Naisen alapään tuoksu/haju

Friikin ex-tyttöystävä?

Mielipidekysely. Pidättekö miehet naisen alapään hajusta? Haisteletteko sitä mielellään, onko se menettelevä, siedettävä vai ettekö pistä päätänne lähellekään? Kiinnostaa vain koska ex-poikaystävä ei voinut sietää tätä hajua eikä siksi mielellään halunnut sitä sormiinsa tai luoja varjele, harrastaa suuseksiä. Että onko yleistä vai oliko kyseinen tyyppi ihan friikki?

108

57920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jaa.. kai tässä on ihan yksilöllisestä asiasta kiinni... vaikka te naiset kyllä sieltä tuoksutte erilaisille, niin puhtaana ei ne tuoksut kyllä kuin aniharvaa pitäis haitata...
      ja itse kyllä pidän niistä tuoksuista ja mauista.

      t. Jesse33

      • jepppp

        joo, jokainen nainen tuoksuu erilaiselta. Joillain oikeasti se haju alapäässä on tosissaan se kalanhaju joten suuseksi ei hirveästi innosta siinä tapauksessa. Mutta on niitä hyväntuoksusiakin :)


      • Anonyymi
        jepppp kirjoitti:

        joo, jokainen nainen tuoksuu erilaiselta. Joillain oikeasti se haju alapäässä on tosissaan se kalanhaju joten suuseksi ei hirveästi innosta siinä tapauksessa. Mutta on niitä hyväntuoksusiakin :)

        Ei ole osunut vielä hyväntuoksuista, ehkä siksikin en ole näiden kanssa ollut kovin aktiivinen, enempi passiivinen.


    • Jees

      Ei se hullumpaa ole silloin kun se on suht puhdas. Esim. valkovuoto alkaa yököttämään ja siitä voi saada kammon. Jos haju ei miellytä niin aina voi pestä. Ei muuten kannata pahastua, jos joku pyytää pesemään ennen suuseksiä. Olen joutunut joskus kehoittamaan naistani pesemään. Itse ainakin pidän puhtaana sen hajusta ja mausta...

      • ammattilaisenneuvo

        Mikä on puhdas?
        Ei liity pesemiseen, päinvastoin liika saippuapeseminen herkistää tulehduksille.
        Normaali alapää tuoksuu lievästi happamalta,
        hiivat vähän makeilta: miehillä sulatejuustoa esinahan alla, naisilla kokkareista valkovuotoa. Bakteeritulehduksissa eritteen haju voi olla aika paha.
        Suosittelen kondomin käyttöä ( tauteja ehkäisemään) ja alapesuja happamalla pesunesteellä ( laimea etikkavesi, lactoline, lactal balans tms)


      • Anonyymi
        ammattilaisenneuvo kirjoitti:

        Mikä on puhdas?
        Ei liity pesemiseen, päinvastoin liika saippuapeseminen herkistää tulehduksille.
        Normaali alapää tuoksuu lievästi happamalta,
        hiivat vähän makeilta: miehillä sulatejuustoa esinahan alla, naisilla kokkareista valkovuotoa. Bakteeritulehduksissa eritteen haju voi olla aika paha.
        Suosittelen kondomin käyttöä ( tauteja ehkäisemään) ja alapesuja happamalla pesunesteellä ( laimea etikkavesi, lactoline, lactal balans tms)

        Olkaa mieltä mitä haluatte. Tuleeko toimeen ilman sitä? Hormooni tuotanto .Ei koskaan hyvä. Ainut miinus.


      • Anonyymi
        ammattilaisenneuvo kirjoitti:

        Mikä on puhdas?
        Ei liity pesemiseen, päinvastoin liika saippuapeseminen herkistää tulehduksille.
        Normaali alapää tuoksuu lievästi happamalta,
        hiivat vähän makeilta: miehillä sulatejuustoa esinahan alla, naisilla kokkareista valkovuotoa. Bakteeritulehduksissa eritteen haju voi olla aika paha.
        Suosittelen kondomin käyttöä ( tauteja ehkäisemään) ja alapesuja happamalla pesunesteellä ( laimea etikkavesi, lactoline, lactal balans tms)

        Pesu miedolla saippualla ei todellakaan herkistä tulehduksille.Terve puhdas vulva ei tuoksu millekkään. Smegmaa muodostuu kummallakin sukupuolella ja sen tehtävänä on voidella ja suojata herkkiä limakalvoja, jos et peseydy riittävän usein niin tämä aine kerää itseensä epäpuhtauksia ja altistaa sukuelimet erinlaisten bakteerikantojen hyväksi kasvualustaksi.Myös tämä smegma antaa jokaisen sukuelimille sen yksilöllisen tuoksunja vaatii saippuapesun puhdistuakseen limakalvolta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesu miedolla saippualla ei todellakaan herkistä tulehduksille.Terve puhdas vulva ei tuoksu millekkään. Smegmaa muodostuu kummallakin sukupuolella ja sen tehtävänä on voidella ja suojata herkkiä limakalvoja, jos et peseydy riittävän usein niin tämä aine kerää itseensä epäpuhtauksia ja altistaa sukuelimet erinlaisten bakteerikantojen hyväksi kasvualustaksi.Myös tämä smegma antaa jokaisen sukuelimille sen yksilöllisen tuoksunja vaatii saippuapesun puhdistuakseen limakalvolta pois.

        "Sissijuustoksi"kutsutaan tätä smegman kertymän runsautta intissä. kun nuoretmiehet eivät ole kyenneet pesemäään alapäätään riittävän usein. Nuorilla tätä "voiteluainetta" erittyykin jatkuvasti kun taas ikääntyvällä miehellä sen erittyminen hiipuu kunnes loppuu tyystin. Samoin naisen pienten häpyhuulien välinen smegman tuotanto, josta se vulvan tuoksu löytyy loppuu ikääntyessä.Valkovuodon tehtävä on pitää emätin puhtaana.Ja jos sitä erittyy vielä ikääntyneellä naisella runsaasti tai se haisee epämiellyttävälle kyse on silloin yleensä tulehduksesta emättimessä. terveen emättimen valkovuoto on hajuuton.


    • olevasi

      jonkun poikaystävä?;)) wink* wink*

    • Anna

      Pitemmittä puheitta mulla sama homma. Poikaystäväni on siis täysin hulluna suuseksiin saadessaan sitä mutta aniharvoin itse saan. Niinpä olen itsekkin hieman kiristänyt suostumispistettä... Ei hän täysin suoraan ole sanonut ettei pidä naisen alapään mauista tai hajuista mutta kaikin tävoin hän sen muuten kertoo. Ei muuten laita mielellään juuri koskaan, ei oikeastaan koskaan sormiaan housuihini, ei edes kevyesti koskettele. Puhumattakaan suuseksin antamisesta, mikä on todella monelle naiselle nautinnon huippuja... itse kyllä tykkään antaa poikaystävälleni suuseksiä, nautin siitä muutenkin, mutta myös tietysti siitä kun tiedän hänen olevan taivaissa. JA SUORAAN SANOEN TÄHÄN LOPPUUN, TÄÄ ASIA ON VAIVANNU JO 4 VUOTTA ELI KOKO SEURUSTELUAJAN. PITÄS LOPETTAA KOKO ANTAMINEN KU EI ITEKKÄÄN SAA KU HYVÄLLÄ ONNELLA 2 KERTAA VUODESSA. SILLONKAAN EI VOI NAUTTIA KU SE ON NIIN EPÄTAVALLISTA JA OUTOA JA KUN TIETÄÄ ETTEI UKOLLA HALUTA PÄTKÄÄKÄÄN OLLA SIELLÄ...

      HEI, TEHÄÄN MOLEMMAT NIIN ETTÄ TINGITÄÄN ANTAMISESTA SEN MUKAAN. JOS EI ALA NIIN SITTEN ET SINÄKÄÄN!!

      • Anonyymi

        Entäs ätmillä ku esiinnyt naisena? Hahhaaa


    • kolmikymppinen

      tuntuu olevan hulluna alapäähäni (uskon tosin, että hän pitää minusta muutenkin ;)). Aina tilanteen tullen sormet hameen alle ja käväisisi mielellään muutenkin vähän hemmottelemassa, vaikka emme muuten ehtisi seksiä harrastamaankaan (esim aamulla).
      Ei ole koskaan joutunut kehottamaan pesemään, käyn kyllä joka ilta suihkussa.
      Eli ilmeisesti jotkut miehet pitävät siitä todella paljon. Kaikki entiset poikaystäävänikin pitivät siitä. En siis ilmeisesti myöskään haise kalalle.

      • Anonyymi

        Et varmasti. Poika ystäviä on monenlaisia. Kantaisi käydä suihkussa heidänkin.


    • yrmio

      näin solidaarisesti että eihän tuo mikään kukkaistuoksu ole mut seksi on likasta hommaa jtn ei auta valittaa,eipä se oma munakaan varmaan miltään mansikkaeskimolta maistu.Eikä se nyt sinänsä oo mikaan paha haju/maku, eli toisin sanoen menettelevä.

      Kertokaa muuten amatöörille miten menkat yleensä vaikuttaa tuohon tuoksupolitiikkaan?? Tos viimekesänä bongasin yhden muijan baarista ja hän kyllä varoitteli et menkat on just lopuillaan mut mähän ajattelin et eipä tuo mulkku paljon maistele/haistele jtn. let's go baby.No tottakai kävi taas kerran niin että se samainen herra mulkku oli muutenkin hiukan väsyksissä jtn piti turvautua käsipeliin.Jo yöllä ihmettelin et kylläpä voi eukon pimppa haista pahalle mut ei sitä siinä kännissä silleen älyttömästi noteerannu.No sit jossain vaiheessa yötä herra mulkku koki kuitenkin ihme-herätyksen ja päästiin itse asiaan.Aamulla kun muija sit lähti himaan muistin et perkele et eukon toosa haisi pahalle ja muistin et tais tuo yöllinen paneskelun jälkeinen pesukin jäädä vähän vähemmälle jtn. piruttaani halusin varmistaa et kuvittelinko vaan sen dunkkiksen jtn pyyhkäisin sormella oman hupun alta ja otin snifut:vittu oikeesti meinas samantien lentää laatta,siis kertakaikkisen karmiva haju.Ok,ei se dunkkis varmaan tuoreena ollu ihan yhtä paha mut mä en todellakaan oo mikää sissijuustojätkä ja olin käynyt itse yöllä ennen hommia alapesulla jtn. kyllä suurin osa siitä etovasta hajusta oli peräisin muijasta.Siks vähän ihmettelen tota juttua kun oon joskus muulloin ollu muijan kanssa jolla alkoi menkat kesken aktin eikä ainakaan silloin pimppa tuoksunu tai edes maistunu mitenkään erikoiselle,onko sillä eroa onko menkat juuri alkamassa vai loppumassa vai oliko sillä viimekesän eukolla joku helvetin tulehdus tai vastaava???

      • juujuu

        vaikuttaa hajuun kyllä. Toisilla tuo hormonitoiminta on vahvempaa. Myöskin joku tulehdus voi aiheuttaa pahaa hajua.


      • susanna

        Veikkaisin itse et taisi mimmillä olla jokin tulehdus...

        Tottakai menkat vaikuttaa joka naiseen eri tavalla, mutta ei sen nyt niin pahalta pitäisi haista, et tulehdus tai sit se ei ollut käynyt pesulla pitkään aikaan.


      • susanna kirjoitti:

        Veikkaisin itse et taisi mimmillä olla jokin tulehdus...

        Tottakai menkat vaikuttaa joka naiseen eri tavalla, mutta ei sen nyt niin pahalta pitäisi haista, et tulehdus tai sit se ei ollut käynyt pesulla pitkään aikaan.

        kävi pesulla.Tai ainakin oli vessassa tovin ja sieltä kuului suihkun lorinaa ja tuskin siellä jalkoja pestiin.En mäkään kyl ennen oo tollaseen törmänny jtn kait siellä muhi joku pikku tulehduksen poikanen.Ois vaan voinut kuvitella että tollasen dunkkiksen haistaa ja tajuaa jo itsekkin enkä mä ainakaan kehtais ton hajuista mulkkuani esitellä kenellekkään.


      • susanna
        yrmio kirjoitti:

        kävi pesulla.Tai ainakin oli vessassa tovin ja sieltä kuului suihkun lorinaa ja tuskin siellä jalkoja pestiin.En mäkään kyl ennen oo tollaseen törmänny jtn kait siellä muhi joku pikku tulehduksen poikanen.Ois vaan voinut kuvitella että tollasen dunkkiksen haistaa ja tajuaa jo itsekkin enkä mä ainakaan kehtais ton hajuista mulkkuani esitellä kenellekkään.

        luulishan sitä, et itsekkin "haistaa" et joku on pieles tai sit se ei vaan kehdannut sitä tunnustaa, luuli ettet sä kuitenkaan mitään huomais. Toivottavasti et saanut mitään kammoa siitä... ei kaikki naiset haise pahalle.


      • Tyttö

        Joo, mä olen sitä mieltä, että ne alkupäivien kuukautiset ei haise yhtäpahalle kuin loppupään. Koska se verihan on siellä pimpsloorassa "muhinut jo muutamia päiviä, eli on siis alkanut jo jollain tavalla mätänemään. Eli kyllä se haisee.

        Mua itteenikin välillä ällöttää omat vereni (varsinkin ne pari viimeistä päivää), ihan tosissaan ne haisee pahalle.

        Mut sit kun menkat on loppu niin ei haise.

        teki se sun hoitomimmis kuitenkin ihan asiallisesti ku ilmoitti "vaarasta".


      • nainen37
        Tyttö kirjoitti:

        Joo, mä olen sitä mieltä, että ne alkupäivien kuukautiset ei haise yhtäpahalle kuin loppupään. Koska se verihan on siellä pimpsloorassa "muhinut jo muutamia päiviä, eli on siis alkanut jo jollain tavalla mätänemään. Eli kyllä se haisee.

        Mua itteenikin välillä ällöttää omat vereni (varsinkin ne pari viimeistä päivää), ihan tosissaan ne haisee pahalle.

        Mut sit kun menkat on loppu niin ei haise.

        teki se sun hoitomimmis kuitenkin ihan asiallisesti ku ilmoitti "vaarasta".

        sekä ennen kuukautisia, niiden aikana ja myös loppupuolella. Ei varmasti haise paikat kun pesee itsensä kunnolla (siis sormi sisään periaatteella) kerran päivässä, menkkojen aikana sitten aamuin illoin! Veren ei tarvitse haiskahdella siellä pimpsaloorassa menkkojenkaan aikana!


      • Tyttönen
        nainen37 kirjoitti:

        sekä ennen kuukautisia, niiden aikana ja myös loppupuolella. Ei varmasti haise paikat kun pesee itsensä kunnolla (siis sormi sisään periaatteella) kerran päivässä, menkkojen aikana sitten aamuin illoin! Veren ei tarvitse haiskahdella siellä pimpsaloorassa menkkojenkaan aikana!

        Riippuu varmaan kuukautisvuodon määrästä. Jos on niukat tai niukahkot vuodot niin ei sinne jää sellaista määrää verta, että pääsisi mätänemään tuolla tavalla. Tärkeintä on kait vaihtaa sidettä tarpeeksi usein niin ei tule hajuhaittoja. Itselläni on tapana tehdä perusteellinen alapesu kuukautisten jälkeen (ei kuitenkaan sisäpuolelta!), muuten riittää pelkkä vesi. Saippuaa ei saa käyttää limakalvoille! Tulee muuten alapään vaivoja. Käyttäkää tytöt esim. apteekista saatavaa lactacydiä.


    • Mieskirjoittaja

      ...on omanlainen tuoksu ja aika suuri osa kuuluu joukkoon "vivahde-eroja", eli ei ihmisnenällä havaittavia suuria hajuhaittoja, mutta kyllä joukossa on niitäkin, kenellä eritteet tuoksuu todella voimakkaalle, jos on viimeksi aamulla pessyt ja illalla raottaa pikkareita...

      Säännöllinen ja tiheä pesu on kaiken tärkeintä sekä miehillä että naisilla, pestäänhän kainalotkin 2 kertaa päivässä, niin alapää vahintään yhtä usein.

      Kyllä sen tietää välittömästi kun pikkareiden kuminauhaa raottaa, että onko viime pesusta kulunut tunti vai 2 päivää. Näitäkin mahtuu joukkoon, jotka pesevät tosi harvoin ja silloin menee kyllä halut ihan saman tien ja pulloharja mäntysuovan kanssa olisi oikea väline hoitaa homma loppuun.

      • naishenkilö

        ... siis ei voi olla tosi, totta nyt jokainen nainen ainakin kerran päivässä pesulla käy, vai eikö? Tulehdus varmaan on, jos naisella haiskahtaa paikat. Muuten ei pitäis haista, sormeileehan sitä itse kukin joskus vähän omia paikkojaan eikä mulla ainakaan haise.


      • saisi liian
        naishenkilö kirjoitti:

        ... siis ei voi olla tosi, totta nyt jokainen nainen ainakin kerran päivässä pesulla käy, vai eikö? Tulehdus varmaan on, jos naisella haiskahtaa paikat. Muuten ei pitäis haista, sormeileehan sitä itse kukin joskus vähän omia paikkojaan eikä mulla ainakaan haise.

        usein pestä.Menee ihon omat suojat liiallisesta desinfioimisesta.Eikä tartte aikusta ihmistä neuvoa kuin lasta.Älytöntä.


      • MiesMyös
        saisi liian kirjoitti:

        usein pestä.Menee ihon omat suojat liiallisesta desinfioimisesta.Eikä tartte aikusta ihmistä neuvoa kuin lasta.Älytöntä.

        kun toisilla haisee ja toisilla ei..


      • Miesolento
        naishenkilö kirjoitti:

        ... siis ei voi olla tosi, totta nyt jokainen nainen ainakin kerran päivässä pesulla käy, vai eikö? Tulehdus varmaan on, jos naisella haiskahtaa paikat. Muuten ei pitäis haista, sormeileehan sitä itse kukin joskus vähän omia paikkojaan eikä mulla ainakaan haise.

        ...ei sinänsä haise pahalle, vaan enemmän kirpeälle tms luonnollisen tuoksun lisäksi.

        Sen verran on kokemusta naisten tuoksuista, että en millään voi kiistää sitä, että jotku ei tosiaankaan osaa/ymmärrä huolehtia riittävästä pesusta(harvemmat) ja silloin kyllä alapää haisee pahemmalle kuin kalanperkkuulaitoksen jäteastiat.

        Kuinka paljon olet nuuhkinut naisen tuoksuja?


      • pikkunainen
        Miesolento kirjoitti:

        ...ei sinänsä haise pahalle, vaan enemmän kirpeälle tms luonnollisen tuoksun lisäksi.

        Sen verran on kokemusta naisten tuoksuista, että en millään voi kiistää sitä, että jotku ei tosiaankaan osaa/ymmärrä huolehtia riittävästä pesusta(harvemmat) ja silloin kyllä alapää haisee pahemmalle kuin kalanperkkuulaitoksen jäteastiat.

        Kuinka paljon olet nuuhkinut naisen tuoksuja?

        tiedä, miltä naisten jutut tuoksuu? Tosin en väitä tietäväni tulehduksista, koska minulla ei ole niitä ollut.

        Muuten olen samaa mieltä tuosta hygieniasta, kyllä naistenkin (ja myös miesten!) täytyisi osata huolehtia hygieniastaan. Saippuoitahan tässä ei tarvita, mutta sormet ja vesi avuksi, niin puhdasta tulee. Ja siitä tuskin mitkään ph-arvot järkkyvät, vaikka joka päivä vähän perusteellisemmin vedellä (!) peseekin. Luin tosin jostain, että stringien myötä naisten alapään tulehduksetkin olisivat lisääntyneet, pitääköhän paikkansa?

        Naisen tuoksu ei ole "mädän" tuoksu! Jos jo pikkareista hulvahtaa aromit, niin suosittelisin minäkin pesemään paikat useammin.

        Kaikkihan me tuoksahdamme joskus tilanteen mukaan eri eritteille - en minäkään varmaan 25 kilometrin juoksun jälkeen ruusuille tuoksu, mutta suihkuhan on keksitty.


      • neuvova
        pikkunainen kirjoitti:

        tiedä, miltä naisten jutut tuoksuu? Tosin en väitä tietäväni tulehduksista, koska minulla ei ole niitä ollut.

        Muuten olen samaa mieltä tuosta hygieniasta, kyllä naistenkin (ja myös miesten!) täytyisi osata huolehtia hygieniastaan. Saippuoitahan tässä ei tarvita, mutta sormet ja vesi avuksi, niin puhdasta tulee. Ja siitä tuskin mitkään ph-arvot järkkyvät, vaikka joka päivä vähän perusteellisemmin vedellä (!) peseekin. Luin tosin jostain, että stringien myötä naisten alapään tulehduksetkin olisivat lisääntyneet, pitääköhän paikkansa?

        Naisen tuoksu ei ole "mädän" tuoksu! Jos jo pikkareista hulvahtaa aromit, niin suosittelisin minäkin pesemään paikat useammin.

        Kaikkihan me tuoksahdamme joskus tilanteen mukaan eri eritteille - en minäkään varmaan 25 kilometrin juoksun jälkeen ruusuille tuoksu, mutta suihkuhan on keksitty.

        Niin tiedätte, että liian perusteellisella pesulla aiheutetaan pelkästään haittaa alapäälle. Kerta päivässä riittä päivittäinen alusvaatteiden vaihto. Naisen alapää "pesee" itse itsensä ns. "sisäisellä suihkulla". Älkää nyt hyvät miehet vaatiko naisia hinkkaamaan limakalvojaan ruvelle, tai ette tule enää koskaan pääsemään pökkimään. Kyllähän se niin vaan on. KÄykääpä miehet huvikseen lukemassa tuolla terveys-osiossa, ja siellä naistentaudit yms. Niin tiiätte asioista pikkasen enemmän.


      • Miesolento
        neuvova kirjoitti:

        Niin tiedätte, että liian perusteellisella pesulla aiheutetaan pelkästään haittaa alapäälle. Kerta päivässä riittä päivittäinen alusvaatteiden vaihto. Naisen alapää "pesee" itse itsensä ns. "sisäisellä suihkulla". Älkää nyt hyvät miehet vaatiko naisia hinkkaamaan limakalvojaan ruvelle, tai ette tule enää koskaan pääsemään pökkimään. Kyllähän se niin vaan on. KÄykääpä miehet huvikseen lukemassa tuolla terveys-osiossa, ja siellä naistentaudit yms. Niin tiiätte asioista pikkasen enemmän.

        ...mitä tarkoittaa normaali pesu. Asia nyt luisui vähän sivuraiteelle, koska kysehän oli siitä, että säännöllinen alapään pesu pitää luonolliset tuoksut luonnollisina, eikä kolmen päivän pesemättömyys kyllä haluja nosta :)

        Ei todellakaan tee tippaakaan mieli koskea pitkällä tikullakaan, jos pesemättömyys on joillekin tavallista.


      • sulla
        Miesolento kirjoitti:

        ...mitä tarkoittaa normaali pesu. Asia nyt luisui vähän sivuraiteelle, koska kysehän oli siitä, että säännöllinen alapään pesu pitää luonolliset tuoksut luonnollisina, eikä kolmen päivän pesemättömyys kyllä haluja nosta :)

        Ei todellakaan tee tippaakaan mieli koskea pitkällä tikullakaan, jos pesemättömyys on joillekin tavallista.

        pitkä(kin) tikku?


      • OIKEASSA
        neuvova kirjoitti:

        Niin tiedätte, että liian perusteellisella pesulla aiheutetaan pelkästään haittaa alapäälle. Kerta päivässä riittä päivittäinen alusvaatteiden vaihto. Naisen alapää "pesee" itse itsensä ns. "sisäisellä suihkulla". Älkää nyt hyvät miehet vaatiko naisia hinkkaamaan limakalvojaan ruvelle, tai ette tule enää koskaan pääsemään pökkimään. Kyllähän se niin vaan on. KÄykääpä miehet huvikseen lukemassa tuolla terveys-osiossa, ja siellä naistentaudit yms. Niin tiiätte asioista pikkasen enemmän.

        Totta. Liika peseminen vain aiheuttaa esim. lisääntynyttä hiivasienitulehdusta, joka todellakin HAISEE.

        Luonto osaa itse hoitaa aika lailla tuon naisen alapään pesun. Emätin todellakin puhdistaa itse itseään.


      • sitä
        OIKEASSA kirjoitti:

        Totta. Liika peseminen vain aiheuttaa esim. lisääntynyttä hiivasienitulehdusta, joka todellakin HAISEE.

        Luonto osaa itse hoitaa aika lailla tuon naisen alapään pesun. Emätin todellakin puhdistaa itse itseään.

        pari kertaa päivässä annetaan lämmin suihku,mutta ei sitä tarvii tulla mulle sanomaan!
        Haistakaa...kukkanen.


      • Catariina
        OIKEASSA kirjoitti:

        Totta. Liika peseminen vain aiheuttaa esim. lisääntynyttä hiivasienitulehdusta, joka todellakin HAISEE.

        Luonto osaa itse hoitaa aika lailla tuon naisen alapään pesun. Emätin todellakin puhdistaa itse itseään.

        Itse asiassa onhan fakta, että emätin ja silmä ovat ihmisen ainoat elimet, jotka puhdistavat itse itsensä. Terve emätin on siis ihmiskehon puhtaimpia paikkoja.


      • Anonyymi
        saisi liian kirjoitti:

        usein pestä.Menee ihon omat suojat liiallisesta desinfioimisesta.Eikä tartte aikusta ihmistä neuvoa kuin lasta.Älytöntä.

        Liika hygienia ei kai ole hyväksi. Tai ainakin ilman pesuaineita. Terve järki.


      • Anonyymi
        Miesolento kirjoitti:

        ...ei sinänsä haise pahalle, vaan enemmän kirpeälle tms luonnollisen tuoksun lisäksi.

        Sen verran on kokemusta naisten tuoksuista, että en millään voi kiistää sitä, että jotku ei tosiaankaan osaa/ymmärrä huolehtia riittävästä pesusta(harvemmat) ja silloin kyllä alapää haisee pahemmalle kuin kalanperkkuulaitoksen jäteastiat.

        Kuinka paljon olet nuuhkinut naisen tuoksuja?

        Aina tarjoutuessa. Täytyy olla ajan hermolla ettei tarvitse raiskata ketään. Pimppi is best.


      • Anonyymi
        naishenkilö kirjoitti:

        ... siis ei voi olla tosi, totta nyt jokainen nainen ainakin kerran päivässä pesulla käy, vai eikö? Tulehdus varmaan on, jos naisella haiskahtaa paikat. Muuten ei pitäis haista, sormeileehan sitä itse kukin joskus vähän omia paikkojaan eikä mulla ainakaan haise.

        Ei miehet tiedä naisten asioista mitään!!!!!!!!


    • vilperi

      voi haista ihan ummehtuneelta silliltä. kun hygienia on kondiksessa, ihan varmasti annan naisella suuseksiä. varmasti naiset tiedätte, ettei meisselikään ruusuilta tuoksu =). Oliko teillä sitten ollenkaan esileikkiä sängyssä? jos ex-äijäs ei pystynyt hiplailemaan sua, koska haju saattaa haista käsissä. Sanotaan, että parempiakin tuoksuja on olemassa...jos toinen nauttii siitä, ei se haittaa.

      • masentunut nainen 20v

        Joo, mulla on itsellä ongelmana jatkuvat hiivatulehdukset. Alapää haisee pahalta ja joskus tulee paksua ja kokkareista vuotoa.

        Nämä ongelmat on alkaneet, kun aloin säännöllisesti harrastamaan seksiä. Sitä ennen minulla ei ollut koskaan ollut mitän tulehdusta ym. Hygienian hoidan kyllä kunnolla ja gynelläkin olen pari kertaa käynyt asian takia, mutta eipä mikään auta.

        Mies kertoo yleensä, miten nuoli exäänsä jopa useita tunteja ja antoi sille monia orgasmeja. Ja kertoo, miten nauttii naisten nuolemisesta... Minä en halua että mua nuollaan(hävettä ja ujostuttaa ja ahdistaa) eikä hän sitä yleensä pyydäkkään, sillä haju on mitä on. Aina hajua ei ole, mutta kuitenkin silloin tällöin. Pari kertaan mieskin on saanut hiivatulehduksen, kun olemme harrastaneet seksiä.

        Suhteen alussa hän sormeili minua usein, mutta nyt sekin on vähenemään päin. Seksi on yleensä sitä, että vähän purraan tisseistä ja sitten vähän liukkaria ja sitten alkaa työnteleminen. Itse en ole koskaan saanut orgasmia enkä voi rentoutua, sillä olen todella epävarma hajujen takia. Muuten kyllä pidän seksistä ja jos tulehduksia ei olisi, haluasin varmaan koko ajan...

        Miestä joskus harmittaa, että ei anna minule orgasmeja, mutta sanoo myös, ettei kehtaa nuolla hiivan takia. Nykyään tuntuu, että hän ei enää välitä minun nautinnostani, kuten suhteen alkuaikoina... Enkä oikein uskalla edes pyytää parempia esileikkejä, koska hiiva tekee niistä inhottavan.

        Olen myös saanut mieheltäni herpeksen, mutta se ei ole ilmestynyt kuin kahdesti ikinä ja lähtee nopeasti pois...

        Parempi varmaan olisi, että etsisi toisen naisen, joka ei haise...


      • nainen37
        masentunut nainen 20v kirjoitti:

        Joo, mulla on itsellä ongelmana jatkuvat hiivatulehdukset. Alapää haisee pahalta ja joskus tulee paksua ja kokkareista vuotoa.

        Nämä ongelmat on alkaneet, kun aloin säännöllisesti harrastamaan seksiä. Sitä ennen minulla ei ollut koskaan ollut mitän tulehdusta ym. Hygienian hoidan kyllä kunnolla ja gynelläkin olen pari kertaa käynyt asian takia, mutta eipä mikään auta.

        Mies kertoo yleensä, miten nuoli exäänsä jopa useita tunteja ja antoi sille monia orgasmeja. Ja kertoo, miten nauttii naisten nuolemisesta... Minä en halua että mua nuollaan(hävettä ja ujostuttaa ja ahdistaa) eikä hän sitä yleensä pyydäkkään, sillä haju on mitä on. Aina hajua ei ole, mutta kuitenkin silloin tällöin. Pari kertaan mieskin on saanut hiivatulehduksen, kun olemme harrastaneet seksiä.

        Suhteen alussa hän sormeili minua usein, mutta nyt sekin on vähenemään päin. Seksi on yleensä sitä, että vähän purraan tisseistä ja sitten vähän liukkaria ja sitten alkaa työnteleminen. Itse en ole koskaan saanut orgasmia enkä voi rentoutua, sillä olen todella epävarma hajujen takia. Muuten kyllä pidän seksistä ja jos tulehduksia ei olisi, haluasin varmaan koko ajan...

        Miestä joskus harmittaa, että ei anna minule orgasmeja, mutta sanoo myös, ettei kehtaa nuolla hiivan takia. Nykyään tuntuu, että hän ei enää välitä minun nautinnostani, kuten suhteen alkuaikoina... Enkä oikein uskalla edes pyytää parempia esileikkejä, koska hiiva tekee niistä inhottavan.

        Olen myös saanut mieheltäni herpeksen, mutta se ei ole ilmestynyt kuin kahdesti ikinä ja lähtee nopeasti pois...

        Parempi varmaan olisi, että etsisi toisen naisen, joka ei haise...

        käy ihmeessä vielä gynellä tai homeopaatilla. Jatkuvat hiivatulehdukset voivat johtua myös ruokavaliosta tai jostain elimistön tasapainon heilahtelusta, tai jopa hormonaalisista syistä. Minulle tuli kerran raskauden aikana hiivatulehdus, se oli tosi ällöttävää!

        Älä jää kärsimään tuosta vaivasta, et voi koskaan nauttia muuten seksistä ja itsetuntokin menee. Hae vielä apua, kaikkeen löytyy yleensä joku apu. Mutta älä jää vain suremaan, elämänlaatusi kärsii siitä!


      • Reeb
        nainen37 kirjoitti:

        käy ihmeessä vielä gynellä tai homeopaatilla. Jatkuvat hiivatulehdukset voivat johtua myös ruokavaliosta tai jostain elimistön tasapainon heilahtelusta, tai jopa hormonaalisista syistä. Minulle tuli kerran raskauden aikana hiivatulehdus, se oli tosi ällöttävää!

        Älä jää kärsimään tuosta vaivasta, et voi koskaan nauttia muuten seksistä ja itsetuntokin menee. Hae vielä apua, kaikkeen löytyy yleensä joku apu. Mutta älä jää vain suremaan, elämänlaatusi kärsii siitä!

        Eikös siihen hiivan ehkäisyyn voi syödä jotain luonnonjugurttia? Jostain olen kuullut että se jotenkin tasapainottaa elimistöä..

        Niin, siis joku jugurtti yksistään ei varmaan ihan kokonaan asiaa ratkaise ;)


      • hoitaa..
        masentunut nainen 20v kirjoitti:

        Joo, mulla on itsellä ongelmana jatkuvat hiivatulehdukset. Alapää haisee pahalta ja joskus tulee paksua ja kokkareista vuotoa.

        Nämä ongelmat on alkaneet, kun aloin säännöllisesti harrastamaan seksiä. Sitä ennen minulla ei ollut koskaan ollut mitän tulehdusta ym. Hygienian hoidan kyllä kunnolla ja gynelläkin olen pari kertaa käynyt asian takia, mutta eipä mikään auta.

        Mies kertoo yleensä, miten nuoli exäänsä jopa useita tunteja ja antoi sille monia orgasmeja. Ja kertoo, miten nauttii naisten nuolemisesta... Minä en halua että mua nuollaan(hävettä ja ujostuttaa ja ahdistaa) eikä hän sitä yleensä pyydäkkään, sillä haju on mitä on. Aina hajua ei ole, mutta kuitenkin silloin tällöin. Pari kertaan mieskin on saanut hiivatulehduksen, kun olemme harrastaneet seksiä.

        Suhteen alussa hän sormeili minua usein, mutta nyt sekin on vähenemään päin. Seksi on yleensä sitä, että vähän purraan tisseistä ja sitten vähän liukkaria ja sitten alkaa työnteleminen. Itse en ole koskaan saanut orgasmia enkä voi rentoutua, sillä olen todella epävarma hajujen takia. Muuten kyllä pidän seksistä ja jos tulehduksia ei olisi, haluasin varmaan koko ajan...

        Miestä joskus harmittaa, että ei anna minule orgasmeja, mutta sanoo myös, ettei kehtaa nuolla hiivan takia. Nykyään tuntuu, että hän ei enää välitä minun nautinnostani, kuten suhteen alkuaikoina... Enkä oikein uskalla edes pyytää parempia esileikkejä, koska hiiva tekee niistä inhottavan.

        Olen myös saanut mieheltäni herpeksen, mutta se ei ole ilmestynyt kuin kahdesti ikinä ja lähtee nopeasti pois...

        Parempi varmaan olisi, että etsisi toisen naisen, joka ei haise...

        Hiiva ei katoa mihinkään jos vain sinä hoidatat sitä. Miehessäsi se on (miehillä useimmiten täysin oireettomana)kuitenkin ja saat tartunnan kerta kerran jälkeen oltuanne yhdynnässä.

        Apteekista saat lääkkeet molemmille, ilman reseptiä. Ja ottakaa ne samaan aikaan. Noin minimaaliseen vaivaan olette saaneet kehitettyä kyllä melkoiset mittasuhteet! PS. ihan vinkiksi myös että pitäkää huoli ettette käytä ristiin toistenne kylpypyyhkeitä, sillä suotuisissa oloissa hiivabakteeri voi levitä myös sitä kautta. Ja saunassakin aina pefletit hyvä muistaa... Kosteilla lauteilla bakteeri elää ja tartunnan voi saada sieltäkin.
        Jos apteekin rohdot ei auta, saat vahvemmat rohdot lääkäriltä (2 tablettia, kerralla otettavaksi ja auttaa heti).

        Ja vielä; jos miehesi on diabeetikko, hiiva on hänessä luultavasti melko usein eli kannattaa käyttää kondomia. Itse onnistuin saamaan mieheltäni kymmenkunta hiivaa ennenkuin selvisi että diabeetikkomiehissä on tällainen "hiiva-ominaisuus".

        Ole huoleti, kyllä se siitä. Vika ei ole sinussa, älä suotta pode syyllisyyttä näin mitättömästä asiasta.

        Aurinkoisia kesäpäiviä Sinulle!


      • masentunut nainen 20v.
        hoitaa.. kirjoitti:

        Hiiva ei katoa mihinkään jos vain sinä hoidatat sitä. Miehessäsi se on (miehillä useimmiten täysin oireettomana)kuitenkin ja saat tartunnan kerta kerran jälkeen oltuanne yhdynnässä.

        Apteekista saat lääkkeet molemmille, ilman reseptiä. Ja ottakaa ne samaan aikaan. Noin minimaaliseen vaivaan olette saaneet kehitettyä kyllä melkoiset mittasuhteet! PS. ihan vinkiksi myös että pitäkää huoli ettette käytä ristiin toistenne kylpypyyhkeitä, sillä suotuisissa oloissa hiivabakteeri voi levitä myös sitä kautta. Ja saunassakin aina pefletit hyvä muistaa... Kosteilla lauteilla bakteeri elää ja tartunnan voi saada sieltäkin.
        Jos apteekin rohdot ei auta, saat vahvemmat rohdot lääkäriltä (2 tablettia, kerralla otettavaksi ja auttaa heti).

        Ja vielä; jos miehesi on diabeetikko, hiiva on hänessä luultavasti melko usein eli kannattaa käyttää kondomia. Itse onnistuin saamaan mieheltäni kymmenkunta hiivaa ennenkuin selvisi että diabeetikkomiehissä on tällainen "hiiva-ominaisuus".

        Ole huoleti, kyllä se siitä. Vika ei ole sinussa, älä suotta pode syyllisyyttä näin mitättömästä asiasta.

        Aurinkoisia kesäpäiviä Sinulle!

        Sain gyneltä pillereitä, suun kautta otettavia. Sanoi myös, että aina apteekin mönjät ei auta, kun hiivasieniä on monia eri laatuja. Mies sai myös pillerin. Mutta tulehdukset kuitenkin vain jatkuu... Se, että mies käyttää Canesten voidetta ja minä sekä voidetta että puikkoja on kokeiltu moneen kertaan. Se hyöty pillereistä oli, että mun limakalvot parantuivat eikä yhdyntä enä sattunut sen jälkeen. Haju on kuitenkin vahva.

        Syön kyllä paljon karkkia ja esim. vaaleaa leipää ja nudeleita, jotka auttaa hiivan synnyssä. Yritän kuitenkin juoda paljon piimää ja muita maitohappobakteerin omaavia juttuja. Luontaistuotekaupankin lääkkeitä olen kokeillut.

        Voisiko johtua sitten e-pillereistä? (käytän Yasmiineja)

        Mutta olen ravannut lääkäreillä ja erikoislääkärilläkin kävin, mutta eivätpä paljon kuunnelleen. Hyvä, etteivät suoraan sanoneet, että päässäni on vikaa, kun tuollaisista asioista valitan. Yksityisläkäriin en ole vielä rahanpuutteen takia raskinut mennä, mutta kaipa sinnekin on tästä lähdettävä...

        Onko muuten mahdollista, että minulla on sitten joku piilevä diapetes, kun joku aikaisemmin yhdisti sen hiivaan...?


      • Elina
        masentunut nainen 20v. kirjoitti:

        Sain gyneltä pillereitä, suun kautta otettavia. Sanoi myös, että aina apteekin mönjät ei auta, kun hiivasieniä on monia eri laatuja. Mies sai myös pillerin. Mutta tulehdukset kuitenkin vain jatkuu... Se, että mies käyttää Canesten voidetta ja minä sekä voidetta että puikkoja on kokeiltu moneen kertaan. Se hyöty pillereistä oli, että mun limakalvot parantuivat eikä yhdyntä enä sattunut sen jälkeen. Haju on kuitenkin vahva.

        Syön kyllä paljon karkkia ja esim. vaaleaa leipää ja nudeleita, jotka auttaa hiivan synnyssä. Yritän kuitenkin juoda paljon piimää ja muita maitohappobakteerin omaavia juttuja. Luontaistuotekaupankin lääkkeitä olen kokeillut.

        Voisiko johtua sitten e-pillereistä? (käytän Yasmiineja)

        Mutta olen ravannut lääkäreillä ja erikoislääkärilläkin kävin, mutta eivätpä paljon kuunnelleen. Hyvä, etteivät suoraan sanoneet, että päässäni on vikaa, kun tuollaisista asioista valitan. Yksityisläkäriin en ole vielä rahanpuutteen takia raskinut mennä, mutta kaipa sinnekin on tästä lähdettävä...

        Onko muuten mahdollista, että minulla on sitten joku piilevä diapetes, kun joku aikaisemmin yhdisti sen hiivaan...?

        Hei, puhuin lähinnä siitä kuinka diabeetikkomiehillä hiivaa esiintyy usein. Naisista ei ole tietoa. Toki sen tiedän että jos Sinulla olisi puhjennut diabetes, et luultavasti istuisi nyt siinä kirjoittelemassa. Diabetes vaatii akuuttihoitoa eikä se voi olla "piilevänä" kovin kauaa - oireet vaativat sairaalahoitoa.

        Eräs ystäväni sai kroonisen tulehduksen alapäähän käytettyään jatkuvasti pikkuhousunsuojia. Suojien materiaali haittaa herkkien limakalvojen luontaista bakteerikantaa aiheuttaen tulehduksia. Kannattaa siis rajoittaa niidenkin käyttöä.
        Stringien käytöstä seuraa usein tulehduksia sillä myös ne hankaavat helposti limakalvot rikki.

        Vielä jos mennään asiassa eteenpäin, voi olla että jokin pesuaine/hajuste herkistää - kokeile vähän aikaa hajusteettomia ja allergiatestattuja pesuaineita.

        Tuo elimistössä elävä hiiva josta paljon on puhuttu voi hyvin olla mahdollinen, mutta epäilen silti että vika voi löytyä jostain lähempää. Ko. hiivatestit on tehtävä aina yksityisesti ja ovat törkeän kalliita. Se on vaihtoehtoahoitoa ja siksi siitä ei saa Kelaltakaan mitään korvauksia. Itse suhtaudun hiukan skeptisesti näihin homeopaattisiin hoitoihin.

        Halvemmalla pääset jos yksinkertaisesti jätät sokerin pois ruokavaliosta, samaten ne valkoiset jauhot. Tai ainakin vähennät reilusti.

        Törkeää käytöstä sinua hoitaneilta lääkäreiltä, ei voi muuta sanoa. Pidän peukkuja että saat avun pian. Tällaiset pienet vaivat voivat olla kyllä inhottavan kiusallisia.


      • Yasminista
        masentunut nainen 20v. kirjoitti:

        Sain gyneltä pillereitä, suun kautta otettavia. Sanoi myös, että aina apteekin mönjät ei auta, kun hiivasieniä on monia eri laatuja. Mies sai myös pillerin. Mutta tulehdukset kuitenkin vain jatkuu... Se, että mies käyttää Canesten voidetta ja minä sekä voidetta että puikkoja on kokeiltu moneen kertaan. Se hyöty pillereistä oli, että mun limakalvot parantuivat eikä yhdyntä enä sattunut sen jälkeen. Haju on kuitenkin vahva.

        Syön kyllä paljon karkkia ja esim. vaaleaa leipää ja nudeleita, jotka auttaa hiivan synnyssä. Yritän kuitenkin juoda paljon piimää ja muita maitohappobakteerin omaavia juttuja. Luontaistuotekaupankin lääkkeitä olen kokeillut.

        Voisiko johtua sitten e-pillereistä? (käytän Yasmiineja)

        Mutta olen ravannut lääkäreillä ja erikoislääkärilläkin kävin, mutta eivätpä paljon kuunnelleen. Hyvä, etteivät suoraan sanoneet, että päässäni on vikaa, kun tuollaisista asioista valitan. Yksityisläkäriin en ole vielä rahanpuutteen takia raskinut mennä, mutta kaipa sinnekin on tästä lähdettävä...

        Onko muuten mahdollista, että minulla on sitten joku piilevä diapetes, kun joku aikaisemmin yhdisti sen hiivaan...?

        Itse käytin myös tuota valmistetta ja hiivaa esiintyi aikasempaa enemmän. Tais siis pidemmän käytön jälkeen tuntu, että oli koko ajan pieni tulehdus päällä...

        Kannattanee vaihtaa merkkiä. Niin tein itse!


      • Tanja
        masentunut nainen 20v. kirjoitti:

        Sain gyneltä pillereitä, suun kautta otettavia. Sanoi myös, että aina apteekin mönjät ei auta, kun hiivasieniä on monia eri laatuja. Mies sai myös pillerin. Mutta tulehdukset kuitenkin vain jatkuu... Se, että mies käyttää Canesten voidetta ja minä sekä voidetta että puikkoja on kokeiltu moneen kertaan. Se hyöty pillereistä oli, että mun limakalvot parantuivat eikä yhdyntä enä sattunut sen jälkeen. Haju on kuitenkin vahva.

        Syön kyllä paljon karkkia ja esim. vaaleaa leipää ja nudeleita, jotka auttaa hiivan synnyssä. Yritän kuitenkin juoda paljon piimää ja muita maitohappobakteerin omaavia juttuja. Luontaistuotekaupankin lääkkeitä olen kokeillut.

        Voisiko johtua sitten e-pillereistä? (käytän Yasmiineja)

        Mutta olen ravannut lääkäreillä ja erikoislääkärilläkin kävin, mutta eivätpä paljon kuunnelleen. Hyvä, etteivät suoraan sanoneet, että päässäni on vikaa, kun tuollaisista asioista valitan. Yksityisläkäriin en ole vielä rahanpuutteen takia raskinut mennä, mutta kaipa sinnekin on tästä lähdettävä...

        Onko muuten mahdollista, että minulla on sitten joku piilevä diapetes, kun joku aikaisemmin yhdisti sen hiivaan...?

        suklaasta, ja jäätelöstä. Valkoisen leivän sijaan ruista, paljon vettä jne. Mulla ei lääkitykset auttanut, ja kärsin samasta jutusta nuorempana varmaan vuoden. kauheaa se oli. Terveelline ruokavalio muutti kaiken, haju muuttui hiljalleen tuoksuksi mikä saa nykyisen mieheni silmät kiilumaan :)

        Itse olin koko ajan pesulla hajun takia, mutta se tietenkin vain pahensi välillä asiaa (2-3 kertaa päivässä). Stressi voi myös vaikuttaa. mulla oli niihin aikoihin huono suhde. Hei terveellinen ruokavalio poisti myös iho-ongelmat ja sain enemmän energiaa. Älä vain luovuta jos lääkkeet ei tehoa.


      • epätietoinen kyselijä
        hoitaa.. kirjoitti:

        Hiiva ei katoa mihinkään jos vain sinä hoidatat sitä. Miehessäsi se on (miehillä useimmiten täysin oireettomana)kuitenkin ja saat tartunnan kerta kerran jälkeen oltuanne yhdynnässä.

        Apteekista saat lääkkeet molemmille, ilman reseptiä. Ja ottakaa ne samaan aikaan. Noin minimaaliseen vaivaan olette saaneet kehitettyä kyllä melkoiset mittasuhteet! PS. ihan vinkiksi myös että pitäkää huoli ettette käytä ristiin toistenne kylpypyyhkeitä, sillä suotuisissa oloissa hiivabakteeri voi levitä myös sitä kautta. Ja saunassakin aina pefletit hyvä muistaa... Kosteilla lauteilla bakteeri elää ja tartunnan voi saada sieltäkin.
        Jos apteekin rohdot ei auta, saat vahvemmat rohdot lääkäriltä (2 tablettia, kerralla otettavaksi ja auttaa heti).

        Ja vielä; jos miehesi on diabeetikko, hiiva on hänessä luultavasti melko usein eli kannattaa käyttää kondomia. Itse onnistuin saamaan mieheltäni kymmenkunta hiivaa ennenkuin selvisi että diabeetikkomiehissä on tällainen "hiiva-ominaisuus".

        Ole huoleti, kyllä se siitä. Vika ei ole sinussa, älä suotta pode syyllisyyttä näin mitättömästä asiasta.

        Aurinkoisia kesäpäiviä Sinulle!

        Naisen hiivahan hoidetaan sellaisella emätinpuikolla, mutta minnes mies sen tunkee? On meinaan ison viininrypäleen kokoinen.


      • Miesolento
        epätietoinen kyselijä kirjoitti:

        Naisen hiivahan hoidetaan sellaisella emätinpuikolla, mutta minnes mies sen tunkee? On meinaan ison viininrypäleen kokoinen.

        ...kuten naisillekin on voidetta ulkoiseen käyttöön.


      • Hiivaton
        masentunut nainen 20v kirjoitti:

        Joo, mulla on itsellä ongelmana jatkuvat hiivatulehdukset. Alapää haisee pahalta ja joskus tulee paksua ja kokkareista vuotoa.

        Nämä ongelmat on alkaneet, kun aloin säännöllisesti harrastamaan seksiä. Sitä ennen minulla ei ollut koskaan ollut mitän tulehdusta ym. Hygienian hoidan kyllä kunnolla ja gynelläkin olen pari kertaa käynyt asian takia, mutta eipä mikään auta.

        Mies kertoo yleensä, miten nuoli exäänsä jopa useita tunteja ja antoi sille monia orgasmeja. Ja kertoo, miten nauttii naisten nuolemisesta... Minä en halua että mua nuollaan(hävettä ja ujostuttaa ja ahdistaa) eikä hän sitä yleensä pyydäkkään, sillä haju on mitä on. Aina hajua ei ole, mutta kuitenkin silloin tällöin. Pari kertaan mieskin on saanut hiivatulehduksen, kun olemme harrastaneet seksiä.

        Suhteen alussa hän sormeili minua usein, mutta nyt sekin on vähenemään päin. Seksi on yleensä sitä, että vähän purraan tisseistä ja sitten vähän liukkaria ja sitten alkaa työnteleminen. Itse en ole koskaan saanut orgasmia enkä voi rentoutua, sillä olen todella epävarma hajujen takia. Muuten kyllä pidän seksistä ja jos tulehduksia ei olisi, haluasin varmaan koko ajan...

        Miestä joskus harmittaa, että ei anna minule orgasmeja, mutta sanoo myös, ettei kehtaa nuolla hiivan takia. Nykyään tuntuu, että hän ei enää välitä minun nautinnostani, kuten suhteen alkuaikoina... Enkä oikein uskalla edes pyytää parempia esileikkejä, koska hiiva tekee niistä inhottavan.

        Olen myös saanut mieheltäni herpeksen, mutta se ei ole ilmestynyt kuin kahdesti ikinä ja lähtee nopeasti pois...

        Parempi varmaan olisi, että etsisi toisen naisen, joka ei haise...

        Jos hiiva johtuu kehon ph tasapainon järkkymisestä, suosittelen juomaan n.2,5dl päivässä himalajan suola ja sitruunveden sekoitusta mikä on seissyt n.12h jääkaapissa. Auttoi mulla! muutenkin juotuna tosi terveellistä mutta tosiaan vain joku pari desiä per/päivä


      • Vastaaaja
        Elina kirjoitti:

        Hei, puhuin lähinnä siitä kuinka diabeetikkomiehillä hiivaa esiintyy usein. Naisista ei ole tietoa. Toki sen tiedän että jos Sinulla olisi puhjennut diabetes, et luultavasti istuisi nyt siinä kirjoittelemassa. Diabetes vaatii akuuttihoitoa eikä se voi olla "piilevänä" kovin kauaa - oireet vaativat sairaalahoitoa.

        Eräs ystäväni sai kroonisen tulehduksen alapäähän käytettyään jatkuvasti pikkuhousunsuojia. Suojien materiaali haittaa herkkien limakalvojen luontaista bakteerikantaa aiheuttaen tulehduksia. Kannattaa siis rajoittaa niidenkin käyttöä.
        Stringien käytöstä seuraa usein tulehduksia sillä myös ne hankaavat helposti limakalvot rikki.

        Vielä jos mennään asiassa eteenpäin, voi olla että jokin pesuaine/hajuste herkistää - kokeile vähän aikaa hajusteettomia ja allergiatestattuja pesuaineita.

        Tuo elimistössä elävä hiiva josta paljon on puhuttu voi hyvin olla mahdollinen, mutta epäilen silti että vika voi löytyä jostain lähempää. Ko. hiivatestit on tehtävä aina yksityisesti ja ovat törkeän kalliita. Se on vaihtoehtoahoitoa ja siksi siitä ei saa Kelaltakaan mitään korvauksia. Itse suhtaudun hiukan skeptisesti näihin homeopaattisiin hoitoihin.

        Halvemmalla pääset jos yksinkertaisesti jätät sokerin pois ruokavaliosta, samaten ne valkoiset jauhot. Tai ainakin vähennät reilusti.

        Törkeää käytöstä sinua hoitaneilta lääkäreiltä, ei voi muuta sanoa. Pidän peukkuja että saat avun pian. Tällaiset pienet vaivat voivat olla kyllä inhottavan kiusallisia.

        Nii ku puhuit noist suojista lunette on paljon hygienisempi ja ei haise niin pahalle ku se tuhjennetää aamuin illoin ei mätäne niiku suojis ja tamppooneis. Suosittelen oon ainaki tykänny itte 19v


      • Anonyymi
        Hiivaton kirjoitti:

        Jos hiiva johtuu kehon ph tasapainon järkkymisestä, suosittelen juomaan n.2,5dl päivässä himalajan suola ja sitruunveden sekoitusta mikä on seissyt n.12h jääkaapissa. Auttoi mulla! muutenkin juotuna tosi terveellistä mutta tosiaan vain joku pari desiä per/päivä

        Sitruuna on hapan puhdistusaine. Sitä pitäisi löytyä jokaisen naisen emättimessä. Se on luonnollinen puhdistusaine.


    • hajuasiaan

      Kalanhaju tulee spermasta.Jos on paljaalla huideltu,niin muutaman päivän ajan kyllä tuoksahtaa.Kuukautisvuoto voi olla tiputtelevaa sorttia,varsinkin loppupäivinä,tai hormonaaliset ehkäisymenetelmät aiheuttavat usein tätä tiputtelua pitempäänkin.Silloin se veri poistuu hitaasti sisuksista ja saattaa tuoksahtaa voimakkaalle.Hormonaaliset ehkäisyt myös muuttavat naisen ominaishajua,joskus paljonkin.Sitten tulehdukset voivat muhia pikkuhiljaa,hoitoa haetaan sitten vasta kun kipuja tai muita oireita ilmenee mutta hajuhaittaa on voinut olla jo monta päivää.Naiset,tarkistakaa itse oma tuoksunne vaikka päivittäin,varsinkin kun alatte uuden suhteen.Silloin olette saamassa vieraita pöpöjä alapäähänne,ja jos seksikumppaninne tai/ja itsekin harrastatte muitakin suhteita samalla kertaa,sitäkin enempi pitäisi huolehtia hygieniasta ja terveydentilasta.Tottumus toisen pöpökantaan tulee vasta ajan kanssa,siihen asti niitä tulehduksiakin voi saada kaupanpäälle.Tämä on karua kertomusta,mutta tosiasiat täytyy pitää mielessä.Seksi on mukavaa hommaa,mutta mitalilla on AINA kääntöpuolensa.

      • Catariina

        Ihmettelen suuresti näitä lukiessani, että miten on mahdollista, että ihmiset ovat sellaisten kumppanien kanssa, joiden tuoksusta he eivät pidä. Olisiko syynä enemmän väärä kumppani kuin juuri kyseessä olevan naisen yleisesti vastenmielisempi haju?

        Olen lukenut tutkimuksesta, jossa kävi ilmi, että ihmiset pitävät eniten sellaisen kumppanin tuoksusta, joiden geeniperimä on kauimpana heidän omaansa. Tällaiselle parille syntyy myös yleensä vastustuskykyisempiä lapsia kuin parille, jotka eivät pidä toistensa tuoksuista.

        Eli se, että joku mies pitää yhden naisen tuoksusta ja toisen taas ei, ei tarkoita jälkimmäisen naisen tuoksuvan yleisesti pahemmalta kuin ensimmäisen. Hyvältä tuoksuvan naisen ominaistuoksu on vaan enemmän juuri tämän miehen mieleen.

        Minusta ainakin tuntuu siltä, että yksi tärkein mieheltä vaadittava ominaisuus on se, että minä pidän hänen tuoksustaan ja hän minun. En oikein voi edes ymmärtää, miten pystyy harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tuoksu puoleensavetävältä.

        Kertokaa nyt ihmeessä miehet, mikä teitä siinä naisessa sitten sytyttää, jos ette hänen tuoksustaan pidä? Niin ja minusta minä itse ainakin tuoksun hyvälle. Olenko muuten ainoa nainen, joka pitää omasta tuoksustaan, eikä koe sitä vastenmieliseksi?


      • nähtiin
        Catariina kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti näitä lukiessani, että miten on mahdollista, että ihmiset ovat sellaisten kumppanien kanssa, joiden tuoksusta he eivät pidä. Olisiko syynä enemmän väärä kumppani kuin juuri kyseessä olevan naisen yleisesti vastenmielisempi haju?

        Olen lukenut tutkimuksesta, jossa kävi ilmi, että ihmiset pitävät eniten sellaisen kumppanin tuoksusta, joiden geeniperimä on kauimpana heidän omaansa. Tällaiselle parille syntyy myös yleensä vastustuskykyisempiä lapsia kuin parille, jotka eivät pidä toistensa tuoksuista.

        Eli se, että joku mies pitää yhden naisen tuoksusta ja toisen taas ei, ei tarkoita jälkimmäisen naisen tuoksuvan yleisesti pahemmalta kuin ensimmäisen. Hyvältä tuoksuvan naisen ominaistuoksu on vaan enemmän juuri tämän miehen mieleen.

        Minusta ainakin tuntuu siltä, että yksi tärkein mieheltä vaadittava ominaisuus on se, että minä pidän hänen tuoksustaan ja hän minun. En oikein voi edes ymmärtää, miten pystyy harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tuoksu puoleensavetävältä.

        Kertokaa nyt ihmeessä miehet, mikä teitä siinä naisessa sitten sytyttää, jos ette hänen tuoksustaan pidä? Niin ja minusta minä itse ainakin tuoksun hyvälle. Olenko muuten ainoa nainen, joka pitää omasta tuoksustaan, eikä koe sitä vastenmieliseksi?

        taas juhannuksena.tanssin yhden miehen kanssa jonka kainalohiki ei syttyttänyt mua.päinvastoin,tuli vaan seinä välille.ei voinut mitään,ja mies kävi kuumana kuin mikäkin...minä uskon että me ei oltaisi pystytty ainakaan sellaiseen seksiin jossa molemmat saa...kieltäydyin seksistä.se taisi olla mies joka ei pahemmin haistele,enkä usko että maisteleekaan..


      • Catariinan kanssa
        Catariina kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti näitä lukiessani, että miten on mahdollista, että ihmiset ovat sellaisten kumppanien kanssa, joiden tuoksusta he eivät pidä. Olisiko syynä enemmän väärä kumppani kuin juuri kyseessä olevan naisen yleisesti vastenmielisempi haju?

        Olen lukenut tutkimuksesta, jossa kävi ilmi, että ihmiset pitävät eniten sellaisen kumppanin tuoksusta, joiden geeniperimä on kauimpana heidän omaansa. Tällaiselle parille syntyy myös yleensä vastustuskykyisempiä lapsia kuin parille, jotka eivät pidä toistensa tuoksuista.

        Eli se, että joku mies pitää yhden naisen tuoksusta ja toisen taas ei, ei tarkoita jälkimmäisen naisen tuoksuvan yleisesti pahemmalta kuin ensimmäisen. Hyvältä tuoksuvan naisen ominaistuoksu on vaan enemmän juuri tämän miehen mieleen.

        Minusta ainakin tuntuu siltä, että yksi tärkein mieheltä vaadittava ominaisuus on se, että minä pidän hänen tuoksustaan ja hän minun. En oikein voi edes ymmärtää, miten pystyy harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tuoksu puoleensavetävältä.

        Kertokaa nyt ihmeessä miehet, mikä teitä siinä naisessa sitten sytyttää, jos ette hänen tuoksustaan pidä? Niin ja minusta minä itse ainakin tuoksun hyvälle. Olenko muuten ainoa nainen, joka pitää omasta tuoksustaan, eikä koe sitä vastenmieliseksi?

        Tervetullut näkökulma tähän keskusteluun. Ihmisten ominaistuoksut ovat niin erilaisia, mutta aika harvoin siitä loppujen lopuksi keskustellaan. Itselläni on partneri jonka ominaistuoksu on hurmaava. Joidenkin ihmisten tuoksusta en vain pidä, vaikka he eivät haiskahtelisi. Ja uskon että sama toimii toiste päin. Ominaistuoksut ovat oikeastaan hyvin primitiivinen juttu. Mutta tuoksukin vaihtelee, ihminen tuoksuu erilaiselle stressaantuneena, päihteiden vaikutuksen alla jne.
        Itse pidän omasta tuoksusta, ja olen tosiaan huomannut että stressin alla tuoksun erilaiselle. Se on ollutkin merkki minulle hiljentää tahtia ja relata.


      • pikkunainen
        Catariinan kanssa kirjoitti:

        Tervetullut näkökulma tähän keskusteluun. Ihmisten ominaistuoksut ovat niin erilaisia, mutta aika harvoin siitä loppujen lopuksi keskustellaan. Itselläni on partneri jonka ominaistuoksu on hurmaava. Joidenkin ihmisten tuoksusta en vain pidä, vaikka he eivät haiskahtelisi. Ja uskon että sama toimii toiste päin. Ominaistuoksut ovat oikeastaan hyvin primitiivinen juttu. Mutta tuoksukin vaihtelee, ihminen tuoksuu erilaiselle stressaantuneena, päihteiden vaikutuksen alla jne.
        Itse pidän omasta tuoksusta, ja olen tosiaan huomannut että stressin alla tuoksun erilaiselle. Se on ollutkin merkki minulle hiljentää tahtia ja relata.

        puhuvat kahdesta eri asiasta: toiset kehon ominaistuoksusta ja toiset pesemättömän alapään tuoksusta.

        Ominaistuoksu ei varmaan häiritse ketään, vaikka olisi ollut päivän pesemättäkin. Mutta kuten jotkut mieshenkilöt täällä kuvailivat: oikeasti pesemätön naisen alapää ei ilmeisesti tuoksahda heidän nenäänsä kovin hyvältä, mikä on sinänsä aivan ymmärrettävää.


      • Nainen
        pikkunainen kirjoitti:

        puhuvat kahdesta eri asiasta: toiset kehon ominaistuoksusta ja toiset pesemättömän alapään tuoksusta.

        Ominaistuoksu ei varmaan häiritse ketään, vaikka olisi ollut päivän pesemättäkin. Mutta kuten jotkut mieshenkilöt täällä kuvailivat: oikeasti pesemätön naisen alapää ei ilmeisesti tuoksahda heidän nenäänsä kovin hyvältä, mikä on sinänsä aivan ymmärrettävää.

        No kyllä se aika saakelin yököttävää on jos mies anelee ottamaan suihin ja heppi haisee kuin pyypaisti?

        Vedä siinä poskeen - yrjöt valmiiksi suussa,
        no thanks.
        Samanlailla ne äijät haisee, useimmiten mun nenään aika saakelin pahalta. Pyypaistilta.


      • Nainen kirjoitti:

        No kyllä se aika saakelin yököttävää on jos mies anelee ottamaan suihin ja heppi haisee kuin pyypaisti?

        Vedä siinä poskeen - yrjöt valmiiksi suussa,
        no thanks.
        Samanlailla ne äijät haisee, useimmiten mun nenään aika saakelin pahalta. Pyypaistilta.

        se on niin vaikea myöntää että pillu ei ole siinä absoluuttisessa asteikossa mikään hyvä haju tai maku,en jumalauta mäkään kuvittele että kukaan mun mulkkua imis jonku saatanan maun vuoksi.Voi vittu tätä naisten logiikkaa taas,vaikka se joskus saattaa siltä vaikuttaakkin niin se teidän jalkoväli ei ole edelleenkään mikään maailman napa.Jos ajatellaan pillu jonain abstraktina irrallisena eineenä jonka vois ostaa jostain kaupasta niin en vittu mä ainakaan koskis siihen metrin tiukullakaan,saati että nuoleskelisin tai nuuskisin sitä omaksi ilokseni.Vitun urpot.


      • Femuli

        joka ei sinänsä välttämättä vaadi hoitoa, mutta siihen on hoitoa olemassa jos se aiheuttaa vaivoja (kuten esim. hajua). Myös trichomonas-siimaeliö saattaa aiheuttaa pahaa hajua.

        Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee niin oma kumppanini tyydyttää minut joka kerta suullaan, koska hän tietää etten saa orgasmia yhdynnässä. Ja minä nautin suuseksin tarjoamisesta hänelle esileikkinä. Itsestään selvyys on, että ennen rakastelua käydään molemmat pesulla.


      • heh
        Nainen kirjoitti:

        No kyllä se aika saakelin yököttävää on jos mies anelee ottamaan suihin ja heppi haisee kuin pyypaisti?

        Vedä siinä poskeen - yrjöt valmiiksi suussa,
        no thanks.
        Samanlailla ne äijät haisee, useimmiten mun nenään aika saakelin pahalta. Pyypaistilta.

        Ei minusta haise heppi pahalle,muuta kuin silloin kun se on käynyt "siellä" ja sitten jos unohtaa pestä.Kun on molemmilta tullut.


      • nautitaan
        Catariina kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti näitä lukiessani, että miten on mahdollista, että ihmiset ovat sellaisten kumppanien kanssa, joiden tuoksusta he eivät pidä. Olisiko syynä enemmän väärä kumppani kuin juuri kyseessä olevan naisen yleisesti vastenmielisempi haju?

        Olen lukenut tutkimuksesta, jossa kävi ilmi, että ihmiset pitävät eniten sellaisen kumppanin tuoksusta, joiden geeniperimä on kauimpana heidän omaansa. Tällaiselle parille syntyy myös yleensä vastustuskykyisempiä lapsia kuin parille, jotka eivät pidä toistensa tuoksuista.

        Eli se, että joku mies pitää yhden naisen tuoksusta ja toisen taas ei, ei tarkoita jälkimmäisen naisen tuoksuvan yleisesti pahemmalta kuin ensimmäisen. Hyvältä tuoksuvan naisen ominaistuoksu on vaan enemmän juuri tämän miehen mieleen.

        Minusta ainakin tuntuu siltä, että yksi tärkein mieheltä vaadittava ominaisuus on se, että minä pidän hänen tuoksustaan ja hän minun. En oikein voi edes ymmärtää, miten pystyy harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tuoksu puoleensavetävältä.

        Kertokaa nyt ihmeessä miehet, mikä teitä siinä naisessa sitten sytyttää, jos ette hänen tuoksustaan pidä? Niin ja minusta minä itse ainakin tuoksun hyvälle. Olenko muuten ainoa nainen, joka pitää omasta tuoksustaan, eikä koe sitä vastenmieliseksi?

        meillä on sama homma,minä tykkään mieheni pippelin hajusta,monesti jos ei alunperin oikein innosta niin alan nuolla miestäni ja sitten alkaa muakin kiinnostamaan,koska nuuhkin mieheni paikkoja ja kun huomaan mieheni nauttivan suihinotosta.

        Mieheni on aina ollut hulluna alapääni nuolemiseen kanssa,monesti sanoo kuinka rakastaa nuoleskella sitä ja hän tykkää siitä hajusta..(on sanonut ettei ole tykännyt sitä tehdä muille kuin minulle,sanoi että muitten kanssa se on ällöttänyt..Olisko ne haissut epämiellyttäville tai sitten ei ole ne naiset oikein kiinnostanutkaan)

        Jos mieheni vaikka tuijottaa tv.tä ja haluisin hänet innostumaan seksistä niin sipasen omaa alapäätäni ja annan miehen haistaa niin kyllä alkaa seksi kiinnostaa.Ja kyllä omasta mielestänikin minä tuoksun hyvältä.

        Olen huomannut että haistaan mieheni kanssa aika samanlaisilta.Mutta sitten huomaan pahemman hajun joskus kun ollaan oltun yhdynnässä ja mieheni nesteitä on jäänyt alapäähän..Eli siemenneste ja mun alapään haju yhdistettynä ei aina haise kovin hyvältä.

        Miehelläni on kans tapa että jos vaikka nukkumaan mentäessä ei jakseta sekstailla niin hän antaa mun pimpille hyvänyön suukon..Nuoleskelee/pussaa hetken ja sitten on hyvä mieli mennä nukkumaan.

        (välillä mieheni on liian innokas nuoleskelemaan,monesti saan pukkia häntä pois..Se on kivaa jos on itse kiihottunut vähän sitä ennen ja on rentuotunut ettei ole stressiä.)


      • ainakin
        yrmio kirjoitti:

        se on niin vaikea myöntää että pillu ei ole siinä absoluuttisessa asteikossa mikään hyvä haju tai maku,en jumalauta mäkään kuvittele että kukaan mun mulkkua imis jonku saatanan maun vuoksi.Voi vittu tätä naisten logiikkaa taas,vaikka se joskus saattaa siltä vaikuttaakkin niin se teidän jalkoväli ei ole edelleenkään mikään maailman napa.Jos ajatellaan pillu jonain abstraktina irrallisena eineenä jonka vois ostaa jostain kaupasta niin en vittu mä ainakaan koskis siihen metrin tiukullakaan,saati että nuoleskelisin tai nuuskisin sitä omaksi ilokseni.Vitun urpot.

        ostanut aidon näköse dildon..Ja kun vielä siinä olisi se munan tuoksu niin tuntuisi vieläkin aidommalta.

        Yritit kai luokata naisia tekstilläsi,mutta en jatka samaa miesten munan mollaamista koska minä ainakin ostaisin aidon jos sitä ois myytävänä.Saa ainakin silloin kun haluaa,eikä mies sano ettei nyt kun niin väsyttää..


      • Anonyymi
        Catariina kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti näitä lukiessani, että miten on mahdollista, että ihmiset ovat sellaisten kumppanien kanssa, joiden tuoksusta he eivät pidä. Olisiko syynä enemmän väärä kumppani kuin juuri kyseessä olevan naisen yleisesti vastenmielisempi haju?

        Olen lukenut tutkimuksesta, jossa kävi ilmi, että ihmiset pitävät eniten sellaisen kumppanin tuoksusta, joiden geeniperimä on kauimpana heidän omaansa. Tällaiselle parille syntyy myös yleensä vastustuskykyisempiä lapsia kuin parille, jotka eivät pidä toistensa tuoksuista.

        Eli se, että joku mies pitää yhden naisen tuoksusta ja toisen taas ei, ei tarkoita jälkimmäisen naisen tuoksuvan yleisesti pahemmalta kuin ensimmäisen. Hyvältä tuoksuvan naisen ominaistuoksu on vaan enemmän juuri tämän miehen mieleen.

        Minusta ainakin tuntuu siltä, että yksi tärkein mieheltä vaadittava ominaisuus on se, että minä pidän hänen tuoksustaan ja hän minun. En oikein voi edes ymmärtää, miten pystyy harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tuoksu puoleensavetävältä.

        Kertokaa nyt ihmeessä miehet, mikä teitä siinä naisessa sitten sytyttää, jos ette hänen tuoksustaan pidä? Niin ja minusta minä itse ainakin tuoksun hyvälle. Olenko muuten ainoa nainen, joka pitää omasta tuoksustaan, eikä koe sitä vastenmieliseksi?

        Niinpä kummaiiista. Vähän niinku hallituksen touhu. Ei oikein muuta kokeillaan. Ei vais.


      • Anonyymi
        Catariinan kanssa kirjoitti:

        Tervetullut näkökulma tähän keskusteluun. Ihmisten ominaistuoksut ovat niin erilaisia, mutta aika harvoin siitä loppujen lopuksi keskustellaan. Itselläni on partneri jonka ominaistuoksu on hurmaava. Joidenkin ihmisten tuoksusta en vain pidä, vaikka he eivät haiskahtelisi. Ja uskon että sama toimii toiste päin. Ominaistuoksut ovat oikeastaan hyvin primitiivinen juttu. Mutta tuoksukin vaihtelee, ihminen tuoksuu erilaiselle stressaantuneena, päihteiden vaikutuksen alla jne.
        Itse pidän omasta tuoksusta, ja olen tosiaan huomannut että stressin alla tuoksun erilaiselle. Se on ollutkin merkki minulle hiljentää tahtia ja relata.

        Juuri näin. Jokainen ihminen on elämisen arvoinen.


      • Anonyymi
        Femuli kirjoitti:

        joka ei sinänsä välttämättä vaadi hoitoa, mutta siihen on hoitoa olemassa jos se aiheuttaa vaivoja (kuten esim. hajua). Myös trichomonas-siimaeliö saattaa aiheuttaa pahaa hajua.

        Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee niin oma kumppanini tyydyttää minut joka kerta suullaan, koska hän tietää etten saa orgasmia yhdynnässä. Ja minä nautin suuseksin tarjoamisesta hänelle esileikkinä. Itsestään selvyys on, että ennen rakastelua käydään molemmat pesulla.

        Ok


    • suosituimpia sanontoja

      on tuo "haista vittu!"

      • Anonyymi

        Mitä tehdä kun minun tekisi mieĺi oikeasti haistaa vittu ,mistä löytäisin naisen joka antaisi minun haistaa.


    • .........

      jos sun juttus haisee ihan karmeelle esim. huono hygienia tai jokin tulehdus niin en taatusti haluaisi haistella. on se vaan karmeen kuvottava löyhkä.
      sit on tietysti niitä jotka pitävät huolta ja sillon
      kaikenlainen touhuilu on kivaa molemminpuolin.

      ps. kokeile ensin mennä suihkuun smelly nelly.

      ps2 toi keskustelun aloitus vaikuttaa jotenkin jonkun teinipojan provosointi kirjoitukselta mutta vastasinpa nyt kumminkin jos niin ei ole.

    • tyttö

      Muistan nuoruudestani tytön, jonka ominaistuoksu oli todella vastenmielinen. Luulen, että hänessä haisi mm. alapää, mutta epäilenpä, että haju tuli osittain myös ihon läpi. Liekö kyseessä teini-iän hormoonitoiminnan aiheuttama haitta? En tiedä. Myöhemmin hän ei käsittääkseni enää haissut.
      Luulen, että ruokavaliolla ja elämäntavoilla on osuutta siihen, miltä alapää tuoksuu ja maistuu. Minulle on kerran sanottu, että maistun erityisen hyvälle. Se tuli positiivisena yllätyksenä! Kuulemma kaikki eivät todellakaan maistu. Mutta elänkin melko terveellisesti; en polta, liikun säännöllisesti ja pyrin syömään melko terveellisesti. Täällä joku kommentoi, että kainaloita pestään pari kertaa päivässä. Minun ei tarvitse! Enkä käytä edes deodoranttia!! Enkä todellakaan haise. Tarkistettu on usealta taholta moneen kertaan.
      Olen varma, että mikäli hajusi on oikeasti poikkeuksellinen, eikä vain friikin exäsi (paska jätkä mielestäni joka tapauksessa ;)antama valheellinen vaikutelma, terveillä elämäntavoilla vaivaan löytyy apu!
      Tsemppiä sinulle!

      • Anonyymi

        Naipottelin nuorena miehenä usein yhtä teinaria joka viikonloppu. Nuolin myös hulluna hänen alapäätänsä ja pyllyä. ja hyvää oli. kerran sitten illan istujaisten jälkeen alettiin taas sekstaan. minä kiimana nuoleen...ja hyi vittun vittu.....perseen nuolasin ja oksensin!!!! oli paskonu päissään ja pyyhkiny huonosti ja vielä niin ku naiset monesti takaa eteen eli pimpan suuntaan. se loppu siihen. otti näes mun oksentamisen niin itteensä vaikka yritin sanoa sen paskan hajusta. se siitä tytöt


    • pervokalle

      nätti ja puhdas pimppi on kivan hajuinen ja näköinen, jos on epäsiisti pilallepantu verirako joka haisee ja karvat sojottaa minne tahtoo niin ei sitä paljoo viiti haistella.

    • maistelija

      Ex-tyttöystävälläni oli todella ihana, vaniljan makuinen ja tuoksuinen pimppi! Yhdessä maistelimme usein hänen kosteita sormiaan... Aah! Voi niitä aikoja!

      • te :)

        maistelitte sitä pimppiä :)


      • hjgftyj

        Parhain haju on silloin ,kun nainen ei ole pessyt toosaansa kolmeen viikkoon.Eikä myöskään ole pyyhkinyt toosaansa pisun jälkeen .Silloin nousee heti,ja hyvältä maistuu.


      • kfoef
        hjgftyj kirjoitti:

        Parhain haju on silloin ,kun nainen ei ole pessyt toosaansa kolmeen viikkoon.Eikä myöskään ole pyyhkinyt toosaansa pisun jälkeen .Silloin nousee heti,ja hyvältä maistuu.

        Ja vielä parempi,jos persettäkään ei ole pyyhitty.


      • Anonyymi
        hjgftyj kirjoitti:

        Parhain haju on silloin ,kun nainen ei ole pessyt toosaansa kolmeen viikkoon.Eikä myöskään ole pyyhkinyt toosaansa pisun jälkeen .Silloin nousee heti,ja hyvältä maistuu.

        Minun tekisi oikeasti mieli haistella naisen pimppiä mennä polvilleni naisen eteen ja työntää nenä pimppiin ja haistella kunnolla ainakin 15 minuuttia. Mistähän löytäisin naisen joka antaisi minun haistaa.


      • Anonyymi
        hjgftyj kirjoitti:

        Parhain haju on silloin ,kun nainen ei ole pessyt toosaansa kolmeen viikkoon.Eikä myöskään ole pyyhkinyt toosaansa pisun jälkeen .Silloin nousee heti,ja hyvältä maistuu.

        Asiaa. Parasta.


    • Vieteriukko.

      Se riippuu hajun voimakkuudesta, mieto pimpin tuoksu kiihottaa mutta päiviä pesemättä ollut tavara jossa haisee männäpäivien vessareissut?

      Niin voit vain arvata kiihottaako

    • daigu

      Heh, sattu tällainen vanha ketju, mutta väliäkö sillä.
      Pahanhajuinen värkki haisee niin kuvottavalle, että siinä lähtee halut ja "se" lerpahtaa. On meinaan käynyt. No, kaikki muu on kerrottu, hyviä patja maratoneja vaan.

      • Anonyymi

        Fixu mies eikä nainen tarjoa likaisia paikkojaan nuoltavaksi,puhdas hiki ja pimppimehu maistuu ihanalle.En ole tavannut pahanhajuista pillua vaikka määrää en tiedä kuinka monta nuollut,kaluni olen myös muistanut pestä ennen sexittelyä.Eikä ilkeydellä mitään voiteta,aina voi kysyä puolin ja toisin voiko käyttää suihkua jos vieraissa.Naisen hikiset tissin aluset ihanat nuolla sekä pyllyrako.Vaimolta voi hyvin kysyä onko kaikki ok jos outoja tuoksuja,se on huolenpitoa ja rakkautta.


    • hahahahahahhahaa

      Määmyn alapään hajusta ei puoliso tykkää.

    • Terve.....tyttö

      Oma pillu ei tuoksu miltään.

      • kalajauhonen

        OletosSkagenista

        pohj0imaitten suurin kalasatamasta?


    • Rebelgirl1653848

      ÖÖ. Minu pillu ei tuoksu miltään. Ehkä makealta joskus. Valkovuoto on iha läpi näkyvää. Iha vaan tiedoks se on normaalia.

    • ketjusta näemmä vajaa 10 vuotta mutta muistan sen ku isot pojat sanoi joskus että kyllä puhtaan pillun pitää pillulta (puhtaalta) tuoksua eikä parfyymilta.

      • dropppis

        Larzan pilu tuaxuu pihin r

        semmooselt syrströmmikkilt


    • Anonyymi

      Rakastat vanhempien naisten alapään tuoksua

    • Anonyymi

      mikä siinä on että jarruraidalliset pikkupöksyt voivat haista jopa hyvältä tai ainakin kiihottavalta. miten sitte suora kontakti peräaukon kanssa on niin yököttävää? miten se haju voi muuttua niin paljon?

    • Anonyymi

      Tykkään❤️

    • Anonyymi

      siis yleisluontoisesti vai?

      • Anonyymi

        Kyllä se pillu pitää olla puhdas ilman mitään tulehduksia tai valkovuotoa jos nuolee.Muuten jää loppuiän traumat niistä hajuista ja vaikuttaa uuteen suhteeseen kun ajattelee että kaikki värkit haisee niin pahalle!! Ihanteellinen tapaus on puhdas seksikäs maku joka pitäisi olla normaali kiiman tuoksu mirrissä.Hoitakaa alapää kuntoon ennen petikaverin etsintää.Se on vähintään fiksua eikä tule huonoa makua koko hommasta jälkeen päin 😉Ja miehet: suihkussa ennen touhuja iltaa ajatellen..


    • Riippuu siitä haiseeko se kuselle, hiivalle, paskalle, saippualle vai puhtaalle.... Näistä toi puhdas on paras.

    • Anonyymi

      Siedettävä.

      Exäsi ei ole friikki, ehkäpä ennemminkin vain hiukan hienohelma. Ei se toosa mitenkään kukkaselle haise. Ei varsinaisesti kyllä pahallekaan. Samalla tasolla epämääräiselle kuin leipä joka on vanhaa muttei vielä pilalla.

      Olen roisimpi kuin exäsi mutten minäkään pimpsaa mielelläni nuole, jos nainen sitä haluaa saa luvan ensin järjestää minut eläimelliseen kiimaan jolloin tuokaan toimitus ei tunnu pakonomaiselta.

      Voisitte naiset lopettaa puutteessa olevien setämiesten juttujen kuuntelemisen, he ovat taipuvaisia glorifioimaan mitä tahansa seksiin liittyvää. Me muut miehet omaamme jonkinlaisen toimivan aistillisen, älyllisen ja emotionaalisen maailman.

    • Anonyymi

      Ennen panomies nuoli naisen pyllyreian Jo's siina oli jotain, tanma 'venuksen suklaa"sai mulkun kasvamaan suureksi ja Sai seksihalut lisaantymaan

    • Anonyymi

      Tuoksuu ihan hyvälle, mikäli alapää on pesty. Näin tietysti aina ennen sänkyyn menoa. Tulehdustaudit ovat tietysti oma juttunsa.

    • Anonyymi

      Vastaan tähän myöhässä, mutta itse tykkään jostain syystä hikisen toosan tuoksusta. En tarkoita että nainen olisi ollut pitkiä aikoja peseytymättä, mutta sellainen 3-4pv sopii oikein hyvin.

    • Anonyymi

      Olen aina puhdas ja tuoksuni on hyvä mutta exä ei antanut suuseksiä minulle kuin yhden kerran, Hän sanoi että se oli hänen elämänsä eka suuseksi. Miten on mahdollista kun mies oli 59 v?

    • Anonyymi

      No hyi, en tykkää ajatuksesta, että joku nuolisi.

    • Anonyymi

      Jos värkki on terve ja puhdas,niin tuoksu ei suinkaan ole paha päinvastoin. Mutta sitten on se toinen vaihtoehto,mistä en nyt se enempää.

    • Anonyymi

      Aivan ihana. Naisen tuoksu parasta.

    • Anonyymi

      Ette te naiset millekkään kukkaselle haise luonnostaan. Sanoisin että "siedettävä" on se todellinen hajumaailma hygieniastaan huolehtivalla terveellä tupakoimattomalla naisella.

      Ja minustakaan pimpin nuoleminen ei ole miellyttävää, ei suutuntumalta, ei toimintaympäristönä, ei hajulta. Mielummin vaihdan fellaation saajan roolin pois kuin että käyn asiassa vaihtokauppaa niin paljon kuin tykkäänkin saada suikkaria,

      Ei kaltaiseni mies ole mikään friikki, vaan joku jolla on mieltymyksensä ja myös asiat jotka koetaan epämiellyttävänä. Jos tätä ei voi kohdata ja ottaa huomioon et ole ehkä friikki mutta olet kyllä harvinaisen itsekeskeinen ja huomioimaton kumppani.

      Asiasta voidaan keskustella mutta minulle ei ainakaan puhuta tuolla äänensävyllä ilman että asiasta joutuu tekemään tiliä. Se nimittäin on tasan minun oma valintani nuolenko pillun ja millä reunaehdoilla eikä siihen naisen niinkutsutuilla vaatimuksilla ole mitään sanansijaa vapaan tahtoni ja mieltymysteni yli.

      • Anonyymi

        "Ei kaltaiseni mies ole mikään friikki, vaan joku jolla on mieltymyksensä ja myös asiat jotka koetaan epämiellyttävänä."

        Mun kokemukseni ja sen mitä tästä nyt on tullut IRL juteltua mukaan, sä et kuulosta lainkaan poikkeukselliselta tai friikiltä, vaan siltä kaikkein tavallisimmalta tapaukselta. Enkä siis tosiaan sano yhtään pahalla. Itse en tosiaan ole vielä henkilökohtaisesti törmännyt yhteenkään mieheen, joka tykkäisi nuolla. En myöskään ole koskaan naisystäviltäni kuullut miehestä, joka siitä tykkäisi. Osa on just noin, että se on siedettävää, mutta mielummin jättävät tekemättä.

        Itsehän en siis tykkään nuolluksi tulemisesta ja jokainen mies on ollut vain tyytyväinen, kun ei tarvitse, vaikka se ei mitenkään mihinkään hajuun liitykään.


    • Anonyymi

      Ei ole tietoa laikki unohtuu kun aikaa kuluu tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Mistä hullujenhuoneelta te näitä miehiä oikein löydätte?

    • Anonyymi

      Hyvään seksiin kuuluu se, että molemmat osapuolet käyvät ensin pikaisesti suihkussa. Muutoin on turha puolin ja toisin odotella mitään imeskelyjä tai nuolemisia.

    • Anonyymi

      Alapään pesu miedolla saippualla ei todellakaan herkistä tulehduksille.

      • Anonyymi

        Se ei silti ole lainkaan tarpeellista.


    • Anonyymi

      Teinitytön tuoksusta pidän.

    • Anonyymi

      Keskenkasvuisten kommenteilta vaikuttavat useimmat ketjun textit. Toivottavasti nämä yksilöt eivät ole kyenneet lisääntymään. Sillä he eivät kykenisi kasvattamaan lasta kun eivät ole kyenneet kasvamaan itsekkään ikävuosiensa vaatimalle tasolle varsinkaan seksuaalisesti.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe