SUOMESSA ON EKSYTYS!!!

Tanja

Lue David Wilkersonin saarna.
Siinä Wilkerson varoittaa ankarasti seurakuntalaisia eksysyksestä. Tämä on
syytä jokaisen lukea. Olen itse nähnyt vastaavankaltaista toimintaa myös Suomessa. Tämä eksytys on jo täälläkin.

Wilkerson tuli aikoinaan tunnetuksi työstään huumenuorten parissa. Hän sanoo tuossa saarnassaan mm:

"Mitä häpeällistä ja pahaa tapahtuu tämän päivän seurakunnassa? Tämä tunnetaan menestysevankeliumin nimellä ja se on yksi suurimmista häväistyksistä Jeesuksen Kristuksen seurakuntaa vastaan kautta aikojen. Tämä
vääristynyt evankeliumi myrkyttää ihmisjoukkoja kaikkialla maailmassa, jopa Kiinassa ja Afrikassa. Se on amerikkalainen evankeliumi, keksitty ja levitetty rikkaiden amerikkalaisten evankelistojen ja saarnaajien kautta -
rikkaiden!
Menneellä viikolla minulle annettiin Kenneth Copelandin kokouksesta taltioitu video. Kun kuuntelin puhujaa olin ällistynyt. Ensinnäkin, puhujat eivät ehtineet kunnolla asettua aloilleen kun ihmiset tungeksivat heidän ympärilleen tunkien rahaa heidän taskuihinsa. Syy moiseen on hiljattain esitetty uusi oppi, jonka mukaan, jos haluat tulla siunatuksi sinun pitää löytää mahdollisimman paljon siunattu julistaja koska "sille, jolle on paljon annettu saa paljon, sille jolla on vähän otetaan pois sekin vähä,
joka hänellä on". Joten etsit käsiisi eniten siunatun ja menestyneen julistajan, annat hänelle rahaa ja saat siunauksen. Mitä enemmän tuo
julistaja on siunattu sitä suuremman siunauksen saat itsekin. Idea on siis antaa sille, joka on eniten siunattu...
Kuuntele mitä opetettiin: " Köyhä toimeentulon rajalla oleva leski antaa sinulle viisi dollaria. Ota se. Elia otti lesken viimeisen ruuan. Sinä olet voideltu. Ansaitset sen. Ota se..." Ja sama puhuja jatkoi: "Asun 800 m2 talossa ja rakennan isompaa. Sellaista, josta kuningas Salomokin olisi ylpeä. Maksoin juuri 15000 dollaria koirasta (n.90000 mk). Näettekö tämän
loisteliaan sormuksen? Ostin sen Jamaikalla käydessäni ja maksoin siitä 32000 dollaria (n.190000 mk). Haluan teidän tietävän, että kun kaupunkini ihmiset kulkevat taloni ohitse ja näkevät Rolls Royce autoni ajotiellä silloin he tietävät, että on Jumala taivaassa." Yksi julistajista nousi ylös ja sanoi: "Teimme liiton veli Copelandin kanssa seuraavan vuoden ajaksi, 365 päivän varalle. Yksikään meistä ei tule kärsimään yhtenäkään päivänä. Emme koe hetkenkään epätoivoa. Emme koskaan sairasta emmekä koe puutetta. Nautimme kaikista siunauksista. Hylkäämme kaiken kärsimyksen, kivun ja
taloushuolet." Tämä murehduttaa minua eniten, näin julistettiin - "Pyhä Henki ei voi tulla
yllemme ennen kuin olemme rahavirrassa. Ennen kuin rikastumme Pyhä Henki ei voi tehdä työtään."
Kuinka tämä vaikuttaa sinuun? Ihmiset kiemurtelevat kuin käärmeet istuimiltaan lattialle ja julistaja sihisee käärmeen lailla. Tuhannet ihmiset menevät suuriin parantamiskokouksiin ja ristiretkiin ja he näkevät asioita, jotka luullaan Pyhän Hengen toiminnaksi. Ylistäessään ja palvoessaan he eivät tiedä, että julistaja pilkkaa ja häpäisee Pyhää Henkeä. He eivät tajua sitä. Kokonaiset karismaattiset seurakunnat, helluntailiike,
on hajallaan - kirjaimellisesti rikki revittynä valheherätysten takia. Mitä näemme aikamme ns. herätyksissä ja mikä liitetään Pyhän Hengen
yhteyteen, sitä emme löydä Kirjoituksista. Mikä ei ole löydettävissä Sanasta pitää heti hylätä - täysin hylätä. Itken kun katson näitä videoita, joita ihmiset ympäri maata lähettävät minulle. Ihmisjoukot ruumis vapisten ilman kontrollia, ihmiset putoilemassa lattialle, hysteerinen nauru, hoipertelu kuten juopuneessa tilassa, käärmeen lailla kiemurtelu, villien eläinten lailla kiljuminen - ja sitten meillä on
julistaja, joka puhaltaa ihmisten ylle ja saa heidät kaatumaan ikään kuin Pyhä Henki olisi tullut lihaksi hänessä. Tämä henkilö heittää takkinsa ihmisten ylle ja sanoo, "Tämä on Herran käsi".
Tämä on hyvin julmaa mutta minun pitää puhua tästä uusimmasta. Kun joudut tällaiseen, kun olet joutunut eroon Kirjoitusten varjelevasta vaikutuksesta sanot vain: "Hei, tämä on uutta, Jumala tekee uutta. En ymmärrä tätä, se ei
ole Sanassa mutta en halua olla Pyhää Henkeä vastaan." Jos se ei ole Sanassa sinun pitää olla sitä vastaan!

Tämä uusi asia on, että et voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan ellet tule pieneksi lapseksi jälleen. Tämän opin mukaan ihmiset tulevat kokoukseen vaipat päällysvaatteidensa alla ja ulostavat ja virtsaavat niihin kokouksen
aikana. Tämä on "uutta". Mihin kaikki johtaa?
Yksi evankelista kutsuu itseään "Pyhän Hengen baarimikoksi". Hän sanoo, "Tule baariin ja ota Pyhän Hengen drinkki". He kutsuvat tätä uudeksi
viiniksi. Jeesus saapuu ja lukuisat ihmiset ovat vailla pelastusta. Samalla näen kristittyjen vellovan, kuten sanotaan "Pyhän Hengen baariin" ja he hoippuvat kuin juopuneet. Jooelin kirja sanoo kovaa ja selvästi: "Herätkää te juopuneet ja itkekää, valittakaa, kaikki viininjuojat...sillä vilja on
hävitetty, viinistä on tullut kato" Jooel 1:5,10.
Uskosta on tullut spektaakkeli, aikana jolloin olemme lähellä Herran tulemusta ja meidän tulisi odottaa siellä, missä Jumalan voi löytää - omassa
salaisessa rukouskammiossamme. Siellä tulisi olla murhe hukkuvista sieluista, halu seurata Jeesusta. Siellä ei pitäisi ajatella rahaa, joka on Amerikan jumala, Amerikan epäjumala. Maailma katsoo tätä hulluutta ja tiedät mitä he ajattelevat - se on sirkus, Pyhä Henki on sirkuksen johtaja, se on karismaattinen sirkus. Sinun pitää ottaa kantaa. Meidän tulee yhdessä ja
yksittäin ottaa vastuu. Jokaisen Jumalan lapsen pitäisi rukoilla tällaista vastaan - että Jumala ensin avaisi meidän silmämme huomaamaan väärät
profeetat, jotta heidän silmänsä avautuisivat ja Jumala armollisesti päästäisi heidätkin ansasta samoin kuin jokaisen siihen joutuneen. Älä ota
tähän osaa, älä edes mene lähellä. Jätä se, sillä se voi niellä sinut jos et ole vahva Herrassa. Jos olet heikko, uskossasi nuori tai utelias olet
vaarassa. Se ruokkii kaikkea sitä mikä on mieluista lihan mielelle. Kunnes opit erottamaan lihan mielen ja Pyhän Hengen mielen pysy tästä erossa!
He (väärät julistajat) kuulostavat kovin rakkaudellisilta sanoen: "Me rakastamme kaikkia, ei ole väliä mitä opetat. Ei ole väliä jos se on
menestystä - tai mitä tahansa. Jumala on rakkaus. Tullaan kaikki yhteen ja halataan toisiamme." Mutta Jumalan mukaan kuinka kaksi voi käydä yhdessä jos eivät ole keskenään sopineet? Kuinka voit olla yhtä kun et voi olla samaa mieltä heidän epäraamatullisen käytäntönsä takia? Et voi. Se on rakkausansa. He sanovat, "Älä tuomitse ketään". Raamattu ei sano näin. Se kehottaa
antamaan oikeamielisen tuomion, nuhtelemaan, arvostelemaan kaikessa kärsivällisyydessä. En seiso saippuan vaan kiven päällä. Jumala pelastaa
seurakuntansa.
Mitkä ovat Jumalan rikkaudet Kristuksessa? Jumalan rauha, Jumalan viisaus, Kristuksen läheisyys, kaikki mitä on Kristuksessa on meidän. Jos uskot sanani todeksi ja sinulla on kotona näitä kirjoja ja kasetteja niin hävitä ne! Älä jaa niitä muille vaan polta ne! Jos joku kutsuu sinua näihin tilaisuuksiin älä mene vaan sano, "Haluan kuulla puhdasta Sanaa, joka auttaa
minua hengellisesti kasvamaan. En halua mitään, mitään opetusta, joka vahvistaa lihaani..."

16

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja
    • myös

      wilkersonin "näky" - kirja.

    • Ota.

      huomioon, että sanoma on amerikkalaisille ja että hänkin on oman astiansa makua laittanut profetiaan. Itse en luota näihin amerikkalaisiin saarnamiehiin vaan keskustelen Pyhän Hengen kanssa suoraan niinkuin Benny Hinnkin tekee ja saan varmaa tietoa Jumalalta suoraan. Näin Herra vahvistaa, ketkä saarna miehet ovat hänen asiallaan ja kenellä on vielä oppimista.

      • Tanja

        Ainoa auktoriteetti minulle on JEESUS!


      • Ihminen
        Tanja kirjoitti:

        Ainoa auktoriteetti minulle on JEESUS!

        hänkin on vain.


      • Tanja
        Ihminen kirjoitti:

        hänkin on vain.

        Sinun sanat: "niinkuin Benny Hinnkin tekee...."
        Sama kysymys sinulle: Ihannoitko Hinnia?

        Jumala toimii Wilkersonin kautta myös!
        Katso sivut:
        http://tasanen.com/index.php?sivu=kasetit&num=81&sort=3 21
        ja lue: ULOSKUTSU SUURESTA PORTOSTA 18.06.2000

        Siunausta sinulle ja Rakkautta Kristuksessa!


      • Jari Tasanen on perusjuttua ok
        Tanja kirjoitti:

        Sinun sanat: "niinkuin Benny Hinnkin tekee...."
        Sama kysymys sinulle: Ihannoitko Hinnia?

        Jumala toimii Wilkersonin kautta myös!
        Katso sivut:
        http://tasanen.com/index.php?sivu=kasetit&num=81&sort=3 21
        ja lue: ULOSKUTSU SUURESTA PORTOSTA 18.06.2000

        Siunausta sinulle ja Rakkautta Kristuksessa!

        sinällään...

        "keskustelen Pyhän Hengen kanssa suoraan ja saan varmaa tietoa Jumalalta suoraan."


      • Tanja
        Jari Tasanen on perusjuttua ok kirjoitti:

        sinällään...

        "keskustelen Pyhän Hengen kanssa suoraan ja saan varmaa tietoa Jumalalta suoraan."

        Jumala toimii sinun ja minun kautta, Davidin ja Jarin kautta myös! Aamen!
        Olen vain Jeesuksen Oma ja Seurakuntani on pelkäästään Elävässä Uskossa olevat. En ole minkään nimikyltin alla. Entä sinä?


    • merim.raimo

      Jumala on jättänyt7000 miestä jotka eivät ole notkistaneet polveansa baalille.Niin monta? Siksi että tulee kohta kaukaa sotaisa kansa ja niistä riittää 100 miljoonaa Pietarin "porteille" Monien kädet vaipuvat ja polvet ovat kuin vettä.Mutta Suomi nostaa molemmat kätensä Jumalan puoleen.Ja Minä laitan vihollisesi pyytämään apua sinulta.Näin tulee käymään tulevaisuudessa.Rukoillaan että tulee herätys sitä ennen.

    • kiintoinen

      kirjoitus!

    • juupa juu

      Lukekaa miik.3:11

      11 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."

      Papiston evlut ja ekumeenia johtajilla on suuret vuositulot !

      Evlut varallisuus 3-4.miljardia euroa. Turun evlut 250.milj/€ vuosi ja siitä rahasta annettiin Turun seudun diakoni ja leipäkassityöhön vain alle 1% noin 250.000€/vuosi, harkitkaa sen maan parasta jossa asut sanoi Herra.


      Evlut top20 listan tulot 50.000-138.000€/vuosi. Evlut suuntauksen arkkipiispalla 128.000€/vuosi

      Ortodoksi mitro 138.000€/vuosi ja 500-1000€/tunti

    • Xxp

      Olin kokouksessa jossa julistaa aloitti juuri Kippis ja kulaus puheella, mutta kuinka ollakaan hän sanoi ennen kuin jatkoi, että täällä on joku joka estää ja ymmärsin välittömästi, että Jeesus vastasi minun ja ystäväni rukoukseen ennen kokousta. Olimme rukoileet sota-asun yllemme. Minä nousin selkä suorana ja kävelin ulos. Eikä edes hävettänyt.

    • syntukus

      On aitoa rahaa vielä saatavilla, ja hankitaan sitä, eli hankitaan kaikkea sitä hyvää mitä Kristuksessa on. Nyt näyttää olevan liikkeellä paljon ns. väärää rahaa,eli sanasta poikkeavaa toimintaa, ajallisesti siitä ilmoitetaan viranomaisille joiden asia on hoitaa ongelma kuntoon, samoin kun me hengellisessä toiminnassa näämme ihmisen vajavaisuuksia ,viestitetään siitä rukouksissamme Jumalalle eikä keskitytä ongelmiin vaan sanoudutaan niistä välittömästi irti. Negatiivisiin asioihin keskittyminen ei meitä rakenna vaan Jumalan Sanan tuntemuksen kautta ihmiset löytää kyllä kaiken mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan. Sanan kautta pysymme valveilla. Amen !

    • hbllä

      rubiinisormukset...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe