Palkka

ööö

Paljon karaokejuontaja saa palkkaa???

19

8945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on siinä

      50-100 euroa/ilta. Riippuu myös siitä maksetaanko verot yms. asiaan kuuluvat maksut.

      Pimeitäkin töitä alalla tehdään....

      • matkasta

        riippuen 80-120.


      • mielestäni
        matkasta kirjoitti:

        riippuen 80-120.

        Jos juontaja saa vain tuon verran rahaa illasta, niin ei pitäis ainakaan kallista olla!
        Täällä maksetaan vetäjälle n.200-260 5h ja 30e/h lisätunneista.Jossain on myös jopa 400e 5h!


      • jee
        mielestäni kirjoitti:

        Jos juontaja saa vain tuon verran rahaa illasta, niin ei pitäis ainakaan kallista olla!
        Täällä maksetaan vetäjälle n.200-260 5h ja 30e/h lisätunneista.Jossain on myös jopa 400e 5h!

        Jos kyse on nimenomaan palkasta ilman mitään verottomia korvauksia, eikä ravintolan maksamasta keikkahinnasta, niin ei ollenkaan paha. Mihin päin siis muutan? :o)

        Terv. jee


      • niin paljon?
        jee kirjoitti:

        Jos kyse on nimenomaan palkasta ilman mitään verottomia korvauksia, eikä ravintolan maksamasta keikkahinnasta, niin ei ollenkaan paha. Mihin päin siis muutan? :o)

        Terv. jee

        Kyllä täällä hinta on tuo. Pidimme juuri oman illanvieton, johon oli tilattu karaokejuontaja. Hän pyysi viidestä tunnista 280e. Matkakuluja ei juurikaan tullut, joten tuo ei sisällä mitään muuta kuin palkan.
        Ei kannata tuokaan homma varmaan muuten, ellei pidä taksoja mahd. korkeina. - esim.samaisella juontajalla on viidet laitteet ja kaikissa 200levyn pakka, yhteensä siis n.1000levyä kaikki laitteet. Ojalan laskuopin mukaan tuosta tulee niin suuri summa velkaa, että miten ihmeessä on mahdollista kenenkään maksaa sitä koskaan pois.
        Täytyy olla jokin konsti, jolla saa noita levyjä edullisesti,esim.ulkomailta...????
        Toisella tutulla on 10.t laitteet ja suunnilleen sama määrä levyjä, siis kaksinkertainen määrä velkaa.....-saa siihen pitää muutaman tuskaisen illan savuisissa kuppiloissa.Tosin laittet ovat joka ilta hankkeessa, mutta vieraan työvoiman palkatkin pitää hoitaa. Ei varmaan helppo homma ole. Onhan siinä varmaan hyvätkin puolensa, saa olla ihmisten parissa. Rohkeutta se vaatii, hatunnoston arvoista työtä! En vähättele sitä siis ollenkaan, päinvastoin. Ei kaikilla ole siihen tarvittavaa luonnetta ja henkistä kypsyyttä, jota ilman ei pärjää tuossa työssä.
        Tsemppiä siis kaikille juontajille. Koettakaa jaksaa meitä monenlaisia "lauleskelijoita".!!!!


      • alalla oleva
        niin paljon? kirjoitti:

        Kyllä täällä hinta on tuo. Pidimme juuri oman illanvieton, johon oli tilattu karaokejuontaja. Hän pyysi viidestä tunnista 280e. Matkakuluja ei juurikaan tullut, joten tuo ei sisällä mitään muuta kuin palkan.
        Ei kannata tuokaan homma varmaan muuten, ellei pidä taksoja mahd. korkeina. - esim.samaisella juontajalla on viidet laitteet ja kaikissa 200levyn pakka, yhteensä siis n.1000levyä kaikki laitteet. Ojalan laskuopin mukaan tuosta tulee niin suuri summa velkaa, että miten ihmeessä on mahdollista kenenkään maksaa sitä koskaan pois.
        Täytyy olla jokin konsti, jolla saa noita levyjä edullisesti,esim.ulkomailta...????
        Toisella tutulla on 10.t laitteet ja suunnilleen sama määrä levyjä, siis kaksinkertainen määrä velkaa.....-saa siihen pitää muutaman tuskaisen illan savuisissa kuppiloissa.Tosin laittet ovat joka ilta hankkeessa, mutta vieraan työvoiman palkatkin pitää hoitaa. Ei varmaan helppo homma ole. Onhan siinä varmaan hyvätkin puolensa, saa olla ihmisten parissa. Rohkeutta se vaatii, hatunnoston arvoista työtä! En vähättele sitä siis ollenkaan, päinvastoin. Ei kaikilla ole siihen tarvittavaa luonnetta ja henkistä kypsyyttä, jota ilman ei pärjää tuossa työssä.
        Tsemppiä siis kaikille juontajille. Koettakaa jaksaa meitä monenlaisia "lauleskelijoita".!!!!

        Jos karaokevetäjällä on viidet laitteet niin silloin on jo kysymys Karaokeyrityksestä.

        Ja kyllä se on näin, jos 280 euroa pyydetään viidestä tunnista, se on kohtuullista.

        Silloin on melkeinpä varma että yritys hoitaa verot, sotut ym. työnantajamaksut asiallisesti.
        Ei tuosta summasta karaokevetäjä saa kuin murto-osan.

        Laitteiden ylläpitokustannukset, huolto, matkakustannukset, levyjen hankinnat yms. ovat karaokeyrittäjän vastuulla.

        Vaikka kyseessä olisi 5 tuntia niin laitteet on myös tarkastettava ja putsattava ennen keikkaa, kasattava tuo paketti autoon ja ajettava paikalle. Noin 2 tuntia tulee reippaasti tuohon lisää.

        Helsingissä on kyllä yksi isohko yritys joka tarjoaa palvelujaan polkuhintaan 140 euroa ilta.
        Ihmetystä herättää, millä yrityksen rahat riittävät jos juontajille maksettava summa on yli 100 euroa/ilta.


      • haloo!
        niin paljon? kirjoitti:

        Kyllä täällä hinta on tuo. Pidimme juuri oman illanvieton, johon oli tilattu karaokejuontaja. Hän pyysi viidestä tunnista 280e. Matkakuluja ei juurikaan tullut, joten tuo ei sisällä mitään muuta kuin palkan.
        Ei kannata tuokaan homma varmaan muuten, ellei pidä taksoja mahd. korkeina. - esim.samaisella juontajalla on viidet laitteet ja kaikissa 200levyn pakka, yhteensä siis n.1000levyä kaikki laitteet. Ojalan laskuopin mukaan tuosta tulee niin suuri summa velkaa, että miten ihmeessä on mahdollista kenenkään maksaa sitä koskaan pois.
        Täytyy olla jokin konsti, jolla saa noita levyjä edullisesti,esim.ulkomailta...????
        Toisella tutulla on 10.t laitteet ja suunnilleen sama määrä levyjä, siis kaksinkertainen määrä velkaa.....-saa siihen pitää muutaman tuskaisen illan savuisissa kuppiloissa.Tosin laittet ovat joka ilta hankkeessa, mutta vieraan työvoiman palkatkin pitää hoitaa. Ei varmaan helppo homma ole. Onhan siinä varmaan hyvätkin puolensa, saa olla ihmisten parissa. Rohkeutta se vaatii, hatunnoston arvoista työtä! En vähättele sitä siis ollenkaan, päinvastoin. Ei kaikilla ole siihen tarvittavaa luonnetta ja henkistä kypsyyttä, jota ilman ei pärjää tuossa työssä.
        Tsemppiä siis kaikille juontajille. Koettakaa jaksaa meitä monenlaisia "lauleskelijoita".!!!!

        "Hän pyysi viidestä tunnista 280e. Matkakuluja ei juurikaan tullut, joten tuo ei sisällä mitään muuta kuin palkan."

        Jos sulle tulee joku firma tekemään esim. kattoremonttia ja pyytää siitä esim. 2000 euroa, et kai voi tosissasi väittää että se sen ko. firman duunari joka homman tekee saa sen koko 2000 palkkaa.


      • kysymys ollutkaan
        haloo! kirjoitti:

        "Hän pyysi viidestä tunnista 280e. Matkakuluja ei juurikaan tullut, joten tuo ei sisällä mitään muuta kuin palkan."

        Jos sulle tulee joku firma tekemään esim. kattoremonttia ja pyytää siitä esim. 2000 euroa, et kai voi tosissasi väittää että se sen ko. firman duunari joka homman tekee saa sen koko 2000 palkkaa.

        Vastasin vaan edellisen kysymykseen. -Kyseinen yrittäjä (jonka taksa tuo 280 oli)on yksityinen ja yksin toimiva henkilö, muun työn ohessa karaokea juontava. Tottakai kuluja on ja tuo ei mielestäni ole iso palkka, siitähän juuri oli kyse. Kun joku kertoi palstalla, että saa palkkaa alle 100e illasta, niin se on todella ilmaista työtä. Toisaalta jos toinen tekee 100e ja maksaa siitä kuuluvan veron ja toinen 280- ja saa sen joskun kenties pimeenä, silloin ero on suuri.... Hyvästä juontajasta hyvä palkka! Työ on rankkaa, joten sen suo mieluusti.


      • -Ammattilainen-
        mielestäni kirjoitti:

        Jos juontaja saa vain tuon verran rahaa illasta, niin ei pitäis ainakaan kallista olla!
        Täällä maksetaan vetäjälle n.200-260 5h ja 30e/h lisätunneista.Jossain on myös jopa 400e 5h!

        Hei!

        Nyt täytyy kyllä ihmetellä, missä noin hyvää liksaa maksetaan vetäjälle. Mä olen ollut yli viisi vuotta alalla, ja nykyään omalla firmalla. Niin ei kukaan ravintola maksa noin paljoa, vaikka olen kuinka ammattilainen!


      • kallista
        -Ammattilainen- kirjoitti:

        Hei!

        Nyt täytyy kyllä ihmetellä, missä noin hyvää liksaa maksetaan vetäjälle. Mä olen ollut yli viisi vuotta alalla, ja nykyään omalla firmalla. Niin ei kukaan ravintola maksa noin paljoa, vaikka olen kuinka ammattilainen!

        Kyllä täällä meillä päin ainakin mitä me ollaan jouduttu tilaamaan vieras vetäjä illanviettoihin, on kalliit liksat. Halvin on ollut tuo 200e/4h. Toisen firman lähtötaksa on 260e/5h ja lisätaksa 30e/tunti. Halvempi on yksityisyrittäjä, muusikko. Toinen isompi karaokefirma. Olen keskisuomen alueella ja enkä tiedä mistä löytyisi edullisempaa vetäjää, käyttäisin tietysti sitä.
        Hinnat saattaa vaihdella myös alueittain.
        Mukavia hetkiä karaoken parissa ja työn iloa!


      • jannesal
        mielestäni kirjoitti:

        Jos juontaja saa vain tuon verran rahaa illasta, niin ei pitäis ainakaan kallista olla!
        Täällä maksetaan vetäjälle n.200-260 5h ja 30e/h lisätunneista.Jossain on myös jopa 400e 5h!

        Ei todellakaan ole vetäjän liksa tuo edellämainittu missään. Itse olen saanut max. 100 euroa illalta. Ja sekin kun ollut kiire. Noin 80 yleensä jää käteen. Firma tietysti laskuttaa ravintolaa enemmän. Eihän siinä muuten ole järkeä. Olisi tietysti kiva jos olisi oma firma, jolle tkisi töitä. Jäisi enemmän käteen. Töitäkin joutuu tekemään enemmän. Kirjanpito, roudaus, kamojen huolto jne... Janne.


    • Bääh

      70 euroa pimeenä ja ilmaset juomiset jos haluu

      • verot!!

        Tämäkin vielä..

        Nyt se karaokejuontajan ammattitaito oikein esittäytyy.

        Ja sitten alkaakin ne pimeän työvoiman ratsiat kuppiloissa.
        Kyllä aina yksi kateudesta kankea ilmoittaa asiasta verottajalle kun näin hyvää tietoa annetaan.

        Tässä on nyt myös se syy miksi jotkut yritykset tarjoavat palvelujaan muita yrityksiä halvemmalla. - Pois vaan markkinoilta niin pääse veroa maksavat työntekijät ja yritykset tilallenne.


    • miettikää

      Kirjoitetaanko mistään muusta alasta palkkatietoja tänne??????? Miettikää mitä teette .... verotonta palkkaa????????? Johan on ihme, eihän se juontajta jitse niitä verottajan maksuja kaikkia maksa ja usein työntantaja maksaa sen summan käteen, mutta SEN PÄÄLTÄ on mennyt pakolliset maksut.
      Huoh, vetäjät taitatavat sittenkin olla ......
      Täytynee katsoa entistä tarkemmin kenet voi asettaa vastuulliseen asemaan laitteiden taakse, vaikka ennestäänkin olen ollut todella kriittinen!!!!

      • kolmas mies

        ei ihme jos vedit herneet nenään..tarkoititko, että yhä tarkemmin katsot kuka ei puhu ohi suunsa. se onkin vaikeaa kunnei ole ammatin tuomaa etiikka..ja aina on joku hölö joka juoruaa kunnei saa hänelle kuuluuvaa oikeata palkkiota siis sitä mikä maksetaan oikeille ammattilaiselle..karaokeenkin liittyy se peri synti joka tappaa suomalaiset sukupuuttoon..ai mikäkö no KATEUS....joku laulaa paremmin tai enemmin kuin MINÄ..joku tienaa paremmin kuin MINÄ..verottajakin on kateellinen ..se saa vähemmin kuin pitäisi voi voi meitä juntti-synkkälän lapsia...


      • Bääh
        kolmas mies kirjoitti:

        ei ihme jos vedit herneet nenään..tarkoititko, että yhä tarkemmin katsot kuka ei puhu ohi suunsa. se onkin vaikeaa kunnei ole ammatin tuomaa etiikka..ja aina on joku hölö joka juoruaa kunnei saa hänelle kuuluuvaa oikeata palkkiota siis sitä mikä maksetaan oikeille ammattilaiselle..karaokeenkin liittyy se peri synti joka tappaa suomalaiset sukupuuttoon..ai mikäkö no KATEUS....joku laulaa paremmin tai enemmin kuin MINÄ..joku tienaa paremmin kuin MINÄ..verottajakin on kateellinen ..se saa vähemmin kuin pitäisi voi voi meitä juntti-synkkälän lapsia...

        Ja sit oonki ruotsissa töissä.. En tiiä miten karaoke palkat toimii suomessa..


      • ZIP

        Voe, voe....Ota heti yhteyttä mikäli maksat minulle 120€ himmeenä. Olisiko markat ja eurot menneet sekasin????. Tuollaisia palkkoja ei todellakaan makseta oke-alalla, 120€ ok jos laskutetaan. Tämä on ihan hyvä foorumi verottajalle, täältä saa tietoa liksoista ja miten niitä maksetaan. Kuten tuolla aikaisemmin todettiin niin ihan jees jos saadaan pimeät oke-lafkat veks, jää meille veroja, sotut, vakuutukset ym. maksaville yrittäjille enemmän asiakkaita. Näitä 140-160€/ keikka tarjoavia oke-lafkoja pitäisi edottomasti saada pois. Yritys/yrittäjä ei voi mitenkään pärjätä em. summilla jos aikoo pärjätä (liksat,verot ym), eli kyseessä on kusettaja. Verottajalle terveisiä: Enemmän ratsioita kuppiloihin, kiitos.


    • keikkailija

      Minä teen keikkaa vain verokirjalla jo siksikin, että silloin minä olen työnantajan vakuutuksen piirissä. Palkkaa tulee sopimuksen mukaan 70-120 euroa nettona. Työnantaja - joko suoraan ravintola tai karaokeyrittäjä maksaa bruttona enemmän, sehän sisältää päälle tulevat verot ja sosiaalikulut. Minunkin veroprosenttini on ollut korkeimmillaan 45 % (sivutyö nääs), siinä on palkkakulut jo aika kovat työnteettäjälle. Mutta hyvälle tekijälle on töitä löytynyt aina. ;))

      • KaraokejuontajaXX

        Olen ollut aiemmin firmassa, jossa maksettiin pimeänä ja liksat oli 80-115e / ilta. Ja keikkahan kesti 4-4,5h.

        Nyt olen firmassa, joka maksaa kaikki verot yms ja illasta saan bruttona 90-130e matkasta riippuen. Ja keikan kesto sama 4-4,5h. Eli tuntiliksahan on ihan kiva, mutta työtä ei ole joka päivä.

        Jos joku laskuttaa tosiaan 280-400 vaikka, niin hän joutuu yrittäjänä maksamaan suuremmat verot kuin työtekijä, tellit ja lellit yms. Ei hän paljoa enempää tienaa ennen kuin saa laitteensa ja levystön maksettua.

        Ja sit noista levy asioista.. Tuskinpa niitä ulkomailta ostetaan. On olemassa ammattikäyttöön vaikka millaista vehjettä on playeria, levyjä jne.. Ja ei ne tod halpoja ole!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe