kuka on habbon rikain hahmo??????????

kuka on habbon rikain hemmo

kuka on habbo rikain hemmo??onks se joku cosmo85 vai???

180

16047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhä...

      Miusta ehkä ,klaara, silhän on paljo keräily tavaraa... Ja jos joku haluaa pyyä mut kamuks hahmo on nimeltään laura91

      • Sailor Moon

        Otsikko


      • mmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiii3e...
        Sailor Moon kirjoitti:

        Otsikko

        kaikki muut huoneet ovat jonkun muun omistvia....
        Eli nyt näyttää et ,klaara,:lla on enenmän kamaa ku cosmolla..... Mut en sit tiie et voiha sitä olla joku viel rikkaampi..


      • ~shadora~
        mmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiii3e... kirjoitti:

        kaikki muut huoneet ovat jonkun muun omistvia....
        Eli nyt näyttää et ,klaara,:lla on enenmän kamaa ku cosmolla..... Mut en sit tiie et voiha sitä olla joku viel rikkaampi..

        Sillä ei oo aina väliä että kuinka paljon on kamaa vaan myös arvo on otettava huomioon!


      • koiruli
        ~shadora~ kirjoitti:

        Sillä ei oo aina väliä että kuinka paljon on kamaa vaan myös arvo on otettava huomioon!

        niinhän tuo on arvo mut miusta jos noist kahest kisaavast pitäs ottaa ni kyl se klaara menee johtoo... mut takuul on nähty rikkaampiiiki habos..


      • joujou
        koiruli kirjoitti:

        niinhän tuo on arvo mut miusta jos noist kahest kisaavast pitäs ottaa ni kyl se klaara menee johtoo... mut takuul on nähty rikkaampiiiki habos..

        no entä !bamu! sitte sillä on ihan kivasti lewoja..


      • dsrsdg
        joujou kirjoitti:

        no entä !bamu! sitte sillä on ihan kivasti lewoja..

        !bamu! on peelo. annoin sille kolekoodeja ja se sano et ne toimii ja sitku sen piti antaa siitä kamaa SE SAATANA EI ANTANU JA LUULIS ET NIIN KUULUISA TYYPPI NYT EI PEELOILIS


      • lolo
        ~shadora~ kirjoitti:

        Sillä ei oo aina väliä että kuinka paljon on kamaa vaan myös arvo on otettava huomioon!

        on sillä


      • Sebu
        Sailor Moon kirjoitti:

        Otsikko

        Rikkain on minun mielestä boyyyy

        SILLÄ ON SIKANA KERIKSIÄ SE ON RIKKAIN


      • rihmakki
        mmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiii3e... kirjoitti:

        kaikki muut huoneet ovat jonkun muun omistvia....
        Eli nyt näyttää et ,klaara,:lla on enenmän kamaa ku cosmolla..... Mut en sit tiie et voiha sitä olla joku viel rikkaampi..

        menkääpä kattoo yhden tyypin huonetta sill on siel 13 kultast huone poksuu eti nimel maribell.


      • The=Adwenture
        Sailor Moon kirjoitti:

        Otsikko

        cosmo85 lopetti aikoja sitten mutta vanhanen nimisellä hahmolla on eniten arvotavaraa


      • mutanntti

        eiks nok nok ollu käyttäny habboon yli 1 tuhatta euroa? :d
        mun mielest NokNok on habon rikkain >:D


      • habbo hullu
        mutanntti kirjoitti:

        eiks nok nok ollu käyttäny habboon yli 1 tuhatta euroa? :d
        mun mielest NokNok on habon rikkain >:D

        mä olen tuhlannu habboon yli tuhT EUROO JTN 2 TUHATTA.. mun hahmon nimi on @.natalia.@


      • habbopelaaja

        jyty483 on rikkain habbo ukko sillä on koleja mut ei osta hc:ta ksoka sen mielestä se on turha menetää vaa rahansa


      • asdddaadd
        joujou kirjoitti:

        no entä !bamu! sitte sillä on ihan kivasti lewoja..

        c-0ne


      • jk T.seitikki
        Sebu kirjoitti:

        Rikkain on minun mielestä boyyyy

        SILLÄ ON SIKANA KERIKSIÄ SE ON RIKKAIN

        toi gladiatus habon rikkain se antaa vaikka 900kolee ilmaseks kattokaa vaikka youtubesta ! pervot!


      • Valtsu99
        jk T.seitikki kirjoitti:

        toi gladiatus habon rikkain se antaa vaikka 900kolee ilmaseks kattokaa vaikka youtubesta ! pervot!

        Gladi oli habon rikkain hahmo, mutta ei oo enää lähellekkään ..


      • Socialz

        Ellen-


      • pikkeli

        Rikkain on seitikki


      • Krisuu
        jk T.seitikki kirjoitti:

        toi gladiatus habon rikkain se antaa vaikka 900kolee ilmaseks kattokaa vaikka youtubesta ! pervot!

        Tuskinpa antais, sellaset vaa peeloo!


      • dynamite60
        asdddaadd kirjoitti:

        c-0ne

        gladiatus on ihan helvetin rikas sil on 35000 tuhatta kolee kukkaros ja huoneis jotain 20000 tuhatta kolee... ite oon habos Dynamite60


      • hohohyukjujhoithth
        jk T.seitikki kirjoitti:

        toi gladiatus habon rikkain se antaa vaikka 900kolee ilmaseks kattokaa vaikka youtubesta ! pervot!

        oon samaa mieltä gladiatus on rikkain kattokaa vaik


    • bamu-setä

      se tyyppi joka sai eilen kahden päivän porttikiellon. tais olla joku taat tai taaat.
      Se o nkyl tyhjentänyt kyl kaikki sen huoneet vähän aikaa sittee.

      • lolo

        mitä höpötät


    • Tietää kaiken

      cosmo85 on rikkain. Se on kuulemma lahjottanu bamulle niitä levoja. Ja cosmo85 on lahjottanu sen parhaille kamuille, niille jotka halus tehdä risteilyalukseen huoneita. Sitten sillä on yli 47 huonetta AIVAN TÄPÖTÄYNNÄ kamaa. Uskokaa tai älkää. Ja levojen arvo on mukamas 1200 kolea. Väärin. Ne ei ole minkään arvoisia. Vain harvinaisia, niillä ei ole hintaa. :D

      • habboilia

        ...on 1250 kolee


      • teffany

        Camword on habbon rikkain ja parhain hahmo, hän on reilu!


      • jake696
        habboilia kirjoitti:

        ...on 1250 kolee

        lewan arvo on 70-80 koleee -.- lol


      • Gladi-fani

        Cosmo85 ei ole läheskään rikkain. Rikkain on Gladiatus. Gladilla on ainakin 20k koleina ja ihan vtusti lohiksii ja huonepokaalei.


    • pissisgirl

      hei kuka on tää "cosmo 86" tai mikä onkaa (WE)
      se on varmasti joku 8 vuotias kersa joka ei tajuu et sellasella määrällä rahaa vois ostaa vaik kuinka paljo meikkiä........siis DAAH olkaa mielummin kauniita kuin kersoja päättäkää ite kumpia ootte mut veikkaan et kauniita tai komeita päätöksiä tulee enemmän. Ja hei jos meikki ei teitä rumii kiinnosta niin ostakaa vaatteita hinnalta 25-100 ne on siis niin ihanan paljastavii mulki on yx paita ja se peittää just ja just tykkini...siis tosi IHQ paita.... lav ja!! *lentopusuja*

      • tiedän

        Cosmo85 EI ole mikään 8 vuotias, jos on 20-22 vuotias? eiks teil oo hajuakaan? LOL!


    • hrmpgg

      sen nimi on jooseeppi:.

      • noneone

        luulisin että se on marleymarl tai kkkarhu3


      • noneone
        noneone kirjoitti:

        luulisin että se on marleymarl tai kkkarhu3

        marleylla on vaan paljon keriksii ja kkkarhu3 on beta eikä oikeestaan muuta


      • noneone
        noneone kirjoitti:

        marleylla on vaan paljon keriksii ja kkkarhu3 on beta eikä oikeestaan muuta

        ketä se habbo kiinnostaa tuhlata siihen rahaa kandeekse niil rahoil sais vaikka kuinka paljon muuta elektroniikkaa/musiikkia mieluummin kuuntelen vaikka koko päivän musaa kuin oon jossain ***** habossa


      • bappohaoop
        noneone kirjoitti:

        ketä se habbo kiinnostaa tuhlata siihen rahaa kandeekse niil rahoil sais vaikka kuinka paljon muuta elektroniikkaa/musiikkia mieluummin kuuntelen vaikka koko päivän musaa kuin oon jossain ***** habossa

        mitä sä selität?


      • YÄK
        noneone kirjoitti:

        ketä se habbo kiinnostaa tuhlata siihen rahaa kandeekse niil rahoil sais vaikka kuinka paljon muuta elektroniikkaa/musiikkia mieluummin kuuntelen vaikka koko päivän musaa kuin oon jossain ***** habossa

        inhoan musiikkia!!! pidän enemmän pelimusiikista


      • chirva
        noneone kirjoitti:

        ketä se habbo kiinnostaa tuhlata siihen rahaa kandeekse niil rahoil sais vaikka kuinka paljon muuta elektroniikkaa/musiikkia mieluummin kuuntelen vaikka koko päivän musaa kuin oon jossain ***** habossa

        !bamu! tai cosmo85


      • VANHAHABBOTAKAS(05)
        chirva kirjoitti:

        !bamu! tai cosmo85

        onko sillä jotain suurta merkitystä kuka on rikkain ku nykyään jokanen ostaa 200e kolikoita ja sit antaa 3 nobolle 5 kolea ja sit nobot levittää sanaa et se on rikas. !bamu! tuskin on enää rikkain ku levojen arvo tipahti. Remuda on rikas. ps. habbo on paska.


      • TheSnow-Storm-Planet
        chirva kirjoitti:

        !bamu! tai cosmo85

        Habon rikkain ja vanhin pelaaja oli Letkunius,vuosi sitten Gladiatus54 oli rikkain ja nyt rikkaimmat pelaajat oovat TYTTI192 ja JonteC


    • JenniKatariina

      mä tiedän 3 tosi rikasta: Saaruska(kaikki keräilykamat, salakamat ja kaikki kamat mitä katalogista löytyy(on löytynyt).Tuu: saa kamoja niin paljon kuin haluaa, ja voi tehdä kamaa itselleen aina kuin vain tahtoo, ja tietenkin kaikkien tuntema cosmo85, jolla on kamaa niin paljon, kun lampaat söisi ja enemmänkin.

    • hjdfjjjj

      kukahan sekin oli jonka vanhemmat meni paskalakeille valittamaan kun oman pikku mussukan hahmo tavaroineen oli varastettu ja oli kohu habon lakkauttamisesta..?

      raukkamaista siltä. on niin tyhmä että menee kamansa menettämään niin olisi vaan hiljaa.

      • kak

        cosmo85 on kaikista rikkain hahmo ku sil on aika paljon kamaa ja on se varmaa kans kiva...


    • Tumpelo

      Supertimpe, sillä on monta huonetta ja kaikki täynnä kamaa, sillä on paljo keräilytavaraakin.

      • maribell...

        Hän on habbon rikkain!!! kattokaa sen huoneet :O!


      • termelitermistara

        mielestäni Nuw on rikkain.


    • Missu

      Mie oon rikkain. Sillä mulla on paljon hyviä kamuja, ja nehän on kamaa tärkeempiä. Laverit kunniaan

    • kone96

      moi

    • juippi

      moi

    • mikezu97

      qoodman(huijari)

      • Koodiman

        Minun nimeni on kyllä Koodman Ja en ole huijari.

        Paits et Haksasin Bamun..


    • mayaa.

      luin kerran juttuu et nohanna olis. mut se kuulemma pöllittiin ja kyl se nytki aika rikas on. jakelee tuolirissaan sameja.

    • ichigo.kitten

      habbon rikkain ovat ne habbo oppaat, valitan

      • HabboDude

        Ensiksi:Beta-sänkyjä ei saa mistään.
        Toiseksi:rikkain on maribell.


      • jake696

        habon rikian on
        -eluuka-ja tuu


    • pavi

      reijola on rikkain

    • jack sparrow

      ei ole

    • spyro

      ...joillain noista rikkaista on beta-sänky (pienempi) niin se menee kirkkaasti johtoon

    • Wazaaa.........

      Habon rikkain hahmo on Average hän omistaa monia k-koneita ja kaikke muuta arvo kamaa.

    • elena388

      rikkain habbo hahmo on Glladius sillä on 100 levaa jotain 120 keristä kola koneita 10 et silleelä

      • sweni221

        Musta kultaparta on yksi rikkaimmista ja Monskiotar ne on niiku top 10:ssä


      • Lue
        sweni221 kirjoitti:

        Musta kultaparta on yksi rikkaimmista ja Monskiotar ne on niiku top 10:ssä

        Otsikko. Eli Average


    • Emppuw

      ....Juuh noi teidän mainitsemat ukot ovat ihan tuntemattomia, ja oon 80 prossaa habbo... (eniten 100) Ainut jonka tiiän, kenet te ootte maininnu, on cosmo. Noknok on rikas, mut rikkainta on pikkasen vaikea tietää. :)

      • I HATE NOKNOK

        NokNok huijaa ja on huijannut minuakin NOKNOKIIN EI KANNATA LUOTTAA JA SE PEELOILEE AINA HUOM!!!!!!!!!!!!AINA


    • Habbomiäs!

      Gladiatus on habon rikkain se näytti mul kerran vaidossa 20 000 kolee.

      Et sillee ja sil on niin saatanast kolei kädes ja huoneis!

      • -_-

        Älkää kinatko! yli voimaisesti rikkain on tyrannoxt!! Sillä on yli 20 huonetta täynnä kamaa ja sen omaisuus (kamat sisään lukien) on n.75 tuhatta kolikkoa! ei huijausta!


      • asdddddddddddddddddd
        -_- kirjoitti:

        Älkää kinatko! yli voimaisesti rikkain on tyrannoxt!! Sillä on yli 20 huonetta täynnä kamaa ja sen omaisuus (kamat sisään lukien) on n.75 tuhatta kolikkoa! ei huijausta!

        no asd? 75k edestä jtn krääsää. jippii!!!
        jos et tienny averagella on yli 32 k-konetta jotka on nykyään n. 1.4k kpl paljon muita ''super rareja'' 50k koleina

        Ja gladiatuksella on yli 100 lewaa ainakin 4 mustaa tyynyä n. 25k koleja sairaasti huone pokaaleja paljon muita keriksiä ja ''super rareja''


      • sadfghjkjfdsertyh

        Gladiatus ei oo todellakaan rikkain. Rikkain on varmaankin -Naso-


    • habbo ukko

      mikser ei ole ehkä rikkain mutta mukavin varmasti

      • Chile

        Reijola Gladiatus Monskiotar Letkunius


      • Loller unohitte
        Chile kirjoitti:

        Reijola Gladiatus Monskiotar Letkunius

        MOKLE ON YKSI RIKKAIMMISTA SILLÄ ON JOTAIN 10 TUHATTA KRÄÄSÄÄ 5000 KOLEA JA KERIKSIÄ!


      • LOOOLMAAN
        Chile kirjoitti:

        Reijola Gladiatus Monskiotar Letkunius

        Rikkain on PELI-star.top.cdH


      • LOOOOLMAAN
        LOOOLMAAN kirjoitti:

        Rikkain on PELI-star.top.cdH

        No se olivitsi Se on varmaa 100köyhin


    • Koirazii

      Habbo hotellin rikkain hahmo on HabboBeta, koska sillä on tavaroita, mitä KUKAAN ei voi saada, ei tule saamaan, ei pysty saamaan. Se siitä! :D

    • :D

      En kyllä tiedä, Mutta ehkä se on sitten Tuu! Ja mutten minua voi pyytää kamuks mun habbo hahmon nimi on .:Emeriikka:.

    • Killtill2

      Habbon rikkain on: maribell. Cosmo85 ei ole enään rikkain, koska se anyoi kamansa pois, kun hän lopetti habbon pelaamisen! Ja teille ihan vaan tiedoksi, kaikki letkuniuksen Salakamamuseon arvo-tavarat on antanut maribell.

      • repesineile

        ku yks kersa oli ärräl ja sano sille myyjälle et 6habbosetelii sil oli joku 60kybää rahaa ja osti niil kaikil habboseteileit lol


      • Jokunne
        repesineile kirjoitti:

        ku yks kersa oli ärräl ja sano sille myyjälle et 6habbosetelii sil oli joku 60kybää rahaa ja osti niil kaikil habboseteileit lol

        Habbo.fi rikkain on joku Hotellin STAFF muuta en kerro =)


    • gladiatus se on

      gladiatus on habon rikkain tyyppi sillä on semmosii lohiksii arvoltaa 10000kolee

    • ..

      noknok on kuuluisin nyt ja RIKKAIN

      tv: 14v nero, habos kävijä

      • noko sillä välii?

        nok nok on mun mielest !


    • GuitarFan

      Reijola oli ainakin aikanaan yksi rikkaimmista. Se jolla on HH poksu on varmaan yks rikkaimmista.

    • -Zerli-

      letkunius

    • Anonyymi

      ootteko ihan tyhmiä et riitelette tosta kuka on habon rikkain tyyppi?


      Ja sitä paitsi habbo on turhuuksien huippu. Se maksaa!! Ostatte kamaa jota ei oo ees olemassa ja se on hyödytön. Hyvät ihmiset te tuhlaatte habboon.

    • Niko.xbox.osta

      -NASO- ON RIKKAIN... :=)

    • Pösilöhaluuuo

      Maribell tai Monskiotar tai Gladiatus en muista kaikkia rikkaita

    • Januliz

      Eikun, Galadiatus on habon rikkan ukko! ;)

    • NT

      se on Tuu.

      • Drago96

        Mene vittuun siitä huijarisivujesi kanssa! Kukaan ei ole niin tyhmä, että uskoo noihin. Ja sitä paitsi oot Habon köyhin, kun kirjotit salasanasi tuohon osoitteeseen!


    • Dj-Grafiti

      Monskiotar sillä on ihan helvtisiti levoja ja keriksii k-lohiksii sun muuta käykää tzekkaa se on rikkain

    • en kerro nimeä

      se on habon tekijä

      • öö..........

        habon rikkain on arttu 325!!!


    • mrmarabu20

      SE ON noknok

    • omg ofc no daa paska

      Kauno. Vaiko Kauno on rikkain ja sillä sipuli!

      • Unknown..?

        Gladiatus on habon rikkain mut se on peelo se peelos multki 250 kolee!


      • ei helvetton i.o
        Unknown..? kirjoitti:

        Gladiatus on habon rikkain mut se on peelo se peelos multki 250 kolee!

        Kaunolla on 100000 kolea.


      • perseeeeee!
        ei helvetton i.o kirjoitti:

        Kaunolla on 100000 kolea.

        Mr.koira o mun idoli ja tytti325 koiran keris waihtola iha best!!!!


    • GTAMINI

      oliskohan Noknok

      • on rikkain.

        Sillä on yli 59 000 kolee harkkoina.


      • snkaertaja2
        on rikkain. kirjoitti:

        Sillä on yli 59 000 kolee harkkoina.

        orava


      • seitikki1
        snkaertaja2 kirjoitti:

        orava

        niin on


      • ****
        seitikki1 kirjoitti:

        niin on

        hahmoist monskiotar on kyl rikkain selvästi


      • maribell..
        on rikkain. kirjoitti:

        Sillä on yli 59 000 kolee harkkoina.

        Hänellä on tosiaan vitusti kamaa/kolei!!!


    • etu128

      gladitus on habbo rikain sillä on 10000 kolee kirjoitus konja 500 ukoo ja kauheesti kamaa ja anto yhelle 1900 kolee tää on totta kato gladituken oma sivu mun kaveri oli habbo 2rikkain mt sen ukko pöllittii usko tai älä totta sen kaverin ukon nimi onnippo2 käyn habos ja ukkoni nimi on etu128

      • rei717

        toi gladiatus habon rikkain se antaa vaikka 900kolee ilmaseks kattokaa vaikka youtubesta ! pervot!

        EI KYLLÄ OLE GLADIATUS ON 2 RIKKAIN RIKKAIN ON qulmapala


      • hippojojo??
        rei717 kirjoitti:

        toi gladiatus habon rikkain se antaa vaikka 900kolee ilmaseks kattokaa vaikka youtubesta ! pervot!

        EI KYLLÄ OLE GLADIATUS ON 2 RIKKAIN RIKKAIN ON qulmapala

        mun m8ielest Gladiatus on rikkain se on mun kamuna sillä on hirveesti harkkoi ja keriksii sain silt tosi halval 2 mehist!!


      • Lumalee
        hippojojo?? kirjoitti:

        mun m8ielest Gladiatus on rikkain se on mun kamuna sillä on hirveesti harkkoi ja keriksii sain silt tosi halval 2 mehist!!

        ..siks se on rikas


      • dj-lordi .-.

    • qqquusuq2

      Mä oon rikkain. sori jos tuhosin unelmat.

      • pomppu65

        gladi on rikkain menkää vtu kattoon sen kaikki huoneet tosiks rikkain on letkunius ja kolmanneks tytti325, oon sen paras kamu ja se on mun paras kamu


      • lolololr3121354321
        pomppu65 kirjoitti:

        gladi on rikkain menkää vtu kattoon sen kaikki huoneet tosiks rikkain on letkunius ja kolmanneks tytti325, oon sen paras kamu ja se on mun paras kamu

        Tytti on peelo, se on varastanut toisilta koko omaisuutensa.Vois muuten bannaa sen


    • Keijokalteriaunus
    • Habbboooo

      Voi teitä lapsia kun ette tiedä mistään :) Cosmo85 hahmolla ei ole kuin kaveripokaalit hänen huoneessaan! :D Rikkain habbo hahmo on Penne tai Gladiatus. Käykää vaikka pennen huoneissa typerykset.

      • Murderus

        Niin rikkain hahmo on Gladiatus, Mutta älkää unohtako Letkuniusta..


      • ei
        Murderus kirjoitti:

        Niin rikkain hahmo on Gladiatus, Mutta älkää unohtako Letkuniusta..

        tiedä itse mistään mitään! Kärkikaksikko voisi olla 1.Seitikki,mc-luthoors, tai Gladiator543 Kuinka moni on samaa mielt?


      • nnnn:)))
        ei kirjoitti:

        tiedä itse mistään mitään! Kärkikaksikko voisi olla 1.Seitikki,mc-luthoors, tai Gladiator543 Kuinka moni on samaa mielt?

        Kauno.


      • näin on
        nnnn:))) kirjoitti:

        Kauno.

        kyllä se niin on että kaikki rikkaat on peelonnut kamansa joltain naperoilta? ainakin minä rikastuin peeloomalla ja sain joltakin huijattua esim. sen kaikki kamat ja olen saanut joku päälle 300 kolee peeloomalla että jos haluaa rikastua niin peelotkaa.


      • Anom2234456
        näin on kirjoitti:

        kyllä se niin on että kaikki rikkaat on peelonnut kamansa joltain naperoilta? ainakin minä rikastuin peeloomalla ja sain joltakin huijattua esim. sen kaikki kamat ja olen saanut joku päälle 300 kolee peeloomalla että jos haluaa rikastua niin peelotkaa.

        Normaalille ihmiselle jää paha mieli, jos peeloaa muilta kamaa. Se on melkein sama asia, että yrität ostaa jotakin tavaraa kaupasta aidon näköisellä leikkirahalla.


      • etu128
        näin on kirjoitti:

        kyllä se niin on että kaikki rikkaat on peelonnut kamansa joltain naperoilta? ainakin minä rikastuin peeloomalla ja sain joltakin huijattua esim. sen kaikki kamat ja olen saanut joku päälle 300 kolee peeloomalla että jos haluaa rikastua niin peelotkaa.

        habbo betal on vaan beta sänkyii ne maksaaa 5000000 koleee niit on sille niitä hirveesti ja sillä on beta kamaaa se on rikkain ostin habos vipin ja muista käyä hhabos oon habos hahmo etu128


    • Krisuu

      Kuvittelisin et Seitikki :D

      • Eräs habbofame

        Rikkain hahmo on monskiotar. Gladiatukselta kysyin ja se sanoi että ei pärjää kuulemma sille. Average ja Penne on myös.. Joku gladiator54 on kaukana kärjestä,sen yks ontto harkkohuone ei oo lähelläkään kärkeä. Esim. Remuda, TecnoC ja monet muut menee sen edelle.. siinä pari faktaa :)
        Toi on siis tän hetken tilanne eikä mikään 2005 vuoden jolloin ei ollu kolesettejä tai mtn


      • Zonttu
        Eräs habbofame kirjoitti:

        Rikkain hahmo on monskiotar. Gladiatukselta kysyin ja se sanoi että ei pärjää kuulemma sille. Average ja Penne on myös.. Joku gladiator54 on kaukana kärjestä,sen yks ontto harkkohuone ei oo lähelläkään kärkeä. Esim. Remuda, TecnoC ja monet muut menee sen edelle.. siinä pari faktaa :)
        Toi on siis tän hetken tilanne eikä mikään 2005 vuoden jolloin ei ollu kolesettejä tai mtn

        Juu, Habbon rikkain hahmo on todistetusti monskiotar. Gladiatuksella ehkä jonkin verran enemmän koleja, mutta monski vie keriskilpailussa voiton paljon enemmän.


        NokNok on kuitenkin kärki 20 joukossa, vaikka jotkut huhuilee että hän on habbon rikkain hahmo, se ei ole totta.


      • Zonttu
        Zonttu kirjoitti:

        Juu, Habbon rikkain hahmo on todistetusti monskiotar. Gladiatuksella ehkä jonkin verran enemmän koleja, mutta monski vie keriskilpailussa voiton paljon enemmän.


        NokNok on kuitenkin kärki 20 joukossa, vaikka jotkut huhuilee että hän on habbon rikkain hahmo, se ei ole totta.

        Esim. Beta sängyt ei ole niin arvokkaita kun luulet, tuon on kuules aivan palturia. Beta sängyt ovat ehkä jokseenkin arvokkaita mutta ei ne noin.


      • Zonttu
        Zonttu kirjoitti:

        Esim. Beta sängyt ei ole niin arvokkaita kun luulet, tuon on kuules aivan palturia. Beta sängyt ovat ehkä jokseenkin arvokkaita mutta ei ne noin.

        Letkunius oli habbon vanha rikkain hahmo, ei kuitenkaan enään, jokunen on sanonut pari kuukautta sitten että Gladiatus olisi rikkain, muttakun ei ole niin ei ole.


      • tinttiliini.
        Zonttu kirjoitti:

        Letkunius oli habbon vanha rikkain hahmo, ei kuitenkaan enään, jokunen on sanonut pari kuukautta sitten että Gladiatus olisi rikkain, muttakun ei ole niin ei ole.

        Kauno. (piste kuuluu nimeen) on ihan hiton äveriäs! Moni tekee onttoja harkkoroomeja, mutta tällä on yksi huone täynnä harkkoja, eikä ole ontto mistään kohtaan! keriksiä monta jättihuoneellista ja krääsää samaten! se omistaa kans roolipelin mikä on täynnä upeita huoneita. ei ythään köyhimyshuonetta... Aivan törkeen rikas ei voi muuta sanoa! Ihmettelen miten tämä KAuno on pysynyt tuntemattomana habbojen keskuudessa...rahkeita olisi isoon julkisuuteen


      • Asdasd.
        tinttiliini. kirjoitti:

        Kauno. (piste kuuluu nimeen) on ihan hiton äveriäs! Moni tekee onttoja harkkoroomeja, mutta tällä on yksi huone täynnä harkkoja, eikä ole ontto mistään kohtaan! keriksiä monta jättihuoneellista ja krääsää samaten! se omistaa kans roolipelin mikä on täynnä upeita huoneita. ei ythään köyhimyshuonetta... Aivan törkeen rikas ei voi muuta sanoa! Ihmettelen miten tämä KAuno on pysynyt tuntemattomana habbojen keskuudessa...rahkeita olisi isoon julkisuuteen

        Kasvakaa nyt ja oppikaa, että Monskiotar on rikkain, eikä mikään wannabekuuluisuus NokNok.

        ~ Kiitos ja kumarrus


      • letkunius
        Eräs habbofame kirjoitti:

        Rikkain hahmo on monskiotar. Gladiatukselta kysyin ja se sanoi että ei pärjää kuulemma sille. Average ja Penne on myös.. Joku gladiator54 on kaukana kärjestä,sen yks ontto harkkohuone ei oo lähelläkään kärkeä. Esim. Remuda, TecnoC ja monet muut menee sen edelle.. siinä pari faktaa :)
        Toi on siis tän hetken tilanne eikä mikään 2005 vuoden jolloin ei ollu kolesettejä tai mtn

        Lol mitä te kuvittelette, ette edes oo nähny sen kaikki kerikset j arvokamat plus kolet sillä on jo yli 50k koleissa ja sit keriksiä ja arvokamoja! eli yli 100k omaisuus iha varmasti


    • 458hg4fedy

      KAIKKI HABON RIKKAIMMAT ESIM GLADIATUS JA MUUT ÄÄLIÖT OVAT HAKKEROINEET KAIKKI KOLIKKONSA. KUKA VITUN ÄÄLIÖ USKOIS ET NE ON JOO OSTANU 1000 EUROL KOLIKOITA JOSTAIN VITUN ÄRRÄLTÄ NIIN KOITTAKAA JO VITTU KÄYTTÄÄ AIVOJANNE KAIKKI JOTKA SELLASET OMISTAA. VARMAAN ON NIIDEN KUSIPÄITTEN HELPPOO HUIJJATA MUITA HABBOJA KUN KAIKKI SIEL ON 6VEE NIIN NE USKOO IHAN MIHINKÄ VAAN VAIKKA SANOIS ET: Mä ostin eilen R-kioskista 700 eorol habbo kolei.

      • Mä- Liemikuutio

        miten voi hakkeroida koleja? kerro mulle, niin tiiän mäkin... en tiiä mitään, mutta uskon kaikkia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tervetuloa jenkiin!


    • tunnen

      Kukaan noista ei ole rikkain.. rikkain on se jolla on Habon HARVINAISIN KAMA huom! HARVINAISIN, sitä ei saa enään. Tyypin nimi on joku hip.. en muista nimee jokuu hiphopari12? oisko? mutta pitää kamaa lukitussa huoneessa, joten turha yrittää mennä kattomaan.. pyytäkää kaveriks niieiköhä onnistu nähä kama? muuten ei kovin rikas jätkä perus kamaa sillä. Mutta tosiaan. Uskokaa tai älkää mutta totta se on ja sille ei voi mitään :)

      • Hipi frendi irl-

        ...totta hiphopari12 on rikkain ku sillä on habon harvinaisin kama.. ja pitää sitä vieläki lukitussa huoneessa. Kaveriks pyytäminen kannattaa yrittää mut asia no eri hyväksyykö jäbä enää ketää? JA HUOM! ei oo 12v pentu enää... ukko on vanha eli.. älkää sitä alkako vinkumaa. Tunnen myös tyypin irl joten we know better than you :=)>


    • Kristian Ballini

      mä oon tosi rikas oikeest oon vannon kautta kiven ja kannon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      mun hahmon nimi on KrIsTiAn77,8 mä oon melkein habbon rikkain.

      • JOUTSIKAJOUJOU

        GLADIATUS EI OLE HABON RIKKAIN, ON RIKKAAMPIAKIN. KIITOS.


    • habosta tuttu iliam

      musta ehkä seitikki on rikkain mutta jos haluatte pyytää mut kamuks nii oon iliam

      • habosta tuttu iliam

        sillai pystyy hakkeroitumaan et soittaa sinne kole juttuu ja kirjottaa numero sarjan ja saa ilmasen 15kolen habbo koodin


      • habosta tuttu iliam
        habosta tuttu iliam kirjoitti:

        sillai pystyy hakkeroitumaan et soittaa sinne kole juttuu ja kirjottaa numero sarjan ja saa ilmasen 15kolen habbo koodin

        ja jos haluatte ukosta kroko tiilin kirjottakaa hahmon statukseen crikey HUOM EI OO PELISÄ KROKO VAAN KUVA ON KROKO JA KAHVI KUPPI TEHDÄÄN NIIN ETTÄ CTRL ALT M KAIKKI YHTÄ AIKAA


    • LOOOOLMAAAN

      Se on seitikki Uskokaa tai älkäää Uuus kyl on Sharshar mut seon tullu vasta kyllä kuukaisi sitten hotellinjohtajaksi niin Seitikki on kullä rikkain Saatan* uskokaa tai älkkääääää!!!

      • Mä uskon kaikkia

        uskon


    • sfnsyy

      luulisin että kultaharkko123 sillä on yhteensä 13 keristä ja 112 kulta harkkoo(1 kulta harkko 51 kolee)

    • yhyyhj

      Penne, tecnoC, kultaharkko, Gladiator54 ja Cosmo85 eivät todellakaan ole rikkaimpia pellet. Ne on suunnilleen semmosia keskirikkaita :P. NokNok ja sana ´´rikas´´ eivät kuulu edes samaan lauseeseen... :P Olin suunnilleen itsekkin rikkaampi kuin NokNok sillon kun pelasin aktiivisesti. Mutta kuuluisin hahmo voikin olla noknok...sitä en kiistä.

    • sikke´seki

      No rikkain on Hessuli tai gladiator54

    • t-rexxc

      minkä arvonen on jäinen t-rex!mul on 2 jäistä rexii!!

      • jotain paskaa

        t-rexx vaan 2-3 kolee...


    • Sharshar

      Minä tiedän kuka on habon rikkain. Mutta en kerro. Jos joku väittää että minä olen habon rikkain, niin hän on väärässä. Minulla on todella paljon tavaraa, mutta saan ne kaikki ilmaiseksi, koska olen habbo straffi, ja he saavat kaikki tavarat ilmaiseksi. Hmmm... Kristalli123fanilla on todella paljon tavaraa mutta hän ei ole habon rikkain .. Gladiatus saattaa varmaan olla se. Mutta ei ehkä .. Kyselkää minulta lisää jos sitten suostunkin kertomaan ;)

    • Gladiatus- oikea!

      No heips! En kyllä ole habbon rikkain .. Kuka niin väittää, on ihan P'ska!!!!!!!! Enkä oo peelo, vaa ite sä asuura lähit -.-

    • pröööö

      heheheh noobit habbon rikkaimpia on esim. lordckulta yks habbon legendoista, noknok on köyhä eikä edes suosittu, gladiatus köyhä verratuna lordckulta, gladiatus on 16v homo, average on aik rikas, omintakeinenki iha rikas, jontec taino ne o keski rikkait jneee habbon rikkaint ei periaattees löydy joku lordckulta, monskiotar voi olla.

      • Pröölle vastaus

        marko eli LordCkulta aka popedaC ei ole todellakaan rikas


      • -.-

        pröö oman ukkos nimi XD luulet kusettavas tolla jotakuta hei oikeesti...


    • lololololo

      cosmo85 oli joskus 2005 vuonna habon tunnetuin ja rikkain habbo. Nyt tilanteesta kyllä täysi epäselvyys:o Oisko habon johtaja kuitenkin rikkain.

      ps. jos ei kuulu tähän habon valvojiin, ja on ihan älyttömän rikas, täytyy olla peelo. TÄYTYY

    • joupoju

      rikkaimman täytyy kuluttaa 50 euroo habbo koleihin kk

    • egsrdgz

      Gladiatus on

    • Mutustajamatti

      Sharshar on habbon rikkain . hän on staffi . että siitä :P

    • mr.unknown

      Gladiatus ehkä kolemäärältään mutta kuitenkin veikkaisin että monskiotar tai lehtori! kamamäärältään...(ja keris :D)


      jos joku haluaa kysyä kamuksi oon huiks :D

      (köyhä kyllä ite oon :D)

    • Sharshar- Taas

      Ömh... No miettikää mitä mietitte....... Mutta totuus, ei ole se, mitä se väitätte. Eikä habbo Straffeja lasketa! Uskokaa jo. Saamme kaiken ilmaiseksi.

    • kamuks??

      ok sharshar, uskon, otatko mut kamuks????????????? ota, haluun..

    • janika5

      Gladi..

    • Gladiii..

      no???!!!!!!!! >:(

    • en kerro

      miniantti2008 on rikkain se anto mulle 91 kerist ilaseks ku sil oli niiit likaa sil on kukkaros 9000 kolee ja sil on ihan vitusti kamaa se on paras

    • retro1705

      Ei terve! te jotkut ootte sitte vähän jäljes. Rikkaimpia voi olla Gladiatus, gladiator54,Ristolainen. Mut jos näistä3:mesta täytyy valita se on Gladiatus! Vitsin nobot täytyy olla tyhmä jollei nyt tiedä kettä on rikkain. Ja gladiator54 peelos 20k eli se on peelo! Eli se on Gladiatus ei peelois 20k kun se ei ole niin säälittävä mutta gladiator54 on eli siis Gladiatus on riikain!

    • PASKA PÄIVÄ OLI

      MUL HABOS OLLU YLI 1350 KERIST MUT MENIN JONNEKI HELEVETIN HAX SIVULLE NII NE KÄVI KÖSSIMÄSSÄNE SAATANA

    • armasK

      ainaki k1mmo nimisel oli tavaraa paljon sillon viel se teki valvojanhommia

    • keski rikas

      gladiatus on rikkain hoopot

    • kertoja antti

      habon rikkain hahmo on gladiatus54 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • gladionbest :)

      habon rikkain on gladiator54!

    • 1. Habon rikkain tyyppi on Habbobeta! Sillä on Habon ainoat 2 tavaraa mitkä maksavat 5 miljoona kolea!

      2. Gladiatus Habon toisiksi rikkain!

      3. gladiator54 Habon kolmanneksi rikkain!


      Haloo Staffeja ei oteta mukaan!!! Tuu on ollut Habon Omistaja,Seitikki on ollut Habon omistaja ja Sharshar on ollut habon Omistaja! Sulake on tehnyt habon!!!

    • vitunnolothabonpelaa

      vittu te ootte noloi saan nauraa teille jotka tulee tänne väittää jostai vitun habosta menkää ny vittu vetää kätee saatanan jonnet

    • Habbo-hahmo

      jasso Nok Nok, On Pask

    • goottijesca

      Gladiatus on mun mielestä Habbon rikkain hahmo

    • epistäää

      habbon rikkaimmat ovat omistajien omia sukulaisia joille omistajat antavat ilmasena koleja

    • ette tiiä mitään...

      ennen oli Average sitten Gladiatus nyt rikkaimpii on joku seitikki nok nok bisnesmies. suurimman osan teistä sano jotai oman paskan ukon jolla on ehkä yks kama

    • Ebic

      Letkunius on rikkain -.-

    • fdsfsdf33

      Aivan vitun noloa tuhlata rahaa Habboon.
      Nyt vittu oikeesti.

    • kuninkat

      jooo habo rikai o selväsd gladiasus asioo evöi kiisdaa

    • vitu jonnet

      Lol ei v!ttu joku habbo herätkää -.-

    • vitu jonnet -.-

      Lol ei v!ttu joku habbo herätkää -.-

    • Voivittuoikeest!

      Habbo on p@ska paikka!

    • jompikumpi

      gladiator on rikkain tai gladi

    • OldSchoolHabboilija

      Oli pienenä aivan helvetin siistiä kun pääsi hengaamaan gladiatuksen, gladiaattorin ja luthoors:en kanssa :) olin kaikkien frendi listoilla ja luthoors:en kanssa tuli juteltuu paljon

    • Anonyymi

      Panolope, on Suomen Habbon vanhin jakorasia joka jakaa omistajallekki pesäääääääääähhhhh ja monskiotar nuolee ja gladi nussii monskiotarta ja ave lykkii monskiotarta sitten monskiotar lykkii letkuniusta ja letku lykkii vanhasta vaiko kuinka päin se olikaa? en muista ku siitä on 2sek aikaa ku oltii siinä 68969696966969 asennossa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe