Madventures 2

Katsoin tänään Madventuresin ja jäi hirveesti häiritsemään kun oli se matkailija Jonna siellä afrikassa, niin näyttää tutulta mutta en ollenkaan muista oonko nähny telkkarissa, vai olenko tuntenut joskus muuten..Eli onko muille tuttu? Jos ei ole telkussa ollut missään ohjelmassa tai muuta, niin luultavasti olen jotain muuta kautta hänet nähnyt.
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Mietin itekin eilen ihan samaa...Salattujen elämien poistunut Silja Salin se tais olla. Vai olenkohan väärässä...? -Ainakin sen näyttelijän nimi on Jonna, ja vaikutti hiukan samantyyppiseltä..mutta en aivan varmaks pysty sanomaan..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
minulla tuli aivan sama ajatus mieleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllähän se oli salatuista Jonna Keskinen(Silja Salin) taitaa sillekkin toi pössyttely maistua ja varmaan vähän vahvemmatkin aineet oli nimittäin ihan nistin näkönen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
"pössyttely maistua ja varmaan vähän vahvemmatkin aineet oli nimittäin ihan nistin näkönen..." millä tavalla oli nistin näkönen? koska oli ilman meikkiä, oli ruskettunut?
mun mielestä ihan perus matkustavan naisen näköinen. Miksi ei pössyttelis asuuhan hän nykyään vielä Hollanissa. B-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Madventures 2

Katsoin tänään Madventuresin ja jäi hirveesti häiritsemään kun oli se matkailija Jonna siellä afrikassa, niin näyttää tutulta mutta en ollenkaan muista oonko nähny telkkarissa, vai olenko tuntenut joskus muuten..Eli onko muille tuttu? Jos ei ole telkussa ollut missään ohjelmassa tai muuta, niin luultavasti olen jotain muuta kautta hänet nähnyt.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta