Mikä on kun Saunalahti ei toimi?

Maxell

On Saunalahti huono, kun ei liittymä toimi.
Mix lankesinkaan luuseriin..
Vien Saunan taakse Saunalahden, ja liittymä vaihtuu kunnolliseen.

14

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julle

      .....

      • viiru

        no ei kait tuo voi olla. Mulla on tuo saunalahti ja se ei aina taho pysyä langalla. Toisin kun entinen kolumbus. sen vuoksi menenkin takasin sinne. Kun sielä palvelu pelaa kaikkein parhaiten.


    • voevoe

      sulla on väärä verkko, sorry

    • eivät saa asetuksia kohdalleen vaikka vein kännyn elisa shopittiin jep vaihdan operaattoria heti kun 12kk sopimus loppuu imekää..

      • Minulla toimii Saunalahti tosi hyvin...........Ei mitää vikaa, eikä valituksia


      • helpin tarve
        vapunen kirjoitti:

        Minulla toimii Saunalahti tosi hyvin...........Ei mitää vikaa, eikä valituksia

        Mikähän mättää, muutaman kuukauden toimi 3g mutta nyt ei millään meinaa saada 3g yhteyttä puhelimella ja kun saa yhteyden on se aivan uskomattoan hidas, ei ollut ennen.
        Voiko olla puhelimessa vikaa vai onko jotain muuta tapahtunut?


      • 35
        helpin tarve kirjoitti:

        Mikähän mättää, muutaman kuukauden toimi 3g mutta nyt ei millään meinaa saada 3g yhteyttä puhelimella ja kun saa yhteyden on se aivan uskomattoan hidas, ei ollut ennen.
        Voiko olla puhelimessa vikaa vai onko jotain muuta tapahtunut?

        Elisan nettisivuilla olevasta häiriökartasta on nähtävissä, että yhteydet ovat tällä hetkellä heikentyneet useammallakin alueella, aiemmilla ukkosmyrskyillä lienee osuutta asiaan...


    • w

      kaikki liittymät toimivat, lähes koko suomessa,
      saunalahdella on kattavin kenttä koska käyttää useampia operaattorien kenttiä.

      samoin s-lahdella on edullisimmat hinnat.
      Teleltä hakenut vain hyvät numerot 040- ja 3 nollalla ja muutenkin tosi hyvät, rinnakkain näppäimistöllä.

      sinulla on vikaa puhelimessa, oletko itse tehnyt muutoksia,
      hae operaattorilta uudet asetukset ja asenna ne.

      saunalahdella on parhaat ja monipuolisemmat nettisivutkin,
      jos enemmän kertoisin, kaikki olis saunalahdella.

    • Pinna palaa

      Vielä puol vuotta määräaikaista sopparia jäljellä, sitten pääsen Saunalahdesta lopullisesti eroon. Jos en sitä ennen jo ota toista nettiliittymää ja maksa kahta päällekkäin vähän aikaa, kun ei tätä hermo kestä. On siis saunalahden nettitikku. Alkuun toimi reilu puol vuotta kivasti, mut sen jälkeen varsinkin iltaisin ollut ihan tukossa. Jopa perus webbisivun (esimerkiksi tämä sivu) lataus välillä luokkaa 10-15 minuuttia! Käytä siinä sitten jotain, ku ei liiku bitti ei niin mihinkään. Eli tiivistäen: Saunalahden mobiili-netti = 100% paskaa

      • Minulla ei ole ollut mitään ongelmaa Saunalahden liittymän kanssa. Hankin siihen 1 megan rajattoman netin. Käytän sitä kännykällä, mutta jos yhdistän kännykän läppäriin Nokia Ovi suiten avulla, niin voin olla mokkulan tapaan netissä. Hyvin on pelannut.


      • Pinna palaa
        vapunen kirjoitti:

        Minulla ei ole ollut mitään ongelmaa Saunalahden liittymän kanssa. Hankin siihen 1 megan rajattoman netin. Käytän sitä kännykällä, mutta jos yhdistän kännykän läppäriin Nokia Ovi suiten avulla, niin voin olla mokkulan tapaan netissä. Hyvin on pelannut.

        Sama rajaton 1 meganen, mutta käytän nettitikulla. Omissa laitteissa tai asetuksissa ei voi olla vikaa, kun päivällä yleensä toimii. En vaan päivällä usein nettiä kotona käytä. Mutta ilta kun tulee niin melkein aina verkko täysin tukossa. Seuraava yhteyteni on kyllä ADSL, ei näistä mobiileista näköjään ole mihinkään.


      • Pinna palaa kirjoitti:

        Sama rajaton 1 meganen, mutta käytän nettitikulla. Omissa laitteissa tai asetuksissa ei voi olla vikaa, kun päivällä yleensä toimii. En vaan päivällä usein nettiä kotona käytä. Mutta ilta kun tulee niin melkein aina verkko täysin tukossa. Seuraava yhteyteni on kyllä ADSL, ei näistä mobiileista näköjään ole mihinkään.

        Itselläni kyllä antaa sen megan nopeuden esimerkiksi näillä nopeustesteillä:

        http://www.sonera.fi/laajakaista/laajakaista kotiin/nopeustesti

        http://www.speedtest.net/


      • Pinna palaa
        vapunen kirjoitti:

        Itselläni kyllä antaa sen megan nopeuden esimerkiksi näillä nopeustesteillä:

        http://www.sonera.fi/laajakaista/laajakaista kotiin/nopeustesti

        http://www.speedtest.net/

        Ajoin testit useampaan kertaan nyt illalla, kun ongelmia taas on. Download vaihteli eri kerroilla 0.08 - 0.97 Mbit/s välillä. Taitaa olla tukossa se tukiasema, jonka alueella olen. No, en jaksa tätä enempää selvitellä. Helpommalla pääsen kun otan toisen palveluntarjoajan yhteyden.


      • Pinna palaa
        Pinna palaa kirjoitti:

        Ajoin testit useampaan kertaan nyt illalla, kun ongelmia taas on. Download vaihteli eri kerroilla 0.08 - 0.97 Mbit/s välillä. Taitaa olla tukossa se tukiasema, jonka alueella olen. No, en jaksa tätä enempää selvitellä. Helpommalla pääsen kun otan toisen palveluntarjoajan yhteyden.

        Vois vielä lisätä, että ongelma ei esiinny aina. Välillä on pidempiäkin aikoja niin, että yhteys toimii iltaisinkin. Mutta parin viime viikon aikana on taas todella monena iltana tökkinyt pahasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe