TET-paikka

lancamaissi

Ehdottakaa jotain kivoja ja mielenkiintosia Tet-paikkoja mulle. En halua mihinkään mäkin kassalle tms, vaan johonkin paikkaan, missä oikeasti vois tehdä jotain. Tykkään eläimistä, mutta eläinkaupastakaan en tiedä oikeen.

82

36217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi_03

      on mikä?

      • 1990

        Mää olen menossa ala-asteele enkä vois tietää parempaa paikkaa...


      • tuomioteini
        1990 kirjoitti:

        Mää olen menossa ala-asteele enkä vois tietää parempaa paikkaa...

        Mie olin viime vuonna yhessä leipomossa ja oli ihan älyttömän milenkiintosta kun sain tehä melkeen koko ajan jotakin..


      • Tipsi

        TET = työelämään tutustuminen, kai... :)


      • höm...

        no jos et tiiä ni et oo vielä tarpeeks vanha... mutta se on semmoinen työ elämään tutustuminen... eli mennään johonki työ paikkaa.. katoo mitä sie tehää... ainaki 7lk


      • tetti
        Tipsi kirjoitti:

        TET = työelämään tutustuminen, kai... :)

        sinähän se mooses näköjään oot.


      • MOOSES
        tetti kirjoitti:

        sinähän se mooses näköjään oot.

        Kaveri... v***u sä olet kujalla...


      • arvon1 1 ...
        Tipsi kirjoitti:

        TET = työelämään tutustuminen, kai... :)

        alku ja juuri

        mitä olisi siihen sanonut Arvo Ylppö, ei varmaan olisi halunnut, että lapsia aletaan kohdella huonosti jo 15-vuotiaana


      • wojrwötrjew

        hahahah :D


      • jouSinäAuta!
        tuomioteini kirjoitti:

        Mie olin viime vuonna yhessä leipomossa ja oli ihan älyttömän milenkiintosta kun sain tehä melkeen koko ajan jotakin..

        missä leipomossa tuomioteini olit? kua mua oikee kiinnosta enkä triedä yhtää mitään ja mihin mu kannattais hakee ku en oo hvä nais jutuis auta vähäse :)? ja nii et ku oon kysyny monelt paikkoilt en pääsy ja ei kiinnostanu monet asiat nii mikä leipomomo se oli kiitos jos vaastaat tarvitsen teijn apua ku mistää muusta en saanu apua


      • TET:ti paikka

        TET = työ elämään tutustuminen. ylä aste ikäiset nuoret ovat viikon tai pari töissä jossain paikassa (kahvila,ala aste,päiväkoti yms.) Ja tutustuvat alan töihin. :)
        koulussa ilmoitetaan ajankohdasta ja muusta :)


      • seiskalainen
        TET:ti paikka kirjoitti:

        TET = työ elämään tutustuminen. ylä aste ikäiset nuoret ovat viikon tai pari töissä jossain paikassa (kahvila,ala aste,päiväkoti yms.) Ja tutustuvat alan töihin. :)
        koulussa ilmoitetaan ajankohdasta ja muusta :)

        ala-aste ja yläaste ovat yhdysanoja


      • Mitäperkelettäsäkyyläät

        Ja se on TET = Työelämään tutustuminen*


    • johonkin

      eläinkääkäri asemalle

    • sansku

      ...varo vain, sen jälkeen oot ihan puhki! mä nukuin jokaisen työpäivän jälkeen monta tuntia :P

    • tyyppi88

      .... mihin meet ku kaikissa paikoissa saa tehä vaan niitä helpoimpia hommia.... ja mäcin kassalle sä et varmaan ees pääsis....

      • dfdf

        vaikka pääsisit mihinkä vain, niin etsä kuitenkaan mitään sais tehä, ei sielä uskalleta teineille mitään oikeita töitä antaa.


      • minätäällähei.
        dfdf kirjoitti:

        vaikka pääsisit mihinkä vain, niin etsä kuitenkaan mitään sais tehä, ei sielä uskalleta teineille mitään oikeita töitä antaa.

        tet on siis tosiaan työelämään tutustuminen, meillä on ollut niin, että ensin seiskalla oli kaksi päivää, ja nyt ysillä on kaksi viikkoa.
        seiskan tetillä ei ole niin väliä, se kun oli miellä vain kaksi päivää, mä olin sillon eläinkaupassa.
        mulla oli ihan kuolettavan tylsää. en juuri saanut tehdä mitään, eikä asiakkaita käynyt lähes ollenkaan. siivoilin vain häkkejä ja käsittelin niitä säälittävissä oloissa eläviä jyrsijöitä ja kaneja ja mulle jäi siitä lähinnä paha olo.

        nyt olen menossa eläinlääkäriasemalle. eräs kaverini on ollut eläinlääkärillä, kertoi että sai olla mukana vastaanotossa (esim. jos koirille tai kissoille annetaan joku pistos, niin pidetään kiinni, ja jos vaikka putsataan hammaskiveä, niin sai olla auttamassa ja sellasta...) työhön saattaa sisältyä myös mm. verisien instrumenttien putsaamista ja siivoomista, eli jos sellasta ei kestä, niin sitten en suosittele.

        mutta muuten eläinlääkäri asema on juuri sellainen paikka, missä saa oikeasti tehdä kokoajan jotain, eikä vain seisoa vieressä ja katsoa mitä muut tekee.


      • kanniskella

        vaan laatikoita, ei pääse esille...

        kokemus sekin silti...

        tet sucks - ainoa hyöty, että tajuaa, että jotkut saa hyvät paikat jo 15-vuotiaana ja jotkut pääsee paikkoihin, joista jää niin karmaiseva kokemus, vaikka sen entuudestaankin tiesi, ettei varmasti halua koskaan enää


      • kumiseinä
        minätäällähei. kirjoitti:

        tet on siis tosiaan työelämään tutustuminen, meillä on ollut niin, että ensin seiskalla oli kaksi päivää, ja nyt ysillä on kaksi viikkoa.
        seiskan tetillä ei ole niin väliä, se kun oli miellä vain kaksi päivää, mä olin sillon eläinkaupassa.
        mulla oli ihan kuolettavan tylsää. en juuri saanut tehdä mitään, eikä asiakkaita käynyt lähes ollenkaan. siivoilin vain häkkejä ja käsittelin niitä säälittävissä oloissa eläviä jyrsijöitä ja kaneja ja mulle jäi siitä lähinnä paha olo.

        nyt olen menossa eläinlääkäriasemalle. eräs kaverini on ollut eläinlääkärillä, kertoi että sai olla mukana vastaanotossa (esim. jos koirille tai kissoille annetaan joku pistos, niin pidetään kiinni, ja jos vaikka putsataan hammaskiveä, niin sai olla auttamassa ja sellasta...) työhön saattaa sisältyä myös mm. verisien instrumenttien putsaamista ja siivoomista, eli jos sellasta ei kestä, niin sitten en suosittele.

        mutta muuten eläinlääkäri asema on juuri sellainen paikka, missä saa oikeasti tehdä kokoajan jotain, eikä vain seisoa vieressä ja katsoa mitä muut tekee.

        meil tulee viikon tetti jo heti seiskalla


      • Niijustdaah
        minätäällähei. kirjoitti:

        tet on siis tosiaan työelämään tutustuminen, meillä on ollut niin, että ensin seiskalla oli kaksi päivää, ja nyt ysillä on kaksi viikkoa.
        seiskan tetillä ei ole niin väliä, se kun oli miellä vain kaksi päivää, mä olin sillon eläinkaupassa.
        mulla oli ihan kuolettavan tylsää. en juuri saanut tehdä mitään, eikä asiakkaita käynyt lähes ollenkaan. siivoilin vain häkkejä ja käsittelin niitä säälittävissä oloissa eläviä jyrsijöitä ja kaneja ja mulle jäi siitä lähinnä paha olo.

        nyt olen menossa eläinlääkäriasemalle. eräs kaverini on ollut eläinlääkärillä, kertoi että sai olla mukana vastaanotossa (esim. jos koirille tai kissoille annetaan joku pistos, niin pidetään kiinni, ja jos vaikka putsataan hammaskiveä, niin sai olla auttamassa ja sellasta...) työhön saattaa sisältyä myös mm. verisien instrumenttien putsaamista ja siivoomista, eli jos sellasta ei kestä, niin sitten en suosittele.

        mutta muuten eläinlääkäri asema on juuri sellainen paikka, missä saa oikeasti tehdä kokoajan jotain, eikä vain seisoa vieressä ja katsoa mitä muut tekee.

        Kani on jyrsijä prkl


      • hmmhmm
        Niijustdaah kirjoitti:

        Kani on jyrsijä prkl

        Itelläs ei taida olla jyrsijät hallussa. Kani on JÄNISELÄIN, pelle.


      • niggaresdfgfg
        hmmhmm kirjoitti:

        Itelläs ei taida olla jyrsijät hallussa. Kani on JÄNISELÄIN, pelle.

        Vitu pälli on se jyrsijäki


      • piupaupoks
        niggaresdfgfg kirjoitti:

        Vitu pälli on se jyrsijäki

        Jyrsijät ja jäniseläimet on eri


      • fourteen
        minätäällähei. kirjoitti:

        tet on siis tosiaan työelämään tutustuminen, meillä on ollut niin, että ensin seiskalla oli kaksi päivää, ja nyt ysillä on kaksi viikkoa.
        seiskan tetillä ei ole niin väliä, se kun oli miellä vain kaksi päivää, mä olin sillon eläinkaupassa.
        mulla oli ihan kuolettavan tylsää. en juuri saanut tehdä mitään, eikä asiakkaita käynyt lähes ollenkaan. siivoilin vain häkkejä ja käsittelin niitä säälittävissä oloissa eläviä jyrsijöitä ja kaneja ja mulle jäi siitä lähinnä paha olo.

        nyt olen menossa eläinlääkäriasemalle. eräs kaverini on ollut eläinlääkärillä, kertoi että sai olla mukana vastaanotossa (esim. jos koirille tai kissoille annetaan joku pistos, niin pidetään kiinni, ja jos vaikka putsataan hammaskiveä, niin sai olla auttamassa ja sellasta...) työhön saattaa sisältyä myös mm. verisien instrumenttien putsaamista ja siivoomista, eli jos sellasta ei kestä, niin sitten en suosittele.

        mutta muuten eläinlääkäri asema on juuri sellainen paikka, missä saa oikeasti tehdä kokoajan jotain, eikä vain seisoa vieressä ja katsoa mitä muut tekee.

        Mun käsityksen mukaan ei saa olla tet:issä sellaisessa paikassa josta voi tulla traumoja, esim niiden veristen instrumenttien käsittelystä.


      • nonolis
        Niijustdaah kirjoitti:

        Kani on jyrsijä prkl

        No niimpä!!!!!


      • Anonyymi
        kumiseinä kirjoitti:

        meil tulee viikon tetti jo heti seiskalla

        ei voi olla


    • anonyymi

      mitä seuraa jos ei mee tettiin ollenkaan ku se on nii perseestä...?

      • mihinkään

        TETttiin meillä ainaki opo ettii jonkun paikan tai sit joutuu johonki amiksee kattoo viikoks nitten naamoi.. :D


    • VittupääWille

      Meet vaikka kauppaan hyllyttämään, ite olin videofirma makuunissa ja siellä saat vuokrata niit leffoija, ottaa palautuksia, järjestää karkkeja, limuja ynms...

      Tuolta löydät MONIA TET paikkoja. Onnea....


      http://www.peda.net/veraja/tori

    • triia1995

      mee vaikka johonki eläin kauppaan

      • paskahousu =D

        siel sai juoda niin paljo coca-colaa ku halus :D en päässy toista kertaa, kun join noin 14 kupillista kuudessa tunnissa :DD


    • ewew

      no minä olin kaupassa töissä ja oli kivaa kun sai täytellä hyllyjä

    • maajassi

      Kannattaa kysellä maatiloilta ja varsinki semmosista missä on muitaki eläimii ku vaan tuotantoelukoita.
      Itte olin 2 viikkoo maatilalla tet:ssä. Ajelin traktorilla, hoidin eläimii ja söin hyvin (kiitos talonväen)

    • cesar1

      menkää niinku minä

    • Dale_McTavish

      Mä kävin Jäähallilla , Sain auttaa jääkiekkoiliota kantamaan heidän varusteita :)

    • sexyleopard

      Älkää koskaa menkö prisman vaate puolelle, täyttä helvettiä!

      • motherfukingjänis

        eikä ole ite olin täällä helsingissä ja oli ihan sika kivaa ku työkaveritkin oli tosi mukavia! :) toki kaikilla saattaa ola eri týö kokemuksia muttei silti tarvitse alkaa yleistää ja levittää että ihan paskaa yms ;)


    • möööö!

      Korkeasaareen apulaiseksi? vai mitä niitä nyt on... Ähtärin eläinpuisto ja joku Turkulainen... kai niitä kotieläinpihoja on siä sun tää.

    • kauppailija

      Jos oot 15 tai yli niin lähikauppaan tavaroita nostelemaan. Saa ihan ok palkkaa ja yleensä kiva työilmapiiri.

      • morovaanaa

        Eihän siitä voi saada palkkaa?


    • juspilanmussila

      Ei voi, ei.

    • -TET-

      Pääkaupunkiseudun TET-paikkoja: http://www.pkstet.fi
      Tuolla ei ole läheskään kaikkia paikkoja.

      TET:ista ei ole tarkoitus saada palkkaa, mutta työnantaja voi kuitenkin halutessaan tehdä niin.

    • 232323232323wewewesa

      itse olin postissa. mene sinäkin

    • hhgtttttt5454

      vitun viisasta vastailla 2005 aloitettuun ketjuun.

      • ragelapsi48

        you dont say? :]


      • Anonyymi

        PANE MUA


    • 124rtgbetgw

      Kuntosali? Johonki hotelliin? Videovuokraamo? Keilahalli? Joku ravintola? Huonekalukauppa? Kiinteistö-alalle? Raksalle? kauppaan? uimahalliin? Autoliikkeeseen? Elektroniikkaliike? Jäähalli? Lastenkoti tai perhetukikeskus? Lääkäriasema? Paloasema? tossa ny on ainaki jotain vaihtoehtoja...

    • annikuudi--

      ite olin kasilla päiväkodissa ja ehdottomasti suosittelen jos tykkäät vaa lapsista ! ihan älyttömän sulosia 3-5 vuotiaita. menisin takas jos voisin !

      • 20asdddddd

        Tuo eka viesti oli lähetetty 2005.. Luuletko, että sitä kiinostaa enää?!


    • myöhäisvastaaja

      muita saatta kiinnostaaa

    • Ox fan 4ever

      Ite olin erään oppilaitoksen keittiössä ja yhellä puutarhalla. Molemmissa oli kivaa, pääsi melkein aina vähän aikasemmin ja sai syödä ja kitata kahvia (:

    • ihmehomoja

      itse pidän porkkanoista

    • jeee5

      mä meen tettii kapphalliin

    • jeee5

      eiku meenki spice iceen

    • Kattokaa peiliin

      Mä en ymmärrä mikä teitä ihmisiä vaivaa kun pitää, joka asiasta alkaa valittaa.
      Just toi että "toi eka viesti on kirjotettu 2005 ei sitä kiinnosta enää"
      Ei ehkä alkuperästä kirjottajaa kiinnostakkaan mutta muita saattaa kiinnostaa!
      Esim itseäni kun olen just tällä hetkellä ettimässää ittelleni TET-paikkaa ja sain hyviä paikka vaihtoehtoja nii saa luultavasti muutkin jotka käy täällä tai edes vähän apua tai tietoa. Ja mitä se teidän elämää haittaa jos joku kommentoi tänne monia vuosia myöhemmin? Aiheuttaako se muka päänsärkyä, unettomuutta, flunssaa, huonoa näkoä, suonikohjuja, vatsakipuja, lihas kouristuksia tai jotakin muuta vastaavaa jos joku ihminen kirjoittaa tänne jotakin? Ja eiköhän tää suomi24 oo tarkotettu siihen että tänne saa kirjoittaa ihan vapaasti millon haluaa? Jos ei olis ni sillon näille keskusteluille ois jotkut aikarajat...

    • Tettiin:)

      samaa mieltä ^ !:) itekki etin TET-paikkaa ja eksyin tänne:)

    • ehdotus3

      Lisää ehdotuksia!!

      • Toimistoon mars

        Ite olin autismi- ja aspergerliitossa ja varmasti on hyödyllistä aikaa myöhemmän uran kannalta. Tein paljon ihan perus toimistohommia, niitähän pitää kumminkin kaikkialla osata tehdä eli plussaaplussaa. Sitten tietysti piti kyetä tulemaan toimeen mitä erilaisimpien ihmisten kanssa. Eikä puhelinvaihdekokemustakaan kukaan miinukseksi laske.

        Että ihan toimistohommat on ainakin hyödyllisiä, iso osa ihmisistä kuitenkin tekee jotain semmosta duunia, jossa avustavia toimistotöitä pitää osata. Enkä siis tosiaankaan joutunut mihinkään ikkunanpesuun, se oli sitten taksvärkkiläisten hommaa.


    • tet15

      cittari tai kirjasto

    • joumatafaka(y)

      Ite meen nyt K-Citymarkettiin vaatepuolelle,kun en päässyt elintarvikepuolelle,siel oli jo täyttä.

      Joo tosiaan meillä TET vko 41 eli 7-11.10

      ;)

      ja ysillä olen,meillä ysillä 2 vkoa tettiä,yks vko syksyllä ja toinen keväällä (y)

      Kasilla olin terveyskeskuksessa tetissä ja oli ihan mukavaa:D Seiskalla ei ollut tettiä,oli vaan joku koulun keittiövuoro mis piti tiskata yms. :D

    • 9lk

      Menkää pizza huttii tai Makuunii. iha vitu chilliii pizza hutis päästii ain iha sika aikasi

      • pillumies

        kiitos mun perseen nuolija


    • Kimmo Kertunen

      Itse menin huussinsiivoojaksi, kun koulu motiivi oli perseillään. Siellä sitten rupsauttelin paska piukkuja sinne sun tänne. SAATANA

    • Tettikokemusta

      TET-PAIKKOJA:

      - Jysk (PALJON TEKEMISTÄ)
      - Kaupat (VÄHÄN TEKEMISTÄ)
      - Leipomot
      - Eläinkaupat
      - Kampaamot
      - Koulut
      - Päiväkodit
      - Siivouspalvelut
      - Vaatekaupat
      - Kioskit
      - Elokuvateatterit (VÄHÄN TEKEMISTÄ, SIIVOUSTA ENIMMÄKSEEN)
      - Kukkakaupat
      - Korjaamot
      - Kirpputorit
      - Kahvilat
      - Ravintolat

      Omat kokemukset ovat suluissa :)

    • Miks nimimerkit

      Kävin viime vuonna (Rantsilan) hevostallilla tetissä kolme päivää. Siellä hommaa riitti ja päivän päätteksi olin ihan puhki. Mutta se oli hauskaa ja sain hyvät kokemukset sieltä :D Tosin itse olin siellä ympärivuorokautisesti, eli nukuin myös siellä ja hommaa riitti ympäri päivää. Vaikka pelkään hevosia, olen tyytyväinen että menin ja kokeilin. Pidän myös paljon eläimistä.

      TET = TyöElämään Tutustuminen. Yleensä yläasteen jokaisena lukuvuonna.

      Tet-torilta (peda.net) löytää paikkoja, jotka ovat ilmoittautuneet ottamaan Tettiläisiä vastaan. Kannattaa tsekata ;)

    • banaanni

      Itse olin hevostarvikeliikkeessä tetissä. Oli kyllä ihan sika tylsää ja raskasta, enemmän henkisesti kuin fyysisesti. Työntekijät olivat aika ilkeitä ja tylsiä.
      Oli joka päivä vain samaa paskaa kuusi tuntia putkeen.
      En suosittele!

    • Pakastin

      Päiväkoti? Saa leikkiä pentujen kanssa eikä tarvii tehä oikeestaan mitään muuta kun pukee niitä ja laittaa nukkumaan.

    • 1 hyvä tet-paikka

      Kirjasto - mielellään iso kirjasto - työ on varsin vaihtelevaa sellaisessa

    • persereikä69

      SPORTTIAAN

    • joomoii

      Tiiän että tää on vanha, mutta kirjottelen kumminkin jos joku sattuu tänne eksymään (eksyinhän minäkin hakusanalla erikoiset tet paikat..)
      Ite olin kasilla vanhainkodilla, tosi mielenkiintonen paikka sekä sain kuukaudeksi kesätöitä, tonni tuli käteen. Suosittelen, jos vain yhtään kiinnostaa tämmöinen ns. lähihoitajan työ. Samanlaisia päiväkoti, terveyskeskuksen vuode-osasto (jos pääsee!) yms.
      Myös kaupan ala, oma tet viikko ysiluokalla s-marketissa, vaikken tykkääkkään kaupan alasta yhtään (:D) suosittelen silti.
      Joku leipomo, jos löytyy läheltä. Tai Arndols, Subway, Rico. Hese :-D
      Myös ainakin täällä turun suunnalla pääsi tulliin (ite en ollu), joten sinne vaan jos kiinnostaa.
      Kirjakauppa, eläinlääkärit tai hoitolat, kosmetologi, summeriin tai ylelle, uimahalliin, rakennusalalleja, seurakunnalle, puutarhaan, naapurin mummolle kotihoitajaksi ja vaikka mitä
      Mitäs muuta, ei tuu nyt ainakaan mieleen
      toivottavasti autoin jotakuta :D

      • kyselijä

        mistä päin olet


      • joomoii taas
        kyselijä kirjoitti:

        mistä päin olet

        nykyään keskisuomi, etten osaa tästä lounais suomen tet tilanteesta sanoa mitään..


      • kyselijätaaaas
        joomoii taas kirjoitti:

        nykyään keskisuomi, etten osaa tästä lounais suomen tet tilanteesta sanoa mitään..

        missä muualla olit?


      • joomoii taas
        kyselijätaaaas kirjoitti:

        missä muualla olit?

        juuri näin, luin äskön tuon ekan tekstin voiei! olin paikallisessa k-marketissa! (en pysty muistamaan oliko k- supermarket vai ihan k-market, sori) en siis ollut S ryhmässä!! samako tuo missä kaupassa
        olin sitten kirjastossa viikon seiskalla, ei ollu mun juttu. muualla en ollut koska yksi tet viikko meni ohi.


    • Akddkfkf

      Ite olin Prismaasa tetissä oli paskaa kahvilassa tetissä oli paskaa toivottavasti nyt ala astella tulee olee kivenpaa.

    • Anonyymi

      Joo itse löysin pitkän ajan jälkeen tänne oisko ehdotuksii

    • Anonyymi

      Voi ainakin mennä johonkin kouluun...
      Melkein kaikki keskustelut ollaan aloitettu joskus vuonna 2005, on kiva katsoa miten maailma on muuttunut -_-

    • Anonyymi

      Itse olin Gigantissa hyllytys- ja pienimuotoisissa asiakaspalveluhommissa. Ne ensimmäiset oli semmosta kunnolla tutustumista ja työtekoa, se helpotti myöhemmin.

    • Anonyymi

      meillä oli seiskalla vaan yks päivä tettiä, mikä ärsytti ihan vitusti.

      olin sen seiskaluokan oisko ollu Asikkalan yhdessä leipomossa, todella mukavia tyyppejä vaikka ei tekemistä paljon ollut. Sain kuitenkin laittaa kakkuja laatikkoihin mistä ne sitten myydään. Sain myös tehdä niitä pikku laatikoita, ja se oli helppoa kun näytettiin että miten se tehtiin. Hyllytin limuja, juttelin muiden työtekijöiden kanssa. Sain myös sieltä eväitä ja kahvia. Todella kiva paikka. Menisin uudestaan jos asuisin siellä vielä.

      Kasiluokalla sain töitä Tigerista ja kesti kolme päivää, tällä kertaa onneksi. Sain enimmäkseen hyllytellä paskaa ja siivota kauppaa aamuisin. Työ aika oli 9-15. Mutta se oli onneksi kiinni Triossa joten vapaalla oleskelin kaikkialla ja kävin syömässä Hesessä. Piti pukeutua siististi ettei ne asiakkaat lähe sieltä kiljuen pois, oli vähän vaikea löytää oikeesti jotain vaatetta joka siihen sopisi mutta ei mua sieltä potkittu pois joten kai mä jotain tein oikein. Älä vaan sitten oo kännykällä tai saat kuulla siitä.

      Nyt ysillä TET on viikon ja menen päiväkotiin niitten pikkuisten kanssa.

    • Anonyymi

      Mä pääsen 8 luokan TET viikon viettämään ratsastus tallilla jossa käyn ratsastamassa :)

    • Anonyymi

      Ite olin alkossa tetissä ja sitte tauolla kaverinkaa avattii pari kossu pulloo mentii juomaa ne vessaa ja tauon jälkee kontattii takasi töihi ja raiskattii joku asiakas. Ei saatu kesätöitä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      397
      4022
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      218
      1994
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1500
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1335
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      973
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      937
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe