puhelinmyyjän palkka!

cirsikka

hei.

kyselisin puhelinmyyjän pohjapalkkaa esim. megalla. tahtoisin myös tietää kumpi kannattaa valita, puhelinmyynti pohjapalkalla, vai työ jossa saat vain provikan?

27

32454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -minä-

      Meillä päin palkka on 5€ tunnilta proviikka.
      kuus tuntisia päiviä.

    • Lehtimyyjä X

      ...megaan hommiin, olen ollut siellä ja palkkiot ovat huonot, pohjapalkka 4,25e/h ja provisioille vaikea tasaisesti päästä. Mutta mikä pahinta niin siellä ei arvosteta työntekijää pätkääkään, lähinnä pitävät pakollisena pahana. Suomessa on muitakin paljon parempia telemarkkinointi yrityksiä, mm se missä itse tänään myin paljon lehtiä ja tienasin 19,40e/h.

      • Anonyymi

        Justihinsa niin ja työnantaja käärii hyvät rahat kun teet paskapalkalla hälle töitä.


      • Anonyymi

        Missä työskentelet nyt ?


    • Sales

      Ehdottomasti kannattaa valita provikka pohjainen palkka. Itse tienasin liittymä myynnillä keskimäärin yli 20€ tunnilta. Tulos ei synny, se tehdään! KK palkka yli 3000€... Palkka riippuu siis sinusta itsestäsi

      • Tj97

        Myitkö Tuulilasia vai TM:ää?


    • Päällikkö

      Jos itket jonkun pohjan perään, olet väärällä alalla. Hyvät myyjät eivät edes tule "pohjia" maksavalle töihin, he kun joutuisivat kustantamaan heikompien liksan omalla työllään.

      • Elämä on kallista

        Kuulostaa aivan kauppiaan puheelta


    • PAM

      Tes:in mukaan pohjapalkan pitäisi olla yli 6 euroa tunti (en muista paljonko yli). Monet firmat yrittävät kusettaa. Kannattaa liittyä liittoon, niin voi sitten pyytää oikeet palkat.

      • MölliPeikko

        Ite oon osa-aikaisena puhelinmyyntifirmassa,
        ja saan pelkän provikan, joka on 6e/myyty akukirja/kirjakerhojäsenyys.

        Saan 24-84 e/pvä...

        En oo myyntitykki, eli huonosti menee, mutta
        onhan tämä kevyttä siistiä sisätyötä.


      • Repe
        MölliPeikko kirjoitti:

        Ite oon osa-aikaisena puhelinmyyntifirmassa,
        ja saan pelkän provikan, joka on 6e/myyty akukirja/kirjakerhojäsenyys.

        Saan 24-84 e/pvä...

        En oo myyntitykki, eli huonosti menee, mutta
        onhan tämä kevyttä siistiä sisätyötä.

        Teetkö tuota sivutyönäsi?


      • on muuten

        tesin mukaan 6,05 tunti, mutta eipä sillä kannata olla... jos ei saa myytyä niin eihän se kannata itselle eikä firmalle.... Meitsi tekee lehtimyyntiä ja tänään just tienasin 6 tuntisesta päivästä 123 euroo, plus sit bonukset päälle mikä katsotaan koko kuukauden myynnistä


      • Anonyymi

        Tiesitkö että liitolla ei tee mitään jos yritys ei kuulu työehtosopimusten piiriin vaan silloin sovelletaan työsopimuslakia palkoissa.


      • Anonyymi
        on muuten kirjoitti:

        tesin mukaan 6,05 tunti, mutta eipä sillä kannata olla... jos ei saa myytyä niin eihän se kannata itselle eikä firmalle.... Meitsi tekee lehtimyyntiä ja tänään just tienasin 6 tuntisesta päivästä 123 euroo, plus sit bonukset päälle mikä katsotaan koko kuukauden myynnistä

        Mikä firma ??


    • tule sellaisena kuin...

      Sain noin:1500 kuussa sekä
      noin:3.50 avatulta liitymältä.
      Niitä oli noin 200 minimissään kuussa,
      eli reilu 2000 kuussa riippuen kuusta.
      Kesälltä lähinnä.
      Talvisin paremmin.

      Btw:Ota ainha Pohjapalkka: RIITTÄVÄ POHJAPALKKA!
      Älä suostu alle 1400 € palkkaa missään muussakaan hommassa, äläkä missään tapauksessa alle 10 % mieluiten 14-16% provikkaan, liike saa liittymästäsi 200 € eli siinä on tinki varaa!

    • hullu-91

      olen megalla kesätöissä ja sieltä saa 4.25e tuntipalkkaa se on varma palkka mut tuotteet määrittää provikan normi ja provikka palkka lasketaan erikseen esim 1 myynti ei tuota mitään provikkaa niin kannattaa vilä ottaa normi tunti palkkaa mut ne lasketaan työpäivän päätteeks.

      • Miiiah

        Itse olen tehnyt puhelinmyyntiä noin vuoden verran, en tosin myy lehtiä. Mulla on pohjapalkka 8,47e/h 30% provisio. Tienestit 5-7,5h päivillä 1500-3000e/kk.


      • Työnilo
        Miiiah kirjoitti:

        Itse olen tehnyt puhelinmyyntiä noin vuoden verran, en tosin myy lehtiä. Mulla on pohjapalkka 8,47e/h 30% provisio. Tienestit 5-7,5h päivillä 1500-3000e/kk.

        Ihan kohtuulliselta kuulostaa, toki tuollainen palkka tietää aitoa sitoutumista ja ahkeruutta työhön (työssä kuin työssä).Saako olla utelias, missä yrityksessä työskentelet?


      • utelias.,
        Työnilo kirjoitti:

        Ihan kohtuulliselta kuulostaa, toki tuollainen palkka tietää aitoa sitoutumista ja ahkeruutta työhön (työssä kuin työssä).Saako olla utelias, missä yrityksessä työskentelet?

        niinpä missä`?


      • ???????
        Miiiah kirjoitti:

        Itse olen tehnyt puhelinmyyntiä noin vuoden verran, en tosin myy lehtiä. Mulla on pohjapalkka 8,47e/h 30% provisio. Tienestit 5-7,5h päivillä 1500-3000e/kk.

        Mikä on provisio?


    • patukka suussa

      Menkää homonaamat oikeisiin töihin

      • Anonyymi

        Kerroppas paviaani sitten mikä "oikea työ"?


    • maija65

      oikeeta työtä toi puhelin myyntikin on vaikka vituttaahan se kun me soitellaan:D itsellä päälle 9e tuntipalkka ja provikka päälle,kannattaa myydä kanavapaketteja jos haluaa paremmat provikat,tietenki riippuu paikasta.itse sanoin että en ikinä tekis puhelin myyntiä,mutta tässä ollaan ja hyvin viihdytään,riippuu siis paikasta ja porukasta.ei tota kestä jos on huono työilmapiiri:)

    • aina provikka!!!

      aina pelkkä provikka. kun on pelkällä provikalla, niin työnantajan on voi maksaa huoletta isompaa palkkaa. pohjapalkka on aina vähemmän tekemästäsi tuloksesta ku provikka. jos on yritys jossa tehdään 10000 euroa myyntiä, 3 työntekijää pohjapalkalla vaikka nyt 8e / tunti ja 100 työtuntia, 1 tekee 6000 euroa, toinen 3000 ja kolmas 1000 euroa; kaikki saa 800 euroa palkkaa. käytännössä eniten myyntiä tehnyt maksaa muiden palkkoja...kommunistit varmaan keksiny pohjapalkan.
      jos taas provisio vaikka 20%, niin 6000:n myyjä saa 1200e, 3000: myyjä saa 600e ja 1000:n myyjä 200e = reilu peli.

    • HLOY

      Palkka riippuu ihan paljonko myyt. Ite myyn paljon ja tuntipalkka on 11e/h. Oon Hyvät lehdet oyssä ja niitte palkkus on et saat 4.3e/h 4%myynnistä päiväbonuksia 170eurosta 5e,240eurosta 10e,300eurosta 15 jne. Mut noita saat vaan jos myyt 25e tuntia kohden. Jos et myy 25e tuntia kohti saat korotetun provikan eli 13%myynnistä samat päiväbonukset.
      Jos myy 300e päivää kohti ni kannattaa vaihtaa pelkkään provikkaan päiväbonuksii, joka on toi sama 13%myynnistä päiväbonukset.
      Mun normi päivä on tommosen 350e myyntii eli suunnillee 11e/tunti. Harva myy yhtä hyvin.

    • palkkaako? :D :D

      ei tosta tajuu mtn :D

    • Anonyymi

      Jumankauta soittohirmut. Täällä te majailette. Kattokaa että ette enää koskaan soita minun numeroon. Taitaa olla monessa listassa kun joka päivä soi. Soittokielto numeroon 045-33785xx

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe