ILMAHYÖKKÄYS ON ALKANUT, VENÄJÄ MIEHITTÄÄ SUOMEN

PROFEETTA POHJOISEN

Venäläiset hyökkäävät ilmavoimilla suomeen ennen juhannusta ja sen jälkeen alkaa miehitys jolle me ei voida mitään. Pakene maasta, kun vielä pääset.

63

4858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla!

      Syö psyykenlääkeesi kun vielä voit.

    • Asioista sisäpiiri tietoa

      kylmä sota Suomenlahdella on alkanut. Neuvostoliitto arvioi Suomen ilmapuolustuksen heikkoja kohtia ja testaa kuinka poliitikot pelkäisivät ja suostuisivat miehitykseen. Myös EU:n apuuntulo halukkuutta arvioidaan. Luotettavat lähteet kertovat Venäjän luottavan siihen ettei EU Suomea auta, vaan antaa sen lahjaksi Venäjälle rauhan toivossa. USA on ainoa todellinen uhka Venäjälle.

      • Teppo Turjake

        Koska se oikea sota alkaa? Olen suunnitellut lomamatkaa, enkä haluaisi, että sota alkaa juuri silloin.


      • Kempiläinen

        Eivät ne ilmatilaloukkaukset mikään uusi asia ole. Sattuivat vaan sopivasti tulemaan julkisuuteen juuri kun Suomea ollaan ajamassa Natoon. Ei USA:lla olisi mitään syytä puolustaa Suomea, mutta EU:lla on - eivät varmaan haluaisi menettää mallioppilasta ja hyvää nettomaksajaa.


      • RealityCheck

        Eikö kannattaisi ajatella asiaa hieman myös järjellä. Mitä syytä Venäjällä olisi miehittää Suomi ja pilata suhteensa EU:hun ja länsimaihin yleensä? Mitä ihmeen hyötyä EU:lle voisi olla siitä, että se möisi Suomen Venäjälle? Entisestäänkin hajanainen liittovaltio menettäisi koko poliittisen uskottavuutensa - alkaisi yksi ja toinen jäsenvaltio miettiä, mitä hyötyä on kuulua liittovaltioon, joka ei puolusta rajojaan?


      • Teppo Turjake kirjoitti:

        Koska se oikea sota alkaa? Olen suunnitellut lomamatkaa, enkä haluaisi, että sota alkaa juuri silloin.

        sodan aloittamiseen Suomen kautta Venäjälle että ehdit pitää lomasi sitä ennen.


      • roboko
        RealityCheck kirjoitti:

        Eikö kannattaisi ajatella asiaa hieman myös järjellä. Mitä syytä Venäjällä olisi miehittää Suomi ja pilata suhteensa EU:hun ja länsimaihin yleensä? Mitä ihmeen hyötyä EU:lle voisi olla siitä, että se möisi Suomen Venäjälle? Entisestäänkin hajanainen liittovaltio menettäisi koko poliittisen uskottavuutensa - alkaisi yksi ja toinen jäsenvaltio miettiä, mitä hyötyä on kuulua liittovaltioon, joka ei puolusta rajojaan?

        Vaikka vanhoja viestejä, silti: eihän kai jäsenneuvotteluissa sanottu, että EU puolustaisi muita maita vaan jokainen huolehtisi omista rajoistaan?


      • hopotihop...
        RealityCheck kirjoitti:

        Eikö kannattaisi ajatella asiaa hieman myös järjellä. Mitä syytä Venäjällä olisi miehittää Suomi ja pilata suhteensa EU:hun ja länsimaihin yleensä? Mitä ihmeen hyötyä EU:lle voisi olla siitä, että se möisi Suomen Venäjälle? Entisestäänkin hajanainen liittovaltio menettäisi koko poliittisen uskottavuutensa - alkaisi yksi ja toinen jäsenvaltio miettiä, mitä hyötyä on kuulua liittovaltioon, joka ei puolusta rajojaan?

        Ei EU ole sotilasliitto! Syö lääkkeesi ettei asiat mene ihan sekaisin... Nato on sotilasliitto, johon kuuluu pääosa EU valtioista. Uskon EU:lle olevan yksi haista p....a onko Suomi osa Venäjää vai EU:ta. Kauppa on sama olisi se Venäjän tai Suomen kanssa tehtyä.
        Järkeä olisi miehiottää Suomi esim silloin kun sisäpolitiikka tökkii. Kansa kääntää puheenaiheet muualle samoin kuin Argentiina Falklandin sodan aloitti.
        Historian opettelu auttaisi RealityCheck:ä js muistaa ottaa lääkkeet!


    • nyt

      Oliko tuo viesti osa lahkojen tehostettua jäsenhankintakampanjaa?

      Rahat pois ja lahkoon pahaa sutta pakoon?

      Seuraavaksi varmaan pelotellaan paavilla ja mikrosirulla?

      Ja uskonlahktot ovat turvapaikkoja?

    • jos tuota julistat ja niin käy. ----- ´Vakavasti puhuen´, tuohan on pahempaa kuin jenkeistä kerrottu juttu kylmän sodan ajoilta. Kerrotaan nimittäin, että kun kylmän sodan aikana Amerikoissa joku piruuttaan huikkasi että: VENÄLÄISET TULEVAT!, niin jenkit alkoivat hyppiä pakokauhun vallassa ikkunoista ulos ja kuka mikä mistäkin lävestä kerkisi.

    • akk.

      Se menee yhtä liukkaasti takasin,ja vielä hyppää uralin kohdalla,kun joka ukko suomessa kääntyy vastaan,ja sanoo,jotta HÄH.

      Yksikään hyökkääjä ei pysty miehittämään Suomea,jos täällä on Jumalan sana toisessa kädessä,ja yhteistyö toisessa. Mitkään aseet,eikä ylivoima sitä ei saa nurin.

      • Varmistin - POIS !

        Kuten aseveljemme tapaavat sanoa: Feuer - FREI eli Tuli - VAPAA ! Varmistin - POIS ! Omaan, rauhalliseen tahtiin, omaan piippalakkiin, SAA AMPUA !


    • Harri Veijonen

      Minä tulkitsen niin, että kolmen kuninkaan
      kukistaminen on Neuvostoliiton sisäinen
      asia. Houkutus tietenkin suuri tulkita
      ne Pohjoismaiksi.

      http://wwnet.fi/users/veijone/

      • utelias

        kaksi tai kolme profeettaa vahvistavat tämän??


      • Dee
        utelias kirjoitti:

        kaksi tai kolme profeettaa vahvistavat tämän??

        Viktor Klimenkon kirjat "En voi enää vaieta" ja Sinetti kertovat jotakin vastaavaa. Ja 1990-luvulla eräs pappi profetoi kanssa samaa..


      • Keskari Pyllyssä
        Dee kirjoitti:

        Viktor Klimenkon kirjat "En voi enää vaieta" ja Sinetti kertovat jotakin vastaavaa. Ja 1990-luvulla eräs pappi profetoi kanssa samaa..

        Papit tietävät tulevaa, koska Jeesus puhuu heille kirkon pikapuhelimella.


      • moka.
        Dee kirjoitti:

        Viktor Klimenkon kirjat "En voi enää vaieta" ja Sinetti kertovat jotakin vastaavaa. Ja 1990-luvulla eräs pappi profetoi kanssa samaa..

        Joo, mutta Vikin mukaan Suomi piti miehittää jo vuosia sitten!


    • toinenkin ennustanut

      mutta eipä suomeen oikeesti kannata tulla, tämän maan talous on feikkiä !!! Kohta romahtaa muutenkin.

    • sodanjumala

      SOTA JA PERIKATO TULEE..

    • Nostoväki

      Ja taas se miehitys tulee...

    • 4+4

      Kuten taannoin Buddha opetti jalon totuuden: " Kärsimystä on, kärsimys lakkaa."
      Yeshua ben Sira opetti toisen jalon totuuden: "Millä mitalla te mittaatte, sillä mitalla teille mitataan."
      Nämä kaksi jaloa totuutta kun kärsimyksen aiheuttaja sisäistää, hän tavallisesti ymmärtää häipyä ja jättää velkansa muiden kontoille.
      Onneksi maailma on rikkaita ja halukkaita maksajia täynnä.

    • Ja kiirettä piisaa

      Nyt on kyllä kauhea kiire, kun tää tapahtuu ihan just kohta pian!!!!!

    • Paetkaa

      Usko Jumalallisen erehtymättömään profetiaan ja pakene! KIIRE KIIRE!!!

    • Paetkaa

      Paetkaa paetkaa. Ihan totta, paetkaa kaikki Suomesta! Se olisi hyvä juttu.

    • lkjhlmhiy87087876r77

      Tarkoittaako aloittaja juhannusta 2005 vai kenties jotain muuta juhannusta?

      Tiedoksi aloittajalle, että Venäjä ei miehittänyt Suomea ainakaan ennen juhannuksia 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 ja 2011.

    • tieto lisää tuskaa

      Miehittikö venäjä suomen 2005? Oon ollut viimeset 6vuotta kotona tietokoneella joten missasin sen, ja missasin sodankin. Sori kun en päässyt sotimaan kun en tiennyt että oli sota. No empähän ainakaan kuollut...

      • Korpisoturi Kormu.

        Niin unohdin mainita, että tässä on ennustuksia miten iivanan käy aloittamassaan hyökkäyksessä.
        Kuunnelkaa kaikki jotka haluatte tietää totuuden..
        Olen Mannerheimristin ritari.


      • huitsinn
        Korpisoturi Kormu. kirjoitti:

        Niin unohdin mainita, että tässä on ennustuksia miten iivanan käy aloittamassaan hyökkäyksessä.
        Kuunnelkaa kaikki jotka haluatte tietää totuuden..
        Olen Mannerheimristin ritari.

        Uraa Kormu. sää oot ihan varmasti paras ennustaja.


      • kurmuuttaja

        On hyvää iltamusaa kormulta


    • rohveetta

      Heh hehhehehhehehhh hehheheheheheh!

      Millonkahan tämä pääsi tapahtumaan, kun en huomannut....

    • tapahtunut

      Eihän meillä' ole enää oikeaa itsenäisyyttäkään ollaan talutusnuorassa, meidät on ryöstetty ja joudutaan maksamaan suojelumaksuakin. Paha on hyökännyt!

    • Tositotuus

      Taas yksi niin tosi profetia.

    • vanhoja uhkakuvia

      Ennen 1982 presidentinvaaleja keskustapuolue eli lestadiolaiset "profetoi" että jos kepun ehdokasta ei valita presidentiksi niin NL miehittää heti Suomen. Ja kuuleman mukaan aina Kekkosta valittaessa, paitsi 1956, aina sama uhkakuva; NL miehittää jos Kekkosta ei valita.

      • Ei tullunna...

        Onkos muuten mitään tapahtunut vai oliko taas kyseessä jonkun profeetan kyykäärmeen kaksihaaraisella hunajaa tiukkuvalla kielellä lausuma valheprofetia?
        Ilmeisesti näin on taas kerran käynyt koska en itsekään ole mitään ilmahyökkäykseen viittaavaa havainnut.


    • JOOOJOO

      Aloitus tehty 21.5.05, niin miten kauas menit Suomesta ja Venäjästä?

      • Ei tullunna...

        Itse en mennyt kovin kauas.Olin yli viisi vuotta bunkkerissa.

        Sellainenhan on tälläkin hetkellä ilmeisesti muotia koska presidentkin kuulemma viihtyvät niissä.Ainakin joskus.Se taas on kiinni profeetoista ja heidän laatimistaan aikatauluista.

        On muuten hyvä juttu etteivät profeetat laadi VR:n aikatauluja sillä silloin kaikki menisi totaalisesti sekaisin.Vähän samoin kuin VR:n äskettäinen lippujenmyynti.

        Niin.Siellä bunkkerissa minulla oli noin viiden vuoden ruoka-ja juomavarasto jemmassa.Nyt on 20 kg ylipainoa ja maksa viheltää...


    • PaetkaaPaetkaa

      Siis please paetkaa toki kaikki uskovat umpihullut hihhulit maastamme.

      Kukaan ei jää teitä kaipaamaan.

      • näin..

        Mikäli olisi odotettavissa neukkujen hyökkäys maahamme , olen katsonut jo ennakkoon itärajalta ison kiven. Kiipeän kipin kapin sille kivelle. Otan paidat pois päältä ja käännyn itään päin. Sitten puhisen , puhisen , puhkun . puhkun, ja parkaisen.....AATANA.


    • PAETKAA PAETKAA
    • _V_

      Tässähän lienee käynyt niin että eräät profeetat aloittivat jo ennen juhannusta 2005
      tiukan esirukoustaistelun maamme puolesta.

      Ja koska Venäjä ei silloin,eikä myöhemminkään,ole Suomeen hyökännyt,niin esirukoilija ovat saaneet loistavan torjuntavoiton!

      He eivät van ole muistaneet kehuskella siitä suuresta torjuntavoitostaan koska nykyisin heidän täytyy keskittää esirukoustaistelunsa ulkomaisiin kohteisiin.

      • Torjuntavoitto

        Minä en oikein ymmärrä tuota torjuntavoittoa? Jos kerran kyseinen tapahtuma on Jumalan tahto ja hänen ilmoituksensa mukaista, niin miksi ihmiset rukoilevat Jumalansa tahtoa vastaan? Miksi he eivät halua Jumalansa tahdon toteutuvan?


    • Joko pian?

      Olen nyt noudattanut aloituksessa v. 2005 antamaasi neuvoa ja istunut täällä norjalaisella vuorella seitsemän vuotta. Vieläkö menee pitkään? Läppäristä alkaa akku loppua ja nälkäkin tulee kohta.

      • Seven.

        Kyllä sinut nyt täytyy istuskella sillä norjalaisella vuorella myös seuraavat seitsemän vuotta.

        Ja syy siihen on siinä,että eräitten profeettojen mukaan seitsemän vuoden vaivanajat ovat alkaneet.

        Mutta kyllä ne korpit,vai mitä ne nyt olikaan,sinulle mutusteltavaa tuovat ja taivaasta sataa mannaa,ehtoollisviiniä ja öylättejä.

        Läppäriinkin saa mukavasti virtaa salamaniskusta,sen saa erikseen anomalla nöyrästi polviasennossa ja hihkaisemalla muutaman kerran Hallelujaayeshua!

        Tällaiset hommat pätevät ainakin täällä Kyöpelivuorella jossa itsekin olen istuskellut jo seitsemän vuoden ajan.


      • nunnuka-lailailai
        Seven. kirjoitti:

        Kyllä sinut nyt täytyy istuskella sillä norjalaisella vuorella myös seuraavat seitsemän vuotta.

        Ja syy siihen on siinä,että eräitten profeettojen mukaan seitsemän vuoden vaivanajat ovat alkaneet.

        Mutta kyllä ne korpit,vai mitä ne nyt olikaan,sinulle mutusteltavaa tuovat ja taivaasta sataa mannaa,ehtoollisviiniä ja öylättejä.

        Läppäriinkin saa mukavasti virtaa salamaniskusta,sen saa erikseen anomalla nöyrästi polviasennossa ja hihkaisemalla muutaman kerran Hallelujaayeshua!

        Tällaiset hommat pätevät ainakin täällä Kyöpelivuorella jossa itsekin olen istuskellut jo seitsemän vuoden ajan.

        Minä jo hätäpäissäni pakenin maasta, Venäjälle pakenin, kunnes huomasin, että oli väärä hälyytys ja palasin takaisin Kotosuomeen.

        Mitä ne tuommosia höyhäytyksiä antaa vanhalle ihmiselle!


      • -o-
        Seven. kirjoitti:

        Kyllä sinut nyt täytyy istuskella sillä norjalaisella vuorella myös seuraavat seitsemän vuotta.

        Ja syy siihen on siinä,että eräitten profeettojen mukaan seitsemän vuoden vaivanajat ovat alkaneet.

        Mutta kyllä ne korpit,vai mitä ne nyt olikaan,sinulle mutusteltavaa tuovat ja taivaasta sataa mannaa,ehtoollisviiniä ja öylättejä.

        Läppäriinkin saa mukavasti virtaa salamaniskusta,sen saa erikseen anomalla nöyrästi polviasennossa ja hihkaisemalla muutaman kerran Hallelujaayeshua!

        Tällaiset hommat pätevät ainakin täällä Kyöpelivuorella jossa itsekin olen istuskellut jo seitsemän vuoden ajan.

        Joo. Ei vain seitsemän vuotta vaan seitsemän kertaa seitsemänkymmentä vuotta.


    • Lisää kakkaa

      Taas on pökäleitä jaossa. Ja toiset ahmivat ne innoissaan.

    • BIhhjhkl

      Tulisipa sota niin saisi tappaa!!

    • nostoväki

      Paetkaa kaikki uskovat paetkaa. Paetkaa toki, kukaan ei jää teitä täällä kaipaamaan. Paetkaa mahdollisimman kauas ja pysyvästi.

      • Tarpeeksi kauas

        kun pakenee niin on takaisin täällä mistä pakeni.


    • Paetkaa

      Tämä kertoo meille kaiken profetioiden "totuuksista".

      • Totuudet totuutta

        ikuisia totuuksia pukkaa taas oikein kunnolla.


    • Siististi meni

      Kukaan ei huomannu mitään.

      • aina se tulee

        Juhannusta odotellessa...


    • Pahaa sutta lahkoon pakoon..venäjän paha susi tulloo siperista ja hyökkää sallan kautta ja valttoittaa sallalaisen taimitarhan...joopa joo...

    • Kartalta tippunut...

      Hitto vieköön!

      Mä olen jo paennut jo yli viiden vuoden ajan ja nyt en ole edes varma siitäkään,että missä mä tällä hetkellä olen.

      Voisiko joku ystävällisesti kertoa sen,että mikä on tämän hetkinen tilanne ja sen,että
      missä mäkin tällä hetkellä mahdan olla?

      • Tilanne on se

        ETTÄ HUOMENNA VIETETÄÄN SYYSTEMPAUSPÄIVÄÄ!
        Näin ovat kaikkein luotettavimman tuntuiset profeetat ilmoittaneet eikä sitä sovi epäillä, sillä povaukset täyttyvät kuten aina ennenkin!
        mikäli tilanteesi on epäselvä eikä tietä löydy kotiin, on sinun langettava kasvoillesi maatavasten ja huudettava kolminkertainen voi-huuto..kyllä se siitä sitten..Herra kuulee huutosi ja ohjaa sinut kotia.


    • pa ruski

      Rauhallista itä rajalla. No Lappi menetetään, mutta Ahvenanmaa säilyy........

      • Jhdhjdjdj

        Olethan pohtinut ja huomannut, että ketjun aloittaja ei maininnut vuotta ;)


    • Kulme konkkua.

      Vieläkö se ilmahyökkäys jatkuu vai onko venäläisiltä hävittäjiltä kenties polttoaine päässyt loppumaan?

      • Taas se tulee

        Taisia aloittajalla mennä ilmatilan loukkaus sekä ilmahyökkäys ja miehitys pikkaisen sekaisin.

        Pahempi homma, etenkin kun ne ovat täysin eri luokan asioita.


    • varmasti tulee

      Taas tulee venäläisten hyökkäys!

    • Anonyymi

      Profeetta ei ole koskaan väärässä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe