Hopeanuoli

gegs

Tunteeko täälä kukaan tarinaa Jahtikoirasta Hopeanuoli (Ginga: Nagareboshi Gin)? Ensinhän siitä oli tehty sarjakuva ja sitten ihan Japanilainen sarja. Suomessa tätä on ollut jo aika monta vuotta, ensin ne 4 videota (leikattuja) ja viime vuonna taisi tulla se leikkaamaton DVD. Olin lapsena suuri fani niinkuin monet muutkin. :) Edelleen pidän Hopeanuolesta, vaikka ikää onkin jo hieman kertynyt. Hopeanuoli vain ei kuole koskaan.
http://www.hopeanuoli.com

38

10136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai-ken

      Täällä ainakin tunnetaan, onhan GNG nyt yksi lapsuuden nostalgisimmista piirretyistä ja muistoista (ei sillä, että vielä aikuinen olisin, mutta ainakin on tuo lapsuus jäänyt taakse).

      Hopeanuoli ei kyllä ole jahtikoira, vaan ennemminkin karhukoira (sitähän varten se koulutettiin).Jahtikoira on ennemminkin yleisnimitys koiralle, joka metsästää vähän kaikkea kaneista hirviin.

      Kannattaa muuten mennä käymään tuonne hopeanuoli.comin foorumiin, siellä on paljon mielenkiintoisia keskusteluaiheita (ja tietenkin myös uusimmat tiedot ja "juorut" aiheen saralta).

    • Dragon

      Tottakai Hopeanuoli eli Silverfang on tuttu!

      Täälä on ollut aiheesta puhettakin muutamaan otteeseen, kokeile selata keskusteluja taaksepäin. Ei siitä kauaa ole, kun oli väittelyä näiden leikkaamattomien versioiden sopivasta ikärajasta.

      Itsekin jo kersana tuli katsottua leikattuja versioita, ja tietysti nyt kun tuli tuo DVD-boksi niin pitihän nekin nähdä! Tuli heti paljon enemmän järkeä koko tarinaan, kun juoni tuli kunnolla esiin! Niitä leikattuja versioita oli leikattu ihan liikaa, ei tajunnut joitakin kohtia ollenkaan, kun juoni hyppi asiasta toiseen...

      • hopsu fani

        nii. oon kyl ihan samaa mieltä. leikkaamaton versio on varmasti parempi.


      • akamestar

        joo on se mullekki tuttu:)mulla tosiaan on kaikki weedit ja ginit ja katson niit aika paljo.
        mun lempihahmot on ginistä gin ja riki fuji
        akatora.weedistä on jerome kagetora,akame weed ja gin.te ketkä haluutte sanoo omat hahmonne niin ottakaa kantaa ja vastatkaa tähän viestiin.


      • TeeKoo002

        Minun suosikkini ovat Jerome ja Tesshin.


      • Anonyymi

        Totta kai Oliver ja Kamakiri


    • GingaNagareboshiGin

      no tietysti hopeanuoli on tuttu! hopeanuoli ei kyl koskaan kuole. legenta minun mielestäni.
      toivoisin et myös weediä tulisi animena.
      ja itselläni on muutama hopsumanga sekä kasetit että leikkaamattomat.

      • kai-ken

        Weedistä on tulossa anime (itse asiassa sitä aletaan tekemään japanissa vielä tämän vuoden puolella). Enemmän tietoa ja ja myös keskustelua siitä on hopeanuoli.comin foorumissa, jos kiinnostaa..


      • GingaKing

        Jep. Niinkuin tunnarissa sanottiin; 'tähdenlento joka ei koskaan pala loppuun'.


    • wapaa92

      Kyllä, tuttu on!

      • akamestar

        kertokaa hyvii koira pelei.mä tiiän yhen hopeanuoli pelin hopeanuoli.comissa mutta se ei toimi mun tietokonella.....


    • Katselia

      Kaikki LEIKKAAMATTOMAT HOPEANUOLET JA WEEDIT
      KUN DC ETTIIN EI LÖYDÄ KUIN HOPEANUOLET LEIKATTAUIN JA WEEDIÄ KUIN ETTIIN NIIN TULEE JOTAIN "SMOKIN WEED..." HOHOIJAKKAA!
      NIIN NÄIN KYSYISIN MISTÄ SAIS KAIKKI WEEDIT JA LEIKAAMATTOMAT HOPEANUOLET!!!?
      kiitos.

      • Jubei-chan

        Leikkaamattomat hopeanuolet saa ainakin ladattuu täältä: http://www.animesuki.com
        tai on ainakin joskus saanu. tää kone jolla olen estää pääsyn tuohon osoitteeseen. eli en voi tarkistaa.
        lataamisen tarvitset bittorrentin.


      • kai-ken

        ..et saa vielä mistään, sillä niin kuin toisessa viestissäni kirjoitin Weediä RUVETAAN vasta tekemään vielä tämän vuoden puolella, eli ei ihme jos et ole löytänyt kun ei ole vielä edes JAPANISSA ilmestynyt.


      • Katselia
        kai-ken kirjoitti:

        ..et saa vielä mistään, sillä niin kuin toisessa viestissäni kirjoitin Weediä RUVETAAN vasta tekemään vielä tämän vuoden puolella, eli ei ihme jos et ole löytänyt kun ei ole vielä edes JAPANISSA ilmestynyt.

        tos!
        (eh itekkin vähä ihmettelin :F:) )


      • hopsu fani

        en oo ihan varma mut jos meet kattoon sivulta www.hopeanuoli.com sieltä löytyy tieto et mistä hopsun leikkaamattoman version voipi ostaa. kokeile. weedistä en tiiä...


    • mira89_vaa

      olen katsonu sekä leikatut jotka on mulla sekä veljelläni kotsoin leikkaamattomat. hopeanuoli ei kuole koskaan. on jopa pitänyt ostaa weediä mutta en ole vielä kerenny...

    • HIM95

      mulla on kaikki hopeanuoli leikkaamattomat ja mielestäni se vitone on hirveen raaka

      • monkey555

        joo. ostin tuon leikkaamattoman hopeanuolen kun oli yheltä kaverilta lainassa oli niin hyvä että piti itelle ostaa.


    • hopsu fani

      nii..mäki tykkään hopsusta vaikka oon jo 12. se on vaa jotenki nii hyvä.mulla on hopsu dvd.joku päivä meinaan ostaasen leikkaamattoman. en tiiä sitä onko weed parempi ku hopeanuoli. ehkä on ehkä ei..sain tietää vasta vähä aikaa sit et hopsust on pitenpiki versio. asiaa!! nimen omaan!!

      • akamestar

        sen mä voin sulle kertoo et jos et oo koskaan es katsonut weediä niin siinä on mutantti koiria ja
        ne on isoja ja ällöjä:::::OOOOO


    • hopeanuoli-fani24

      moi joo minäkin oon hopeanuoli-fani mull on jokapaikassa kuvia ja videoita siitä se on hyvä ja on mulla myös sen rotunen koira!!!

    • akamestar

      joo..mä tunnen ja oon tosi 100000% gin fani
      mulla on kaikki hopeanuolet ja weedit mitä tähän mennessä on tullu ja piirrän aika paljon:)oon hyvä piirtää:::)))vastatkaa tähän viestiin.ps:mun lempihahmot on ginistä:akame,gin ,riki,akatora ja fuji
      weedistä:weed,gin,jerome ja kagetora!!!
      te ketkä haluutte kertoo omat lempi hahmonne niin kanttii vastata tähän viestiin.

      • Ferrow

        Hei! Mistä mahtais löytyä Hopeanuolen leikkaamattomat versiot (ja kuinka monta niitä on)? Olen yrittänyt tutkia asiaa netistä sen suurimmitta tuloksitta... Tää ois todella tärkeetä, rahasta ei tosiaan ole kyse.

        Eli DVD:tä, leikkaamattomina. Löysin CDON.comista jonkun special editionin (vajaa 40e), mut voiko se sisältää ne "oikeat" leikkaamattomat versiot?


      • ainakin
        Ferrow kirjoitti:

        Hei! Mistä mahtais löytyä Hopeanuolen leikkaamattomat versiot (ja kuinka monta niitä on)? Olen yrittänyt tutkia asiaa netistä sen suurimmitta tuloksitta... Tää ois todella tärkeetä, rahasta ei tosiaan ole kyse.

        Eli DVD:tä, leikkaamattomina. Löysin CDON.comista jonkun special editionin (vajaa 40e), mut voiko se sisältää ne "oikeat" leikkaamattomat versiot?

        www.discshop.fi:stä hintaan 39.95. Boksi on leikkaamaton, tiedän sen, koska olen tilannut sen. Varo ettet tilaa sitä suomenkielistä, leikattua lasten boksia.

        Leikkaamattoman kannessa on Hopeanuolen (Ginin) lisäksi myös daisuke ja Akaka-buuto-karhu. Leikatussa on vain pelkästään Hopeanuoli.

        OHO, DISCSHOPIN SIVUILLA NÄIN:Varastotilanne:
        Tilapäisesti loppu.
        Lähetetään kun jälleen varastossa.

        TILAAPA SITTENKIN SIELTÄ CDON.COM:ISTA! TARKISTIN JA SE OLI LEIKKAAMATON JA SIINÄ OLI JAPANIDUBBAUS JA SUOMENKIELISET TEKSTITYKSET. VAIN KANNET OLI RUOTSIN KIELISET, MUTTA SE EI HAITTAA VARMAAN PALJOAKAAN. HINTAKIN OLI HALVEMPI, 36.95.


      • <3
        ainakin kirjoitti:

        www.discshop.fi:stä hintaan 39.95. Boksi on leikkaamaton, tiedän sen, koska olen tilannut sen. Varo ettet tilaa sitä suomenkielistä, leikattua lasten boksia.

        Leikkaamattoman kannessa on Hopeanuolen (Ginin) lisäksi myös daisuke ja Akaka-buuto-karhu. Leikatussa on vain pelkästään Hopeanuoli.

        OHO, DISCSHOPIN SIVUILLA NÄIN:Varastotilanne:
        Tilapäisesti loppu.
        Lähetetään kun jälleen varastossa.

        TILAAPA SITTENKIN SIELTÄ CDON.COM:ISTA! TARKISTIN JA SE OLI LEIKKAAMATON JA SIINÄ OLI JAPANIDUBBAUS JA SUOMENKIELISET TEKSTITYKSET. VAIN KANNET OLI RUOTSIN KIELISET, MUTTA SE EI HAITTAA VARMAAN PALJOAKAAN. HINTAKIN OLI HALVEMPI, 36.95.

        Eli Tottakai hopeanuoli tunnetaan, ja ostin itse ainakin ne leikkaamattomat versiot ihan hinnalla 29.90e Anttilasta siellä oli myös Weedit mutta niitä tieteen ei ole leikattu kun mulla on se Weed boxikin mutta ne ei leikkaamattomia ole. ;)

        MUTTA HOPSUT KYLLÄ Katoin äskettäin 1 .)


      • hkhhkisijkffl
        Ferrow kirjoitti:

        Hei! Mistä mahtais löytyä Hopeanuolen leikkaamattomat versiot (ja kuinka monta niitä on)? Olen yrittänyt tutkia asiaa netistä sen suurimmitta tuloksitta... Tää ois todella tärkeetä, rahasta ei tosiaan ole kyse.

        Eli DVD:tä, leikkaamattomina. Löysin CDON.comista jonkun special editionin (vajaa 40e), mut voiko se sisältää ne "oikeat" leikkaamattomat versiot?

        Katso youtubesta koko sarja (suomeksi tekstitetty
        japaniksi puhuttu),
        tässä linkki ensimmäiseen Hopeanuolen jaksoon-->
        http://www.youtube.com/watch?v=q-CBrAiUwss
        Sitten vaan aina vaihdat ton "EP" tekstin jälkeen tulevat numerot,
        1 2/2 --> 2 1/2 --> 2 2/2 --> 3 1/2 ja niin edelleen.


    • Äffä

      Jeps, Hopsut on tuttuja vuosien varrelta, leikkaamaton boksi oli tullessaan pakko-ostos, samoin kaikki suomenkieliset Weed-DVD:t piti koota ja onhan tuosta tullut jopa yksi kiinankielisen dupin Weed-DVD hommattua.. Hyllyssä lojuu myös liuta Hopeanuoli- ja Weed-mangaa, johon molemmat sarjat perustuvat... Manga on toistaiseksi julkaistu vain japaniksi ja sitä voi ostaa esim. futagoshop.se tai kauppa.hopeanuoli.com ...

      Nyt on muutes tuo Ginga Densetsu Weed, eli Hopeanuolen jatko-osa (joka mangana jatkui pitkälle Hougenin voittamisen jälkeen) päättynyt osaan 60 ja sille on jo sarjaa piirtävä Yoshihiro Takahashi aloittanut uuden jatkosarjan: Ginga Densetsu Weed: Orion

      Tässä mutes näiden mangojen suomijulkaisun puolesta tuota adressiakin oltais keräilemässä: ttp://www.adressit.com/allekirjoitukset/orion_suomeksi/

    • fkgjjkwjönpskdkkoeg

      Hopeanuoli on maailman paras piirretty elokuva/sarja!!
      En vaan voi lopettaa ajattelemasta Rikin kuolemaa...
      Myös Weedin olen nähnyt,
      mutta Hope voittaa Weedin ylivoimaisesti!
      Sitä en vaan voi ymmärtää kun kaverit ei pidä hopesta :'(
      Leikkaamaton versio on tietty paras.
      Mutta miksi Rikin piti kuolla :'( :'( :'(

      • Meraga Steven

        Sun kaverit EI PIDÄ HOPEANUOLESTA?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mistä ne sitte pitää? Weedistä? pffffffffffffffffffffffttttttttttttttttt....... "WEEEDISTÄ"!!!!! JA HAH, SANON MINÄ! Anteeksi nyt vain, mutta sun kavereillas ei taida oikein järki kulkea päässä, jos ne pitää Weedistä EIKÄ tykkää Hopsusta. Omista kavereistani vain 2 pitää Weedistä, mutta en tiedä pitääkö Hopsusta. Sitäkään en tiedä, että onko ne mulle niin hyviä kavereita, jos toinen niistä matkii mun ideoita ja toinen valehtelee... Who knows........... ja 2 mun kaveria suorastaan VIHAA Weediä, niin kuin mäkin. Ja sitten 2 siskoanikin sanoo että Weed on sellanen piipin kakara. Kyllä mun kaverit ja siskot on vain NIIIIIIIIN oikeassa kun ne sanoo: Weed on SURKEA.


    • hakuro08

      Tunnen Hopeanuolen. Kiva sarja ja silleen, mutta fandom äärettömän perseestä. Suurin osa aivan höyräthänyttä väkeä.

    • Blanco 7

      Oon tuntenu kyseisen sarjan jo vuosikausia :D

    • hanatamago

      hopeanuoli on hyvä :D itse kyllä pidän hopeanuoli mangasta enemmän. jotkut kohdat siinä on eriliaisia kuin dvdllä ja harmi kun sitä susi osaa ei ole muuta kun mangassa. Weeditkit on hyviä ja kohta pitäisi siitäkin tulla uusi manga osa ^^

    • GNG and GDW

      GNG ja GDW ovat mailman parhaimpia!!!!!=)

    • khyllä

      Kyllä tunnen. Vähintään ala-asteelta saakka. Hieno anime ja mahtava on mangakin. =)

    • HOPSUFAN1055

      Tottakai mä Hopeanuolen ja Weedin tiiän! Olen hulluna noihin molempiin sarjoihin!

    • weed =]

      Hopeanuoli on paras ja tietysti weed mut kyl weed jää kakkoseks. Anime on molempi puolin hyvä niin kuin animeki. Musiikki hopeanuoles ihana,weedis iha ok. Nyt molemmat rulaa =]

    • Hopsufani

      Katsoin Hopeanuolen kokonaan. Täytyy kyllä sanoa että tämä sarja avarsi maailmankatsomustani ja käsitystäni. Vi**u et alkoi oksettamaan tämä länsimaallinen "ei tehdä mitään"-kulttuuri.

      Jossain vaiheessa elämää lähen vuorille. Kuinka siistiä. Aivan vi*un siistiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe