Harmittoman Viruksen teko

Hacker

Moikka!Voisiko joku kertoo et miten voisin tehdä pienen "harmittoman" troijalaisen tai jonkun madon....eli miten virus yleensä valmistetaan?????

20

2705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh

      Voisi varmasti monikin kertoa, mutta en usko jotta kukaan kertoo!

      • 23

        näiltä viruksentekijä nilkeiltä pitäs leikata munat! tappaa paskat pois!


      • Nii-i
        23 kirjoitti:

        näiltä viruksentekijä nilkeiltä pitäs leikata munat! tappaa paskat pois!

        Windowsiin on liian helppo tehdä viiruksia, joku kyllästyny teini tekee äkkiä sille viiruksen.


    • Olbe

      Mikset kysy suoraan F-Securelta?
      Ne varmaan osais kertoo, ja ottais sun henkilötietos samalla ylös.
      Niin päästäis sustakin typeriä kyselemästä..

      ;D

    • me

      Viruksen kirjoittaminen on jo rikos sinällänsä, ja rikosta pahentaa ennestään jos viruksen päästää vapaaksi. Nimike oli joku "Tietoliikenteen haittaaminen" tai vastaava.


      Ja muistetaan, ettei sellaista olekaan kuin "Harmiton virus".

    • HAKKERI

      #include

      int main (int argc, char argv[])
      {
      (void)argc;
      (void)argv;

      (void)fprintf(stdout,"HIRVEE VIIRUS HAHAA");
      (void)fgetc(stdin);

      return 0;
      }

      käännä C kääntäjällä toi ja nimee se vaikka maxpayne.exe. saat alkeelliseksi troijalaiseksi määriteltävän ohjelman.

      Troijalainen on ohjelma jonka käyttäjä itse käynnistää joka tekee toista kun lupaa.

      Ja jos joku ihmetelee (void) lauseita tutustu C kieleen tarkemmin ;P

    • asiantuntija

      eli sun ei kannata yrittää tuollaisia viiruksia. mä olin kiinnostunut niistä. mä tein sellasen. buum mun kone lensi suurinpiirtein ilmaan. kaikki mitä siinä oli tuhoutui. ostin uuden. enkä enää halua yhtään kuulla sanaakaan viiruksista. joten en suosittele

      • ghjgyj

        Joo tiedän että vastaan tähänki vähän myöhään mutta "asiantuntija" oli nii fiksu että päätti vastata vaivaset 7 vuotta vanhaan kommenttiin...


      • hunttalanmasa
        ghjgyj kirjoitti:

        Joo tiedän että vastaan tähänki vähän myöhään mutta "asiantuntija" oli nii fiksu että päätti vastata vaivaset 7 vuotta vanhaan kommenttiin...

        feikkivirusten teko ohjeita!


    • kakka666

      heheheee
      osaan tehä viruksen joka sammuttaa koneen ja kun laittaa koneen takas päälle tulee viesti jonkaa saa itse päättää

    • MulliKulli

      googleen haku:zeus botnet source code. Löytyy c lla miten troijalainen tehdään.

    • Hehheh!

      Ja osaamaton viruksentekijä ehtii saastuttamaan oman koneensa ennen kuin saa laitettua sitä "jakoon".

      • Vai vaaraton ;/

        Siksi juuri windows virus kannataakin kirjoitaa Ubuntulla :D

        ETTEI KÄY HULLUSTI.

        Hyvällä säkällä se pääsee sun koneelta karkuun ja istut linnassa. kun jäljet johtaa suoraan sylttytehtaaseen.

        Ei okeastaan ole vaarattomia haittaohjelmia.
        pitää olla testikoneita ja sisäverkko jossa webpalvelin jotta homma olis mahdollismman aito testata sen toimintaa. ei ole kiva jos nähnyt hirveästi työtä ja joku ala-arvoinen avasti siivoo sen heti ;)

        Haittakoodi kannatta lähettää pakattuna ja salattuna. lähetysreitistä riien miten. mielellään niin että ihan yksinkertinen koodi kopioi sen kohdekoneelle joka ajaa sen seuraavassa käynistyksessä jolloin se pääsee hommiin ilman virustorjunnan iettä.
        ja jos siittä meinaa pitkäaikasisen se on sotkettava windoosan sekaan tai rootkit osiolle. ja yleensä niihin kandee laittaa itsetuho.


    • moroo..
    • luoti niskaan

      Kaikki jotka tekee viruksia yms. haittaohjelmia pitäisi ampua välittömästi.

    • Feikki viirus loll

      Joo täs ois yks Feikki viirus joka sammuttaa vaa koneen mut ei vahingoita mitään koneen sisältöä:

      teet uuden pikakuvakkeen, kirjotat tuohon kohteen sijaintiin tän:
      Shutdown -s -t 60 -c "Feikki viirus"

    • Odkehrjrjybfkrlwll

      Joo

    • Tonzh4

      @echo off
      title WARNING
      echo PROGRAM HAS INSTALLED MALICIOUS SOFTWARE
      pause
      echo CONTACTING ANTIVIRUS SOFTWARE...
      pause
      echo DO YOU WISH TO DELETE VIRUS?...(y/n)
      pause
      echo ACESS DENIED
      pause >nul
      echo ACESS DENIED
      pause >nul
      echo ACESS DENIED
      pause >nul
      echo RUNNING VIRUS...
      pause
      : i
      dir /a
      goto i

      //-----------------------------------------------------------------
      isketoi notepadiin ja tallenna nimi.bat (.bat filenä)
      (vähän myöhässä mutta muille)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe