Raju todistus jumalasta

xzcrtsrew

Jumala on!

Olemme vihdoin saaneet kauan kaipaamamme todistuksen jumalan olemassaolosta, kirjoittanut "Bellarina" 5.7.2005 klo 11.06.
Kas näin:

"Jumala on. Ja siksi uskon häneen. Elämäni on Jeesuksessa! Olen tunnustanut suullani Jeesuksen elämäni Herraksi ja uskonut sydämellään, että Hän on Jumalan ainokainen Poika!!"

Aiheetta enempään ...

19

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      Taas jäätiin lähtötelineisiin. Se, joka uskoo Jumalaan, uskoo, että hän on. Se, joka ei usko, kaipaa perusteluja, todisteita ja vaikka mitä. Ei ole olemassa perusteluja, joilla uskomattoman voisi saada uskomaan. Kun tämän asian hyväksyy, niin ei vaadi sen kummempia todisteita, vaan antaa uskovan uskoa ja uskomattoman olla uskomatta. Keskustelemaanhan pitäisi tästäkin aiheesta siitä huolimatta jokaisen pystyä, jos vain haluaa.

      • xzcrtsrew

        Näin arvelinkin.


      • haasta.asia

        Haasta rukoillen Jumala ja kysy, onko Hän olemassa. Sitten tiedät.


    • jaina

      Täytyy muistaa, että Jahve on ennenkaikkea sanoja, ainakin niin julistetaan Raamatun alkusivuilla. Niinpä se Jumala on helposti todistettavasti: kaikki puhe on jumalaista.

      • uskoo

        >>kaikki puhe on jumalaista.


      • missä.järki
        uskoo kirjoitti:

        >>kaikki puhe on jumalaista.

        Kun kielletään turhaan lausumasta Jumalan nimeä, sen pitäisi olla sellaisellekkin itsestään selvä asia, jolle asia on vieras tai olet epäuskoinen, koska järki sanoo niin.


      • usko.on.lahjaa

        Usko on ihmiselle Jumalalta tuleva lahja, eisitä voi ansaita, vaan se annetaan.


    • Sam.Andreevitsh

      * * * * * * *

      Marose Mattiaaro Bellarina (mitähän muita nimiä hänellä olikaan...) on vakuuttanut täällä Suomi24:ssä kaikki Jumalan olemassaolosta, joo... Vastaavalla tyylillähän voisi tietysti yrittää vakuuttaa ihmisiä siitä, että Jumalaa ei ole...

      En välttämättä pysty itsekään vakuuttamaan ketään Jumalan olemassaolosta. Mutta tässä yksi yliluonnollinen kokemus, jossa olen itse ollut mukana:

      Kerran rukoiltiin kavereiden kanssa (tästä on kymmenisen vuotta). Yksi kaveri pohti ulkomaan matkaa (jonkinlainen missiomatka). Oli vähän epävarma matkan ajankohdasta ja tarkemmasta sisällöstä: siitä, mikä olisi Jumalan tahto asiassa.

      Hän kuulemma esitti mielessään ensin yhden matkaan liittyvän kysymyksen Jumalalle. Yksi paikalla olleista henkilöistä rukoili kielillä venäjäksi (rukoilija ei omien sanojensa mukaan osannut venäjää paljon muuta kuin spasibo ja horosho) ja vastasi kaverini mielessään esittämään kysymykseen. Sitten kaveri esitti mielessään toisen kysymyksen, johon sai heti vastauksen venäjäksi. Ja sitten vielä kolmannen, johon sai vastauksen. Kaverini ei yksilöinyt niitä esittämiään kysymyksiä ja saamiaan vastauksia muuten kuin sanomalla, että ne koskivat hänen matkasuunnitelmiaan. En kuitenkaan tiedä mitään syytä, miksi hän olisi valehdellut asiassa. Ei esimerkiksi tarvinnut rahallista avustusta matkaansa.

      Tällainen kokemus. Kaipa tähänkin joku pystyy kehittämään jonkun vaihtoehtoisen selityksen.


      Tässä vielä linkki sivulle, jossa on toinenkin yliluonnollinen tapaus. Tapausta oli todistamassa yksi tuttu, jonka olen tuntenut lapsesta asti ja johon luotan.

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000059&posting=22000000007114491#22000000007114491

      * * * * * * *

      • Rede

        skolen pidellä handu ojossa: jesse stikkaa flinda vaikka vaan jallua tähän handuun.
        ei tippunu taivaasta jumalauta mitään.
        niillä ei oo ees jallua.


      • Isän_prinsessa

        Joka tahtoo tehdä Jumalan tahdon tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta vai puhunko minä omiani, sanoi Jeesuskin.

        Ja Henki yhdessä meidän henkemme kanssa todistaa, että me olemme Jumalan lapsia.

        Pyhä henki kirkastaa onneksi Kristuksen olemassa olon suvereenisti. Prinsessan selitykset jäisivät muuten vain tuuleen. Jumalan sanassa on onneksi Jumalan voima ja auktoriteetti. Hän tuo itsensä ilmi sanassaan, luonnossa ym.

        Uskon saa lahjaksi. Kiva kun olet rohkea todistaja!

        Oletko ottanut Jeesus sydämeesi jo?????????????????????????????

        Sinua siunaten, Isän_prinsessa, Jeesus sydämen soffalla kunkkuna!


      • Mattiaaro

        Minä olen Mattiaaro piste.
        Tunnen Uskis pojan, kun tapasin hänet sattumalta Juhannus konferenssissa.

        Hän sattumoisin puhui internetin keskustelupalstoista ja mulle selvisi, et hän on uskispoika!
        Hänen uskonsa on hyvin saman kaltainen, kuin minunkin. Olin parin päivän lomalla ja Uskispoika on tällä hetkellä Ahvenan maalla nauttimassa lomastaan!

        Bellarinaa ja Marosea en oo viel nähnytkään.
        En myöskään savonarolaa ja Isän_Prinsessaa.
        Uskovaisia olisi kiva tavata enemmänkin!

        siunausta


      • paskaonpaskaa
        Isän_prinsessa kirjoitti:

        Joka tahtoo tehdä Jumalan tahdon tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta vai puhunko minä omiani, sanoi Jeesuskin.

        Ja Henki yhdessä meidän henkemme kanssa todistaa, että me olemme Jumalan lapsia.

        Pyhä henki kirkastaa onneksi Kristuksen olemassa olon suvereenisti. Prinsessan selitykset jäisivät muuten vain tuuleen. Jumalan sanassa on onneksi Jumalan voima ja auktoriteetti. Hän tuo itsensä ilmi sanassaan, luonnossa ym.

        Uskon saa lahjaksi. Kiva kun olet rohkea todistaja!

        Oletko ottanut Jeesus sydämeesi jo?????????????????????????????

        Sinua siunaten, Isän_prinsessa, Jeesus sydämen soffalla kunkkuna!

        Jumala on paskaa itä yötetään puolustuskyvyttömille lapsille. Liikaa paskaa ja aivopesua. Pitäs kieltää lailla tämmönen helvetillä pelottelu.


      • saitteko.linkin.vai.ette
        paskaonpaskaa kirjoitti:

        Jumala on paskaa itä yötetään puolustuskyvyttömille lapsille. Liikaa paskaa ja aivopesua. Pitäs kieltää lailla tämmönen helvetillä pelottelu.

        Miksi puhutte paskaa? Katsokaa se linkki kun se teille annettiin!


      • sikojen.juttelua

        Ei niitä helmiä kyllä kannattaisi antaa sikojen sorkille, jotka yrittävät tallata ne, ja sitten vielä käydä itsesikin kimppuun!


      • ihan.tiedoksesi.vain

        Tässä paikassa ei yleensä käy paljonkaan uskovaisia, mutta seurakuntien tilaisuuksissa sinulla on mahdollisuus tavata heitä, ja eikös radiodeissäkin ole sunnuntaina myöhään sellainen ohjelma, jonne siatkin ovat tervetulleita soittamaan suoraan lähetykseen ja esittämään mielestään älykkäitä kysymyksiä!


      • enolesulle.tilivelkaa

        Kun eihän sika voi määrätä, mihin vaikka minä saan uskoa!


    • Sam.Andreevitsh

      * * * * * * *

      Tässä vielä omia kokemuksia.

      Olen ollut muutaman kerran mukana sellaisessa rukoustilanteessa, jossa joku mulle ennestään tuntematon henkilö on kertonut, minkälaisia asioita mun elämässä on tapahtunut ja mitä olen ajatellut edeltävinä kuukausina. Ovat kertoneet sellaisiakin asioita, joita en ollut kertonut kenellekään muulle.

      Nämä tapaukset ovat sattuneet sellaisissa elämänvaiheissa, joissa olen kohdannut tavallista suurempia vastoinkäymisiä. Rukoilijat eivät pelkästään kertoneet, mitä olin kokenut niinä aikoina, vaan myös kertoivat, että nämä kokemani asiat olivat osa Jumalan suunnitelmaa. Joten nämä "yliluonnolliset" tapaukset eivät olleet pelkästään taikatemppumaisia salaisten asioiden näkemisiä, vaan ne olivat enimmäkseen tapauksia, jotka antoivat mielenrauhan silloisissa elämäntilanteissa.

      No, tietysti tähän voi heittää vastakommenttina jotain telepatiasta tai jostain muusta yliluonnollisesta ja todeta, ettei näiden tapausten tarvitse todistaa mitään Jumalan olemassaolosta. Mutta toisaalta, jos nämä tapaukset nimeää vaikkapa telepatiaksi, niin silloin otetaan jo askel siihen suuntaan, että myönnetään jotain yliluonnollista ehkä sittenkin olevan olemassa. Että materialistinen maailma ei kenties ole ihan kaikki, mitä on olemassa.

      * * * * * * *

    • Isän_prinsessa

      ...tie Isin luo iäisiin majoihin ja rakkaiden luo!

      Prinsessa rukoilee, et Isä_Jumala tasoittaisi veljen tietä niin, että saisit välillä pomppia ruusuillakin!

      Ole rohkea ja luja Herrassa!!!

      Siunattua kesää Jeesus_tiellä!

    • Tässä on linkki jossa todistetaan eika väkevästi, kuin yliluonnollinen Raamatun sana on ja miten yliluonnollista viisautta siinä on ja se on vain Jumalalle mahdollista. LInkki on englanniksi, mutta joa ei osaa englantia, voi takstin kopioida ja laittaa sen google kääntäjään ja se kääntää tekstin suomeksi. http://www.biblebelievers.org.au/panindx.htm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe