kymco super 9 helpot viritys ohjeet

ks9

joo... et voisko joku kertoa kymco super 9 helpot viritys ohjeet...

74

60694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mekaanikko

      Ruuvaa kansi irti, ja hio sen sisäpuolta santapaperia vasten. Tarkoituksena on siis kannen laskeminen.

      Sitten hio siihen tehomäntä! Hiot vaan männän sopivan malliseksi viilalla. Kulkee hiton lujaa!

      • Dan

        uusissa skoottereissa ei viritykseen paljoa santapaperi auto vaikka ois kuin kinuski-kymco!


      • kymco man
        Dan kirjoitti:

        uusissa skoottereissa ei viritykseen paljoa santapaperi auto vaikka ois kuin kinuski-kymco!

        joo kyl autto ainaki mulla super9:ssä menee 70km/h kaikki mun kaverit jää jälkee ku painan menemää


      • tiedänasiasta

        ei kannata ruveta laskemaan derbistä kantta jos ei asiasta ole kokemusta itse laskettiin kaverin kanssa derbist kannta ja ppäsi käymää semmoinen moka kun tuo derbin kone on vesijäähdytteinen nii sieltä kannen välistä alkoi vesi lentämään oikeen toden teolla vaikka mekin laitoimme tasaisen lasin päälle jeesusteipillä 240 hiekkapaperin kiinni ja pyöriteltiin sitä kanttta siinä ja näemmä tais mennä vinoon XD.... Suosittelen viekää kantenne jonnekin konoistamolle tai madaltakaa sorvilla!!


    • Jaakko Bomber

      siihen Hayabusan kone alkuperäisen tilalle. Kyllä lähtee.

    • Kylä lähtee

      Helpoimmalla pääset kun hommaat lennokeissa käytettävää metanolia. Laita sitä loraus bensiinin joukkoon, niin kyllä lähtee! Käytetään kaikissa kiihdytysautoissa ja moottoripyörissä myös!

      • jtk

        nitrometanolia se olla pitää sit lähtee vaikea aine saada :D


    • Virittäjä.....

      Ota variaattorin koppa auki ja ota variaattorista sellainen "rengas" pois. Se on sellainen sokka joka rajoittaa variaattorin liikettä, yleensä renkaan mallinen n. 20-25 mm halkaisijaltaan. Melko helppo homma irroittaa. Pitäs kulkee 70-80 km/h. Ainakin mun Typhoon kulkee. Toinen tapa on hommata tehoputki, valitettavasti maksaa jonkinverran...

      • Perämies

        Kymco Super 9:ssä ei ole mitään rengasta variaattorissa kuten muissa skoottereissa. Super 9:ssä on rajoitettu holkki, josta ei voi repiä mitään irti. Siihen täytyy tilata maahantuojalta (Masco) rajoittamaton holkki, joka maksaa noin 25 euroo...


      • juuh...

        se toimii oikeesti ku ottaa sen rikan poies... mulla itellään on teho putki ja se rikka pois niin menee 85km/h... xD


      • Nimetön
        Perämies kirjoitti:

        Kymco Super 9:ssä ei ole mitään rengasta variaattorissa kuten muissa skoottereissa. Super 9:ssä on rajoitettu holkki, josta ei voi repiä mitään irti. Siihen täytyy tilata maahantuojalta (Masco) rajoittamaton holkki, joka maksaa noin 25 euroo...

        Mistä saan tilattua helpoiten sen rajoittamattoman holkin suopre 9 ac: heni??


      • unihoc

        auttaaks mitää jos laittaa viel kurittamattoman holkin multivariaattorin lisäks


      • Teknikko69
        Perämies kirjoitti:

        Kymco Super 9:ssä ei ole mitään rengasta variaattorissa kuten muissa skoottereissa. Super 9:ssä on rajoitettu holkki, josta ei voi repiä mitään irti. Siihen täytyy tilata maahantuojalta (Masco) rajoittamaton holkki, joka maksaa noin 25 euroo...

        Oletko joku vitun EVO. Se rengas on olemassa siinä holkin päässä mutta se pitää sorvata tai sahata ha viilata tarkasti. Se on hitsattu siihen holkin kaulukseksi toiseen päähän. Lähtekää vittuun palstalta jotka ei osaa neuvoa.


      • Sluibbis88
        Teknikko69 kirjoitti:

        Oletko joku vitun EVO. Se rengas on olemassa siinä holkin päässä mutta se pitää sorvata tai sahata ha viilata tarkasti. Se on hitsattu siihen holkin kaulukseksi toiseen päähän. Lähtekää vittuun palstalta jotka ei osaa neuvoa.

        ite pitäisin vakioholkin tallessa ilman muutoksia, sit ostat joltai käytettynä jonku malossin multivarin (niit myydää v**usti), maksat siit joku 25e tyyliin ja sil siisti, saat holkin ja rullakupin. :D


      • miiaaws
        juuh... kirjoitti:

        se toimii oikeesti ku ottaa sen rikan poies... mulla itellään on teho putki ja se rikka pois niin menee 85km/h... xD

        vittu min kymckosta on otettu rikka pois eikä kulje metriikää kovempaa.


      • ....
        juuh... kirjoitti:

        se toimii oikeesti ku ottaa sen rikan poies... mulla itellään on teho putki ja se rikka pois niin menee 85km/h... xD

        vitut mee mulla on tehari 24 milline kaasari ja vapari ja menee sen 69 gepsii sit ku vaihoin sen helvetin holkin nii menee joku 97 gepsii.... et turvat tukkoo noitten kusetusten kaa.


    • ja korkealta

      On myös helpompia ja huomattavasti halvempia tapoja teloa itseään. Jos kerta on pakko päästä kovempaa, niin voin vakuuttaa, että vapaapudotuksessa kiihtyvyys ja vauhti on aivan eri luokkaa kuin teidän amispartojen päristimissä.

      • heh

        tämä on "vastuutonta virittämistä" kun poistetaan ne esteet mitä koneeseen on suomessa laitettu...


      • korkealta
        heh kirjoitti:

        tämä on "vastuutonta virittämistä" kun poistetaan ne esteet mitä koneeseen on suomessa laitettu...

        Mun puolesta voit poistaa siitä päristimestäsi kaikki rajoittimet, kunhan katsastat sen ja maksat sille kuuluvat vakuutusmaksut.


      • rox

        joo o, kyllähän ne saa kulkemaan...ettekö te ymmärrä mikä tän tarkotus on??


    • ex virittelijä

      virittää voit, kunhan pysyt omalla maalla/tontilla. Mikäli sinivuokot saa sut kiinni tien päältä viritetyllä moopedilla, joka kulkee yli 65km/h, tulee sakon päälle moottoripyörän vakuutusmaksut verot, joka oli viime vuonna noin 500 ekua...saati sitten kolaria jonka ajat...kaiken maksat itse. -Java special-

      • TALIKOT

        poika kysy stna viritysohjeita eikä stna mitään luentoo, vitun eläinsuojeliat ja aseistakieltäytyjä hinarit menkää vittuu, ei ketään kiinnosta.

        Nonii, mulla on tommonene samanlainen super 9 ja oon siitä ite prikan ottanu poies, kulkee 70 suoral ja hyvään alamäkeen 80. sen sitte muistat että otat yhen tai kaks numeroo isomman suuttimen siihe :)


      • minä VAA

        ei noilla skoottereilla tee yhtää mitää ostakaa derbi ja virittäkää mull on itel derbi senda Xrace-05 ja siin on 3 nro isompi suutin ja 65cc läppis ja metrakitin tehari ilman holkkii ja menee semmoset 160KM/H vakio kaasarilla et repikää siitä luuserit


      • LeKu
        minä VAA kirjoitti:

        ei noilla skoottereilla tee yhtää mitää ostakaa derbi ja virittäkää mull on itel derbi senda Xrace-05 ja siin on 3 nro isompi suutin ja 65cc läppis ja metrakitin tehari ilman holkkii ja menee semmoset 160KM/H vakio kaasarilla et repikää siitä luuserit

        ei noil vireil saa kulkemaa 140km/h.. hyvä et jotkuu piikit menee sitä vauhtii.. jätkä tietää melkei jtn virittämisestä x) kunno hintti.. jos sul olis vakio kaasari siin ja menee 140km/h nii olis jo leikannu kii aika monesti.. et ime vaa äitis kyrpää!!


      • maurichia
        minä VAA kirjoitti:

        ei noilla skoottereilla tee yhtää mitää ostakaa derbi ja virittäkää mull on itel derbi senda Xrace-05 ja siin on 3 nro isompi suutin ja 65cc läppis ja metrakitin tehari ilman holkkii ja menee semmoset 160KM/H vakio kaasarilla et repikää siitä luuserit

        joo mul on kans tollanen 05 vuoden x-race.. aika hyvin kulkee sul noil kamoi.. mul ei mee läheskään ku kierrostenrajotin töppää mittarin siihen 70km/h kohille.. aika pitkät välit sulla jos pääset 160km/h ilman rajoittamatonta cdi:tä


      • Isaac newton
        TALIKOT kirjoitti:

        poika kysy stna viritysohjeita eikä stna mitään luentoo, vitun eläinsuojeliat ja aseistakieltäytyjä hinarit menkää vittuu, ei ketään kiinnosta.

        Nonii, mulla on tommonene samanlainen super 9 ja oon siitä ite prikan ottanu poies, kulkee 70 suoral ja hyvään alamäkeen 80. sen sitte muistat että otat yhen tai kaks numeroo isomman suuttimen siihe :)

        vitun samaa mieltä..... kannattaa ottaa myös hukkaputki pois.... (leikata ja hitsata sen lähtökohdasta umpeen) tulee noin 10km lisää


      • AIVAN VARMAA
        minä VAA kirjoitti:

        ei noilla skoottereilla tee yhtää mitää ostakaa derbi ja virittäkää mull on itel derbi senda Xrace-05 ja siin on 3 nro isompi suutin ja 65cc läppis ja metrakitin tehari ilman holkkii ja menee semmoset 160KM/H vakio kaasarilla et repikää siitä luuserit

        ja kuinka monta kertaa oot loukannut itsesi ku YRITIT sitä N. 160KM/H vauhtia???
        Eikö olisi helpompaa oottaa 3 vuot ja ostaa tällänen --> http://www.mvagustausa.com/web-mvagusta/07_F4_CC.html

        Ni Pääset hengestäsi Kitumati yhtää kun kaadut huipuis, eikä sua tarttis kuunnel!!


      • MulkunTappaja
        minä VAA kirjoitti:

        ei noilla skoottereilla tee yhtää mitää ostakaa derbi ja virittäkää mull on itel derbi senda Xrace-05 ja siin on 3 nro isompi suutin ja 65cc läppis ja metrakitin tehari ilman holkkii ja menee semmoset 160KM/H vakio kaasarilla et repikää siitä luuserit

        Vitun tamppooni sun barbis kulkee ehkä 50km/h ku heität sen puijon tornista alas.


      • derbit on paskoja
        minä VAA kirjoitti:

        ei noilla skoottereilla tee yhtää mitää ostakaa derbi ja virittäkää mull on itel derbi senda Xrace-05 ja siin on 3 nro isompi suutin ja 65cc läppis ja metrakitin tehari ilman holkkii ja menee semmoset 160KM/H vakio kaasarilla et repikää siitä luuserit

        sun barbi ei kulje 160km/h koska kaveril on samanlainen jossa on 90cc läppis 24mm kaasari metrakit tehari ja 6 numeroo ismopi suutin. ja se kulkee sen 140. et sää voit vetää kätees ja ajella max 43 alamäkeen.


    • Uusavuttomille apua

      Vaihda isompaan. Idioottimaista lähteä virittämään skootteri. Vittuun tollaset sähkömopot.

      • aina on viritetty

        ja aina tullaan virittämään.
        vittuilkaa nyt lastumiehillekkin kun ootte mopopojilla aloittanu. eiköhän se sierran nokalla huilaava cossukone oo vielä vaarallisempi kuin jo alunperin 60 km/h tunnissa kulkemaan suunniteltu mopo joka suomessa on kuristettu,et silleen siitä vaarasta ja älyttömyydestä.terkut vain sinne vuokkokoulun kirjekerholle...haistakaaa wittu te


    • ms9

      kiitti kaikille.. kysyisin viel et onko täs kymco super 9 kuristuksii pakoputkessa???????????

      • jore

        kymcoissa taitaa kaikissa olla siellä variaattorissa semmonen holkki joka on toisesta päästä isompi ku toisesta, sen ku vaihtaa pienempään samankokoiseen(saman kokonen molemmista päistä) niin pitäs variaattorin levyt mennä kokonaan kiinni eli sen pitäs mennä jotain 70-80km/h, putkissa ei taida olla mitään rajottimia. ja jos ajat kovempaa ku 45km/h niin että poliisit näkee ni sakkoja tulee ne vakuutus maksut ja kaikki muut paskat. joten kannattaa miettiä kannattaako se virittäminen koska esim pk seudulla pärjää hyvin virittämättömällä skooderillakin...
        tosi tuunarihan ostais siihen super 9siin tehoputken ja isomman kaasarin, ja jos tosikovaa haluu mennä ni uus 70 kuutioinen pannu mut sitte se ei olekkaan mopo enään....


      • anana
        jore kirjoitti:

        kymcoissa taitaa kaikissa olla siellä variaattorissa semmonen holkki joka on toisesta päästä isompi ku toisesta, sen ku vaihtaa pienempään samankokoiseen(saman kokonen molemmista päistä) niin pitäs variaattorin levyt mennä kokonaan kiinni eli sen pitäs mennä jotain 70-80km/h, putkissa ei taida olla mitään rajottimia. ja jos ajat kovempaa ku 45km/h niin että poliisit näkee ni sakkoja tulee ne vakuutus maksut ja kaikki muut paskat. joten kannattaa miettiä kannattaako se virittäminen koska esim pk seudulla pärjää hyvin virittämättömällä skooderillakin...
        tosi tuunarihan ostais siihen super 9siin tehoputken ja isomman kaasarin, ja jos tosikovaa haluu mennä ni uus 70 kuutioinen pannu mut sitte se ei olekkaan mopo enään....

        "Keskusteluissa ei saa:
        Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan"

        Heh. Eikös se virittäminen oo rikollista?;) Meittillon itellä kymco super 50 ja se on aika legenda präppänä. On aika tuskan takana että menee 45, eli ihan sallittuun nopeuksiin. Onko mitään tapaa millä sen sais kiihtymään nopeammin? Kotikonsteja siis:P Hieman pihalla oon näistä virityksistä sun muista, mutta jos virittää niin ei varmaan voi virittää mitenkään silleen että menis maksimissaan esim. 60? Vai? Kiitoksia viksuille-


      • arfdfa
        anana kirjoitti:

        "Keskusteluissa ei saa:
        Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan"

        Heh. Eikös se virittäminen oo rikollista?;) Meittillon itellä kymco super 50 ja se on aika legenda präppänä. On aika tuskan takana että menee 45, eli ihan sallittuun nopeuksiin. Onko mitään tapaa millä sen sais kiihtymään nopeammin? Kotikonsteja siis:P Hieman pihalla oon näistä virityksistä sun muista, mutta jos virittää niin ei varmaan voi virittää mitenkään silleen että menis maksimissaan esim. 60? Vai? Kiitoksia viksuille-

        osta tehoputki niin menee sen 55 ja kiihtyy stn noppeesti... xD


      • Örkki
        arfdfa kirjoitti:

        osta tehoputki niin menee sen 55 ja kiihtyy stn noppeesti... xD

        No mistä sit pystyy ostamaan sellaisen tehoputken joka auttais kiihtyvyyteen mut ei sitä nopeutta nostais niin paljon? et pysyis jossain 55 maissa. ja onko se silloin laiton?


    • !!!!

      kymcoissa on holkki tilaa maahantuojalta täysteho holkki ja se sinne EI VITUN PALIKAt

    • LeKu

      Joo tota tota.. kymcois on keskiholkkiin hitsattu kiinni prikat ja ne saa sorvaamalla pois mut olis suositeltavaa ostaa iha rajottamaton holkki hintaa tais olla 20€ suunnillee.. ja sit ommassa super 9 lc 50 on putkessa pilli ja hukka putki ne sahaat vittuu ja hitsaat reiät umpee nii luulis kulkeva.. pelkkä holkin vaihtamine lisää nopeutta n.20km/h

      • No niin!

        Vihdoin tuli kunnon vastaus!

        Eli. Kymco Super 9 LC:ssä on hukkaputki ja muistaakseni joku holkki pakoputken alkukäyrässä, se lähtee ruuvimeisselillä kampeamalla tai poralla.

        Variaattorin kuristamaton holkki kannattaa ostaa.. Omat sorvaukset saattavat särkeä koko vehkeen ja teettäminen maksaa saman verran kuin kuristamaton holkki.

        Siitä sitten! Kuristukset kun ottaa pois, huiput on noin 85 km/h. Ja jaksaa vääntääkin hieman toisella tavalla kuin ennen..!

        Sitten pitää vain tehdä se erittäin laiton (kytkimellinen) kierrosten rajoitin siihen. Eli kun poliisisedät tulee ajamaan, ei mopo kuljekaan kun sen 50 km/h. Ohjeet löytää netistä kun jaksaa etsiä.


      • Hanivvva

        Lainaatteko sitä vittua mulle,nussin taatusti
        paremmin ku te...vai oottako vaan äitiänne mulkoollu ku se on pyllistäny ?!?!?
        Viritelkää vaa mopojanne MINÄ nain tyttökaverianne !


    • joku

      niin otaa variaatorista prikan pois

      • ac ysi

      • pera

        onks toi mascolta tilattava rajoittamaton holkki ainoo keino millä saa sen esim kiihtyy paremmin. VOISIKO JOKU JOKA OIKEESTI TIETÄÄ NII KERTOO MITEN SEN SAA KIIHTYY PAREMMIN ilman mitää teharia. KIITOS


      • bron
        pera kirjoitti:

        onks toi mascolta tilattava rajoittamaton holkki ainoo keino millä saa sen esim kiihtyy paremmin. VOISIKO JOKU JOKA OIKEESTI TIETÄÄ NII KERTOO MITEN SEN SAA KIIHTYY PAREMMIN ilman mitää teharia. KIITOS

        Joo entinen omistaja (tuttu) selitti mun super 9:n helvetin lujan kiihtymisen johtuvan jostain variaattori tikusta joka täytyy nostaa jotta saa kiihtymään, huono puoli on vaan että putki ylikuumenee helposti esimerkiksi mulla alkaa heittää kipinää kun ajan sen 15 kilsaa.


      • KYmOC
        pera kirjoitti:

        onks toi mascolta tilattava rajoittamaton holkki ainoo keino millä saa sen esim kiihtyy paremmin. VOISIKO JOKU JOKA OIKEESTI TIETÄÄ NII KERTOO MITEN SEN SAA KIIHTYY PAREMMIN ilman mitää teharia. KIITOS

        1: eli ... kiihtymään saa kun vaihaa suuttimen (HELPPOA) :D
        2: Sitten olikohan joku ilmanputsarista joku läppä pois -.- en muist kunnol eli bensa palaa rikkaammin :D
        3: Jotku kurit voi auttaa (kaverilla autto ) (HUOM EI SAMA MOPO )


    • helapp

      Maa vaihoin omaan kymco super 9 variaattorin prikan ja otin hukkaputken pois ja hitsasin reiät umpeen..hitsasin hukkaputken takasi että poliisit ei kiinnitä huomiota..kulkee sen 80km/h suoralla ja alamäkeen vähä yli 90km/h ja kiihtyy mukavasti...nuo on hyvät mitä kotona voi tehdä.Mää tilasin moposportilta rajottimen kun sen lyö päälle nii kulkee 50km/h sitä saa myös säädettyä miten itse haluaa ja makso vaa 34e....onse parempi ostaa semmonen kun ottaa sakot ja kevariverot

      • ojoojjj

      • Super 9

      • gggjhu

        Nii muute hyvä mut paskalakit huomaa rajottimen aika helposti:D


      • Jah jah

        Ei kannata leikata hukkista vaan pistät siitä suuaukosta pakoputkentiivistystahnaa sinne hukkiksen sisään. Se kovettuu kuumetessa. Sitten se on tukossa eikä ulkoapäin nää mitään.


      • saxooooooooo

        Mutta kun 07 mallin super 9:ssä ei löytynyt kuristuksia putkesta ja tuo hukkaputkikin on nähtävästi vain näön vuoksi...


    • Migzuli

      Jos opettelisit yhdyssanat ja välimerkit, niin meneisi Kymcokin varmasti paljon lujempaa. On muuten jännä juttu, että mopojen myynti-ilmoituksissa on enemmän kielioppivirheitä , kuin minkään muun tavaran myynti-ilmotuksissa.

      • juu u

        Ei jeesus taas näitä kieli-,.opin nussijoita -.-'
        varmaan oikeesti luuletkin että se kulkee :S


      • p oliisi
        juu u kirjoitti:

        Ei jeesus taas näitä kieli-,.opin nussijoita -.-'
        varmaan oikeesti luuletkin että se kulkee :S

        Eiköhä oo parempi et jätätte ne mopot virittämättä niin säästytte sitten niiltä sakoilta ja ylipäätään poliisien karttaamiselta hey? virittäminen on ihan paskaa hommaa.


      • jincheng jc 50
        p oliisi kirjoitti:

        Eiköhä oo parempi et jätätte ne mopot virittämättä niin säästytte sitten niiltä sakoilta ja ylipäätään poliisien karttaamiselta hey? virittäminen on ihan paskaa hommaa.

        kyllähän siitä sakkoongelmastakin päästään. kannattaa varautua etukäteen kyttien pysäyttämiseltä. ottaa takalipan pois rekisterikilpeineen.sitten jos kyttä pysäyttää,niin ei kun pakoon.sitten jos kytät saa sinut kiinni,niin eikun arvailemaan rekkarinumeroa. :D


    • pade123

      Joo mul olis laitossa metrakitin 70cc pytty, mutta en tiiä kiristysmomenttia kanelle. Jos kukaan tietää niin vastatkaa nopeasti kiitos.

    • sgfvgdfhahdf

      sahaat pakoputkeen sahalla pari kunnon viiltoa ja heität tankiin pari e-pilleriä sekä käännät sytyttystulpan toisinpäin niin mopo kulkee noin 85km/h. kysy liusä ohjeita oraakkelilta.

      • aomoro

        Joo, tesmasin tota, mut sahasin neliön muotoisen räärin pakariin, 4 e-pillerii tankkiin ja otin oikean puolimmaisen peilin irti, kulkee 85 geepeeässään ja tosi tarkkaan mittariin. Oraakkeli auttoi sahaamisessa pitämällä putkea paikallaan.


      • oppinut poju
        aomoro kirjoitti:

        Joo, tesmasin tota, mut sahasin neliön muotoisen räärin pakariin, 4 e-pillerii tankkiin ja otin oikean puolimmaisen peilin irti, kulkee 85 geepeeässään ja tosi tarkkaan mittariin. Oraakkeli auttoi sahaamisessa pitämällä putkea paikallaan.

        voin antaa teille lapsukaisille neuvon.Tulkaa antaa neuvoja sen jälkeen,kun olette koulunne käyneet.Mikään vitun derbi senda ei kulje paskalla 65cc läppiksellä yli 100km/h ja siihe kaveriks vielä vakiokaasari xD.Ja tosiaanki kannattaa ottaa se rajoitettu holkki vittuun mielummin ostat 20e maahantuojalta rajoittamattoman,että jos homosti käy ja lähtee kilvet ja verot siihe nii sitte voit laittaa vakioks ja jos on uudempi ku 03 eli siinä on vielä hukkis joka kannattaa tukkii ,mutta itse tykkäsin tehopillistä joka tuo ulkonäköö,ääntä ja tehoo.


    • asdssda

      Paljonko tehoputki suunnilleen maksaa?

      • hieroklyyhffi

        100€-150@


      • Pässi!
        hieroklyyhffi kirjoitti:

        100€-150@

        Easypartsilta tecnigas next r sit sielt kymco super 9 vaikka ac se on 77e


      • asdespusdes
        Pässi! kirjoitti:

        Easypartsilta tecnigas next r sit sielt kymco super 9 vaikka ac se on 77e

        yhteenvetona vaihdat prikattomaan versioon mutta säilytä alkuperäinen jotta esim kun myyt eteenpäin niin se on virittämätön ja saat täyden hinnan. btw jos ajaa sen 55 poliisin tutkaan niin ei se automaattisesti tarkoita satojen eurojen kevariveroja ymt mutta toki se on mahdollist.
        sitten vielä sen verran että ei kannata odottaa ihan mahdottomia 1300euron mopolta fakta on se että ei se voi pärjätä esim derbille tai yamahalle jotka maksavat sen 2 kertaa enemmän eli siihen 70km/h pitää tyytyä osta sitten käytetty bemari jos haluat myöhemmin lujaa ajaa


      • poliisi <3
        asdespusdes kirjoitti:

        yhteenvetona vaihdat prikattomaan versioon mutta säilytä alkuperäinen jotta esim kun myyt eteenpäin niin se on virittämätön ja saat täyden hinnan. btw jos ajaa sen 55 poliisin tutkaan niin ei se automaattisesti tarkoita satojen eurojen kevariveroja ymt mutta toki se on mahdollist.
        sitten vielä sen verran että ei kannata odottaa ihan mahdottomia 1300euron mopolta fakta on se että ei se voi pärjätä esim derbille tai yamahalle jotka maksavat sen 2 kertaa enemmän eli siihen 70km/h pitää tyytyä osta sitten käytetty bemari jos haluat myöhemmin lujaa ajaa

        mikähä jeesustelia sä oot :)


    • ownerdo

      no esim toi prikka hae tota semmonen hulkki missä ei oo prikkaa mun kymco super 9 oli prikka hitsattu kii niin hain niiku hulkin missä ei ollu koko prikkaa menee nyt joku 85-90 ja se hulkki maksaa missä ei oo prikkaa mä ostin sen 25e
      voi saada halvemmallaki . :D

    • vittu mikä urpo

      pakari irti ja hana pohjaan

      • hooo :D

        :D :D holkki (maksaa noin 30e ) emt ja se menee sen jälkee sen 80-75


    • holkki kantsii

      Mul on super 9 (03) laittaa siihe kurittoman holkin ni kulkee gepsiin 68 suoral

    • quau

      haluuks joku kertoo miten saan super 9 rajottimen pois rikkomatta cdi:tä....on kokemusta :D

      • kymco super 9

        öö lol ? ei oo ainoastaan mikä rajottaa on variaattori siel on holkki mihin on hitsattu semmoonen vitun paska (joku kuri lol ) kii mikä estää hihnan pääsyn loppuu osta semmoonen missä sitä ei oo 25-30e :)


    • quau

      haluuks joku kertoo miten saan super 9 rajottimen pois rikkomatta cdi:tä....on kokemusta :D .lähettäkää linkki tai jotai

    • :---)

      mitä ihmeen kukkahattu tätejä tännikkin on tullu pätemään. Jos haluutte että ne skobat kulkee niin hommatkaa tehari isompi suutin ja variin uus holkki ja ehkä 70cc pytty ja hiilikuitu läpät niin sit jää kaikki "tehari Derbit".

    • kymco super 9 2011

      NONII ELI 2011 !!
      mul on kymco super 9 !!
      siin on tehopakoputki Tecnigas Trek 130e mc scatter !! kaupasta !! sit itel 90 suutin (tietenkin ) ettei leivo !
      sitte on varjaattori laitetu holkki missä ei oo kuria noin 30e !

      5.0 g rullat

      SANON ETTÄ KYLLÄ LÄHTEE ! USKOKAA ! ja kulkee noin 75-100 lujaa :D

    • Nassesetä

      Rajoittamaton holkki on suora karkaistu holkki..itse ei kannata sitä tehdä, koska
      se pitää olla karkaistu..kuumentuessaan se lämpö laajenee ja leikkaa kiinni
      tulee sitten kallis variaattori remppa !

      Pakoputkesta leikkaa juuresta hukkaputken irti, hitsaa sisälle siististi peittävän lapun peltiä ja hitsaa hukkaputken takaisin koristeeksi :)

      Äänenvaimentimen päästä missä on putki, poistaa pienemmän putken paine-ilma
      vingulla !

      Äänenvaimentimen perästä kannattaa myös siististi leikata pääty auki kokonaan
      ja poistaa katalysaattori paine-ilma taltalla ja taas siististi hitsata pääty kiinni !

      Lopuksi maalata kuumankesto maalilla putki ..Tulee parempi kuin typerä viritysputki
      mistä lähtee kova metakka ja kulku surkeampi vakio sylinteriä ajatellen !!!

      Variaattoriin voi vaihtaa rullat hiukan painavempiin :)

      Kaasuttimen suutin porauttaa 0,92mm vastaa täysin alkuperäistä kiina versioo,
      toimii kuin kello ..siten kuin tehdas on hyväksi havainnut :))

      Oman olen näillä eväillä modifoinut ..olen erittäin tyytyväinen skode näyttää ja
      kuulostaa alkuperäiseltä..bensan kulutus laski,väännöt nousi, kulkee kivasti..
      Tokikaan en hanat kaakossa ajele juuri ollenkaan..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe