Missä paras lounaspaikka?

Herkkusuu-76

Olen täysin helsinkiläinen ja Helsingissä töissä keskustan tuntumassa ja pääsen kyllä tunniksi lounaalle päivittäin. MISSÄ ON PARAS LOUNASPAIKKA ?

Olen asunut ikäni(28v) Hesassa ja en tiedä sitä vieläkään. Täytyis olla todella tuhdit annokset, mielellään seisovaa pöytää.

Minun nälän määrästäni kertoo se, että hirmu nälkään menee 4 Big mac ateriaa( 4xBM,4 x cola, 4 x ranskalaiset).

Olen kylläsynyt hienohelma paikkoihin, joissa tarjoilijat kumartaa ja annokset on pieniä. En oikeestaan tartte asiakaspalvelua juurikaan, mutta annokset saisivat olla tosi isoja!

Ainoa paikka on RAX family, mutta sekin alkaa kyllästyttää. Monet haukkuu Raxin pitsoja,mutta on ne kyllä perempia kuin erään tunnetun nimeltä mainitsemani "pizzerian" pizzat. Ja limu ei lopu kesken =)

sis, kertokees missä saa mahan täyteen 10 eurolla.

12

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertsa

      Itse olen käynyt syömässä Pizzaa Sky Pizzassa Annankadulla, siinä melkeen Feverin vieressä. Sieltä saa päivän pizzan (maukas!!!) ja limun vitosella joten ainakin osan nälästä saa tyydytettyä sillä, tosin pizzat ovat melko ohuita mutta leveitä joten ne eivät täytä tavallista pizzaa paremmin kun taikinaa ei ole niin paljoa. Minulla lähtee sopivasti tuolla nälkä, tosin olenkin melko pieni ja en jaksaisi syödä kuin korkeintaan kaksi Big Mac ateriaa yhtä menoa, jos sitäkään. Joskus sai Hesessä kaksi juustoateriaa vitosella ja niiden syömisessäkin oli jo tekemistä.

    • ahmattikans

      keskustassa olla vähän kehnommin.
      teboil itäväylä seisova 6.80 2-3 ruokalajia hyvää.hotelli haagan lounas ravinteli seisova
      monta laatua 7,50 tosi hyvää.
      cap horn lauttasaari .pieni kuppila seisova 6.50
      intialainen kokki mun suosikki paras.
      mee nyt ensin syömään noi konkurssiin.

      • buffetti

        Seisova pöytä ja ihan täys herkkuja. Muistaakseni maksaa 8euroa johon sisältyy ihan kaikki alkusalaateista,pääruuista.,jälkkäreihin.


      • käynyt
        buffetti kirjoitti:

        Seisova pöytä ja ihan täys herkkuja. Muistaakseni maksaa 8euroa johon sisältyy ihan kaikki alkusalaateista,pääruuista.,jälkkäreihin.

        Ravintolan nimi on Bar 52 eikä sillä ole mitään tekemistä edesmenneen Piafin kansssa. Totta on että Seisova pöytä on laaja ja laadukas, kaikille jotain. Hinta-laatu suhde todella kohdallaan. Mukava vanha interiööri. Silloin tällöin poikkean.


    • Siansyöjä

      Miksi hyvä nälkä täytyy pilata pullaa ahmimalla??

    • eriasia

      Miksi aloittaja kysyy parasta paikkaa, jos kerran mättöä haluaa ?

    • joskus.näin

      Itse yllätyin positiivisesti Virgin Oil:in lounaspöytään. Suosittelen.

    • piennapostaja

      Paljo alottajalla painoa...? Tai 2 vatsaako omistaa?
      T: pien muija.
      Ps. ite eläisin tolla määrällä 3 päivää.

      • uroskomea

        Mis asut?? =P~


      • piennapostaja
        uroskomea kirjoitti:

        Mis asut?? =P~

        Kainuus. Ja olen joo vapaa, mutta matka etelään aika pitkä.


    • Staditar6.polvessa

      Juu, Hesassa asunut koko ikänsä!
      Hesa nimeä käyttävät vain junantuomat/ landepaukut. Ei millään pahalla, mutta kaikki vaan paistaa läpi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe