JUMALAUTA CIRKUS RENZ!!!

Ei enää sirkukseen

Ei voi olla totta!!

Annoin kolmelle lapselle 30€ "Cirkus Renzin" näytökseen ja sanoin tuokaa loput takaisin.
Ainoo, että liput maksoivat isommilta lapsilta 17€ ja seitsemän vanhaltakin 15€!!
Ja mitä he saivat?
Muutaman elukan nähtäväkseen, pellen tai pari, laamaa sentään pääsivät silittämään...
Näytös oli isompien lasten mielestä jostain sieltä syvältä.
Ei mikään ihme, ettei katumainoksissa ilmoitettu pääsylippujen hintoja.

Ei enää ikuna meidät tenavat mene sirkukseen!!
Kiitos "sirkus" Renz.
Valitamme suomalaiset sirkukset.

67

58258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuluttaja itsekkin

      Kuluttajan oikeuksiin kuuluu:

      - kysyä mitä maksaa
      - harkita ostaako

      Lisäksi: itse vanhempana en lähettäisi ipanoita keskenään sirkukseen.

      • pitch-black_tipsy

        käsitin et alkup. kirjottajan nuorin lapsi oli 7v ja muut vanhempia..ton ikäset lapset voi varmaan keskenään mennä lähikoulun takapihalle!!?


      • Ei enää ko.sirkukseen
        pitch-black_tipsy kirjoitti:

        käsitin et alkup. kirjottajan nuorin lapsi oli 7v ja muut vanhempia..ton ikäset lapset voi varmaan keskenään mennä lähikoulun takapihalle!!?

        Joo, oli ne isommat tietysti vanhempia. Eli kumpikin 15vee.
        En nyt aivan tambio ole, vaikka sakemannisirkukus-Renziin ne päästinkin.
        Mielestäni 15v. lapsi kykenee jo huolehtimaan nuoremmista sisaruksista.
        Itse tosin hoidin kaksi vuotta nuorempaa pikkuveljeäni jo 4-5-vuoden ikäisenä, kun vanhemmat oli seinän takana liikkeessä töissä.
        Että sillee..


    • Pikke

      Olen jo kauan sitten todennut että ainoa sirkus johon täällä kannattaa rahojaan laittaa, on sirkus Finlandia, vaikkakin lippujen hinnat ovat aika kovat. Silti olemme siellä joka vuosi käyneet 5 hengen voimin, ja kaikki ovat näytöksestä pitäneet. Näihin muihin sirkuksiin emme ole koskaan tutustuneet ja kuulemamme perusteella emme myöskään tutustu.

    • Maikki

      Hei! millainen se sirkus oikeen oli ja missä se oli? Sirkus on nyt saapunut tänne meidän paikkakunnalle ja ajattelin lapset viedä sinne mutta liput tuntuvat kovin kalliilta.
      Kannattaako siis maksaa?

      T. Maikki

      • Ei enää...

        Joo, älä vie. Menkää kattoon mieluummin Sirkus Finlandiaa, jos mahdollista.

        Isommat lapset olivat pettyneitä Renziin.
        Myös eräskin tuttu äitee, joka oli lastensa kanssa siellä, oli enemmän kuin pettynyt.

        Jos se sirkus tulee vielä tänne, vihjaisen paikallislehdelle, että ne tekis jutun showsta ja 6tekisivät pienen gallupin näytöksen jälkeen..


    • sirkusfani92

      Jeps, olen itsekkin käyny "circus" renz:issä, ja se oli aivan surkea.. Olen nyt 5 vuotta sirkuksissa käynyt, ja todennut, että Sirkus Caliba ja Sirkus Finlandia ovat oivia sirkuksia.
      Sirkus Apollo ja Circus Renz ovat aivan p*skoja.

      En ikinä suosittele kenellekkään sirkus renziä tai apolloa...

      • isa

        elikkäs em. Renz tulossa piakkoin lähimaisemiin- kertokaas lisää mikä siinä niin mätti? Ei siis kannata missään nimessä mennä?


      • Sirkus Renz rulaa.
        isa kirjoitti:

        elikkäs em. Renz tulossa piakkoin lähimaisemiin- kertokaas lisää mikä siinä niin mätti? Ei siis kannata missään nimessä mennä?

        Ei siinä mun ja mun kamujen mielestä ollut mitään typerää! Se on maailman paras Sirkus (oon käynyt Calibassa ja Finlandiassa)! Rahat ei tod. mee hukkaan.
        Kannattaa mennä!:)
        P.S. siellä myydään myös luksuspelleneniä vain 2€:llä. Ihan paras paikka!


      • Jou.
        isa kirjoitti:

        elikkäs em. Renz tulossa piakkoin lähimaisemiin- kertokaas lisää mikä siinä niin mätti? Ei siis kannata missään nimessä mennä?

        Missähän sä mahdat asua? Ois kiva tietää, minne se menee! Ja millon..


      • NeLenEn
        Jou. kirjoitti:

        Missähän sä mahdat asua? Ois kiva tietää, minne se menee! Ja millon..

        en kyllä tiedä noista muista mutta calibassa olen kerran käynyt yhdessä erään kaverini ja hänen nuoremman sisarensa kanssa. Meistä nuorin siis tua kaverini sisar oli esityksen jälkeen innoissaan mutta itse en pahemmin esityksestä nauttinut vaikkakin on hämmentävää miten hyvin aasi on saatu koulutettua mutta kuitenkin.. tylsää minulla itselläni oli jollekkin nuoremmille voin sitä suositella mutta itse en sinne enää tule menemään ellei sinne sitten ole hankittu jotain mullistavaa.


      • pelle
        NeLenEn kirjoitti:

        en kyllä tiedä noista muista mutta calibassa olen kerran käynyt yhdessä erään kaverini ja hänen nuoremman sisarensa kanssa. Meistä nuorin siis tua kaverini sisar oli esityksen jälkeen innoissaan mutta itse en pahemmin esityksestä nauttinut vaikkakin on hämmentävää miten hyvin aasi on saatu koulutettua mutta kuitenkin.. tylsää minulla itselläni oli jollekkin nuoremmille voin sitä suositella mutta itse en sinne enää tule menemään ellei sinne sitten ole hankittu jotain mullistavaa.

        Eilen Sirkus Caliban autot ja teltta olivat Veromiehen koulun takana pallokentällä, mutta en nähnyt missään mainoksia tai, että sirllä olisi kukaan käynyt. Iltakymmeneen asti kuului jotain kilkatusta ja hurinaa, mutta en vieläkään nähtny siellä ketään. Aamulla kenttä oli tyhjä. Mitä tapahtui?


      • sirkusfani92
        pelle kirjoitti:

        Eilen Sirkus Caliban autot ja teltta olivat Veromiehen koulun takana pallokentällä, mutta en nähnyt missään mainoksia tai, että sirllä olisi kukaan käynyt. Iltakymmeneen asti kuului jotain kilkatusta ja hurinaa, mutta en vieläkään nähtny siellä ketään. Aamulla kenttä oli tyhjä. Mitä tapahtui?

        Minäkään en nähnyt mainoksia kuin muutaman.
        Yleensä sirkus Caliba lopettaa shownsa klo 21,
        joten siinä selitys, miksi et nähnyt ketään!
        Ja sirkus lähtee aamulla noin kello 6.00 seuraavalle paikkakunnalle!! Mutta olette oikeassa, sirkus Caliban esitys oli tänä vuonna aivan surkea, mutta Finlandiaan ensi viikon perjantaina, joten katsotaan sekin näytös. :)


      • Karkki2
        NeLenEn kirjoitti:

        en kyllä tiedä noista muista mutta calibassa olen kerran käynyt yhdessä erään kaverini ja hänen nuoremman sisarensa kanssa. Meistä nuorin siis tua kaverini sisar oli esityksen jälkeen innoissaan mutta itse en pahemmin esityksestä nauttinut vaikkakin on hämmentävää miten hyvin aasi on saatu koulutettua mutta kuitenkin.. tylsää minulla itselläni oli jollekkin nuoremmille voin sitä suositella mutta itse en sinne enää tule menemään ellei sinne sitten ole hankittu jotain mullistavaa.

        Minkäs hintainen tämä Sirkus Caliba on, kun ajattelin, että menisin kaverini kanssa sinne, mutta niissä mainoksissa ei kyllä mitään hinnoista puhuta. Auttakaa !!


      • Sirkusfani92
        Karkki2 kirjoitti:

        Minkäs hintainen tämä Sirkus Caliba on, kun ajattelin, että menisin kaverini kanssa sinne, mutta niissä mainoksissa ei kyllä mitään hinnoista puhuta. Auttakaa !!

        Sirkus Caliban hinnat ovat 13.90, alle 5v. 6€


    • Kysymys?

      Paljonko nuo Circus Renzin hinnat ovat nykyisin? Olisin tänään menossa katselemaan, en ole varma. Sitä näköjään haukutaan aika lailla...:/ Ei taida olla kovinkaan hyvä sirkus? Jos se todella maksaa minulta 17 e(olen paljon yli 7v), en taida kuitenkaan mennä. En kyllä usko että saan tähän viestiin vastausta tänään.

      • Sirkuksen ystävä

        Sirkus Florentinon ohjelma oli tosi hyvä!!!
        Menen kyllä varmasti ensi vuonna taas katsomaan heidän ohjelman.


    • Plää :D

      Mun mielestä se sirkus oli hyvä, ihan hintansa arvoinen, siellä oli ihana kameli, laamoja siellä ei kyllä ollut :o Sitten siellä oli se poni ja heppa, oli myös 3 koiraa. Esitys kesti puolitoista tuntia. Hinta oli 13€ sinne takapenkeille, 15€ eteen, menin siihen 15€ maksavaan. Oli tosi kivaa, menisin uudestaankin sinne :D Ehkä sitten ensi vuonna :D Ihana paikka

      • carita roivainen

        Mitenhän Vaalassa huomenna se hinta homma???


    • kih,dlkg

      haloo sirkus on just paras sä oot paka

      • minä99992

        Se on paras..! olen ollut siellä 2 kertaa ja ohjelmat oli muutettu ja laamaa ei ollut tällä viimeisimmällä kerralla.. Hinnat ovat aika korkeita mutta miettikää kun hekin tulevat niin kaukaa ja ei eläinten/ihmisten ruuatkaan ole ilmaisia.. teltta oli aika vanha/ja muut tavarat mutta ei ole se ydin..


      • jokuvaa

        Hei ootteko kuullu semmosesta sirkuksesta ku sirkus mahtavalandia? Se toimii jossain tuolla Eteläsuomessa ja sitä voi tilata esiintymään OMAAN KOTIIN! On kuullemma tosi edullinen. Ja ohjelma tosi hyvä ja kaiken lisäks ne esiintyjät on jotai 12-vuotiaita! Oon ite nähny niitten esiyyksen ja se oli tosi hyvä! Se esitys kestää n 30 min.


      • jahas
        jokuvaa kirjoitti:

        Hei ootteko kuullu semmosesta sirkuksesta ku sirkus mahtavalandia? Se toimii jossain tuolla Eteläsuomessa ja sitä voi tilata esiintymään OMAAN KOTIIN! On kuullemma tosi edullinen. Ja ohjelma tosi hyvä ja kaiken lisäks ne esiintyjät on jotai 12-vuotiaita! Oon ite nähny niitten esiyyksen ja se oli tosi hyvä! Se esitys kestää n 30 min.

        Njaha, enpä ehkä haluaisi nähdä tuota Mahtavalandiaa, en tiedä. Sirkus Mahtavalandian henkilökunnan ikä on 7-11 vuotta.
        Havlat hinnat kyllä on.
        Henkilökunta: http://koti.mbnet.fi/sirkusml/henkilokunta.htm
        Kyllähän tuon varmaan voisi tilata pienten lasten syntymäpäiville viihdykkeeksi. :) On se varmaan ihan hyvä sirkus esiintyjien ikiin nähden. En kyllä välttämättä haluaisi nähdä.


    • Johan_x

      ainekin mulle ihan hyvä sirkus oli, tuli tänne maalle ja sain tehä lähempää tuttuvuutta yhden kans! Kiitokset hevimieheltä!

    • Paljon nähnyt ei arvoa anna...

      Kylläpä käytät rumaa ilmaisutapaa.
      Anna lastesi päättää haluaako mennä.
      Paljon jos on nähnyt,
      mikään ei ole hienoa.
      Halvalla pääsit, et edes vienyt.Aikakin on
      rahalla mitattavissa.Mukava, että jotkut viitsii
      pienet paikatkin kiertää.Minulla oli mukavaa,
      harvoin tosin käyn sirkuksissa.
      Kiitos Circus Renz!

    • Pilvi---

      Mä oon käyny siellä kerran. Se oli ihan ok mutta oli se hieman pettymys. Iso hevonen laitettiin laukkaamaan semmosta turhan pientä ympyrää, siis sille isolle hevoselle ja kokoajan näytti ja tuntu et se tulee katsomoon. Iso hevonen ei sais tehä niin pientä ympyrää. Se on oikeestaan ainut asia mikä jäi mieleen koko sirkuksesta. Tais siellä olla joku käärmehommeli ja pari koiraa. Mutta noi hevoset nyt jää aina mun mieleen parhaiten.

    • pettynyt asiakas

      Tänä vuonna Renzin ohjelma oli melko surkeaa katseltavaa..

      • kirsikka-angel

        Olin eilen yhden ystäväni kanssa katsomassa kyseistä sirkus esitystä. Aikuisten liput 17e ja lasten 15e. Voin sanoa, että saimme myös rahoillemme vastinetta. Esitys oli mahtava, enkä muista koska olisin nauranut yhtä kovaa, kuin eilen.
        ~Kiitos Renz.
        Voisin mennä uudestaankin.


    • landetar

      Käytiin lasten kanssa circus renz:issä.liput maksoi 66€ koko perheeltä..siis kaksi aikuista ja kaksi lasta!no ajattelin että toivottavasti esitys olisi edes huippu mutta ei.pettymyksiä pettymysten jälkeen.ala arvoista esitystä,työntekijät nyrpeitä ja puhuivat hoono soome ja saksaa,josta lapset eivät ymmärtäneet mitään.ei voi muuta sanoa kuin siinä meni huvipuisto rahat ja loppu kesä ollaan visusti kotona.ei enään kierto sirkuksiin.kiitos.

      • sirkustelija

        No itse olen tyytyväinen tämän vuoden esitykseen.. Tietty liput olivat hintavia koska kiertosirkushan tämäkin on.. Kävin myös viime vuonna mutta silloin oli eläimiä enemmän mukana kuin tänä vuonna.. Mutta tuli ainakin todettua saksalaisista pelkkää positiivista ; D.


      • Magnus Z
        sirkustelija kirjoitti:

        No itse olen tyytyväinen tämän vuoden esitykseen.. Tietty liput olivat hintavia koska kiertosirkushan tämäkin on.. Kävin myös viime vuonna mutta silloin oli eläimiä enemmän mukana kuin tänä vuonna.. Mutta tuli ainakin todettua saksalaisista pelkkää positiivista ; D.

        Missäpäin sirkus Renz on esiintymässä voisin mennä katsomaan..


    • nimetn007

      Joo-o en ole kyllä samaa mieltä! Ei sun ois tarvinnut lähettää niitä sun lapsias sinne, jos suosit muutenkin vaan kotimaalaista.

    • Pellehermesetas

      Kävin juuri (3.6.09) 4v tenavani kanssa Circus Calibassa. Kalliihkot liput, 14,90e ja 9.90e. Show kesti n. 1800-1935, sisältäen 15 min väliajan.
      Hinta/laatu oli hyvä: olen nähnyt paljon parempiakin esintyjiä, mutta ei missään nimessä jäänyt huijauksen makua. Koulutettu kissa ei ollut tänään oikein yhteistyöhaluinen, mutta ei se haitannut - varsinkin kun klovni kiersi pari muuta kissaa sylissään ja lapset saivat silittää. Jönglöörijutut tasaisen odotettavaa laatutasoa, taikurinumerot ihan OK. Ilma-akrobatiaa ja vannejuttuja esittänyt blondi oli erityisesti isin mieleen. Akrobatiapuoli oli kaikkinensa ehkä parasta antia - poika tykkäsi jalka-akrobaatista ja klovnista eniten (isiä klovnit eivät ole koskaan oikein naurattaneet/viihdyttäneet, niitä näkee päivisinkin).
      Sopiva, kotoinen pikkusirkus Bulgariasta. Juuri passeli 4-vuotiaalle ensimmäiseksi sirkukseksi. Menemme toistekin.

    • jaapajaapa

      Tarvasjoella sama meininki.
      Lähtiessään vielä heittivät paskat ja roskat viereiseen ojaan.
      (useita jätesäkkejä)

    • pelkkää positiivista

      Minun on sanottava että minulla ei ole sakasalaisesta circus renzistä mitään pahaa sanottavaa. Vaikks sirkus oli kallis niin ei se mielestäni ollut liian kallis sirkukselle täytyy kuitenkin ajatella että tämä on heidän elantonsa ja että on heidänkin jostani elettävä. Muutenkin tämä on kokemus jota ei tee joka päivä, että kyllä kannattaa investoida. Vaikka temput ja efektit eivät ole mitään maata mullistavia he esiiintyvät todella ihmis läheisesti ja ottavat yleisönsä mukaan esityksiinsä vaikka eivät puhu kuin muutama sanaa suomea. Voin sanoa vain pelkkää positiivista tästä circucsesta ja menisin mielellläni uudestaan. Osaako kukaan sanoa missä he ovat tällä hetkellä tai nähnyt mainoksia minne ovat lähi aikoina menossa?

      • tulen sylkiä on hot!

        Voin sanoa samaa. Kävivät meillä täällä Kaarinassa ja en voi moittia. Valitettavasti en osaa sanoa missä tällähetkellä ovat mutta suosittelen lämpimästi circucseen menemistä. Pidin eniten tulen sylkiästä, hän oli hyvin suloinen ja mielestäni todella hyvän näköinen :D... Mitä mieltä muut käyneet ovat?


    • sirkusta

      No joopa joo jos kaikki haluaa aina että kaikki on niin suuuurta ja maaahtavaa ja liukuhihnahommaa niin älkää tykätkö Renz sirkuksesta..mutta jos taas haluatte kokea pienen yhteisön monipuolisen ja aitojen onnistumisten ja esiintyjien monimuotoisuuden ja vaihtelukyvyn niin menkää ihmeessä !!!
      Ei kaikki tarvitse aina olla niin isoa ja persoonatonta!! Täällä oli nuori tyttö joka oli: peppi, myyjä kioskilla , trapetsitaiteilija(ilman verkkoja), voimistelija ja vieläpä hularengastaituri (ehkä vielä unohdinkin jotain) mutta mahtava kuitenkin:j asitten ne pojat isänsä kanssa temppuilivat pelkillä lihaksilla ja upea cowboy esityskin heillä.!!

      • rh

        Olen samaa mieltä, nuo ihmiset tekevät todellakin paljon leipänsä edestä ja aivan ilman maatalous-yritys- tai kulttuuritukea....
        Huonoin ja surkein sirkusesitys on tänä vuonna taas Sirkus Florentino, missä bulgarialaiset johtajat eivät tee mitään itsekään. Hyvä niinkin , koska silloin kuin tämä "Clowni Flori" ja " miss Zanna" on itse yrittänyt on ollut vielä surkeampi!
        Todella säälittävä, ylimielinen, luule olevansa niin tärkeä että luulevat ettei Suomi pärjäisi ilman häntä.


    • hinnat kateissa...

      Olen menossa tänään tuonne renz sirkukseen, ja hinta on kateissa. en ole edes löytänyt kyseisen sirkuksen suomenkielistä sivua. Minkä hintaiset liput on, kun ne ostaa vasta paikan päällä? uskon ettei vastaus tule tänään, mutta eipä voi mitään.

      • :))))))))))

        Niin kiitos hinnatkin olisi hyvä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))


    • kukkahattutätiG

      Circus Renz (saksalainen, ei se hollantilainen Circus Herman Renz) näyttää kiertelevän Pohjanmaalla. Siksi eksyin tänne lukemaan arvosteluja.
      Löysin myös Googlen avulla ihan kuvallista as.palautetta.

    • kukkahattutätiG

      Lipun hinnat oli ainakin eilen 15 / 13 eri aitioilla eri hinnat, mutta ei tainnut kukaan tietää oikein mikä oli mikin :D
      Suomen kieli on circuksen porukallla hieman parempi kuin ruotsinkieli, mutta ei ne sanat vaan tunnelma.
      Jollain on kuviakin blogissaan, kannattaa Googlata niin ei tule yllätyksiä :) Tiesin veitsijutusta, ja yllätys ei ollut, olin silmätikkuna kamerani kanssa (naapurisetä joutus maalitauluksi). Popkornijekku toistui.
      Makuasioista ei sovi kiistellä eikä tyrmätä toisen erilaista näkemystä.
      Spagettiini herätti hihityksen monessa pienessä ihmisessä.

      Lopuksi negatiivistä palautetta: Yleisölle: ajattele kaksi kertaa tai enemmänkin, kun menet tilaisuuteen / tapahtumaan, jossa pääosa osallistujista / katsojista ovat Lapsi-nimikkeellä, että et ala kittamaan sitä kaljaa. Toki omat lapsesi ovat tottuneet että Äidillä tai isällä on jano, mutta onko se nyt niin hienoo eturivissä viel.....

    • awws

      Circus renz oli justiin hyvä! mutta olisin voinut hieman enemmän odottaa siltä! ja se yks on maaaaailman komein (:

    • jep!

      joo oli oikeesti tosi hyvä ja aivan oikea ratkaisu mennä katsomaan sirkusta. Pääsin maalitauluksi veitsen heittoon ja se oli oikeesti tosi jännää. Ketää niistä pidit maaailman komeimpana? Jos meinaat tulensylkijää et ole ainut. Hän on vielä tosi mukavakin juttelin hetken hänen kanssaan. Suosittelen muillekkin, etttä menkää ihmeessä katsomaan sirkusta siinä on tunnelmaa ja se tuo iloa.

    • saa muutakin

      Hei täällä on nyt ollu tosi monia jotka on kiinnostuneita siitä tulensylkijästä. Tytöt ei hätää jos meette sirkukseen niin menkää juttelemaan tulen sylkijälle se on oikeesti tois mukava. Ja se tykkää ku tytöt menee juttelemaan sen kanssa. se on vapaa mies, joak ei etsi suhdetta mut seksi sille kyllä kelpaa. Se on aina tosi innostunu ku jotku naiset tulee juttelee ja varsinkin jos ne tekee aloitteen et jos tahotte seksiä sirkus artistin kanssa niin siltä saa. Ja jos se ei oo teijän mieleen siellä ne muut miehetkin varmaan tarjoutuu ihan mielellään tyydyttämään teidän tarpeitaan. Tää ei nyt tarkoita sitä et se ois joku ihmeen seksi juttu mut jos nätisti pyytää voi saada varmaan private esityksen sängyssä...

      • Tuhkimo2012

        Onko tänä vuonna 2012 sirkuksessa käyneitä? Mikä on ollut paras?


    • rhm1

      Hei kaikille tiedoksi vain, että Suomessa on paljon erilaisia sirkusesityksiä! Kiertävät sirkukset eivät ole niitä ainoita! Käykääpä täällä niin löytyy hieman erilaisempaa! Tsekatkaa myös Race Horce Companyn Petit Mal -esitys!

      http://www.sirkusinfo.fi/fi/

    • 16v sirkusfani

      Minä olin juuri tällä viikolla tuolla sirkuksessa. maksu olisi kyllä voinut olla vähä halvempi kahdesta tunnista mutta kuitenkin... minusta sirkus oli kylläkin todella hyvä! paras missä oon käyny. Välillä nauratti iha kamalasti ja sit pelotti/kauhistutti. Eli näin kokemuksella sanon että kannattaa käydä. lapset alle 18v. 15e, aikuiset yli 18v. 17e :) mutta tietenkin kaikilla oma mielipide.

      • hehehej

        tuo Renz on tulossa 31 pv Haapavedelle kannattaako käyä ?


      • iiduli
        hehehej kirjoitti:

        tuo Renz on tulossa 31 pv Haapavedelle kannattaako käyä ?

        Itse kävin juuri tällä viikolla katsomassa Circus Renziä, kun se tällä kylällä kaksi päivää vieraili.
        Suosittelen. Mitä nyt lippujen hintaan tulee, esitys oli kyllä hyvä! Siskoni oli ensimmäistä kertaa sirkuksessa ja tykkäsi kovasti. Itse olen useampaan kertaan käynyt Finlandiassa ja täytyy sanoa että pienemmässä sirkuksessa vallitsee kyllä aivan erityinen tunnelma. Henkilökunta oli mukavaa jal huumorintajuista porukkaa, kävin tulennielijän ja erään toisen henkilön juttusilla ja toistan edelleen itseäni - mukava oli jutustella!
        Kannattaa käydä. Joku tykkää, joku taas ei.


    • Kainuussa

      Sirkus vieraili viime viikolla paikkakunnallamme ja täytyy sanoa hinta laatusuhteen olleen aivan loistava. Suosittelen lämpimästi.

    • pettynyt5

      oli vitun perseestä ei osannu puhua yhtään suomea perkele en suosittele!

    • Sirkusta

      Sirkuksia pitkään seuranneena tahdon sanoa, että pienten sirkusten kohdalla laatu voi vaihdella aika paljon vuosittain. Tällä hetkellä pienistä valitsisin Florentinon. Bulgarialaistaustainen sirkusyrittäjä on tehnyt hyvää työtä ja saanut sirkustaan eteenpäin. 2000-vuoden hyvän alun jälkeen saksalaisen Ullmanin Caliba on lipsunut alkuvuosiensa laadusta aika lailla. Ja Renz (myös saksasta) ei ole juuri mitään laatua pyrkinyt koskaan saavuttamaankaan.

      Mutta kuten aina, Sirkus Finlandia on varma valinta.

    • 6432114578

      kävin itsekin katsomassa sirkus renz:iä nykyään on paljon parempaa viihdettä renz:issä hyvä oli kannattaa käydä katsomassa.

      • Mariamaria

        Harmillista, miten vuosia sitten aloitetut viestiketjut mustamaalaa edelleen. Voin ainakin itseni ja oman perheen puolesta suositella lämpimästi tätä sirkusta! Taidokkaita esityksiä, hyvä yhdistelmä huumoria ja jännitystä, ystävälliset (suomea riittämiin puhuvat) ihmiset ja ihana tunnelma. Toki kyseessä on pienehkö sirkus, mutta yllättävän, suorastaan hämmästyttävän näyttäviä osioita. Sopii varmaan parhaiten 3-13 -vuotiaille perheineen, jos kohta hätkähdytti kyllä aikuistakin :).


    • tietoinen,huolissaan

      Näinä aikoina olisi meidän kaikki syytä ajatella kokonaisuutta eikä vain varsinaista lopputuotetta eli ohjelmaa. Kaikki nämä sirkukset - mukaanlukien Finlandia rikkovat huoletta ja tahallisesti Suomen työaika- ja palkkalakeja. Työntekijät saavat noin 1000 euro "käteen" per kuukausi- ei lomakorvausta, ei ylityö, ei lepopäivän ym korvausta.
      Näinollen jää keskituntipalkka noin 2-3 euron paikkeille! Asumis-ja sosiaaliolosuhteet ovat nekin ala-arvoisia- mutta johtajat/omistajat asuvat hotelleissa tai 100.000 euron asuntovaunuissa. Työturvallisuus- tai työterveydestä ei ole tietoakaan!
      Työntekijät pidetään (kielitaidottomana ja vieraasta kulttuurista) melkein vangittuna, heitä uhataan, haukutaan aihetta ja palkkaakaan ei edes aina maksetakaan!
      Tässä olisi viranomaisilla uusi ja pelottavakin tutkintaalue. Pahimillaan täyttyy ihmiskaupan kriteeritkin. Meridän olisi nyt korkea aika vihdoinkin tarkoin miettiä voidaanko lapset ja perheet viedä tällaisiin paikkoihin

    • TamikaAshbourne
    • Vakiosirkustelija

      Mielestäni tänä vuonna paras jossa olen käynyt oli Sirkus Florentino. :) Sirkus Finlandian showkin oli ihan kiva ja "suureellinen", mutta ei tänä vuonna ihan vetänyt vertoja Florentinolle.

      Florentino, vaikkakin "pikkusirkus", hyvin valitut esiintyjät ja laadukas show ollut joka vuosi.

      Renzistä en tiedä kun en ole käynyt, pitäisi tuokin tsekata.

    • SuomalainenPelkuri

      Nykyään en uskalla mennä minnekkään. Kaupungissamme oli sirkus renz, hintaa ei näkynyt missään, joten aattelin peloissani etten mee sinne. (joskus 7v eiksyin kotona, jonka jälkeen alkoi tuntumaan pelkoa) paljonko ne liput olisi maksanut sirkukseen? Tunteiden tuskani jälkeen päätin etten mene perheeni kanssa edes lomalla vaan olen 4 seinän sisällä.

      • Suomalainenpelkuri

        Siis eksyin 7v, onneksi löysin kotiin mutta pelkoa on jäljelllä.


    • TotuudenAatelija

      Sirkus Florentino on melko hyvä, en ole käynyt calibassa tai renzissä, mutta florentiinoon verrattuna vanhempia ja pienempiä-. Vanhuus säilyy 2 sirkuksessa. 3 sirkusta tänä kesänä kävi meillä päin, jonka jälkeen päätin että se 1 on paras!

    • Hintavalittaja

      Miksei missään voi lukea hintaa? Ei kukaan kauppaankaan uskalla mennä jos hintoja ei ole tiedossa. Monista tämä on aina se mikä on huonoa. ei ihme, jos joku menee häpemään että ei oo 5 euroa eikä edes kassalla niin kyllä sitä häpee! Olisi ihanaa että edes "joku" laittaisi hinnat näkyviin. Turhaa sitä hävetä.

    • lkjlkjhjh

      Paska sirkus oli tämä renz kyllä. Menin näytöksen jälkeen jututtamaan tulensylkijää ja kohta olimme asuntovaunussa nussittelemassa. Vaan pieni oli pili ja laukesi minuutissa. Haisi hielle ja piereskeli En suosittele Pettymys oli hintaansa nähden. Tämä tapahtui Joensuuhun kuuluvassa pienessä kylässä, vaarakunnassa.

      • Tietäjä388488

        Oliko Ilomantsi?


    • Kylähull

      Kuulin juttua että siellä joukossa myös varkaita. Ainakin tänään oli jonkin sortin show ihan jo kylillä kun etsivät varastettua tavaraa ja löytyi heidän hallustaan. Onkohan ilmoitettu jo poliisille.

    • minkkeli

      Olihan tää ihan hyvä

    • Anonyymi

      Siis kyseinen sirkushan on parempi kuin finlandia!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe