Liputuspäivä

Liputuspäivä homojen kunniaksi puhututtaa varmasti jonkin aikaa. Minä olen hetero, mutta minulla ei ole mitään homoseksuaaleja vastaan, sillä ihminen saa elää niin kuin haluaa kunhan ei vahingoita elämäntyylillään muita eikä riko yhteisä sääntöjä.

Mutta liputuspäivä? Eikö se ole liioittelua? En usko, että sillä lisättäisiin suvaitsevaisuutta tai seksuaalista tasavertaisuutta pätkän vertaa.

Jos tuolle tielle lähdetään, niin meillähän liehuu kohta liput salossa joka päivä, sillä tottahan nyt myös vangit, psyykkisesti sairastuneet, syöpäsairaat, anorektikot, nudistit, vegaanit, sivarit, asevelvolliset, aseistakieltäytyjät, työttömät, pakolaiset, rikoksen uhrit, onnettomuksiien uhrit, työtapaturmissa menehtyneet ja koulukiusatutkin tarvitsevat omat liputuspäivänsä.

9

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukiolainen.

      Hei j.ellroy.

      Olen samaa mieltä, että liputuspäivä on nyt hieman liioittelua. Mutta mielestäni liputuspäivän ideana ei ole saada liputuspäivää homofobialle, vaan ideana oli luultavasti lähinnä saada ihmiset keskustelemaan homoseksuaalisuudesta ja homofobiasta. En kyllä itsekkään pidä liputuspäivää kovin hyvänä ideana, tosin kansainvälisen homofobia-päivän viettäminen minusta on ihan ok juttu. Lipun salkoon nostaminen menee vain hieman yli.

    • vastaus

      nykyään homous on muotia.

      Tiede lehdessä yks mies kirjoitti sika hyvin. Se sano, että nykyään leffoissa pitää olla kiintiö homo todistamassa, että elokuva on liberaali, aivan niin kuin 70 luvulla piti olla kiintiö tummaihoinen todistamassa liberaalisuudesta.


      Ihon värille ei voi mitään, mutta homouden toteuttamiselle voi.
      Moni ihminen varmasti voisi estää homoutensa, jos haluaisi.

      Hetero seksuaalisuus kuuluu olla toisessa arvossa mitä homoseksuaalisuus. Heterot kantavat hedelmää, mutta homoilla ei ole mitään hedelmää.

      Homoutta ei voi rinnastaa heteroseksuaalisuuteen, koska homoudella ei ole kuin yksi merkitys; tyydyttää omia himoja. Heteroseksuaalisuus on taas luotu jotta voisimme jatkaa sukua ja sen takia sitä voi sanoa normaaliksi seksuaalisuudeksi. Homoseksuaalisuutta voidaan sanoa epänormaaliksi seksuaalisuudeksi, koska normaali ihminen voi jatkaa sukua. Eli jos et voi jatkaa sukua seksuaalisuuntautumista toteuttamalla, et ole normaali.

      • tarralenkkari666

        Kukaan ei voi estää seksuaalistasuuntautumistaan. Ei homo, et sinä, en minä.
        Ihminen voi olla harrastamatta seksiä mutta miksi olisi harrastamatta? Minäkään en "kanna hedelmää" ja sama pätee moniin muihinkin heteroihin. Seksi kun ei ole "luotu" vain suvunjatkamiseen. Se on myös keino vahvistaa yhteenkuuluvuutta.


      • hihhulit.hirteen
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Kukaan ei voi estää seksuaalistasuuntautumistaan. Ei homo, et sinä, en minä.
        Ihminen voi olla harrastamatta seksiä mutta miksi olisi harrastamatta? Minäkään en "kanna hedelmää" ja sama pätee moniin muihinkin heteroihin. Seksi kun ei ole "luotu" vain suvunjatkamiseen. Se on myös keino vahvistaa yhteenkuuluvuutta.

        Turha tuolle on mitään selittää, kaveri on selkeästi joku vitun hihhuli. Ei siinä järkipuhe auta kun on Jeesucksen kyrpä suussa.

        Uskovaiset ja homofoobikot on syöpä.


    • hyi.homous.hyh.hyh

      Keskustelin tästä lippuasiasta parin ihmisen kanssa. Toinen ehdotti ruskeaa lippua mustalla reiän kuvalla. Toinen ei halunnut mitään lippua ja sanoi että homous on saastetta. Itse olen sillä kannalla ettei ole mitään älyä liputtaa tuommoisen luonnottoman asian puolesta, aivan kuten toinen kommentoija sanoi että se ei ole normaalia. Siksi homous on luonnotonta eikä kannata liputtaa. Hyi hyi.

      • kuole.pois.aliolento

        Painu vittuun saatanan aivoton monivamma. Kaltaisesi hirttämättömät huoranpenikat jos ketkä ovat saastetta. Homous on luonnollista ja sitä tulee aina olemaan, ja sille sinä saatanan paskakasa et voi mitään.

        Taidat olla joku uskovainen, ehkä jopa lahkolainen. Uskovaisuus ja homofobia on luonnotonta ja saastaista, senkin saatanan ruton pureman narttukoiran penikka.

        Ai että tekisi gutaa hakata naamasi paskaksi nyrkkiraudalla ja kusta päällesi. Toivottavasti sinä ja lapsesi (jos on) tulette joukkoraiskatuksi ja tapetuksi.


      • hyi.homous.hyh.hyh
        kuole.pois.aliolento kirjoitti:

        Painu vittuun saatanan aivoton monivamma. Kaltaisesi hirttämättömät huoranpenikat jos ketkä ovat saastetta. Homous on luonnollista ja sitä tulee aina olemaan, ja sille sinä saatanan paskakasa et voi mitään.

        Taidat olla joku uskovainen, ehkä jopa lahkolainen. Uskovaisuus ja homofobia on luonnotonta ja saastaista, senkin saatanan ruton pureman narttukoiran penikka.

        Ai että tekisi gutaa hakata naamasi paskaksi nyrkkiraudalla ja kusta päällesi. Toivottavasti sinä ja lapsesi (jos on) tulette joukkoraiskatuksi ja tapetuksi.

        Minulla ei ole lapsia mutta sinun lapsesi kuulemma on rikastusriskialueella.


      • helvetin.heterot
        hyi.homous.hyh.hyh kirjoitti:

        Minulla ei ole lapsia mutta sinun lapsesi kuulemma on rikastusriskialueella.

        Ei ole kakaroita eikä tule, kas kun minua ei kiinnosta työntää kyrpääni akan löyhkäävään, iljettävään vittuun;)

        Pilluhan muistuttaakin lähinnä viidakkoveitsellä iskettyä haavaa. Joka siitä kiihottuu on selvästi mielenvikainen. Sama kuin panisi avohaavaa. Laatta lentää kun ajattelenkin että pitäis panna naarassaastaa. Hyi saatana.

        Jätän tuon iljettävän värkin nussimisen suosiolla teille mielisairaille hetskuille. Heteroseksuaalisuus pitäisi luokitella sairaudeksi.


    • HomouskoMuotia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe