Henkilötunnus

TeleFinlandin myyjä soitti minulle ja tilasin häneltä liittymän. Liittymää ei ikinä kuitenkaan kuulunut ja tiedusteltuani asiaa TeleFinlandilta kävi ilmi ettei minun tietojani näkynyt siellä lainkaan. Muuten ihan sama, en enää haluaisikaan koko liittymää, mutta minua häiritsee suuresti se että menin antamaan henkilötunnukseni tuolle TeleFinlandin liittymän kaupittelijalle. En saa puhelimitse yhteyttä TeleFinlandin asiakaspalveluun, mihin voisin ottaa yhteyttä?
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta



Lienee ollut enemmänkin häikkää sotujen käsittelyssä. Itselleni tuli tammikuun lopussa tilausvahvistus liittymästä, jota en ollut tilannut. Asiakaspalvelusta sai helposti tilauksen peruttua ja palvelu oli ystävällistä ja asiallista, mutta tapahtuman syyn selvittäminen oli kokonaisuutena aika työlästä. Syyksi lopulta osoittautui kirjoitusvirhe oikean tilaajan sotussa (lähes sama kuin minun).

Itse meinasin tuohtuneena ottaa yhteyttä Viestintävirastoon (sehän kai puhelinoperaattoreiden toimia valvoo?), mutta en sitten viitsinyt, kun asia oli jo selvitetty ja tahattomasta virheestä ei minulle suurempaa haittaa ollut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
maksaa puhelusta, jonka soitit TF:n asiakaspalveluun??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kiva kirjoitti:
maksaa puhelusta, jonka soitit TF:n asiakaspalveluun??
Ei erityisemmin. Tuli toisestakin syystä pieni sivukulu, mutta jäivät yhteensä ~1€:on. En pitänyt takaisinperimisen arvoisena.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En saanut yhteyttä TF: n puhelimella eikä maileihin vastattu.
Jos PUHELINOPERAATTORIN valmiudet ovat tätä luokkaa olettaisin että muukin toiminta ontuu.
Telefinland voisi aloittaa savumerkkeihin perustuvan kommunikoinnin, käry tuntuu jo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
sinne saa yhteyden, eikä niillä mikään onnu.
paras operaattori halpiksista!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse puhelinmyyjänä TF:ää myyneenä voin sanoa että se sotu on pakko ottaa sopimkseen. Ilman sitä ei sopimusta voi laittaa eteenpäin. Sotu itsessään ei minnekään lähde, paperisopimus on kansiossa ja sen tiedot sähköisessä muodossa. Jokaisella myyjällä oli meillä oma jäljitettävissä oleva myyjätunnus, joten väärinkäytöksistä ei ole pelkoa. Niin, ja toimin erään TF:ää kaupittelevan contact centerin leivissä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
TeleFinlandilta sanottiin ettei heillä ole mitään systeemiä jolla he tietäisivät kuka soittaa ja kenelle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Henkilötunnus

TeleFinlandin myyjä soitti minulle ja tilasin häneltä liittymän. Liittymää ei ikinä kuitenkaan kuulunut ja tiedusteltuani asiaa TeleFinlandilta kävi ilmi ettei minun tietojani näkynyt siellä lainkaan. Muuten ihan sama, en enää haluaisikaan koko liittymää, mutta minua häiritsee suuresti se että menin antamaan henkilötunnukseni tuolle TeleFinlandin liittymän kaupittelijalle. En saa puhelimitse yhteyttä TeleFinlandin asiakaspalveluun, mihin voisin ottaa yhteyttä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta