Olenko cool?

Minni92

Oon tällänen 92 syntyny muija ja mulla on viis kundii täl hetkel. Kaikki haluu mun kaa kihloihinki jo mut en viel oo päättäny kuka on se oikee.Vanhin niist on 18 ja oon käyny senkaa jo baarissaki. Mutsi ei tykkää et mä seurustelen mut mitä seki sille kuuluu. Mä teen mitä haluun.
Maikatki on must muka nii huolissaa ku oon alkanu polttaa mut eihän se vaarallista oo.
Mä uskallan kulkee minihamees kaupungil ja kirees topis ja korkeis korois.
kamujen kaa kiusataan yhtä nynnyy kun se ei meikkaa!

52

6465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastelija

      sepä hienoa

      • Herkkää

        Idiootti! Minkälaisen maineen kuvittelet saavas?
        18-vuotiaana olet loppuunkäytetty luuska, jota kukaan kundi ei halua.


    • ...

      Et ole cool. Jos olet syntynyt -92, mieti vähän?! Seurustelet täysi-ikäisen kanssa, käyt baarissa ja poltat? Et ole cool, taidat olla joku katuhuora pikemminkin.

      • EDELLISEEN

        Pelkkä pano sä oot vaan. Kundit käyttää sua hyväks. Ja vielä saatanan tyhmä, niinku kaikki jakorasiat yleensäkkin.


    • unfuckingbelievable....

      tää sun stooris oli mauton läppä?! Eihän tollasia pintaliidäntähorobarbeja ole olemassakaan o.O

      jostain syystä ei naurata :/

      • macone

        tuon vitsin aukeaminen tarvii kieroutuneemman huumorintajun...


    • Rammstein91

      olet täys penikka josta tulee yläasteella tosi suosittu jakorasia, sut raiskataan väh. kerran viikos, tuut tekemään elämäs aikana abortteja n. 30 ja sukupuolitaudit päälle.. omapahan on ongelmas kun päätäs uitetaan yläasteella vessanpöntössä.. semmosen tapa meilpäin on ainakin tommosille lutkille.

    • todellakaa

      ...ole cool!! joo ja kiusaatte jotain joka ei meikkaa??daa ei kaikki haluu olla idiootteja teinibimboja jotka meikkaa,käyttää minihametta ja toppia ja esittävät semmosta jota ei oo. kannattais teijänki mennä kotionne miettimään ja karvottumaan ja kasvamaan ja hankkimaan elämä.joo polta vaan tupakkia omatpahan on keuhkos ja siinäpähä saat syövän.ja pane vaan jokaista vastaan tulijaa omapaha on pillus ja omapahan on terveytes et kiitä si ittees ku saat kupan ja kuus muuta. huoraa vaa ja käy baareissa niin paljon ku lystäät.

    • Ankka

      Tämä viesti on ironiaa, ja nyt pidän aiheesta pienen saarnan.

      Nettiforumit ovat hyviä paikkoja opetella tunnistamaan, mikä on ironiaa, huonoa huumoria tai yksinkertaisesti hölmöä valehtelua. Ironia voi parhaimmillaan olla tosi hyvää ja osuvaa ivaa. Aika paljon tietysti riippuu lukijan huumorintajusta ja ironian kohteesta. Jokainen päättäköön itse, mitä tämä viesti on.

      Minun mielestäni teinipellet ovat aika hyviä ironian kohteita. Todennäköisesti kirjoittajalla oli hauskaa. Itse en tästä jaksanut innostua.

      • Ajattelin itse aivan samaa kuin luin tuon aloittajan viestin, että tämä on taas tällainen provo. Ja ironiaakin minusta.

        Mutta kuten sinäkin sanoit niin vaikka kirjoittajalla olis ollu miten hauskaa niin ei nyt jaksa vaivautua edes kommentoimaan sisältöä tarkemmin.


    • f3ria

      hahhah

    • Sammakko.

      Olet ollut tietokoneesi ääressä ja sinulla on ollut tylsää, joten päätit kirjoitella tänne provon.

    • nöpö

      Siis minkä hemmetin takia sä yleensäkkää seurustelet!Mä oon itekki -92 syntyny tyttö ja mehän ollaan molemmat vielä ihan LAPSIA!Kyllä sä kerkeet seurustella myöhemminki.Ja minkä takii te kiusaatte jotai jos se ei meikkaa.En mäkää meikkaa eikä sillä musta oo mitää välii koska yhäkin me ollaan vaan LAPSIA!

      Tiiän et täst varmaanki tulee jotai et kuinka tyhmä mä oon ku ajattelen noin mut ihan sama.Musta me ollaan vielä ihan lapsia ja eikä meiän ole tarkotus ees olla mitään aikuisia ja sillä siisti.

      • sun ikäiseksi (kaikella kunnioituksella), kuulostat fiksulta.


    • johtaja

      Joo oot just cool! Eihän nainen oo mitään jos sillä ei ole oikeen kunnon haaremia!
      vitsi, vitsi...

      • wine

        miten kukaan ees pysty ottaa tätä viestiä tosissaan? Jeesus..


    • oikeassa

      olet ihan oikeassa nöpö kommentistasi! kannattais tämän kirjoittajankin ottaa susta mallia, tunnut olevan tosi järkevä ihminen! mutta enpä oikein silti usko tämän kirjoittajan viestiä yhtään...

    • Tyttönen

      ...Sangen läpinäkyvää tekstiä. Miten edes viitsit suotaa tänne tuollaista ulostetta, voisit edes panostaa. Ei tässä nyt ihan mitään kumisaappaanpohjia olla.

    • amarie

      oot naurettava teinix ja aikamoine pissis.. onpa hienoo käydä baarissa kundien kaa. Et taida välittää kenestäkään kun olet viiden kaa? kihloihi 13-vuotiaana?? heh...

    • iida

      Et uskalla siis kulkee koulussa minihame
      päällä vai? Ihan niin kuin muut ei muka uskaltaisi. Oot 12 v ja poltat tupakkaa. Et näytä kovin viisaskaan olevan kun luulet tupakan olevan cool ja vaaraton. 18 vuotias on sulle liian iso

    • ..........

      kasva aikuseks

    • ankeli

      Ai kun mukava provo. Toivottavasti tällaisia tapauksia ei oikeasti ole edes olemassa. Kuulostaa niin säälittävältä.

      • tuskin totta!!

        samaa mieltä kanssasi.ei kukaan voi olla noin sairaan säälittävä LUTKA(!!!!!!!!!!)


    • raivostunut

      musta sä et ole yhtään cool. ja eihän tommosten kakaroiden kuulu seurustella ainakaan 18 vuotiaiden kanssa.ja miksi kiusaatte jotain tyyppiä siksi kun se ei meikkaa?! mä olen 13 enkä meikkaa eikä kukaan ole tullut huomauttelemaan en ole edes seurustellut ja miksi pidät viittä yhtä aikaa sä oot vaan joku kutosluokkalainen lutka joka yrittää olla aikuinen vaikka on vasta kakru vaikka toisaalta omapahan on elämäs. mutta kun poltat niin en suosittele koska saat keuhkosi täyteen tervaa ja kuolet noin 20 vuotiaana että onnea vaan.p.s eikä muuten tossa iässä tarvii viel päättää kuka on "se oikee"

      • Biatch!!111!!

        eikä muuten tossa iässä tarvii viel päättää kuka on "se oikee"
        Ei niin..Sillä onkin hyvä et on VÄHINTÄÄN viis äijää joille jakaa vuorotellen,niin ei pääse niinQ tylsistymäänkään..Eikähän siinä muu edes oo seukkaamisessa niinQ oleellista, vai quinka..DAA

        xDxDxDxDxDxD=D=D=D=D=D=D=D=D=D=DxDxDxDxDxDxDxDxDxD


      • good-angel-91
        Biatch!!111!! kirjoitti:

        eikä muuten tossa iässä tarvii viel päättää kuka on "se oikee"
        Ei niin..Sillä onkin hyvä et on VÄHINTÄÄN viis äijää joille jakaa vuorotellen,niin ei pääse niinQ tylsistymäänkään..Eikähän siinä muu edes oo seukkaamisessa niinQ oleellista, vai quinka..DAA

        xDxDxDxDxDxD=D=D=D=D=D=D=D=D=D=DxDxDxDxDxDxDxDxDxD

        ...


    • cool

      noups, et ole!

    • wau...

      Miten joku voi ottaa tosissaan noin surkean provon?
      Sulla "minni" taitaa olla hauskaa kun luet jotain aiempia vastauksia!!!

      Älä kiusaa lapsia viesteilläs!!!(joku voi ottaa ne tosissaan)

    • afrodite90

      olet pentu...siis syntyny 92 ja sulla on viis kundia...samaan aikaan?...voi vitun huora jos en nyt paremmin sano.ootkohan ikinä kysyny miltä niistä jätkistä tuntuu...vai tietääkö ne ees toisistaan?ja kihloihin?ootko vittu joku hullu..kihloihin mennään silloin kun on oikeesti joku YKSI ihana ihminen ketä oikeesti rakastaa...ei VIITTÄ!...ja sun äitis on ihan oikeessa vaik et jos oisin sun äiti ni lähettäisin sut johonki parantolaan ja äkkiä!ja kyllä polttaminen on vaarallista...voi vittu sä oot oikeesti tyhmä!tekeekö se ihmisestä nynnyn jos ei meikkaa?...voi vittu nyt kyllä lopetan ennen kun saan oikeesti kohtauksen! voiks noin vittumaisia ihmisiä ees olla olemassa?...kuole pois ni kaikki on ilosia!

    • snow_wolf.89

      Toivottavasti laskit leikkiä kirjoittaessasi tuon!! Sie täytät kolmetoista tänä vuonna, jes oletko pikkusen kovis? Miellä päin on tuommosille pikkuteineille vaikka minkälaisia nimiä, ku niitä ikävä kyllä löytyy täältäki. Kannattaisko miettii mitä oikeesti haluut ja mitä seurauksia tommosesta on sulle itelle? Aikuinen et tuolla menolla ole vielä parikymppisenäkään, aikuiset nimittäin osaa ottaa vastuun ittestään ja muista ympärillään.

    • hahhahahah

      minua säälittää tässä viestiketjussa ne, jotka eivät tajunneet tuon vitsin piilovittuilua. nykyään nuoret eivät tajua ollenkaan piiloviestejä ja sarkasmia. MIKSI? teeveekö tämän on teettänyt? lukekaa enemmän jotain muutakin kuin aku ankkaa niin ehkä ymmärrätte enemmän maailman menosta.

      • aloittaja

        ja viestilläsi haet? niin mikä lienee ironia kohde ja sisältö?


    • hahhhahahahaha

      oot säkin ihan tyhmä!
      turpaa pitäs pistää tommosia!
      pitäkee turpanne kii!!
      yritttää olla nii kovia!
      HUORA sä oot!nii....tajuut sä?

    • !?!

      Väitäks sä et tupakointi ei oo vaarallista? ite oon 92 ja en oo niin TYHMÄ et alkaisin polttaa sun keuhkot menee pilalle ja sä loppujen lopuks TUKEHDUT!!!!

    • macone

      ..ilman muuta olet cool ku osaat noin hyvää läppää heittää...

    • tielmo

      Kylläpä osaa taas naurattaa.

    • muille kuulu!!!

      heh!!feikkkkiiiiiiiiiiiiii

    • Heikompien*Puolella*

      Ootko vähän tyhmä? siis luulet olevasi kova ku kiusaat heikompia! Jos kulkee kireessä paidassa, lyhyessä minihameessa ja käyttää korkkareita, saat aika nopeesti HUORAN maineen. Eikä se todellakaan oo kehumisen aihe! Sitä paitsi jos haluat tietää TUPAKOINTI ON HENGENVAARALLISTA! siitä saa kaikenlaisia tauteja, keuhkot vaurioittuvat... yms...yms...! Onko järkeä seurustella jos ei oikeesti rakasta sitä?!? Seurustelu on nuorten juttu jolloin he testaavat mikä olisi niille se oikea! Elämää varten...
      Enpä oiken usko että olet noin monen kanssa yhtäaikaa, ja että joku olisi pyytänyt sinua kihloihin!

      Miten musta tuntuu, että sä laitoit tänne tälläsen *älyttömän* viestin että näkisit mitä muut vastaa! Ei tollasta juttuu niele kukaan!


      ET TOSIAANKAAN OO COOL VAAN SÄÄLITTÄVÄ, PISSIS!
      ota oppia ja KASVA aikuiseksi. luulis jo tuon ikäsen tajuavan, mutta eihän sille mitään voi jos on henkisesti niin nuori!

      • ronja // lapanen

        kamoon, ihmiset.
        se on trolli.


      • stomp
        ronja // lapanen kirjoitti:

        kamoon, ihmiset.
        se on trolli.

        niinpä, ei tollasia kannatt ottaa tosissaan.Mä repesin muuten tolle viestille=DD


      • !?!

        luuletko että toi oli toi soopa totta? järki käteen jos toi olis totta sauttais kaikki ihan toisella planeetalla!


      • veronicaC

        Hei, olen Veronica. Mä meikkaan. Ja siis mun vaatteisiin kuuluu narutoppi ja minihame. Mulla on niinku ehkä yleensä (ei siis aina) alusvaatteet. Mulla on lävistyksii vaan korvareiät, mut en käytä niitä aina. Seurustelen yhden tyypin kaa (19v, herra ja huora tyyppiä ehkä). Ja luen paljon, joo. Eli se musta. Mutta sä mun mielestä oot aika COOL! Cool. Cool. Sairaan cool. Eli siitä vaan - naiset pysyy seksikkäinä! (Oon ite tosi seksikäs!)


    • emäntä

      Loistavaa huumoria. Jos tämä oli kirjoitettu muussa kuin huumorimielessä niin tärkeintä on se että tuntee itse sisällään olevansa cool.. vaikkei sitä olisi.

      • -taikaa-

        voi hel*etti,sä et ole coolia nähnytkää!
        sä olet säälittävä.
        todellakin.
        viis jätkää, pompotat kaikkia. no huhhu.
        haluut olla cool,mut et oo.
        poltat..voi helvetin helvetti..
        ei oo kyl säälittävämpää näkyny ikinä..
        pukeudut kireisiin vaatteisiin..ku muuta ei keksi..
        kaikki asiat joita tos mainitsit on vaa pelkän suosion haluamist kavereilt!
        ja se on SÄÄLITTÄVÄÄ!


    • Novelle-90

      Ethän sä voi olla tosissas? Sä et nimittäin TODELLAKAAN ole cool. Hakeutuisin terapeutille sinuna. Onnea elämään.

    • ^juurikasfani^

      No itse asias oon sitä mieltä et oot jo nyt loppuunkäytetty luuska!! Ja mä tiiän ettei toi kirjotus ollu totta niin toi on aika loukkaavaa ees kirjottaa tollasta vitun huora-!!

    • mää vaan

      ei oo provo ei...

      tai sitten oot vaan oikeesti vajaa.

    • teini(kö)?-91

      ootko kenties vähä tyhmä?kannattais lopettaa se v*tun tupakointi ja ensinnöäkin mieti nyt niit jätkii v*ttu saat niilt turpaas jos jäät kiini tost jätkilles!et todellakaan oo cool...vaan v*tun tyhmä!!!

      • minä

        Kylläpä teineillä taas v-sanat lentelee... HyiHyi.


    • DmD92

      No et oo. Mikset hei mee sen kundis/kundienkaa sänkyy. Hei jos leikkisit et olisit viel pieni etkä niinkään iso. Jos nyt ees koko juttu oli totta koska kuka 18 w alkais 92????? Varmaa joku vammaiskodista. En siis mitenkään hauku ketään vaimmaiseksi.

    • Riukka

      Provo! Blah. -.-

    • Suvi15w

      mikä sä kuvittelet olevas??! mä kyl tiiän et sä puhut tossa paskaa mut järki käteen! tiiäksä vitun pentu mitä ees kihloihin menemin meinaa? sä saat ihanan maineen kuun meet ylä-asteellee..tollanen vitun jakorasia jakamasssa pillua kaikille!! ja tiesiks muuten sen EI BAAREIHIN VOI MENNÄ JOS ON ALLE 18VEE!!!!!! vitun lutka ja tyhmä samaan aikaa!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe