorien naisien perään kävelevästä miehstä eli tästä hänen miehestään ja tästä alkoi isä Siltavuoren uusi traaginen vaihe joka kirjavuudessaan sientöityi kahden tytön kuolemaan.

      • yksimeistä

        Sain päässäni vanhan VHS kelauksen rullaamaan sen verran et, z z zz, ennen tätä kahden tytön kuolemaan Siltavuori oli aika tuoreeltaan vapautunut vankilasta. Vankeus tuomio oli tullut alaikäisille alkoholin välittämisestä sekä siinä ohessa erimuotoisen sukupuolisiveettömyyden harjoittamisesta joka oli kohdistunut erityiseti jotain noin 11 v tyttöön. Olisko ollut et nämä kännäävät nuoret olivat ristineet Siltavuoren jokseenkin jo Jammu-sedäksi. Kahden työn kuolema oli huonoa sattumaa sillä Siltavuoren uhreja olisi voinut olla kuka tahansa nuori mutta tämä teko ei ollut sattumaa vaan Siltavuoren kotimökistä löydettiin paljon viittauksia tämän tapaisen teon suunnnitelmallisuuteen. Siltavuori ei ole ainoa sarjassaan sillä sieltä jo vuosi kymmenien takaa on nahkapillu ollut aikuisien miehien kiinostuksen kohde ja auton takapenkillä on viinaa vasten tavaraa jaettu sekä tuomioitakin annettu. Pokkeukselinen raakuus teki Siltavuoresta tunnetun.


    • OlikoKantSuomalainen

      Lapsen tappaminen Suomessa taitaa olla jo polveutuvaa hommaaa.

    • Anonyymi

      jammu poistunut keskuudestamme 2012......

    • Anonyymi

      Olikohan Jammu-setä kova pieremään? Tietääkö kukaan?

    • Anonyymi

      Eiköhän senkin peppu joka päivä rutissut ja päästellyt pahoja hajuja. En vaan ymmärrä, et miten se liittyy tähän keskusteluun?

    • Anonyymi

      Mulla on varmaa faktatietoa, että Antti Veikko Siltavuori oli todella kova pieremään. Sen peppu rutisi ja suhisi lähes koko ajan ja sieltä tuli todella pahoja hajuja.

      • Anonyymi

        Kävit siis säännöllisesti hänen luonaan niitä haistelemassa.


    • Anonyymi

      Jammu oli suomen Josef Fritzl yhtä sairas raiskari .rakensi vankityrmää kuten josef teki .Ne molemmat palavat helvetissä .

    • Anonyymi

      .......

    • Anonyymi

      Lepää rauhassa Jammu.

      Elämäsi oli vaikea, mutta nyt sait rauhan.

      • Anonyymi

        Pitäkää silmänne auki minkalaisia kavereitanne pidätte ystävinänne. Perheellinen poikani kuoli ja juuri hautajaisten jälkeen tämä "parhaisiin" ystäviini kuuluva meni lesken ja lasten pihalle asuntovaunuineen alkoholia mukanaan, tarkoituksenaan käyttää hyväksi pojantyttäriäni, jotka olivat vielä alle 14 vuotiaita. Arvatkaapa oliko linnareissu itellä lähellä.


      • Anonyymi

        Säälitsä sitä paska läjää


    • Anonyymi

      Jeesuksen poikaystävä jammu siltavuori.

    • Anonyymi

      Niin raiskasi ja tappoi pieniä lapsia. Poltti niiden ruumiit ja sillä oli kesämökillään rakennettu vankisellit ja kidutusluola lapsille. Siis selvää presidentinlinnan kunnia kutsuvieraskamaa.

      • Anonyymi

        Persekerhon kunniapresidentti.
        t. annulisti


    • Anonyymi

      Mitä nuori Jammu saattoi tehdä? Vaaasasta syntysin, 30 vuotias 50- luvulla, Isojoki jonkun 130km vaasasta oliko kuorma-autoilija silloin? Olisiko voinut kohdata Kyllikin?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe