SPIRITISMI

dark angelll

Toivoisin kokeneitten pistävän tänne kokemuksiaan, ja sääntöjä pelille, suosituksia kannattaako pelata ja näin...

129

31222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Light Angel

      Terve!

      Olipa mielenkiintoinen kysymys. Mulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta eräs hyvä ystäväni eksyi pelaamaan kavereittensa kanssa tätä peliä. Ystäväni menetti mielenrauhansa tämän pelin jälkeen ja joutui demonisten hyökkäysten kohteeksi. Sitä jatkui niin kauan kunnes paikalle soitettiin paikallisesta helluntaiseurakunnasta pastori ajamaan matkoihinsa tämä demoni. Oli muuten mielenkiintoista seurata kuinka tämä ystävä palasi takaisin normaaliksi pastorin rukouksen päätteeksi. Se muutos tapahtui hetkessä ja oli silmin nähtävissä. Sen jälkeen ei samanlaisia ongelmia ole ollut. Että ei muuta kun kiitokset tälle pastorille. Kannattaa miettiä tarkkaan mihin itsensä laittaa.

      • Nimetön

        itse pelaan spiritismiä noin kerran viikossa en todellakaan sanoisi että se on niin järkevää mutta se on niin jännittävää että siihen jaa koukkuun.. mutta sitä en usko että joku ******** pastori (tavallinen virkaansa koulutettu henkilö) voisi poistaa jonkun demoinin kuka leijuu ylläsi sinua kiusaamassa! saisinko tämän ystäväsi osoitteen kenelle näin on tapahtunut?


    • jokunen

      niiminä en tiedä sen sääntöjä!! siis spiritismin ja haluaisin tietää siitä enemmän!! en ole itse kokeillut!! ehkä haluaisin kokeillakin!! :)

      • kokeillut

        ei spiritismissä ole sääntöjä


      • hullu000

        Spiritismissä ei saa haukkua vainajaa kun olet löytänyt paperia ja mukin kirjoita paperiin kaikki kirjaimet aakkos järjestyksessä ja numerotkin kun olet tehnyt nämä niin peitä kaikki josta näet itsesi esim: peilit t-v:t ja yllin muut mutta en suosittele koska jos pelleilet henkien kanssa niin saatat nähdä painajaisia jotkut on kuollut tässä pelissä ja tämä peli keksittiin vuonna 1800 se on kauhea peli eikä saa poistua pelistä jos poistut niin kuolet monet sanoo,ei voi pelata valossa eikä missään keittiössä tai olohuoneessa. PS:en suosittele.


      • Haluutietää90
        hullu000 kirjoitti:

        Spiritismissä ei saa haukkua vainajaa kun olet löytänyt paperia ja mukin kirjoita paperiin kaikki kirjaimet aakkos järjestyksessä ja numerotkin kun olet tehnyt nämä niin peitä kaikki josta näet itsesi esim: peilit t-v:t ja yllin muut mutta en suosittele koska jos pelleilet henkien kanssa niin saatat nähdä painajaisia jotkut on kuollut tässä pelissä ja tämä peli keksittiin vuonna 1800 se on kauhea peli eikä saa poistua pelistä jos poistut niin kuolet monet sanoo,ei voi pelata valossa eikä missään keittiössä tai olohuoneessa. PS:en suosittele.

        Kertokaa mulle kaikki spiritismistä. Miten lauta tehään jne.... Kannattaako kokeilla?


      • siniiiii
        hullu000 kirjoitti:

        Spiritismissä ei saa haukkua vainajaa kun olet löytänyt paperia ja mukin kirjoita paperiin kaikki kirjaimet aakkos järjestyksessä ja numerotkin kun olet tehnyt nämä niin peitä kaikki josta näet itsesi esim: peilit t-v:t ja yllin muut mutta en suosittele koska jos pelleilet henkien kanssa niin saatat nähdä painajaisia jotkut on kuollut tässä pelissä ja tämä peli keksittiin vuonna 1800 se on kauhea peli eikä saa poistua pelistä jos poistut niin kuolet monet sanoo,ei voi pelata valossa eikä missään keittiössä tai olohuoneessa. PS:en suosittele.

        olen pelannut siskoni kanssa spiritismiä lasi liikkui ja kynttilät sammuivat lähdin kesken kaiken siskoni kanssa pelistä pois en ole kuollut joten älkää uskoko että kuolee jos lopettaa pelin kesken aina voi lopettaa kuin siltä tuntuuu !!!!!


      • ss
        hullu000 kirjoitti:

        Spiritismissä ei saa haukkua vainajaa kun olet löytänyt paperia ja mukin kirjoita paperiin kaikki kirjaimet aakkos järjestyksessä ja numerotkin kun olet tehnyt nämä niin peitä kaikki josta näet itsesi esim: peilit t-v:t ja yllin muut mutta en suosittele koska jos pelleilet henkien kanssa niin saatat nähdä painajaisia jotkut on kuollut tässä pelissä ja tämä peli keksittiin vuonna 1800 se on kauhea peli eikä saa poistua pelistä jos poistut niin kuolet monet sanoo,ei voi pelata valossa eikä missään keittiössä tai olohuoneessa. PS:en suosittele.

        joo en suosittele oon pelannut mut..


      • Hetaaaa
        kokeillut kirjoitti:

        ei spiritismissä ole sääntöjä

        Spiritismissäkö ei muka sääntöjä ?? tutkikaa asiaa ennen kuin tulette kommentoimaan joillekkin ihmisille täyttä p***** joka voi vaikkuttaa näiden pelin onnistumiseen, pahimmassa tapauksessa elämään tai mielenterveyteen ! pelilauta kannattaa tehdä paperista, jolla lasi liikkuu helposti ja joka on hyvä polttaa pelin lopuksi, jos et polta lautaa ja riko lasia, henki saattaa jäädä kyseiseen huoneeseen koska sillä on olemassa avoin portti. Laudan teko: piirrä keskelle lautaa pentagrammi, muista että tämä on tarkkaa puuhaa, pentagrammin pitää olla piirretty oikeassa järjestyksessä(sakaroiden siis) ja sen on hyvä olla symmetrinen. Pentagrammin yläpuolelle laitat kyllä ja alapuolelle ei. sitten piirrät laudalle kirjaimet A-Ö ja numerot 0-9. Huoneessa jossa pelaat ei saa olla peilejä eikä heijastavia pintoja. huoneessa ei myöskään saa olla missään tapauksessa lemmikkejä, olisi hyvä ettei koko rakennuksessa ole. Älkää missään nimessä kysykö hengeltä kuolemasta,läheisten ihmisten tulevaisuudesta tai muuhun elämään liittyvästä (esim. Kuinka kauan elän,mitä huomenna tapahtuu jne.) TAI että haluatte nähdä kyseisen hengen tai saatanan, todennäköisin seuraus on kuolema. muistakaa aina kysyä lupa saatteko lopetta pelin, kun haluatte. jos lupaa ei tule, kysykää pari kysymystä uudestaan ja pyytäkää uudelleen lupaa. ennen pelin aloittamistakin on hyvä kysyä lupa. pitäkää pelilaudan ympärillä tai huoneessa pariton määrä kynttilöitä palamassa. Ennen sanottiin että kynttilöiden on oltava mustia, mutta kyllä se toimii tavallisillakin. Peli ei välttämättä toimi jos kaikki pelaajat eivät usko henkiin, on myös hyvä että kaikki luottavat siihen että kukaan ei liikuta lasia. pelaaminen tapahtuu ringissä pelilaudan ympärillä ja kaikkien 2 sormea lasilla. Muistakaa noudattaa kaikkia sääntöjä ja lukea juttuja netistä, muistakaa että kaikki jutut eivät ole totta, mutta eivät kaikki valettakaan. Pitäkää hauskaa (:


      • Haluutietää90 kirjoitti:

        Kertokaa mulle kaikki spiritismistä. Miten lauta tehään jne.... Kannattaako kokeilla?

        ei kannata mun mummun sisko pelas ja kuoli sitten ku se pelkäs


      • ehdottaja;)

        pellaa peliä pelikoneessa;)


      • Anonyymi
        hullu000 kirjoitti:

        Spiritismissä ei saa haukkua vainajaa kun olet löytänyt paperia ja mukin kirjoita paperiin kaikki kirjaimet aakkos järjestyksessä ja numerotkin kun olet tehnyt nämä niin peitä kaikki josta näet itsesi esim: peilit t-v:t ja yllin muut mutta en suosittele koska jos pelleilet henkien kanssa niin saatat nähdä painajaisia jotkut on kuollut tässä pelissä ja tämä peli keksittiin vuonna 1800 se on kauhea peli eikä saa poistua pelistä jos poistut niin kuolet monet sanoo,ei voi pelata valossa eikä missään keittiössä tai olohuoneessa. PS:en suosittele.

        Säännot:
        Älä hauku vainaajaa!
        Peitä peilit
        Pyydä lupa ennen lopetusta
        Älä irrota sormiasi
        Älä pelaa yksin

        --------
        Älä kysy...
        Älä kysy miltä saatana näyttää!
        Älä kysy milloin kuolet
        Älä kysy milloin kukaan kuolee
        Muita mitä ei saa kysyä näkee googlesta mutta nämä ovat tärkeimmät!


      • Anonyymi
        siniiiii kirjoitti:

        olen pelannut siskoni kanssa spiritismiä lasi liikkui ja kynttilät sammuivat lähdin kesken kaiken siskoni kanssa pelistä pois en ole kuollut joten älkää uskoko että kuolee jos lopettaa pelin kesken aina voi lopettaa kuin siltä tuntuuu !!!!!

        Usein ei kuole jos lähtee kesken mutta vainaaja voi suuttua tai pahoittaa mielensä eli jos haluat lopettaa kysy lupa TAI siirrä muki good bye kohdalle varovasti
        Jos se ei toimi ja panee vastaan ota muki ja polta/riko se


      • Anonyymi
        Haluutietää90 kirjoitti:

        Kertokaa mulle kaikki spiritismistä. Miten lauta tehään jne.... Kannattaako kokeilla?

        En suosittele, eikä kannata edes kokeilla.


      • Anonyymi
        kokeillut kirjoitti:

        ei spiritismissä ole sääntöjä

        Spiritismissä on sääntöjä esim kieletty sana


    • hemma.

      No, en ole itse vielä pelannut mutta tänään aijon kavereideni kanssa pelata. siitä on kerrottu kaiken laista. mutta siitä ei saaa lähteä keksen pelin... pitää aina kysyä että saako lähteä... ja siinä ei ikinä kannata kysyä että milloin kuolee.. koska kerran jotkut tytöt oli kysyny sitä ja se sanoi että heti kun poistutte ladosta.. kun ne pelas sitä semmoisessa ladossa .. sit ne joutu ihan paniikkiin ja soitti sen yhden äidille että ne pelas sitä spiritismi peliä ja että ne ei uskalla tulla ulos sieltä ladosta.. sit se äiti tuli sinne ja sano et. se on vaan peli ei siihen kannata uskoa että se on vaan humpuukkia, mut siten kun ne lähti sieltä ladosta se tyttö kuoli äitinsä käsivarsille. nii että ei koskaan kannata kysyä että milloin kuolee tai lähteä mimnekkään koska kerran joku oli sit lähteny vessaan keksen pelin ja ne pelaajat ei kuullu siitä mitään nii sit kun ne oli lopettanu sen pelin nii se tyttö/poika löyty paloteltuna vessasta. sit siinä pitää peittää kaikki lasi esineet. esim.. peilit, ikkunat, tv.t ja kaikki mistä heijastuu oma kuva. ja sit siinä pitää olla risti ja iunata se vesi ensin ennenkun sitä rupee pelaan ja niin edelleen ja niin edelleen.. en kauheesti sitä suosittele,, mutta itse sitä kuitenkin ehkä aijon pelata.

      • leon82

        Onhan nuit istuntoja käyty. Kaverin faija kans kersana oli kysyny milloinka kuolee.vastaus oli et armeijassa. kysyipä sit että minä vuonna? Vastaus tuli! No hänpä kävi vuotta myöhemmin tuon armeijan sitten. Eikä se lasi liiku jos et ole tarpeeks härö uskomaan koko touhuun. Mut aina siel joku vastailee ellei ole jotain viisastelijaa istunnossa mukana kuka ei nimen omaan ei ole härö...


      • hulluttelia

        pelattiin kavereide kans tänää, ja ei kyselty mitää, et saako lähtee,
        eihä siinä olis mitää järkeä ! lasi liikku kivasti ja sillee, sitte rypättii lauta syljettii siihe ja sit viel pelattii. piirrettii lautaa ylimääräst, ja toimi iha jees,
        et ei kannat uskoo tollast höpö höpö et siit kuolee ! : D c'moon grow up !
        en oo nähny tänää ku yhe kuollee linnu :--D ja viimeks ku rytättii lauta saatii 54 €
        sakot ku oltii kolme pääl mopol, et suosittelen kaikille !


      • kokemusta on

        En minäkkäää suosuittele


      • Niin totta on

        Kaverini on kertonut minulle tämän ja TÄMÄ ON TOTTA! no kun yksi mun kaverin kaveri oli pelannut tätä niin se kysyi kuoleeko se tänään ja se sano joo. No se joutui niin paniikkiin ja rynnisti portaisiin. Sitten se kompastui ja kaatui. Päähän tuli iso haava ja se kuoli verenhukkaan.

        USKOKAA TAI ÄLKÄÄ! TOTTA ON!!!


      • Siitäsejohtuu
        hulluttelia kirjoitti:

        pelattiin kavereide kans tänää, ja ei kyselty mitää, et saako lähtee,
        eihä siinä olis mitää järkeä ! lasi liikku kivasti ja sillee, sitte rypättii lauta syljettii siihe ja sit viel pelattii. piirrettii lautaa ylimääräst, ja toimi iha jees,
        et ei kannat uskoo tollast höpö höpö et siit kuolee ! : D c'moon grow up !
        en oo nähny tänää ku yhe kuollee linnu :--D ja viimeks ku rytättii lauta saatii 54 €
        sakot ku oltii kolme pääl mopol, et suosittelen kaikille !

        teille ei tapahtunu mitään koska ette uskonu siihe.


      • totta vaiko valhe?;/
        Niin totta on kirjoitti:

        Kaverini on kertonut minulle tämän ja TÄMÄ ON TOTTA! no kun yksi mun kaverin kaveri oli pelannut tätä niin se kysyi kuoleeko se tänään ja se sano joo. No se joutui niin paniikkiin ja rynnisti portaisiin. Sitten se kompastui ja kaatui. Päähän tuli iso haava ja se kuoli verenhukkaan.

        USKOKAA TAI ÄLKÄÄ! TOTTA ON!!!

        mistä sitten oot saanu sen selville että se on pelannu spiritismiä ja että sille ois käyny just noin?;O


      • tyttönen vain
        Niin totta on kirjoitti:

        Kaverini on kertonut minulle tämän ja TÄMÄ ON TOTTA! no kun yksi mun kaverin kaveri oli pelannut tätä niin se kysyi kuoleeko se tänään ja se sano joo. No se joutui niin paniikkiin ja rynnisti portaisiin. Sitten se kompastui ja kaatui. Päähän tuli iso haava ja se kuoli verenhukkaan.

        USKOKAA TAI ÄLKÄÄ! TOTTA ON!!!

        Joo noku sitä peliä ei saa pelata jos pelkää! Kokeilkaa sitä jossain turvallisessa paikassa ja miksi vitussa pitää kysyy kuolemasta ku siitä ei saa kysyä?! miks se on niin vaikee ymmärtää. Ja oli ihan selvä juttu, että kaveris meni paniikkii ja kaatu portaissa sen takia koska oli niin idiootti et lähti ylipäätänsä mihinkään! kyseinen onnettomuus ois voinu tapahtuu ihan millo tahansa... Kyl ne henget rankasee jos et noudata sääntöjä.


      • netti spiritimi
        Niin totta on kirjoitti:

        Kaverini on kertonut minulle tämän ja TÄMÄ ON TOTTA! no kun yksi mun kaverin kaveri oli pelannut tätä niin se kysyi kuoleeko se tänään ja se sano joo. No se joutui niin paniikkiin ja rynnisti portaisiin. Sitten se kompastui ja kaatui. Päähän tuli iso haava ja se kuoli verenhukkaan.

        USKOKAA TAI ÄLKÄÄ! TOTTA ON!!!

        kannataako netti spiritimiä pelata ko en tiiä ni sanokaa te et ootteko koittanu ois kiva tietää etuskaaltaako


      • 666666666666
        hulluttelia kirjoitti:

        pelattiin kavereide kans tänää, ja ei kyselty mitää, et saako lähtee,
        eihä siinä olis mitää järkeä ! lasi liikku kivasti ja sillee, sitte rypättii lauta syljettii siihe ja sit viel pelattii. piirrettii lautaa ylimääräst, ja toimi iha jees,
        et ei kannat uskoo tollast höpö höpö et siit kuolee ! : D c'moon grow up !
        en oo nähny tänää ku yhe kuollee linnu :--D ja viimeks ku rytättii lauta saatii 54 €
        sakot ku oltii kolme pääl mopol, et suosittelen kaikille !

        Se ei meinaa että sinä kuolet vaan jokin eläin tai kaveri esim se lintu mikä oli kuollu niin se on saattanu kuolla


      • Anonyymi
        666666666666 kirjoitti:

        Se ei meinaa että sinä kuolet vaan jokin eläin tai kaveri esim se lintu mikä oli kuollu niin se on saattanu kuolla

        Nii varmaan :/
        Ettekö voi vaan uskoo ettei se oo totta😡


      • Anonyymi
        Siitäsejohtuu kirjoitti:

        teille ei tapahtunu mitään koska ette uskonu siihe.

        Just ne jotka uskoo siihen ni niitten keho liikuttaa sitä paskaa


    • kokeillut

      niin ku tuossa väitetään että se on "peli" mutta eihän se ole. vai voiko jotain sellaista kutsua "peliksi" missä kutsut henkiä luoksesi?? sanon oma kohaisesta kokemuksesta että lukekaa ensin aiheesta tarpeeksi niin ehkä ymmärrätte mitä kannattaa tehdä. eikä siinä aina tarvitse sitä "spiritismi lautaa" missä se lasi on. itse voin kutsu henkiä luokseni ihan ilman mitään lasia tai muita väli aineita tai esineitä. en voi väittää että ettenkö uskoisi siihe mutta sanoin vaan asian omalta kannaltani päätelkää siitä mitä haluatte.

      • Minävain_

        Itsellä ei ole kokemusta, mutta kaverin isoveli on pelannut kyseistä "peliä". Siitäkin olen kuullut kauheita juttuja..
        Se on totta, että milloinkaan et saa lähteä pelistä (lupaa kysymättä)!! Eläkä koskaan, KOSKAAN, kysy milloin kuolet..


    • niiskuneiti

      onks noi totta noi kertomukset??????????????jotkut sanoo et ne on keksitty kaikki päästä.
      mä en jotenkaan voi uskoa ja kuvitella et se lasi liikkuu itestään!! aika outoa!!en vaan tajua!
      kuulin vasta äskettäin tuosta ''pelistä''

    • jaahasjaahas

      vittu mitä huuhaata.

      • heiheimitäkuuluu.

        tosi on että lasi liikkuu mutten suosittele pelaileen usein, päähän siinä pettää.


      • ytuyj
        heiheimitäkuuluu. kirjoitti:

        tosi on että lasi liikkuu mutten suosittele pelaileen usein, päähän siinä pettää.

        otsikko


      • spriritisminäkokeillut
        ytuyj kirjoitti:

        otsikko

        olen pelannut spiritismiä monesti siis se että "miten sitä pääsee pelaa" siis sä tarviit tavalisen juomalasin paperin mieluiten a5 (eikös se oo se 2* a4?) ja sit 4 kynttilää ja raamattu kirjota laudan keskelle aakosjärjestykseen 2 riviin kaikki aakoset ja alle numerot 1-9 0 ja sit sinne ylös kyllä ja ei kyllä enemmän vasempaan reunaan ja oikeeseen toi ei sit kyntilät laitetaan paperin kulmiin mieluiten valkosia (jos on musta niin tulee paha henki) sit tarvii paritoman määrän pelaajia 3 tai 5 on ihan hyvä ja muistakaa että jos joku pelaaja haluaa lopettaa niin lopetus pyyntö pitää tehdä muodossa saanko ja jos kaikki haluaa niin saadaanko SIINÄ ON SUURI ERO ja tosiaan peilipinnat piiloon me pelataan aina mehtässä varmuuden vuoks koska siellä on harvoin peilejä joskut väittää etä ei sais olla täysikuu ...?? en tiiä miks mutta siis sillä väliä vaan jos pelaa pihalla ja tärkeää muistaa POLTTAA pelilauta ja rikkoa lasi välittömästi kun henki on antanut luvan lopettaa pelin ja jos on ollu paha henki olisi suotavaa polttaa pauta palasina lasin sisällä ja sit viskata johonkin lasi rikki tai lyyvä jollain me ostetaan aina kerran kuussa porukalla halpoja laseja koska niitä tosiaan kuluu jos paljon plaa tähän jää koukkuun


      • Spiritismi-pelaaja
        spriritisminäkokeillut kirjoitti:

        olen pelannut spiritismiä monesti siis se että "miten sitä pääsee pelaa" siis sä tarviit tavalisen juomalasin paperin mieluiten a5 (eikös se oo se 2* a4?) ja sit 4 kynttilää ja raamattu kirjota laudan keskelle aakosjärjestykseen 2 riviin kaikki aakoset ja alle numerot 1-9 0 ja sit sinne ylös kyllä ja ei kyllä enemmän vasempaan reunaan ja oikeeseen toi ei sit kyntilät laitetaan paperin kulmiin mieluiten valkosia (jos on musta niin tulee paha henki) sit tarvii paritoman määrän pelaajia 3 tai 5 on ihan hyvä ja muistakaa että jos joku pelaaja haluaa lopettaa niin lopetus pyyntö pitää tehdä muodossa saanko ja jos kaikki haluaa niin saadaanko SIINÄ ON SUURI ERO ja tosiaan peilipinnat piiloon me pelataan aina mehtässä varmuuden vuoks koska siellä on harvoin peilejä joskut väittää etä ei sais olla täysikuu ...?? en tiiä miks mutta siis sillä väliä vaan jos pelaa pihalla ja tärkeää muistaa POLTTAA pelilauta ja rikkoa lasi välittömästi kun henki on antanut luvan lopettaa pelin ja jos on ollu paha henki olisi suotavaa polttaa pauta palasina lasin sisällä ja sit viskata johonkin lasi rikki tai lyyvä jollain me ostetaan aina kerran kuussa porukalla halpoja laseja koska niitä tosiaan kuluu jos paljon plaa tähän jää koukkuun

        Hei kaikille..

        Ensiksi, on tosi säälittävää et jotkut
        10 vuotiaat kakarat tulee kirjottaa spiritismistä
        asioita mitkä muut ottaa tosissaan esim.
        "jee pelattii spiritsmii oikeesti oli iha KAUHEET!! mun veli hei kuoli..???!!?!?" , todella s ä ä l i t t ä v ä ä , koska itse kavereiden kanssa ollaan pelattu sitä tosi monta kertaa ja on kyllä toiminu joka kerta. Näin me teemme ja toiminu on :

        Leivinpaperi, ei kynttilöit paitsi välillä on ollu mut joskus ollaan pelattu ilmanki. Sitte Ollaa iha kirjotettu numerot 1 - 9 0. Ja aakkoset a-z ja pentagrammi keskelle johon tulee se lasi siihen päälle ja kyllä & ei myös, ylä ja ala puolille lasia. Ihan mukavia traumoja tästä on oikeesti jääny, mut ei kyllä kukaa oo kuollu.. On jotai huonoja asioita tapahtunu spiritismin jälkee, mutta ei mitää hirveen kamalia.. Jokaisella
        on oikeus sitte suuttuu tästä mun tekstistä mut tää on mun mielipide :D

        ps. tää ei oo mikää peli todellakaan,
        kyl se on tultu huomatuks... ;)


      • ihmine

        ydyn sinuun jaahasjaahas jos siihen olis muka oikeesti joku kuollu ni kai siit ny vittu oltais uutisis sanottu ja mitään vitun henkiä ei ole olemassa kannattaa nyt hiukan käyttää sitä omaa hönttiä eikä uskoo kaikkee mitä jotkut pelotteluks tänne laittaa.. .. .. lopetan kirjottamisen ny ku demoni kusee korvaan-


      • Nokaro.
        Spiritismi-pelaaja kirjoitti:

        Hei kaikille..

        Ensiksi, on tosi säälittävää et jotkut
        10 vuotiaat kakarat tulee kirjottaa spiritismistä
        asioita mitkä muut ottaa tosissaan esim.
        "jee pelattii spiritsmii oikeesti oli iha KAUHEET!! mun veli hei kuoli..???!!?!?" , todella s ä ä l i t t ä v ä ä , koska itse kavereiden kanssa ollaan pelattu sitä tosi monta kertaa ja on kyllä toiminu joka kerta. Näin me teemme ja toiminu on :

        Leivinpaperi, ei kynttilöit paitsi välillä on ollu mut joskus ollaan pelattu ilmanki. Sitte Ollaa iha kirjotettu numerot 1 - 9 0. Ja aakkoset a-z ja pentagrammi keskelle johon tulee se lasi siihen päälle ja kyllä & ei myös, ylä ja ala puolille lasia. Ihan mukavia traumoja tästä on oikeesti jääny, mut ei kyllä kukaa oo kuollu.. On jotai huonoja asioita tapahtunu spiritismin jälkee, mutta ei mitää hirveen kamalia.. Jokaisella
        on oikeus sitte suuttuu tästä mun tekstistä mut tää on mun mielipide :D

        ps. tää ei oo mikää peli todellakaan,
        kyl se on tultu huomatuks... ;)

        Kuinkas vanhoja te ootte?
        Mä oon 13-vuotias tyttönen. Ja moni sanoo mua liian nuoreks puhumaan täst aiheest -.- Osaan kyl ottaa tän aiheen yhtä tosissaa ku tekin.

        Oon kohta kolme vuotta lukenu monilta eri sivustoilta spiritismistä, taikauskosta ja saatananpalvonnasta. Olen siis kovin kauan ollut hyvinkin kiinnostunut asiasta ja yrittänyt parhaani mukaan salata sitä. Jouduin yhdessä vaiheessa melkeempä kiusatuksi, kun mainitsin uskostani ystävilleni. Minä en kuulemma ole normaali/terve. -.- Että näin.
        Haluisin kovasti "pelata" spiritismiä, mut ketkään mun kamut ei usko mihinkää yliluonnolliseen tai ei vaan muuten vaan uskalla pelata. Yksin en haluaisi koittaa, sen verran pelkään kuitenkin. Kerran yks mun kamu mainitsi asiasta ja pitkän suostuttelun jälkeen sain ystäväpojan ja toisen kamun mukaani. Väsäsin sitten laudan ja lähdimme talvella, pimeässä kävelemään yhteen autiotaloon. Murtauduttii sitte sisää ja laitettii kynttilöi ja peitettii peilit ja ikkunat. Ja kyllähän toimi, mutta kamu pisti heti yhteyden poikki, säikähti niin paljon ku ei ees suurinpiirtein uskonu koko juttuun ja minä sitäkin enemmän. Siihen se jäiki sitte. Olisin hyvinkin halukas koittamaan uudestaan, mutta kukaan ei suostu. Mä näen monia kertoja viikossa painajaisia, nukun huonosti ja näen välillä "harhoja". Tai niin kamut sanoo. Minulle ne ovat aivan todellisia. Ystäväni eivät vaan näe ! He eivät ymmärrä. Tosin samainen kaveripoika kertoi minulle, että hänkin näkee harhoja. Asiasta emme paljoa ole pukahtaneet. Joskus kuitenkin, kun olemme porukassa ulkona ja näen kamupojan tuskaisen ilmeen, voin vaan tietää miltä hänestä tuntuu. Puhuin sitte tässä puoli vuotta sitten yhden "tutun" kanssa, joka tietää asiasta paljon. Hän yritti kysellä, näyttääkö harhakuvani tutulta epäili ilmeisesti, että se olisi joku kuollut tuttuni ? Mutta ei, se ei ole tutun näköinen. Hänen kehoituksestaan sitten yritin miettiä miksi näen harhakuvan. Aina saman harhan/ihmisen/aaveen/hengen, mikä lie nyt onkaan sitten. En ole tullut mihinkään lopputulokseen ja se vaivaa kovasti. ;/


      • tunnen spiritismin
        ihmine kirjoitti:

        ydyn sinuun jaahasjaahas jos siihen olis muka oikeesti joku kuollu ni kai siit ny vittu oltais uutisis sanottu ja mitään vitun henkiä ei ole olemassa kannattaa nyt hiukan käyttää sitä omaa hönttiä eikä uskoo kaikkee mitä jotkut pelotteluks tänne laittaa.. .. .. lopetan kirjottamisen ny ku demoni kusee korvaan-

        Mut miten selität et mun mutsin tuttu ja sen kaverit oli pelan yhes rantamökis spiritismii ja sit Yks niist oli kysyn mis oot ja sit Sielt sammu vaa kynttilät sit Se jätkä joka oli kysyn sen et mis Se on oli lähten sen rantamökin taa kuselle ja sit ku Siit ei ollu kuulun mitää 5min Nii sen kaverit lähti kattoo ja Se löyty sen rantamökin takaa kuolleen Nii miten selität sen ??!!??


      • ghjgffgh
        spriritisminäkokeillut kirjoitti:

        olen pelannut spiritismiä monesti siis se että "miten sitä pääsee pelaa" siis sä tarviit tavalisen juomalasin paperin mieluiten a5 (eikös se oo se 2* a4?) ja sit 4 kynttilää ja raamattu kirjota laudan keskelle aakosjärjestykseen 2 riviin kaikki aakoset ja alle numerot 1-9 0 ja sit sinne ylös kyllä ja ei kyllä enemmän vasempaan reunaan ja oikeeseen toi ei sit kyntilät laitetaan paperin kulmiin mieluiten valkosia (jos on musta niin tulee paha henki) sit tarvii paritoman määrän pelaajia 3 tai 5 on ihan hyvä ja muistakaa että jos joku pelaaja haluaa lopettaa niin lopetus pyyntö pitää tehdä muodossa saanko ja jos kaikki haluaa niin saadaanko SIINÄ ON SUURI ERO ja tosiaan peilipinnat piiloon me pelataan aina mehtässä varmuuden vuoks koska siellä on harvoin peilejä joskut väittää etä ei sais olla täysikuu ...?? en tiiä miks mutta siis sillä väliä vaan jos pelaa pihalla ja tärkeää muistaa POLTTAA pelilauta ja rikkoa lasi välittömästi kun henki on antanut luvan lopettaa pelin ja jos on ollu paha henki olisi suotavaa polttaa pauta palasina lasin sisällä ja sit viskata johonkin lasi rikki tai lyyvä jollain me ostetaan aina kerran kuussa porukalla halpoja laseja koska niitä tosiaan kuluu jos paljon plaa tähän jää koukkuun

        Olen itse kuullut eittei raamattua saisi olla lähettyvillä, luin vaan jostain voin olla väärässäkin. Jos oiken olen kuullut niin auttaako pentagram laudassa?


      • Anonyymi
        ghjgffgh kirjoitti:

        Olen itse kuullut eittei raamattua saisi olla lähettyvillä, luin vaan jostain voin olla väärässäkin. Jos oiken olen kuullut niin auttaako pentagram laudassa?

        Eikö siitä raamatusta pitäis ainaki repii/polttaa se sivu 666


      • Anonyymi
        Nokaro. kirjoitti:

        Kuinkas vanhoja te ootte?
        Mä oon 13-vuotias tyttönen. Ja moni sanoo mua liian nuoreks puhumaan täst aiheest -.- Osaan kyl ottaa tän aiheen yhtä tosissaa ku tekin.

        Oon kohta kolme vuotta lukenu monilta eri sivustoilta spiritismistä, taikauskosta ja saatananpalvonnasta. Olen siis kovin kauan ollut hyvinkin kiinnostunut asiasta ja yrittänyt parhaani mukaan salata sitä. Jouduin yhdessä vaiheessa melkeempä kiusatuksi, kun mainitsin uskostani ystävilleni. Minä en kuulemma ole normaali/terve. -.- Että näin.
        Haluisin kovasti "pelata" spiritismiä, mut ketkään mun kamut ei usko mihinkää yliluonnolliseen tai ei vaan muuten vaan uskalla pelata. Yksin en haluaisi koittaa, sen verran pelkään kuitenkin. Kerran yks mun kamu mainitsi asiasta ja pitkän suostuttelun jälkeen sain ystäväpojan ja toisen kamun mukaani. Väsäsin sitten laudan ja lähdimme talvella, pimeässä kävelemään yhteen autiotaloon. Murtauduttii sitte sisää ja laitettii kynttilöi ja peitettii peilit ja ikkunat. Ja kyllähän toimi, mutta kamu pisti heti yhteyden poikki, säikähti niin paljon ku ei ees suurinpiirtein uskonu koko juttuun ja minä sitäkin enemmän. Siihen se jäiki sitte. Olisin hyvinkin halukas koittamaan uudestaan, mutta kukaan ei suostu. Mä näen monia kertoja viikossa painajaisia, nukun huonosti ja näen välillä "harhoja". Tai niin kamut sanoo. Minulle ne ovat aivan todellisia. Ystäväni eivät vaan näe ! He eivät ymmärrä. Tosin samainen kaveripoika kertoi minulle, että hänkin näkee harhoja. Asiasta emme paljoa ole pukahtaneet. Joskus kuitenkin, kun olemme porukassa ulkona ja näen kamupojan tuskaisen ilmeen, voin vaan tietää miltä hänestä tuntuu. Puhuin sitte tässä puoli vuotta sitten yhden "tutun" kanssa, joka tietää asiasta paljon. Hän yritti kysellä, näyttääkö harhakuvani tutulta epäili ilmeisesti, että se olisi joku kuollut tuttuni ? Mutta ei, se ei ole tutun näköinen. Hänen kehoituksestaan sitten yritin miettiä miksi näen harhakuvan. Aina saman harhan/ihmisen/aaveen/hengen, mikä lie nyt onkaan sitten. En ole tullut mihinkään lopputulokseen ja se vaivaa kovasti. ;/

        Miks pakotat sun kaverit pelaa jos ne ei halunnu pelaa???


    • Saghi

      Patteri seinässä naksu ja lattia naksu ei mitää ihmeempää

    • J.J.L

      Spiritismi.. Haha... Se peli on tarkoitettu Taikauskoisille hölmöille, miettikääpä vähän jos niitä "piruja" olisi olemassa niin varmasti ne hyökkäisivät maan pinnalle, tai näyttäytyisivät ihmisille muissakin kuin peileissä tai ikkunoissa. Minä pelasin sitä peliä ja ei mikään henki sitä likuttanut vaan se liikkui pattereilla. Lopettakaa nuo hölmöt puheet. :D voi teitä.

      • Pelottaa(ko)

        Niin siis tota, ku mulla on semmonen ongelma just, että en periaatteessa viitsi pelata sitä peliä sen takia mm. että pelottaa, välillä en usko sitä et se lasi liikkuu, alan nähdä ympärillä kaikkee muuta, pelkään että käännyn väärän uskon puoleen. Viimene asia on se tärkein mulla. Kääntyykö siitä tuon " väärän uskon puoleen "??! En missään nimessä halua unissakaan nähdä stnaa. Voi kertokaa ihmeessä! Olen peittäny peilit ku oon koittanu. Voiko epäonnistuminen johtua huoneesta?! Me kaverin kanssa koitettiin vessassa. Voiko epäonnistuminen johtua siitä että huoneessa ei olisi henkiä?! Vai tuleeko henkiä jostain muualta sinne, missä on istunto? Jos pelkää, vaikuttaako se heti? Pliis, JOKU JÄRKEVÄ VASTAA, ÄLÄKÄ NYT VAAN PAKOTA MUA ODOTTAMAAN!!!!


      • Bellacenter
        Pelottaa(ko) kirjoitti:

        Niin siis tota, ku mulla on semmonen ongelma just, että en periaatteessa viitsi pelata sitä peliä sen takia mm. että pelottaa, välillä en usko sitä et se lasi liikkuu, alan nähdä ympärillä kaikkee muuta, pelkään että käännyn väärän uskon puoleen. Viimene asia on se tärkein mulla. Kääntyykö siitä tuon " väärän uskon puoleen "??! En missään nimessä halua unissakaan nähdä stnaa. Voi kertokaa ihmeessä! Olen peittäny peilit ku oon koittanu. Voiko epäonnistuminen johtua huoneesta?! Me kaverin kanssa koitettiin vessassa. Voiko epäonnistuminen johtua siitä että huoneessa ei olisi henkiä?! Vai tuleeko henkiä jostain muualta sinne, missä on istunto? Jos pelkää, vaikuttaako se heti? Pliis, JOKU JÄRKEVÄ VASTAA, ÄLÄKÄ NYT VAAN PAKOTA MUA ODOTTAMAAN!!!!

        Se toimii vain yhdessä talon huoneessa, eli kannattaa kokeilla kaikissa.


    • siavonen

      mä oon pelannu spiritismii yksin ja se oli aika pelottavaa no en tavallaan ollu yksin ku mä laitoin web camin nii mun kaveri seuras koko ajan mitä siel tapahtu et jos mulle kävis jotain nii se soittais apuu paikalle. no mä laitoin kynttilöitä ympärilleni
      kaverin vihjeestä että henget ei koskis muhun mut sitkun mä kysyin että onko täällä henkiä niin tuntui että ympärilläni on paljon ihmisiä jotka tuijottaa minua. yhtääkkiä tunsin jonkun koskevan mua selkään ja sit pelostani avasin silmät mun sydän hakkas sataa ja tuhatta ja olin ihan paniikissa sammutin kynttilät ja poistuin kynttilä ringistä niin nopeasti kun mahdollista ja soitin kaverille joka tiesi spiritismistä enemmän ku mä se sano et mun pitää siunata meiän talo ja mä tein niin siitä lähtien ei oo kuulunut mitään ihmeellistä enkä oo siitä edespäin pelannu spiritismiä. jos kodissasi kummittelee henkiä tai sinulla on sellanen olo että kotonasi asuu pahoja henkiä niin ota muhun yhteyttä mun sähköpostin kautta ja jätä sinne sun puhelin numero mun sähköposti on [email protected]. ja jos et jätä puh numeroasi niin ei haittaa voin myös auttaa sähköpostin kautta.

    • basd

      Siis ei huhhuh mitä skeidaa :D

      • Disbl

        Itse olen koulukaverilta kuullut tarinoita tuosta. Kuulemma oli itsekin pelannut pelia ja kertoi säännöt. Tuo "peli" on täyttä totta. Kuitenkaan se (kuten jotkut teistä sanovat) että jos pelin lopettaa liian aikaisin tai ei noudata sääntöjä niin kuolee, ei ole totta. Siinä on mahdollisuus kuolla, mutta yleensä sattuu jotain pienempää, esim. nenästä alkaa vuotaa verta tai alkaa pistelemään. Pelin jälkeen voi hyvinkin nähdä pahoja painajaisia paholaisesta. Ei kannata pelata, jos on liian naiivi, koska silloin alkaa kuvittelemaan asioita joita ei oikeasti ole, ja pienikin tapaturma parin vuoden päästä alkaa tuntua siltä, ett' se johtuisi spiritismistä. Ja spiritismihän on raamatussa kielletty. Jos pahat henget riivaavat aina voi mennä papin luokse ja pyytää päästä niistä eroon. Useimmat papit kyllä uskovat. Pelissä ei sinänsä ole mitään hyötyä, kuin että pääsee kokemaan erilaisia henkia, ja joskus nekin ovat vain mielikuvitusta. Haittapuolia on enemmän. Ja peliä EI KANNATA PELATA, koska se on hyvin vaarallista, jos ei noudata ohjeita. Parempi olla vain pelaamatta kuin alkaa pelätä (ehkä olemattomiakin) henkiä ja näkemään painajaisia.


    • (nimet muutettu)

      oikeesti tää voi tuntuu et tää ei oo totta mut oikeesti tää on. me oltii mun lisäks kolmen kaverinkaa meijän asuntovaunulla oltii alkamas kattoo jotai riivatut talot ohjelmaa ja kaikki muut sano et hei suljetaa kaikki ikkunat iha pimeiks sit mä en olla iha varma siitä mut kyl mä sit suostuin ku emmä mikää pelkuri oo. kummiski siel oli sellane katto ikkuna tai sellane ja sit seki laitettii kii. ku se ohjelma alko jani sano et ootteks roosa ja nelli kuullu spiritismistä, oltii et ei olla?? ja sit ne rupeskertoo niitten kokemuksii ja sillai ja mitä juttui ne oli kuullu ja lukenu. sit se jani kerto sellast juttuu ja sit se sano et se otti sen kädest näin kii ja sit jani otti roosan kädest kii ja laitto senkäden sen käden päälle sit se rupes puristaa sen kättä samaa aikaa ku se puristi sitä miten se henki oli puristanu sen jotai kaverii ku ne oli pelannu nii sit samaa aikaa ku kaikki keskitty siihe kätee et miten se puristi sitä nii iha samaa aikaa se kattoluukun verho avautu kokonaa ja sen saa vaa sillai auki et sitä joutuu vetäää joka suuntaa et se aukee. mut se vaa aukes iha samaa aikaa iha ilman mitää ongelmii ku se puristi sen kättä. mä rupesin kiljuu ku ei siel ollu ketää muutaku me 50 metrin etäisyydellä sitä vaunuu ja meki oltii aika kaukana sitä katto luukusta!! juoksin sinne pihalle ja kiljuin mun pulssi nousi 500 sataa oikeesti se oli iha kauhee kokemus ja sit en saanu sitä pois päästä mitä oli tapahtunu ja sit toi roosa on ruvennu kuulee kaikkii äänii ja sillai sit muo ain välil pelottaa noi jutut ja en ikinä pelaa sitä pelii ja haluisin sen kokemusken unohtaa koska se oli kauhee! ja tää ei oo vittu mitää leikkii vaik tuntuis silt mut miks vitus keksisin tälläs?? en haluu pelotella mut miettikää 2 kertaa et "pelaatteko" sitä vai ette. ja must tuntuu et ne henget siel ilmotti olostaa ku avas sen verhon ku roosaa jani kosketti!! ja tää ei oo mitää leikkii voin vannoo ja vakuuttaa mun mutsin ja faijan kautta tän jutun : / nyt uskon siihenki et ei sitä "lautaa" siihe tartte ku henget tulee sinne ilman sitä "lautaaki" et kyl mä voin sen sanoo et ne osaaa ilmottaa olemassa olonsa milläkeinolla hyvänsä... ps. ja tää ei must oo naurun asia päin vastoin! mut kaikki vittuilut et tää on feikkii nii voitte vittu työntää teijän mummojen perseesee mun puolesta! mut toivoisin et tää ajattelette et tää on totta ja ei kannata leikkii hengil!

      • no ootko pelannu spirii nyt sen jutun jälkee???? ps. mä uskon sua pps.joo tiiän vanha juttu :((


    • Setäsuitana

      Juu usein pelailen ku vessassa olen nautintoistunnolla ja pahat henget aina vierailee siellä :) Haisee meinaa ihan vitun pahalle.

    • Mitä shittiä

      Vittu "pelasin" parin kaverin kanssa tätä "peliä" ja mitään tollasta paskaa ei käyny. Lasi liikahti ainoastaan ku polvi osus pöytään. Eli voitte työntää sen pään syvälle sinne perseeseen ja haistella niitä henkiä. VITTU OIKEESTI JOS JOKU KYRPÄ KAKARA USKOO TÄHÄN PASKAAN -.-

    • ''pelaajat''

      Kuulkaas, toi ''peli'' on täyttä totta; pelattiin tänään kolmestaan spiritsmiä (leivinpaperi oli alustana, aakkoset, 0-9, kyllä ja ei, =), =(, =D, !, ?, ♥)
      Puhuttiin semmosen Fikuurin kanssa, se oli tosi kiva ja jutteli kaikkee kivaa, se väitti et, se olisi ollut Lalli, mut en kyl oikeen usko :D

      Sit meille tuli kaksi kertaa paha henki, ekalla kerralla lasi kaatui ja sit soli vaan poissa...
      Toisella kerralla se sano vaa jotain ''hyvästi'' ja sit oli hiljasta ;ss
      (Tää Fikuuri kertoi, että pahan hengen kohdalla, pitää sanoa ääneen isä meidän rukous ja tietty ''loitsu'', joka pitää kysyä hyvältä hengeltä [jos sen kirjoittaa ylös, se ei enää toimi])

      Se fikuuri on oikeesti ihan paras

    • piper222

      en oo ikinä kokeillu spiritismiä mutta halu on kova---
      se täytyy tosin tehä salassa ku yks kaveri ei hyväksy että peliä pelataan ilman sitä,
      se haluaa olla vähän niinku suojeliana jos jotain sattus:D

      • he-who-has-no-name

        tositarina 3 mun luokkalaista pelasi tota uskonnon tunnilla(ilman kynttilöitä ja muovimukilla) joo hyvin mene yksi niistä mumisi jotain sen jälkeen se sai kauheen hysteeria kohtauksen(kiitos kaverille hyvästä osumasta kumilla päähän) nyt sillä on kauheet traumat kun se luulee että se on totta ja se ei usko että me heitettiin sitä kumilla aika hupasaa... ja oon kasilla että ZOMG kaikille spiritisteille jne *haukkumista* blaa blaa blaa... höpötihöpöti...PAITSI että oon nähnyt ton tapahtuman lasilla jos haluat niin tee näin: liimaa vahva magneetti lasin pohjaan ja pelaa ohuella pöydälä ja liikuta toisella magneetilla!!!! sisspä ...ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGG ja jumalan siunausta...


      • kaikki jo varattu
        he-who-has-no-name kirjoitti:

        tositarina 3 mun luokkalaista pelasi tota uskonnon tunnilla(ilman kynttilöitä ja muovimukilla) joo hyvin mene yksi niistä mumisi jotain sen jälkeen se sai kauheen hysteeria kohtauksen(kiitos kaverille hyvästä osumasta kumilla päähän) nyt sillä on kauheet traumat kun se luulee että se on totta ja se ei usko että me heitettiin sitä kumilla aika hupasaa... ja oon kasilla että ZOMG kaikille spiritisteille jne *haukkumista* blaa blaa blaa... höpötihöpöti...PAITSI että oon nähnyt ton tapahtuman lasilla jos haluat niin tee näin: liimaa vahva magneetti lasin pohjaan ja pelaa ohuella pöydälä ja liikuta toisella magneetilla!!!! sisspä ...ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGG ja jumalan siunausta...

        (nimet muutettu) hmm.. pulssi, jos nousee 500 sataan eli 50000 (500*100) lyöntiin/min sen pitäisi nyt olla 0





        Joten miten voit olla kirjoittamassa siitä?


        Vai kirjoitatko taivaasta?


      • ilkeä henki pois
        kaikki jo varattu kirjoitti:

        (nimet muutettu) hmm.. pulssi, jos nousee 500 sataan eli 50000 (500*100) lyöntiin/min sen pitäisi nyt olla 0





        Joten miten voit olla kirjoittamassa siitä?


        Vai kirjoitatko taivaasta?

        joo pelasin kans vähä spiritismiä ja siitä lähtien toi paha henki leijunu tos mun yläpuolel eikä lähe millää pois! sit puhuin kans mun kuolleelle kissalle! pitäkää kai hakee joku pappi poistamaa toi ilkeä henki tosta alkaa ärsyttää jo vähän ku se vaa haukkuu mua.. ! :( sitte kerran pelattii ja ottettii taas kuuluisa The Connection ja sit lampun henki hyppäs sielt! kaikki oli iha äitiä itkemäs mut se oliki se aladdini henki! se toteutti toiveet nyt mul on uus pyörä oitis tos pihal :)) kiitti jee. kannattaa kokeilla!


      • lolleroinen
        ilkeä henki pois kirjoitti:

        joo pelasin kans vähä spiritismiä ja siitä lähtien toi paha henki leijunu tos mun yläpuolel eikä lähe millää pois! sit puhuin kans mun kuolleelle kissalle! pitäkää kai hakee joku pappi poistamaa toi ilkeä henki tosta alkaa ärsyttää jo vähän ku se vaa haukkuu mua.. ! :( sitte kerran pelattii ja ottettii taas kuuluisa The Connection ja sit lampun henki hyppäs sielt! kaikki oli iha äitiä itkemäs mut se oliki se aladdini henki! se toteutti toiveet nyt mul on uus pyörä oitis tos pihal :)) kiitti jee. kannattaa kokeilla!

        mä aion tänää pelaas spiritismii. Ja mä aion just kysyy kuolemasta ja yliluonnolisesta ja menneisyydestä ja tulevaisuudesta, vaik niisthä ei sais kysyy?? just rentoo


      • Yleisnero
        lolleroinen kirjoitti:

        mä aion tänää pelaas spiritismii. Ja mä aion just kysyy kuolemasta ja yliluonnolisesta ja menneisyydestä ja tulevaisuudesta, vaik niisthä ei sais kysyy?? just rentoo

        Jos yhtään ootte lukenu asiasta niin tiedätte että se lasi liikkuu, koska pelaajat liikuttaa sitä. Pelaajat ei kuitenkaan tiedä että ne liikuttaa sitä lasia, sillä ne tekee sen alitajunnasta. Tämä tarkoittaa suomeksi sitä, että tässä pelissä luetaan alitajunnan ajatuksia eikä puhuta hengille. Peli saattaa silti olla vaarallinen ilman henkiäkin, sillä mielenterveysongelmat ovat enemmän kuin mahdollisia. Jotkut taiteilijat hakee inspiraatiota spiritismistä.

        Pääosin lähteenä Wikipedia, mutta muistakin lähteistä olen tietoa hakenut.


      • Kukko69
        Yleisnero kirjoitti:

        Jos yhtään ootte lukenu asiasta niin tiedätte että se lasi liikkuu, koska pelaajat liikuttaa sitä. Pelaajat ei kuitenkaan tiedä että ne liikuttaa sitä lasia, sillä ne tekee sen alitajunnasta. Tämä tarkoittaa suomeksi sitä, että tässä pelissä luetaan alitajunnan ajatuksia eikä puhuta hengille. Peli saattaa silti olla vaarallinen ilman henkiäkin, sillä mielenterveysongelmat ovat enemmän kuin mahdollisia. Jotkut taiteilijat hakee inspiraatiota spiritismistä.

        Pääosin lähteenä Wikipedia, mutta muistakin lähteistä olen tietoa hakenut.

        5 mun kaveria oli "pelannu" spiritismii. Niil oli se lauta ja kaikki muuki "oleellinen" siinä tehtynä, ja jonkun ajan jälkeen ko ne oli "pelaillu", ni yhen mun kaverin kännykkä rupes soimaan. Sil oli kielen asetuksena Suomi, mut siin luki "Unknown Number Calls". No tää mun kaveri kysyy et "saanko vastata puheluun", ja vastaukseks tuli "ei". Se puhelin jatkaa soimistaan, ja sit tää mun kaveri kysyy uudelleen et saaks se vastaa, ja sit sielt tuli kyllä. Se vastas puhelimeen, ja sielt ei kuulunu mitään, vaikka se laskuri tikitti kokoajan, eli se puhelu oli "käynnissä" kokoajan. sit se puhelu loppu, ja siihen aukes tää mun frendin kännykän puheluloki. Siel ei ollu YHTÄKÄÄN vastattua puhelua, ei YHTÄKÄÄN soitettua puhelua, eikä YHTÄKÄÄN vastaamatonta puhelua. Sitte se sen puhelin käynnisty uudelleen, ja tervehdystekstin paikalla luki "Spirits was here". Mun kaveri kävi heti kattomas asetuksista et mikä se sen tervehdysteksti on, ni se oli vaan et "Olet onnistunut käynnistämään Nokian", ihan niinku pitikin. Että kyllä siinä pelissä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Miettikää 2 kertaa ennen ko meette pelaamaan. Oon ite miettiny tota pelaamista, ja aionki luultavasti kokeilla sitä, mut noudatan joka ikistä "sääntöö".


      • Hyvä enklanti
        Kukko69 kirjoitti:

        5 mun kaveria oli "pelannu" spiritismii. Niil oli se lauta ja kaikki muuki "oleellinen" siinä tehtynä, ja jonkun ajan jälkeen ko ne oli "pelaillu", ni yhen mun kaverin kännykkä rupes soimaan. Sil oli kielen asetuksena Suomi, mut siin luki "Unknown Number Calls". No tää mun kaveri kysyy et "saanko vastata puheluun", ja vastaukseks tuli "ei". Se puhelin jatkaa soimistaan, ja sit tää mun kaveri kysyy uudelleen et saaks se vastaa, ja sit sielt tuli kyllä. Se vastas puhelimeen, ja sielt ei kuulunu mitään, vaikka se laskuri tikitti kokoajan, eli se puhelu oli "käynnissä" kokoajan. sit se puhelu loppu, ja siihen aukes tää mun frendin kännykän puheluloki. Siel ei ollu YHTÄKÄÄN vastattua puhelua, ei YHTÄKÄÄN soitettua puhelua, eikä YHTÄKÄÄN vastaamatonta puhelua. Sitte se sen puhelin käynnisty uudelleen, ja tervehdystekstin paikalla luki "Spirits was here". Mun kaveri kävi heti kattomas asetuksista et mikä se sen tervehdysteksti on, ni se oli vaan et "Olet onnistunut käynnistämään Nokian", ihan niinku pitikin. Että kyllä siinä pelissä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Miettikää 2 kertaa ennen ko meette pelaamaan. Oon ite miettiny tota pelaamista, ja aionki luultavasti kokeilla sitä, mut noudatan joka ikistä "sääntöö".

        Se henki osas puhuu tosi hyvin. ''Spirits was here''


      • brbpahis
        kaikki jo varattu kirjoitti:

        (nimet muutettu) hmm.. pulssi, jos nousee 500 sataan eli 50000 (500*100) lyöntiin/min sen pitäisi nyt olla 0





        Joten miten voit olla kirjoittamassa siitä?


        Vai kirjoitatko taivaasta?

        oon kokeillu kavereitten kans ja yksinki spiritismiä monta kertaa eikä se lasi oo liikkunu minnekkää. oli hauskaa kysellä kysymyksiä lasilta ja oottaa kauan et se toimis mut ei se lasi minnekkää liikkunu. ja jos joillaki se lasi liikkuu nii se liikuttaa sitä ite!!! on tutkittu että ihminen liikuttaa lasia tietämättään.


      • juoppo 4.3
        Kukko69 kirjoitti:

        5 mun kaveria oli "pelannu" spiritismii. Niil oli se lauta ja kaikki muuki "oleellinen" siinä tehtynä, ja jonkun ajan jälkeen ko ne oli "pelaillu", ni yhen mun kaverin kännykkä rupes soimaan. Sil oli kielen asetuksena Suomi, mut siin luki "Unknown Number Calls". No tää mun kaveri kysyy et "saanko vastata puheluun", ja vastaukseks tuli "ei". Se puhelin jatkaa soimistaan, ja sit tää mun kaveri kysyy uudelleen et saaks se vastaa, ja sit sielt tuli kyllä. Se vastas puhelimeen, ja sielt ei kuulunu mitään, vaikka se laskuri tikitti kokoajan, eli se puhelu oli "käynnissä" kokoajan. sit se puhelu loppu, ja siihen aukes tää mun frendin kännykän puheluloki. Siel ei ollu YHTÄKÄÄN vastattua puhelua, ei YHTÄKÄÄN soitettua puhelua, eikä YHTÄKÄÄN vastaamatonta puhelua. Sitte se sen puhelin käynnisty uudelleen, ja tervehdystekstin paikalla luki "Spirits was here". Mun kaveri kävi heti kattomas asetuksista et mikä se sen tervehdysteksti on, ni se oli vaan et "Olet onnistunut käynnistämään Nokian", ihan niinku pitikin. Että kyllä siinä pelissä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Miettikää 2 kertaa ennen ko meette pelaamaan. Oon ite miettiny tota pelaamista, ja aionki luultavasti kokeilla sitä, mut noudatan joka ikistä "sääntöö".

        spiritismii olisi varmaan kiva pelaata jurrissa se olisi varmaan aika rentoa =D


      • ASDSDASDADdfsgfda
        brbpahis kirjoitti:

        oon kokeillu kavereitten kans ja yksinki spiritismiä monta kertaa eikä se lasi oo liikkunu minnekkää. oli hauskaa kysellä kysymyksiä lasilta ja oottaa kauan et se toimis mut ei se lasi minnekkää liikkunu. ja jos joillaki se lasi liikkuu nii se liikuttaa sitä ite!!! on tutkittu että ihminen liikuttaa lasia tietämättään.

        Usko enemmän ja sitten kun muka ite liikuttelet nii kysy et voiko se antaa merkin että se on paikalla.


      • hansukka2
        Yleisnero kirjoitti:

        Jos yhtään ootte lukenu asiasta niin tiedätte että se lasi liikkuu, koska pelaajat liikuttaa sitä. Pelaajat ei kuitenkaan tiedä että ne liikuttaa sitä lasia, sillä ne tekee sen alitajunnasta. Tämä tarkoittaa suomeksi sitä, että tässä pelissä luetaan alitajunnan ajatuksia eikä puhuta hengille. Peli saattaa silti olla vaarallinen ilman henkiäkin, sillä mielenterveysongelmat ovat enemmän kuin mahdollisia. Jotkut taiteilijat hakee inspiraatiota spiritismistä.

        Pääosin lähteenä Wikipedia, mutta muistakin lähteistä olen tietoa hakenut.

        Alitajuntako pistää spiritismiä käyttävien meedioiden pöydän pomppimaan ja pyörimään ilmassa?
        Aika voimakas alitajunta, se on kyllä totta, mutta tieteellisesti ei ole löydetty mitään toimivaa selvitystä noille ilmiöille, koska tiede ei enää osaa tarkastella ja tutkia asioita ottaen henkimaailman mukaan


      • 1234567891011121314
        brbpahis kirjoitti:

        oon kokeillu kavereitten kans ja yksinki spiritismiä monta kertaa eikä se lasi oo liikkunu minnekkää. oli hauskaa kysellä kysymyksiä lasilta ja oottaa kauan et se toimis mut ei se lasi minnekkää liikkunu. ja jos joillaki se lasi liikkuu nii se liikuttaa sitä ite!!! on tutkittu että ihminen liikuttaa lasia tietämättään.

        Ei tietenkään se liikkunu kun ei monopolissakaan nopat liiku itsekseen.


      • outi ja jenni
        he-who-has-no-name kirjoitti:

        tositarina 3 mun luokkalaista pelasi tota uskonnon tunnilla(ilman kynttilöitä ja muovimukilla) joo hyvin mene yksi niistä mumisi jotain sen jälkeen se sai kauheen hysteeria kohtauksen(kiitos kaverille hyvästä osumasta kumilla päähän) nyt sillä on kauheet traumat kun se luulee että se on totta ja se ei usko että me heitettiin sitä kumilla aika hupasaa... ja oon kasilla että ZOMG kaikille spiritisteille jne *haukkumista* blaa blaa blaa... höpötihöpöti...PAITSI että oon nähnyt ton tapahtuman lasilla jos haluat niin tee näin: liimaa vahva magneetti lasin pohjaan ja pelaa ohuella pöydälä ja liikuta toisella magneetilla!!!! sisspä ...ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGG ja jumalan siunausta...

        oon kokeillu spiritismii ja oon iha peloissaa vielki! mä haluun hengistä eroon autakaa jos tiiätte miten niistä pääsee eroon! huom. oon 9.v et äkkiii!!!!


    • kirjoitukset

      Ei todellakaan kannata.Oli v-69 vuoden Turussa:nuorio kun olinja meitä oli 4 mienalkua.Teimme sen nin kuin asiantuntijat ohjaavat.Pistimme kaikki sormemme lasin päälle ja kutsuimme saatanaa ilmestymään.Ei mennyt aikakaan kun lasi liikkui.Tätä ei tehnyt kukaan meistäSaatana tuli ruokakomeroon ja piti melkoista melua.Olimme kaikki jännityksessä ja odotimme seuraavaa siirtoa.Kaikki todella pelkäsimme.Aika rauhoitui.Nyt me kaikki olemme todellisessa uskossa Jeesukseen Kristusseen Herraamme.Tälläinen kokeilu oli tämä.Herra itse lupa sanassaan-rauhn minä teille-en anna niinkuin maailma antaa.Tämä oli kokemus-joka ei koaskaan lähde pois mieielestä.Siis sanoisin-oppia ikä kaikki.

      • kirjoitukset

        saamiasi vastauksia,ovat itsestä saatanasta.Mitä te aiotte sitten tehdä,kun Herra tulee ja ve osan joukosta poia.Huomioikaa tämä silloin ei ole enää kuin 7-vuotta,kun tämän nykauden muutos on edessä.On atomipölyä,ohjusten nuuskkaa.Keneen te siloin turvaudette?Lyhyt matka on kadotukseen,sieltä Raamatun mukaan ei ole enää takaisin paluuta.Helvetstä,ehkä joku voi pelastua.On sis Kolme sijaintia mine aiotte mennä Ylösottoon,siitä seitsemän vuotta.Kadotukseen osa helvettiin.Niin paljon kun on harhaopettajia.Teiddän pitää tehdä itse pöötös.Myöskin tiedän sen,että sanoma kovenee,mitä lähemmäksi ylösotto joutaa.!


    • Koettu on

      Ite oon kerran kokeillu kaverin kanssa. Tehtiin paperiin aakkoset, numerot, kyllä, ei ja hyvästi. Peitettiin heijastavat pinnat. Sytytettiin yksi kynttilä. Sit kysyttiin, että onko täällä ketään. Ei tapahtunu mitään. Kysyttiin uudestaan ja kynttilän liekki kohosi hemmetin moiseksi. Kysyttiin muuta, mutta ei tapahtunu mitään. Sitten sanottiin, että anna jokin merkki niin postiluukku rämähti. Sanoin, että posti varmaan tuli. Jatketiin peliä eipä tuo ihmeellistä ollut. Lopussa kysyttiin, että saadaanko lopettaa niin se kynttilän liekki kohosi hiton moiseksi. Kysyttiin, että mitä tapahtuu jos lopetetaan. alko lasi liikkua ja muodosti sanan "kuolema". Sanottiin kaikki yhteen nimeen "Jeesuksen kristuksen nimeen me lopetamme tämän pelin". (Luettiin netistä, että noin pitää sanoa jos ei saa lopettaa) Poltettiin se lauta ja rikottiin lasi. Sit menin hakemaan niitä posteja niin ei siellä ollut mitään. Eipä sen jälkeen ole mitään tapahtunu. Kukaan ei ole kuollut. Kaverin kanssa tiputtiin varaston katolta, mutta ei ollu kuin hiusmurtuma. HUOM!!! Jos aiot pelata ehdottomasti kerää mahdollisimman paljon tietoa ja pelaa vaikka semmoisen kanssa joka on jo ennen pelannut. En suosittele heikkohermoisille. ps. Tee oma päätöksesi :)

      • kikkelinimijö

        pelasin kerran sitä ja näin kaksi kissaa ja söin ne ja hyvää oli. tämä on totta! suosittelen! kiitos


    • joojooovoimalauta

      Siis ei jumalauta, ei tähän "peliin" ole mitään helvetin sääntöjä. Miettikää paljonko se mitätön henki nauraa teille kun pitää teitä pilkkanaan tappouhkauksilla ja isot miehet hyppii seinille :D. SE ON VAAN HENKI eli ei vittu periaatteessa mitään, vähä niinku ilmaa tai teiän anaalikanavasta tulevaa suolikaasua.

      Vaikka kuinka vittuilette sille vanhalle pierulle niin ei se teitä saa tapettua, ei millään!

      Olen monesti kysynyt että koska kuolen ja aina se sama vitun "Ennen auringon nousua" tai joku helvetin "H U O M E N N A". No mut si yks kerta kysyin et ookko homo nii se eei vastannu siihe mitää :D ja jäin auton alle 2 päivän päästä mut se nyt oli sattumaa.

      Ihan kokeilemisen arvonen juttu on toi mutta älkää ny helvetti olko minkään jussivainaan tossun alla.

      Ja sitähän on turha kiistää etteikö tämä juttu toimis kun on omalle kohdalle tullu aika yliluonnillenen juttu pelin aikana.

      • Tietäväinenlainen

        kerran eräs tuttu pelasi, eikä sen jälkeen nähnyt itseään peilistä.
        Jos kaikki pelissä oliat ovat kristittyjä, uskossa, ei peli onnistu.
        Kaiken lisäksi sitä ei saisi pelata, niin sanotaan, mutta pahan kanssa siinä ollaan tekemisissä.
        Ei kiinnosta itseäni yhtään kokeilla. Foxin sisarukset tuon pelin aikoinaan aloittivat ja saivat yhteyden kuolleisiin. En suosittele pelata sitä... ja tuokin vielä että, ei siihen paperille mitään pentagrammia tarvitse piirtää.


      • outi ja jenni

        lol aika hyvä et miten toi on voinu tapahtuu kun siin luki(ja jäin auton alle2 päivän päästä) et hehe ... :D et oo voinu kirjottaa sitä!!!!!


      • tsiisus.....
        outi ja jenni kirjoitti:

        lol aika hyvä et miten toi on voinu tapahtuu kun siin luki(ja jäin auton alle2 päivän päästä) et hehe ... :D et oo voinu kirjottaa sitä!!!!!

        no, kuulkaas te näsäviisaat pikkulapset, jos jää auton alle, niin ei se tarkota välitöntä kuolemaa! *huoh....*


      • tyttönen vain

        Tähän on säännöt. Henkiä ei saa pilkata eikä todellakaan saa nauraa! Se vaatii aikamoisen vaivan, että he edes tulevat toiselta puolelta laudalle. HENKI PYSTYY KOSKEMAAN SINUUN JA OTTAMAAN VALTAANSA, SÄ ET TAAS PYSTY KOSKETTAMAAN HENKEÄ MILLÄÄN TAVALLA.


      • kisutyt

        jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    • Kokeilematon

      Sanon vaa, tää peli EI ole heikkohermosille tai pelkureille :P, oon kuullu ja lukenu noit et tehny itsaria yms. paniikissa, muuten mulla ei oo mitää sitä vastaa en kyl ite meinaa pelata :/

      • hmmmmmmmmmmmmööööö

        mä en nyt ihan tajuu, miten tos "pelis" noi vastaukset tulee jos laudal on kyllä ja ei ja aakkoset ja numerot. kyllän ja ein ymmärrän mut ku lukee näit kirjotuksii ja joku on kysyny millon kuolen (oon oppinu näit lukemal ettei saa kysyy) mut kuitenki vastaus "ennen auringon nousua" mistä se tuli miten ihmeessä kuiskaako henki sen sulle vai mitä ???? _En oo pelannu mut haluaisin koittaa ku kuulin täst "pelistä" ja jooo osaisin nyt tehä laudan ja tiiän miten pelataan mut ihmetyttää toi et mistä ne vastaukset oikee tulee?


    • eijumakaikkiuskoo-.-

      hmmmmmmmmmmmmmöööö: no se lasi osottaa niitä eri kirjaimia ja niistä muodostuu sanoja.

    • kerrotte erilailla..

      pitääkö pöydällä olla joku stnan raamattu jos haluu "hyvii henkii"-.- En omista...
      Mut vois kyl olla aika hubaa pelata.

    • dsxchnbrtsz

      dsagvbdasz

    • spritismi!!

      sammuuks se kynttilä siin jossai vaihees ja puhuuko ne henget vai mitä ne tekee? vastatkaa nopeesti, kiitos!

    • mattisydänpena

      moikka !! älkää kokeilko .. ei kovin jännää

    • Nuori naisen alku

      Haluisin kokeilla. Mistä saa sen pelilaudan ja tarvikkeet? Ja tarvisin vinkkejä uusiin temppuihin. Ku mun kaveri opitti mulle sellasen jutun et pitää olla ihan rentona. Sit se tekija ottaa kiini käsistä ja heiluttaa 30 kertaa päällekkäin. sit ravistella vähän ja sama juttu 15 kertaa. Sit ruvaetaan pyörittää nyrkkejä kropan eessä ja käden nousee ylös kumangneetit. Ja se t saa 2 sormel kavertin ylös. Nää tiiä ja haluisin uusii juttuja

    • JEEdddd

      pelasin kerran spiritismiä ja oli kauheen pimeetä ei tapahtunu eka mitää mut sit kysyttii et millo kuolen, nii se vastas: nyt. sit mun kaveri pieras ja sen jälkee ei enää koskaa pelattu sitä koska alko haista

    • te tiedottomat oliot

      V***U!! siis spiritismihän toimii oikeesti.... oon pelannu sitä anaki 100- 200 kertaaa koska siihen jää riippuvaiseks iha ninku huumeisii..... yritin kerran lopettaa pelaamisen mut en voinu lankesin uudestaa. Se oli ekaks jännäää sen takii me pelattii sitä ... mut nykyää se on vaa sitä et voi puhuu kavereille.... siis hengistä on tullu meijän kavereit se on jännäää....... niiii ja spiritismii voi pelaa valosassaki jaaa sitä lautaa ei tarttee polttaa jaja siis aina ku lopettaa pelaamisen pitää kysyy "saammeko lopettaa" nii jos se laittaa EI ni sit pitää kysyy jotai muuta ja sit taas sama kysymys..... toi kolmesti sitte jos se vastaa vielki EI ni pitää lausuu täää "maan ja taivaan herrana, vesien ja luonnon suojeliana, saammeko tahtomme läpi voimmeko lopettaa" ni sillo se yleensä menee heti KYLLÄ .......

      ......ja jos mietitte mist mä nää tiedot oon hankkinu nii hengiltä itse, ne on myös kertonu kaikkee muutaki....

      ja muute tyypeille jotka ei usko et se lasi liikkuu ite ni kavereitte kaa kysyttii pystyykö henki ottaa ihmisen kehon haltuun ...... ni se vastas et pystyyy..... no me tietty kokeiltiii....... no mä käskin mu kaverin mennä makuullee sitte käskin sen tyhjentää mielensä...... ainaka 5min pääst mun kaveri alko nykiii (se oli pelottavaa) seuraavaks mun kaveri avas silmänsä ja katto mua " moi" mä sanoin sitte se mu kaveri vaa vilkuttaa siin ..... sitte mua alko pelottaa ja mä mietin miten saisin sen takas sitte sanoin vaa "kuka haluu fridan takas" "minä" "minä!!" mä sanon kaverinkaa sitte se frida joka otettii haltuu se vaa kaatu ja 3sekan pääst se nousi "ai helvetti sattuu niskaa" joo et siinä teille ja mun kaveri ei feikannu sillä mä tunnen mun kaverin sen verran hyvi..muuuut siihenki addiktoituu ja no ollaa kokeiltu sitä ainaki 50-100 kertaa..... joo ja mä oon sitte 13v likka täält tuusulasta..... ja nää ei oo mitää V**** huuuhaaa puhetta .....

      siis mä en tarvii lautaa puhuakseni hengille mut nii eniten mua ärsyttää et ku mä katon jonnekki mä saatan nähä ihmisen auran ......


      mut joooooooooo...... itse en niinkään suosittele pelaamaan sitä koska se ei oikeasti ole mikään "peli" vaan tapa jolla saa yhteyden kuolleisiin.... ja henget saattaa olla joskus vähän pelottavii..... pelottavinta on se että parhaimman kaverini kotona asuu demoni ja 2 henkeä ja aina kun oon kaverill näen ne....... ja illalla kuulen ullakolta askelia ja narahduksia......

      .....ja jos on jotain kysyttäväää kysykää ihmeessä....
      taisin innostuu vähä liikaa kirjottaa .... joo ja mä en sit oo mikää hullu............

      • tyttönen vain

        mä ainakin uskon sua:-) miten te sit vältätte, ettei tuu pahoja henkiä? tiedän et toiselta puolelta voi tulla kuka tahansa, mutta haluaisin jutella hyvien henkien kanssa. Olisiko muita vinkkejä kuin suojaloitsut, valkoiset kynttilät, rakastava ilmapiiri, risti ja raamattu? ja teemme selväksi, että pahoja henkiä ei suvaita ja siunaamme tietysti käytettävät esineet?:-)


      • tyttönen vain kirjoitti:

        mä ainakin uskon sua:-) miten te sit vältätte, ettei tuu pahoja henkiä? tiedän et toiselta puolelta voi tulla kuka tahansa, mutta haluaisin jutella hyvien henkien kanssa. Olisiko muita vinkkejä kuin suojaloitsut, valkoiset kynttilät, rakastava ilmapiiri, risti ja raamattu? ja teemme selväksi, että pahoja henkiä ei suvaita ja siunaamme tietysti käytettävät esineet?:-)

        ihanaa ku joku ees uskooo...mut niii-i me ei voida vältää niit pahoi henkii ja on myös yks ongelma....... jotkut henget on liian voimakkait et niit ei häädetä mitenkää.kehosta..paitsi jos saa jotenki puhuttu ne ympäri........ja en tiiä miten voi välttyy pahoilt hengilt...... nniit on kaikial... :((


    • sp

      Uskon spiritismiin ja oon kokeillut EN SUOSITTELE!

    • Joku

      Siis voiko joku selitää SELVÄSTI sen säännöt, ja mitä EI kannata tehä

    • täs kait kaikki

      minä ja kaverit ollaan ainakin kokeiltu näillä ns "säännöillä":

      -otetaan leivinpaperiarkki joka on siis A5 muistaakseni, johon kirjotetaan alas aakkoset (A-Z), ylös numerot (0-9)
      keskelle paperia piiretään ymprä, jonka sisään piiretään pentagrammi. Sen pitäisi olla symmetrinen joka puolelta.

      -sitten sen ympyrän yläpuolelle "kyllä" ja alapuolelle "ei".
      -voit ottaa kynttilöitä, meillä on ollut neljä pelaajaa ja neljä kynttilää ja hyvin on toiminut. Kynttilät ei saa olla mustia koska sillon tulee paha henki.ota vaik valkosii ja laita ne leivinpaperin reunoille
      -sitten sellainen mahdollisimman kevyt ja pieni lasi. jos löytyisi snapsilasi.

      -peitä KAIKKI peilit ja heijastavat pinnat, myös tv:t. KUKAAN EI SAA ISTUA IKKUNOIDEN TAI PEITETTYJEN PINTOJEN EDESSÄ.
      - meillä on toiminut kaikissa huoneissa, joten sillä en usko olevan merkitystä.
      - sitten vain mielellään vähintään kolme kaveria RINKIIN, raamatun ja vaikka krusifiksin tai muunlaisen ristin kanssa.
      -jos haluatte tehdä itsellenne jonkinlaisen suojaringin, vai miksi sitä nyt kutsutaankin, ota suolaa ja vettä, ja ripottele siitä teidän ympärille rinki.

      -sitten vain lasi pentagrammin päälle, kynttilät palamaan, kaverit rinkiin leivinpaperin ympärille ja mielestäni olette valmiita.

      elikkäs sitten kaikkien henkilöiden jotka ovat huoneistossa, on oltava mukana. EI LEMMIKKEJÄ HUONEISTOON. kaikkien etu-ja keskisormi lasin päälle kevyesti ja yksi kysyy "onko täällä ketään meidän lisäksemme?" muista kysyä kohteliaasti, me muodossa, ei mitään mikä liittyy tulevaisuuteen, kuolemaan, henkiin, pahaan, jumalaan, uskontoon, noituuteen. niin ensimmäisen kysymyksen jälkeen suositteten kysyä onko henki hyvä. ja vastaus tulee helpoiten kyllä tai ei muodossa.

      -sitten vain kyselet. älä kysy liikaa, ettei henki ärsyynny.
      -kun haluat lopettaa, kysy kohteliaasti lupa. jos saaat sen, polta paperi, riko lasi
      -jos et saa myöntyvää vastausta, jatka parilla kysymyksellä ja kokeile uudelleen, jos et saa myöntyvää vastausta silloinkaan, voit kokeilla saman vielä kerran
      -jos silloinkaan et saa lupaa, huutakaa "jeesuksen kristuksen nimessä lopettakaa" se kolme kertaa.
      -jos joku henkilö haluaa poistua huoneesta, vaikka vessaan, siihen tarvitsee luvan.
      -jos yksi haluaa lopettaa, vain hän pyytää sitä.
      ja elektroniikka vielä pelin ajaksi pois.

      tuossa luulen olevan kaikki tarpeellinen, ja voit kysyä hengeltä esim. jos tulee paha henki, miten sen saa pois...tai siis jotain tuollaista mutta eri muodossa :D
      EN SUOSITTELE PELIÄ KENELLEKKÄÄN, KOSKA SIIHEN JÄÄ KOUKKUUN. EN USKO ETTÄ SIIHEN VOI KUOLLA, PAITSI JOS SITÄ MENNYT HENKILÖ SEKOAA JA TEKEE ITSEMURHAN. ja krusifiksi siis suojaa uskomuksen mukaan pahalta, joten me käytämme sitä aina. spiritismi luo pelontunnetta, ja jos jotain pientä tai suurta onnettomuutta sattuu sen jälkeen älä missään nimessä luule sen olevan "pelin" syytä. se sekoittaa oikeasti aivot ja saatat nähdä jotain harhoja tai kuulla jotain, mutta älä pelästy sitä. jos siitä tulee ongelma, voit vaikka puhua siitä papille tai jollekkin seurakuntailaiselle. MUISTA ETTEI KUKAAN SAA NÄHDÄ KUN "PELAAT" SITÄ

    • heinis31

      Kokeilin kaverin kans. Toimi viä hyvinki. Ensi oltii kuset housus ei tiietty mitä kysyy, mut sit kysyin et saadaanko alottaa peli. säikäheettii vähä ku lasi lähti liikkeelle ::DD
      kyseltii kaikkee ja sit kaveri lähti vessaa, mut ei kysyny lupaa ja sano et se näki peilistä jonku naaman sen olkapään takana. se ei saa viäkään unta ja se oli joskus viä sen jälkee meil yöt ja ku se nukahti, se rupes pitää jotai ihmeellisii äänii. :O

    • Onko totta

      hei kuulin että vaatteetkin pitäisi polttaa mukamas pelinjälkeen myös

      PITÄÄKÖ PAIKKANSA???

    • Skepb

      Mielenheikkoutta

    • ABCD---

      Isäpuoleni pelasi 16-vuotiaana spiritismiä kolmen kaverinsa kanssa. Yksi heistä oli kiinnostunut spiritismistä ja halusi tietää mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, joten hän tiesi spiritismin säännöt ja hänellä oli tarvittavat tavarat. Häntä lukuunnottamatta muut eivät uskoneet että tämä toimisi.
      Puoli vuotta tämän jälkeen yksi heistä teki itsemurhan, toinen jäi auton alle ja spiritismistä kiinnostunut sekosi. Spiritismiä pelanneista pojista on enään jäljellä isäpuoleni. Kun eilen kysyin isäpuoleltani asiasta, huomasin että häntä pelottaa suunnattomasti. Kuulin äitiltäni, että isäpuoleni oli kysynyt spiritismiä pelatessaan miten hän kuolee ja oli saanut kirjaimen "A".
      Isäpuoleni on alkoholisti ja ajaa humalassa autolla.

      SPIRITISMI EI OLE TODELLAKAAN LEIKKIÄ!

    • länsirannikko

      Mun vaarin ystävät pelasi 17-vuotiaina mun naapuritalon ullakolla spiritismiä ja kaikki kuoli viimeistään 20-vuotiaina (2 teki itsemurhan, 1 jäi auton alle, 1 tukehtui oksennukseensa). En väitä että spiritismissä kuolee aina, kai ne oli tehnyt jotakin väärin. Mä oon todella onnellinen ettei mun vaari mennyt mukaan siihen!

    • Semmosta, oli kivaa,

      No mä oon ite pelannu 2 kertaa. Ekaks oli iha sairaan jännä. Kokeiltii eka valot päällä, mut sit ei tapahtunu mitää, joten sammutettii ne ja sit toimi. Meit oli kolme ja me hoettii siin "Kuuletko meitä henki vastaa kyllä jos kuulet." Nii kaua ku se meni siihe kyllä kohtaa. Sit se oli hyvä henki ja kaikki meni hyvin. Kyseltii vähä kaiken laista. Sit tokalla kerralla sama juttu. Me kysyttii sen nimee (koska niin saa tehä, henki itse sano nii) ja se oli joku Urluk, vähä outo juuuu, mut se oli tyttö. Se sano, et jos on pelannu jonkun hengen kaa spiritismii, nii yleensä se sama henki tulee uudestaa. Se huijaa meit aika monesti, jos me kysytää "Juksutatko?" Nii se vastaa monesti kyllä. Se vaikuttaa tosi nuorelta. Mut se on kiltti ja tosi mukava.: ) Ja sit kannattaa kysyy "Haluatko vetää rallia?'' Jos se vastaa kyllä, nii se rupee se lasi vetää kovaa ympyrää siin laudan päällä. Kysyttiin onko se lauta pakko polttaa, se sano ei, mut lasi on pakko rikkoo ja näin tehtii ja kaikki on menny hyvin : )

      • tyttönen vain

        Niin käy monesti, että samainen henki tulee aina laudalle. Silloin siinä ei ole mitään pahaa, jos se on hyvä henki, mutta jos se on paha niin silloin se on vähän huonompi juttu. Pahat henget luovat riippuvuussuhteen lautaan ja käyttävät henkilöä hyväkseen lopulta ottaen tämän valtaansa.


      • Anonyymi

        Ompa kiltti henki ihanaa😅


    • INIKN OBUJOIB

      Huooh... Kokeiltiin mun entisen kaverin kaa spiritismii. Olimme lukeneet ohjeita spiritismiin lukuisia kertoja, ja tiedettiin kaikki säännöt. Sitten mentiin vessaan, sammutettii valot, ja meil oi spiritismi lauta ja ´kaikki siinä niinkun oltii luettu, ja 3 kynttilääki viel. Sitte oltiin siin, ei ollu ikkunoit ja peiliki oli peitetty. Kokeiltiin semmosel tyylil, et luettii se loitsu. Luettii se 3 kertaa, eikä tapahtunut mitään! Kysyttiin kaikkee ootteko siel, eikä tullu vastausta!!! Uskotteko jo, se ei oo totta!!! Kokeiltiin monta kertaa, eri tavoilla, ja kaikki oli oikein, muttei onnistunu.

    • LUE TÄMÄ

      LUE TÄMÄ.

      Spirismiä pelataan ouija laudalla, koska se toimii parhaiten.

      ÄLÄ PELAA YKSIN. ÄLÄ KÄYTÄ MUSTIA KYNTTILÖITÄ. ÄLÄ NAURA TAI PILKKAA HENKIÄ. ÄLÄ KYSY KUOLEMASTA, JUMALASTA, TULEVAISUUDESTA TAI MISTÄÄN MUUSTAKAAN, MIKÄ SAATTAISI LIITTYÄ TULEVAISUUTEESI.

      Pyri luomaan turvallinen ympäristö, jossa sinun on hyvä olla. SIUNAA ESINEET JOITA KÄYTÄT. Ajattele hyviä muistoja, luo rakastava ilmapiiri. ÄLÄ KOSKAAN PELAA HAUTAUSMAALLA, HYLÄTYSSÄ TALOSSA TAI MISSÄÄN PAIKASSA JOSSA ON KUOLLUT IHMISIÄ. Saat perääsi silloin todennäköisemmin demonin. Risti ja Raamattu on hyvä olla, jos ne saavat olosi turvalliseksi. KYSY AINA LUPA KUN HALUAT LOPETTAA PELIN. Muuten jätät portin auki ja henki/demoni jää vainoamaan sinua.

      Jos osoitin jota käytät (lasi, sormus jne.) liikkuu laudan neljään nurkkaan, olet yhteydessä itse paholaiseen. Jos osoitin alkaa tehdä kahdeksikkoa, on kyseessä demoni. Jos osoitin puolestaan alka käydä läpi aakkosia järjestyksessä, henki aikoo tulla ulos laudasta. Tällöin on tärkeää, että käännät laudan ympäri, kopautat osoittimella lautaa ja sanot "lepää rauhassa".

      Demonit pystyvät aistimaan pelon ja jos olet henkisesti epävakaassa tilassa, en suosittele pelaamaan. Demonit näkevät sinut helppona saaliina. ET SAA PELÄTÄ. Jos pelkät, älä pelaa. Demonit luovat riippuvuus suhteen lautaan ja ne pystyvät ottamaan valtaansa. Siksi on tärkeää, että pelaat turvallisessa paikassa jonkun kanssa ja olet ottanut selvää, mitä kaikkea pelin aikana voi tapahtua. ÄLÄ KOSKAAN PYYDÄ JOTAIN TIETTYÄ HENKEÄ PAIKALLE. Demonit voivat esittäytyä eri henkilöiksi kun oikeasti ovat. Jos henget pyytävät palvelusta tai kysyvät tietoja sinusta, lopeta peli välittömästi. On omat syynsä, miksi henget eivät saa päästä elävien puolelle.

      Huoneessa olevien täytyy uskoa, että henkiä on. Epäuskoisista ihmisistä huokuu negatiivista energiaa, joka houkuttelee paikalle pahoja henkiä. OLKAA TARKKOJA KENEN KANSSA PELAATTE. TÄMÄ EI OLE LEIKKIÄ.

      Laudan avulla on mahdollista saada yhteys hyviin henkiin, mutta on myös mahdollista, että toiselta puolelta tulee kuka tahansa, vaikka olisi tehnyt ylhäällä mainitut toimenpiteet.

      Sitten omiin henkilökohtaisiin kokemuksiin.

      Olimme välitunnilla vessassa kavereitteni kanssa. En vielä tiennyt silloin noita mainitsemiani asioita, mutta onnekseni henki ei tullut laudalle, kiitos siitä Jumalalle. Ystäväni ei siis uskonut ja hän vain nauroi ja ilkkui kun henki ei tullut paikalle. Olin suivaantunut moisesta käytöksestä ja kysyin kohteliaasti englanniksi, että jos olet täällä niin anna jokin merkki. Mitään ei tapahtunut. Minun ja toisen ystäväni (joka siis uskoi) läpi humahti pyörryttävä tunne, hieman heikko olo, mutta juuri sellainen, että joku olisi läsnä. Ystäväni joka ei uskonut nousi ylös nauraen ja silloin kun lähti vessasta ja uskova ystäväni alkoi sulkea vessan ovea, niin valot alkoivat räpsimään. Juostiin jalat pehmeinä ja sydän kurkussa pois vessasta. Ystäväni joka oli poistunut vessasta nauroi ja sanoi, että sammutimme itse valot. Ei se niin ollut.

    • LUE TÄMÄ

      LUE TÄMÄ.

      Ja lisäisin vielä tuohon ylempään jatkoksi, että lautaa ei tarvitse polttaa, jos olette sulkeneet portin. Mutta, jos päätätte polttaa laudan ja kuulette hengen/demonin huudon, niin silloin teillä on vain 36 tuntia elinaikaa jäljellä.

      SPIRITSMI ISTUNNOT OVAT JOKAISELLE HENKILÖKOHTAINEN KOKEMUS, JA TE PIENET 9-11 VUOTIAAT LAPSET, ÄLKÄÄ EDES HARKITKO. YOUTUBESTA LÖYTYY PALJON IHMISTEN KOKEMUKSIA SEKÄ VIDEOITA, MISSÄ HE PELAAVAT JA DEMONI OTTAA VALTAANSA. HAKUSANA OUIJA BOARD

      • 11v kokenut spiri...

        joo moi, kaikki voi kutsuu muo pikkukakaraks ei vähempää vois kiinnostaa.
        Oon 11v tyttö .Kaikki meidän luokan tytöt meni tänään yhelle kaverille ja me ajjottiin pelata spiritismii,kun me tultiin mun kaverille niiin sen äiti oli laittanu meille valmiiks kaikki karkit ja semmoset.Kun me oltiin herkuteltu niin käytiin läpi sääntöjä joita kaikki oli etsiny netistä, tällasista paikoistata.Sen jälkeen mentiin alas yhteen huoneeseen,laitettiin lauta peitettiin tv:t ja ikkunat koska muuten tulisi jotai hejjastuksii,sun muita.Sitten mentiin piiriin oltiin TOSI lähekkäin,laitettiin kynttilä päälle ja ja sormert lasiin.Ensimmäinet tyttö kysyi tykkääkö joku musta ,lasi liikkui ja sanoi EI .Toinen tyttö kysyi tuleeko kaikki loppumaan hyvin ,se vastas :kyllä. Lopuks kynttilä sammui ja todettiin että se oli puhunut valmiiksi.

        kysyttiin vielä varmuuden vuoksi että saako lähteä ,se vastasi kyllä

        kaikki hyvin loppu hyvin.


    • Lukenut

      Wow! Olin halunnu kokeilla, mutta nyt, kun luin näitä juttuja tulin tosiaan toisiin aatoksiin.
      Eräs tuttuni (leiriohjaaja), oli kertonut, että eräällä leirillä oli jotkut nuoret pelannu spiritismiä (ohjaajien tietämättä). Seuraavana päivänä niistä yhden poikaystävä oli kuollu ;/
      Jos siis pelaat spiritismiä, tai muuten olet yhteydessä henkiin, älä koskaan, KOSKAAN kysy mitään kuolemaan liittyvää!

    • Olenko hullu??

      ANTEEKSI VAIN!
      en ole pelannut sitä mutta haluaaisin olen aika säikky ja muutenkin.
      mutta tämä ei liity aiheeseen kuin olin 11v olin kaverinkaa leirillä. Saimme toki uuudenkin kaverin niin me katotiin tv:tä se meni vessaan ja tuli itkien pois kysytiin sitten että mikä nyt on? se sano että näki peilissä vaarin ja niinmäkin nyt muo sanotaan hulluks ja niinhän mä oon mun laukaavan ajatustenkaa mutta se on totta ja haluaisin pelata spiritismii!

    • Tyttö

      Olen 13 vuotias tyttö. Pelasimme neljän hengen porukassa spiritismiä n. 2 vuotta sitten ja se toimi. Siihen meni jonkun aikaa ennen kuin mitään alkoi tapahtua. Pelattiin monta tuntia ja kysyttiin kysymyksiä kuolemasta, tulevaisuudesta ja melkein mistä vaan maan ja taivaan välillä. Hengen nimi oli kuulemma Zan ja hän oli 19 vuotta. Alussa meitä kaikkia varmasti pelotti, mutta vähän ajan jälkeen se tuntui mukavalta ja hauskalta. Luin nuista kommenteista, että monella oli tullut vain ikäviä seurauksia, mutta meille ei siitä mitään tullut. Kysyttiin myös, että pystytäänkö me jollain tapaa näkemään henki ja meille vastattiin, että jos huoneessa olevan telkkarin olisi avannut, olisi silloin hänet nähnyt, mutta kukaan meistä ei uskaltanut sitä avata. Olen pari kertaa tuon kerran jälkeen yrittänyt kokeilla uudestaan spiritismiä, mutta vain kerran se onnistui uudelleen. Itselläni ei ainakaan ole mitään spiritismiä vastaan, koska siitä ei ole minulle tullut mitään seurauksia. Se oli vain mukava kokemus meille ja ihan hyvin voisin sitä uudestaankin kokeilla.

    • varma asiasta

      Tulee osata henkien ym elementäärien poiskäskeminen sekä huoneesta että ruumiista (jos henki ym entiteetti takertuu esim chakroihin). jos tätä ei hallitse voi haavereita sattua, siis "puukko tuppaaa lipsumaan sormeen" ainakin vasta-alkajalla.

      Ensinnäkin huone tulee puhdistaa/sulkea esim "lesser banishing earth" -rituaalilla. Salvian savu on yksi parhaista apuvälineistä. Tämä pitää ei toivotut henkiolennot poissa. Seuraavaksi voi kutsua mtä vaan tahtoo päästää huoneeseen ja keskustella ko henkiolennon kanssa vaikkapa meditaatiossa/kuvien välityksellä eikä näin mitään henkilautaa tarvitse lainkaan, vaikka tuo olisikin ok apuväline henkimaailmaan tutustumiseen ensialkuun ainakin.

      Sama rituaali lupussa kuin alussa sulkee ja puhdistaa huoneen jälleen.

      Se jolla on ruumis hallussaan on kuningas. ja ruumistahan ne henget tahtovat hallita. PIDÄ SIIS VARMANA ETTET PÄÄSTÄ HENKIÄ TAKERTUMAAN RUUMIISEESI!

    • Varoittaja

      Spiritismi pahuuden lähde



      Spiritismi on nykyään yhä suositumpaa ja monet etsivät siitä jännitystä ja kokemuksia elämäänsä. Toiset etsivät spiritismin kautta yhteyttä tuonpuoleiseen, kuolleisiin tai luulevat henkioppaiden johdattavan heitä spiritismin kautta. Spiritismi on pahuuden lähde, joka eksyttää ja saastuttaa pahuuden henkivaltojen kautta ihmisten sydämiä.

      Aion tässä kirjoituksessa tuoda esille Jumalan sanan (Raamatun) todistuksen sekä oman kokemuksen kautta sen, että spiritismi on pahuuden lähde, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät ihmisiä.


      Lue koko tutkimus:

      http://koti.phnet.fi/petripaavola/spiritismi.html

      • McMurpat

        Rakkaat läheiset!

        Pyydän teitä unohtamaan koko spiritismin ja keksimään jotain muuta tekemistä. Spiritismi on vaarallista ja typerää ja voi aiheuttaa vain pahaa.

        Joka kerta kun leikitte spiritismillä joudutte todella suureen vaaraan ja minua oikein itkettää kun ajattelen miten suuressa vaarassa olette! Pyydän teitä kaikella rakkaudella että tekisitte viisaasti ja lopettaisitte kertakaikkiaan koko spiritismistä puhumisen se ei todellakaan ole harmiton leikki vaan johtaa suoraan kontaktiin saataisten demonihenkien kanssa.

        Jos olette harrastaneet spiritismiä niin rukoilkaa rakkaat ihmiset Jeesusta Kristusta ja sanokaa että Jeesuksen nimessä tahdon Jeesuksen tulevan elämääni ja puhdistavan minut kaikesta okkultiikasta ja pahuuden voimista, ja lupaan että Herra Jeesus auttaa teitä!

        Jos olette edes epävarmoja ovatko saataiset henget tarttuneet spiritismistä mukaanne pyytäkää Jeesus Kristusta meidän vapahtajaamme teidät niistä vapauttamaan!


    • Eetu Samuel Hiltunen
    • pelokas

      No siis mulla ei hirveesti kokemusta ole muttta kerran pelasin ja ebpä enää aijo... siis olen 15v ja joskus 12v eksyin vitsillä pelaamaan ruvettin kyselemään ja googlattiin sen jälkeen hänen nimensä löytyi kouluammunnasta monta artikkelia... ja myös kävi näin että jos on pelannut ei saisi katsoa peiliin kertaankaan päivän aikana tai läheinen kuolee lähiaikoina menin tyhmänä katsomaan koska en uskonut sen olevan totta ja kuukauden päästä ukkini kuoli :(

    • Spiritismi

      Vittu mitä paskaa

    • tuntematon tyttö

      Juu...u Mie olen pelanut Pritismiä lukuisia keroja eikä koskaan ole toiminut... olisi kiva testataihan oikeasti se että se toimisikin.. tv Tuntematon tyttö

    • tosi tosi pelokas.

      JOS PIDÄT JÄNNISTÄ TOSI JUTUISTA LUE TÄÄ.
      TÄMÄ EI LIITY AIHEESEEN SPIRITISMI . Mutta kuitenkin haluan kertoa.
      olen ollut leirikarin leirillä ROVANIEMELLÄ siellä oli pelotavaa siellä kummitelei luultavasti mutta ei enään oneksi en mene sinne enään .

      NO NIIN NYT KERRON MITÄ SEILLÄ ON TAPAHTUNUT.
      sen rakennuksen vieressä on joki joka on syvä jonne ei saa mennä kun siinä on kova virta joku tyttö oli yöllä menny sinne uimaan ja se oli HUKKUNU! se oli seuraavana aamuna löyetty kuoleena rannasta. mutta sisällälle näky märät askeleet jotka tuli rannasta ja muiden matkalaukut oli heitetty rantaan ja ne märät askeleet pääty sen kuoleen tytön sängystä ja siinä oli märkä jälki aivan kuin joku olis siinä nukkumassa. mutta ei jälkiä pois päin ja sängyä ei olltu aukaista.

      ja kun mä ekaakertaa olin siellä yksi mun kaveri ronja oli yöllä menny nukkumaan yhteen huoneeseen joka oli samassa kerroksessa kun meijän huone ja sinne ei ois saan umennä . ja toisesta huoneesta yks sen kaveri jade tulisienne myös . aamulla ne kerto meille että siellä kaapista kuulu että joku tyttö olis sanonu: ei en halua hukkua. ja ne oli samantien juossu pois sieltä huoneesta ja kirkkunu kun mitkäkin hullut. ja mä olin koko ajan ollu heeillä ja kuunellu mitä sielä tapahtu ja mäki kuulin saman äänen.

      • tosi tosi pelokas.

        PIENI KORJAUS.

        siis ne laukut oli heitetty nurkaan.

        ja märät jäljet rannasta sisälle sen kuolleen tytön sängylle.


      • miten se vastaa

        Tä tuntuu varmaa tyhmält kysymykseltä mut
        miten se henki vastaa sul niihi kysymyksii?


    • Pelkuriehkä

      Muki liikkuu kirjaimesta toiseen. Esimerkiksi jos kysyt" mikä on nimesi" ja muki liikkuu esimerkiksi kirjaimeen M. Sen jälkeen i. Ja sitten a. Eli se muodostaa nimen Mia. (Esimerkki)

    • kisutytö12

      mä en kero mun veljien nimiä enkä äitini enkä serkuni minä ja mun veljet äiti ja serkuni pelatin spiritismiä me oltin mökilä ja olli ilta joloin me pelatin me kysytin tee äni no siten käpy tipui ei tulut ei orava olut pusa ei isä ollut lähelä kun mun isä ja äiti meni katsoman mun veljet kato ympärilen ja serku mun sormet olli lasisa ja se liku yes mä ollin kauhusani yritin sanoa veljileni ja serkule ne ei kunelet mua muta monta vuota myöhemin sain kerotu ne olli kauhusan sen jälken en oo pelanut piritismiä nevon älkä kokelko

    • vituhomo

      pelasin kerran spiritismiä ja lasi liikkui kun papinkulli rippikoulun jälkeen. suosittelen kokeilemaan

    • Eileikinasia

      Ei kenenkään pitäisi pelata spiritismiä ,edes leikillään,saatikka sitten kehitysiässä olevien
      lastenSe saattaa johtaa mielen pirstoutumiseen(skitsoferiaan) josta on vaikea parantua,kun joutuu
      oman alitajuntansa mielikuvituksen vangiksi, aivotoiminnan äänien kanssa,jossa ei ole
      todelisuuden kanssa mitään tekemistä.Täysin järjetöntä.
      Jokaisessa ihmisessä on senverran sähkömangetismia lasin liikkumiseen,ettei siinnä ole
      mitään yliluonnollista.

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu, mutta silti vastaan.

      Tietoa löytyy miten pelata, mitä ei saa ja mitä saa kysyä, niin ihan googlaamalla, esim. Kuolemaan ja tulevaisuuteen liittyen ei saa, eikä kannata kysyä mitään. Voit sen sijaan kysyä, että onko paikalla hyvä vai paha henki. Jos se on hyvä, jatka peliä. Mutta jos on paha, nii kannattaa lopettaa peli. Lisää tietoa voit etsiä itse. Suosittelen pelaamaan 1-4 tutun kanssa, ja yksi teistä voi olla kirjoittaja, joka kirjoittaa vastaukset muistiin paperille. Voitte tehdä leivinpaperille tuon laudan tapaisen, ja Googlen kuva tulokset ovat hyviä malleja jos haluatte paperille tehdä. Kun olette pelanneet niin silpukaa, ja polttamaan paperi. Jos taas pelatte oikein netistä tai jostain kaupasta ostetulla oikein laudalla, muistakaa polttaa laita ja rikkoa aina se lasi tms, mitä olette käyttäneet.
      Laittakaa suolaa tiedän ympärillene.
      Ja se vielä, että vaikka pari kertaa tällä menisi hyvin ei se tarkoita, että niin menisi aina. Voi myös tulla pahoja tai hyviä henkiä päästä pois sieltä, ja ruveta kummittelemaan jne, joten senkään takia en menisi kokeilemaan.

      Mä oon kerran kokeillut, ja ihan hyvin meni.

    • Anonyymi

      Pelasin kaverini kanssa spiritismiä eikä me peitetty mitään peilejä tai telkkareita vaikka oli käsketty. Kun lopetimme pelaamisen hetken kuluttua telkkariin ilmestyi outo kuvio. Ikään kuin varjo, mutta sitten yhtäkkiä se katosi, kun kaverini otti siitä kuvan.

    • Anonyymi

      Hei sulle kuka luet tätä mä Ja mun 3 kaveria pelattiin spiritismiä vähän aika sitte ekalla kerralla valot räpsyivät ja kahvinkeittimestä vilahti hahmo.. No päätimme kokeilla uudestaan molempina kertoina nauroimme ja keskeytimme pelin jatkuvasti ekalla kerralla se toimi toisella kerralla kahvin keittimessä näki pitkä hahmo joka heilutteli käsiään. Kaverini menivät paniikkiin yritän rauhoitella heidän itkuaan omassa paniikissa emme saa millään ovea auki lopulta saimme juoksimme ulko kautta rappuun ja peli paikallamme valot räpsyivät noin 10 Min myöhemmin meidän piti mennä takaisin hakemaan avaimet jotka unohdimme sinne. Mitään ei enää tapahtunut hetkeen. Kaverini tulivat meille yöksi yksi kavereistani sai yöllä kohtauksen jossa hän ei kuullut eikä tuntenut kunnolla hän itki ja itki onneksi se loppui tänään hän sai koulussa retkellä saman laisen kohtauksen... Itse olemme päättäneet että emme enää ikinä pelaa peliä. Ei kannata joku voi kuolla tai joutua mieli sairaalaan

    • Anonyymi

      Eli miten sitä pelataan

    • Anonyymi

      Aia

    • Anonyymi

      * FORBIDDEN ASWAERABANH *

    • Anonyymi

      Kannattaa pelata

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe