"Mallin" mitat

Myy

Paljoko hoikilla mallitytöillä on lantion, reisien ja vyötärön ympärys? Kiinnostaas vaan tietää, en toki oo enkä enää tällä ikää haaveilekaa mallin hommista mutta tulipa muuten vaan mieleen. Täs kun nyt jonkun kilon oon saanu laihdutettua...

34

20105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain osviittaa

      Rinnan- sekä lantionympärys n. 90cm tietääkseni.Ehkä hieman yli. Vyötärö n.65 cm.Reisistä en tiedä. Itselläni on aivan tuolta paksuimmasta kohdasta ylhäältä 50cm ympärys ja minulla on aika hoikat jalat. Muuten olenkin aika tuhti malliksi 96/70/94

      • Minna

        Olen 181cm ja lantion ympärys 100, vyötärö 78. Olisi hienoa olla malli, koska olen ollut kiusauksen kohteena kokoikäni, pituuteni takia nimittäin. Voiko
        mihinkään mallitoimistoon päästä mitoillani ilman, että minut sijoitetaan XL malliksi?


    • Fanny

      reidet oli muistaakseni 48cm..

    • Mandine

      Oikeat mallin ihanne mitat: 88-59-88
      -ammattilainen

      • pgperhpjtrk

        Hohhoijaa, muuten oon aikalailla tuon 88, mutta vatsa on säälittävä ihrakasa :(


    • tiedoton?

      mitoista en tiedä, mutta haluaisin kysyä sattuisiko kukaan tietämään: olen haaveillut mallinurasta jo jonkun vuoden. olen 178 cm pitkä ja painan 62 kg. 89-72 89. olen urheilullinen ja suurin osa painostani johtuu lihaksista. mutta olenko silti liian lihava?

      • Supermalli

        Olet mielestäni sopiva mallinhommiin, mitä nyt olen katsnonut telkkarista Janice Dickinsonin mallitoimistoa ja huppumalli haussa-ohjelmaa yms. Ehkä voisit vielä kuitenkin laihduttaa, mutta muuten olet hyvä. Kannattaa katsoa ohjelmia ja harjoitella mallikävelyä, kuvissa poseeraamista ja alastonkuvia. Suomessahan näitä järjestetään näitä mallikisoja telkkarissakin. Esim. Miss Suomi, huippumalli haussa yms. Mallitoimistojakin on. Onnea ja menestystä mallinuralle! =D


    • minä

      olisinko hyvä malliksi pituus: 164cm
      paino:67
      vai oonko liian lihava

      • No wayyyyyyyyyyyyyyy

        Sulla on n. 20 kiloa liikaa painoa ja 10 cm liian vähän pituutta.


    • uga buga

      mä oon 181,5cm ja painan n 61 kiloa.. mitään mahiksii?

      • ohoo

        no kyllä , paitsi että pituus suhteessa vaikuttaa alipainolta.. ellet sitten vaan ole luonnostaan siro :) tsemppiä! oisimpa mäkin noin pitkä O.O


    • Senjoori

      88-73-92, reisi 52, 167cm-54kg, ikä 51. Sopiskohan sitä johonkin miss senioreihin?

    • LallaaSnelmanni

      Höh, ai liian vanha senioreihin?

    • asenetta

      Kauneus ja mallina olemminen on muutakin kuin pari mittaa.

    • Asiaan perehtynyt

      Äh, ette te tiedä mitään. Oikean mallin mitat tulisi olla noin 86-61-86. Ennen mitat olivat 90-60-90, mutta naisen on melkeinpä mahdoton nykyään saavuttaa tuollaisia mittoja.

      • Mietiskelijä

        Oisko mulla mahiksii? Mä oon 174 pitkä ja mitat on 80-63-87


      • Mallin mitat no just joo

        Naurattaa, sillä omat mitat o, 89-63-88


    • mainostlija

      Amatöörimallina on kaikista parasta olla! Saa olla juuri sellainen kuin haluaa ja näyttää aina kauniilta kameran edessä! Tervetuloa katsomaan omien studiokuvausteni tuotoksia: http://frankiesavage.blogspot.fi/

    • Epävarma

      Mittani ovat 78-58-82, pituutta on 175,5 cm ja painan 54kg. Reisien paksuin kohta on minulla 49cm. Olisiko minulla sopivat mitat malliksi?

    • rrrrrrrrrrrrr

      Voi herran pe*kele kuin typerä ketju, keltä te luulette kyselevänne täältä että oiskohan kuulkaas meikällä nyt nää sentit kohillaan?? Ja sitten näitä, ÖÖÖ, HAISTA PASKA, 2KG/5CM LIIKAALIIANVÄHÄN, notgonnahappen. Kyllä on ajanu nyky-yhteiskunta ja kiiltokuvaihmiset asiansa, kun panikoidaan palstoilla että sentti siellä sentti täällä. On pikkasen enempikin tässä maailmassa kun se oman ja muitten perseen tuijottelu ja sitten niitten vertailu. Onhan se varmasti mielenkiintoista jossitella aina kaikenlaista, mutta ihan stanan sama minkä kokonen olet, etsi valokuvaaja ja käy ottamassa kauniita kuvia itsestäsi. Ihimisiähän ne ammattimallitki on, vaan todennäkösesti meleko onnettomia tapauksia. Choose happiness over shallow shit.

    • sopusuhta

      Nykyiset missin mitat on menneet jo vankileirien mittoihin. Tytöillä paistaa jo kylkiluut rumasti eikä bikinitkään istu enää luontevasti. Noihin missin mittoihin kun laitetaan muutama lisäkilo, niin silloin on nuoret naiset kauneimmillaan. Kun pituus alkaamennä jo 180 senttiin, niin silloin ei kannata korostaa enää pituutta. Tällöin hoikan naisen päällä vaatteet jo roikkuu, mikä ei ole enää hyvännäköistä.
      Naiset kai luulee että miehet tykkää luuviuluista, mutta ei pidä paikkaansa.

      • eeeo

        oisko mulla mitään mahiksia malliksi (sanokaa suoraan :D )
        167 cm
        88-64-88


    • mmoommoo

      täällä on paha sanoa että kellä on mahiksia ja kellä ei ku ei oo muuta tiedossa ku mitat. mallina olemisee vaikuttaa tosi moni muukin asia ku mittanauhan lukemat. eikä kyse oo aina mitoista vaa vartalon sopusuhtaisuudesta. myös persoonallisuus ja ahkeruus vaikuttaa. kaikki ootte kauniita omalla tavallanne älkää hukatko elämäänne mittanauhan tuijottamiseen. syökää vähän jätskiä ja relatkaa.

    • Truefingirl

      Oisko Mulla mitään mahiksii malliks? Oon 155 ja 50 kg

    • sutturanuttura

      Oisko mulla mahiksii. Oon 9 lapsen äiti, 42v (siis toivottoman vanha), lyhyt 159cm, painan n.50kg ja olen toivottoman ruma, mutta asenne on kohillaan????

    • Wannabemodel

      Olen n. 181,5 cm ja painan about 55 kg. Kasvuvaiheessa vielä ollaan, oisko mtn mahdollisuuksia? :-)

      • Jokurandomiiii

        Ite haluisin myös malliks. Oon 180cm pitkä ja ihan normipainoinen ja harrastan kilpaurheilua. Oisko mulla mahkuja?


    • Karaus

      Olisiko näillä mitoilla mahdollista päästä malliksi, pituus 172cm ja painan noin. 58kg?

    • Kiusattu

      Voisko joku kommentoida että kävisikö malliksi: 168,5cm pitkä ja paina 45kg. Mua on aina kiusattu laihuuteni tähden ja no joo en tunne itteeni sopivan kokoiseksi, en isoksi vaan liian pieneksi. Olenko sopivan kokoinen vai nii kuin kaverit sanoi "sairaalollisen laiha".

    • Mietinvain

      161cm 44kg , olenko ihan toivottoman lyhyt edes amatöörimalliksi?

    • Anonyymi

      Hei, tulin miettineeksi että olisikohan mulla mahdollisuuksia malliksi? Oon vasta 12-vuotias. Pituus: 160cm Paino: 44kg ja hoikka rakenne vaikka normaalipainoinen olenkin.
      Hyväkuntoiset hiukset, halukkuutta kameran eteen, ei kokemusta.

    • Anonyymi

      Itse olen 175cm pitkä ja 50kg (ja vyötärön pituus 55cm) eikö se olisi ihan hyvä?

      • Anonyymi

        MUN mielest OLIS


    • Anonyymi

      Onko ihan mahdoton päästä malliksi kun oon 9v ja täytän marraskuus 10v oon 140cm 35 kiloa mutta mulla on lihaksikkaat kädet jalat selkä ja vatsa?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe