Teinisuhteet

Kauko Putki

Teinisuhteet ei kestä. Turha itkee ja valittaa jos joku pissisten seukkaaminen nyt on vähä menny poikki...Muutaman vuoden päästä kun olette kypsempiä nauratte koko asialle ja ihmettelette miten vitun tyhmiä ootte ollu.

Rakkaudesta ei pitäisi puhua vielä tuossa iässä missä moni tämän forumin pelleistä on.

20

2083

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä

      Kyllä varmaan jostakin 30v kuten luusisin sinunkin olevan kirjoituksesi perusteella voi noin tuntua, mutta muisteleppas omaa nuoruuttasi tai siis ennen kaikkea (teini-aikoja) mitäs silloin tuli tehtyä?? Mielestäni nämä niin sanotut "teini-suhteet" kuuluvat normaalina osana kehitykseen, eihän kukaan voi olettaakkaan, että 16v. aloitetut suhteet kestävät hautaan asti, vaihtavathan vanhemmat "kokeneemmat??" kumppaniaan kuin "sukkia" joten annetaampa jokaisen ikään kuin "harjoitella" seurustelua teini-iässä. Ja tiedätkös mitä? katsos jos näillä sivuilla ei huvita lukea näitä "teinien ruikutuksia" tietokoneessa on sellainen valinta kuin (SAMMUTA) tai voihan aina vaihtaa vaikka Aku Ankan nettisivuille jos ei kiinnosta! ELI mietihän vähän omaa nuoruutta, sanokaapas jokin muukin oliko viestissäni mitään järkeä? Voin ehkä olla hullu, mutta en TYHMÄ!

      • I'm not teinix

        Tommosille teinixeille se varmaan on joku pakkomielle; alkaa ensin jonkun kaa, ku on kismailtu yms. niin jätetään ja metsästetään uus. Tommosta se nykynuorten "seurustelu" on.


      • Purzz
        I'm not teinix kirjoitti:

        Tommosille teinixeille se varmaan on joku pakkomielle; alkaa ensin jonkun kaa, ku on kismailtu yms. niin jätetään ja metsästetään uus. Tommosta se nykynuorten "seurustelu" on.

        Jos et halua nolata itseäsi, älä yleistä että "Tommosta se nykynuorten "seurustelu" on."-.-


    • No-Face

      Olet oikeassa siinä että teinisuhteet ovat usein vielä leikkimielisiä =) Ei siinä etteikö teini pystyisi rakastumaan, mutta rakastamisesta teinit harvemmin mitään tietävät. (kaksi eri asiaa, rakastuminen on ohimenevää ja syvenee joko rakkaudeksi tai katoaa)

      Minä seurustelen tällä hetkellä, ja olen teini. Tällä hetkellä toivon että nykyinen suhteeni kestäisi loppuelämäni, mutta en oleta sitä. Uskon että se voi olla mahdollista, vaan olen realisti ja tiedän että todennäköisempää on ettei se kestä ikuisuuksia =)

      Pääasia on että siitä jää hyvät muistot käteen. Ja jos tämä ei ollut se elämänkumppani, niin ehkä se löytyy vielä joskus =)

    • No-Face

      kyllä siitä on eläviä todisteita että teinisuhteet voivat kestääkin =) Minä tiedän monia 30-40 -vuotiaita jotka ovat alkaneet seurustelemaan 13-16 vuoden ikäisinä.

      • ihmettelijä

        oikeassa olet, unohdin mainita (muutamia poikkeuksia) onnittelen heitä jotka ovat jo nyt pystyneet rakentamaan seurustelunsa vakaalle pohjalle ja läpikäymään ongelmat ym. se on vain osoitus siitä, että toiset ovat kypsenpiä ym. plaa plaa plaa. Olen itsekkin "teini" ja läpikäynyt vastaavaa joten puhun kokemuksen äänellä.


      • poika

        Aivan.. kummatkin siskot ovat sattumoisin vieneet teinisuhteensa todella pitkälle. Mä pyrin kanssa samaan enkä muutenkaan halua hikisiä yhden yön juttuja niinkuin olen sattumoisin huomannut kavereiden parisuhteissa (olen siis 16v poika teini)...


    • Mile

      Juu. Itsekin teini olen (17v) ja olen seurustellut jo 2v että yleistys on joka asiassa ihan turhaa koska poikkeuksia löytyy. Omat vanhempani tapasivat toisensa 15-vuotiaina ja ovat nykyäänkin yhdessä ja kummatkin 52-53-vuotiaita.

      • (:0)

        Siistiä! Tollasia suhteita on harvassa. O.o


    • väärä selitys

      Mie ole 57-vuotias ja mie aloin seurustelemaan minun mieheni kanssa silloin kun olin 16, että ei voi sanoo että ei "teinisuhteet" kestä!

    • huooh..........

      hmm... Mietitäämpä... Jos nuori ei käytä kymmentä vuotta serustelun "opettelemiseen" vaan aloittaa sen 30v., niin silloinhan ne kymmenen vuotta kuluvat sieltä. Sitten kun on 40v, menee vielä 5-10 vuotta siihen, että ollaan siinä vaiheessa että lapsia aletaan miettemään. Sitten kun niitä lapsia halutaan niin hups, ollaanki jo viiskymppisiä.

      • :DDDDDDDDddddddddddd

        mikä tää nyt oli


      • bumperr
        :DDDDDDDDddddddddddd kirjoitti:

        mikä tää nyt oli

        bump


      • bumperbumper
        bumperr kirjoitti:

        bump

        bumpbump


      • bumperbumperbumper
        bumperbumper kirjoitti:

        bumpbump

        bumpbumpbump


      • bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
        bumperbumperbumper kirjoitti:

        bumpbumpbump

        bumpbumpbumpbump


      • bumpbumpbumpbumpbump
        bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb kirjoitti:

        bumpbumpbumpbump

        bumpbumpbumpbumpbump


      • bumpbumpbumpbumpbump
        bumpbumpbumpbumpbump kirjoitti:

        bumpbumpbumpbumpbump

        bumpbumpbumpbumpbumpbump


      • bumpbumpbumpbumpbump
        bumpbumpbumpbumpbump kirjoitti:

        bumpbumpbumpbumpbumpbump

        bumpbumpbumpbumpbumpbumpbump


    • bumpbumpbumpbumpbump

      bumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbump

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      235
      2078
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1540
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1029
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      131
      988
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      232
      967
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe