Kuvanmuokkaus ohjelma?

Avuton

Moi!

Voisiko joku laittaa HYVÄN kuvanmuokkaus ohjelman linkin tänne? (ilmaisen) Kiitän jo etukäteen!! :)

65

41730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.photofiltre.com

      www.photofiltre.com

      • MÄ!?

        oon miettiny et mite toi toimii??


      • Anonyymi

        GIMP on paras.


    • Pixel32
      • Qaro

        Mutta ei taaskaan suomalainen :). Miten ihmeessä sen voi ladata?


    • GIMP
      • *Maiju*

        Olisko mitään suomenkielistä ohjelmaa,kun meikä ei osaa englantia niin en tiedä yhtään mitä nois pitää tehdä kun ladataan.


      • priitu
        *Maiju* kirjoitti:

        Olisko mitään suomenkielistä ohjelmaa,kun meikä ei osaa englantia niin en tiedä yhtään mitä nois pitää tehdä kun ladataan.

        Niin.. sitä samaa minäkin.. ku ei osaa enkkuu nii ei oikee tuu mitää noista lataamisista.. painelee vaan sumaas kaikkii.. :(


      • animefreak

        kun yritän ladata tätä koneelle niin se onnistuu, mutta ku yritän aukaista niin se käskee kokoajan tehä se "unistall"


      • no-nora^^
        *Maiju* kirjoitti:

        Olisko mitään suomenkielistä ohjelmaa,kun meikä ei osaa englantia niin en tiedä yhtään mitä nois pitää tehdä kun ladataan.

        mene sivulle www.photofiltre-studio.com
        sieltä löytyy suomenkielisenä tuo samainen ohjelma :)


      • lataaja
        no-nora^^ kirjoitti:

        mene sivulle www.photofiltre-studio.com
        sieltä löytyy suomenkielisenä tuo samainen ohjelma :)

        millai se ladataan?


      • 11v-likka porista
        priitu kirjoitti:

        Niin.. sitä samaa minäkin.. ku ei osaa enkkuu nii ei oikee tuu mitää noista lataamisista.. painelee vaan sumaas kaikkii.. :(

        Esim. Gimpin, Photoshopin ja Photoflitren lataaminen on tosi helppoa vaikka ne kaikki sivut on englannin kielisiä. Painaa vaan Download ja suorita. Mutta ensin kannattaa opetella käyttämään gimppiä, niin silloin oppii käyttämään muitakin ohjelmia helpommin. Itse olen jo Adobe PhotoShop elements 6.0 asti, ja se on tasoa VAIKEA. Harjoittelu tekee mestarin!


      • aisquli
        animefreak kirjoitti:

        kun yritän ladata tätä koneelle niin se onnistuu, mutta ku yritän aukaista niin se käskee kokoajan tehä se "unistall"

        pitää painaa unistall mulla ainakin ja sitten lataus jatkui (; mulla itelläni on aikasmonta muokkaus-ohjelmaa :D on PICASA,GIMP 2,PHOTO FILTRE STUDIO X(kylläkin vanhentunut se ilmainen versio),PHOTO BIE (en ole ehtinyt opetella käyttämään) ,PIXEL STUDIO PRO ( en ole opetellut käyttämään tätäkään) ja tuttu ja turvallinen PAINT


      • vierailija1999

        Miten ihmeessä tuon Gimpin saa suomenkieliseksi? Mulla se on suoraa enkunkielinen ja eikä sielä pysty ny tajuu mtn :D


      • ihmeteleväsika
        11v-likka porista kirjoitti:

        Esim. Gimpin, Photoshopin ja Photoflitren lataaminen on tosi helppoa vaikka ne kaikki sivut on englannin kielisiä. Painaa vaan Download ja suorita. Mutta ensin kannattaa opetella käyttämään gimppiä, niin silloin oppii käyttämään muitakin ohjelmia helpommin. Itse olen jo Adobe PhotoShop elements 6.0 asti, ja se on tasoa VAIKEA. Harjoittelu tekee mestarin!

        mun pikkusisko joutuu käyttää Adobe PhotoShop elements 6.0 koulus kuvikses eikä niit ees opetettu ja se on vast seiskal ja mä kokeilin ite sitä ja se oli iha helppoo


    • _sussu

      mene www.picasa.com niin saat hyvän ja helppokäyttöisen kuvan muokkaus ohjelman ilmaiseksi (ei vie hirveästi tilaa)

      • Lola...-

        picasa toimii hyvin varmaan kaikilla koneilla ainaki macillä


    • mo-.-

      Googleta "photofiltre studio, ja lataa se, se on ilmainen ja tosi hyvä! eikä lataus kestä kuin pari minuuttia!

    • moppi-.-

      niiimpä! olen aivan samaa mieltä! kyllä suomalaiset on sen verran viisaita tietokoneitten kanssa että voisivat kehittää ilmaisen suomenkielisen kuvanmuokkaus ohjelman!!!
      olen itsekkin etsinyt jos olisi joku suomenk.kuvanmuok.ohjel. mutta eiköhän se kohta löydy!:) ja lupaan kyllä tulla heti kertomaan jos löydän sellaisen:))))
      ja vaikka olennkin vasta 11.v. ei minulta älyä puutu! missään suhteessä ;) :);)!!

      • huihhaa

        Vitsin outo


    • DeadShanger

      Gimp 1 on ihan ok, mutta Gimp 2 parempi. Paranneltu.
      Toimii ainakin Xp'llä hyvin. Kelpaa myös ammattikäyttöön.

      • dfgfh

        Latasin juuri gimp2, mutta kieli on enäjä mistä hän tuon saisi vaihdettua.


      • sopivan löytäminen vaikeaa
        dfgfh kirjoitti:

        Latasin juuri gimp2, mutta kieli on enäjä mistä hän tuon saisi vaihdettua.

        Tarttisin kans jonkun hyvän suomenkielisen kuvanmuokkaus ohjelman, mulla on jo picasa mutta sais olla parempi...ja photofiltrenki latasin mutta se ois tarvinnu ladata erikseen jotenki suomen kieliseks, mut en tiiä miten kaveri vaan kerto että sen kaveri oli ladannu ton photofiltren sille suomenkielisenä...


    • Kuvanmuokkaaja

      picnick.com on todella hyvä! Ei tarvitse ladata koneelle ja helppokäyttöinen!! :)

      • Jokuvaa

        Suosittelen gimppiä!


    • IRMELIMO

      voisko gimpillä muokata videoitA?

    • jolla90
      • jolla90

    • zdfhsggdsL0L

      Picnikin kuvanmuokkausohjelma on helppo,
      se on englanniksi, mutta sitä ei tarvitse ladata mitään,
      siis mäki tajuan sen, ja oon 12.v, enkä ole hyvä englannissa.
      ( enkun numero on 9)

      www.picnik.com/

      ^ Siinä linkki.

    • plöäääfkhgjf

      Mut oisko muuta, ku picnik mitä ei tarttes ladata. Ku esim latasin gimpin nii menin sen jälkee googlee nii miulle tuli joku ihmeellinen google siihe :p et se ei ollu se perus missä vaa lukee google.... et onks mitää sellasta mistä ei tulis noita juttuja :P??

      • Hakupalvelu

        Valitse asennuksessa ettei se laita oletushakupalveluks jotain muuta. (:


    • Media-assistentti

      No voihan vittu mitä paskaa. Noita teijän muokkaus-ohjelmia ku kattelee ja yrittää ladata nii ei tuu mitään. Laittakaa edes kunnon kuvanmuokkausohjelmat toisille tietoon !

    • ihmetteleväsika
    • Help? :)

      Voiko GIMP:ssä vaihtaa värejäesim. mustavalkoseks tai seepiaksi? :O

      • Gimpmuokkaaja

        Kyllä voi, kohdasta vähennä värejä tai muuta väritasapainoa


    • Öööööööööööööööööööö

      Itse etsin Suomenkielistä helppokäyttöistä. Ilmoitelkaa tänne jtn. HELPPO käyttöisiä :--D

    • Paska Gimp

      GIMP on ylimainostettu paska.
      Sain sen Suomenkielisenä, mutta voiko olla epäloogisempaa ohjelmaa.
      Ei sillä saa edes kuvia päällekkäin,
      koitappa etsiä edes "ota tällä kiinni ja siirrä" -työkalu.
      Joku saatanan siima tulee perässä, teki mitä tahansa ja kaiken logiikan vastaisesti. MÄ EN LUE MITÄÄN KÄYTTÖOHJEITA. OHJELMAN PITÄÄ OLLA KÄYTETTÄVÄVISSÄ (EDES HIUKAN) ILMAN VIIKON KURSSIA.

      Kaikki perustyökalut puuttuu tai ne on jossain piilotettuna valtionsalaisuutena. Ne jotka on näkyvissä, ei toimi niinkuin olettaisi. Klikkaan ja käytä. EI TOIMI. Ai se olikin ilmainen, umpinörttien tekele. Ne ei pal selittele

      • Gimppi

        Et vaan osaa. Olet kuin ladakuski Ferrarin ratissa:

        "Vittu ovi aukee ylöspäin eikä sivulle, vähänkö paska auto, en aja!!!"


      • dfghklöä
        Gimppi kirjoitti:

        Et vaan osaa. Olet kuin ladakuski Ferrarin ratissa:

        "Vittu ovi aukee ylöspäin eikä sivulle, vähänkö paska auto, en aja!!!"

        paska se on


      • sdfgtmklöä
        dfghklöä kirjoitti:

        paska se on

        Ja gimpin kirjoitetut ohjeet on sen päivästä p askan jauhantaa. Ne ei pääse ikinä asiaan.

        Se ei ole edes suomea.


      • Grafiikan tekijä

        Hahahaha, minä kyllä saan kuvani päällekkäin Gimpillä:D Huomaa ettet osaa käyttää sitä ohjelmaa:) Eikä kaikkee opi parissa päivässä taiko kuukaudessa.


    • serdtfyguijlöä

      JA gimpin latausaika on tunti. Jos teet monta toimintoa liian nopeasti, se menee jumiin. ELI ei voi muuta kuin sulkea koko ohjelman.

      Kun avaat Gimpin viidennen kerran pari työkalua voi herätä eloon. Tekstin lisääminen ei onnistu vielä viidennellä kerrallakaan. Voit kirjoittaa sitä sinne, mutta se ei tallennu eikä näy. Jos saat tekstikehytksen, se ei tallennu, ei häivy eikä siitä jatketa enää mininkään.

      Voit kiertää kuvaa, mutta se ei jää, eikä tallennu, etkä voi hyväksyä sitä milään....toiminnolla.

      Ne on jotenkin horroksessa. Siellä ei ole ok tai hyväksy painikkeita. Milläs hyväksyt toiminnon? Onko loogisia sanoaja? OK, KYLLÄ, HYVÄKSY, TEE sanat ?

      Vaihtoehdot on: Ohje, Nollaa, Kierrä, Peru. Samaisen lisälaatikon yllä on on viuhuvat numerot. Joista valitsen.....hmmm....mikä näistä on ok?
      Ohjeista tulee englannin kielinen ohje,
      Nollaa, oho, nolllaa,
      EN tahdo perua, enkä Kiertää enempää vaan hyväksyä tämän.

      Ja miksi se jättää kaikki tekeleet päällekkäin siihen eikä edes
      leikatessa poista ylimääräisiä?

      Enter ei toimi hyväksyvänä. Copy ja paste ei toimi. Klikkaus reunaan ei hyväksytä toimintoa. Sakset toimi.....epäloogisesti. Ne heräs kun avasin ohjelman 10. kerran.

      En opeta sitä kursseillani sitä kenellekkään.

    • s ininen

      GIMP on hyvä ja kattava ohjelma mutta sitä pitää opetella käyttämään. Se on vähän erilainen.

    • xnview_forever

      Olen kerännyt melkoisen määrän linkkejä, joista varmasti löytyy jokaiselle jotain, koskien kuvankäsittelyä ja muokkausta (manipulointia).
      Suosittelen lämpimästi seuraavia ohjelmia:
      XnView ja siihen photoshop plugin työkaluja (kaikki ilmaisia ja tehokkaita)
      Kuvankäsittelyyn käytän pääosin Pixia-softaa ja joskus GIMPpiä.
      Myös PhotoScape ja Fotofiltre ovat hyviä. Zoner 13 voi helposti tehdä perussäädöt ja panoraamakuvia.
      Hyvä panoraamasofta on myös Microsoft ICE.
      Täältä lisää linkkejä: http://finnphoto.multiply.com/
      Varokaa softtonic downloader ohjelmaa=troijalainen!

    • ihategimp

      gimppi on iha kakka ei se toimi mulla ko latasin :/:/:/:/ se on sellanen vamo ÄLÄ TOD LATAA GIMPPIÄ !!!!

    • I like Gimp

      ihategimp, painu vittuun täältä jos et osaa ku dissaa. Photoshop on perseestä, Gimp on paras. Photoshop maksaa, Gimp on ilmainen ja ihan yhtä hyviä ovat. Jos valitat niin vika on sinussa, jos et osaa asentaa/käyttää, tai jos sinulla on paska kone!

    • O__o

      Siis miten tohon gimppiin voi laittaa kuva?

    • TYHMÄÄ!

      Gimpis siel ylhäällä on semmone palkki jossa lukee jotai niin siel lukee enkuks et Dowload pictures tai jt... -.-

    • Ei tarvi ladata !!

      PicMonkey on ilmane, nopee eikä sitä tarvii ees ladata !! Se on sitä paitsi tosi hyvä

      • -.-

        Picmonkey on p a s k a!!!!!
        Älä käytä.


    • asd6

      joo mutta nyt picmonkey on maksullinen :o

      • viisain

        HELEVETTI ootte kyllä viisaita Sulla on joku ongelma konneessa sillä mulla ja mun 100 kaverilla toimii picmonkey varsihyvi ilman maksuaki SAATANAN URPOT OOTTE VIISAITA JA NUISTA JOISTAKIN OHJELMISTA TULLEE AINAKI5 VIIRUSTA


    • Siis mä oon IN!

      Pizap on luotettava oon tehny 50 kuvaa sillä

    • Ninjapanda

      Pizap on paras, itse käytän sitä :)

    • ihminen4

      eli mulle mielellään semmonen, jota ei tartte ladata

    • imbgQG

      Kertokaa jo se paras ohjelma. Aloittaja on odottanut kahdeksan vuotta kuviensa kanssa.

    • Ettevainosaa

      Gimp on erittäin hyvä, jos sitä osaa käyttää (toisin kuin eräät), jos ette osaa kirjoittakaa Google-hakuun, "Gimp ......... " pisteiden kohdalle mitä ette osaa.
      Kokeilemalla itse opettelin kaiken ja hyvässä vauhdissa olen. Onnistuu kuvien häivytys toisiinsa, värien muokkaus ja vähennys, tekstin lisääminen, kuvan leikkaus ja siirto toiseen kuvaan mm.
      Gimp on surkea, jos sitä ei osaa käyttää. Eihän autokaan mene niin kuin tahdotaan, jos ette osaa ajaa.

    • ERtk

      Gimp on ehkä kaikkein paras ilmaisista kuvankäsittelyohjelmista, edelleeen? Photoshoppia tulee kuitenkin pääasiallisesti käytettyä (maksullinen).

    • Kooditin_

      GIMP – runsaat ominaisuudet, vaati opettelua

      Paint.net – erittäin helppokäyttöinen, suppeammat ominaisuudet, riittää kuitenkin moneen käyttöön

      Molemmet asennettuna. Perusjutut, kuten kuvan koon muuttaminen ja kuvan rajaus, teen Paint.netillä, sillä se on kätevämpää.

    • Anonyymi

      Gimb on täyttä paskaa. Tällä menolla jos kaikki ohjelmat olisi yhtä perseestä kuin Gimb niin koko kuvankäsittely ja luominen olisi unohdettu heti alkuunsa ja jotain muuta järkevämpää olisi tullut tilalle.
      Te jotka olette vaivautuneet opettelemaan Gimbin idioottimaiset ominaisuudet. Olette varmaankin saavutuksestanne niin ylpeitä että se pitää HAKATA HAUTAKIVEENKIN ja siitä ohikulkijat saavat taivastella kuinka hieno juttu kun tuokin oli tommoinen guru.

      • Anonyymi

        Se vaan on niin vaikea asettua vajakin asemaan ja miettiä mitä se pystyisi rajatulla älyllään tekemään, yleensä normaalit ihmiset haluavat käyttää parhaita mahdollisia työkaluja tehtävissään, ja siksi gimp on ykkösenä jokaisen mielessä.

        Tässä linkki, opettele pienissä erissä: https://www.gimp.org/


    • Anonyymi

      Tämä vajakki haluaa käyttää niitä ohjelmia joilla saa jotain aikaankin suhteellisessa ajassa siihen työmäärään nähden.
      Gimb,llä menee ensin yksi ihmisikä ennen kuin saa mitään järkevää aikaseksi.
      Ja tuohon sinun vajakiksi haukkumiseen vastaus: Ymmärrän edes sen verran etten tee turhaa työtä kuukausitolkulla ja sitten vasta tuumata ettei onnistu.
      Jos tulee sellainen tarve joka pitää täyttää Gimbin kokoisella tarpeella niin piirtäkööt ne jotka osaa.

      • Anonyymi

        Onkohan GIMP edes tarkoitettu varsinaiseen piirtämiseen. Mielestäni sen vahvuudet löytyvät olemassa olevan kuvan muokkaamisesta, joka voidaan automatisoida hyvin pitkälle, silloin kun tehdään kaikille kuville sama operaatio. Varsinaista piirtämistä varten on toiset työkalut, mutta kun et avauksessa puhunut piirtämisestä mitään, niinpä kaikki ohjaa sinut kuvien muokkaamista tukevien ohjelmien pariin.

        Se tunne että ei onnistu, on ohimenevää, ja jokainen käy sen vaiheen omalta osaltaan läpi. Nyt sitten kiinnostaakin se että minkälaisesta piirtämisestä olet kiinnostunut?

        Vajakiksi haukkumisesta sen verran että GIMP on tehty ja sitä käyttää normaaliälyiset ihmiset ja sen oppii kohtuu ajassa, jollei sitten niin käy on pakko olettaa että kyvyt ymmärtää ja omaksua asioita ovat siinä määrin rajoittuneet ja vajaat ettei asialle luultavasti ole mitään tehtävissä.

        Aikaa asioiden oppimiseen ja omaksumiseen menee kaikilta, sillekkään ei mahda mitään. Ellei aikaa ole, on tehtävät siirrettävä niille jotka ne jo entuudestaan taitaa. Ei jokaisen tarvitse osata jokaista asiaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe