Miten saisin hankittua rahaa?

joku vaan.

Moi! Miten voisin saada hankittua rahaa? Olen 12v ja saan kuukausi rahaa 10€. En haluaisi pummata vanhemmilta rahaa vaan haluaisin itse ansaita rahani. Pitäisi saada kokoon 1100€. Täytän ensi keväänä 13. joten mitä vinkkejä olis?

125

20864

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin

      olin sinun ikäisesi kerättiin käpyjä ja marjoja. Ne vietiin sitten myytäväksi. Pyydä joku aikuinen mukaan hillasuolle. Hilloista saa 5 eur/kg. Kävyistä en tiedä ostavatko vielä. Kysy esim. kotipaikkasi metsänhoitoyhdistykseltä.

      • AimoRapula

        Kyllä ne viime kesänä maksoi hillakilolta 15-20 euroa kun oikeaan paikkaa möi!


      • Napsulitte

        Kyl kai käpyi voi myydä askartelukerhoihin

        Ja joku vaan, myy vanhoi lelui tai vaatteit jos on jääny ylimääräseks.


      • Anonyymi

        Joo


    • äiree3

      tarvitsee 1100e? Ethän ole edes mopoiässä. Liian kallis ostos oli mikä tahansa.

      • ...

        ...tietokoneeseen?


      • tekkeepi
        ... kirjoitti:

        ...tietokoneeseen?

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.


      • Jim
        tekkeepi kirjoitti:

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.

        Tonnilla nyt ei niin ihmeellistä konetta saa, ihan kohtalaisen kyllä. Pelaamisehan niitä jotkut ostavat ja veikkaisin tässäkin olevan siitä kyse.


      • rousku90
        tekkeepi kirjoitti:

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.

        Saa jonkun verran


      • fdhnhhdgvxhbduhn mbg
        tekkeepi kirjoitti:

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.

        Ootko joku retu! Oma kone makso 2000€ eikä alle tonnilla saa hyvää pelikonetta jos ei ite kasaa.


      • hintafail
        tekkeepi kirjoitti:

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.

        Oikeest hyvä tietsikka maksaa kyll yli tonnin


      • hauka.Assyissä2017

        Komppaan koko ketujua! Kunnon pelikone maksaa helposti yli toista tonnia.
        Kaveri rakensi itse koneen, jossa vesijäähdytykset yms vimpanpäälleosat. lähemmäs 2000€ Ja siihen kunnon HD näyttö vielä päälle.


      • yli_12v._
        ... kirjoitti:

        ...tietokoneeseen?

        Sii CS:GO: ssa on sit ikäraja. 12v. idiootit on vaa riesoks siel. "yleistys on kovaa)


      • Perkelevituu
        hauka.Assyissä2017 kirjoitti:

        Komppaan koko ketujua! Kunnon pelikone maksaa helposti yli toista tonnia.
        Kaveri rakensi itse koneen, jossa vesijäähdytykset yms vimpanpäälleosat. lähemmäs 2000€ Ja siihen kunnon HD näyttö vielä päälle.

        Wow pikee nestejäähdytys maksaa noin100€


      • SUNÄITI
        hintafail kirjoitti:

        Oikeest hyvä tietsikka maksaa kyll yli tonnin

        Toi komentti oli vuodelta 2005 ei sillo ollu mitään high end pc niinku nyky päivinä


      • Anonyymi

        Ei se kyllä sinulle kuulu...


      • Anonyymi
        tekkeepi kirjoitti:

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.

        Ja vitut yli menee kevyesti otapas selvää saatana ja btw kukkahattutädit voi saatana mennä junan eteen


      • Anonyymi
        fdhnhhdgvxhbduhn mbg kirjoitti:

        Ootko joku retu! Oma kone makso 2000€ eikä alle tonnilla saa hyvää pelikonetta jos ei ite kasaa.

        Oon sun kommentista 6v myöhässä mutta vastasit tohon aikaan 10v vanhaan kommenttin


      • Anonyymi
        fdhnhhdgvxhbduhn mbg kirjoitti:

        Ootko joku retu! Oma kone makso 2000€ eikä alle tonnilla saa hyvää pelikonetta jos ei ite kasaa.

        Eetu....


      • Anonyymi

        Älä huijaa esim kone maksaa min ton verra


      • Anonyymi

        mopolla voi ajaa myös omassa metässä alle 15 vuotiaana


      • Anonyymi

        Vittu et oot tyhmä tä kysys apuun eikä sua kertoo et se o liia kallis


      • Anonyymi
        fdhnhhdgvxhbduhn mbg kirjoitti:

        Ootko joku retu! Oma kone makso 2000€ eikä alle tonnilla saa hyvää pelikonetta jos ei ite kasaa.

        Ja sanoks tä et se ostais konee tai et se ostais jonku paska prebuilti


      • Anonyymi

        kuka sen määrittää, onko se kallis vai ei?


      • Anonyymi

        Et voi tietää mihin tämä lapsi aikoo säästää. Kaikki saavat ostaa mitä haluavat ja se on jokaisen oma asia


      • Anonyymi

        Mä oon säästämässä enemmän kun 1100€ ja oon ite 12 täytän syksyllä 13, kerään lemmikkiä varten.


      • Anonyymi
        tekkeepi kirjoitti:

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.

        Suksi emäsnussija suolle


      • Anonyymi

        Elä sie kuule ala huolehtii toisten haluista.


      • Anonyymi

        Eikä oo


      • Anonyymi
        tekkeepi kirjoitti:

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.

        Osaatko kirjoittaa ja minun kaverin kone maksoi 2100e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon säästämässä enemmän kun 1100€ ja oon ite 12 täytän syksyllä 13, kerään lemmikkiä varten.

        Sama


      • Anonyymi
        tekkeepi kirjoitti:

        niin kalliilla tietokoneella, jos ei osaa käyttää mitään muuta ku suomi24 keskustelupalstan nappuloita.

        PS.parhaimmatkin koneet maksaa kalle tonnin ja jos sellasen haluu niin ruinatkoot äitiltä suoraan konetta.

        ei saa kyllä tonnilla mitään kovin tehokasta...


    • niidel

      Hienoa, että jo noin nuorella iällä sinulla on oikea käsitys rahasta ja tahdot itse tienata rahasi etkä pyytää vanhemmilta.

      Ongelma vain on ikäsi. Olet alaikäinen ja vielä alle 14-vuotias; muistaakseni senikäinen saa tehdä lähinnä "työtä" esimerkiksi jossain teatterinäytöksessä. Eli lain mukaan et oikeastaan saa tehdä töitä :P

      Mutta totuus on tarua ja lakipykäliä ihmeellisempää. Voit toki tehdä töitä "pimeästi" - eli esim. neuvottelet vanhempien kanssa siitä että voisitko jotain kotitöitä tekemällä tienata lisää; tai leikkaamalla naapureiden nurmikoita, jne... Muistaakseni ikäisenäsi autoin isoveljeäni jakamaan lehtiä.

      (Ja mikäli mietit noita lakipykäliä, niin opiskelen oikeustiedettä; en heittänyt niitä mistään päästäni.)

      -niidel

      • toinen innokas

        Jos kerta oikiksessa opiskelet niin vastaas vielä tähän : Saanko tehdä ihan käsin kirjottaen lappuja missä lukee ,että ulkoilutan koiria ja siivoan yms. Ja sit laitan siihen mun sähköpostin. Ja sit jaan niitä tyyppien postilaatikoihin . ps. olen 11.v


      • Saattehdä

        Saat tehdä:) Niitähän on kauppojen seinät täynnä:)


      • Anonyymi
        toinen innokas kirjoitti:

        Jos kerta oikiksessa opiskelet niin vastaas vielä tähän : Saanko tehdä ihan käsin kirjottaen lappuja missä lukee ,että ulkoilutan koiria ja siivoan yms. Ja sit laitan siihen mun sähköpostin. Ja sit jaan niitä tyyppien postilaatikoihin . ps. olen 11.v

        Ei ei ei... Ei kannata lähteä tohon koirien ulkoilutukseen, et voi koskaan tietää mitä tulee tapahtumaan, joten pysy siivouksessa.


    • Tienaaja

      Rakenna kunnon oksasta ja nuorasta vahva jousipyssy ja lähde metsästämään riistaa. Torilla saat hyvän hinnan kun myyt kauppiaille eläimet, jotka nämä sitten pistävät lihoiksi.

      • Metsälle

        Käytän pappan pienoiskivääriä


      • 10cal

        Ja pitäisi vielä lupasi hankkia...


    • chloe

      Kaiva huoneestasi,vintistäsi ja autotallista krääsää ja myy kirpparilla!
      Hoida naapurin tai tutun lapsia tai siivoa vanhempien työpaikalla..
      Ja niinkuin aiemmassa viestissä kirjoitettiin: ainahan voi kysyä saatko kotitöiden tekemisestä rahaa. Minä sain viime kesänä (kun täytin 15) 5€ kun siivosin melkein koko kämpän. Kannattaa kysyä mummoilta/papoilta että tarvitseeko ne apua jossain nimittäin ne aika usein antaa enemmän rahaa kuin toivoikaan :)

    • x_boy89

      Kannattaa huuto.netissä myydä tavaraa. Riippuu tietty, että millasta tavaraa myyt. Jos sulta jotain vähän arvokkaampaa löytyy, niin saat aika äkkiä nuo rahat kokoon. Itse myin 4-5 euron hintaisia DVD:itä. Yhteensä niistä sain yli 100 euroa. Ja lisääkin olisi luultavasti tullut, jolleivat olisi DVD:t loppuneet kesken :/

      • Juu juu

        "Ja lisääkin olisi luultavasti tullut, jolleivat olisi DVD:t loppuneet kesken :/"

        Aukotonta logiikkaa! :D Kyllä joo, uskoisin, että jos sulla olis ollu vaikka 1000 kpl niitä DVD-levyjä ja olisit myyny kaikki niin olisit ehkä saanu enemmän kuin nyt.... Hahahahahaha :D :D


      • x_boy89
        Juu juu kirjoitti:

        "Ja lisääkin olisi luultavasti tullut, jolleivat olisi DVD:t loppuneet kesken :/"

        Aukotonta logiikkaa! :D Kyllä joo, uskoisin, että jos sulla olis ollu vaikka 1000 kpl niitä DVD-levyjä ja olisit myyny kaikki niin olisit ehkä saanu enemmän kuin nyt.... Hahahahahaha :D :D

        Tää on tätä mun logiikkaa. Joskus aukotonta joskus todella aukollista.
        Sitäpaitsi en nyt tuolla aivan tuota tarkoittanut. Tarkoitin, että jos mä vaikkapa raaskisin luopua noista lempielokuvistani, niin kyllä ne luultavasti hyvin kaupaksi menisivät.

        Ja itseasiassa DVD:t eivät loppuneet kesken, vaan ne huonot elokuvat, joista en pidä loppuivat.


      • .NET

        No mites sit ku kato kaikki su kamat on siellä jossai huitsin nevadas ni mitäs sä sitten myyt hei?


    • mango-apina

      mulla on sama juttu mut mä oon 14. töihin en oikeen osaa hakee. mut kotona oon tehny kaikenlaista ja saanu rahaa.
      voisit kysyy jos voisit pestä ikkunoita ja siivota kotona. jos vaikka siivoisit joka viikko..?

    • Tytt0.

      Kerää pulloja :) varsinkin nyt kesällä niitä vielä löytyy. VArsinkin jonkun tapahtuman jälkeen kannattaa katsastaa paikat.
      Itse olin nuorempana myös Panda-myyjänä siinäkin rahaa saa jonkun verran. Itse sain jo sukulaisilta ja tutuilta aika paljon tilauksa ja jos jaksat kierrellävielä ovelta ovelle niin kyllä siinä muutama kymppi talteen menee.

    • rahaa rahaa rahaa

      Kerää pulloja. 05:10 meet lasinkeräyspisteelle kyykkimään niin nousee pullo poikineen ja koulun jälkeen palautat ne, ja tietysti ole päivät ja illat ulkona ja kerää kaikki pullot mitä näet, kun zekkaat roskiksia, varo huumepiikkejä, käytä lamppua äläkä työntele käsiäsi ummikkona.
      Tarkkaa kirjanpitoa en ole pitänyt, mutta tuon summan saat alle vuodessa kun pääset pulloapajille ensimmäisenä. Onnea matkaan!!!

    • vinkki...

      12v lapsen rahanansaitsemiskeinot ovat kyllä tosi rajalliset. Meillä penskana oli semmoinen systeemi että viikkorahan lisäksi saimme tehdyistä kotitöistä lisäkorvauksen. Ehdota siis vanhemmillesi vaikkapa tätä: imurointi 3€, pölyjen pyyhkiminen 3€, pyykin hoitaminen 5€, tiskaaminen (ellei konetta) 5€ jne. Tällä tavoin saat helpostikin yli 20€ viikossa kasaan. Se tekee siis vuodessa jo 1040, eli siinähän se jo olisi. Miltäs kuulostaa? Eikun ehdottamaan porukoille =)

      • 13vtyty

        Meilllä ainakaan kotitöistä mitään rahaa saa :/


    • Esimerkejä:)

      Voisit esim: Tehdä lumitöitä (talvella), Siivota taloa, esim: imuroida, pyyhkiä pölyjä yms. Harvoida lehtiä, kerätä käpyjä, jos ne ivat tiellä pihallanne. Palauttaa pulloja kauppaan. Hoitaa pikku veljeäsi/siskoasi, jos sinulla on sellaista. Karkkilakko?

    • annastiina21
    • 20vtarvitseerahankäy

      Mitä te enää tähän vastaatte,2005 vuoden aihe xD

      Nyt toi hemmo on jo 20 v :Dd

      Niin no,jos tolla ei oo töitä niiin :P

      • Nepsulitte

        Oho en huomannu, on sunki viesti aika vanha.


      • dinmamma
        Nepsulitte kirjoitti:

        Oho en huomannu, on sunki viesti aika vanha.

        On sunkin


      • Rahea
        dinmamma kirjoitti:

        On sunkin

        On sunkin😀


      • Guyguy
        Rahea kirjoitti:

        On sunkin😀

        Kaikkien muitten paiti mun ja rahean viestit i vanhou


      • Helou
        Guyguy kirjoitti:

        Kaikkien muitten paiti mun ja rahean viestit i vanhou

        Sun viesti on kyl jo vuoden vanha


      • 0Bataatti0
        Helou kirjoitti:

        Sun viesti on kyl jo vuoden vanha

        Sun viesti on vuoden vanha :D


      • beruna
        0Bataatti0 kirjoitti:

        Sun viesti on vuoden vanha :D

        Sun viesti on 2h vanha


      • beruna kirjoitti:

        Sun viesti on 2h vanha

        Sun viesti on 7 kuukautta vanha


      • Anonyymi
        Crazy kirjoitti:

        Sun viesti on 7 kuukautta vanha

        Sun viesti on 9 päivää vanha


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun viesti on 9 päivää vanha

        Sun viesti kans 9 päivää vanha😂

        Ps. Oon sama crazy


      • Anonyymi
        Crazy kirjoitti:

        Sun viesti kans 9 päivää vanha😂

        Ps. Oon sama crazy

        Sun viesti on melkeen 2kk vanha😂


      • Anonyymi

        Ja nyt se on 27v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt se on 27v

        nyt toi on 28 vuotta vanha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun viesti on melkeen 2kk vanha😂

        Sun viesti on melkee 2 vuotta vanha lol


      • Anonyymi

        Nyt on jo 2021 :)


      • Anonyymi

        nyt jo alkaapi olemaan 30 :DD


      • Anonyymi
        Nepsulitte kirjoitti:

        Oho en huomannu, on sunki viesti aika vanha.

        Sunki kyl jo 9v


    • df fdg

      Vaikka onkin vanha aihe kerron miten minä hankin rahaa:
      Yleensä käyn kirpputoreilta käyn etsimässä vanhoja suosittuja retropelejä ja myyn nitä eteenpäin.
      Ja miksi juuri kirpputoreilta?
      No koska kirpputori ei osaa hinnoitella vanhoja retropelejä ne aina myyvät ne halvalla.
      Itse löysin Crash Bandicoot pelin 2e.
      Myin eteenpäin 20e.
      sain voittoa 18e.
      Hyvät rahat on tällä harrastuksella saatu :)

    • nii nii justiisa

      Ei tarvi vittuilla

    • Puti03

      Tiedän, että tää on vanha keskustelu. Mä tarvisin 200€ mahdollisimman nopeasti. Ja ongelmat on, että mä oon 12, mun viikkoraha on 3€ enkä saa ylimäärästä rahaa töistä ja mun synttärit on vasta lokakuun lopussa. Rahaa mulla on tällä hetkellä n.24€ ja rahan vähyys johtuu siitä että ostin uuden puhelimen. Joten, jos viitsitte kertoisitte helppoja tapoja saada rahaa

    • lätääOn

      Annan pojalleni viikossa 200€ ja hyvin tulee toimeen viikon...ei kai kukaan vähempää anna?

      • 2k16

        You made my dayXD


      • pröött

        noin 0% keskustelijoista täällä uskoi tuon. Ja JOS olisikin rahaa paljon ei sillä tarvitse tulla tänne elvistelemään :/


    • nolikset11

      Myy ittees

    • No voi sitäkin

    • hehee333

      Noh saitko rahat kasaan? Tässä on ollut jo 11 vuotta aikaa.

    • rgaezhsbdfasgcv

      Varmaan tappanut itsensä jo

      • Lldlödl

        Lmao joo Dx


    • 37647wkfkd

      Kirpparille vanhoja leluja, kenkiä, vaatteita yms. Marjoja voit myös kerätä tai siivota vaikka vanhuksille. :)

      • Anonyymi

        mitä hemmettii laitto vastauksen monta vuotta myöhemmin ja ite ku nää 2016 viestit on tääl nii olin sillo 7


    • saulicocco

      auta vaikka vanhuksia puhelimen käytössä tai koti töissä tai opeta vanhuksille tietokoneen käyttöä taikka ulkoiluta niiden koiraa taikka ole lapsen vahtina

    • AIDS tietää miten

    • helppotapa

      osta karkkia 2E ja myy 2e 50 snt

      Tai myy koiran pilluu?

    • 12vpoikal

      Oon 12v kohta 13 mite sais rahaa?

      • AnaaliPetri

        myy persettä


      • PersettäMyynnissä
        AnaaliPetri kirjoitti:

        myy persettä

        hyvä idea!


    • Säästäjatienaa

      Laita kuukausirahasta vähän yli puolet säästöön, että riittää taskurahaa.

      Pullojen palautus kannattaa pistää hyväksi. Pullorahasta ota vaikkapa puolet säästöön.

      Voit auttaa naapuria kotihommissa, kuten vaikka hoitaa kotieläimiä, leikata nurmikon...

      Mee vaikkapa paikkaan jossa myydään käytettyjä huonekaluja tai autoja. Niihin saattaa jäädä jotain pientä rahaa...

      Siinä on jotain vinkkejä!
      Muista säästää! 😝

    • raharatkaisee

      Paras ja turvallinen appi rahan hommaamiseen pay pal tilille. Kun sain ekan femman kerättyä rahat tuli 15 minuutin sisällä tilille. Suosittelen ehdottomasti. Laittakaa koodi AQMJRD niin saatte 500 pointsia ilmaiseksi kun olette saaneet 1000 pointsia täyteen.

    • Mooikb

      Nyt oot aikuinen mee töihi

    • Anonyymi

      Ihan sama ongelma .. vaikka ei ees tarvis mitään tonnia. Joku muutama satanen riittäis jo aikas hyvin :3

    • Anonyymi

      Mulla on sama juttu, pitäis hankkii jostain 500€ enkä tiiä mistä kun tarvisin viel aika nopeesti.

      • Anonyymi

        ite tarvin paljon rahaa ku oon tänä vuonna ostanu kpop albumei ku ei oo elämää nii oon ajatellu tehä jotain että saan rahaa varmaa meen varastaa jostai rahaa ku oon alaikäne 12v


    • Anonyymi

      Tajusin eilen että ei oo käteistä ja haluaisin 10€ pop itin ei oo korttia

    • Anonyymi

      emt :D

    • Anonyymi

      Haluaisin ostaa moottorisahan.

    • Anonyymi

      Tee kotitöitä kerää marjoja loppukesästä / syksyllä myy tavaraa jota et tarvitse. Toivottavasti oli apua.

      • Anonyymi

        tää tyyppi on päälle 20 et vähä myöhäst ny :D


    • Anonyymi

      Tee oma yritys 4hlta

    • Anonyymi

      Laita ilmotustaulut kaupojen : Ulkoiluta pientä korvausta vastaan koiranne ,minulle soppi aika kello silloin ja silloin. Keskustelet asiasta vanhempien kanssa ja vanhempien numero lapuun.Ettei häiriköt tartu tilanteeseen ja tule ongelmia. Mutenkaan ei vanhempien seläntakan tehdä yhtään mitään. Miksi sinulle ei 10e riitä?Saat kotisi ravinon ja puhtauden,sekä vaateet kengät ymm.Vot kerätä pantilisia pulloja ja tölkkejä,vuodessa niistä kertyy jopa 200e. Kun otaa vain ylös ne , samalla kun ulkoilee vie Lidi.Ottavat kaikki pantiliset pullot ,töliki vastaan.Muut kaupat ei.

    • Anonyymi

      Sinähän istut pankin päällä...

    • Anonyymi

      Yksi hyvä ja helppo tapa tienata on laittaa vähällä käytöllä oleva läppäri tai pelikone louhimaan krypotovaluuttoja sillä aikaa kun niitä ei käytä. Itse olen testannut monia eri helppokäyttöisiä koneelle asennettavia alustoja ja ehdottomasti helppokäyttöisimmäksi ja luotettavimmaksi on osoittautunut https://www.cudominer.com/?a=mqznmBi-p . Kannattaa ladata ja laittaa kone louhimaan. Mikään hurjan nopea tapa tämä ei ole mutta viikoissa ja kuukausissa alkaa kuitenkin kertyä ihan oikeasti rahaa. Rahat voi siirtää omaan Wallettiin eli lompakkoon, jossa ehdottomasti suositeltavin on suomalainen https://app.coinmotion.com/en/register/signup?referral_code=27130349592916132774 , josta sitten helposti siirtää rahat omalle pankkitilille.

    • Anonyymi

      Fuck you

      • Anonyymi

        Yes me africa


    • Anonyymi

      Haluaisimme kaverini kanssa kerätä rahaa 200€ nopeasti. Miten sen voisi saada alle 15v?

    • Anonyymi

      Ne on tehty valmiiksi lapsukainen, painettu.
      -Xdigidem-

    • Anonyymi

      Moi,miten voisin kerätä nopeesti 324€,kun kerään uuteen puhelimeen kun vanha ihan huonona,oon 11v täytän ens vuoden kesäkuussa 12v,joten hyvii vinkkei ja halusin ne rahat kokoon 2-3kk, mulla on jo 68€

    • Anonyymi

      Mee kesätöihin!

    • Anonyymi

      Moi! Olen 12v ja saan jokasesta pinkistä koulusta 2€ minulla on nyt 25€ ja pitäisi saada vielä 75€. Miten saisi nopeasti 75€??

    • Anonyymi

      Mietin ihan samaa

    • Anonyymi

      Mä voin maksaa..

    • Anonyymi

      Aloita yritys

    • Anonyymi

      tee omatoimisesti mm kerää marjoja tai pyydä vanhemmiltasi että jos esim haravoit pihaa koko syksyn ajan niin saisit jonkun sovitun summan

    • Anonyymi

      Tee köyhä firma johon menee sun rahat

    • Anonyymi

      Hei oon 10v en säästä mihinkään mutta on mahtava tunne kun taskut on täynnä kilisevää

    • Anonyymi

      Miten saa rahaa 12v

    • Anonyymi

      No jos järkevästi vastaan niin kannattaa tehdä sun äidille tai isälle töitä ta aloita Pen yritys helppoa rahaa

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe