Mistä ostaa airsoft aseet

masi

Mistä saa laadukkaimmat ja halvimmat airsoft aseet Suomessa, tai onko esim. Virossa myytävänä laadukkaita ja halpoja airsoft aseita.

500

72243

    Vastaukset

      • pistol of army

        Kannattaako ostaa yhdestä www.redwolfairsoft.com osotteesta Glock18c 128e


      • himo softaaja

        ja tietenkin muovisotilas


      • asdfsdafas

        Ei oo mistään halvimmasta äästä noi kolme vaan kalleimmasta.


      • airsoft PRO
        pistol of army kirjoitti:

        Kannattaako ostaa yhdestä www.redwolfairsoft.com osotteesta Glock18c 128e

        ei kannata mä sain 60e


      • airsoft boy

        proairsoft on mun mielestä paras :D


      • anon999
        pistol of army kirjoitti:

        Kannattaako ostaa yhdestä www.redwolfairsoft.com osotteesta Glock18c 128e

        no ei kun tulee jostakin USA:sta niin maksaa hirveita ja on paskoja.


      • ed

        kanataaostaa


      • omigz
        pistol of army kirjoitti:

        Kannattaako ostaa yhdestä www.redwolfairsoft.com osotteesta Glock18c 128e

        siis hyvät kaupathan on: proairsoft, nemesis, millgear, swordfishairsoft, muovisotilas, sabe, pcb airsoft, fincoins, 6mm niin että käykää noilla sivuilla.


      • Ahma
        himo softaaja kirjoitti:

        ja tietenkin muovisotilas

        paitsi että muovisotilaallahan on ihan omat hintansa


      • pro softaaja
        pistol of army kirjoitti:

        Kannattaako ostaa yhdestä www.redwolfairsoft.com osotteesta Glock18c 128e

        ei kannata


      • jikke24
        omigz kirjoitti:

        siis hyvät kaupathan on: proairsoft, nemesis, millgear, swordfishairsoft, muovisotilas, sabe, pcb airsoft, fincoins, 6mm niin että käykää noilla sivuilla.

        Tota sabea en oo tiennytkään onko se luotettava?


      • WarJack
        omigz kirjoitti:

        siis hyvät kaupathan on: proairsoft, nemesis, millgear, swordfishairsoft, muovisotilas, sabe, pcb airsoft, fincoins, 6mm niin että käykää noilla sivuilla.

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.


      • proairsoft on paras
        airsoft boy kirjoitti:

        proairsoft on mun mielestä paras :D

        samaa mieltä


      • sigsauerfani
        omigz kirjoitti:

        siis hyvät kaupathan on: proairsoft, nemesis, millgear, swordfishairsoft, muovisotilas, sabe, pcb airsoft, fincoins, 6mm niin että käykää noilla sivuilla.

        Kannatta ton fincoinsin sijasta käydä airsoftnetissä, se kuuluu kai samaan ketjuun tai mihin lie höskään nyt onkaan, ja sieltä löytyy paljon hyviä aseita halvalla


      • pövnäjä

        pcb-airsoft on paska


      • sniper98
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        pro airsoft ja milgear on kyllä luotettavammat!!!!! ja fincoinssista ei oo mulla tie


      • WarJack
        sniper98 kirjoitti:

        pro airsoft ja milgear on kyllä luotettavammat!!!!! ja fincoinssista ei oo mulla tie

        niin kyllä on en tierä mitä tossa höpisen :D


      • Mieppi
        sniper98 kirjoitti:

        pro airsoft ja milgear on kyllä luotettavammat!!!!! ja fincoinssista ei oo mulla tie

        Jep pro airsoft ja milgear on parhaat ja finncoins sucks


      • njyt5ryt5ryuh5hdr
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        Proairsoft on paras


      • Wolf 02
        omigz kirjoitti:

        siis hyvät kaupathan on: proairsoft, nemesis, millgear, swordfishairsoft, muovisotilas, sabe, pcb airsoft, fincoins, 6mm niin että käykää noilla sivuilla.

        tuleeko pro aisoft tin aseissa lipas mukana?


      • no vittu mieti
        Wolf 02 kirjoitti:

        tuleeko pro aisoft tin aseissa lipas mukana?

        jooooooooooooooooooooooooooooo


      • softi mies
        airsoft boy kirjoitti:

        proairsoft on mun mielestä paras :D

        kyylä pro airsoft on hyvä mut kyllä on kuulapurkki paras osta cyman ak-47 sähkötoiminen 79€ ihan liian hyvä tai wellin thompson tulee rumpulipas nii et kyllä on halpaa


      • Pälli2
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        Toi proairsoft on kyllä luotettava koska oon tilannu sielt yhen pakin ja mun kamuil on sielt jo jotai 30 asetta ja pari kranuu joten voit luottaa WWW.PROAIRSOFT.COM sivuun


      • jifd666
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        proairsoft on kyl luotettava jos tiesit sitä


      • -softaaja-
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        Proairsoft ja milgear on luotettavia!


      • oze39
        anon999 kirjoitti:

        no ei kun tulee jostakin USA:sta niin maksaa hirveita ja on paskoja.

        se on siitä asee merkistä kii eikä kaupasta ja ne o jenkeis paljo halvempii idari


      • ukko joka aloittaa
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        milgear on paras sivu mitä tiiän


      • sanon minä
        airsoft boy kirjoitti:

        proairsoft on mun mielestä paras :D

        ei ku milgear


      • softaaja1222222

        vitun pelle! oho säähä ootki 9.v


      • edulbfan
        softi mies kirjoitti:

        kyylä pro airsoft on hyvä mut kyllä on kuulapurkki paras osta cyman ak-47 sähkötoiminen 79€ ihan liian hyvä tai wellin thompson tulee rumpulipas nii et kyllä on halpaa

        joo mut pro airsoftist saa ak-47 sähkö toimine 49 €


      • A
        edulbfan kirjoitti:

        joo mut pro airsoftist saa ak-47 sähkö toimine 49 €

        Joo mutta se on täysi paska


      • näimpä...
        oze39 kirjoitti:

        se on siitä asee merkistä kii eikä kaupasta ja ne o jenkeis paljo halvempii idari

        Niitten kuljetukset maksaa mansikoita...


      • gay,jolla stondaa ei
        Wolf 02 kirjoitti:

        tuleeko pro aisoft tin aseissa lipas mukana?

        miksi vitussa sä kysyt tuollaista paskaa?


      • petskyy
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        proairsoft ei oo epäluotettava oon tilannut sieltä hirveen läjän softaus kamaa ja hyvin on toiminu.


      • petskyy
        sigsauerfani kirjoitti:

        Kannatta ton fincoinsin sijasta käydä airsoftnetissä, se kuuluu kai samaan ketjuun tai mihin lie höskään nyt onkaan, ja sieltä löytyy paljon hyviä aseita halvalla

        airsoftnet ja fincoins on täysin sama asia liike sijaitsee turussa käsityöläis kadulla


      • asiantuntia
        näimpä... kirjoitti:

        Niitten kuljetukset maksaa mansikoita...

        ei ne maksa mansikoita vaan rahaa


      • asiantuntia23
        omigz kirjoitti:

        siis hyvät kaupathan on: proairsoft, nemesis, millgear, swordfishairsoft, muovisotilas, sabe, pcb airsoft, fincoins, 6mm niin että käykää noilla sivuilla.

        noi on oikeesti hyvii sivuja kannattaa käydä sieltä saa airsoft aseita!


      • dedkara
        pistol of army kirjoitti:

        Kannattaako ostaa yhdestä www.redwolfairsoft.com osotteesta Glock18c 128e

        ei vitus


      • dedkara
        airsoft boy kirjoitti:

        proairsoft on mun mielestä paras :D

        eikä ole älä puhu paskaa kakara kyl mää tiiän mistä kunnon aseet saadaan halvalla. notietenkin kristiinankaupungista joka vuotisista messuilta.siel on sähkö,kaasu ja juositoimisia aseita.


      • airsoft PRO kirjoitti:

        ei kannata mä sain 60e

        mistä ostit 60 eurolla


      • kkoonnssttaa
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        proairsoft on just luotettava


      • kkoonnssttaa
        airsoft boy kirjoitti:

        proairsoft on mun mielestä paras :D

        samaa mieltä


      • pikkkusoftaaja
        himo softaaja kirjoitti:

        ja tietenkin muovisotilas

        ostin muovisotilaasta pumpun ja hajosi heti eikä ollu halvimmasta päästä ei musta hyvä kaukka :S


      • Mr_Shitman
        Wolf 02 kirjoitti:

        tuleeko pro aisoft tin aseissa lipas mukana?

        hyvällä äidinkielellä :D


      • aa-minigun airsoft

        kiitti kun kerrit tost



        !"#¤&/(=?


      • fläpäfläpä
        WarJack kirjoitti:

        Fincoins Proairsoft ja milgear ovat aika epäluotettavia Ei muuta, jatkakaa.

        Luettelit just luotettavimmat sivustot. Aina itselleni on tullu ajallaan tilaukset. Tiedä sitte mistä yksityis puodista tai lelu kaupasta tilaat omat varusteet


    • Vokkie

      Pyydän niitä henkilöitä, jotka tilaavat/hakevat ulkomailta airsoft aseita, miettikää haluatteko aseeseen takuun ja jos ulkomainen liike vakuuttaa aseen olevan takuunpiirissä. ottakaa selville paljonko aseen lähettely esim.virolaiselle firmalle tulee maksamaan rahaa puhumattakaan ajasta ja onko saatavilla suomenkielistä palvelua.

      Edelleen monet maksavat mielummin parieuroa ylimääräistä, että saavat taatusti luotettavan takuun omalla kielellä ja jonka toimiessa voi asioida henkilökohtaisesti.

      -Vokkie-

      • Nimetön

        toi muutama euro on suurinpiirtein 100e ainakin kun vertaa nemesistä ja redwolfia


    • Jaba

      www.nemesis.fi
      suomalainen

      • Mr_Shitman

        ja ihan helvetin kallis


      • ____________________
        Mr_Shitman kirjoitti:

        ja ihan helvetin kallis

        jep


    • Nimetön

      osta multa... saat halvalla

      • osku123

        minkä lainen ? paljo maksaa?


      • Nimetön
        osku123 kirjoitti:

        minkä lainen ? paljo maksaa?

        elikkä siis car-15 ihan huip kerron lisää jos kiinnostut... hp. 300-340e


      • osku123
        Nimetön kirjoitti:

        elikkä siis car-15 ihan huip kerron lisää jos kiinnostut... hp. 300-340e

        kuva olis kiva


      • Nimetön

      • rshsho

      • Nimetön
        rshsho kirjoitti:

        Meinaatko oikeesti saavas tosta yli 300e toihan on ihan romu ja uudenki saa paljon halvemmalla

        itseasiassa en enää.. 290e on nyt hintana.. ja en nyt romuksi haukkuis.. paljon parempi esim kuin m4, piippu ei heilu yhtään yms.


      • -Rollaattori-
        Nimetön kirjoitti:

        itseasiassa en enää.. 290e on nyt hintana.. ja en nyt romuksi haukkuis.. paljon parempi esim kuin m4, piippu ei heilu yhtään yms.

        CAR-15:ta ei valmisteta enää. Se on kohta harvinaisuus.


      • Nimetön
        -Rollaattori- kirjoitti:

        CAR-15:ta ei valmisteta enää. Se on kohta harvinaisuus.

        no älä!


      • -rollaattori-
        Nimetön kirjoitti:

        no älä!

        KYLLÄ! KYLLÄ! KYLLÄ!


      • softer
        -rollaattori- kirjoitti:

        KYLLÄ! KYLLÄ! KYLLÄ!

        PCB:stä saa halvimmat aseet.


      • 007
        softer kirjoitti:

        PCB:stä saa halvimmat aseet.

        fincoinssista saa halvimmalla aseet


      • lol z
        007 kirjoitti:

        fincoinssista saa halvimmalla aseet

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!


      • Tumez
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        Ei huijaa. Kaikissa sama asia.


      • FINCOINSISTA tilannut
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        tilasin eilen fincoinsista aseen: warrior mb-01 en tiiä onko kusetusta


      • himo softaaja
        FINCOINSISTA tilannut kirjoitti:

        tilasin eilen fincoinsista aseen: warrior mb-01 en tiiä onko kusetusta

        fincoinssin aseitten lähtö nopeudet valehtelee ihan 110 prossaa ite en menis rahojani fincoinssiin tuhlaamaaaaaan


      • fti
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        fincoins ei huijjaa mut ei kannata ostaa sieltä asetta koska ostin sieltä kerra ja hajos 2 viikon jälkee


      • akldm
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        tulee mut ne aseet on paskoi


      • afjgap
        fti kirjoitti:

        fincoins ei huijjaa mut ei kannata ostaa sieltä asetta koska ostin sieltä kerra ja hajos 2 viikon jälkee

        mun keverilla on m86 se on ollu sillä vuoden toimii tosi hyvin se riipuu aseen merkistä:D


      • airsofttttt
        -Rollaattori- kirjoitti:

        CAR-15:ta ei valmisteta enää. Se on kohta harvinaisuus.

        Ostakaa Pcb airsoftista kattokaa kiinalaiset ne on halpoi ja ampuu jotain 100 m/s


      • softaaja07
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        fincoins on huippu kauppa mä oon tilannu sieltä monta asetta on luotettava kauppa


      • ***********
        afjgap kirjoitti:

        mun keverilla on m86 se on ollu sillä vuoden toimii tosi hyvin se riipuu aseen merkistä:D

        Toimii jos huoltaa hyvin


      • asdguho
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        ihan surkeit hajos ekan ammunan jälkee venasin asetta 3kk


      • American Idiot
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        Mä ostin Fincoinilta DE M83A1 aseen. Vaihdoin virijousen ja 9.6 akun, niin on kyllä ihan perkeleenmoinen tykki.


      • älä osta haulikkoa
        007 kirjoitti:

        fincoinssista saa halvimmalla aseet

        Mulla oli yks haulikko en tiiä oliko se niin halppis mut se halkes melkein heti kun ostin P.S maruta on tosi halpa!


      • -Rame-
        FINCOINSISTA tilannut kirjoitti:

        tilasin eilen fincoinsista aseen: warrior mb-01 en tiiä onko kusetusta

        fincoins ei kuseta. oon ostanu sieltä 2 asetta.


      • Aloittamassa
        softaaja07 kirjoitti:

        fincoins on huippu kauppa mä oon tilannu sieltä monta asetta on luotettava kauppa

        Mahtaako finncoinssista ostettavissa oleva AGM mp009 hyvä ase? olen airsoftaamista aloittamassa ja se näyttää aika hyvältä vehkeltä


      • kiegflisuhg
        airsofttttt kirjoitti:

        Ostakaa Pcb airsoftista kattokaa kiinalaiset ne on halpoi ja ampuu jotain 100 m/s

        nemesis ja pro airsoft on parhaat mä ostan yleensä poairsoftisa


      • hifogjk
        fti kirjoitti:

        fincoins ei huijjaa mut ei kannata ostaa sieltä asetta koska ostin sieltä kerra ja hajos 2 viikon jälkee

        tottakai hajos ku annettii sulle sano merkki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • mooooooi
        softaaja07 kirjoitti:

        fincoins on huippu kauppa mä oon tilannu sieltä monta asetta on luotettava kauppa

        kaveri osti pumppuhaulikon latas ekaa kertaa ja tukki poikki


      • minä,en sinä
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        kaveri osti 200e (ei enään myynnissä) aseen ja pelas yhdenpelin = paskana eikä siinä ollut palautus oikeutta.


      • ghcvgtjdfxcvkbiouyf
        Aloittamassa kirjoitti:

        Mahtaako finncoinssista ostettavissa oleva AGM mp009 hyvä ase? olen airsoftaamista aloittamassa ja se näyttää aika hyvältä vehkeltä

        Jos aikoo alottaa airsoftaamisen ni kantsii alottaa pistoolilla!


      • grillaaj12a
        lol z kirjoitti:

        huijaako fincoins ko en oo varma kannaataako sieltä tilata ko eka oitäää antaaa sinne rahaa ja sitten vasta saa aseen niiin tuleeko se asse varmasti????????? haluun tietäää!!!!!!!!

        tilasin thompsonin fincoinsista ja tuli kahen päivän päästä


      • wolf 02
        FINCOINSISTA tilannut kirjoitti:

        tilasin eilen fincoinsista aseen: warrior mb-01 en tiiä onko kusetusta

        on


      • onko
        *********** kirjoitti:

        Toimii jos huoltaa hyvin

        onko vaikka AK 47 huoltaminen vaikeeta?


      • airsofthullu
        kiegflisuhg kirjoitti:

        nemesis ja pro airsoft on parhaat mä ostan yleensä poairsoftisa

        milgear on parempi ku nemesis


      • hasfgt
        airsofthullu kirjoitti:

        milgear on parempi ku nemesis

        niiiiiiin (paras itteasias)


      • jojojojo

        osta mitä


      • Latexi
        himo softaaja kirjoitti:

        fincoinssin aseitten lähtö nopeudet valehtelee ihan 110 prossaa ite en menis rahojani fincoinssiin tuhlaamaaaaaan

        Ja taas meni vaan muitten haukkumiseksi ja toisten paikkojen kehumiseksi
        "Osta täältä, älä tuolta!"


    • allu

      Sinun kannattaa käydä www.proairsoft.fi
      siellä on aina alennuksia.
      vähän kalliimpi kauppa on nemesis.
      www.nemesis.fi

    • asiantuntija

      laadukkaita airsoft aseita saa parhaiten intersporteista ja kuulaase kaupoista :)

      • 007

        pro airsoft myi halvalla mutta mä suosittelen fincoinssii sieltä saa halvalla www.fincoins.com


      • mikä....
        007 kirjoitti:

        pro airsoft myi halvalla mutta mä suosittelen fincoinssii sieltä saa halvalla www.fincoins.com

        ase sieltä fincoinista kannataa ostaa


      • 007

        fincoissista kantsii ostaa mp007 mullakin on se ase pikkusen niinku hyvä


      • 007

        fincoissista kantsii ostaa mp007 mullakin on se ase pikkusen niinku hyvä


      • pölk

        fincoissista kantsii ostaa mp007 mullakin on se ase pikkusen niinku hyvä


      • Nimetön
        pölk kirjoitti:

        fincoissista kantsii ostaa mp007 mullakin on se ase pikkusen niinku hyvä

        ulkomailta tilatessa onko ollut ongelmia tullin kanssa, vai voiko vaan tilata ulko mailta, kun siinä sanotaa ettää pitää varmistaa voiko tilata ulkomailta kun, jos ei, niin se jää tullin ja rahat menevät hukkaan ?


      • softaaja1
        007 kirjoitti:

        pro airsoft myi halvalla mutta mä suosittelen fincoinssii sieltä saa halvalla www.fincoins.com

        fincoinssissa on sellainen toimitapa että ensin maksaa ja sitten vasta toimitetaan ase. entä jos asetta ei tulekkaan?mietin vaan onko fncoins luotettava vai ei.


      • fincoins on luotettava
        softaaja1 kirjoitti:

        fincoinssissa on sellainen toimitapa että ensin maksaa ja sitten vasta toimitetaan ase. entä jos asetta ei tulekkaan?mietin vaan onko fncoins luotettava vai ei.

        fincoinsissa on 30päivän takuu ja kaveri on ostanut sieltä joku vuosi sitten ja toimii vielläkin


      • PA24680

        Kannattaako ostaa G&G GR16 CarBine Combo?
        Jos ei niin kertokaa mikä kannttaa ekaks sähköaseeks ostaa. Mutta ei kovin kallista.


      • <sdv
        PA24680 kirjoitti:

        Kannattaako ostaa G&G GR16 CarBine Combo?
        Jos ei niin kertokaa mikä kannttaa ekaks sähköaseeks ostaa. Mutta ei kovin kallista.

        osta pro airsoftist g3 sas se on hyvä ase


      • ps:osta se
        PA24680 kirjoitti:

        Kannattaako ostaa G&G GR16 CarBine Combo?
        Jos ei niin kertokaa mikä kannttaa ekaks sähköaseeks ostaa. Mutta ei kovin kallista.

        joo osta se high speed versio,on tosi hyvä!!


      • muhanmed
        softaaja1 kirjoitti:

        fincoinssissa on sellainen toimitapa että ensin maksaa ja sitten vasta toimitetaan ase. entä jos asetta ei tulekkaan?mietin vaan onko fncoins luotettava vai ei.

        kaverilla oli sielt ostettu ase ja hajos viikon sisällä ja ne ei oo kunnon airsofteja jotai kiinan ihmeitä pro airsoft on paras kestää hyvin ja marui on parhain merkki


      • airsoft friikki1234
        pölk kirjoitti:

        fincoissista kantsii ostaa mp007 mullakin on se ase pikkusen niinku hyvä

        huono paikka kaikki on halpiksii pro airsoft on paras fincoins on ihan pyllyn reiäst mul on semmonen ase joka ostettiin sielt ja hajos kuukaudes uuen ostin pro airsoftist ja se on paras ollu jo5 vuotta


      • DT
        airsoft friikki1234 kirjoitti:

        huono paikka kaikki on halpiksii pro airsoft on paras fincoins on ihan pyllyn reiäst mul on semmonen ase joka ostettiin sielt ja hajos kuukaudes uuen ostin pro airsoftist ja se on paras ollu jo5 vuotta

        Se riippuu ihan merkistä kuinka "paska" ase on. Esim. Tilaat Milgearista Warrior MB-01. Vaikka Tilaisit sen Fincoinssilta, ei se sen huonommaksi muutu.


      • DT
        airsoft friikki1234 kirjoitti:

        huono paikka kaikki on halpiksii pro airsoft on paras fincoins on ihan pyllyn reiäst mul on semmonen ase joka ostettiin sielt ja hajos kuukaudes uuen ostin pro airsoftist ja se on paras ollu jo5 vuotta

        Se riippuu ihan merkistä kuinka "paska" ase on. Esim. Tilaat Milgearista Warrior MB-01. Vaikka Tilaisit sen Fincoinssilta, ei se sen huonommaksi muutu.


      • kolmannella oikein
        airsoft friikki1234 kirjoitti:

        huono paikka kaikki on halpiksii pro airsoft on paras fincoins on ihan pyllyn reiäst mul on semmonen ase joka ostettiin sielt ja hajos kuukaudes uuen ostin pro airsoftist ja se on paras ollu jo5 vuotta

        MISTÄ NÄITÄ MIINUKSIA TULEE JA ÄLKÄÄ VASTATKO "SAUNALAHDELTA"


      • vnerjbjkrtrfkjngrkjs
        PA24680 kirjoitti:

        Kannattaako ostaa G&G GR16 CarBine Combo?
        Jos ei niin kertokaa mikä kannttaa ekaks sähköaseeks ostaa. Mutta ei kovin kallista.

        älä sitä asetta osta osta proairsoftist cybergunin ak47 beta tai duoble eaglen ump45/(m89)


      • casino royale
        kolmannella oikein kirjoitti:

        MISTÄ NÄITÄ MIINUKSIA TULEE JA ÄLKÄÄ VASTATKO "SAUNALAHDELTA"

        saunalahdelta tietenkin!!!!!!!! lol ha ha haaaaaaaaa


      • yhyhyhyhhy
        PA24680 kirjoitti:

        Kannattaako ostaa G&G GR16 CarBine Combo?
        Jos ei niin kertokaa mikä kannttaa ekaks sähköaseeks ostaa. Mutta ei kovin kallista.

        Osta proairsoftista Scorpion


      • Pälli2
        vnerjbjkrtrfkjngrkjs kirjoitti:

        älä sitä asetta osta osta proairsoftist cybergunin ak47 beta tai duoble eaglen ump45/(m89)

        Double eagle on huono merkki ostin jostai markkinoil sen uzin iha PASKA


      • Wolf02
        mikä.... kirjoitti:

        ase sieltä fincoinista kannataa ostaa

        jos ottaa sielt esim ak47 jousitoimisen nii onko niitä hylsyjä pakko laittaa siihe
        aseeseeeee


      • okke
        007 kirjoitti:

        pro airsoft myi halvalla mutta mä suosittelen fincoinssii sieltä saa halvalla www.fincoins.com

        miikä merkit ja aseet ois parhaita ihan alottelialle? On mulla ollu kyl pari pistoolia.


      • Appsi
        <sdv kirjoitti:

        osta pro airsoftist g3 sas se on hyvä ase

        Mistä saa halvimmat Biokuulat


      • :D
        PA24680 kirjoitti:

        Kannattaako ostaa G&G GR16 CarBine Combo?
        Jos ei niin kertokaa mikä kannttaa ekaks sähköaseeks ostaa. Mutta ei kovin kallista.

        kannattaa ostaa G&G GR16 carbine combo mulla on se ja toiminut vuoden moitteettomasti


      • konssnip
        vnerjbjkrtrfkjngrkjs kirjoitti:

        älä sitä asetta osta osta proairsoftist cybergunin ak47 beta tai duoble eaglen ump45/(m89)

        beta on ihan pas ka kaveri latas yön yli ja ampu yhe lippaan ja akku tyhjä !!!!!


      • lolz :D
        konssnip kirjoitti:

        beta on ihan pas ka kaveri latas yön yli ja ampu yhe lippaan ja akku tyhjä !!!!!

        ootsä vittu vähän tyhmä :D
        sitä akkuu ei saa ladata valvomatta koska se ei oo automaatti laturi joka tulee sen beta mukan.. jos lataa kokoyön yli akku yli latautuu ja alkaa itestään purkamaan itseään


      • Hetkensoftannut
        muhanmed kirjoitti:

        kaverilla oli sielt ostettu ase ja hajos viikon sisällä ja ne ei oo kunnon airsofteja jotai kiinan ihmeitä pro airsoft on paras kestää hyvin ja marui on parhain merkki

        Sillä mitään välii oo mistä ne ostaa vaa minkä merkkisii!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • lol
        Pälli2 kirjoitti:

        Double eagle on huono merkki ostin jostai markkinoil sen uzin iha PASKA

        voi vitun tomppeli ne aseet joita myydän markkinoilla on kopioita


      • vittu älä selitä
        konssnip kirjoitti:

        beta on ihan pas ka kaveri latas yön yli ja ampu yhe lippaan ja akku tyhjä !!!!!

        mul on beta lataan 2h ja ammun melkeen kolme lipas


    • miigeli

      Osta multa scorppari (ei sähkö) ei käytetty!

    • XD lolled rhyesay

      No mun mielestä sä voisit ostaa www.nemesis.fi
      sieltä no tai www.proairsoft.fi vai oliks se com
      ne on mun mielestä parhaat mutta sähkötoimisen saat 200 e tai päälle sitten taas takaraja kuulareissa on mun mielest jotain 8 tonnii
      mut ne on raskaita aseita ja se ase on minigun
      minimi taas onnn 600-800 e
      mut hyvän aseen saa jo 200 e -300e T: pömppö en oo kirjauunut

    • airo11

      virosta saa kyl halvalla suunilleen 40 euroo sarja mut ne ei lennä mihinkään

    • commandoporkkana

      Voin kokemuksest kertoo et älä osta virosta mitään aseita ne menee rikki kahes viikos...

      • wesdaraeth

        ostin joskus virosta pistoolin ja se kesti vaikka kui kauan kunnes se tippu pikitielle...


      • softaaja122222222222

        kestääks ne sulla nii kaua ????


    • ihan surkee

      fincoinsin aseet hajoo het mul on kokemuksia

      • Jub jub

        Eikä hajoo ostin sieltä trk kiväärin ja on hyvin toiminu. Paras suomalainen airsoftkauppa on Milgear.


      • ....

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!


      • Joku naapurin tyyppi
        .... kirjoitti:

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

        Mun pari kaveria on tilannut ja on hyvin toiminut


      • Joku naapurin tyyppi
        .... kirjoitti:

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

        Mun pari kaveria on tilannut ja on hyvin toiminut


      • R-02
        .... kirjoitti:

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

        Hiukan osu puuhu.. :D..enpä usko että säpäleiks menee ku toi r-02 ak on kokonaan metallia paitsi lipas ja toi kahva osa..Ja muutkin akt ovat aika jämäkän näkösiä..


      • vittusaatanaperkele

        Joo tota ostin ton yli 200€ maksavan AK:n ficoins:ista. Kerkesin ampuu kaks ja puol lipasta ku vittu lipas tippu maahan ja sieltä tippu kuulan uudelleen lataajan osa. Eli suoraan sanottuna se meni ihan paskaks.


      • Aino-Irmeli
        .... kirjoitti:

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

        Salettiin juu,,, Sulla niitä kavereita ei taida ollakkaan kun netissä kusetat... Närtti


      • Aino-Irmeli
        vittusaatanaperkele kirjoitti:

        Joo tota ostin ton yli 200€ maksavan AK:n ficoins:ista. Kerkesin ampuu kaks ja puol lipasta ku vittu lipas tippu maahan ja sieltä tippu kuulan uudelleen lataajan osa. Eli suoraan sanottuna se meni ihan paskaks.

        Fincoinsissa ei myydä yli 200€ aseita vitun Närtti...


      • ***********
        Aino-Irmeli kirjoitti:

        Fincoinsissa ei myydä yli 200€ aseita vitun Närtti...

        taisit erehtyy sivust xD =() =) =] ^.^


      • pijs
        .... kirjoitti:

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

        riippuu merkistä kannattaako ostaa fincoinssist


      • sonololo
        .... kirjoitti:

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

        joo mää ootin varmaa 1 vuoden sitä asetta ja nyt se tuli ja meni 2 laukauksen jälke paskaks :) huom makso noi 100 egee


      • sonololo
        sonololo kirjoitti:

        joo mää ootin varmaa 1 vuoden sitä asetta ja nyt se tuli ja meni 2 laukauksen jälke paskaks :) huom makso noi 100 egee

        kuules matti vittu mää tiiän että et oo ostanu ja ei ois maksanu 100 egee kun sää ostat aina halvimman minkä löyät ja muuten toi oli pilaa mää kirjotin tonkin :)

        http://www.youtube.com/watch?v=UcKV9EX0658


      • wesdaraeth
        .... kirjoitti:

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

        ei ainakaa proairosftilta koska veli ja kaveri tilas sieltä molemmat samanlaisen kiväärin ja sai aseen kasattua ja meni testaamaan,ei toiminu.molemmat lähetti huoltoon ja veli sai uuden joka ihme kyllä toimi mutta sen kaverin asetta ei saanu korjattua ja sille ne ei laittanu uutta eikä antanu rahoja takasin -.-


      • Asioita tutkinut
        .... kirjoitti:

        Fincoinsilta EI kannata ostaa kaveri osti ak:n se kesti viikon ku se meni säpäleiks ku hiukan osu puuhun kesken softin!!!!!!! EI FINCOINSSILTA!! EI!!! Pro airsoft ja nemesis sieltä!!

        Kaikki miettii,et kusettaaks fincoins(tarkoitan toimitusta)."Tuleeks se ase,jos tilaan?"...Ja latvakakkosille tiedoksi,et niil on myös kauppa turus,et voit ite men hakemaan sielt aseen,niin ainakin tulee mukaan.


    • nolifi akzu

      no täs olis muutama paikka :nemesis , ef securityja pro airsoft

      • pro123

        haluaisin tietää onko toi hyvä ak-47 ku oon tiilaamassa nyt sellaista kiitos jos joku vastaa tilaisin proairsoftista


    • joku hullu

      joo muovisotilas ja milgear myy aika halvalla
      aseita samaten fincoins. fincoins:si siellä on ne ylimät aseet hyviä on kokemusta esim mp40 ja m14 on hyviä. sitte on nuo sabe/nemesis/pro airsoft/ ja
      a4a:asa on halvalla vaa ei oon montaa asetta
      hyviä aseita on esim cyma ak47 ja cyma ak74 DE ak47
      ja monia muita. =D

    • jess``

      Siitä lähtis kunnon alotus pakkaus aloittelijalle.

      Olisi myynnissä airsoft ase ak-47 hyvä kuntoinen maruin ase. Ja mukana tulee vielä akku 2200 mah large teho ja laturi. 8000 kuulaa 0.2g, kantohihna,lipas 70pp, lipas 600pp, pistooli sig sauer, naamiointi välineitä, kaikki paperit mukana mitä tuli ostettaessa, sansein maski, lippanlataaja 100pp, lataus-tikku 70pp ja piipun puhdistus tikku.
      (kysy jos olet kiinnostunut)

      • jaa

        paljon maksaa se airsoft paketti jossa oli ak-47 ja muuta tavaraa


      • Jesse Junnola
        jaa kirjoitti:

        paljon maksaa se airsoft paketti jossa oli ak-47 ja muuta tavaraa

        Se maksais 270€


      • jaa
        Jesse Junnola kirjoitti:

        Se maksais 270€

        kuinka kauan se akku kestää ja miten ne lippaat täytetään (ethän ole vielä myynyt sitä asetta)


      • jaa
        Jesse Junnola kirjoitti:

        Se maksais 270€

        miten hyvä kuntone se ase on


      • Jesse Junnola
        jaa kirjoitti:

        kuinka kauan se akku kestää ja miten ne lippaat täytetään (ethän ole vielä myynyt sitä asetta)

        en ole vielä myynny ja akku kestää noin 6-8tuntia ja lippaaitten lataus on ihan helppoa sen sä opit vaikka en neuvo.


      • Jesse Junnola
        jaa kirjoitti:

        miten hyvä kuntone se ase on

        onkos sulla sähköpostia sen kautta olisi parempi keskustella ak:sta


      • jaa
        Jesse Junnola kirjoitti:

        onkos sulla sähköpostia sen kautta olisi parempi keskustella ak:sta

        on mikä sun sähköposti on jos sanot nii laitan niitä kysymyksiä sähköpostiisi


      • jessee112
        jaa kirjoitti:

        on mikä sun sähköposti on jos sanot nii laitan niitä kysymyksiä sähköpostiisi

        [email protected]


      • jaa kirjoitti:

        paljon maksaa se airsoft paketti jossa oli ak-47 ja muuta tavaraa

        mul ois maruin ak 47 myynnis 160e ihan ku uus melkee :D.. tulee mukaa 3 reguu ja higu


    • eghurhgurgp

      www.milgear.fi

      • TÄSSSÄÄÄ!!

        JOO!!www.milgear.fi
        PcBairsoft [GOOGLEEN]
        Proairsoft [googlee]
        Nemesis [googleen]
        plasticsolider.eu [Googleen]
        6mm [Googleen]
        - -- - -- - -- - -- - -- - -- - --
        Käytettyjä Huutonet.com ja huuto.net!!
        TOIVOTTAVASTI OLI APUA :))


      • ihme hyyppä
        TÄSSSÄÄÄ!! kirjoitti:

        JOO!!www.milgear.fi
        PcBairsoft [GOOGLEEN]
        Proairsoft [googlee]
        Nemesis [googleen]
        plasticsolider.eu [Googleen]
        6mm [Googleen]
        - -- - -- - -- - -- - -- - -- - --
        Käytettyjä Huutonet.com ja huuto.net!!
        TOIVOTTAVASTI OLI APUA :))

        Ja juoksuhauta.net, sieltä löytyy käytettyjä aseita: sähköt/joustoimiset/pulttilukot/kaasut


    • softari poika

      virossa on halpaa mutta ajatteles niiden aseiden laatua.Mun yks kaveri osti sieltä kiinalaisen rynkyn ja se toimi 2 päivää ja sit se hajos käsiin.Riippuu tietysti ostajan valinnasta mutta jos haluu ostaa hyvän aseen,ostakaa se suomesta!!!

      • tiedäthän sinä...

        ai löydy hyvii jousitoimisii mistä saa parhaita jousitoimisii pistoooleja ku on muitakin mut sellai vaik no pistoolit yleesä tai jotku muut jousitoi. mistäää ?


      • mellilän softaaja

        saat virosta pal halvemmalla ku suomesta aseen ja samnlaisen ja tuskin ne siellä ota mitää osia pois ja pistä huonoi takas ku saa aseita, et halooo! ja yks tosi hyvä eestiläinen kauppa jossa myydään airsoft aseita on www.relvad.ee ja ku pistää googlen kääntäjän siihen ni tulee suomee ja sit sielt etit vittu!


      • Virostahuono

        Mun kaveri on hulluna toiseen maailman sotaan sieltä virosta se sitten osti B.A.R kuulapyssyn näytti hienolta mutta hajos jo illon ku se tuli laival takas kotiin kuulemma siitä kun matkalaukku tipahti hytissä hyllyltä


      • HERÄTTYS
        mellilän softaaja kirjoitti:

        saat virosta pal halvemmalla ku suomesta aseen ja samnlaisen ja tuskin ne siellä ota mitää osia pois ja pistä huonoi takas ku saa aseita, et halooo! ja yks tosi hyvä eestiläinen kauppa jossa myydään airsoft aseita on www.relvad.ee ja ku pistää googlen kääntäjän siihen ni tulee suomee ja sit sielt etit vittu!

        älä puhu paskaa proairsoft on paras!


    • taalta

      www.airsoft-aseet.com tietoa

    • pona

      huuto netist kandee ostaa.

    • heteropoju

      älä missää nimess osta virost ku meikä osti sielt pumpparin nii ensimmäisel kudill jousi lens ulos ja meni paskaks mut sen jälkeen ajatteli ostaa vähä laadukkaamman proairsoftist ja se on toiminu aik hyvin mut silti aik kallist joten kandee mennä muovisotilaan sivuille

    • Softaaja10

      Eli alottelevalle softaajalle suostittelisin Plasticsoldierin tai PCB alotuspakkausta.Ja ite kauheesti pidin cubergunin valmistamasta spetzants tai joku tollanen nimi niin sellatteest paketist.En ite oo testannu mutta näyttää pirun hyvältä=D Sellanen ak47 se siis on, iso lipas ja niin eteenpäin.Lähöt kohillaan muttei liikaa.Ja ÄLÄ osta fincoinssista, siellä on samaa luokkaa kun citymarketissa.Sieltä löytyy TODELLA harvon kunnon aseita, lähes kaikki vemppuja joiten käyttöaika on jopa mahtavat kuukauden maximissaan.Eli.Osta kunnon kaupoista, SUOMALAISISTA, Proairsoftista, Nemesiksestä, Pcb, plasticsoldieristtä ja muista sen tapaisista.Milgearista en oikeen oo mitään ees kattonu.

      • Softaajaaa

        Ja sieltä löytyy hyviä merkkejä esim.Cyma Ja jing gong


      • softtaaja
        Softaajaaa kirjoitti:

        Ja sieltä löytyy hyviä merkkejä esim.Cyma Ja jing gong

        fincoinsista saa hyviä aseita minä tilasin sieltä AK 47
        HYVIÄ aseita saa myös:
        www.proairsoft.com
        www.plasticsoldier.eu
        ja tietenkin
        www.fincoins.fi


      • himo softaaja
        Softaajaaa kirjoitti:

        Ja sieltä löytyy hyviä merkkejä esim.Cyma Ja jing gong

        älä älä älä ikinä osta fincoinssista nimi merkillä kokemusta on


    • Akseli.s

      Viron aseet on halpoja muovi/ruuvi p*sk*j*!!!!!!

    • betaaja
      • betaaja

        www.olettejokainennaskeja.fi


    • bigpeople
      • himo softari

        ostin kerran fincoinssita ak:47 ase oli jo rikki paketissa enkä saanu rahoja takas


      • Päätöksen tehnyt

        Joo...ehkä Dboys BI-3581.Metallirunko,metallinen rataslaattikko,ja lähtönopeus 128-131m/s.ostan ite samanlaisen,kun kerkeen...XD.Ja samalla myös punapiste- tähtäimen.


    • Joku RaNdOm

      http://www.jamatik.fi/

      Halpoja kiinalaisia aseita, mutta tosi laadukkaita. Lue ostajien arviot, niin tiedät kannattaako ostaa jokin ase.

      • dgykfgul

        Noiden liikkeiden "ostajien arviot" on täyttä puppua. Jotkin takapihasoftaajat kirjottelee tyyliin: "tää xnipa on mailman paras tää on tarkka", joka ei todellakaan pidä paikkaansa, kaikien aseiden kohdalla. Jos nyt haluaa vaikka sen tarkan tarkkuuskiväärin, pitää kallistua ylihintaisiin japanilaisiin, eli Maruin vesureihi, Maruzenin apseihin ja Tanakan leluihin.

        Niin ja fincoinnista. Fincoins on normaali suomalainen liike, jos ase hajoaa niin,. että sitä ei ole hajotettu (esim. ase ei ammu) niin sen voi lähettää takuuseen puolenvuoden ajan. Jos liike ei ota vastaan, nii sitten käräjille, suomenlaki katos myöntää 6kk tuotevirhevastuun. Läheskään kaikki fincoinssin tuotteet ei ole hyviä, mutta poikkeuksia toki on. esim. ennenmainittu mp007 (joka kandee ostaa pro-airsoftista, ehkä vähä kalliit, mutta myyjä on asiantunteva ja on varmasti se puolen vuoden tuotevirhetakuu).


      • joku alottelija
        dgykfgul kirjoitti:

        Noiden liikkeiden "ostajien arviot" on täyttä puppua. Jotkin takapihasoftaajat kirjottelee tyyliin: "tää xnipa on mailman paras tää on tarkka", joka ei todellakaan pidä paikkaansa, kaikien aseiden kohdalla. Jos nyt haluaa vaikka sen tarkan tarkkuuskiväärin, pitää kallistua ylihintaisiin japanilaisiin, eli Maruin vesureihi, Maruzenin apseihin ja Tanakan leluihin.

        Niin ja fincoinnista. Fincoins on normaali suomalainen liike, jos ase hajoaa niin,. että sitä ei ole hajotettu (esim. ase ei ammu) niin sen voi lähettää takuuseen puolenvuoden ajan. Jos liike ei ota vastaan, nii sitten käräjille, suomenlaki katos myöntää 6kk tuotevirhevastuun. Läheskään kaikki fincoinssin tuotteet ei ole hyviä, mutta poikkeuksia toki on. esim. ennenmainittu mp007 (joka kandee ostaa pro-airsoftista, ehkä vähä kalliit, mutta myyjä on asiantunteva ja on varmasti se puolen vuoden tuotevirhetakuu).

        mietin et kannataako ostaa AK-47 70 € plastic-solderilta??
        ois aika halpa mut oks se niin lelu et se hajoo heti?


      • eryysdry
        joku alottelija kirjoitti:

        mietin et kannataako ostaa AK-47 70 € plastic-solderilta??
        ois aika halpa mut oks se niin lelu et se hajoo heti?

        Suomen halvin on jamatik, sinne siis.


      • Joku naapurin tyyppi
        joku alottelija kirjoitti:

        mietin et kannataako ostaa AK-47 70 € plastic-solderilta??
        ois aika halpa mut oks se niin lelu et se hajoo heti?

        Osta vaa hyvä ase halvalla niin mikäs siinä


      • pommittaja000
        Joku naapurin tyyppi kirjoitti:

        Osta vaa hyvä ase halvalla niin mikäs siinä

        ostin 2v sitten haulikone robin huudista ihanku entinen


    • ei sen väliä

      ööh... Tää keskustelu on vuodelta 2005 pitkään on pysyny pystyssä.

      ps. mä ostan proairsoftista

    • PCB

      PCB ei muut kannata PCB on ainoo hyvä

      • kuunaripylleröpelleriini

        pcb,proairsoft,muovisotilas,nemesis,6mm.....,,,,.... yms....
        fincoins on pe*****tä


      • Makaci47

      • marska paska

      • aagagagagagaag
        marska paska kirjoitti:

        veljellä meni rikki ekassa päivässä marui cz75 first model pistooli ei kantsi ostaa ostin kyseisen aseen proairshoftista

        marui on maailman paskin merkkiii t:kyrpä


      • k.zjergoiöj
        marska paska kirjoitti:

        veljellä meni rikki ekassa päivässä marui cz75 first model pistooli ei kantsi ostaa ostin kyseisen aseen proairshoftista

        ime munaas se sun homo veli ei varmaa vaa osaa käyttää aseit


      • nuori softaaja

        kävin pcb:tä vilkaasees aseit ja @&¤!& 250 ekee sähkörynkkäri.en tiiä,mitä ihmettä....!ostan ite ainaki fincoinsist(ja syyt,jos halluutte tietää)..oon aloittelia ja sielt saa halpoi sähkökäyttösii.Esim MP40,maksaa nemesis 150 ekee(about)...fincoinsis 129e(vai 130..)en tiiä.kumminkin.SIIS:kattokaa hinta ja aseen merkki,ja verratkaa sitä muiden sivujen samaan aseeseen..ja niille jotka väittää,että fincoins on surkee,niin imekää parsaa


      • MaruiOnParas
        aagagagagagaag kirjoitti:

        marui on maailman paskin merkkiii t:kyrpä

        no haista ny pitkä paska.Marui on kuule paras merkki.Mu veljel oli sellane m92f 2v ja hajos sen takii ku se ei enää jaksanu sitä ja kokeili kui paljo se kesti.Kaua se senki jälkee viel kesti.Varmaa se pompottelu jälkee silti 2 viikkoo.Ja senki jälkee vaa luistin meni vaa hituse rikki.JOTEN HAISTA SÄÄ PASKA!!!!! Kuule Marui on paras merkki ainakin vempuissa joten olisit nyt hiljaa.


    • kaikki nikit varattu"#%&

      juu itse ostin kaksi ak-47:kaa ja vajaa 20tuhatta kuulaa ja dessun kaikki toimii vieläki mutta kuulat on vaa loppu suosittelen virolaisia aseita aloittelijoille..

      • -.-

        eiköhän se oo jo jonku ostanu ku toi viesti lähetettii 2005 -.-


      • Omistaa Mp5 a5
        -.- kirjoitti:

        eiköhän se oo jo jonku ostanu ku toi viesti lähetettii 2005 -.-

        PCB on aika halpa ja laadukkaita aseita löytyy vaikka millä mitalla eli PCB kauppaa vaan!


    • Jos kiinnostaa

      Minulla ois tommone ak47 beta spetznaz tuolla kaapissa lojumassa ei ole itellä käyttöä oikeen niin voisin myydä pienestä korvauksesta jos vaan kiinnostaa ja pääkaupunki seudulla asustelen.

      • Omistaa Mp5 a5

        Paljos maksaa??


      • miiiiiiiiiinä
        Omistaa Mp5 a5 kirjoitti:

        Paljos maksaa??

        mikä jousitoiminen pisla kantsii ostaa nemesisksest joku hyvin lähtevä ja lentävä? Haluisin vara aseeks.


      • Jonttu!!!

        Nooh.. m/s?? paljon se on? , Hinta?


      • JG mp5sd5
        Jonttu!!! kirjoitti:

        Nooh.. m/s?? paljon se on? , Hinta?

        Milgearista itse ja kaverini olemme ostaneet , siellä halpoja ja luotettavia.


      • miettiä 7272727
        JG mp5sd5 kirjoitti:

        Milgearista itse ja kaverini olemme ostaneet , siellä halpoja ja luotettavia.

        kannattaako ostaa AK-47 cyma? ku pitäs saaha iha hyvä ase suhkot halvalla kaveri osti sellasen eile ja sano et on iha hyvää mut mä en oo ihan varma eli kannattaako ostaa???????????????


      • nobobobo
        miettiä 7272727 kirjoitti:

        kannattaako ostaa AK-47 cyma? ku pitäs saaha iha hyvä ase suhkot halvalla kaveri osti sellasen eile ja sano et on iha hyvää mut mä en oo ihan varma eli kannattaako ostaa???????????????

        joo... elikkäs ne olis ne jamatik, proairsoft ja pcb.


      • ^^^^^^
        miettiä 7272727 kirjoitti:

        kannattaako ostaa AK-47 cyma? ku pitäs saaha iha hyvä ase suhkot halvalla kaveri osti sellasen eile ja sano et on iha hyvää mut mä en oo ihan varma eli kannattaako ostaa???????????????

        munki kaveril on cyman ak-47 ja sain testaa sita pari pelii ja tuntu hyvält kädes ja oli tarkka ja tehojaki löyty ihan hyvi...kyl se ihan kiva ase on.....laitoin viel oman vaimentimen siihe nii ei kuulunu melkee mitää äänt^^


    • markofromhollola
    • gsreges

      Osta Ruotsista. Saat pamppua kaupan päälle.

    • hk

      erittäin paljon kertoo

      • _tuntematon_

        Että onkohan tuo muovisotilas luotettava/hyvä? Kattelin sieltä sellasta kun "colt 25". Kantsuuko ostaa??!!


      • Markku L
        _tuntematon_ kirjoitti:

        Että onkohan tuo muovisotilas luotettava/hyvä? Kattelin sieltä sellasta kun "colt 25". Kantsuuko ostaa??!!

        Mulla on ainakin vain hyviä kokemuksia Muovisotilaasta, hinnat ok ja takuu pelaa.


      • atha
        Markku L kirjoitti:

        Mulla on ainakin vain hyviä kokemuksia Muovisotilaasta, hinnat ok ja takuu pelaa.

        Colt 25 muovisotilaasta. Onko kenelläkään kokemuksia aseesta ja onko lähtönopeus 92m/s. Niin ainakin kommenteissa väitetään.


    • airsoft dödö

      Sabe oy

      Ehkä suomen paras airsoft kauppa. :)

      • 93471

        Kannattaako ostaa Fincoinsista Jing Gongin mp6sd6?


    • airsoft dödö

      Osta Sabe :sta

      Todella laadukkaita aseita ja hyvä palvelu. :)

      • epä varma

      • 93471

      • ak-47 softaaja

      • v.iltanen
        ak-47 softaaja kirjoitti:

        kannattaa sika hyvä ase kaveri osti ton ja on kehunut

        olisin ostamassa cyma ak47 (cm.028) fincoinsista kanattaako ostaa vai onko täys susi??? sanokaa myös kokemuksia aseesta.


      • pasakk
        v.iltanen kirjoitti:

        olisin ostamassa cyma ak47 (cm.028) fincoinsista kanattaako ostaa vai onko täys susi??? sanokaa myös kokemuksia aseesta.

        kyll noi cymat on kai ihan ok kiinalaisiks. ite ostin M4 socomin kuulapurkkista ja hyvin pelaa ja sama vehje kai toi on sisuskaluiltaan. osta vaan pois jos aakoon haluat


      • Fincoins=Paskaa
        v.iltanen kirjoitti:

        olisin ostamassa cyma ak47 (cm.028) fincoinsista kanattaako ostaa vai onko täys susi??? sanokaa myös kokemuksia aseesta.

        olen kuullut paljon juttua ja suttua siitä, että fincoins ei myy kovin kestäviä aseita.Jos olet aloittelija, osta vemppu proairsoftista ja ehkä Hopilla.(Riippu jos itse haluat)


    • Jos kiinnostaa...

      Multa saat 150€ G&G GR16 sähköaseen ja 2 akkua,2 lipasta,2 laturia,aseeseen lamppu,fastloader lippaanlataajan

      • Kiinnostunut000

        Tottakai kiinnostaa


      • hgtrhndfbgadjrln
        Kiinnostunut000 kirjoitti:

        Tottakai kiinnostaa

        kyllä virossa on hyviäkin airsoft kauppoja.


      • !!007!!
        hgtrhndfbgadjrln kirjoitti:

        kyllä virossa on hyviäkin airsoft kauppoja.

        viros paaaaaaaaaskat aseet

        !!!!!!!!!!!!

        T:!!007!!


      • inostunut harrastaja
        !!007!! kirjoitti:

        viros paaaaaaaaaskat aseet

        !!!!!!!!!!!!

        T:!!007!!

        kannataaks ostaa tota gybergun Thompson M1A1 Drumsii vai G&G RK47 Combo "High Speed" vai joku muu


      • Cullin
        inostunut harrastaja kirjoitti:

        kannataaks ostaa tota gybergun Thompson M1A1 Drumsii vai G&G RK47 Combo "High Speed" vai joku muu

        Tuo G&G:n ase on paljon parempi. Tuon Cybergunin Thompson kusee, ja pahasti. Hinnasta jo näkee, ja ulkonäöstä. Kantama on varmaankin surkeaa 20 m luokkaa, ja lähtönopeutta 50 - 60 ms 0.2:sella.

        Ja varoitan jo etukäteen, että proairsoftiin tulleet aseet kusevat pahasti, ja houkuttelevat halvan hintansa vuoksi. Aloittelijoille tosin hyviä. Esim tuo 15 e haulikko.

        Noista kahdesta järkevämpi on tuo Rk47.


      • Airsoft-Gansta
        Cullin kirjoitti:

        Tuo G&G:n ase on paljon parempi. Tuon Cybergunin Thompson kusee, ja pahasti. Hinnasta jo näkee, ja ulkonäöstä. Kantama on varmaankin surkeaa 20 m luokkaa, ja lähtönopeutta 50 - 60 ms 0.2:sella.

        Ja varoitan jo etukäteen, että proairsoftiin tulleet aseet kusevat pahasti, ja houkuttelevat halvan hintansa vuoksi. Aloittelijoille tosin hyviä. Esim tuo 15 e haulikko.

        Noista kahdesta järkevämpi on tuo Rk47.

        Onkohan tämä ase muovia:http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120703.html


      • Cullin

      • Airsoft-Gansta
        Cullin kirjoitti:

        Täyttä muovia. Ase on huono, ja hajoaa nopeasti käsiin. On virhe, jos tuon hankit.

        Mistä saisin jousi käyttöisen aseen? Hinta voisi olla -60e. Ase voisi olla sellainen josta lähtisi yli 80m/s.


      • Airsoft-Gansta
        Airsoft-Gansta kirjoitti:

        Mistä saisin jousi käyttöisen aseen? Hinta voisi olla -60e. Ase voisi olla sellainen josta lähtisi yli 80m/s.

        Olen Aloittelija ja isäni on pihi =( Onko siinä aseessa mitään tolkkua itse olen 11.v olisiko mitään tehokkaita pistooleja ei kaasukäyttösiä -60e. Jos saisin nopean vastauksen olisin todella iloinen =). kaikkiin airsoft kamoihin maski ase hintapitäisi olla 100e haarukassa. En halua mitään Pistooli pakettia mutta jos vastaisitte nopeasti! Kiitos

        ____________________________________
        / \
        / \
        I 0 0 I
        /..\
        _________________________


      • Airsoft Gansta
        Airsoft-Gansta kirjoitti:

        Olen Aloittelija ja isäni on pihi =( Onko siinä aseessa mitään tolkkua itse olen 11.v olisiko mitään tehokkaita pistooleja ei kaasukäyttösiä -60e. Jos saisin nopean vastauksen olisin todella iloinen =). kaikkiin airsoft kamoihin maski ase hintapitäisi olla 100e haarukassa. En halua mitään Pistooli pakettia mutta jos vastaisitte nopeasti! Kiitos

        ____________________________________
        / \
        / \
        I 0 0 I
        /..\
        _________________________

        Muovia vai Rautaa?http://www.fincoins.fi/images/aseet/003Ai.jpg siinä kuva aseesta ja tässä se sivun nimi:http://www.fincoins.fi/html/jousi.htm


      • pp

      • pp
        pp kirjoitti:

        kumpi kanattaa ostaa G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" vai G&G RK47 Combo "High

        entä oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii


      • Airsoft-gansta
        pp kirjoitti:

        entä oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii

        Kannattaako mp5a3 käyttää 0,12ai 0,25g vai 0,12g mitä noista ? tai millä suositeltua?


      • pp
        Airsoft-gansta kirjoitti:

        Kannattaako mp5a3 käyttää 0,12ai 0,25g vai 0,12g mitä noista ? tai millä suositeltua?

        kumpi kanattaa ostaa G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" vai G&G RK47 Combo "High


        entä oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii


      • MELLILÄN SOFTAAJA
        Cullin kirjoitti:

        Tuo G&G:n ase on paljon parempi. Tuon Cybergunin Thompson kusee, ja pahasti. Hinnasta jo näkee, ja ulkonäöstä. Kantama on varmaankin surkeaa 20 m luokkaa, ja lähtönopeutta 50 - 60 ms 0.2:sella.

        Ja varoitan jo etukäteen, että proairsoftiin tulleet aseet kusevat pahasti, ja houkuttelevat halvan hintansa vuoksi. Aloittelijoille tosin hyviä. Esim tuo 15 e haulikko.

        Noista kahdesta järkevämpi on tuo Rk47.

        cullin.........kaveri ostituon thompsonin ja kyllä siitä lähtee jotain 90m/sja kantama50m mutta ase on turhan pitkä jos aiot sftata metässä puiden välissä iin aika hankalaa eli ASE ON LIIAN PITKÄ!!!!!!!!!!!


      • Suuri-Tietäjä
        MELLILÄN SOFTAAJA kirjoitti:

        cullin.........kaveri ostituon thompsonin ja kyllä siitä lähtee jotain 90m/sja kantama50m mutta ase on turhan pitkä jos aiot sftata metässä puiden välissä iin aika hankalaa eli ASE ON LIIAN PITKÄ!!!!!!!!!!!

        Opettele kirjottaa..
        Tossa sun tekstissäs on ainaki 20 kirjotusvirhettä.

        Niija btw, ostakaa multa Tokyo Maruin G36c m130 tasolle viritetty, ja 6 midcap lipasta mukaan, ja 3 mini-akkua. Aseessa myös laatu lamppu, ja ACOG punapiste.


      • omgz
        pp kirjoitti:

        kumpi kanattaa ostaa G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" vai G&G RK47 Combo "High

        Ostin itse gg rk47 ja toimii tosi hyvin


      • pikkunipe
        Airsoft-Gansta kirjoitti:

        Olen Aloittelija ja isäni on pihi =( Onko siinä aseessa mitään tolkkua itse olen 11.v olisiko mitään tehokkaita pistooleja ei kaasukäyttösiä -60e. Jos saisin nopean vastauksen olisin todella iloinen =). kaikkiin airsoft kamoihin maski ase hintapitäisi olla 100e haarukassa. En halua mitään Pistooli pakettia mutta jos vastaisitte nopeasti! Kiitos

        ____________________________________
        / \
        / \
        I 0 0 I
        /..\
        _________________________

        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320705.html tuossa haulikko joka mulla on ja on hyvä


      • cdnsvhdfj
        Airsoft-Gansta kirjoitti:

        Olen Aloittelija ja isäni on pihi =( Onko siinä aseessa mitään tolkkua itse olen 11.v olisiko mitään tehokkaita pistooleja ei kaasukäyttösiä -60e. Jos saisin nopean vastauksen olisin todella iloinen =). kaikkiin airsoft kamoihin maski ase hintapitäisi olla 100e haarukassa. En halua mitään Pistooli pakettia mutta jos vastaisitte nopeasti! Kiitos

        ____________________________________
        / \
        / \
        I 0 0 I
        /..\
        _________________________

        voisin myyä sulle jousi käyttösen maruin scorppioonin lippaan maaskin kuulia jos kiinnostaa ni pistä viestii [email protected]


    • unikek0

      Milgear, milgear,milgear!!!!!!!!! ostin sieltä on halpaa ja hyvää!

      • p

        kumpi kanattaa ostaa G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" vai G&G RK47 Combo "High


        entä oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii


      • mellilän softaaja
        p kirjoitti:

        kumpi kanattaa ostaa G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" vai G&G RK47 Combo "High


        entä oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii

        kokemuksella sanon että G&G GR16 kannattaa mielummin ostaa minulla molemmat


      • p
        mellilän softaaja kirjoitti:

        kokemuksella sanon että G&G GR16 kannattaa mielummin ostaa minulla molemmat

        entä oks siin hop up säädettävä


    • valtteri668

      Puhutko nyt aloittelian airsoft aseista vai ammattilaisten ?

      Halvalla aloittelioille fincoinssista.

      • pp

        oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii


      • hlkjhgcfääääääääääää
        pp kirjoitti:

        oks tos G&G GR16 Carbine Combo "High Speed":ssä hop up:uii

        No tottakai on hop up!!!


      • ei ole1234
        hlkjhgcfääääääääääää kirjoitti:

        No tottakai on hop up!!!

        jos olet joku vitun alottelija niin osta suoraa kaupasta ja kokeile kiinostaako harrastus sinua Double eaglen m84 on ihan hyvä 40e maksaa ja en oo mikään amattilainen ja jos pelaat muittenkaa vähä isomman kuin 1 vs 1 niin kato mitä niillä on ja osta semmonen joka on suunillen yhtä hyvä


    • xd

      mikä on paras airsoft ase minkä sais 210e maksimi

      • oisko

        oisko ak47 cyma


      • Cullin
        oisko kirjoitti:

        oisko ak47 cyma

        Vitun hyvä ase tuo Cyman ak, SIIS Cm.028 malli, ei se vanhempi, joka on täyttä paskaa.


      • p
        Cullin kirjoitti:

        Vitun hyvä ase tuo Cyman ak, SIIS Cm.028 malli, ei se vanhempi, joka on täyttä paskaa.

        entä oks g&g gr16 hyvä?


      • ??
        p kirjoitti:

        entä oks g&g gr16 hyvä?

        käykö maruin akn lippaat kiinalaiseen ak:hon


      • raaaaaaaaaaarrgghhhh
        ?? kirjoitti:

        käykö maruin akn lippaat kiinalaiseen ak:hon

        kannattaako hommata ak 47 cymaan puu osat ????????? ku kamull on ja sano et se on hyvä


      • Snakedoctor-
        ?? kirjoitti:

        käykö maruin akn lippaat kiinalaiseen ak:hon

        Käy ne.


      • gangsteri kuula
        raaaaaaaaaaarrgghhhh kirjoitti:

        kannattaako hommata ak 47 cymaan puu osat ????????? ku kamull on ja sano et se on hyvä

        ku en löydä oikee tota ak 47 cyma cmo28 nii ottasko tilallle cyman ak 47 cmo48m vai ak47 cmo 46 tai joss joku tietää mistsaa thompson 1928 chigago gangster nii kerrtokaa ihmeees


      • konekivääri
        Snakedoctor- kirjoitti:

        Käy ne.

        hei kenen mielest nää konekiväärit esim m249 m2 ja m249 minimi ja m249 para nii oks nää teidä mielest hyvii must m249 m2 on paras mut mikä teist??


      • rk-47
        raaaaaaaaaaarrgghhhh kirjoitti:

        kannattaako hommata ak 47 cymaan puu osat ????????? ku kamull on ja sano et se on hyvä

        ase joka kannattaa ostaa on g&g rk 47 high speed eli se on ak-47 ja maksaa vaa 189e tulee tehoakku lasit kuulia automaatti laturi mulla on kyseinen ase ja mun mielesta aivan paras


      • RK-47
        rk-47 kirjoitti:

        ase joka kannattaa ostaa on g&g rk 47 high speed eli se on ak-47 ja maksaa vaa 189e tulee tehoakku lasit kuulia automaatti laturi mulla on kyseinen ase ja mun mielesta aivan paras

        mulla oli myös g&g gr16 high speed iha paska ku piippu heilu hop-up meni rikki lähdöt aleni ei ollu tarkka hidas sarja akku meni rikki NII OSTAKAA MIELUMMIN G&G RK-47 HIGH SPEED SE ON VAA PARAS


      • jonivaltteri
        RK-47 kirjoitti:

        mulla oli myös g&g gr16 high speed iha paska ku piippu heilu hop-up meni rikki lähdöt aleni ei ollu tarkka hidas sarja akku meni rikki NII OSTAKAA MIELUMMIN G&G RK-47 HIGH SPEED SE ON VAA PARAS

        mul on tuo GG gr16 ja ku oli pikkusen kylmä ilma ni kun ampuin sillo ni alko pitään isoa ääntä.niin tietäsköhän joku syyn??


      • vjekrjekj
        gangsteri kuula kirjoitti:

        ku en löydä oikee tota ak 47 cyma cmo28 nii ottasko tilallle cyman ak 47 cmo48m vai ak47 cmo 46 tai joss joku tietää mistsaa thompson 1928 chigago gangster nii kerrtokaa ihmeees

        thompsonin gangster malli löytyy proairsoftista jos oikein muistan ni kiinalainen


    • Madcap

      Milgear, sieltä saa paljon erimallisia aseita ja jos olet kärsivällinen niin voit tilata milgearin kautta WGCshop:sta. Jos tilaat milgearin kautta postikuluja tulee n.100e edestä joten hinta on aika sama kuin suomessa, paitsi saat takuun ja säästän parhaimillaan jopa 20e. PCB:stä saa myös jotain, mutta laadukkaita, kiina pyssyjä ei kauheasti saa. Muovisotilas on niin ja noin kauppa, neuvot ovat huonot minun mielestä siellä.

    • Airsoft tyyppi -.-_-
      • smoukkimies

        kumpi ois parempi ekaks sähköaseeks: G&G gr 16 carbine combo "high speed" vai Jing Gong G36c?????????


      • hä?
        smoukkimies kirjoitti:

        kumpi ois parempi ekaks sähköaseeks: G&G gr 16 carbine combo "high speed" vai Jing Gong G36c?????????

        mistä saa halpo ja hyviä tarkkuuskivärejä ( airsoft)


      • vaarikukko
        hä? kirjoitti:

        mistä saa halpo ja hyviä tarkkuuskivärejä ( airsoft)

        se eka on parempi snoukka mies


    • qaws

      mä tarviin airsoft kiväärin alle satasella mitä suosittelette??????????????????????????????????????????

      • Ficoins ei ole huono

        Jotkut saattaa sanoa että fincoins on ihan paska ja sitä on jauhettu tällä sivulla pitkään mutta jos nämä jotka väittävät fincoinsia paskaksi sanon vaan että samoja aseita nekin myyvät kuin toiset (No ainakin CYMAN, AGM:mn, Double Eaglen ja muutaman muun merkin aseita) Ja sitten joku on sanonut että ei ole luotettavaa tilata sieltä, no lähes kaikki tilaukset on sellasia ja jos jotain kysyttävää aseista pn niin niille voi lähettää sähköpostia ja ne vastaa siihen yhen päivän kuluessa. Ja sieltä saa vielä halvemmalla kuin muuallta esim. AGM:mn MP007 MP40 lähtee 40 euroo halvemmalla kuin muovisotilaasta.


      • qaws
        Ficoins ei ole huono kirjoitti:

        Jotkut saattaa sanoa että fincoins on ihan paska ja sitä on jauhettu tällä sivulla pitkään mutta jos nämä jotka väittävät fincoinsia paskaksi sanon vaan että samoja aseita nekin myyvät kuin toiset (No ainakin CYMAN, AGM:mn, Double Eaglen ja muutaman muun merkin aseita) Ja sitten joku on sanonut että ei ole luotettavaa tilata sieltä, no lähes kaikki tilaukset on sellasia ja jos jotain kysyttävää aseista pn niin niille voi lähettää sähköpostia ja ne vastaa siihen yhen päivän kuluessa. Ja sieltä saa vielä halvemmalla kuin muuallta esim. AGM:mn MP007 MP40 lähtee 40 euroo halvemmalla kuin muovisotilaasta.

        fincoins ei tiedä mitään aseista esim: jossain muovipistolissa joka on jousi toiminen siinä on muka kerta ja sarjatuli toiminto ja jossai kaks piippusessa on kantohihna sitäpaitsi ne on ihan muovileluja kaverilla hajos heti!


      • fincoins ei huono
        qaws kirjoitti:

        fincoins ei tiedä mitään aseista esim: jossain muovipistolissa joka on jousi toiminen siinä on muka kerta ja sarjatuli toiminto ja jossai kaks piippusessa on kantohihna sitäpaitsi ne on ihan muovileluja kaverilla hajos heti!

        Tarkoitin viestilläni että jotkut tietyt aseet eivätkä ne ''Muovilelut'' kuten kuvailit niitä huonoja neljä kaveriani on tilannut fincoinsista aseensa ja niin olen minäkin se ei vaan ole tullut vielä ja vain yhdellä kaverilla on aseessa toiminta häiriö ja se johtuu siitä että syötössä on vikaa mutta yksi kavereistani on tilannut double eaglen valmistaman ump-replikan (oikea nimi M89A) ja se toimii hyvin ja koska fincoinsin sivustot päivitetään käsinkirjoittamalla voi kirjoitusvirheitä tulla kuten esim. lipaskoossa jos vaikka pitää kirjoittaa 500 voi tullakkin 50 eli ne on ihan tavanomaisia virheitä.


      • jonivaltteri
        fincoins ei huono kirjoitti:

        Tarkoitin viestilläni että jotkut tietyt aseet eivätkä ne ''Muovilelut'' kuten kuvailit niitä huonoja neljä kaveriani on tilannut fincoinsista aseensa ja niin olen minäkin se ei vaan ole tullut vielä ja vain yhdellä kaverilla on aseessa toiminta häiriö ja se johtuu siitä että syötössä on vikaa mutta yksi kavereistani on tilannut double eaglen valmistaman ump-replikan (oikea nimi M89A) ja se toimii hyvin ja koska fincoinsin sivustot päivitetään käsinkirjoittamalla voi kirjoitusvirheitä tulla kuten esim. lipaskoossa jos vaikka pitää kirjoittaa 500 voi tullakkin 50 eli ne on ihan tavanomaisia virheitä.

        mistä sais hyvän airsoft tarkkuuskivääriin vaik vsr10.!!!???vastatkaa jos tiedätte.


      • joik2ww
        fincoins ei huono kirjoitti:

        Tarkoitin viestilläni että jotkut tietyt aseet eivätkä ne ''Muovilelut'' kuten kuvailit niitä huonoja neljä kaveriani on tilannut fincoinsista aseensa ja niin olen minäkin se ei vaan ole tullut vielä ja vain yhdellä kaverilla on aseessa toiminta häiriö ja se johtuu siitä että syötössä on vikaa mutta yksi kavereistani on tilannut double eaglen valmistaman ump-replikan (oikea nimi M89A) ja se toimii hyvin ja koska fincoinsin sivustot päivitetään käsinkirjoittamalla voi kirjoitusvirheitä tulla kuten esim. lipaskoossa jos vaikka pitää kirjoittaa 500 voi tullakkin 50 eli ne on ihan tavanomaisia virheitä.

        joo siis fincoins on hyvä jos tietää mitä tilaa maanantai kappaleiden määrä suuri
        ei mikään paska paikka mutta en menis sielt ekana ostamaan


      • samppa_93^^
        joik2ww kirjoitti:

        joo siis fincoins on hyvä jos tietää mitä tilaa maanantai kappaleiden määrä suuri
        ei mikään paska paikka mutta en menis sielt ekana ostamaan

        juu, voi fincoinssista ostaa jos tietää mitä kannattaa ostaa. Suurin osa on semmoisia rimpuloita mitä ei muut kehtaa ees myydä. Ja aseistahan siel ei tiietä/ymmärretä mitään :)


    • Softaaminen

      Fincoinsista saat halvalla aseen mikä saattaa olla ihan ok, mutta kaikki Fincoinsin aseet on suurin osa kiina aseita jotaen aseen laatu ei saata olla paras, jos itse ostaisin airsoft asetta aika halvalla suosittelen Muovisotilasta, PBC,Milgear,Fairsoft tai Proairsoft. Kaikki liikkeet ovat suomalaisia ja suosittelen ostamista suomalaisista liikeistä niin on helpompi viedä houltoon tai pyytä takuuta ymts. Mutta kaikista noista suosittelisin Muovisotilasta, PBC ja Proairsoft. Käy sivulla Airsoft Eden niin siellä on muutama kotimainen liike myös ja kertoo hiukan kauppojen myynti tavasta.

    • spudro spärde

      make myy kaikkein ebimmät aseet ku ne o nii tehokkaita ja ku niil ampuu kaverii jalkaa nii tulee iha varma verta ja sattuu tosi paljon. mä oon ostanu silt jo tosi monta asetta ja se myy tosi halval ja hyvii ja ne ei oo mitää kiinapaskoi vaa iha kunno marui laatuu ja sit make antaa kans es:ää mukaa ku ostaa ku sil o sitä nii paljo

      • samuli setä

        Kattokaa aseen merkkiä, esim. jos ase on joku huono merkkinen ja maksaa 2€, niin voiko siltä odottaa paljoa?
        Fincoins on kauppa siinä missä Proairsoftikin ja kummassakin myydään niitä huonojakin aseita.


      • djgjjk
        samuli setä kirjoitti:

        Kattokaa aseen merkkiä, esim. jos ase on joku huono merkkinen ja maksaa 2€, niin voiko siltä odottaa paljoa?
        Fincoins on kauppa siinä missä Proairsoftikin ja kummassakin myydään niitä huonojakin aseita.

        Niin ja onhan niillä nyt tulossa niitä laadukkaampia merkkejä mitä myydään esim proairsoftillakin nyt kauppaan.


    • higlu

      ostin ite cybergunin haulikon proairsoftista 25.58 ja lähtee sataa kannattaa ostaa.

      • qaws

        Joo mä tiiän että tää mun juttu ei liity tähä mitenkää mut pelaaks teistä kukaan mdern warfare 2??????????


      • vj0:--
        qaws kirjoitti:

        Joo mä tiiän että tää mun juttu ei liity tähä mitenkää mut pelaaks teistä kukaan mdern warfare 2??????????

        vittu mitä paska kiisselii tää keskustelu


      • juspeelius
        vj0:-- kirjoitti:

        vittu mitä paska kiisselii tää keskustelu

        älä mitää


      • yhjt
        qaws kirjoitti:

        Joo mä tiiän että tää mun juttu ei liity tähä mitenkää mut pelaaks teistä kukaan mdern warfare 2??????????

        vittuu


    • petrus.m

      onko kenelläkään tietoa finncoinnssin MR-799 jousitoimisesta kuula-aseesta?

      • qaws

        aattelin toivoo joulu lahjaks uutta asetta mitäs suosittelette??? semmonen hinta mikä sopii vanhemmille


      • pukinkonttiin
        qaws kirjoitti:

        aattelin toivoo joulu lahjaks uutta asetta mitäs suosittelette??? semmonen hinta mikä sopii vanhemmille

        Jos haluat sähköaseen nii voin suositella seuraavia:

        Jing gong G36C, G36K ja G36E mallit milgear.fi, hinta 135-200e, ehkä paras alle 200e ase minkä tiedän

        ota C jos pelaat sisäpelejä ja ulkopelejä, K jos pelaat yleensä ulkopelejä mutta ehkä harvoin sisäpelejä, E jos pelaat vain ulkopelejä. K ja E löytyy myös kiikaritähtäimellä, älä maksa turhaan kiikaritähtäimestä jos et välitä ulkonäöstä, nimittäin se kiikari on täysin hyödytön pelissä joskin todella hieno lisä

        Jing gong MP5 löytyy useita eri malleja hintaluokassa 140-210e milgear.fi

        Dboys M4A1 tai jokin vastaava dboys M4 malli 189e fincoins.fi tai airsoftnet.fi

        Cyma, joku AK malli ihan sama mikä kunhan on metallirunko, hintaluokassa 160-220e, milgear tai fincoins (fincoinsissa enemmän)

        sanoisin että noista kaikki muut paitsi nuo MP5:set on suht. varmoja valintoja, ellet sitten satu saamaan maanantaikappaletta.

        toki voit myös selailla itse sivuja, suosittelen milgearia, airsoftnet (sama ku fincoins) ja proairsoftia. Milgearissa ja airsoftnetissä on mielestäni hinta/laatusuhteeltaan parhaat aseet. Kunhan et vain mee ostamaan mitään ylihalpaa muovirunkoista paskaa, näistä ei jää kuin paha mieli. yleensä alle 100e sähköaseet on juuri näitä.


      • qaws
        pukinkonttiin kirjoitti:

        Jos haluat sähköaseen nii voin suositella seuraavia:

        Jing gong G36C, G36K ja G36E mallit milgear.fi, hinta 135-200e, ehkä paras alle 200e ase minkä tiedän

        ota C jos pelaat sisäpelejä ja ulkopelejä, K jos pelaat yleensä ulkopelejä mutta ehkä harvoin sisäpelejä, E jos pelaat vain ulkopelejä. K ja E löytyy myös kiikaritähtäimellä, älä maksa turhaan kiikaritähtäimestä jos et välitä ulkonäöstä, nimittäin se kiikari on täysin hyödytön pelissä joskin todella hieno lisä

        Jing gong MP5 löytyy useita eri malleja hintaluokassa 140-210e milgear.fi

        Dboys M4A1 tai jokin vastaava dboys M4 malli 189e fincoins.fi tai airsoftnet.fi

        Cyma, joku AK malli ihan sama mikä kunhan on metallirunko, hintaluokassa 160-220e, milgear tai fincoins (fincoinsissa enemmän)

        sanoisin että noista kaikki muut paitsi nuo MP5:set on suht. varmoja valintoja, ellet sitten satu saamaan maanantaikappaletta.

        toki voit myös selailla itse sivuja, suosittelen milgearia, airsoftnet (sama ku fincoins) ja proairsoftia. Milgearissa ja airsoftnetissä on mielestäni hinta/laatusuhteeltaan parhaat aseet. Kunhan et vain mee ostamaan mitään ylihalpaa muovirunkoista paskaa, näistä ei jää kuin paha mieli. yleensä alle 100e sähköaseet on juuri näitä.

        joo semmone onnettomuus kävi kesäl et murtu käsi ja nyt syksyllä se murtu uudestaa.Nyt pitäis ottaa rauhallisesti.Joten aattelin sniperiä että en ainakaan kaadu juostessa...


      • snipuja
        qaws kirjoitti:

        joo semmone onnettomuus kävi kesäl et murtu käsi ja nyt syksyllä se murtu uudestaa.Nyt pitäis ottaa rauhallisesti.Joten aattelin sniperiä että en ainakaan kaadu juostessa...

        No sepäs kävi ikävästi. Snipuista en niin kauheesti tiedä mutta lukemieni juttujen perusteella jokin näistä voisi olla hyvä:

        Wellin warrior-sarjan kiväärit, löytyy milgearista normimalleja jotain 170e ja viritettyjä 220e ja fincoinsista
        Jing gong bar-10 kiväärit, milgearista

        ite ottaisin tommosen warrior MB-01CG kiväärin fincoinsista, ei maksa ku 189 ja tulee kiikari ja etujalat mukana.


      • qaws
        snipuja kirjoitti:

        No sepäs kävi ikävästi. Snipuista en niin kauheesti tiedä mutta lukemieni juttujen perusteella jokin näistä voisi olla hyvä:

        Wellin warrior-sarjan kiväärit, löytyy milgearista normimalleja jotain 170e ja viritettyjä 220e ja fincoinsista
        Jing gong bar-10 kiväärit, milgearista

        ite ottaisin tommosen warrior MB-01CG kiväärin fincoinsista, ei maksa ku 189 ja tulee kiikari ja etujalat mukana.

        Kiitti kovasti


      • qaws
        qaws kirjoitti:

        Kiitti kovasti

        Smith & Wesson i-Bolt sniper lelushopista 129 oiroo


      • ajatelk
        snipuja kirjoitti:

        No sepäs kävi ikävästi. Snipuista en niin kauheesti tiedä mutta lukemieni juttujen perusteella jokin näistä voisi olla hyvä:

        Wellin warrior-sarjan kiväärit, löytyy milgearista normimalleja jotain 170e ja viritettyjä 220e ja fincoinsista
        Jing gong bar-10 kiväärit, milgearista

        ite ottaisin tommosen warrior MB-01CG kiväärin fincoinsista, ei maksa ku 189 ja tulee kiikari ja etujalat mukana.

        warrior sarjan aseet painaa hirveesti mulaa on ja painaa noi 5killoo.


    • hömppä pimppi karva

      paskaa

    • pupukoira

      pro airsoft o tosiiiiii paraaaaassss!

    • pupukoira

      mistä kaupasta saapi parhaat kuularit

      • kaupan ois

        mul olis ak bet spetnaz myynnissä ja sille kantolaukkua ja sellaista muutakin sälää. ase on kuin uusi ja huollettu aina pelien jälkeen. lisä tietoo saa laittamalla vaikka sähköpostii [email protected] tai puhelimella....


      • pupukoira
        kaupan ois kirjoitti:

        mul olis ak bet spetnaz myynnissä ja sille kantolaukkua ja sellaista muutakin sälää. ase on kuin uusi ja huollettu aina pelien jälkeen. lisä tietoo saa laittamalla vaikka sähköpostii [email protected] tai puhelimella....

        mikä sen ak 47 beta spetnaz nopeus on ja mikä hinta.


    • ÖÖÖÖÖMH

      mää oon ostamassa proo airsoftista semmosen cybergunin AK 47 jousitoimisen kiväärin. onko kellään käyttö kokemuksia?

      • YYYYYYES

        ÄLÄ OSTA IHA PASKA OSTA AÄHKÖKÄYTTONEN


      • hdhjhjhshjh

        miköö o suome paras airsoft kauppa


    • vill4

      kannattaa pcb airsoftista siel on hyviä aseita mul on ak-47 sielt

    • vill4

      ja sit ostin jostai 15euro haulikon ampuu 100 metrin pääst päähä ollu 3 vuotta toimii vieläki melkee yhtä hyvi ku sillo ku osti se

    • vituttaa tällaset

      Kaikissa kaupoissa on sama paska eri paketissa piste

    • rashta

      ostin airsoftnetist cyman cm.028 ja on iha helveti hyvä viissataa kuulaa lippaaseen

    • jikke24

      Proairsoft ehdottomasti! Ite tilasin 120e maksavan sähkö toimisen mp5 ja luulin että se hajoaa heti mutta ei se vielä puolentoistan vuoden kulutuksen jälkeenkään ole hajonnut.

    • joku ihminen

      kannattaako ostaa Proairsoft sivustolta se FAMAS

    • jorma kinnunen

      .osta mult mielummi haulikko mikä lähtee 100 m/s, m4a1 sähkökäyttöne 80 m/s sarjatuli ja semi käyttö ja mukana käsituki ja lamppu ja punapistetähtäin lipaskoko n.300 lippaan pohjassa kiristys, ja ak47 lähtee 90 m/s jousikäyttöne . ja yks lippaanlataaja mihi mahtuu 100 kuulaa

    • samuel95

      kuulapurkissa taitaa olla tällä hetkell paras valikoima ja halvimmat hinnat

    • 5000 E

      ei kannata.

    • JORMA KINNUNEN 69

      vitustako sinä sen tiiät että kannattaako sitä ostaa mee sinä vaa ostaa niitä XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL kortsuja se nimittäin kannataa jos meet nussii naapurin kissaa jos et sitäkää saa seksiseuraks nii mee mummolaas nussii mummoos ja pappas pilil leikkii ja painu sinne pappas terska sisäl ku varmaa mahut sinne !!!! JA VITU SAMUEL KIINNOSTAA JOS KORTSUPURKIS O PARAS VALIKOIMA JA HALVINTA !!! DO YOU UNDERSTANT ME !?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!??!

      • -,-

        jätkä on iha sekasin vittu sulle ei kannata antaa mitää asetta!


      • jorma kinnunen
        -,- kirjoitti:

        jätkä on iha sekasin vittu sulle ei kannata antaa mitää asetta!

        haista homo vittu


    • melko aloittelija

      oisko jossai jousi toimisii pistooleja, hinnaltaa sellanen joku -/ 50. nii et linkkiä vaa tänne. lähtönopeus joku 50 ? nii ja saa laittaa myös jos on ittellä myynnissä kuvaukseen sopiva ase. ei muutaku linkkiä ja ehdotukia tänne, kiitos! :D

    • jorma kinnunen69

      aika monessa kaupassa o semmosii pisloja mitkä lähtee kovempaa ku viittäkytä ja halvempii ku viiskyt euroo kaikis kuulaasekaupois mis myyä aseit

    • melko aloittelija

      voikko laittaa jotai esimerkkei linkkeinä. ja onko niissä hop up ja paljonko on postikulut?

    • aloittelia

      mistä saa hyviä ja halpoja sähkökäyttösiä airsoft aseita?

      • ........

        Et mistään. Hyvä ja halpa eivät sovi samaan lauseeseen. Halpa on myös aika suhteellinen käsite.


    • herrajopla

      mene airsoftnet.fi jos tahot hyvän ja halvan sähkö aseen mene sähkö aseet ja ota double eagle nii sielt saa 70 eurol sähkö toimise m82 ja lippaat saa ku pistät googlee double eagle m82 lipas ja ota eka vaihto ehto nii saat sielt siihe lippaa 10e

    • dfgfgfg

      alle 50e jousikäyttöne pistooli. postikulut suhteelliset, lähtöö jotai päälle 50. linkkejä

    • dfgfgfg

      nii ja jos ulkomailta saa halvemmallaa ku suomesta nii pistäkää tietoja kans sielt^

    • herrajopla

      älkää jumankauta usa:sta niit ostako ku suomest saaa samat seet!!!!!

    • herrajopla

      älkää jumankauta usa:sta niit ostako ku suomest saaa samat aseet!!!!!

    • kassunkaljakori

      Jos USasta ei tilaa nii ei kaupalla oo väliä. Se että joku Proairsoft tai Milgear ois epäluotettavia on hirveetä paskaa. oon ostanu molemmista aseita ja ei mitää. jos käytettyjä (halpoja) hakee nii on juoksuhauta.net hyvä vaihtoehto.

    • AS

      tilasin proairsoftista vemppu AKn 40e meni heti rikki ku sain sen cyma on SURKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

      • .........

        hahahhaha :D


    • AS

      niinpä..........:D

      • AS

        älkää ostako cybergunin vemppua sähkö voi olla iha hyvä kaveril on sellai ak t:ville h


      • ......
        AS kirjoitti:

        älkää ostako cybergunin vemppua sähkö voi olla iha hyvä kaveril on sellai ak t:ville h

        Ehkä jatkossa kannattaa miettiä niitä kalliimpia laatumerkkejä..


      • herrajopla
        ...... kirjoitti:

        Ehkä jatkossa kannattaa miettiä niitä kalliimpia laatumerkkejä..

        kallis ei ooo ain paras mu isoveli osti 4 vuot sitte mmarui vempu jollai alle 50e et halpa voi olla parempi ku kallis ja muuteki jos ostaa halva jpku 70e ja menee paskaks nii de vituttaa vähemmä jos on esim menny 499e ase paskaks nii viiiittttuttttaaaaaaaaaaaa sairaasti uskokaa huvikses


      • .........
        herrajopla kirjoitti:

        kallis ei ooo ain paras mu isoveli osti 4 vuot sitte mmarui vempu jollai alle 50e et halpa voi olla parempi ku kallis ja muuteki jos ostaa halva jpku 70e ja menee paskaks nii de vituttaa vähemmä jos on esim menny 499e ase paskaks nii viiiittttuttttaaaaaaaaaaaa sairaasti uskokaa huvikses

        Siinä on taas helvetin älykäs kommentti! Se, että jos sanotaan kalliimpia laatumerkkejä ei tarkoita sitä, että pitää ostaa kalliita aseita vaan puhtaasti laadukkamman valmistajan aseita.

        Löytyyhän Cydergun:lta myös kalliimpia aseita ja hieman laadukkaampia aseita, mutta yleisesti ottaen kyseinen valmistaja aseet ovat kuraa.

        Eipä ole paljoa tullut eteen 500€ aseita jotka menee tosta vaan paskaksi. Klooniaseissa on aina jotain kuraa ja näihin kun tutustuu etukäteen tietää mitä osia heti alkuun tulee vaihtaa ja tämän jälkeen harvemmin tulee ongelmia


      • .......1
        herrajopla kirjoitti:

        kallis ei ooo ain paras mu isoveli osti 4 vuot sitte mmarui vempu jollai alle 50e et halpa voi olla parempi ku kallis ja muuteki jos ostaa halva jpku 70e ja menee paskaks nii de vituttaa vähemmä jos on esim menny 499e ase paskaks nii viiiittttuttttaaaaaaaaaaaa sairaasti uskokaa huvikses

        En ihmettele yhtään, että Maruin vemppu on kestänyt noin kauan. Nehän on lähestulkoon ikuisia. Marui on saanut niistä vuosikymmenien saatossa pomminvarmoja välineitä. Jos tuollaisen saa rikki, niin silloin käyttäjällä on katsomista peiliin.


    • AS

      nii kattelenki just tässä noita
      sähköjä.....en sillo oikee miettiny mitää laatua ym.en sano et proairsoft olis mitenkää huono toi oli laadusta kiinni

    • kissako

      proairsoft on hyvä kauppa alotin kwc p99 vempulla 3 vuotta sitten ja mitään ei oo tarvinnu vaihtaa ase kestänyt todella hyvin.

      proairsoft on huono kauppa ostin puol vuotta sitten proairsoftista cyberbergun smith&wesson m3000 haulikon ja hajos kuukauden päästä siitä.

      eli proairsoft on hyvä kauppa samoin fincoins jos ostaa sieltä hyvän merkkisen ja laadukkaan aseen ja noi on oikeesti sitten ostettu. yleensä jos ostaa jostain aseen ja se hajoo heti siitä tulee sellainen fiilis että on huono kauppa mutta sitten jos ostais samast kaupast aseen joka kestää nii olis tosi hyvä fiilis kaupasta

    • AS

      onks cybergunin tactical ak 47 hyvä???????????????????????????

      • .......

        ei


    • AS

      mist tiiät

    • hamppu on hyvää

      kannattaa ostaa taiwangun on halpa ja hyvä suosittelen

    • matuka

      pistäkää turvat tukkoon jonnet ja ostakaa proairsoft milgear tai joku laadukkaita ja hyviä hintaa on jokuverran. jos et pistä aseesees jotai ainaki 150e se on luultavasti paska! jos ei oo alennukses tjsp.......
      jonnet kärttää halvalla hyviä, vittu se vaan ei tuu taphtuun.

      milgear, proairsoft parhaat.

    • ..............

      Suosittelen siirtymistä takaisin koulunpenkille ja olemaan hereillä erityisesti äidinkielen tunneilla.

    • ....................

      miten voin tilata fincoinsista?

      • ........

        "Tilaus"-linkin kautta


    • osta kuula aseen

      mistä saa hyviä kuula aseita?

      • .................

        Ihan yleisesti kunnon airsoft liikkeistä/myyjiltä.


    • Simpaa
    • softaillu koht vuode
    • qaws

      suunnittelin ostaa ak 47 tacticalin pro airsoftista kun se on tarjouksessa kannattaako?

      • softari66

        jos siinä on tehoja niin joo


    • Jusbey

      6 vuotta vanha keskustelu ja te vaa survotte sitä tekstiä tänne..

      • softari66

        haittaako se sua jusbey vai ootko jotenkin vaamanen?! =D


    • qaws

      ihan niinku sinäkin Jusbey

    • persreikä

      Kantsii ostaa fincoinsista AGM NO.003 Pumppuhaulikko.

    • hida

      kannattaako ostaa Taurus PT 24/7 CO2 Pakettitarjous(etsi proairsoftista)?????

    • hida

      ihan vaan kavereiden kaa menisin ttolla pelaa jonnekki mettää.....????

    • Temee1

      En oikeen tiedä mikä kanttis ostaa mut ei kallis alle 40e? Ei hirveesti pistoolia pliis :(

    • Asijantuntijaaa
      • paula lehmä

        temee1 et sä mitää asetta saa alle 40 euroo paitsi viron rutkuja!!!!!! ei muuta kun viroon rutkuja hakee!!!!


      • softari66
        paula lehmä kirjoitti:

        temee1 et sä mitää asetta saa alle 40 euroo paitsi viron rutkuja!!!!!! ei muuta kun viroon rutkuja hakee!!!!

        samaa mieltä =D


      • softaaja122222222222

        ei todellakaan olemikään kertakäyttö ase nimittäin kestäny minulla monet kymmenet -20 asteen pelit


    • Al

      Teme todellisuudessa nämä sinulle vastanneet "Asiantuntijat" eivät vastaustensa perusteella tiedä airsoftista ja harrastusvälineistä juuri yhtään mitään.

      Tässä olisi sinule hyvä ase tuohon hinta-luokkaan:
      http://fincoins.fi/images/aseet/M47B-1i.jpg
      Ase on tehokas, tarkka ja todellakin hyvä vastine hinnalleen.
      Aloittelin itsekin aikoinani lajia samanlaisella pelillä ja voin suositella.
      Ase ei kuitenkaan ole kovin hyvin viimestelty, joten siitä saattaa irrota osia noin vuoden kovan käytön jälkeen.
      Jos pidät aseestasi kunnolla huolta uskon, että se voi palvella sinua jopa yli 2-vuotta.

      • poiuytr

        Kaksi vuotta ei kuullosta paljolta kun itse ostin 2 vuotta vanhan maruin, toimii täydellisesti.


    • airsoft hullu

      Pro airsoft on paras! se on luatettava.

    • softari66

      oon airsoft hullun kanssa samaa mieltä. ite oon ostanu sieltä sähkökäyttösen G36C:n jossa on mukana punapiste tähtäin,vaimennin ja grippi ja hyvin toimii ja ne jotka sanoo pro airsoftia paskaksi vetäkää *****n!!!!!!!!

    • Evike rules

      Minä kannatan www.evike.com koska sieltä saa ihan parhaat asett ja on joka kerta tullu ettäs siinä!

    • home-airsoft

      no menkää:
      www.kuulapurkki.fi
      www.fincoins.fi/airsoft
      www.muovisotilas.fi
      www.proairsoft.com

      • Jutelkaamunkaa ;)

        Vai nii luulet. Tilaat tuolta perseestä tilasin kerran otti rahat mutta ei asetta olisi pitänyt postissa tulla mutta eilen tilasin uuden proairsoftista se kyllä tulee ja myös halpa toimitus kulu !!!


    • Jutelkaamunkaa;)

      Pro airsoftista kaikki olen tilannut todella halpaa , Halvat toimitus kulut ;) itse olen pärjännyt nillä monta vuotta!

    • airsoft jäbä

      helsingissä on airsoft kauppa. kannattaa käydä katsomassa heidän sivulta. www.proairsoft.com

    • wiltzu
      • nasse

        Niin ja montakohan m/s tosta lähtee? Meinaan vaan että toi on Maruin.. Ja maruit on kalliita ja lähtee vähän,


    • desafhyfbvchus 007

      ostin sabesta jousitoimisen sarja tuli aseen maksoi 68 e ja on toiminut jo 3 voutta niin kannattaa ostaa sabesta

      • lolzz

        Kysymys:
        miten jousitoiminen voi olla sarjatuliase?


    • Rutkowski67

      Hieman tuntuu olevan pojilla perusongelmat:ohut lompakko ja intti käymättä...neuvoisin,panostakaa laatuun,jos leikkiä haluatte.Ja laajaan optiikkaan.

    • ytrhyf

      mistä saa hyvän mutta halvan pistoolin???

      • tatatatatata

        proAirsoftista cybergun taurus pt 92 lähtö 100 m/s 0,12g kuulilla hinta:19,00 jousiviritteinen lipas:12 kuulaa 6mm


      • lolzz
        tatatatatata kirjoitti:

        proAirsoftista cybergun taurus pt 92 lähtö 100 m/s 0,12g kuulilla hinta:19,00 jousiviritteinen lipas:12 kuulaa 6mm

        miks kirjotat airsoftin isolla aalla? se ei oo yhtään ihmeellisempi kuin autoi taikka juna


    • koalitio wannabe

      Kannattaa ostaa GP:n pyssy, coltti ois avott, koska ne kestää vielä teijän lapsenlapsillaki.

      Ite ostin Dboysin pyssyn, hajos kahessa viikossa, mecha auki, ja kävi ilmi että lähes kaikki sisäosat pitää vaihtaa.

      Ite opin kantapään kautta että köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa.

    • hyrly

      Oikeesti miten te jaksatte vastata joihinki kolme vuotta vanhoihin keskusteluihin? Ei se viestiketjun aloittaja lue näitä enää

    • DoubleCyma

      Hyrly, kaikki muutkin lukevat tätä ketjua, eikä vain itse sen laittaja.
      Monet saa hyviä neuvoja tälläsistä ketjuista vaikka se olisikin laitettu 6v sitten.

      • softaaja12222

        oot oikeessa !!


    • hyrly

      jaa selvä mut aattelin vaan...

    • Okke675

      Oon vast aloittelija ja haluisin jonku hyvän kuulakonekiväärin joka ois halpa ja ei menis ihan heti rikki niin mistä kannattaisi ostaa ja vielä sitä et mist saa halpoja biokuulia ja onko lahnus hyvä airsoft paikka?

    • Maruin ak47 (sähkö)
      • Paljoks?

        Paljonko maksaisi pelkät lippaat ja lipas kotelo?


    • hAlO jA bAtLlEfFiElD

      HALOO, mäki kyselen tässä että saako niitä lippaita tai lipaskoteloita. voin mä ne liivitkin ottaa.

      • !

        Oo hiljaa!


    • m-14

      Tietääkö kukaa mist sais halval airsoft m-14 aseen ku proairsoftis oli myynnis 60 e mut ei oo enää. Yhes kaupas oli jtn 85e toimitus kulut. Hinta sais olla enintään 70 e ase sai solla jousitoiminen

      • Osku 1234567

        Mistä sais hyviä ja halpoja AK 47 sähkö aseita?


      • En tiiä

        En tiiä muuta ku se mikä on jo loppu.


      • Sama tyyppi
        En tiiä kirjoitti:

        En tiiä muuta ku se mikä on jo loppu.

        tarkotan sua m14 tyyppi.


      • Lahnus kyseliä
        Sama tyyppi kirjoitti:

        tarkotan sua m14 tyyppi.

        Onko lahnus hyvä airosoft paikka?


      • sales man
        Osku 1234567 kirjoitti:

        Mistä sais hyviä ja halpoja AK 47 sähkö aseita?

        saat multa jousi viritteisen kahilla laseilla vaan 25e siis uskomaton tarjous kiinnostaako ketään?


      • lolss
        sales man kirjoitti:

        saat multa jousi viritteisen kahilla laseilla vaan 25e siis uskomaton tarjous kiinnostaako ketään?

        mikä on kahi?


    • sampy_94

      ostakaa multa mp5 a4 tai mp5 a4 kurz ja lippaita jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä s-postiin: [email protected]

    • softari112

      siis urpo kauppa ei oo mitää vaan merkki apinat

    • air soft 1

      kannattaa ostaa www.eaglecard.com/airsoft.html

    • vierailiJaah.

      ööh, no milgear on luotettavin & paras.
      mutta kyllä se proairsoft perässä tulee, muut ovat täysiä paskoja.

    • lolzz

      Kysymys:
      Mistä saa laadukkaimmat ja halvimmat airsoft aseet Suomessa, tai onko esim. Virossa myytävänä laadukkaita ja halpoja airsoft aseita.

      Vastaus:
      Airsoft aseet ostetaan yleensä airsoft kaupasta

    • Nasty76

      Itse suosin muovisotilasta.
      Pirun hyvä valikoima, ei myy kuraa koska 6kk virhevastuu toimii tällä kaupalla kuten pitää.
      Myy ainoastaan hyväksi havattuja tuotteita.

      Esim pro airsoft myy paskoja maskeja jotka ei kestä kuulan osumia.
      Kauppaa diablon kura palloja hyvinä airsoft ammuksina, testasin diablon .25 bio pallurat ja jee jee hyviä kuulia vastustajalle koska ei ole pelkoa että kuulat osuis minne tähtää.

      Vaihdoin g&g bio kuuliin jotka hankin niin ikää muovisotilaasta ja avot maruin viritetty g36c alkoi napsuttaa kivan pientä kasaa g&g kuulilla ja todellakin toimii hyvin.

    • jepa______

      Onko nää BB Kingin bio pallot hyvii??

    • dööödööö

      Nasty76, G&G:n biokuulia saa muuten muistakin kaupoista, myös mainitsemastasi Proairsoftista :)

    • ocz9

      Mä laitan M4A1 huutonettiin 50 e

    • MILGEAR<3

      Milgear on paras ja suomalaine :D Ja mull ois myynnis thompson m1a1 military 80 mukana kuulia 1250 kanto reppu akku jai lipas tulee mukana laturi hukass mut sähköihi aina pitäis ostaa uus akku nii eiku ostamaa :D

      • Thompson tietäjä

        Muovi paskaa, ei kestä mitään. Tuo ei ole airsoft ase vaan lelu.


      • nasse

        Totta, onhan se niin että milgear on se paras paikka :)


    • 3bst3

      niit on tasan 3 hyvää

      -MILGEAR

      -PCBAIRSOFT

      -PROAIRSOFT

      • Piiiikkki

        Milgear ja Proairsoft ovat samaa firmaa, tuossa on vain kaksi firmaa ei kolme.


    • Nimikki

      Kaksi noiste eli Milgear ja Proairsoft ovat samaa firmaa eli tuossa on kaksi firmaa.

      • konssnip

        beta on perseestä!!! kaveri latas koko yön ja ampu puol lipasta ja akku tyhjä heti ihan paska!!!!!!!!!


    • famas96

      ostakaa wgcshop.com ista siellä on ***** halpaa ja laadukasta tavaraa riippuu tietenkin aseen tekijästä

    • paskan-jauhaja-mylly

      O-osta se nemesistä se sijaitsee tampereella sinne voi mennä paikan päälle tai tilata netistä nemesis on tullintorilla itte ostin sieltä aseen ja on mielestäni halpa paikka.

    • DöööDööö

      Taas täällä Masala huutelee perättömiä x)

    • Onko hyvä tilata Milgearista vaikka se on Oulussa ja ite Savonlinnassa?

    • UMP 45 / M98

      Sanokaas nytte mistä voisin tilata G&G M98/UMP 45 Suomesta.

    • tonttu258

      kannattaa ostaa : http://www.airsofthq.at/ se on saksalainen mutta aseet maksetaan euroilla ja siel on halpaa siel on huippu aseet esim.minigun,rpg sinko,m32 kranaatin heitin,suosittelen minigunia jos on voimaa kantaa 16kiloista asetta. niin kuin www.redwolfairsoft.com aseet maksaa dollareita.

    • asdfgwet<

      Fincoins on paras !

    • AirsoftNoob

      Onkos tällä foorumilla enää kävijöitä? Noh kirjoitan kummiskin, eli olen juuri aloittamassa softaamisen, ja kaverit suosittelevat tuota airsoftnet.fi paikkaa.. Sinne kun menette niin kyllä aika hyvää kamaa ja hinta/laatu suhteeltaan aika halpaakin. Kaverit ovat ostaneet aika yht. reilu 10 asetta sieltä. Kaikki toimivat moitteettomasti ja muutenkin ovat vielä hyvässä kunnossa runsaan käytön jälkeen. Suosittelen siis sitä sivustoa. Itse olen ostamassa tuollaisen Cyma CM.040C , AKS-74MN
      Lähtönopeus 143-146 m/s 0,20g kuulilla, 189,00e. En nyt viitsi enempää tekstiä laittaa tähän samaan, joten seuraavassa viestissä tulee tarkemmat tiedot ihan vain sen takia jossette jaksa klikkailla sinne sivustolle.

    • Seppo

      Entä ulkomailt tilatut.Ku meinasin ostaa m4 120e mut se ei ollu luotettava paikka ja mul ei pal rahaa löydy nii mitä ulkomailt sais halval hyvii aseit.Ku tarttisin jonku vähä paremma ku oon alottelija ja ostin aluks kaverilt Mossberg 500 sen ja se on aika huono.

    • Åke van kooke

      NYT NE URPOT JOTKA VALITTAA ET FINCOINSIN ASEET ON ROMUJA KAHES MINUUTIS ON PÖNTTÖJÄ, SE ON KIINNI MERKISTÄ!!!!!!!!!

    • airsoftityyppi

      proairsoft on paras

    • quuqeli

      MUOVISOTILAS

    • DOMINAHUORA!!!!!!
    • höhöö

      onkos cybergunin famas sähkö kuinka hyvä kun oon miettiny sen ostoa??

    • HERÄTYS

      Miks ihmeessä sieltä mäki ostin asee!

    • setä valvoo

      Kaikki penikat haisee terveisin:setä,
      ootte kyllä ihme vinkujia.

    • minämies
      • proairsoft ::)

        vittu ei oojarkee ostaa mist vitun milgearista koska sielmaksaa ihavitun paljon nii suosittelen että ostatte proairsoftista muuten menee helvett turhaarahaa ja se on ihan vitun luotettavakauppa nii ostakaaa sielt. mä oon ostanut proairsoftista 30 asettta


      • aloitteleva noobi
        proairsoft ::) kirjoitti:

        vittu ei oojarkee ostaa mist vitun milgearista koska sielmaksaa ihavitun paljon nii suosittelen että ostatte proairsoftista muuten menee helvett turhaarahaa ja se on ihan vitun luotettavakauppa nii ostakaaa sielt. mä oon ostanut proairsoftista 30 asettta

        kannattaisko ostaa Dboys BI-3581 punapiste, ja kakkosaseeks DoubleEagle M47A.sanokaa jos ei,niin kiitos.tos vehkees ON tehoa!


    • Fyreme

      Olen itse tuollaisen kaverille tilannut Taiwangunista kesällä. Nopeasti suoritin huollon ja tarkistin laadun. Itse kyllä ainakin sanoisin, että osta pois. Omasta mielestäni on erittäin hienon näköinen. Kuitenkaan en tuota DE M47a:ta ottaisi. Hanki mielummin kaasupistooli toiseksi aseeksi.

    • aloitteleva noobi

      no jaa,mul on kyl tosta haulikosta se tukiton versio.lippaasta lähteny työntöjousi lentoon,mutta toimii vielä kuin uusi.kaasupistoolia en kyllä mielelläni ostaisi,koska se pitää huoltaa joka pelin jälkeen,oljytä yms.

    • aloitteleva noobi

      tos olis sitten kans toinen,mitä mietein:JG G608-8 , G36K RIS

      • Aloittelia

        Oon aloittelia ja aattelin ostaa proairsoftista sähkö toimisen AK47 ja se maksaa 49 € että onko se hyvä ja kannattaako ostaa?


      • nasse
        Aloittelia kirjoitti:

        Oon aloittelia ja aattelin ostaa proairsoftista sähkö toimisen AK47 ja se maksaa 49 € että onko se hyvä ja kannattaako ostaa?

        Öhmm,49e maksavan sähkökäyttösen ak47:n?Ei tosiaan ole hyvä ja ei kannata ostaa. Jos nyt hyvät sähkökäyttöset maksaa 200-1000 niin tota, ei ehkä ole hyvä. Joten säästäppä vähä rahaa viel.


    • nairsoft

      kannattaa

    • trololololo boy

      no on han se alkuun ihan hyvä mutta jos aijjot alottaa air softin kunnolla kannattaa myöhemmin osta joku parempi tossa lähtönopeus vaan 50 mut alkuun hyvä se ak

    • ????????????

      Oon aloittelia ja lähin softaus paikka on Lahnus että onko se hyvä paikka aloittelialle ja onko siellä hyvä softaa?

    • Sakke

      Suosittelen muovisotilasta.

      seikkailijat.fi

    • €?

      Mikä ois hyvä ja HALPA kullakonekivääri aloittelialle jonka hinta ois alle 70€?

    • proairsoft on paras

      mä ostin proairsoftista ts870:n ja kyllä toimii proairsoft on luotettavin ja paras!

    • Kannataako?

      Kannattaako ostaa proairsoftista sr-16 Combo jousiviritteisen paketin jossa tulee mukaan 1000 kpl kuulia kaksi lipasta ja lippaan lataaja 69€?

    • Joku Airsoftaaja

      Kannattaa ostaa G&G CM16 Carbine Combo High Speed www.proairsoft.com löytyy.

    • Woltteri
    • zemark

      voiko ostaa aseita virosta, relvad.ee kannattaako ostaa sieltä ku oon kuullu et kannattaa ja et ei kannata so WTF pitäis mun tehä

    • viliking
    • jakenog

      Tuolta ,yös aikalailla Suomen halvimmat hinnat:

      www.airsoftpulju.com

      Omistaja pelaa itsekkin ja tietää melkoisesti softista.

    • myyn aseen
    • dadadwad

      En suosittele ostamaan tuota surkea laatu ja ylihintainen.

    • jfhjtyj

      onko virossa hyviä ?

    • kjhfrhjag

      En suosittele ostamaan Virosta aseita ellet käytä muuhun, kuin 20m ammuntaan (lähtö nopeus 60~80m/s). Kannatan proairsoftia ja milgearia. Proairsoftista ak-47 169€ lähtö nopeaus 122m/s hyvä ase, mutta pitää korjata aika usein.
      Milgearista kannattaa ostaa lippaita edullisia ja erittäin hyivn syöttäviä!!!
      Jos harrastaa airsoftia niin suosittelen ostamaan aseen jollan lähtö nopeus on 105m/s, koska sen alapuolella olevat aseet ovat pelkkiä rimpuloita ei nillä mitään tee. Jos luotat jenkkeihin paljon niin kirjoita vaan haluamasi aseen nimi perään englanniksi airsoft gun/weapon niin kyllä joku sivu löytyy mistä oston voi suorittaa.
      Ostan M21 bipodilla ja kiikaritähtäimellä jos omistat ilmoita!!!

      • kakakajfw4y

        Lisäys edelliseen tarkkuus kivääriä ei kannata ostaa nemesiksestä, jos ostat osta 140 m/s
        T:Airsoftista tietävä henkilö


    • no voi...

      Jonnet pitää omaa juttu kerhoa...

    • softair000

      Viron aseet hajoo käsiin. Ei kannata koskee niihin ees pitkällä tikulla.

    • Air softaaja

      milgear,proairsoft,kuulapurkki,muovi sotilas siinä parhaimmat airsoft kaupat.

      • SOIR AFT

        Vitun tomppeli unohdit TRADESOFTIN


    • dippaduu

      ...ja pari muuta autotallifirmaa. Olisit nyt vähän tarkempi! :)

    • dingdong

      proairsoft on paraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

    • pimo ekekekekekkekek

      ekefantti guugle osda siulda guugle gu ei mulgaa oo siihen sanoddavaa

    • softi äijjä

      www.kuulapurkki.fi sieltä kannattaa ostaa ase

    • mossberg 500

      osta pro airsoftist mossberg 500 puujäljitelmä se on hieno ja maksaa vaan 19 € ja ampuu 12g kuulil 108ms se on hyvä aloittelialle jos oikeen halpaa halut

    • airjopesoft
    • SOFTAAJA☻

      ÄLKÄÄ ostako milgearist laturi maksaa 10$

    • jontsyy

      mitä eroo on G&G automaattilaturilla ja sitte normilaturilla ?

    • aloittelija112

      oon alottelija ja mulla on jo vemppu, aion ostaa kunnon sähkö aseen , hintahaitari 150-250€
      kertokaa mikä on paras ase mitä tuolla summalla saa.

    • Softaaja joka alotaa

      Moro! Onko toi ProAirsoftin Cybergun Colt M4, jousiviritteinen hyvä ekaks aseeks? Lähtönopeus 108m/s ja lippaaseen menee 550. hinta aika halpa 49€.

    • naisten iskettäjä

      kaikki o paskoja sivuja

    • 142556568

      pro airsoft on paras

    • t0p1 s0r5a4o5k1

      mä kyllä tykkään pringlesseistä

    • 'dfghj

      onko muovisotilaassa mitään vikaa meinasin nimittäin ostaa sieltä Army of two maskin (vihreä) ja CM028A@MadBulled 189€ jos on nii v***u

      • 'dfghj

        sry se oli Kuulapurkki eikä muovisotilas


    • maruijouspisla1

      Kumpi on parempi marui h&k usp jousitoiminen hop up vai marui h&k.45 mk23 socom jousitoiminen hop up

    • lol zed
    • HAHALOLZ

      Oskataa aseenne percstä! Saa tosi halpoja ja hyviä!

    • joku seppo vaa

      proairsoft on paras kaveri on ostanu sielt kaks asetta ja ne on toiminu ihan hyvin

    • JJJJGG

      Vitu Vitu sentää tääki keskustelu tullu 2005. Auttakaa mielummin ihmisiä jotka ovat laittaneet viestinsä äskettäin. Kun jauhaatte jotain paskaaa täällä...

      • Ihme Hyypä

        Ulkomailta ostetuissa aseissa on yksi huono puoli, esim sniperiin... Aseiden päässä on oranssi tuppi, sut on helpompi nähä :(


      • Taiwangunfan
        Ihme Hyypä kirjoitti:

        Ulkomailta ostetuissa aseissa on yksi huono puoli, esim sniperiin... Aseiden päässä on oranssi tuppi, sut on helpompi nähä :(

        Puolasta tilatessa (taiwangun) ei ollut omassa aseessani oranssia "tuppia"


    • Taiwangunfan

      Tilatkaa Taiwangunista!Saa halvemalla.Jos suomessa ase maksaa 200 € ni sen saa sieltä 150€.Ja suomessa posti.k 10 € siellä 15€

    • seppli

      ostakaa proairsoft. haulikko se maksaa vaan 15€ . minä voin antaa 40€ sitten jos ostatte sen mun sähköpostion [email protected] :D

    • joo haista vittu

      seppli anto mulle 40€ kun ostin sen 15€ pyssyn ostakaa tekin muut kun toi ei huijaa!!!!

    • ononononono

      Proairsoft on paras airsoft kauppa ostin jousitoimisen tomppa m1a1 aseen 2 päivää ja pääs testaan. :D

    • ECDSCFRVGHTBGV

      MIKSI KIRJOITTATTE VIELÄKIN TÄHÄN PALSTAAN TÄÄ PALSTA ON YLI 5 VUOTTA VANHA

      • MIKSI KIRJOTATTE

        siksi koskä sinä kysysit XD


    • tarkkuusNOOB
    • nyt-tuli ISO PIERU!

      minä haluan pringlesejä :D :D :D D: :D :D

    • Sepe

      www.tradesoft.fi, eipä mulla muuta.

      • köyhä paska olen

        oon köyhä ei riittä nyt rahat :(


    • TROLLFACE man

      MILGEARISTA TAII PROAIRSOFTISTA EHKÄ KUULAPURKISTA

    • hyvä tarjous
    • Luulen että kannattaa katso osoitteesta www.airsoftnet.fi

    • kyllä

      mää oon sitä mieltä että milgear,proairsoft,fincoins ja nemesis ovat hyviä. nemesis on hyvä pitkään harrastaneille, koska siellä aseet ovat kalliita ja laadukkaita:D... ostin juuri milgearista kivääriin ja se on todella hyvä peli ollut.ku ostaa aseen nii kannattaa miettiä mistä ostaa muuten saatta käyä köpelösti.:D:D:D

    • ostanuudenaseen...

      tietääkö kukaan ostaaks mikään suomalainen liike aseita/tarvikkeita oon yrittänä jo tarjota airsoft nurkka... ei haluna...oisko ollu milgear... ei vastana ja joku mitä en muista ..... ei vastana vituttaa..... tarvikkeiden arvo pitäis olla jotai 350e kuuluu 2 akkua laturi ja paskana oleva ase

    • lol

      kaverit sanoo osta ulkomailta on halpaa entäs posti ja tulli maksut kyllä ne ny jotain maksaa entäs jos ei toimi ? ok lähetetään posti paketti vaikka amerikkaan sit taas ootellaan pari viikkoo vastaus amerikasta sun vikas ettei toimi lähetetään takas posti maksun hinnalla

    • minäfincoin paska

      ku ostin fincoinsissta aseen (haulikon) heti ku olin ampunu 5-7 laukausta piippu lens irti! ei fincoins

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe