Kalju nainen

Laura

Mitä mieltä olet kaljuista naisista? Olisitko valmis itse kokeilemaan?

Minä olen sitä mieltä, että kalju sopii aika monille naisille. Itsekin olen vakavasti harkinnut kokeilla tässä kesän kynnyksellä.

72

7008

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on että

      kalju nainen on joko lesbo tai malli. tai veronica :D

    • nainen
      • gdk

        leikaa kaljut on ihanii varsinki naisil ne on sexyjä!!


      • ................

        Juu mutta ei se sen kaljun _takia_ ole hyvännäköinen... Vaan siitä _huolimatta_.


      • zapotah
        gdk kirjoitti:

        leikaa kaljut on ihanii varsinki naisil ne on sexyjä!!

        ootko kokeillu?


      • ahonentiia
        gdk kirjoitti:

        leikaa kaljut on ihanii varsinki naisil ne on sexyjä!!

        Minulla on 9millimetrinen musta siili ja paäinvastoin kunkoko maailma, itse pidän tästä. Eräs kampaaja sanoi minulle kerran kaljun pukeven minua ja pakkohan sitä oli kokeilla. En aio enää kasvattaa pitkiä hiuksia takaisin. Olen vain kyllästytnyt selittelemään hiuksettomuutta tuntemattomille ihmisille, jotka tulevat utelemaan miksi hiukseni ovat tälläiset. Miksi siihen tarvittaisiin joku syy?


    • linda

      kaljut naiset näyttää lähes poikkeuksetta stereotypialesboilta. tämä on vain mun mielipide, mutta jos on kalju niin pitäisi olla harvinaisen kaunis kasvojen luusto, joutsenkaula ja kaunis niska. muuten näyttää ylempänä mainitulta

      • lepakko tosin olen

        Leikkaa ihmeessä jos sinulla on kaunis kallon muoto, esim Sinead O`Connor on esimerkki kauniista kaljusta naisesta! En tosin tiedä millainen tukka hänellä tällä hetkellä on.


      • minä
        lepakko tosin olen kirjoitti:

        Leikkaa ihmeessä jos sinulla on kaunis kallon muoto, esim Sinead O`Connor on esimerkki kauniista kaljusta naisesta! En tosin tiedä millainen tukka hänellä tällä hetkellä on.

        Tämä on kyllä niin henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni.Itse en näe kaljuja naisia kovinkaan kauniina.Kauneus lähtee hiuksista.(Tälläinen sanonta on ja sopii minun mieltymyksiini :) )


    • kaljunainen

      ja mielestäni kalju on ihan mukava naisella, tosin ihmiset pelkää kaljuutta, mutta oma asiaha se on.

      Mä jouduin kylläkin leikkaamaan olosuhteiden pakosta, koska mulla oli rastat ja halusin niistä eroon, mutta on tää toosi kiva siltiki :)

      Aion pitää ainakin koko kesän kaljuna...

      • mulla

        Mullakin oli rastat ja halusin niistä eroon -> vedin kaljuksi ja aion pitää ainakin kesän yli. Siistiä ja helppoa! :)


      • konekivääri

        kuinka pitkät ne sinun rastat oikein on? Rastat voi myös suoristaa.


      • eieieiei

        Voi olla ehkä bilogisesti meissä se kaljuuden pelko, koska nuorella ihmisellä hiusten lähtö on merkki sairaudesta. Luulen, että lapseni olisi kauhuissaan, jos vetäisin kaljuksi, eikä toipuisi kuukausiin, ennen kuin tottuisi. Ehkä juuri tuosta biologisesta syystä, on muutenkin aina nypläämässä rentoutuakseen joko minun tukkaani tai omaansa.


    • pitkät hiukset

      Olisin valmis kokeilemaan kaljua, jos joku maksaisi minulle siitä.

      • -------

        Kukakohan olis niin tyhmä, että maksais sulle hiustes leikkaamisesta....dorka!


      • 10+1

      • MinttuK

      • kaljuksi
        MinttuK kirjoitti:

        Onkohan Suomessa vastaavia ja löytyisikö vapaaehtoisia? Itse voisin luopua hiuksistani esim. 500 eurosta.

        Videossa mainittu osoite: http://www.thehairtrader.com/


      • mo

        mä maksan 100 000. Oikeesti


      • kaljuksi jes....
        MinttuK kirjoitti:

        Onkohan Suomessa vastaavia ja löytyisikö vapaaehtoisia? Itse voisin luopua hiuksistani esim. 500 eurosta.

        saat 1000 euroa, jos annat hiuksesi, mutta, jos saan leikata ne itse, saat 2500 euroa. Tosi on


    • mies itse

      Kaljut naiset on tosi kauniita, harmi vaan että yleensä sellaiset jotka ajavat kaljuksi kuuluvat johonkin ääriryhmään, tai ainakin käyttävät voimakkaita meikkejä ja/tai lävistyksiä. Niiden meikkien jälkeen ei ne sitten enää kauniita olekaan.

    • ....

      En pidä erityisen viehättävänä, mutta joillakin ihan ok. Pitää olla hyvä kasvojen luusto ja kallonmuoto että sopii.

    • haarakonttoristi

      Ihan vain henk.kohtaisista vittuuntumissyistä itseeni. Kampaaja joka ajeli pääni kaljuksi kehui kaunista pään muotoani ja täytyi myöntää itsekin ettei se ollut yhtään hassumman näköinen minulla tuo kalju. Minulla on hoikka kaula ja sirot kasvonmuodot joten en usko näyttäneeni ainakaan miltään lesbolta tai vastaavalta. Annoin hiusten kasvaa takaisin omia aikojaan eli en pitämällä pitänyt kaljua pidempään koska päätä paleli jatkuvasti ja se oli hyvin epämiellyttävää.

      • Tiia32

        Suostuiko kampaajasi suorilta ajamaan sulle kaljun vai pitikö suostutella? Mun piti vaihtaa kampaajaa, koska omani ei suostunut ajamaan mulle siiliä. Uusi kampaaja on saanutkin sitten ajaa siilin mulle useamman kerran. Välillä olen antanut myös poikaystävän ajaa, jos sellainen on sattunut olemaan. :)


      • minavaan22
        Tiia32 kirjoitti:

        Suostuiko kampaajasi suorilta ajamaan sulle kaljun vai pitikö suostutella? Mun piti vaihtaa kampaajaa, koska omani ei suostunut ajamaan mulle siiliä. Uusi kampaaja on saanutkin sitten ajaa siilin mulle useamman kerran. Välillä olen antanut myös poikaystävän ajaa, jos sellainen on sattunut olemaan. :)

        Mulla kävi samoin, piti vaihtaa kampaajaa, jotta pääsin hiuksistani eroon.


      • haarakonttoristi
        Tiia32 kirjoitti:

        Suostuiko kampaajasi suorilta ajamaan sulle kaljun vai pitikö suostutella? Mun piti vaihtaa kampaajaa, koska omani ei suostunut ajamaan mulle siiliä. Uusi kampaaja on saanutkin sitten ajaa siilin mulle useamman kerran. Välillä olen antanut myös poikaystävän ajaa, jos sellainen on sattunut olemaan. :)

        kyselemättä sen enempiä. Kyse ei ollutkaan mistään vakikampaajasta vaan menin lähimpään mahdolliseen parturi-kampaamoon. Kampaaja oli about 60-vuotias, elämää näkenyt ja kokenut ihminen. Ehkä se vaikutti jossain määrin kohteluun.


      • Tiia32
        haarakonttoristi kirjoitti:

        kyselemättä sen enempiä. Kyse ei ollutkaan mistään vakikampaajasta vaan menin lähimpään mahdolliseen parturi-kampaamoon. Kampaaja oli about 60-vuotias, elämää näkenyt ja kokenut ihminen. Ehkä se vaikutti jossain määrin kohteluun.

        Oletko suunnitellut kaljua uudelleen?


      • haarakonttoristi
        Tiia32 kirjoitti:

        Oletko suunnitellut kaljua uudelleen?

        vaikka mitta on totaalisen täynnä näistä voikukanhahtuvaakin ohuemmista, puolipitkistä hiuksista jotka on pakko pitää ponnarilla tai muuten joku julkisivulautakunta tai vastaava antaa huomautuksen. Hiukseni ovat (omasta mielestäni) niin järkyttävät ettei olisi isokaan menetys ajella vaikka uudelleen kaljuksi. Olisi kylläkin aika rasittavaa työpaikalla selitellä ihmisille, että mitenkäs nyt näin kävi - että kaljuksi. Tilauksessa on yksi pitkähiusperuukki josta luulen saavani edes ensiapua tähän hiuspotutukseen.


      • hiuksetkuntoon
        haarakonttoristi kirjoitti:

        vaikka mitta on totaalisen täynnä näistä voikukanhahtuvaakin ohuemmista, puolipitkistä hiuksista jotka on pakko pitää ponnarilla tai muuten joku julkisivulautakunta tai vastaava antaa huomautuksen. Hiukseni ovat (omasta mielestäni) niin järkyttävät ettei olisi isokaan menetys ajella vaikka uudelleen kaljuksi. Olisi kylläkin aika rasittavaa työpaikalla selitellä ihmisille, että mitenkäs nyt näin kävi - että kaljuksi. Tilauksessa on yksi pitkähiusperuukki josta luulen saavani edes ensiapua tähän hiuspotutukseen.

        Voisitko harkita, että antaisit minun ajaa sinulle kaljun, jos siihen päädyt esim sitten kun saat sen peruukin? Voisin harjoitella samalla leikkaustekniikoita ja sinä säästäisit parturimaksun. Laita postia, jos kiinnostuit: hiuksetkuntoon(at)luukku.com


      • haarakonttoristi
        hiuksetkuntoon kirjoitti:

        Voisitko harkita, että antaisit minun ajaa sinulle kaljun, jos siihen päädyt esim sitten kun saat sen peruukin? Voisin harjoitella samalla leikkaustekniikoita ja sinä säästäisit parturimaksun. Laita postia, jos kiinnostuit: hiuksetkuntoon(at)luukku.com

        että olet jostain Etelä-Suomesta. Minä asun aivan toisella puolella Suomea. Varmaan löydät lähempääkin koepäitä kaljuiksi ajeltaviksi.


      • hiuksetkuntoon
        haarakonttoristi kirjoitti:

        että olet jostain Etelä-Suomesta. Minä asun aivan toisella puolella Suomea. Varmaan löydät lähempääkin koepäitä kaljuiksi ajeltaviksi.

        Mistäpäin olet?


      • jr
        Tiia32 kirjoitti:

        Suostuiko kampaajasi suorilta ajamaan sulle kaljun vai pitikö suostutella? Mun piti vaihtaa kampaajaa, koska omani ei suostunut ajamaan mulle siiliä. Uusi kampaaja on saanutkin sitten ajaa siilin mulle useamman kerran. Välillä olen antanut myös poikaystävän ajaa, jos sellainen on sattunut olemaan. :)

        tiedoks sulle, et jos mä oisin kampaaja, mä ajaisin sut kaljuks ilman maksuu, milloin vain. Mitä sun poikaystävä sano sun ajeluun?


      • mo
        Tiia32 kirjoitti:

        Suostuiko kampaajasi suorilta ajamaan sulle kaljun vai pitikö suostutella? Mun piti vaihtaa kampaajaa, koska omani ei suostunut ajamaan mulle siiliä. Uusi kampaaja on saanutkin sitten ajaa siilin mulle useamman kerran. Välillä olen antanut myös poikaystävän ajaa, jos sellainen on sattunut olemaan. :)

        jos oisin kampaaja, mä leikkaisin sulle kaljun ilman maksuu, milloin vain. Muuten mitä sun poikakaveri sano sun ajelemiseen?


      • for you
        minavaan22 kirjoitti:

        Mulla kävi samoin, piti vaihtaa kampaajaa, jotta pääsin hiuksistani eroon.

        miks ajelit hiukses???


      • pelinainen
        haarakonttoristi kirjoitti:

        kyselemättä sen enempiä. Kyse ei ollutkaan mistään vakikampaajasta vaan menin lähimpään mahdolliseen parturi-kampaamoon. Kampaaja oli about 60-vuotias, elämää näkenyt ja kokenut ihminen. Ehkä se vaikutti jossain määrin kohteluun.

        jos saan kysyy, niin miten olit vittuuntunu ittees? Kuinka pitkät hiukset sul oli silloin? Ja oliko tää 60 kampaaja, joka ajeli sut kaljuks ollessasi kolmikymppinen?


      • kalju nainen

        Olen ollut kalju moneenkin otteeseen. Ensimmäisen kerran olin parikymppinen kun lantion ale ulottuvat hiukset saivar lähteä. Kampaaja, joka ne ajeli, kehui kaunista päänmuotoani. Häntä kylläkin vähän arvelutti uskallanko luopua pitkistä hiuksistani, mutta kun sanoin hänelle, että ajele ne pois, niin hän tarttui kutreihini ja alkoi leikelemään niitä. Poistuin kampaamosta huppu päässä. Toisen kerran hiukseni ajeltiin kun olin muistaakseni 26-vuotias. Silloin minulla oli jo poikaystävä, joka jumaloi hiuksiani ja hän aina paijaili niiitä sängyssä. Henkilökohtaisista vittuuntumis syistä itsseni, annoin hänelle sakset ja partaveitsen ja sanoin, että ajele pääni kaljuksi. Aluksi hän ei missään nimessä suostunut, mutta kun korotin ääntäni niin hän tippa silmässä ajeli ne. Olen aina ottanut ajellut hiukseni talteen. Kolmannella kerralla taisin olla 33 kun ajelutin pääni. Hiukseni ulottuivat silloin perseeseen saakka. Silloin minulla meni töissä huonosti ja hiukseni olivat niin karmean näköiset ja huonokuntoiset ettei ollut suurikaan menetys ajella niitä. Kun menin lähikampaamoon ja sanoin, kampaajalle, joka oli nuori nainen, että ajele hiukseni ja näytin hänelle hiuksiani. Hän ei missään nimessä suostunut ajelemaan hiuksiani. Menin kotiin ehdotin samaa pikkuveljelleni, joka suostui heti ajelemaan ne. Hän otti sakset partaveitsen ja pyysi minua istumaan. Hän otti käteensä hiuksia ja pätkäisi ne. Lopuksi hän kuiskasi minulle, että rohkea tyttö ja antoi suukon päähäni. Minulle tuli silloin kyynel poskelle. Nykyään minulla on alaselkään ulottuvat hiukset ja en ole nyt lähiaikoina ajelemassa niitä. Minulla ei ole mitään kaljuja naisia vastaa, jos kaunis pään muoto ja sirot kasvon muodot niin suosittelen ajelemista. Tottakai se on jokaisen oma valinta.


      • ex kalju

        Haarakonttoristi oot mun idoli! Teit mielestäni todella rohkean valinnan, kun ajelit pääsi. Itse tein päätöstä aika kauan. Mutta lopulta päätin ajella pääni. On se kumma kun jotkut kampaajat eivät millään suostu ajamaan kaljuksi. No sitten kun olin kysellyt muutamasta kampaamosta, että ajelisivatko he pääni, menin kotiin pettyneenä. Siellä oli onneksi pikkuveljeni, joka katseli tv:tä. Riuhtaisin häneltä kaukosäätimen ja suljin tv:n. Kysyin häneltä, että haluaisiko hän ajella pääni. Hän mietti hiukan ja suostui. Hän pyysi minua istumaan ja haki sakset ja koneen. Tämän jälkeen hän aukaisi kampaukseni ja silitteli niitä. Sitten hän jakoi ne kolmeen osaan pätkäisi ne yksi kerrallaan. Lattialla oli iso hiusvuori. Kun hiukseni olivat lyhyet, hän otti koneen ja viimeisteli kaljuni. Kaikilla joilla on kaunis päänmuoto niin suosittelen kaljua.


    • farfallina

      Pään muotoni olisi hyvä. Vaan kun se on aivan litteä takaraivosta! Tämä on aika monen suomalaisen ongelma muuten? Liekö rotu-kysymys, meillä EI useimmilla ole Nuubialaista takaraivoa. :( Saisiko rakaraivoon silikoni-implanttia!?

      • minavaan22

        Farfallina: oletko nainen vai mies?


    • marina35

      Olen viimeiset ainakin 5 vuotta ajanut kesäkaljun. Ensin ajoin piilokaljun eli hiukset ajettiin kaljuksi noin korvien yläosaan asti ja päälle jätettiin pitkät. Sitten tein ponnarin pään päälle kun oli kuuma. Myöhemmin olen sitten vetänyt kaikki pois aina alkukeästä ja antanut taas kasvaa talven yli. Kätevää :)

      • pizza-kebab

        yep, mut miks et jättäny sitä piilokaljuu?


    • -----

      Näyttää aika extremeltä. Harva uskaltaa, sillä kalju mielletään enemmän miesten jutuksi.

    • pjoo

      Joillekin tosiaan sopii ja voisin itsekin kokeilla, jos pääni ja kasvojeni muoto ja koko olisi sopivampi kaljuun.

      • yöksistä

        yök...


      • bald is beautiful

      • Tintti30
        bald is beautiful kirjoitti:

        Kyllä kalju sopii naiselle:

        http://www.youtube.com/watch?v=4tzmgiWZh1M

        Kalju sopii myös naisille. Itsekin olen vakavasti harkinnut. Ehkä sitten ensi keväänä. :) Onko kellään muulla vastaavia suunnitelmia? Voitais perustaa kaljupäänaisten kerho. :)


      • zapotah
        Tintti30 kirjoitti:

        Kalju sopii myös naisille. Itsekin olen vakavasti harkinnut. Ehkä sitten ensi keväänä. :) Onko kellään muulla vastaavia suunnitelmia? Voitais perustaa kaljupäänaisten kerho. :)

        kuinka pitkät sun hiukset ny on?


    • Mimmi.

      itse olen harkinnut samaa ja pitkään saada vahvemmat, paksummat ja vähän enemmän hiuksia jne.

      Mutta.. joku siinä kuitenkin estää sen tekemästä, en varmaa kehtaa kavereitakaan nähdä kaljuna.
      Minulla pitäisi olla hyvä syy, miksi tekisin sen. esim. menen inttiin xD tai hmm.. joku rooli niinku Demi Moorella tai saan maalia hiuksiini joka ei lähde millään jne..

      Ajattelin jos menis ulkomaille, ajelisin pään ja tulisin takasin suomeen, kun on hiukset edes jonkun verran kasvanu. ;D

      Toisaalta, voishan sitä olla puoli kalju sitten. Mutta joo teen sen kuitenkin joskus.

      • kalju on kaunis

        > Minulla pitäisi olla hyvä syy, miksi tekisin sen.

        Hyväntekeväisyys. Ulkomailla tuo on hyvin yleistä. Kerätään rahaa esmi. syöpää sairastavien lasten hyväksi. Katso aiempi viesti Tara Wheeleristä.

        Esim. http://www.stbaldricks.org/


      • hiuksetkuntoon

        Voisitko harkita "harjoituspääksi" tulemista pientä korvausta vastaan? Voisit sitten vaikka lahjoittaa hyväntekeväisyyteen saamasi palkkion. Ota yhteyttä: hiuksetkuntoon(@)luukku.com

        Niin ja jos joku muukin kiinnostui, niin yhteyksiä vaan. :)


      • youtube

        mä voisin ruveta sun henk.koht kampaajaks. Ei maksa mitään jos sopii?


      • jiro

        mä suosittelen sulle mimmi tota sun suunnitelmaa:)


      • eiymmärräfetissejä
        youtube kirjoitti:

        mä voisin ruveta sun henk.koht kampaajaks. Ei maksa mitään jos sopii?

        Miten miehet onnistuvat olemaan välillä näin kuvottavia. Mikä hyvänsä aihe ja varmasti löytyy joku fetisti, eikä siinäkään mitään, mutta sitten pitää täällä namusetämäisesti ehdotella. Yöh. Eikö sitä ehdottelua mitenkään voi hoitaa jotenkin vähemmän kuvottavasti, reippaasti edes?


    • ----

      Hirveä

    • konekivääri

      milloin ajattelit vetää kaljuksi? Kuinka pitkät hiukset sinulla on nykyään?

    • kampaaja nro1

      laura, kuinka pitkät sun hiukset on?

    • !

      -Hei! No suoraan sanottuna en pidä naisena siitä ajatuksesta, että olisin kalju... Ja hei, miettikää nyt esimerkiksi jotain Jessica Albaa tai Scarlett Johanssonia; he ovat kauniita ja heillä on kauniit hiukset, tuskin näyttäisivät enää samalta kaljuina... Näkihän sen Britney Spearsistakin... Kyllä naisille sopii hiukset päähän! (Jokaiselle.) Ainakin mun mielestäni.

    • kuin...

      ei päätä lainkaan :D

      • rintasyöpä

        parempi hiukseton pää tai vaihtoehtona kuolema,( siis syöpä ja hoidot).


      • lolx
        rintasyöpä kirjoitti:

        parempi hiukseton pää tai vaihtoehtona kuolema,( siis syöpä ja hoidot).

        kyl mä mielummin menisin hoitoihin, joissa todennäköisesti hiukset lähtee kun kuolisin. Oot sä rintasyöpä ollu hoidoissa kun sun nimimerkki on rintasyöpä?


      • :(
        rintasyöpä kirjoitti:

        parempi hiukseton pää tai vaihtoehtona kuolema,( siis syöpä ja hoidot).

        Itselläni todettiin rintasyöpä vuosi sitten. Minulla oli ollut sitä ennen koko ikäni pitkät hiukset (peffan alapuolelle). Minulta kysyttiin haluanko sädehoitoon ai luovutanko oikean rintani. Sanoin, että haluan sädehoitoihin. No sädehoitoja kesti puoli vuotta. Jokaisen sädehoidon jälkeen päästäni tippui satoja hiuksia. Kun sädehoidot sitten vihdoin loppuivat, oli syöpä voitettu. Kun katsoin kotona itseäni peiliin, pirskahdin itkuun. Hiusrajani oli noussut otsalla ja hiusteni alla oli kaljuja kohtia. Hiukseni olivat erittäin kärsineen näköisiä ja huonokuntoisia. En kestänyt enään siispä etsin veljeni käsiini ja sanoin, että ajele pääni. Hän otti koneen ja ajeli hiukseni. Mnua itketti pitkään tämän operaation jälkeen. Nykyisin omistan hartioiden alle ulottuvat hiukset.


      • 7+1=?
        :( kirjoitti:

        Itselläni todettiin rintasyöpä vuosi sitten. Minulla oli ollut sitä ennen koko ikäni pitkät hiukset (peffan alapuolelle). Minulta kysyttiin haluanko sädehoitoon ai luovutanko oikean rintani. Sanoin, että haluan sädehoitoihin. No sädehoitoja kesti puoli vuotta. Jokaisen sädehoidon jälkeen päästäni tippui satoja hiuksia. Kun sädehoidot sitten vihdoin loppuivat, oli syöpä voitettu. Kun katsoin kotona itseäni peiliin, pirskahdin itkuun. Hiusrajani oli noussut otsalla ja hiusteni alla oli kaljuja kohtia. Hiukseni olivat erittäin kärsineen näköisiä ja huonokuntoisia. En kestänyt enään siispä etsin veljeni käsiini ja sanoin, että ajele pääni. Hän otti koneen ja ajeli hiukseni. Mnua itketti pitkään tämän operaation jälkeen. Nykyisin omistan hartioiden alle ulottuvat hiukset.

        Ei kai sädehoito vie hiuksia vaan sytostaattihoito?


    • :-:-:
    • szgdfhjkglöä

      Joillekin sopii, kuten Sinead O'Connor, mutta minulle ei ikimaailmassa.

      Hesarissa joku nainen valitti muutama kuukausi (?) sitten kuinka tuntemattomat ihmiset tulevat kommentoimaan kaljua päätä kuin se olisi maailman ihme.

      • Ritu30

        Onko kukaan tänä kesänä ajanut kaljua tai siiliä? Itse suunnittelen siiliä. :)


      • abez
        Ritu30 kirjoitti:

        Onko kukaan tänä kesänä ajanut kaljua tai siiliä? Itse suunnittelen siiliä. :)

        kuinka pitkät hiukset sul on nyt? Jos sust tuntuu se oikeelta niin anna mennä vaa. Mä voin ajaa sulle siilin jos haluut :D


      • Riitu30
        abez kirjoitti:

        kuinka pitkät hiukset sul on nyt? Jos sust tuntuu se oikeelta niin anna mennä vaa. Mä voin ajaa sulle siilin jos haluut :D

        Pari viikkoa sitten menin kampaamoon ja pyysin ajelemaan hartiapituiset hiukset siiliksi (2mm). Täysin oikea ratkaisu näillä helteillä. Suosittelen :)


      • ././././.
        Riitu30 kirjoitti:

        Pari viikkoa sitten menin kampaamoon ja pyysin ajelemaan hartiapituiset hiukset siiliksi (2mm). Täysin oikea ratkaisu näillä helteillä. Suosittelen :)

        Liityitkö Face Worldiin ?

        http://www.faceworldfaceoff.com/


    • kaljutar

      Itse ajelin pääni pari päivää sitten. Syynä huonokuntoinen päänahka rastojen jäljiltä ja pitkä aikainen ajatus "joskus sitten".

      Omasta mielestäni kun katsoin ekan kerran peiliin olin ihan susiruma. Ajattelin että nyt tuli tehtyä emämoka. Mutta en ole päin näköä saanut mitään muuta kuin positiivista palautetta pääni muodosta ja kaulani siroudesta. Nyt sitten olen pikku hiljaa alkanut hyväksyä kaljuani : ---)) kohta ehkä uskallan ilman pipoa jo ulos, tänään oli puolivoitto, ilman pipoa töissä ! en toki väitä että kukaan ei ajattelisi minut nyt olevan ruma, mutta minulle on tärkeintä että läheiseni eivät katso kieroon. Ja kyllä se tukka kasvaa.

      • (-)

        Riippuu missä on töissä? Jossain toimistossa voi mennä, mutta entä jos töissä asiakaspalvelutehtävissä vaikka myyjänä tavaratalossa.
        Miten työnantaja esimerkiksi suhtautuu?


    • Kaljukki

      Kalju voi olla kaunis jos se sopii henkilölle ja erityisesti hänen luonteelleen. Tulee kyllä "iso fallos " mieleen varsinkin jos naisella ei ole mitään oikeaa sanottavaa mistään, ainoastaan itsensä esittely. Heillä ei tunnu olevan mitään muuta sanottavaa kuin se miltä he itse näyttävät eri asennoissa ja eri ilmeillä ( usein korostetusti ikään kuin joku seksilelu) Kun sen kaljun pään sisällä ei ole mitään muuta kuin minä itse, kalju nainen on äärettömän ruma.
      Kaunista se on silloin kun kaljuun ei ole itseisarvo. Tänä päivänä ihmiset ottavat kuvia itsestään ja levittävät niitä sosiaalisessa mediassa saadakseen ihailua ja hyväksyntää. Vaikuttaa siltä että todellinen elämä ja tunteet kaikkoavat kauas reaalimaailmasta. Kilpaillaan ainoastaan näkyvyydestä js siitä montako hyväksyvää sydäntä tai peukutusta saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe