kirous pois?!):

tytsyhhh

oon aivan varma että päälleni on langetettu kirous kaikki a´siani menee päin persettä!miten saisin sen pois jos kirous on niskassani?kertokaa tietävät....

16

9225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avuksi

      Heti lähtee kirous ku lakkaat semmosiin paskajuttuihin uskomasta.

      • tytsyyh

        mä en usko mihinkään paska juttuihin
        ...se vaan on ihan totta/:


      • Avuksi
        tytsyyh kirjoitti:

        mä en usko mihinkään paska juttuihin
        ...se vaan on ihan totta/:

        ETTÄ, JOS MUUTAT AJATTELUTAPOJASI TOMMOSET "KIROUKSET" VÄISTYY.


      • Velho
        Avuksi kirjoitti:

        ETTÄ, JOS MUUTAT AJATTELUTAPOJASI TOMMOSET "KIROUKSET" VÄISTYY.

        Kirouksen voi poistaa. Itse en ole koskaan pyrkinyt karkottamaan kirousta mutta voit aloittaa tutkimalla esimerkiksi varjojen kirjan kilpi mustaa vastaan loitsua. Jos päälläsi on kirous ja teet loitsun havaitset sen kyllä eri astraali tasojen epätasapainoissa. Voit myös pyrkiä opettelemaan meditaatiolla tavoiteltavaa astraalitasoon siirtymistä. Jos kirouksen on langettanut joku "pilailu mielessä" on se heikko ja kykenet tunnistamaan sen kyllä. Vahvempia kirouksen poisto loitsuja on olemassa ja niitä löytyy netistäkin. Niiden toteuttaminen tosin vaatii kokeneempaa noitaa/velhoa ja loitsun "oikeellisuudesta" on aina vaikea päästä selville. Toivottavasti tästä oli sinulle jotain pientä hyötyä.


      • titta1953
        Velho kirjoitti:

        Kirouksen voi poistaa. Itse en ole koskaan pyrkinyt karkottamaan kirousta mutta voit aloittaa tutkimalla esimerkiksi varjojen kirjan kilpi mustaa vastaan loitsua. Jos päälläsi on kirous ja teet loitsun havaitset sen kyllä eri astraali tasojen epätasapainoissa. Voit myös pyrkiä opettelemaan meditaatiolla tavoiteltavaa astraalitasoon siirtymistä. Jos kirouksen on langettanut joku "pilailu mielessä" on se heikko ja kykenet tunnistamaan sen kyllä. Vahvempia kirouksen poisto loitsuja on olemassa ja niitä löytyy netistäkin. Niiden toteuttaminen tosin vaatii kokeneempaa noitaa/velhoa ja loitsun "oikeellisuudesta" on aina vaikea päästä selville. Toivottavasti tästä oli sinulle jotain pientä hyötyä.

        Olin noin yhdeksänvuotias lapsi kun mummoni kirosi elämäni.Nyt vanhemmalla iällä,olen alkanut miettiä asiaa tarkemmin ja koen että se pitää paikkansa.En sukulaisillekkaan osaa olla niin "hyvä"että kelpaisin heidän elämäänsä,,,mutta niinhän sitä sanotaakin että suku on pahin.On proffessorerita ja kidurgeja eihän heidän joukkoonsa mahdu,,,,tavallinen "taatelintallaaja"välit on poikki sen kummempia selittelemättä,,tämä ajaa jo itsetuhon partaalle,,kun ei tiedä mistä kaikki johtuu.Vaikka omanpaidan alle on tullut katsottua montakertaa kuin myös peiliinkin.Eii selvii kun kukaan ei kerro,,,,


      • .........
        titta1953 kirjoitti:

        Olin noin yhdeksänvuotias lapsi kun mummoni kirosi elämäni.Nyt vanhemmalla iällä,olen alkanut miettiä asiaa tarkemmin ja koen että se pitää paikkansa.En sukulaisillekkaan osaa olla niin "hyvä"että kelpaisin heidän elämäänsä,,,mutta niinhän sitä sanotaakin että suku on pahin.On proffessorerita ja kidurgeja eihän heidän joukkoonsa mahdu,,,,tavallinen "taatelintallaaja"välit on poikki sen kummempia selittelemättä,,tämä ajaa jo itsetuhon partaalle,,kun ei tiedä mistä kaikki johtuu.Vaikka omanpaidan alle on tullut katsottua montakertaa kuin myös peiliinkin.Eii selvii kun kukaan ei kerro,,,,

        Hoe joko mielessäsi tai ääneen "minulla on oman elämäni ohjat" kunnes tunnet lämpöä tai muuten hyvää oloa. Toista sama aina kun muistat kirouksen. Oli kyseessä kirous tai trauma niin tästä eteenpäin sen vaikutus vähenee ja lopulta lakkaa kokonaan.


      • Anonyymi
        titta1953 kirjoitti:

        Olin noin yhdeksänvuotias lapsi kun mummoni kirosi elämäni.Nyt vanhemmalla iällä,olen alkanut miettiä asiaa tarkemmin ja koen että se pitää paikkansa.En sukulaisillekkaan osaa olla niin "hyvä"että kelpaisin heidän elämäänsä,,,mutta niinhän sitä sanotaakin että suku on pahin.On proffessorerita ja kidurgeja eihän heidän joukkoonsa mahdu,,,,tavallinen "taatelintallaaja"välit on poikki sen kummempia selittelemättä,,tämä ajaa jo itsetuhon partaalle,,kun ei tiedä mistä kaikki johtuu.Vaikka omanpaidan alle on tullut katsottua montakertaa kuin myös peiliinkin.Eii selvii kun kukaan ei kerro,,,,

        Olet "samassaveneessä "kanssani.Minullekkin aivan mysteeri,miksi mummoni kirosi elämäni ,justs sanikäisenä kuin sinut .Se seuraa minua kuin "hailaivaa",tuntuu etten osaa olla hyvä ihminen ,vaikka kuin yritän ja olenkin ,sitten kaikki käyttävät vain hyväkseen,Ei "rahkeet "riitä älyttömyyksiin.


    • ei kandee leikkiä

      äkkiseltään kannata tommosia puhua. Ihmiselossa "päin ......" meneviä juttuja kohdataan ihan ilman kirouksiakin. Keskity mieluummin miettimään itseäsi ja asioita syvemmin ja jos ei omat avut riitä
      hyvää kirjallisuutta löytyy kyllä pilvin pimein. Suojaa itsesi jos olet tosissasi.

    • hfgf0686ugt87t78

      kyllä asiat menee yleensä päin persettä ilman mitään kiroustakin jos on mennäkseen. kirouksella ei siis sinänsä ole mitään merkitystä.

    • Repeen..

      Sinun täytyy tappaa kirouksen langettaja niin hänen äiti muuttuu siaksi ja isä lentokoneeksi..

      • hopiavirta

        Kiitti vinkistä, vielä jos tarkentaisit että onko kyseessä ihan perus maatiais sika ja lentokoneen mallin. Manaan tässä sitte ittelleni sikalan ja lentokentän.


    • 2+15=?

      Muuta ajatuksesi paremmiksi. Se on ainoa keino mustaa magiaa vastaan:)

    • Anonyymi

      Yleensä kyseessä on (puolueista riippumatta) hallitus.

      Muuta poista maasta äkkiä. (Tosin hallitus on yleensä siinäkin maassa.)

    • Anonyymi

      Tsekatkaa netistä Esko Jalkasen luonnon voimat yhdistys. Heidän toimistolleen voi pistää viestiä ja kertoa tilanteesta ja pyytää kiroksen/kirousten ym. haittatekijöiden poistoa. Kirkot ei taida Suomessa tarjota palvelua asiassa. Itse en äkkiseltään menisi paiskomaan loitsuja soppaan. Siinä tuppaa helposti saamaan vain lisää kirouksia niskaansa. Kiroukset ovat monesti todella sitkeässä ja voivat todellakin vaikuttaa vaikka moneen elämän alueeseen yhtäaikaa ja viedä terveydenkin. Pahat silmät eli negatiiviset ajatuskeskittymät ja vaikka vainajahengetkin on helppo hävittää itsekkin, mutta kroukset vaativat vähän opettelua. Yhdistyksellä on myös kursseja asiaan perehdyttämiseksi jos asia enemmän kiinnostaa. Vähimmällä pääsee jos antaa yhdistyksen porukan hoitaa homman . Porukkaa yhdistyksessä on kuitenkin satoja Suomessa ja ulkomailla.

    • Anonyymi

      Vittu mulla on kirous en pystyny melkein kirjoittamaan

    • Anonyymi

      Sain noin kuukausi sitten tietää velipojaltani asian, joka on mietityttänyt mieltäni jo toistakymmentä vuotta. Edesmennyt setäni teki suuren KIROUKSEN sai mukaan sossotädit ja koko pienen kunnan piiri pienii pyörii porukan.
      Kirouksen tarkoitusperä oli kostaa Rakkaalle Isälleni ( edesmennyt muutama vuosi sitten myös Hän ja Rakas äitini) raittiille, rehelliselle yrittäjälle, jonka elämä oli surua, tuskaa ja syvää taakkaa eläkkeelle pääsyn jälkeen. Tämä kiero ja liero velipoika oli saanut puhuttua kunnan päättäjät ympäri ja sai lapseni tahdonvastaiseen pakkohuostaan. Tämän teon kautta sai paljon pahaa aikaan ja tiesi mitä teki uskovaiselle ihmiselle. Tämän teon kautta pilasi kaiken ja tämän lasteni huostaanoton jälkeen minua pidettiin pienellä paikkakunnalla "leimattuna" ja hulluna. Koko elämä ja lasteni elämä meni tätä myöden täydellisesti pilalle ja aina tiesin, että läheltä on paha iskenyt "kuolettavat" nuolensa minuun. Uskovaiset nauroivat ja pilkkasivat Jumalalle ei voi kukaan mitään ja olettamukseni täyttä hömpötystä. Menetin kaiken muutaman vuoden sisällä ja samaa jatkumoa piisannut parisenkymmentä vuotta. Palaan alkutekstiin ja tosiaan nyt vasta tänä kesänä sain tietää totuuden, kuka oli koulukiusatun tyttäreni ja kiltin poikani suunnattoman tuskan aiheuttaman teon takana. Isäni veli eli setäni oli tullut kertomaan ennen kuolemaansa veljelleni, että hän sen huostaanottopyynnön teki ( mies joka ei ollut missään tekemisissä kanssamme vuosikausiin teki tämän JULMAN PAHUJDEN Iteon). Kuka lukeekin tätä ja osaa poistaa päälleni langetetun kirouksen teon auttakoon minua. Menetin ystävät, työt, uskottavuuden, sairauksia tuli paljon ja on yläkerran IHME ja Jumalan Varjelus että olen edelleen hengissä.... mutta kituen on menty tämän TAPPAJAN teon jälkeen. Tekoa on vaikea antaa koskaan anteeksi, mutta en halua enää koskaan nähdä tuota raukkamaista paholaista enää edes iankaikkisuudessa, jossa uskon Rakkaat Vanhempani vielä näkevän.
      Toivon, että Hekin saavat tietää, kuka pilasi heidän eläkepäivänsä lopullisesti. KOSTO TULI HYVIN LÄHELTÄ, OMASTA SUVUSTA !!!
      Se, joka osaa poistakoon pikaisesti tämän kirouksen osaltani, kun vieläkin kärsin teon jälkiseuraamuksista, vaikka teosta mennyt pari kymmentä ja KIITOS HÄNELLE jo etukäteen, joka voi langetetun kirouksen purkaa.

      Nimimerkki" Varjoista Valoon"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe