virolainen mies

ruusunnuppu

Mistä löytäisin itselleni virolaisen miehen? Ne on niin ihania, kilttejä, ahkeria ja osaavat arvostaa naista.

45

8940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      ei muuta kuin lahden toiselle puolelle metsästämään! ;) miehisiä miehiä, joilla on käytöstapoja

    • ent.salarakas

      Etkö tiennyt että hyvän miehen löytäminen on aina vaikeaa ?

      Monet ulkomaalaiset eivät lähde suomalaisten matkaan, koska ovat kuulleet että Suomessa on ns tasaarvo lait voimassa.

    • kehno

      Mikä läppä, ei ole virolainen tuollainen.

      • ruusunnuppu

        Tottakai virolainen mies on sellainen, ihan niinkuin suomalainenkin mies. Asia vaan on niin että haluan siltikin virolaisen miehen. Mutta eipä tainnut tästä foorumista pahemmin vinkkejä löytyvän... Kyllä se on varmaan lähdettävä Tallinnaan asti kun ei Suomesta tunnu löytyvän...


      • spp
        ruusunnuppu kirjoitti:

        Tottakai virolainen mies on sellainen, ihan niinkuin suomalainenkin mies. Asia vaan on niin että haluan siltikin virolaisen miehen. Mutta eipä tainnut tästä foorumista pahemmin vinkkejä löytyvän... Kyllä se on varmaan lähdettävä Tallinnaan asti kun ei Suomesta tunnu löytyvän...

        Mutta ensiksi täytyy päästä nykyisestä vaimosta eroon :),meilläpäin on tapana että naiset tekee lähes kaikki kotona tapahtuvan työn(ruuanlaitto,siivous,lapsien hoito yms),eli ole tarkkana kun virolaista miestä olet etsimässä,itse täällä suomessa olen asunut 13 vuotta ja täällä asiat ovat pääsääntöisesti päinvastoin eli mies tekee kaiken ja nainen huutaa ja lepää sohvalla,juuri sen takia kävin oman puolison etsimässä entisestä kotimaasta ja tyytyväinen olen ollut.


      • isu!
        spp kirjoitti:

        Mutta ensiksi täytyy päästä nykyisestä vaimosta eroon :),meilläpäin on tapana että naiset tekee lähes kaikki kotona tapahtuvan työn(ruuanlaitto,siivous,lapsien hoito yms),eli ole tarkkana kun virolaista miestä olet etsimässä,itse täällä suomessa olen asunut 13 vuotta ja täällä asiat ovat pääsääntöisesti päinvastoin eli mies tekee kaiken ja nainen huutaa ja lepää sohvalla,juuri sen takia kävin oman puolison etsimässä entisestä kotimaasta ja tyytyväinen olen ollut.

        Eikös se ole yleensä anoppi, joka nuo hommat tekee Virossa? Näin ainakin tuttavapiirissäni, yksikään nuori nainen ei kotona kokkaile tai lapsiaan itse hoida. Onneksi kaupassa myydään sianlihaa ja perunoita valmiina, itse pitää lisätä vain kilo suolaa...


      • ainakin
        spp kirjoitti:

        Mutta ensiksi täytyy päästä nykyisestä vaimosta eroon :),meilläpäin on tapana että naiset tekee lähes kaikki kotona tapahtuvan työn(ruuanlaitto,siivous,lapsien hoito yms),eli ole tarkkana kun virolaista miestä olet etsimässä,itse täällä suomessa olen asunut 13 vuotta ja täällä asiat ovat pääsääntöisesti päinvastoin eli mies tekee kaiken ja nainen huutaa ja lepää sohvalla,juuri sen takia kävin oman puolison etsimässä entisestä kotimaasta ja tyytyväinen olen ollut.

        jäisin mielelläni kotiäidiksi, jos vain taloudellinen tilanne antaisi myöden.
        En välittäisi niin mitään omaa uraputkea rakennella. Olisin onnellinen kotona lasten kanssa ja hellisin rakkaan mieheni piloille.. :)


      • spp
        ainakin kirjoitti:

        jäisin mielelläni kotiäidiksi, jos vain taloudellinen tilanne antaisi myöden.
        En välittäisi niin mitään omaa uraputkea rakennella. Olisin onnellinen kotona lasten kanssa ja hellisin rakkaan mieheni piloille.. :)

        sen pitäisi olla tosiaan että toinen on kotona ja hoitaa kotityöt ja toinen tienaa rahat töissä,harmi kun siihen on vain murto osalla mahdollisuus,asuu sitten virossa tai suomessa..


      • olet jo
        ruusunnuppu kirjoitti:

        Tottakai virolainen mies on sellainen, ihan niinkuin suomalainenkin mies. Asia vaan on niin että haluan siltikin virolaisen miehen. Mutta eipä tainnut tästä foorumista pahemmin vinkkejä löytyvän... Kyllä se on varmaan lähdettävä Tallinnaan asti kun ei Suomesta tunnu löytyvän...

        mennyt sinne Tallinnaan. Tapaat siellä varmaan kohteliaita, siilitukkaisia hörökorvapoikia. Siitä vaan sitten valkkaamaan!


      • kaasmaalane
        olet jo kirjoitti:

        mennyt sinne Tallinnaan. Tapaat siellä varmaan kohteliaita, siilitukkaisia hörökorvapoikia. Siitä vaan sitten valkkaamaan!

        Joskus olen tavannut kaverin Suomessa, joka oli ikäisekseen liian lihava ?

        Hän painoi enemmän kuin minun isäni !


      • eteläinen osavaltio
        spp kirjoitti:

        Mutta ensiksi täytyy päästä nykyisestä vaimosta eroon :),meilläpäin on tapana että naiset tekee lähes kaikki kotona tapahtuvan työn(ruuanlaitto,siivous,lapsien hoito yms),eli ole tarkkana kun virolaista miestä olet etsimässä,itse täällä suomessa olen asunut 13 vuotta ja täällä asiat ovat pääsääntöisesti päinvastoin eli mies tekee kaiken ja nainen huutaa ja lepää sohvalla,juuri sen takia kävin oman puolison etsimässä entisestä kotimaasta ja tyytyväinen olen ollut.

        olen ollut 7 vuotta suhteessa ja 2 lasta , sama tarina taita olla .


    • kenolotto

      Virolainen mies on vähän erilainen !

      Nainen on arvossaan, ja kaikki käyvät töissä ja yrittävät elättää perheensä !

    • mimmi

      Kulttuuri ero suomalaisen (ainakin yli 35-vuotiaiden)ja virolaisen kanssa on syvempi kuin suomenlahti, joten virolainen mies sopii suomalaiselle naiselle lähinnä lomaromanssiksi ja toisin päin. Pidemmässä suhteessa ongelmia tulee väistämättä, puhun kokemuksesta. Omasta ja muiden.

      • Marita

        Suhteellisen pitkällä kokemuksella voin sanoa, että yli 35-vuotiaat miehet ovat erittäin konservatiivisia. Kotityöt hoitaa pääasiassa naiset. Totta on, että jomman kumman puolison äiti saattaa hoitaa lapsia/kotia, joten vaimo pääsee hieman helpommalla. Joka tapauksessa- miehellä ja naisella on hyvin perinteiset roolit. Miehet osaavat kyllä huomioida naista toisella tavalla kuin Suomessa. Mutta Virossakin on erittäin paljon alkoholiongelmia, perheväkivaltaa ja miesten työnarkomaniaa. Vaimot lisäksi vaativat, että miehen on elätettävä perhe. No, se on ymmärrettävää, sillä naisten palkat ovat pienet. Itselleni sattui kohdalle kansainvälinen virolainen herra kansainvälisine töineen. Hän harrastaa kokkausta ( en ole laittanut ruokaa 12 vuoteen), siivouksen hoitaa pääasiassa siivoja. Miehen kohteliaisuus ja minun huomiointi vei sydämeni. Se jatkuu edelleen. Mutta kuten suomalaiset miehet- mies ei osannut puhua omista tunteistaan ja negatiiviset asiat pidetään mieluummin itsellä. Mutta nyt sekin on hieman muuttunut - varmaan minun "opetukseni" myötä :-).


    • Sinkku

      Naapurissa asui 4 virolaista samassa kämpässä ja lähtivät töihin aamutuimaan ja palasivat iltamyöhään. Vain muutaman kerran olen nähnyt niiden pitävän vapaapäiviä. Ja juuri kun aioin tehdä siirtoni niiden suuntaan, niin saivat komennukset muualle tai sitten lähtivät viettämään kesälomaa omille kotikonnuilleen ja palaavat joskus.. toivonmukaan pikapuolin.. takaisin..

      Yhtä työteliäitä ovat molemmat venäläisnaapurit..

      • armastansind

        Ohoh, mulla kanssa oli naapureina :) Missä paikkakunnalla nämä 4 ahkeraa olivat? :D


    • eesti naine

      eestiläisenä voin sanoa, että meidän miehet ovat huomattavasti ahkerampia ja yritteliäämpiä, mutta myös konservatiivisempia. Myöskin he ovat pilalle hemmoteltuja, koska eestiläiset naiset ovat keskivertoa kauniimmat ja näin ollen suomalaisen naisen täytyy kyllä skarpata aika paljon jos mielii kilpalemaan virolasen kanssa. Erittäin epätodennäköistä, että virolainen mies haluaa suomalaisen naisen...
      Suomalainen nainen kuluttaa energiansa tasaarvosta vaahtoamiseen unohtaen ulkonäkönsä ja vähätellen sen merkitystä, sillä aikaa kun eestiläinen nainen tietää, ettei todellista tasaarvoa ole olemassakaan ja näyttää kokoa ajan vaan paremmalta. Hyvää ajattelemistä!

      • lottovoittaja(?)

        Taisi minulla sitten käydä todella hyvä tuuri, kun löysin itselleni ahkeran virolaisen miehen, jota ei ole piloille hemmoteltu. Enkä minä edes mitenkään skarpannut! Ja tämä mies on hulluna minuun, sellaisena kuin olen, ei ole tarvinnut pönkittää mitään korkeilla koroilla eikä minihameilla, näytän kuulemma upealta kuitenkin! Heh, onpas nyt todella onnekas olo


      • pikkukylän täti

        Olinpa eilen karaokebaarissa pienessä Etelä-Suomen kylässä. Siellä myös laulamassa kävi virolainen siroluinen neiti, pukeutuneena farkkuihin ja kauniiseen toppiin. Mutta! Jalassa valkoiset, kulahtaneet lenkkitossut...
        Että eipäs ihmiset yleistetä. Niin Virosta kuin Suomestakin löytyy kauniita ja rumia naisia, hyviä ja huonoja miehiä. Ketä onni potkaisee, se siitä nauttikoon.


      • on virolainen mies..
        pikkukylän täti kirjoitti:

        Olinpa eilen karaokebaarissa pienessä Etelä-Suomen kylässä. Siellä myös laulamassa kävi virolainen siroluinen neiti, pukeutuneena farkkuihin ja kauniiseen toppiin. Mutta! Jalassa valkoiset, kulahtaneet lenkkitossut...
        Että eipäs ihmiset yleistetä. Niin Virosta kuin Suomestakin löytyy kauniita ja rumia naisia, hyviä ja huonoja miehiä. Ketä onni potkaisee, se siitä nauttikoon.

        ohhoh minäkin taidan olla sitten oikein kaunis ja ihana kun kerran olen virolaiselle miehelle kelvannut..kerrassaan ihanna kun jotku suomalaiset kerta niin sanovat..


    • Soomlane halb mees

      Suomen vankiloista löytyy yllin kyllin ihania, osaavia ja ahkeria virolaismiehiä. Ei viikkoakaan ilman uutista, että ovat jääneet kiinni varkauksista, petoksista, huumausaineiden välittämisestä uutiset näiden rikosten tuomioista.

    • Vironmies...

      Jos olet Suomalainen nainen niin turha uneksia mistään hyvästä miehestä. Suominainen on niin huonossa maineessa etteivät ne kelpaa kellekkään täysjärkiselle. Mitä järkeä ottaa sellainen nainen joka ei tee yhtään mitään miehensä eteen eikä pidä itsestään huolta. Sänkyhommatkin menee lahnaa pyydellessä ja silakat haisee nurkissa.
      Virolainen nainen on niin komia kapistus ettei Suominainen vedä vertoja missään asiassa. Vironainen pitää itsensä kauniina ja huoliteltuna miestään viähättääkseen ja pitää miestään hyvänä, toista on Suominainen.
      Suominainen haukkuu miestään eikä osaa arvostaa sitä........ei ikinä enää Suominaista.

      • Eestlane

        Soome naised on alati närvis mu peale... L6puks viga on minus, üksk6ik millest on küsimus. Alguses nad on vaiksed ja ilusad.. Mind Soome naised eriti enam ei huvita.


      • Taidat olla idiootti

        Sinä taidat olla todellisuudessa suomalainen mies koska silloin kun aletaan virolaisesta miehestä puhumaan niin osaavat olla niin hurmaavia ja persoonallisia että luonnostaankin tahtoo "miellyttää" sellaista miestä. Ainakin ne jotka olen tavannut. Eivät mitään tyhjäpäitä. Toisin kuin sinä.

        Toisekseen, olen tavannut myös virolaisia miehiä jotka ovat seurustelleet suomalaisten naisten kanssa ja vaikka vaikeuksien kautta on eroon päädytty niin eivät ole yleistämässä tai puhumassa paskaa naisesta. Muutenkin se asennoituminen on ihan erilaista.


      • 98478592

        Vooi ei, sulla on käynyt erittäin huono tuuri, olen suomalainen nainen ja en voisi kuvitellakaan olevani suomalaisen miehen kanssa, haluaisin virolaisen miehen, mutta tässä sä jo kerroit meidän maineen... Ei ole vielä löytynyt miestä. :((


      • Heh heh
        98478592 kirjoitti:

        Vooi ei, sulla on käynyt erittäin huono tuuri, olen suomalainen nainen ja en voisi kuvitellakaan olevani suomalaisen miehen kanssa, haluaisin virolaisen miehen, mutta tässä sä jo kerroit meidän maineen... Ei ole vielä löytynyt miestä. :((

        Voi hellanlettas miten romanttista, että katotaan passista kansalaisuus ennen rakastumista.


    • full metal jacket

      Joku katkera eestiämmä kansalaisuuden toivossa nainnut suomipellen ja nyt katuu. Mistäkö löytäisit? No etköhän sinä niitä heimoveljiäsi löydä ihan kotimaastasi Eestistä.

      • Hea naine

        sanoisin, tosin vain omasta kokemuksesta, että mieheni on konservatiivisempi, ihanalla tavalla vanhanaikainen, ei laita ruokaa, mutta käy kaupassa, siivoaa, pesee pyykkiä.. Ei ole tarvinnut minun ulkonäköäni muuttaa, hän on fiksu ja tietää, että ei pelkkä ulkonäkö mitään ratkaise. Hänen mielestään virolaiset naiset ovat persoja rahalle ja heille ei riitä mikään.


      • intersnatsionaalska
        Hea naine kirjoitti:

        sanoisin, tosin vain omasta kokemuksesta, että mieheni on konservatiivisempi, ihanalla tavalla vanhanaikainen, ei laita ruokaa, mutta käy kaupassa, siivoaa, pesee pyykkiä.. Ei ole tarvinnut minun ulkonäköäni muuttaa, hän on fiksu ja tietää, että ei pelkkä ulkonäkö mitään ratkaise. Hänen mielestään virolaiset naiset ovat persoja rahalle ja heille ei riitä mikään.

        samanlaisia taitaa olla joka puolella. olen ollut suhteissa sekä suomalaisten, venäläisten että virolaisten kanssa. kaikki, etenkin nuorempana haluavat kaiken kiiltävän. vanhempana, kuin minä, jo tyytyvätkin vähempään, normaaliin elämään.
        mielestäni ei mitään eroa miehissä tai naisissa. suomalaisten kanssa tahtovat monet avioon paremman, helpomman ja vähemmän köyhän elämän toivossa monet. venäjällä tosi nuoret miehet ovat aikas ylimielisiä, vapaita tyttöjä on paljon. sama vähän virossa. eli virosta tai venäjältä kannattaisi löytää takakylän tyttö tai poika ja ottaa se. ei netistä. no miten. no siten että menee sinne ja tutustuu. mites muuten.


    • Diedseld dsardoiini

      minul akuylä viron naisia ja miehiä riittää t kaikkimaalainen Bi

    • Peeter Metskula

      Olen virolainen ja asun Suomessa. Minulla virolainen vaimo. Vaikea uskoa, että joku ottaisi suomivaimon itselleen.
      Oma vaikutelmani suominaisista on itsekäs ja omahyväinen. Kotityöt kuuluvat miehelle tai jollekin muulle.
      Ei aitäh!

      • justiinsa joo notta

        Jo on ihme tämä eestiloinen valittaja. Jos sulla huono olla täällä meidän maassamme, miksi et lähtisi? Ei ole pakko nauttia tämän maan sosiaaliturvasta eikä mistään muustakaan tarjonnasta. Sinulla niin kärkkäät ja ikävät mielipiteet, että tuskin perhettänne jää kukaan kaipaamaan. Tervemenoa loinen eestiläinen!


      • hah ha ha

        Ai kuten sun kotimaasi muijat Anu Saagim ja Anna Maria Torv. Suomalainen voi olla mitä on, mutta Dahlmanin lisäksi en tiedä yhtään ainutta tunnettua suomalaista onnenonkijaa. Nää kotimaan jutut, jos niitäkään on, ei oo tärkeitä. Varmin valinta on suomalainen hissukka lande pimpu, varsinkin jos on fyrkkaa. Sullahan sitä fyrkkaa ei ole. KELANKIN fyrkat kuluu mersun osamaksuihin ja yksiöön. ha ha


    • ___--__

      Minulla on virolianen mies ja olen itse kuullut mieheltäni, että virolaiset naiset valittavat koko ajan ja ovat tyhmiä ja hänen kaverinsa ovat sanoneet, että virolaiset naiset makaavat sängyssä kuin lahnat ja eivät osaa tehdä ruokaa sen takia mies tekee ruuat.. En sitten muuta tiedä paitsi kauniita ovat..... :)) mieheni kyllä sanoi, että minua ei vaihtaisi mihinkään muuhun naiseen ikinä.

    • Enemmäntietävä

      Joo.virolaiset loiset ovat alinta pohjasakkaa mitä maan päältä löytyy.kunnon paska pökäleitä,niin naiset kuin miehetkin,affenanmaalle vaan koko rupusakki.

    • tuhkariinu

      kokemuksesta! virolaisia miehiä on tullut paljon suomeen töihin ja itse löysin viikonlopun riennoista aiva ihana miehen!vaihdettiin numeroita ja viikonpäästä hän pyysi minua ulos :)
      hän on muuttanut suomeen, käy virossa lomillaan katsomassa perhettään. Kunnollista yhteistä kieltä ei meille ole mutta ymmärrämme toisiamme. Arvostaa minua aivan erilainen kuin suomalaiset miehet

    • onnellinenxx

      Mullakin on oma virolainen mies (ite siis olen suomalainen) ja aivan loistavasti meillä toimii. :)
      Mies on todella ihana verrattuna suomiserkkuihinsa, puhuu tunteistaan avoimesti ja kehuu ja pitää hyvänä. eikä siis todellakaan vaadi mua pänttäytymään tai urheilemaan paikkoja aivan timmiksi jatkuvalla syötteellä. Hän ei itse pidä virolaisista naisista, sanoo samaa kun täällä tuntuu muutavan muunkin miehet sanovat: naiset ovat rahan ahneita, ja jotenkin ''tyhmiä''. Itse en ota kantaa, näin minun eestiläinen sanoo. :)
      Ja ulkonäkö.. Se on aivan toista luokkaa kun nämä suomipojat. Olen todella aarteen löytänyt.

    • VIRON ORJA

      Hauska Miten Suomessa SUOMI orjia virolaisten ja Viron tunnustamaan ja hyväksyvät vaikka ne on kytketty RÄNANNUD pakolaiset ONNEA OTISNGUIL KUTEN SOMAALASED ja kaikki muut Maahanmuuttajille kierros työntekijöille orjia.
      Vain hyvin RUMA LINIMENE KATSOO vakavia, että onkin YHDESSÄ VALTIOSSA kauneimmista ihmiselle kuin toisessa maassa.
      VAIN virolaiset ORI kertoo, että hänen miehensä ON virolaista ja kauniimpi kuin Suomen miehet.
      OLET Virosta peräisin kierros työmies joka miestä joka myös SOOEMS ORI ANTAA ja pyrkii EESTIST parempia ja kauniimpia vaikuttunut ulkopuolelle.

    • VIRON ORJA

      Virossa ei suvaita NIITÄ EESTIST pakolaisten, koska ne eivät ole kyenneet alkuperämaassaan elää ja NE KAHJSUTAVAD SUOMI mainetta ja virolaisten mainetta.
      SUOMESSA PYYDETÄÄN Virosta Suomeen paennut ORJASI KALEVI POIKA ORJAT ja naiset ovat TYTÄR ORJAT.
      EESTIST pakeni orjia ON KALEVI POIKA TYTÄR orjia
      NAD on alhainen VÄESTÖ

      • Ööö???

        Noh, jopas nyt on yöllä jaksettu vuodattaa...Hoh hoijaa!


      • SELVÄ vatsaus

        PLÖTS PLÄTS EESTAAS, bakeni kahjust ORJASI


    • mooi2

      Joo ei tohon voi muuta sanoa että kyllä ne eestiläiset miehet vaativat aika paljon naiselta ulkonäön suhteen :) Ihan mitä tahansa paksukaista ei kattella :)

      • hohohoho heehehe

        Puhut näistä luusereista joinakin jumalina. Naiset on onnenonkijoita ja miehet tukiaisia pummaavia idiootteja. Toivon todella näkeväni miten Viro romahtaa saksalaisten pistettyä idiooteilta rahahanat kiinni. Katsotaan minkälaisia "vaatimuksia" sitten on.


    • Ei kulukas

      Netissähän ne kaikki on, eesti on nettivaltio. Mistähän aloittaisi...epl.ee/date tuli ensiksi mieleen ja opettele eestin alkeet, ettei oikein vedätetä. Head isu!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1646
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1128
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1021
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      814
    Aihe