Miehet on perseestä

Anniina

Oon kaunis ja menestyvä nainen. Elämä muuten mallillaan, mutta kertokaa mulle että miksi helvetissä törmään aina näihin kusipää-äijiin?!!! Murrrrrrrrrrr! Perustan jonkun hiton Vihaamme miehiä klubin... Haluan vaan löytää herrasmiehen itelleni. Sekö että oon kaunis on syy että tollaset vitun paskapäät tunkee mun seuraan?!!! Vittu ei enää ees huvita lähteä deiteille. Baarissakin taidan vaan motata miestä kuonoon jos sattuu uskaltamaan tulee juttelemaan. Kiitos helpotti ja hei!

43

5710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipi

      Itse taidat olla todella hieno nainen, ainakin kirjoituksesi viittaa siihen.

    • La femme

      Aivan samaa mieltä!! Tunteettomia, pirullisia moukkia kaikki. Mikä ihme vaivaa, kun aina juttu töksähtää...ja naisia ei oteta vakavasti. Menkää tunteettomat pelleilevät rentut kauas pois särkemästä herkän naisen sydäntä!!

      • dsggdsa

        H aistakaa olemmat vittu


      • fuck_u

        Nii oot varmaan oikeen tosi hieno nainen vitun pummi


      • Scztadigoine

        Jututapa mua kokeeks


    • norah*

      on ja löytyy älä mene helppoon vaikka kuinka kaunis se ei riitä .
      Siis valitse oikein vain jätä ikävät kunnollisia on kyllä ja mistä valita . mutta mikä on siis tärkeää millainen mies jonka haluat siis

      • Anniina

        Haluan vain kunnollisen tavallisen miehen, joka ei yritä muuttaa minua, ei vedä perskännejä joka saamarin vapaapäivä, mutta ei tosiaankaan ole mikään kotihiiri ja jolla on elämässään tavoitteita. Lisäksi miehen pitäisi olla rehellinen ja oikeudenmukainen ja maailmankuvan pitäis rajoittua vähän kauemmaksi kuin oman navan ympärille. Tälläistä ihmistä on ihan perhanan vaikea löytää ja täytyy sanoa, että en sellaista muuten enää edes odota koskaan tapaavani.


      • Harri
        Anniina kirjoitti:

        Haluan vain kunnollisen tavallisen miehen, joka ei yritä muuttaa minua, ei vedä perskännejä joka saamarin vapaapäivä, mutta ei tosiaankaan ole mikään kotihiiri ja jolla on elämässään tavoitteita. Lisäksi miehen pitäisi olla rehellinen ja oikeudenmukainen ja maailmankuvan pitäis rajoittua vähän kauemmaksi kuin oman navan ympärille. Tälläistä ihmistä on ihan perhanan vaikea löytää ja täytyy sanoa, että en sellaista muuten enää edes odota koskaan tapaavani.

        En halua kehua itseäni, vaikkakin se nyt vähän haiskahtaa. Puuteitakin varmasti löytyy, sen tohdin myöntää. Mutta kuvaus sopi aika nappiin. Harmi vain, että meitä miespuolia sikojakin on, jotka pilaavat siistimpien maineen.


      • Repe Ruutikallo
        Anniina kirjoitti:

        Haluan vain kunnollisen tavallisen miehen, joka ei yritä muuttaa minua, ei vedä perskännejä joka saamarin vapaapäivä, mutta ei tosiaankaan ole mikään kotihiiri ja jolla on elämässään tavoitteita. Lisäksi miehen pitäisi olla rehellinen ja oikeudenmukainen ja maailmankuvan pitäis rajoittua vähän kauemmaksi kuin oman navan ympärille. Tälläistä ihmistä on ihan perhanan vaikea löytää ja täytyy sanoa, että en sellaista muuten enää edes odota koskaan tapaavani.

        ...ja sitten ne mainitsemattomat ulkonäkövaatimukset, jotka käytännössä AINA ovat ensimmäisinä jonossa ja takaavat että punkastasi löytyy joka kerta se kiihottavanoloinen kusipää... ettei niinku totuus unohtuisi..! (Ei, en onneksi itse ole harvinaisen kamalan näköinen joten kyse ei ole kateudesta...)


      • Anniina
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        ...ja sitten ne mainitsemattomat ulkonäkövaatimukset, jotka käytännössä AINA ovat ensimmäisinä jonossa ja takaavat että punkastasi löytyy joka kerta se kiihottavanoloinen kusipää... ettei niinku totuus unohtuisi..! (Ei, en onneksi itse ole harvinaisen kamalan näköinen joten kyse ei ole kateudesta...)

        Ensinnäkään en oo mikään lumppu. Ja toiseksi ulkonäkö ei ole meille kaikille niinkään tärkeä asia. Pointti oli vaan että miehet come ooon, vähän käytöstapoja!! Kyllä vastaavia naikkosiakin varmasti löytyy, mutta itse kohdistan agressioni muutamaan miespuoliseen mulkeroon. Okei sovitaan että come oooon vähän käytöstapoja niin mies kuin naispuolisetkin moukat. Anniina kiittää kumartaa ja poistuu. Helt okej ja aurinkoista kesää!


      • Anonyymi
        Anniina kirjoitti:

        Haluan vain kunnollisen tavallisen miehen, joka ei yritä muuttaa minua, ei vedä perskännejä joka saamarin vapaapäivä, mutta ei tosiaankaan ole mikään kotihiiri ja jolla on elämässään tavoitteita. Lisäksi miehen pitäisi olla rehellinen ja oikeudenmukainen ja maailmankuvan pitäis rajoittua vähän kauemmaksi kuin oman navan ympärille. Tälläistä ihmistä on ihan perhanan vaikea löytää ja täytyy sanoa, että en sellaista muuten enää edes odota koskaan tapaavani.

        Kun on miehia on hurumykkenaan mutta ne ei naisille kelpaa koska he haluavat tosiaijan, Eli vakivaltaiset Narsisti, paskalle haiseva naisenhakkaajan


    • Milla

      Mutt mä olen sitä mieltä, että miehet on tosi
      kivoja ja reiluja, ainakin ne joihin oon
      tutustunu paremmin...Ne on reilumpia kun
      monet naiset ja huumorintajukin osuu usein
      kohdalleen:))
      Se olis mun unelma, jos tosiaan satais miehiä...

      • Anniina

        Kavereina miehet onkin niitä parhaita!


      • Milla
        Anniina kirjoitti:

        Kavereina miehet onkin niitä parhaita!

        Se on totta:))
        *hymyilee*


    • kas

      ota ujoja
      yleensä siat on suupaltteja
      ja ensiksi iskemässä
      ja pyytämässä petihommiin

      ujot pojat on taustalla
      niitä tapaa työpaikoilla
      ja esim. maalla, niillä on
      usein rahaa kuin roskaa, mut
      ne ei tee siitä numeroa,
      nämä persaukiset suunsoittajat
      on yleensä ensimmäiseksi
      kimpussa, kun menee baariin

    • samaa mieltä

      niinhän se vaan on että mihin on herrasmiehet kadonneet tästä suomenmaasta....... törppöjä liikuskele kaduilla entistä enemmän eikä saa olla missään rauhassa...... kaikki vonkaavat sex sex sex...

    • anja

      Hei,kaikki miehet kusettaa.Jouduin taas yhden nettihuijarin uhriksi,tekopyhä tapaus,muka vakaa persoonallisuus,taitaa iso pyörä heittää.Ei voi mitään näitä on olemassa joilla ei ole minkäänlaista tunne-elämää,empatiaa,kykyä myötä-elämiseen.Surullista olla niin herkkä-ja hyväuskoinen(siis minä)en olisi ikinä uskonut!!!

    • Max

      Itse olen huomannut saman asian! Kun menee baariin taikkas tanssilavalle,niin aina pörrää ympärillä jos jonkinlaista paskapörriäistä,argh! Kait olen jokin pummi-magneetti. Ja sitten on näitä "olettajia",ensin kerrotaan kuinka on suhde mennyt myttyyn ja sinkkuja ollaan ja annetaan toisen luulla vaikkas mitä, ja sitten kuuleekin jonkin ajan päästä että: "viikko sitt muutettiin yhteen", hahahaaa! En-ole-katkera-mutta-kuitenkin! Eteenpäin, sano mummo lumessa!

    • Anniina

      Eilen kuulin että puolisen vuotta sitten erittäin läheisen ystäväni silloinen poikaystävä uutena vuonna petti ystävääni oman parhaan kaverinsa kihlatun kanssa!!!!!!! Ystäväni sai eilen tietää tästä - vahingossa tietenkin. Mikä helvetti tätä maailmaa oikein vaivaa kertokaa mulle?!!! Tää meno täällä on ihan naurettavaa... Mä oon niin vihainen!!!

      • Max

        Mrrrrrrrr MRRRRRRR ÄÄÄÄRRRRRRRRRRR!


    • Petetty mies

      Itselläni oli kaunis ja menestyvä vaimo aikoinaan ja hän vaan hyppi vieraissa jatkuvasti. Totta on, että olin paljon poissa kotoa töiden takia mutta kuitenkin. Itse en pettänyt vaimoani kertaakaan ja se on tosi. Ja omasta mielestäni olin muutenkin ymmärtäväinen ja huomaavainen mutta en nähtävästi tarpeeksi vai missä vika sitten loppujen lopuksi oli?
      Ja erohan siitä sitten väistämättä tuli, koska luottamus meni, eikä ollut mitään järkeä jatkaa. Onneksi ei ollut lapsia.
      Silloin harmitti mutta nyt olen erosta pelkästään iloinen, koska uuden vaimon kanssa elo sujuu paljon paremmissa merkeissä. Ja nyt on halunnut hankkia lapsiakin ja on hankittukkin jo.

      Tämä kirjoitukseni ei suinkaan ollut yleistys kaikkia kauniita ja menestyviä naisia kohtaan vaan oma tarinani elävästä elämästä.
      Eli on niitä kusipäisiä naisiakin, eikä pelkästään miehiä. Sinulla on vaan ollut huono tuuri löytäessäsi ne kusipäiset miehet.

      Onnea ja menestystä sinulle, että löytäisit sen oikean herrasmiehen ja hauskaa kesän jatkoa.

    • Pate

      mistä luulet löytäväs herrasmiehen
      Taidat olla ylpeä paska

      • Anniina

        That's me dude! ja sä oot yks säälittävä paska kans kun et parempaakaan sanomista keksiny. Hauskaa kesän jatkosa sullekkin!


    • n46

      Voit olla kaunis ja menestyvä, mutta jos kielenkäyttösi on yhtä karmeaa kuin kirjoittamasi teksti, että enpä ihmettele ettet löydä itsellesi herrasmiestä!

      • minä

        ajattelin juuri samaa... että tuo kielenkäyttö kyllä paljastaa tuon todellisen *kauneuden*
        mutta johan tuo sananlaskukin sanoo; "moni kakku päältä kaunis silkkoa sisältä"...


      • Anniina
        minä kirjoitti:

        ajattelin juuri samaa... että tuo kielenkäyttö kyllä paljastaa tuon todellisen *kauneuden*
        mutta johan tuo sananlaskukin sanoo; "moni kakku päältä kaunis silkkoa sisältä"...

        Kyllä tekin vielä joku päivä sieltä pilvilinnoistanne tänne maan kamaralle putoatte! Myös teille aurinkoista kesän jatkoa!


      • n46
        Anniina kirjoitti:

        Kyllä tekin vielä joku päivä sieltä pilvilinnoistanne tänne maan kamaralle putoatte! Myös teille aurinkoista kesän jatkoa!

        Eipä tartte pudota, kun on koko elämänsä elänyt
        jalat tukevasti maankamaralla.
        Olen joutunut kokemaan elämäni aikana yhtä sun toista, mutta en ole kuitenkaan antanut itseni
        katkeroitua, elämä on kuitenkin ihanaa!
        Aurinkoa sinunkin kesääsi....kenties mukavan
        herrasmiehen rinnalla...;o)


    • Mirri

      Miehet on arvoitus...mitä isompi mies sitä
      suurempi arvoitus :)
      Miehissä on mukavinta se, että ne luulee tietävänsä
      mutta oikeesti niillä ei oo hajuakaan, missä
      mennään :)
      Miehet on miesporukoissa omimmillaan ja mitä enemmän
      ne on siellä, sitä parempi :)
      Miehete on niin kaukana naisesta, vaikka jotkut
      miehet onkin sisäisesti naisia...
      Ootteko muuten huomanneet, että usein
      kirjallisesti lahjakkaat miehet onkin homosek-
      suaalisuuteen taipuvia...mikähän siinä on ?

      • Mirri

        ...mikä on tietysti vaan hyvä asia...
        Vähemmän sikamaisia miehiä naisten perään
        kuolaamassa :))
        Vai mitä Anniina...:)


      • Anniina
        Mirri kirjoitti:

        ...mikä on tietysti vaan hyvä asia...
        Vähemmän sikamaisia miehiä naisten perään
        kuolaamassa :))
        Vai mitä Anniina...:)

        Jep =) Täytyy sanoo et ton ekan viestin aika vihasessa mielentilassa kirjotin. Ja siihen oli kyl syynsä. Miehiä on mukaviaki, tiiän kyl koska useat hyvät kaverit on miehiä. Mut ainakin tää sai keskustelua aikaan. Kohta nään yhen hyvän kaverini pitkästä aikaa, ihanaa!! Ja se on MIES.


      • ihannemies
        Anniina kirjoitti:

        Jep =) Täytyy sanoo et ton ekan viestin aika vihasessa mielentilassa kirjotin. Ja siihen oli kyl syynsä. Miehiä on mukaviaki, tiiän kyl koska useat hyvät kaverit on miehiä. Mut ainakin tää sai keskustelua aikaan. Kohta nään yhen hyvän kaverini pitkästä aikaa, ihanaa!! Ja se on MIES.

        eipä tosiaan huvita edes tutustua sun tyylillä mesovaan naiseen. Mukavat, kunnon miehet välttelee sun seuraa ilmeisesti?


    • vm39

      Niinhän sanotaan, että moni kakku on päältä kaunis. Kenties pätee sinuunkin, esityksesi sisällöstä ja esitystavasta päätellen.
      Turhaan odottelet hienoja miehiä seuraasi. Kyllä ne ainakin nopeasti kaikkoavat. Riittäähän tosin muita.

    • meiju

      eiköhän otsikko kerro kaiken olennaisen...

    • ähäpaska

      RUMAKS nii et saa miestä ollenkaa.
      Helppo Ratkasu jos et muute osaa hankkiutua epämääräsistä mulqeroista eroon.

    • Absoluuttinen totuus

      Kauneutesi on tavallaan syy.

      Tonnista vetoa että kuvittelet itse kauneutesi riittävän panokseksesi ihmissuhteeseen. Ei sellainen nainen puhuttele kuin kusipäitä.

    • lisko

      Käyttämästäsi kielestä päätellen et ole herrasmiestä ansainnutkaan. Jos muulloinkin esiinnyt noin niin sitä saa mitä tilaa. Herrasmiehet eivät yksinkertaiesti viihdy seurassasi vain se rupusakki jonka kieltä käytät. Katso peiliin. Sitten vielä tuo anatomia puoli. luulisi sinun nisen tietävän, että tytöt ja pjat tulee samasta reijästä jota ei kututa tuolla sanlla jota käytit.

    • mhy...

      Et sä mikään kaunis ja menestyvä oo. Täys juntti ja ootko edes nainen, kunhan provosoit.

    • netta

      ..Tuo neidin kauneus on vissiin noussut liikaa hattuun. Eli olisikohan omassa asenteessa parantamisen varaa? Voisi kunnon miehetkin tulla juttusille!

    • Jimppa

      Itse en kuulu niiden kusipäiden joukkoon...joskus ajattelen jopa naisista samaa,sillä ärsyttäviä naisia tässä maassa riittää...Onneksi myös on sellaisia naisia,jotka eivät vain ajattele itseään ja ovat muutenkin fiksuja ja mukavia...Ehkä tekstiä lisää joskus...

    • pek21

      No perseestähän... No ite en myös baareissa häntäheikkinä pyöri,sitäpäitsi kaikki naiset tahtoo olla saman nimisiäkin kaikki, jos kysyn esiteltyäni toisen etunimeä on se "Haistvittu" Ja kun vastaan että minä olen "sukunimi" vastaus on "Meehelvettiin" Onko siis suomalaisten naisten nimi kaikilla Haistvittu Meehelvettiin...

    • pek21

      UUSI
      No perseestähän... No ite en myös baareissa häntäheikkinä pyöri,sitäpäitsi kaikki naiset tahtoo olla saman nimisiäkin kaikki, jos kysyn esiteltyäni toisen etunimeä on se "Haistvittu" Ja kun vastaan että minä olen "sukunimi" vastaus on "Meehelvettiin" Onko siis suomalaisten naisten nimi kaikilla Haistvittu Meehelvettiin?

    • Anonyymi

      Naiset tykkaa agressiivisista, narsisti, laumanjohtajan miehista. Siksi he saavat Aina miehen joka hakkaa heita. Kiltit sivistyneet miehet ei naisia kiinnosta, pitaa Olla paskalle haisevatappelunhaluinen Sali aija. Siskoni esim pitaa miehista jotka osaa at tapella, niin hän Sai miehen joka meinasi tappaa hanet ja hakkasi lapsia sa. Vakivaltaiset miehet on enemman mieshormooneja naiset tunnistaa sen ja se kiihottaa heita. Tunnen Monta hyvaa miesta jotka ei saa naista. Kun katsele ymparilleni niin kaikki kusipaa naisen hakkaajat ovat parisuhteessa ja saavat heti uuden naisen

    • Anonyymi

      Oletko lepakko?
      Vai katsellut liikaa TV:n paritusohjelmia ja lukenut naistenlehtiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe