Kysymyksiä Mikkelistä!

Tuni

Moi!

Olen syksyllä muuttamassa kaupunkiin ja kyselisinkin vähän Mikkelistä. Missä baareissa kannattaa käydä (ei diskohumppa mestoja), missä kannattaa syödä, missä käydä kampaajalla ja missä leffassa.. Mitä muuta siellä voi tehdä vapaa-ajalla? Kyselee Tuni. Ja kiitoksia vastauksista!

40

15381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

      vaan..

    • sebbo

      Tässä hieman suosituksia sinulle:

      Baari: Vaakuna, Caramel, Black Out, Roller (noissa kolmessa viimeisessä ei soi diskohumppa, vaan rockpainoitteinen musa)
      Kampaaja: Riley
      Ravintola: Holvi, Fernando
      Leffa: ei muita vaihtoehtoja kuin Kinolinna ja Ritz. :)

      Tervetuloa asumaan!

      • ihan

        hyvä paikka, tosin pienet piirit joten aina näkee tuttuja (jos se nyt on huono juttu). Kampaamoita, baareja ravintoloita melko vähän, ei tosiaan mikään helsinki tms. Mutta ei kun peremmälle vaan, ei tää niin kauhee paikka ole kun jotkut sanovat :)


    • TYKKÄS..............

      KIKKELISTÄ

    • KITTAAJA =

      KIKKELIN MITTAAJA!

      • Ötökkä

        Jannu kysyy tosissaan juttuja ja Mikkeliläiset vaan vittuilee. Tai enhän mä tiiä ketä tänne kirjottelee, mutta silti... Että tervetuloa vaan :-)


      • tarkasti
        Ötökkä kirjoitti:

        Jannu kysyy tosissaan juttuja ja Mikkeliläiset vaan vittuilee. Tai enhän mä tiiä ketä tänne kirjottelee, mutta silti... Että tervetuloa vaan :-)

        miettiä, kannattaako tänne tulla !?!


      • välittäkö
        Ötökkä kirjoitti:

        Jannu kysyy tosissaan juttuja ja Mikkeliläiset vaan vittuilee. Tai enhän mä tiiä ketä tänne kirjottelee, mutta silti... Että tervetuloa vaan :-)

        Ei tost kannat välittää.Tääl on yksi ja sama tyyppi joka tääl vittuilee,haukkuu ja narisee koko aika.Haluu vaa pilata mikkelin ja mikkeliläisten maineen.


      • sebbo
        välittäkö kirjoitti:

        Ei tost kannat välittää.Tääl on yksi ja sama tyyppi joka tääl vittuilee,haukkuu ja narisee koko aika.Haluu vaa pilata mikkelin ja mikkeliläisten maineen.

        Ei todellakaan kannata uskoa että tämä palsta kuvaisi tiettyjä ihmisryhmiä (tässä tapauksessa mikkeliläisiä). Tällaisella anonyymipalstalla voi kirjoitella ihan kuka vaan, mistä tahansa maailmankolkasta. Keskustelun taso muuttuisi heti jos saataisiin tänne kunnon moderaattori ja rekisteröintipakko.


      • aika usein.
        välittäkö kirjoitti:

        Ei tost kannat välittää.Tääl on yksi ja sama tyyppi joka tääl vittuilee,haukkuu ja narisee koko aika.Haluu vaa pilata mikkelin ja mikkeliläisten maineen.

        Aika mukava kaupunki,varsinkin kesällä.On kiva mennä torille aamupalalle,unohtaa kiire,ja kierrellä kaupungilla.On monta hyvää ruokapaikkaakin.


      • IHAN
        aika usein. kirjoitti:

        Aika mukava kaupunki,varsinkin kesällä.On kiva mennä torille aamupalalle,unohtaa kiire,ja kierrellä kaupungilla.On monta hyvää ruokapaikkaakin.

        OMIASI


    • sulle

      Moi!
      En itse enää asu Mikkelissä, mutta sen verran usein käyn, että osaan jotain kertoa.
      Ravintolat: Fernando, Holvi, Amarillo
      Kampaamo: Studio G, pyydä Mirellaa leikkaamaan. Äläkä vaan mene tonne Rileyhin, oikeesti;)

      Älä välitä noista vittuilijoista, Mikkeli on ihan ok paikka:)

      • rileyhin!

        joo,ei rileytä!Siellä ne pilas mun hiukset.En tiedä miksi rileytä ylistetään niin kovasti.Pilas hiukset,mutta hyvitystä ei tullut!


    • Minna

      Itse suosittelen Black Outia, Caramel ja Vaakuna. Ruokapaikoista Fernando on ihan ykkönen. Rileystä on nyt kova keskustelu, itse sanoisin että hyvin ne leikkaa mutta turhan kallilla hinnalla. Saman leikkauksen saa muualta puoleen hintaan. Mikkelissä on aika hyvät liikunta mahdollisuudet, joita kannattaaa hyödyntää

    • tyttönen -81

      Jokaisessa kaupungissa on omat hyvät ja huonot puolensa, joten kannattaa jättää ainakin haukut omaan arvoonsa.
      Kampaamoina Studio G, BOB, Ahotie, Studio IN ja Groove style. Erilaisia, mutta jokaista on kehuttu. Naisten hiusten leikkaus maksaa n.30€. Kannattaa maksaa, mikäli haluaa onnistuneen kampauksen. Ainahan sitä voi mennä puoleen hintaan "peräkylän Raijalle."
      Ainoat huvittelupaikat yli 20-v on Vaakuna ja Caramel. Tänne on nyt tulossa kaksi uutta yökerhoa. Ehkäpä tuo Sedun Onnela.
      Leffateatterit lueteltiinkiin jo..
      Syömään kannattaa mennä Ravintola Talliin tai Ravintola Mikkoon. Vähän erilaisempia.
      Pieni kaupunki, mutta täällä ei silti kaikki tunne kaikkia. Joka päivä näkee ainakin 10 uutta naamaa.
      Vapaa-ajalla voi käydä vaikka kuntosaleilla. Täällä on kaksi tosi hyvää ja muutama pienempi paikka.
      Eikun tänne vaan!

      • zippo

        Tietääkseni myös Ilonassa on yli 20 ikäraja, ainakin Lauantaisin. Taitaa olla 24?


    • listaaja

      Siinä luettelo keskustan baareista, olepa hyvä!

      Amarillo 20
      Black Out 18
      Caramel 21
      Carl´s Public Corner (Vaakunan yhteydessä) 22
      Ilona 24
      Kaleva 18
      KB -
      Kharma (tulossa)
      King Creole 18
      Jälkipeli -
      McCorks (Caramellin yhteydessä) 21
      Nuijamies 18
      Päämaja 18
      Reporter -
      Roller 18
      Vaakuna 22
      ZicZac 18

      Minusta kaikki ovat ihan hyviä paikkoja. Käy jokaisessa ja löydä oma suosikki.

      Kampaamoista en ala tekemään samanlaista listaa.. :)

      • Ninde

        Millanen paikka on Ilona?? En oo vielä kerenny käydä kurkkaamassa. Kannattaako siis mennä?


    • mahdollisuuksia

      Kuntoilun suhteen Mikkelin ykkönen on Syke. Hyvät tunnit ja iloinen meininki!

      • siellä siis...

        Siellä rymytähän metsissä, kannetaan ja katkotaan pöllejä, mennään kaksmetrisessä hangessa asemalle odottamaan, että posti saapuu junan mukana, siellä on se kauan kaivattu aikamerkkikin mukana, pip pip pip pip piiiiip!

        Siitä vaan kelanauhurit esiin ja taskunauris oikeeseen aikaan.


      • zippo
        siellä siis... kirjoitti:

        Siellä rymytähän metsissä, kannetaan ja katkotaan pöllejä, mennään kaksmetrisessä hangessa asemalle odottamaan, että posti saapuu junan mukana, siellä on se kauan kaivattu aikamerkkikin mukana, pip pip pip pip piiiiip!

        Siitä vaan kelanauhurit esiin ja taskunauris oikeeseen aikaan.

        jep jep, kyllä sinullakin tuntuu olevan hyvä yleistieto.


    • Tatilainen

      Jos tuonne tuppukylien esikuvaan muutat (onnea vaan) niin mitä kyselet? Joka juttua on yksi kappale, josko sitäkään!

      Mee kattelee vaikka kuinka peelot ajaa yöllä rallia torin ympäri, kyllä nauratti, ei helv...., oikeesti: JURPOO!

      • siinähän oikea

        maailmanmatkalainen suurkaupunkien primadonna tuulettelee tietämystään mikkelistä...arvaa mikä on jurpoo?? kato peiliin!


      • ..........

        sä oot joku juntti, mustalaisten kaveri!!!


      • mustalaisia....
        .......... kirjoitti:

        sä oot joku juntti, mustalaisten kaveri!!!

        ja puolimustalaisia


      • HEHEHEHEHEE!!!
        mustalaisia.... kirjoitti:

        ja puolimustalaisia

        Kannattaako näitä kirjoituksia todesta ottaa, tänne voi kirjoitella mitä mieleen juolahtaa.....loppujen lopuksi aika huono keskustelu muoto, ei ihme, jos ihmiset ei keskustele naama naamaa vasten, minä ainakin kirjoittelen tänne mitä sattuu mielessä pyörimään....ja se ei välttämättä ole edes oma mielipiteeni....vielä kerran...HAHAHAHAHAAAA !


      • Tuni
        HEHEHEHEHEE!!! kirjoitti:

        Kannattaako näitä kirjoituksia todesta ottaa, tänne voi kirjoitella mitä mieleen juolahtaa.....loppujen lopuksi aika huono keskustelu muoto, ei ihme, jos ihmiset ei keskustele naama naamaa vasten, minä ainakin kirjoittelen tänne mitä sattuu mielessä pyörimään....ja se ei välttämättä ole edes oma mielipiteeni....vielä kerran...HAHAHAHAHAAAA !

        Tuni kiittää ja kumartaa vastauksien antajille ja pyllistelee tietysti sinne toiseen suuntaan eli turhille narisijoille. Mutta oli mielenkiintosta luettavaa ja törmäilläänhän syksymmällä!


      • kuitenkin???
        mustalaisia.... kirjoitti:

        ja puolimustalaisia

        Hyvin näytät tietävän mustalaiskielen ja käytät sitä??Miksi?????????


      • mustalaiskieli ??
        kuitenkin??? kirjoitti:

        Hyvin näytät tietävän mustalaiskielen ja käytät sitä??Miksi?????????

        ???????


      • Tatilainen
        siinähän oikea kirjoitti:

        maailmanmatkalainen suurkaupunkien primadonna tuulettelee tietämystään mikkelistä...arvaa mikä on jurpoo?? kato peiliin!

        Joo, olen jurpo, myönnän. Kun kattelee sitä teidän rallia torin ympärillä.. ois pitänyt tajuta mennä johonkin missä on sivistystä. Nyt hävettäää.... Mut ei hemmettin, pojat pöröttää ympäri snagaria... ei hemmtti. HOH HOH HOO!

        (Mie naaran kö työ ajatta rallii, semmosia Vatasiahan työ kaikki ootta!)


      • zippo
        Tatilainen kirjoitti:

        Joo, olen jurpo, myönnän. Kun kattelee sitä teidän rallia torin ympärillä.. ois pitänyt tajuta mennä johonkin missä on sivistystä. Nyt hävettäää.... Mut ei hemmettin, pojat pöröttää ympäri snagaria... ei hemmtti. HOH HOH HOO!

        (Mie naaran kö työ ajatta rallii, semmosia Vatasiahan työ kaikki ootta!)

        Ei se toriralli kuule koko Mikkelin iltaelämää edusta.. Olisit vaan mennyt baariin niin ei ois karvanoppamiehet enää häirinnyt. Ja harvassapa on kaupungit joista ei tuollaista meininkiä löydy.


      • takia
        Tatilainen kirjoitti:

        Joo, olen jurpo, myönnän. Kun kattelee sitä teidän rallia torin ympärillä.. ois pitänyt tajuta mennä johonkin missä on sivistystä. Nyt hävettäää.... Mut ei hemmettin, pojat pöröttää ympäri snagaria... ei hemmtti. HOH HOH HOO!

        (Mie naaran kö työ ajatta rallii, semmosia Vatasiahan työ kaikki ootta!)

        sinä torin laidalla hengailit..ei itsellä tulis mieleenkään seurailla torin laidalla meininkiä.. nooh, huvinsa kullakin, mutta jos ei osaa etsiä menomestoja muualta ku torin parkista niin sit ei voi toivottaa ku hyvää jatkoo kuule sulle elämässäs... tai ehkä se on tapana siellä teidän nurkilla...


      • laine
        mustalaisia.... kirjoitti:

        ja puolimustalaisia

        Eikös ne mustalaiset ajettu mikkelistä pois 10-15v. sitte.Ainaki semmmone huhu kiertää...


    • varma?

      Mikkeli on kohtalaisen pystyynkuollu kylä.. Kai oot harkinnu tarkkaan, et mitä oot tekemässä..? Mikkeli on itsekeskeisten nyhrääjien tyyssija ja paikka jossa kaupungin rahat käytetään patsaitten siirtelemiseen sekä periferiassa sijaitsevien puistojen rakentelemiseen.. Tämän lisäksi kaupungissa(?) ei suvaita ulkomaalaisia, ei erilaisuutta, eikä liioin mitään muutoksiakaan - ne kun voisivat pistää kaavoihin kangistuneiden mikkeliläisten pasmat tyystin sekaisin.
      Et tervetuloo vaan!

      • ihan samaa mieltä...

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • !!!!!!!!!!!!!!!
        ihan samaa mieltä... kirjoitti:

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        !!!!!!!!!!!!!!


      • !!!!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        !!!!!!!!!!!!!!

        Küllä näin on!


      • Taii

        Jos kaikesta etsii negatiivisia puolia, ei muuta sitten olekaan. Taidat itse olla se "itsekeskeinen nyhrääjä", joka ei koskaan näe mistään mitään positiivista.


    • meddutmikkeliin

      Kuihtuvat Mikkeli ??

    • puru

      Itse en täällä ole viihtynyt ja kohta muutan toiseen kaupunkiin..Sinuna miettisin muitakin vaihtoehtoja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe