pienet rinnat

doris

Miten miehet suhtaudutte naisiin jolla ei juuri ole rintoja, mutta on muuten ihan kaunis. Ovatko tissit ykkösasia? Rehelliset ja aidot mielipiteet ovat todella tervetulleita.
Tarkennan, että olen jo aikuinen nainen.

38

7492

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten vasta tissien koko

      mulle ainakin rintojen koko on sivuseikka, kunhan ne näyttää ihan okeille. mun mielest ei isoja tissejä ole mukava kattoo jos ei ne näytä hyvälle, mieluummin pienempitissinen nainen joka näyttää hyvälle kun isotissinen nainen kuka on ruma.

      • LiianVaikeaako

        Ulkonäön merkitys on toissijainen. Käyttäytyminen on tärkeintä. Kauniilla naisella ei tee mitään, jos nainen ei anna seksiä. Ja jos antaa, niin kauneus on plussaa. Tosin rumat ei taas kelpaa kenellekään.


    • PoN

      Koko "paketti" on se mikä ratkaisee, eikä joku yksittäinen seikka. Jos naisen kanssa on hyvä olla ja hän on mielestäni sen verran nätti ettei kysyttäessä tarvitse pahemmin valehdella, asiat ovat hyvin ;)

      Sitä paitsi, aika monet miehet tykkäävät enemmän pienistä ja kiinteistä rinnoista. Osa taas katsoo takamusta eikä niinkään välitä rinnoista. Makuja löytyy joka lähtöön.

    • Heikki

      Tottakai ottaa ensimmäisenä silmiin. Kyllä mielestäni rintava nainen on kauniinpi kuin lauta, anteeksi vain. Pienet rinnatkin on kauniit mutta tämä koetaan vain loppupeleissä...

    • peku..

      jokaisella miehellä ole oma mielipiteensä asiasta, itse ainakin, jos nyt ulkonäöstä puhutaan katson kokonaisuutta, enkä rintojen kokoa, voi olla ruma nainen isoilla tisseillä, ei se paljon auta, tuskin sun jutut rintohin kaatuu!

    • ei haittaa

      Niinkun tällä on jo sanottu niin miehiä on erilaisia. Toisille ei yksinkertaisesti kelpaa pienet rinnat. Henkilökohtaisesti tykkään pienistä kuten monet muutkin!

    • Asiasta huvittunut

      Tykkään pienistä, en isoista.

      • rinnoilla?

        Kun te miehet sanotte että tykkäätte pienistä, niin siitä mitkä rinnat ovat "pienet" on aika monta eri käsitystä. Usein se mitä miehet pitävät pieninä rintoina, on meidän OIKEASTI PIENIRINTAISTEN mielestä normaalin kokoiset tissit. (Eli joku runsas A-kuppi/B)

        Eli jos siis puhutaan oikeasti pienirintaisista, eli että rintaliivejä ei ole mahdollista käyttää koska niihin ei ole täytettä tarpeeksi, niin taitavat miesten mielipiteet hieman vaihtua...


      • pikku.nainen
        rinnoilla? kirjoitti:

        Kun te miehet sanotte että tykkäätte pienistä, niin siitä mitkä rinnat ovat "pienet" on aika monta eri käsitystä. Usein se mitä miehet pitävät pieninä rintoina, on meidän OIKEASTI PIENIRINTAISTEN mielestä normaalin kokoiset tissit. (Eli joku runsas A-kuppi/B)

        Eli jos siis puhutaan oikeasti pienirintaisista, eli että rintaliivejä ei ole mahdollista käyttää koska niihin ei ole täytettä tarpeeksi, niin taitavat miesten mielipiteet hieman vaihtua...

        "kourallinen" ja koko 75 A. Ja olen vielä pienirintainen.

        Tosin tiedän että pienirintaisissa on olemassa myös "kahvimitallisiakin", eräällä entisellä työkaverillani oli.


      • Asiasta huvittunut
        rinnoilla? kirjoitti:

        Kun te miehet sanotte että tykkäätte pienistä, niin siitä mitkä rinnat ovat "pienet" on aika monta eri käsitystä. Usein se mitä miehet pitävät pieninä rintoina, on meidän OIKEASTI PIENIRINTAISTEN mielestä normaalin kokoiset tissit. (Eli joku runsas A-kuppi/B)

        Eli jos siis puhutaan oikeasti pienirintaisista, eli että rintaliivejä ei ole mahdollista käyttää koska niihin ei ole täytettä tarpeeksi, niin taitavat miesten mielipiteet hieman vaihtua...

        No sanotaan, että pienellä käsitän AA:n ja A:n. B:tä en enää sanoisi pieneksi, joskaan en suureksikaan.

        Mutta rehellisesti sanoen ei kyllä ole kovinkaan hyvää kuvaa minkäkokoisia nuo A ja B kupit tarkalleen ottaen on. Tyttöjen kanssa peuhatessa on nimittäin ihan jotku muut asiat mielessä kuin aakkoset... Eikä ole kiinnostanut niin paljon että olisin kauppaan mennyt vertailemaan :D


      • Pikkurillimilli
        pikku.nainen kirjoitti:

        "kourallinen" ja koko 75 A. Ja olen vielä pienirintainen.

        Tosin tiedän että pienirintaisissa on olemassa myös "kahvimitallisiakin", eräällä entisellä työkaverillani oli.

        Kuule, pyydä ensi kerralla myyjää avuksesi, rintojen koko ei ole kääntäen verrannollinen kuppikokoon. Kyllä sieltä saa DDD-kuppejakin, eikä tarvii yrittää sulloo epätoivosesti niihin pieniin.


    • ne olla pitää

      Kiihotun vain isoista rinnoista mitä isommat sen enempi tuntuu siellä. Voiko ihanempaa näkyä olla kuin nainen ohuessa kesäpaidassa ilman liivejä kävelemässä vastaan rinnat höllyen kävelyn tahdissa en saa katsetta irti ja autot ajavat ketjukolareita sellainen pitäisi lailla kieltää.

    • julmala

      pieniäkin rintoja on niin erimallisia!

      sellaiset roikkuvat pikkukukkarot ei ole kovin kauniit, mutta taas sellainen tasainen pieni kohouma on ihan sporttisen nätti!

      muistuttaisin että nänneillä on jopa isompi merkitys kuin rintojen koolla(puhun siis omasta puolestani) eli ei mitkään epämääräiset ryppyiset läiskät, vaan imettävän ihanat eroottisuutta tihkuvat symmetriset nöpöt tai tutit on kivoja!
      isorintainen nainen minulla on viimeksi ollut, ehkä siksi tykkään nyt pienepirintaisista!

    • realist

      on oma persoonansa ja se on se persoona, joka on tärkeintä, rinnat on toissijainen asia. Jos se persoona miellyttää ja oma persoona miellyttää naista, niin ei haittaa vaikka kuppikoko olisi se kahvimitta.
      Monille miehistä varmasti rintojen koolla on merkitystä ja he eivät edes lähde tutustumaan aivan "lautarintaisiin". Mutta aivan varmasti löytyy myös itseni lailla ajattelevia miehiä.

      • pikku.nainen

        Olet fiksu mies.


      • että
        pikku.nainen kirjoitti:

        Olet fiksu mies.

        hän ei nyt vastannut tuohon tois-sijaiseen kysymykseen!

        mutta onhan se kiva että länkytetään pisteiden toivossa aina noita sisäisiä kauneuksia, vaikka kysyttäis rintsikoitten hintaa tai mitä hyvänsä.


      • realist
        että kirjoitti:

        hän ei nyt vastannut tuohon tois-sijaiseen kysymykseen!

        mutta onhan se kiva että länkytetään pisteiden toivossa aina noita sisäisiä kauneuksia, vaikka kysyttäis rintsikoitten hintaa tai mitä hyvänsä.

        oikein pisteitäkin, monentenako olen? Mitä on palkintona?
        Mikäs se muuten oli se toissijainen kysymys?


      • Itsesi lailla ajatteleva mies

        Ei ole paljoa pyydetty, jos joskus pysähtyy vähän ajattelemaankin.
        Suorastaan huvittavaa, kun tuntuu siltä, että pitäisi kulkea mittanauha kädessä rintoja ja lantionleveyksiä mittailemassa.
        Tärkein mitattava kohta naisessakin on korvien väli. Siihen tarvittava mittalaite kulkee jokaisen miehen korvien välissä.


      • pikku.nainen
        Itsesi lailla ajatteleva mies kirjoitti:

        Ei ole paljoa pyydetty, jos joskus pysähtyy vähän ajattelemaankin.
        Suorastaan huvittavaa, kun tuntuu siltä, että pitäisi kulkea mittanauha kädessä rintoja ja lantionleveyksiä mittailemassa.
        Tärkein mitattava kohta naisessakin on korvien väli. Siihen tarvittava mittalaite kulkee jokaisen miehen korvien välissä.

        Ei löydy valitettavasti JOKA miehen korvien välistä ;))


      • Kaksin aina kaunihimpi
        pikku.nainen kirjoitti:

        Ei löydy valitettavasti JOKA miehen korvien välistä ;))

        Kirjoitusvirheen paholainen lipsahti. Siis joka MIEHEN, EI joka miehen.
        Koolla on siis väliä. Tosin välillä on myös kokoa.
        pikku.naisella on kaikkea, mitä MIES tarvitsee, jotain jopa kaksin kappalein.
        Siitä Sinulle tuplabonukset.


    • XL ja pienet sellaiset

      Ei se varmaan ole suurikaan ongelma, jos rinnat ovat suhteessa muuhun kroppaan. Minulla taas löytyy tuota lantiota sekä jenkkakahvaa ja muutenkin olen kokoa XL, mutta rinnat ovat tuhottoman pienet. Siinä on vaikea mitään muotoja korostaa pukeutumisella... Luonteeltani olen ollut avoin, joka on auttanut poikaystävien saannissa aikoinaan. Tässä kun heilahtaa kolmikymppiseksi niin on kuullut liian monta kertaa kommentit, että "aikapa pienet nämä on". Ja pahinta on parhaiden ystävien, naispuolisten, säälivät kommentit ja tuijotukset. Kyllä siinä itsetunto musertuu vaikka rintojen muoto muutoin on ok ja itsetunto kohdillaan. Ei ainakaan tule lähdettyä Märkä T-paita kilpailuihin, mihin muut kokoiseni lähtisivät, kun ovat varustettuja DD-kuppikoolla.

      • pikku.nainen

        kun joku sanoo sinulle "aika pienethän nämä ovat", niin otat veikkoa hepistä kiinni ja katselet vain. Väännät vähän naamaasi, mutta et sano mitään...

        Luulisi viestin silloin menevän perille.


      • Erhemä
        pikku.nainen kirjoitti:

        kun joku sanoo sinulle "aika pienethän nämä ovat", niin otat veikkoa hepistä kiinni ja katselet vain. Väännät vähän naamaasi, mutta et sano mitään...

        Luulisi viestin silloin menevän perille.

        Niin ja jos moittija olisi ollut mies, voisi hän puolestaan tunkea käden hepinvääntelijän ala-aukkoon ja sanoa leikkisästi, että tuollaista kaivoa ei täytetä edes täsmäohjuksella. Nythän kuitenkin kritisoijat taisivatkin olla naisia ei kä naisilla ole heppejä, mistä ottaa kiinni. Kannattaa siis ottaa oma dildo käsilaukusta ja väännellä se kädessä sitten naamaa. Siinäpä sitten ymmärtävät ystävätkin, ettei rintojen koko merkitse paljoa, kun nupissakin heittää?


      • pikku.nainen
        Erhemä kirjoitti:

        Niin ja jos moittija olisi ollut mies, voisi hän puolestaan tunkea käden hepinvääntelijän ala-aukkoon ja sanoa leikkisästi, että tuollaista kaivoa ei täytetä edes täsmäohjuksella. Nythän kuitenkin kritisoijat taisivatkin olla naisia ei kä naisilla ole heppejä, mistä ottaa kiinni. Kannattaa siis ottaa oma dildo käsilaukusta ja väännellä se kädessä sitten naamaa. Siinäpä sitten ymmärtävät ystävätkin, ettei rintojen koko merkitse paljoa, kun nupissakin heittää?

        että kommentit tulivat miehiltä. Säälivät katseet taas tulivat ystävättäriltä.

        Naisten rintoja kyllä arvostellaan, mutta jos kehoittaa naisia antamaan samalla mitalla takaisin, niin johan alkavat tunteet kuohua...


    • habahabazuzu

      Naisella kunnon daisarit on oltava.
      Ei mikrodaisareit.

      Koolla on väliä.

    • hmm..

      Vai miesten mielipidettä kysytään. Silti tuntuu olevan niin että vastauksia kirjoittavat lähinnä pienirintaiset naiset.
      Joten eiköhän se ole niin että se rintojen koko merkkaa lähinnä omistajalleen itselleen jotain. Ei paljoakaan muille.

      • lättänä

        naisten palstalla keskustelua salilla käymisestä. Siellä kirjoitteli kyllä enemmän miehet kuin naiset. Ja hauskaahan se on kuulla molempien osapuolten kanta asiasta, älä ole niin tosikko.


    • Kuka ties?

      Kuulehan Doris. Mies, joka on aidosti ja rehellisesti kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, siis sinustakin, ottaa naisen aina kokonaisena.
      Kyllä sinunkin rintojesi koko on omien korviesi välissä. Jos olet joskus kuullut "miehisen" mielipiteen rintojesi koosta, niin melkoiset ovat ongelmat miekkosellakin.
      Tarkennan, että olen jo aikuinen mies.

    • Pelimies

      Naisella täytyy olla vähintään normaalinkokoset rinnat, B-kuppi on ihan hyvä. Itse en pysty tuntemaan fyysistä vetoa naiseen, jolla on pienet rinnat. Olin jokin aika sitten hieman ihastunut pienirintaiseen naiseen. Koko ihastumiseni ajan tunsin vain jonkinlaista hellyyttä naista kohtaan ja fyysinen vetovoima oli kateissa. Ihastumisen tunne menikin aika nopeasti ohi. Nyt olen tapaillut naista, jolla on poikkeuksellisen isot rinnat suhteessa vartaloon: hän on hyvin laiha muualta kropasta, mutta rinnat on isot. Tämän vartalotyypin naisia on todella vähän. Heti alusta alkaen olen tuntenut myös fyysistä vetoa tuohon naiseen.

    • Tissit

      Isot rinnat tuntuu ainakin naisena miehistä vastenmielisiltä jos ei ole pelkästään yhden illan jutusta kyse. Oma kuppikoko 80-H ja yksikään mies ei tule tutustumaan, ennemmin tarraa tissistä kiinni ja kysyy pannaanko ja kun en halua yhdenillan juttuja, en näin ollen ole koskaan seurustellut tai ollut kenenkään kanssa. Ikää 20 ja olen muuten sopusuhtainen ja kaunis, naiselliset kurvit omaava nainen. Oma kokemus isoista rinnoista on se, että niistä on 100% haittaa jopa kaverisuhteissa... naiset usein tosi kateellisia ja tuijottaa ilkeästi ja miehiä kiinnostan vain edellä mainitussa mielessä.. Pieniritaiset naiset ovat ihan yhtä kauniita kuin isot rinnat omaavat, se on asenne kysymys, ainakin luulen näin! :)

      • dount_underestimate

        .

        "Dount underestimate thö silmien räpsyttely -efekti"

        har!11

        .


    • Luolamadonna

      Kyllähän naisella tissit pitää olla. Minusta on hauska huomata, että vaikka miten yrittää olla niitä vilkuilematta, niin se on mahdotonta. Tissittömiin tämä ei päde. Heihin voi suhtautua kuin normaaleihin ihmisiin.

      (Hihitystä)

      • Luolamadonna

        TJoillakin muijilla menee tissit päähän. Eräskin hoito marmatti tämän tästä miten on pientä ja mitätöntä. Se oli sille ihan oikea ongelma. Oikeastaa se alkoi olla vähän kaikkien ongelma. No se haki silarit Tallinnasta ja sitten se oli tyytyväinen. Se käveli kadullakin tissejään tuijotellen.

        (Naurua tisseissä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        TJoillakin muijilla menee tissit päähän. Eräskin hoito marmatti tämän tästä miten on pientä ja mitätöntä. Se oli sille ihan oikea ongelma. Oikeastaa se alkoi olla vähän kaikkien ongelma. No se haki silarit Tallinnasta ja sitten se oli tyytyväinen. Se käveli kadullakin tissejään tuijotellen.

        (Naurua tisseissä)

        On myös mainittava että rättifiikkinä oli mirristä odotettavissa, että koko alusasugarderoobi menisi uusiksi uimapukuja ja biksuja myöten. Se hommeli lähti ihan lapasesta.

        (Hihitystä)


      • kasnäsinsorsa
        Luolamadonna kirjoitti:

        TJoillakin muijilla menee tissit päähän. Eräskin hoito marmatti tämän tästä miten on pientä ja mitätöntä. Se oli sille ihan oikea ongelma. Oikeastaa se alkoi olla vähän kaikkien ongelma. No se haki silarit Tallinnasta ja sitten se oli tyytyväinen. Se käveli kadullakin tissejään tuijotellen.

        (Naurua tisseissä)

        Isotissise kanssa tuli pieni ongelma

        hänen märkispukunsa oli muuten aika sopiva minullekin
        mut tissien kohdalla tuli tyhjät pussit.


    • En lukenut koko ketjua mutta vastaan aloitusviestiin.
      Vaikka isot tissit kiinnitävät huomioni ei rintojen koolla lopulta ole minulle merkitystä.

      Eniten huomioni kiinnittyy kauniisiin kasvoihin ja kokonaisuuteen. vaikka rinnat olisivat pienet niin kauniit sääret voivat kompensoida sitä.

    • Diggaan...

    • tosi-typy

      Minua hävettää riipparitissini
      Työmaallakin muut betoniraudoittaja sanovat
      valuvikaiseksi senwerran, että naisell nämä läpsykät
      jotenkin suvattaisiin, mutku olen mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe