Halloween ohjeita

Teletappi.

Heippa!
Halloweeniin on vielä aikaa mutta silti. Mun kaveri ja mä aiotaan järjestää Halloween bileet. Haluaisin ohjeita, eli mitä ohjelmaa, mitä koristeita ym...
Toivon paljon vastauksia!!

100

22925

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Kaikkea pelottavaa: kurpitsoja, luurankoja yms.
      Sitten tietenkin naamareita ja pukuja.

      HAPPY HALLOWEEN!!

      • niijuujuu

        Jep, eli Halloween teemaan sopii täydellisesti spiritismi. ;D


      • -pippuriponi-

        mäkin pidän halloween bileet joten mäkin tarteen vinkkejä!


      • aapuva
        niijuujuu kirjoitti:

        Jep, eli Halloween teemaan sopii täydellisesti spiritismi. ;D

        mikä on se spiritismi??


      • MINÄ!
        niijuujuu kirjoitti:

        Jep, eli Halloween teemaan sopii täydellisesti spiritismi. ;D

        Voitko kertoo mikä on spiristmi?? :) :o


      • jjas
        aapuva kirjoitti:

        mikä on se spiritismi??

        spiritismi on ulkona keski yön aikaan kynttilöiden kanssa heilumista ja hieman kuin joogaa mutta vaarallista!!!!! jotkut ovat oikeasti seonneet siitä spiritismiin liittyy monia hulluja asioita esim puhuminen helvetin kanssa lasin avulla pelilaudan päällä älkää kokeilko olen itse 12 ja kokeilin sitä kavereideni kanssa 11 vuotiaana ja kaikkia pelotti ja muistaa sen jutun hyvin jota en nyt kerro mutta älkää oikeasti kokeilko!!!!!!!!!!!!!!!


      • miinnä
        jjas kirjoitti:

        spiritismi on ulkona keski yön aikaan kynttilöiden kanssa heilumista ja hieman kuin joogaa mutta vaarallista!!!!! jotkut ovat oikeasti seonneet siitä spiritismiin liittyy monia hulluja asioita esim puhuminen helvetin kanssa lasin avulla pelilaudan päällä älkää kokeilko olen itse 12 ja kokeilin sitä kavereideni kanssa 11 vuotiaana ja kaikkia pelotti ja muistaa sen jutun hyvin jota en nyt kerro mutta älkää oikeasti kokeilko!!!!!!!!!!!!!!!

        entä jos mää kokeilen sitä spiritismiä? mitä kaikkee siinä pittää tehä? ku me pietään luokan kanssa halloween bileet nii voisko siellä pittää sitä?


      • laura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
        niijuujuu kirjoitti:

        Jep, eli Halloween teemaan sopii täydellisesti spiritismi. ;D

        kaikki ei ehkä saa alkaa spiritismii


      • laura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
        miinnä kirjoitti:

        entä jos mää kokeilen sitä spiritismiä? mitä kaikkee siinä pittää tehä? ku me pietään luokan kanssa halloween bileet nii voisko siellä pittää sitä?

        spiritismii voi kuolla


      • NNeA-
        niijuujuu kirjoitti:

        Jep, eli Halloween teemaan sopii täydellisesti spiritismi. ;D

        muuten kyllä mut kaverit ei uskalla :'(


      • Kummitus-joka pelkää pimeää
        niijuujuu kirjoitti:

        Jep, eli Halloween teemaan sopii täydellisesti spiritismi. ;D

        Eikös se oo sitä henkien kutsumista tai jotain... Kuulostaa kyl aika pelottavalta...


      • pari ideaa ja ripaus mielik...

      • Kokeillut.. :(
        pari ideaa ja ripaus mielik... kirjoitti:

        Anteeksi, tämä on nyt aiheen vierestä mutta... Spiritismi on sellaista, että on lauta, jonka päälle laitetaan lasi. Huoneessa eri saa olla muuta lasista. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8e/English_ouija_board.jpg/180px-English_ouija_board.jpg

        Toi juttu on aivan kamala!! Hyi kun tuli ihan kylmät väreet.. Oon kokeillu kolmesti eikä mitään oo sattunu.. muistakaa et jos sitä kutsuu "peliksi" joku suuttuu, koska se ei oo peliä vaan totisinta totta!! Ja sitten alussa pitää sanoa et "pelaamme tätä hyvällä" Ja ei voi nostaa sormea ylös ja juosta karkuun pelin kesken vaan pitää ensin kysyä hengeltä että voiko lopettaa!!

        Mut noiden neuvojen avulla voi selviytyy jos joku pälli lähtee kokeilemaan!! Toi on aivan kamalaa!!! Luottakaa neuvooni; ÄLÄ KOSKAAN KOKEILE!!


      • Vastaan spiritismi on henkilölle
        jjas kirjoitti:

        spiritismi on ulkona keski yön aikaan kynttilöiden kanssa heilumista ja hieman kuin joogaa mutta vaarallista!!!!! jotkut ovat oikeasti seonneet siitä spiritismiin liittyy monia hulluja asioita esim puhuminen helvetin kanssa lasin avulla pelilaudan päällä älkää kokeilko olen itse 12 ja kokeilin sitä kavereideni kanssa 11 vuotiaana ja kaikkia pelotti ja muistaa sen jutun hyvin jota en nyt kerro mutta älkää oikeasti kokeilko!!!!!!!!!!!!!!!

        ollaan kamujen kaa 12w kokeillaan meidän kauhu bileissä spiritismiä läppällä ja sit mun kamu suuunnitelee et se kysyy kuolemasta ihan uhalla xD ei oo järkevää mut hulluja kun ollaan xP


      • Kamut (:
        -pippuriponi- kirjoitti:

        mäkin pidän halloween bileet joten mäkin tarteen vinkkejä!

        Kannattaa tehdä joku ns. pelkorata, mitä pitkin pitää mennä kontalteen tai kävellen. Siellä voi olla limaa, ja ruokia joita pitää maistella! (Mikrossa käytetty mandariini: Koiran peräaukko jne.)
        Noh... Toivottavasti saat ideoita!
        Hyvää halloweenia!
        T:Kaverit jostain...


      • mukahaamuihintutustu
        laura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

        spiritismii voi kuolla

        Spiritismi on hengenmanausta! Samoin bloodymary,candyman,666 jutut yms...kerran innostuin tosin haamuista ja aaveista ja aloin ns.tutkimaan niitä...sen jälkeen on alkanu meillä kummitella...ihan oikeasti!!!Voin kertoo lisää jos kiinosta^^ mm.ikkunan raapimista,puhelimien soitteluja,ovien avaamisia,ääniä,meillä on koira..joka havaitsi nämä myös..Enkä suosittele henkien kanssa leikkimisellä! Aluks saattaa tosin pelottaa,mut sit niihin tottuu...


      • halloween112
        mukahaamuihintutustu kirjoitti:

        Spiritismi on hengenmanausta! Samoin bloodymary,candyman,666 jutut yms...kerran innostuin tosin haamuista ja aaveista ja aloin ns.tutkimaan niitä...sen jälkeen on alkanu meillä kummitella...ihan oikeasti!!!Voin kertoo lisää jos kiinosta^^ mm.ikkunan raapimista,puhelimien soitteluja,ovien avaamisia,ääniä,meillä on koira..joka havaitsi nämä myös..Enkä suosittele henkien kanssa leikkimisellä! Aluks saattaa tosin pelottaa,mut sit niihin tottuu...

        Toi on ihan totta! mäkin ooon innostunut hengistä ja kummituksista ja meillä on oikeesti kummitellu! meidän koko perhe uskoo henkiin koska me kaikki ollaan koettu jotain esim. valot on menny pois päältä ja päälle, joku on istunut sohvalla vaikka siinä oikeesti ei ketään ollu (ihmistä siis),isä ja äiti näki tuulipukuise miehen meijän pihalla joka katos sillä ei nähty päätä, musiikit lähtee päälle ja kovenee,k´joku vaihtaa kanavaa televisiossa ja joku kävelee ympäri taloa! jos sinua kiinnostaa haamut ja sen sellaiset ja olet kokenut niitä kannattaa etsiä käsiinsä sellainen kirja kuin kuollut kulkee. siinä kerrotaan ihan oikeista kummituksista


      • justjook
        jjas kirjoitti:

        spiritismi on ulkona keski yön aikaan kynttilöiden kanssa heilumista ja hieman kuin joogaa mutta vaarallista!!!!! jotkut ovat oikeasti seonneet siitä spiritismiin liittyy monia hulluja asioita esim puhuminen helvetin kanssa lasin avulla pelilaudan päällä älkää kokeilko olen itse 12 ja kokeilin sitä kavereideni kanssa 11 vuotiaana ja kaikkia pelotti ja muistaa sen jutun hyvin jota en nyt kerro mutta älkää oikeasti kokeilko!!!!!!!!!!!!!!!

        spiritismi ei todellakaa oo mitää vitu kynttilöide kans heilumist ulkona :D:DDD:D


      • jänis housu

      • Iiles
        jjas kirjoitti:

        spiritismi on ulkona keski yön aikaan kynttilöiden kanssa heilumista ja hieman kuin joogaa mutta vaarallista!!!!! jotkut ovat oikeasti seonneet siitä spiritismiin liittyy monia hulluja asioita esim puhuminen helvetin kanssa lasin avulla pelilaudan päällä älkää kokeilko olen itse 12 ja kokeilin sitä kavereideni kanssa 11 vuotiaana ja kaikkia pelotti ja muistaa sen jutun hyvin jota en nyt kerro mutta älkää oikeasti kokeilko!!!!!!!!!!!!!!!

        Ootko ihan tyhmä? Spiritismi on säälittävin peli mitä tiedän. Olen testannut peliä ja tutkinut sitä. Pelokkuus johtuu ihmisen aivoista, koska aivot ajattelee, että "se on tosi pelottava peli". Jos mukana on esim. viisi ihmistä nii kun jokainen laittaa yhden sormen lasin päälle niin lasi liikkuu pienestäkin liikkeestä. Se on neurologinen peli ja pelottavuus johtuu ihmisen aivoista, kavereiden kertomuksista ja "huhuista". Ärsyttää nää tyhmät pikkupojat jotka luulee tietävänsä jotain mutta eivät oikeasti tiedä mitään. olen 13 vuotias ja olen minua vuotta nuorempia ja monta vuotta vanhempiakin todella paljon viisaampi. Kaverin isäkin, joka tutkii ihmisen aivoja ja niiden toimintaa, sanoo noin, joten nää tyhmät pikkupojat voi pitää päänsä kiinni.


      • ammattilainen
        jjas kirjoitti:

        spiritismi on ulkona keski yön aikaan kynttilöiden kanssa heilumista ja hieman kuin joogaa mutta vaarallista!!!!! jotkut ovat oikeasti seonneet siitä spiritismiin liittyy monia hulluja asioita esim puhuminen helvetin kanssa lasin avulla pelilaudan päällä älkää kokeilko olen itse 12 ja kokeilin sitä kavereideni kanssa 11 vuotiaana ja kaikkia pelotti ja muistaa sen jutun hyvin jota en nyt kerro mutta älkää oikeasti kokeilko!!!!!!!!!!!!!!!

        spiritismii ei ees tarvii olla ulkona ja sitä voi pelaa laudan avulla, jos osaa tehä . ja sit lasin vaa länttää sen laudan päälle jne. ja sit kysyy kysymyksii ja se lasi liikkuu pimees sen laudan päällä ja menee kirjaimien tai numeroiden paikalle ja kertoo sen vastauksen ! ja ei siin oo vaarallista jos ei kysy et millo kuolee.


      • antti 6b
        aapuva kirjoitti:

        mikä on se spiritismi??

        spiritismi on oikeasti ouija-lauta jollon voit tehdä sopimuksen demonin kanssa jos annat ensimmäisen poika lapsesi niin saat mahdottomat voimat ja rahaa mulla onnistu spiritismi ohje:ensin osta ouija-lata ja pitäisi tulla mukana puupalikka 2 aseta kynttilöitä laudan ympärille ja sytytä kynttilät ja liikuttele puuta ja arvaa mitä demoni tahtoo ÄLÄ SÄIKÄNDÄ JOS PUUPALIKKA LIIKKUUU ITSEKSEEN KOSKA SE ON DEMONI AINIIN DEMONI SEURAASINUA KUNNES KUOLET JOS ET ANNA LASTA TAI OSAA


      • ptepp
        jjas kirjoitti:

        spiritismi on ulkona keski yön aikaan kynttilöiden kanssa heilumista ja hieman kuin joogaa mutta vaarallista!!!!! jotkut ovat oikeasti seonneet siitä spiritismiin liittyy monia hulluja asioita esim puhuminen helvetin kanssa lasin avulla pelilaudan päällä älkää kokeilko olen itse 12 ja kokeilin sitä kavereideni kanssa 11 vuotiaana ja kaikkia pelotti ja muistaa sen jutun hyvin jota en nyt kerro mutta älkää oikeasti kokeilko!!!!!!!!!!!!!!!

        spiritismi on aivan typerää! siinä ei olla ulkona vaan jossain tilassa esimerkiksi jossain autotallissa tai kylppärissä yms.(huom!ei kannata tehä tätä kotona siinä huoneessa missä spiritismiä on pelattu voi alkaa kummittelemaan)
        huoneessa ei saa olla peilejä tai ikkunoita tai pintoja jotka heijastavat oman kuvasi.
        lauta pitää olla hyvin tehty muuten se ei toimi (en nyt sanoisi että uskon kummituksiin tai spiritismiin) sitten pitää olla lasi jonka alla on sormus (huom! pelin jälkeen sormus pitää hävittää,eli ei kannata ottaa tähän lempi sormusta)
        muistaakseni tätä pelatessaan ei saa pitää koruja (en kyllä tiedä miksi)
        ja peliä pelatessaan ei saa kysyä millon kuolee,(paitsi että voithan sinä sitä kysyä mutta en sano että siitä mitään hyvää seuraisi....
        mutta itse en IKINÄ aio pelata tuota peliä!


    • tipsukka

      tässä tein pari neuvoa, jotka sopivat kaikn ikäisille ja taatusti näillä eväillä saa megabileet kuntoon. suosittelen kauhunaamiasia. puketukaa vaikka noidiksi tai piruiksi, mitä ikinä keksitte! ja vielä spiritismiä en suosittele, sen veran vakava asia on.

      esimerkkejä tarjoilusta:
      -----------------------
      sorminakit: arvitsette mantelilastuja, nakkeja ja ketsuppia. asettaka manelilastut kynneksi nakin toiseen päähän, ja ruiskuttakaa ketsuppia vereksi.
      mulkosilmät: paistettuja herkusieniä, ja tummia oliiveja. aseta oliivi herrkkusienen sisään oliivi ja siinä valmis mulkosimä. tä'stä saa muuten hyvän kilpailun, että kuka pystyy syömään tuon ällöttvän yhditelmän ;). muita herkkuja voisivat olla vaikka verimehu eli jotain punaista mehua ja pääkallosalmiakkeja.

      esimerkkejä koristeista:
      -----------------------
      palavat kummitus kurpitsat: jos asutte omakotitalossa, niin pihaan olisi hienoa laittaa niitä perinteisiä kaiverrettuja kurppitsoja jonka sisällä on palava tuikku. sisälle voi laittaa tuikuttomia kurpitsoja.
      hämähäkit seiteissä: punokaa valkoisesta langasta jonkinlainen seitti ja laittakaa ne jostain katon nurkasta roikkumaan, ja ostakaa jostain muoviset leikkihämähäkit, jotka laitatte niihin roikkumaan.
      katosta roikkuvat demonit: askartele pahvista jotain järkyttävän näköisiä olioita. haamut eivät enää pelota ketään.

      esimerkkejä ohjelmaan:
      ----------------------
      kauhuleffa: vuokratkaa tai hankkikaa jostain joku hirveä kauhuelokuva. ei kannata ottaa mitään splatteria, psygologinen kauhu on parempaa. suosittelen: manaaja, halloween elokuvat, the ring, dolly dearest, may ja ynnä muut.
      painajaismainen mesäretki: kunnon kauhua tuo aina kävelyretki pimeällä lähimetsässä. houkutelkaa vieraat ulos kävelemään. sitten otatte jonkun avustajaksi, joka lähtee seuraamaan vieraita tekaistu puukko kädessään. taatusti kamalaa!
      kauhu disko: ottakaa musiikiksi jotain kamalaa niin kyllä se siitä.

      hyvää halloweenia vaan sinullekkin!

    • Jaa

      Mun kaveri ja mäki haluttais pitää halloween bileet.. ja yritetää löytää netist jotai vinkkejä. Mut ei meinaa löytyy!!

      • Shusi

        Haloo!
        Käyttäkää mielikuvitusta. Lamppujen päälle mustat kankaat et tulee mystinen valo ohueeseen lankaan jotai muovi tai pahvi hämppiksiä. Leikki veri peruna on aika pelottava. Sen nimen voi muuttaa vaikka verinen vamppyyri. Mäki pidän kavereineni Halloween bileet! Se on sitte BUU!


      • sadad
        Shusi kirjoitti:

        Haloo!
        Käyttäkää mielikuvitusta. Lamppujen päälle mustat kankaat et tulee mystinen valo ohueeseen lankaan jotai muovi tai pahvi hämppiksiä. Leikki veri peruna on aika pelottava. Sen nimen voi muuttaa vaikka verinen vamppyyri. Mäki pidän kavereineni Halloween bileet! Se on sitte BUU!

        Ite en polttais taloani heittämällä lakanaa lampun päälle (hyväl onnel kuumenee tarpeeks ja avot, naantalin tragedia #2)


      • polly pop
        Shusi kirjoitti:

        Haloo!
        Käyttäkää mielikuvitusta. Lamppujen päälle mustat kankaat et tulee mystinen valo ohueeseen lankaan jotai muovi tai pahvi hämppiksiä. Leikki veri peruna on aika pelottava. Sen nimen voi muuttaa vaikka verinen vamppyyri. Mäki pidän kavereineni Halloween bileet! Se on sitte BUU!

        "Lamppujen päälle mustat kankaat et tulee mystinen valo...." TÄSSÄHÄN ON SUURI TULIPALORISKI!!!!!! En suosittele! Mieummin vaikka kynttilänvalo yms. Itse pidän halloween-juhlat 8 kaverini kanssa. Ohjelmassa erilaisia pelejä, kauhuleffan katsominen (katsotaan varmaan elokuva nimeltä Scream), kauhuruoalla herkuttelu, kummitusjuttujen kertominen yms.
        HYVÄÄ HALLOWEENIÄ KAIKILLE!


      • halloweendolly
        polly pop kirjoitti:

        "Lamppujen päälle mustat kankaat et tulee mystinen valo...." TÄSSÄHÄN ON SUURI TULIPALORISKI!!!!!! En suosittele! Mieummin vaikka kynttilänvalo yms. Itse pidän halloween-juhlat 8 kaverini kanssa. Ohjelmassa erilaisia pelejä, kauhuleffan katsominen (katsotaan varmaan elokuva nimeltä Scream), kauhuruoalla herkuttelu, kummitusjuttujen kertominen yms.
        HYVÄÄ HALLOWEENIÄ KAIKILLE!

        voi vit** Scream ei se oo ees kauhee!!


      • hahahahahahahhaa
        polly pop kirjoitti:

        "Lamppujen päälle mustat kankaat et tulee mystinen valo...." TÄSSÄHÄN ON SUURI TULIPALORISKI!!!!!! En suosittele! Mieummin vaikka kynttilänvalo yms. Itse pidän halloween-juhlat 8 kaverini kanssa. Ohjelmassa erilaisia pelejä, kauhuleffan katsominen (katsotaan varmaan elokuva nimeltä Scream), kauhuruoalla herkuttelu, kummitusjuttujen kertominen yms.
        HYVÄÄ HALLOWEENIÄ KAIKILLE!

        Niinpä screamit ei oo Y-H-T-Ä-Ä-N pelottavia! En ees luokittelis niitä kauhuelokuvis


    • joku

      moi, joo oon myös pitämäs. eli juttuja.

      ja yks on sellane et tekee boolia (esim. vihreetä) ja laittaa vuorokautta aikasemmin muovihanskaan punaista mehua (tai mitä punaista ikinä haluukaan) ja ottaa sitten vuorokauden kuluttua jääkäden pois hanskasta ja laittaa booliin lillumaan. verinen käsi siis nimeltään :D

    • Tipsu.

      Me mun kamun kaa järkätään meille kahdelle vaan selläset omat pikku kauhubileet...
      Mä ostin Punanaamiosta (sellanen kauppa jossa on kaikkee asuja ja tarvikkeita, netistä voi myös ostaa kattokaa vaikka google-haulla...) sellasen sinisen peruukin, mustan viitan ja noitahatun, eli noidaksi aijon pukeutua. Punanaamiosta ostin sellaista vihreää hämähäkin seittiä jota aijon laittaa oman huoneen seinille ja kattoon. Seittiin kiinnitän pimeässä hohtavia pikku hämiksiä, kammottavaa x'D
      Tarkoituksena olisi lähteä 'karkki vai kepponen' kierrokselle naapureille kun rivitalossa asutaan ;) Hehhee sittenpähän nähdään kuinka monelle tehdään kepponen ^^

      • Kirsikka^^

        mäkin pidän bileet.. niin kertokaa, mikä se spirtismi tai mikä onkaa, niin on!! xD ja muuten, idoita lisää vaan


      • kauhupelkoverikuolo
        Kirsikka^^ kirjoitti:

        mäkin pidän bileet.. niin kertokaa, mikä se spirtismi tai mikä onkaa, niin on!! xD ja muuten, idoita lisää vaan

        Mää ja mun kaveri pidetään Halloween-bileet. Me kutsutaan kyl vaan 8 poikaa ja kaikki meiä luokkalaiset tytöt. Kumminki tytöt ei tuu )=. On tietty kivaa et jos tulis... Ikävä kyl siel myäs valvoo mun kamun vanhemmat. Jos haluutte pitää Halloween bileet ni mul ei oo vinkkei mut jos aijotte pitää PELOTTAVAT bileet ni kerron pari vinkkii...
        Okei, mun kaverin ullakko on KAAMEA! Hämähäkinseittii joka paikas ja laudat jos kävelet heiluu! Me tehään siit semmonen "kauhurata". (Jos tytöt tulee ne kiljuu). Siel ei oo mitää vaaraa mut jalka voi upota sahanpurunläpi. Meki ku käytii n testaa ni säikähdin ihan hitosti! Laitetaa viel leikkilepakoit ja hämähäkinseittii lisää... (= www.punanaamio.fi


      • Wallahalla9
        kauhupelkoverikuolo kirjoitti:

        Mää ja mun kaveri pidetään Halloween-bileet. Me kutsutaan kyl vaan 8 poikaa ja kaikki meiä luokkalaiset tytöt. Kumminki tytöt ei tuu )=. On tietty kivaa et jos tulis... Ikävä kyl siel myäs valvoo mun kamun vanhemmat. Jos haluutte pitää Halloween bileet ni mul ei oo vinkkei mut jos aijotte pitää PELOTTAVAT bileet ni kerron pari vinkkii...
        Okei, mun kaverin ullakko on KAAMEA! Hämähäkinseittii joka paikas ja laudat jos kävelet heiluu! Me tehään siit semmonen "kauhurata". (Jos tytöt tulee ne kiljuu). Siel ei oo mitää vaaraa mut jalka voi upota sahanpurunläpi. Meki ku käytii n testaa ni säikähdin ihan hitosti! Laitetaa viel leikkilepakoit ja hämähäkinseittii lisää... (= www.punanaamio.fi

        Joo menin tsekittää punanaamion sivut... Sielt löyty paljon irronneita käsiä jne... Meki kutsutaan tyttöi meiän bileisiin. Katotaan porukalla "Kahdeksanjalkaiset kummajaiset" Mut bileisiin on enää kolme viikkoo! Tarvin hyvii vinkkei teilt kaikilt lisää! Please, vastatkaa!

        (Itte sanon et spiritismi tuntuu tuntuu paskalta kun kysees on HALLOWEEBILEET, ei SAATANANPALVONTA!)

        Ruoka on kamalaa kylläkin (MUT TARVIIN LISÄÄ OHJEIT): Veriset sormet (Näet yläpuolella...), Noidankuolemajuoma: (Kokista, jäätelöpallo, hilloa ja pitkämatokarkki sekasin) ja kaikkea koristaa veriset popparit: (Laita popparit mikroon ja pannulle paistumaan voita. Lisää voin sekaan punaista elintarvikeväriä, saat verta. Kaada veri popparien sekaan... Tulos on KAAMEA!)

        Mut hei lisää vinkkei ja ehotuksii ja ohjelmaa nyt ku Halloween lähestyy... Come on!


      • Laku
        Wallahalla9 kirjoitti:

        Joo menin tsekittää punanaamion sivut... Sielt löyty paljon irronneita käsiä jne... Meki kutsutaan tyttöi meiän bileisiin. Katotaan porukalla "Kahdeksanjalkaiset kummajaiset" Mut bileisiin on enää kolme viikkoo! Tarvin hyvii vinkkei teilt kaikilt lisää! Please, vastatkaa!

        (Itte sanon et spiritismi tuntuu tuntuu paskalta kun kysees on HALLOWEEBILEET, ei SAATANANPALVONTA!)

        Ruoka on kamalaa kylläkin (MUT TARVIIN LISÄÄ OHJEIT): Veriset sormet (Näet yläpuolella...), Noidankuolemajuoma: (Kokista, jäätelöpallo, hilloa ja pitkämatokarkki sekasin) ja kaikkea koristaa veriset popparit: (Laita popparit mikroon ja pannulle paistumaan voita. Lisää voin sekaan punaista elintarvikeväriä, saat verta. Kaada veri popparien sekaan... Tulos on KAAMEA!)

        Mut hei lisää vinkkei ja ehotuksii ja ohjelmaa nyt ku Halloween lähestyy... Come on!

        moi
        mä tein silleen että tein ristin puusta ja laitoin siihen hämähäkin seittejä ja laitoin sen jonnekkin näkyvälle paikalle ja tein kummun siihen"!!!!


      • MINÄ!
        Kirsikka^^ kirjoitti:

        mäkin pidän bileet.. niin kertokaa, mikä se spirtismi tai mikä onkaa, niin on!! xD ja muuten, idoita lisää vaan

        Moi.

        Mäki aion pitää tosi SUUREMMOISET bileet... ;)
        Vaan tälläsii vinkkei mult löytyy et niitten pitäis olla pelottvat, mut siis vaan ne ohjelmat.
        Mut tää on aika hyvä! Hauska, ja pelottava ohjelma... :D Eli siis laita eriilaisiin kuppoihin kaíkkee ällöttävää, joihin jokaisen bileis-olijoitten pitää tunkee silmät sidottuna käsi, ja yrittää arvata mitä siel kulhossa on...
        Tälläset on hyvii, ja ällöi:
        -Märkää vessapaperii!
        - Löysää, jäähtynyttä puuroa...
        -Maitoa, jonne voi lisätä esim. jotai ällöi inhottavii kökkäreitä!

        Vastatkaa mun viestiin!! :):)

        |S|A|N|N|I|


      • miausi
        Wallahalla9 kirjoitti:

        Joo menin tsekittää punanaamion sivut... Sielt löyty paljon irronneita käsiä jne... Meki kutsutaan tyttöi meiän bileisiin. Katotaan porukalla "Kahdeksanjalkaiset kummajaiset" Mut bileisiin on enää kolme viikkoo! Tarvin hyvii vinkkei teilt kaikilt lisää! Please, vastatkaa!

        (Itte sanon et spiritismi tuntuu tuntuu paskalta kun kysees on HALLOWEEBILEET, ei SAATANANPALVONTA!)

        Ruoka on kamalaa kylläkin (MUT TARVIIN LISÄÄ OHJEIT): Veriset sormet (Näet yläpuolella...), Noidankuolemajuoma: (Kokista, jäätelöpallo, hilloa ja pitkämatokarkki sekasin) ja kaikkea koristaa veriset popparit: (Laita popparit mikroon ja pannulle paistumaan voita. Lisää voin sekaan punaista elintarvikeväriä, saat verta. Kaada veri popparien sekaan... Tulos on KAAMEA!)

        Mut hei lisää vinkkei ja ehotuksii ja ohjelmaa nyt ku Halloween lähestyy... Come on!

        Spiritismi ei ole saatananpalvontaa, niinkuin ei satanismikaan. Pässit.


      • jorrey
        MINÄ! kirjoitti:

        Moi.

        Mäki aion pitää tosi SUUREMMOISET bileet... ;)
        Vaan tälläsii vinkkei mult löytyy et niitten pitäis olla pelottvat, mut siis vaan ne ohjelmat.
        Mut tää on aika hyvä! Hauska, ja pelottava ohjelma... :D Eli siis laita eriilaisiin kuppoihin kaíkkee ällöttävää, joihin jokaisen bileis-olijoitten pitää tunkee silmät sidottuna käsi, ja yrittää arvata mitä siel kulhossa on...
        Tälläset on hyvii, ja ällöi:
        -Märkää vessapaperii!
        - Löysää, jäähtynyttä puuroa...
        -Maitoa, jonne voi lisätä esim. jotai ällöi inhottavii kökkäreitä!

        Vastatkaa mun viestiin!! :):)

        |S|A|N|N|I|

        Laittakaas ovi umpeen mustalla kankaalla ja siihen pikkanen reikä ja antakaa kavereittenne työntää käsi siitä toisella puolella olevaan astiaan missä on vastakeitettyä spagettia jä öljyä, laittakaa sekaan yksi pieni helmi, kivi tai jokin muu vastaava. se pitää sieltä sitten löytää

        Ei tuo spiritismi mitään saatananpalvontaa ole, itse aijon kavereiden kanssa sitä pelata halloweenina.

        Juu tosin katsokaa manaaja, se on hytisyttävä.

        Menkää johonkin huonokuntoseen kellariin, ullakkoon yms. laittakaa ainooksi valoksi muutama kynttilä huoneen reunoille.

        Hakekaa myös jotain hyvää kauhumusiikkia ja pitäkää sitä hiljaisella, se ei ole niin jännittävä kun sitä kuuntelee kovalla volyymilla, tässä jotain.

        Ei ole mitään ruoka ideoita, kun oli valmiina jo ideana toi kumihanskas temppu booliin.

        Tunnelmaa myös tuo ohuet narunpätkät katossa..

        Tiedän yhden leikin, mikä on ihan yliveto joka saa kirkumaan, mutta en jaksa tähän sitä nyt kirjoittaa..


      • Eipä ketään...
        miausi kirjoitti:

        Spiritismi ei ole saatananpalvontaa, niinkuin ei satanismikaan. Pässit.

        Ei nii! Kaikkien pitäs tietää jo mitä se on! Manataan kaikkii olentoi keskiyöllä ja kaikki ottaa jonkun lasin laudalle ja katotaan liikkuuko. Tehään kaikkii kynttiläympyröitä ja mennään sinne mumisemaan että kutsuttaisiin kaikkia helvetinukkoja esille ja tehään pimeää magiaa. Ei kannata kokeilla, se on hullua. Voit seota, yks nimeltä mainitsematon kaveri alko bileis itkee. Itte mietin onko järkeä... Me kyl tehtiin myös spiritmiin aika omaperänen idea: Annettiin "pahuuden" virrata sisällämme. Kun kerron tän jutun, älkää kokeilko. Otettiin rimpii. Sytytettiin niitten päät mustilla kynttilöillä tuleen, ja "poltettiin kuin tupakkaa". Tota kohtaa äläkää kokeilko koska se on vaarallist ja siihen jää koukkuun. Sitten vielä jos kiinnostaa muu Spiritismi ni tehkää mustalla tussilla puolikuun kuva ja kuun "sisälle" musta sirppi. Valaiskaa taskulampulla kuvaa takaapäin ja kattokaa edestä. Hullua... Ottakaa huomioon et se kuuluu tehä keskiyöllä ja spiritismi ei oo heikkohermoisille. Onneks ei saatu yhteyttä helvettiin. (:


      • kurpitsapää
        miausi kirjoitti:

        Spiritismi ei ole saatananpalvontaa, niinkuin ei satanismikaan. Pässit.

        Voisikko kertoo mitä on satanismi? Koska on oikee halloween ku noi tappelee et se on sillo ja sillo...


      • only-only
        Wallahalla9 kirjoitti:

        Joo menin tsekittää punanaamion sivut... Sielt löyty paljon irronneita käsiä jne... Meki kutsutaan tyttöi meiän bileisiin. Katotaan porukalla "Kahdeksanjalkaiset kummajaiset" Mut bileisiin on enää kolme viikkoo! Tarvin hyvii vinkkei teilt kaikilt lisää! Please, vastatkaa!

        (Itte sanon et spiritismi tuntuu tuntuu paskalta kun kysees on HALLOWEEBILEET, ei SAATANANPALVONTA!)

        Ruoka on kamalaa kylläkin (MUT TARVIIN LISÄÄ OHJEIT): Veriset sormet (Näet yläpuolella...), Noidankuolemajuoma: (Kokista, jäätelöpallo, hilloa ja pitkämatokarkki sekasin) ja kaikkea koristaa veriset popparit: (Laita popparit mikroon ja pannulle paistumaan voita. Lisää voin sekaan punaista elintarvikeväriä, saat verta. Kaada veri popparien sekaan... Tulos on KAAMEA!)

        Mut hei lisää vinkkei ja ehotuksii ja ohjelmaa nyt ku Halloween lähestyy... Come on!

        Nii mul ois vinkkei...jos haluut jotain kivoi pelei sinne niin täs niit tulee....Mä kun piän halloween bileet niin yks peli on semmonen että annetaan meikkkei jokaiselle ( esim.ripsiväri puuteri huulikiilto kajaali. ja sit annat harjan ja jtn ponskareita ja panta) noi nyt oli vaan esimerkkei ...sit ei saa meikata ja laittaa kampausta peilin ees vaan on tarkotuksena meikata ja laittaa hiukset niin hyvin pystyy vaikka ajassa 10 min...sit artvioit kuka on laittanu ittesä parhaita...


      • miinnä
        jorrey kirjoitti:

        Laittakaas ovi umpeen mustalla kankaalla ja siihen pikkanen reikä ja antakaa kavereittenne työntää käsi siitä toisella puolella olevaan astiaan missä on vastakeitettyä spagettia jä öljyä, laittakaa sekaan yksi pieni helmi, kivi tai jokin muu vastaava. se pitää sieltä sitten löytää

        Ei tuo spiritismi mitään saatananpalvontaa ole, itse aijon kavereiden kanssa sitä pelata halloweenina.

        Juu tosin katsokaa manaaja, se on hytisyttävä.

        Menkää johonkin huonokuntoseen kellariin, ullakkoon yms. laittakaa ainooksi valoksi muutama kynttilä huoneen reunoille.

        Hakekaa myös jotain hyvää kauhumusiikkia ja pitäkää sitä hiljaisella, se ei ole niin jännittävä kun sitä kuuntelee kovalla volyymilla, tässä jotain.

        Ei ole mitään ruoka ideoita, kun oli valmiina jo ideana toi kumihanskas temppu booliin.

        Tunnelmaa myös tuo ohuet narunpätkät katossa..

        Tiedän yhden leikin, mikä on ihan yliveto joka saa kirkumaan, mutta en jaksa tähän sitä nyt kirjoittaa..

        kerro pliis se su yliveto leikki tarviin ideoitaaa.


      • toijoi
        Eipä ketään... kirjoitti:

        Ei nii! Kaikkien pitäs tietää jo mitä se on! Manataan kaikkii olentoi keskiyöllä ja kaikki ottaa jonkun lasin laudalle ja katotaan liikkuuko. Tehään kaikkii kynttiläympyröitä ja mennään sinne mumisemaan että kutsuttaisiin kaikkia helvetinukkoja esille ja tehään pimeää magiaa. Ei kannata kokeilla, se on hullua. Voit seota, yks nimeltä mainitsematon kaveri alko bileis itkee. Itte mietin onko järkeä... Me kyl tehtiin myös spiritmiin aika omaperänen idea: Annettiin "pahuuden" virrata sisällämme. Kun kerron tän jutun, älkää kokeilko. Otettiin rimpii. Sytytettiin niitten päät mustilla kynttilöillä tuleen, ja "poltettiin kuin tupakkaa". Tota kohtaa äläkää kokeilko koska se on vaarallist ja siihen jää koukkuun. Sitten vielä jos kiinnostaa muu Spiritismi ni tehkää mustalla tussilla puolikuun kuva ja kuun "sisälle" musta sirppi. Valaiskaa taskulampulla kuvaa takaapäin ja kattokaa edestä. Hullua... Ottakaa huomioon et se kuuluu tehä keskiyöllä ja spiritismi ei oo heikkohermoisille. Onneks ei saatu yhteyttä helvettiin. (:

        En tiennykkä et kommunisteil (vai ketkä sitä sirppilippua pitikä) on jotai tekemist spiritsmin kaa xD Eli kuu ja sirppi on iha eri asia eikä liity spirtismiin mitenkää.


      • kljij
        jorrey kirjoitti:

        Laittakaas ovi umpeen mustalla kankaalla ja siihen pikkanen reikä ja antakaa kavereittenne työntää käsi siitä toisella puolella olevaan astiaan missä on vastakeitettyä spagettia jä öljyä, laittakaa sekaan yksi pieni helmi, kivi tai jokin muu vastaava. se pitää sieltä sitten löytää

        Ei tuo spiritismi mitään saatananpalvontaa ole, itse aijon kavereiden kanssa sitä pelata halloweenina.

        Juu tosin katsokaa manaaja, se on hytisyttävä.

        Menkää johonkin huonokuntoseen kellariin, ullakkoon yms. laittakaa ainooksi valoksi muutama kynttilä huoneen reunoille.

        Hakekaa myös jotain hyvää kauhumusiikkia ja pitäkää sitä hiljaisella, se ei ole niin jännittävä kun sitä kuuntelee kovalla volyymilla, tässä jotain.

        Ei ole mitään ruoka ideoita, kun oli valmiina jo ideana toi kumihanskas temppu booliin.

        Tunnelmaa myös tuo ohuet narunpätkät katossa..

        Tiedän yhden leikin, mikä on ihan yliveto joka saa kirkumaan, mutta en jaksa tähän sitä nyt kirjoittaa..

        Eip se manaaja varmaa muita pelota kin uskovaisia. Ateistitha kieltää tollasten olemassa olon ja saatanapalvojilleha tuo ois varmaa unelma... Mut uskovaiset tietty tietää että on olemassa demoneja kun raamatussakin lukee niin..


      • toijoi
        toijoi kirjoitti:

        En tiennykkä et kommunisteil (vai ketkä sitä sirppilippua pitikä) on jotai tekemist spiritsmin kaa xD Eli kuu ja sirppi on iha eri asia eikä liity spirtismiin mitenkää.

        Nyt kun tarkemmin mietti niin niillä saattoki olla vasara eikä puolikuu :D no sirppi oli ainakin


      • HUUHHAA
        Eipä ketään... kirjoitti:

        Ei nii! Kaikkien pitäs tietää jo mitä se on! Manataan kaikkii olentoi keskiyöllä ja kaikki ottaa jonkun lasin laudalle ja katotaan liikkuuko. Tehään kaikkii kynttiläympyröitä ja mennään sinne mumisemaan että kutsuttaisiin kaikkia helvetinukkoja esille ja tehään pimeää magiaa. Ei kannata kokeilla, se on hullua. Voit seota, yks nimeltä mainitsematon kaveri alko bileis itkee. Itte mietin onko järkeä... Me kyl tehtiin myös spiritmiin aika omaperänen idea: Annettiin "pahuuden" virrata sisällämme. Kun kerron tän jutun, älkää kokeilko. Otettiin rimpii. Sytytettiin niitten päät mustilla kynttilöillä tuleen, ja "poltettiin kuin tupakkaa". Tota kohtaa äläkää kokeilko koska se on vaarallist ja siihen jää koukkuun. Sitten vielä jos kiinnostaa muu Spiritismi ni tehkää mustalla tussilla puolikuun kuva ja kuun "sisälle" musta sirppi. Valaiskaa taskulampulla kuvaa takaapäin ja kattokaa edestä. Hullua... Ottakaa huomioon et se kuuluu tehä keskiyöllä ja spiritismi ei oo heikkohermoisille. Onneks ei saatu yhteyttä helvettiin. (:

        SITÄ VOI PITÄÄ IHAN HYVN MYÖS PÄIVÄLLÄ!


    • The Man

      Jos ootte 10-13 v ni tälläset bileet ois hyvät...:

      Spiritismi on vakava asia ja tuntuu mustakin vähän paskalta. Jumalan pilkkaa!
      Ruokavinkkei kerron yhen, kärpäset. Ota rusina, pistä siihen 2 viiltoa ja viiltoihin mantelilastut. Yäk, kärpäsiä!
      Kannattaa kattoo kauhuleffa! Suosittelen: Hulk, Kahdeksanjalkaiset kummajaiset... Myös Lord of the Rings käy hyvin... EI MITÄÄN HITON "PAINAJAINEN ENNEN JOULUA"! OMPAS PELOTTAVAA!
      Muut pelit ja leikit kannattaa käydä kellarissa tai ullakolla.

      • asdfa

        koskenkorvaa


      • Nepsu_
        asdfa kirjoitti:

        koskenkorvaa

        Kummituskäytävän voi tehdä vaikka näin:
        Laittaa katon rajaan narut ja laittaa narujen päälle mustia jätesäkkejä nii siittä tulee käytävä. Käytävän varrella voi olla vaikkapa ilmapaloja, vesi ilmuskeja, pimeessä hohtavia muovi hämähäkkejä tai muuta ällöö.


      • repesin!!!

        HAHAHAHAHA voi mikään hulk ja kahdeksanjalkaiset kummajaiset ja lord of the rings oo mitää kauhuelokuvia hahahah hahaha kattokaa joku kunnon kauhuelokuva esim. manaaja, the ring tai joku vastaava


    • helyke

      Halloween bileisiin kaikkea pelottavaa.
      Mun sisko järjestää vuosittain halloween bileet tääl enkussa. Autan minkä kerkeä niiden järjestämisessä. Meillä yleensä luuranko, drakula, hämähäkki ja noita koristeita. Tehdään pikkuleipiä (esim. silmän näköisiä ja sormen muotoisia, kynnet manteleista). Katossa on uv valossa loistava hämähäkin verkko, ja huoneessa uv valo ja disko valot. Ikkunoihin maalattu haamuja. Tänä vuonna tehdään hautausmaa jonnekkin tonne pihalle. Me ollaan vähän hulluja tän Halloweenin kaa mutta se on vaan meistä kivaa vaan keksiä uusia ideoita. Meillä yleensä on niin koristeltua ettei taloa tunnista. Pakko ei ole mennä näin pitkälle kuin me, mutta ideoita kuitenki.

      • helyke

        Ja tietenkin pyydä kavereitas ja muita pukeituu pelottaviin naamiaisasuihin. Niin me tehdään. Tietty on aina pari jotka ei suostu pukeutuu mutta kuitenki.


      • mmaa
        helyke kirjoitti:

        Ja tietenkin pyydä kavereitas ja muita pukeituu pelottaviin naamiaisasuihin. Niin me tehdään. Tietty on aina pari jotka ei suostu pukeutuu mutta kuitenki.

        http://www.webbisivu.com/bileet

        TUOLTA LÖYTYY HYVIÄ VINKKEJÄ!!:)


    • oonuz

      Spiritismiä EI kannata oikeesti kokeilla!! Se voi aiheuttaa kauheita traumoja! Monet on seonnu kun on kokeillu sitä. Mun paras ystävä ja mä kokeiltiin sitä viime vuonna halloweenina ja sinä yönä meijän talo sytty palaan! Älkää oikeesti kokeilko sitä ja välttäkää mustia raamattuja!

      • laura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

        oonuz on oikees se on vaarallista


      • Kummitus-joka pelkää pimeää

        Niin millasta spiritismiä te kokeilitte?Kun niitähän on monenlaisia...


      • Britneyyyyyy

        Syttyks teijä talo oikeest palamaan??????????


      • iouo

        Ootko varma et johtu spirtismist? Jos leikitte niiden kynttilöiden kaa nii ihmekkää jos palo talo :P


    • laura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      tehkäää mokka paloja ja piirtäkää niitten päälle koristelu vahalla haamu. ja ostakaa seittiä ja teko hämähäkkejä ja ripustakaa ne hämähäkit siihe seittii.

      • :O

        Kerran menin koulun jälkeen kaverin luo ja ihan vaan vitsillä kokeiltiin.. ÄLKÄÄ OIKEESTI KOKEILKO!
        Se oli tosi pelottavaa! Tuntuuhan se kyllä houkuttelevalta mutta kieltäkää se itseltänne!


      • jasuli3
        :O kirjoitti:

        Kerran menin koulun jälkeen kaverin luo ja ihan vaan vitsillä kokeiltiin.. ÄLKÄÄ OIKEESTI KOKEILKO!
        Se oli tosi pelottavaa! Tuntuuhan se kyllä houkuttelevalta mutta kieltäkää se itseltänne!

        ottakaa silmämunanne pois ja laittakaa ne kulhoon sit syötte ne .nams -.-


    • Kokeiltu on :D

      Itse tein kerran booliin ( = kulhossa olleeseen pepsiin) laitettiin fantakäsi, joka oli jäädytetty muovihanskassa ön yli. käsi oli hieno ja kellui kivasti ( piti limunp itkään viileänä) tosin loppupuolella pepsin ja fantan ydisteläm oli melko erikoinen :D hyviä vähejä irtokädelle oranssin fantan lisäkksi ovat esim. punaiset limut ;) Hauskaa Halloweenia kaikile :)

    • Halloween juhlijat

      Tohon spiritismiin sitä vaan, ett mitäs teen kun ei oo tollast lautaa??... haluisin kavereitten kaa koklaa kun kuulostaa mielenkiintoselta... ollaan 12w tyttöi.... ja muuten...Onko se oikeesti muka niin pelottavaa?? xD... no uskon kyll hyvin kirjotusten perusteella...

      • the hills run red

        oon kymmnenen enkä tiiä uskallanko pelaa tota peliä. Isoveli sano, että se on aika vaikee peli, mut se opettaa mua sitten tänään illalla. Me pidetään tänään illalla hallowen pileet ja juodaan boolia :D mun kaikki skolekaverit tulee meille ja isoveljen kans pelataan sitä spitirismiä. Huuuuu! hywää halloweniä!


      • katssuuu
        the hills run red kirjoitti:

        oon kymmnenen enkä tiiä uskallanko pelaa tota peliä. Isoveli sano, että se on aika vaikee peli, mut se opettaa mua sitten tänään illalla. Me pidetään tänään illalla hallowen pileet ja juodaan boolia :D mun kaikki skolekaverit tulee meille ja isoveljen kans pelataan sitä spitirismiä. Huuuuu! hywää halloweniä!

        spiritismi on jus helmi peli kokeilin sitä about vuosi sitten kamujen kaa aika vaikeee peli.kandee kattoo ne videot youtubesta ::::DD


      • katsssu
        katssuuu kirjoitti:

        spiritismi on jus helmi peli kokeilin sitä about vuosi sitten kamujen kaa aika vaikeee peli.kandee kattoo ne videot youtubesta ::::DD

        ja viel sitä et me kans pidetään bestisten kaa bileet mut ei oteta sinne tota spiritismiä koska se on tosi vaikee peli ja vielä vaikeempi selittää muille.ja se on oikeesti pelottava peli ku mitä täs ny on kuullu ni moni on seonnu siit. HYVÄÄ HALLOWEENIA KAIKILLE:DD:D::DD


    • vivvuu

      Itse aijon tehdä halloween bileet niinkuin perinteisesti, mutta paremmat, tässä muutamia vinkkejä:

      Ruoka:

      Kärpässienet: Keitä kanamuna, kun se on keitetty, leikkaa siitä päästä tasainen, että se pysyy pystyssä. Leikkaa tomaatin puolikas ja aseta se munan päälle, lopuksi tee kärpässieni pilkkuja majoneesilla

      Kärpäset: Ota rusina, tee viillot sivuille ja törkkää viiltoihin mantelilastut ja kärpänen on valmis =)

      Veriset sormet: Tee nakin päähän ohut viilto, johon tulee mantelilastu siivuksi, tee nakkeihin "ryppyjä" hiukan kynnen alapuolelle, sitten asettele nakit lautaselle ja ruiski ketsuppia päälle vereksi.

      Päärynäjäätelöä (homeista)

      Mehukatti päärynämehutiiviste booli, voit sekottaa sen joko spriteen tai veteen

      Pitsaa, perus pitsa, mutta laita vaikka siihen homejuustoa

      Vihanneksia ja dippiä: Osta erilaisia vihanneksia kuten porkkanaa, kurkkua, omenaa, kukkakaalia, älä paista niitä. Dipin saat kun ostat kermaviiliä ja sekoitat mielesi mukaan siihen mausteita ja vihannekset dipataan siihen dippiin, nam.

      Coca-colaa tai ihan mitä vaan limsaa, kunhan vaan jotaki juotavaa

      Irvistävät appelsiinit: Voit joko ottaa sisällön pois ja kovertaa naaman, tai jätät sisällön ja piirrät tussilla naaman.

      Karkkia ja poppareita

      Koristelu:

      Pöytäliinaksi musta jätesäkki

      Kynttilöitä tunnelman luomiseen, tai lyhtyjä

      Voit kääriä eri astioita folioon

      Karmeat risut: Ota ulkoa melko iso risu, tai ihan minkä koikoinen vaan, mielesi mukaan. Kuivata se ja koriste on valmis, voit myös sprayata sen mustaksi jos on mahdollisuus ja ripustaa hämähäkinseittiä ja muoviötököitä yms.

      Mustia ilmapalloja

      Ulkotulia ulos tunnelmaa luomaan

      Kutsukortit voi olla paperiliuskat, tai leivinpaperiliuskat jotka on vanhan näköiset ja se voi olla salaperäinen.

      Ja niitä peruskoristeita mitä voi ostaa kaupastaki

      Pelit/leikit:

      Täytä vati vedellä puoliväliin tai melko täyteen, laita siihen kellumaan omena, omena yritetään ottaa suulla pois vadista, mutta se on vaikeaa sillä käsiä ei saa käyttää.

      "Kuumenee/Kylmenee"- etsintäleikki: Piilotetaan joku esine johonki ja piilottaja sanoo etsijälle/etsijille "kuumenee" jos lähestyy esinettä ja "kylmenee" jos menee poispäin esineestä

      Kamalat kortit; Kirjoita erilaisia mutta pelottavia tehtäviä ja pistä ne kippoon, jokainen ottaa yhden lapun ja suorittaa tehtävänsä

      "Kotitekoinen pelkokerroin" Tämän leikin tein joskus kaverini kanssa, eli sekoittele kaikkia juomia ja yllätyksiä juomiin ja vuorotellen juodaan ja otetaan aikaa, se kuka on nopein, voittaa. Voittaja saa valita häviäjille jonkun ällöttävän tehtävän.

      Singstaria voi alussa laulaa, vaikka syömisen jälkeen niin pääsee juhlatunnelmaan.

      Katsotaan joku kauhuelokuva (Kauna, Scary movie...jne) itse katsomme Paranormal activityn

      Ja keskiyöllä ulos pomppimaan ja heilumaa

      • HiiliFanittaja

        Jos teette jotain limsaa tai jotain, niin suosittelen hankkimaan AGA:lta (www.aga.fi) hiilihappojäätä.
        =hiilidioksidia, joka on puristettu jääksi. Sitä kun heittää palan johonkin kulhoon, niin tulee sellaista aavemaista savua, joka on sikamageen näköistä!
        Se ei ole muuten vaarallista, kuin että jäätä pitää käsitellä varoen, paksuilla hanskoilla (kaksi talvihanskaa päällekkäin riittää), sillä se on -80 astetta. Suosittelen lämpimästi.


      • fd
        HiiliFanittaja kirjoitti:

        Jos teette jotain limsaa tai jotain, niin suosittelen hankkimaan AGA:lta (www.aga.fi) hiilihappojäätä.
        =hiilidioksidia, joka on puristettu jääksi. Sitä kun heittää palan johonkin kulhoon, niin tulee sellaista aavemaista savua, joka on sikamageen näköistä!
        Se ei ole muuten vaarallista, kuin että jäätä pitää käsitellä varoen, paksuilla hanskoilla (kaksi talvihanskaa päällekkäin riittää), sillä se on -80 astetta. Suosittelen lämpimästi.

        spiritismissä ei se lasi liiku jos ei sitä liikuta teillä kyl mielikuvitus laukkaa :D


      • kokenut monesti
        fd kirjoitti:

        spiritismissä ei se lasi liiku jos ei sitä liikuta teillä kyl mielikuvitus laukkaa :D

        TIIÄTKÖS EDES MITEN SE NOSTETAAN? :P SPIRITIMSI ON TOTISTA TOTTA JA TODELLA VAARALLISTA!Mä pelasin mun kaverink aa kun olin niillä yötä ja lasi myodosti sanan SHLOULU. Se on latinaa . me selvitettiin keran mitä se tarkottaa mutta en enää muista. henki ei meinannu antaa meijän lopettaa.


      • jokurandomi
        HiiliFanittaja kirjoitti:

        Jos teette jotain limsaa tai jotain, niin suosittelen hankkimaan AGA:lta (www.aga.fi) hiilihappojäätä.
        =hiilidioksidia, joka on puristettu jääksi. Sitä kun heittää palan johonkin kulhoon, niin tulee sellaista aavemaista savua, joka on sikamageen näköistä!
        Se ei ole muuten vaarallista, kuin että jäätä pitää käsitellä varoen, paksuilla hanskoilla (kaksi talvihanskaa päällekkäin riittää), sillä se on -80 astetta. Suosittelen lämpimästi.

        ite pidän halloween "bileet" veljen kanssa kavereille vasta 6.11 eli pyhäinpäivänä !
        tosi hyviä vinkkejä löytyny, oon aikasemmi itekki kokeillu jäistä kättä !

        itse ehotan että hommaatte jonki verran punaista paperia ( tai kartonkia ). sitte leikkelette miten lystäätte ja laitatte sinitarralla seinään kiinni. sitte taloon iha himmeet valot, nii näyttää aidolta vereltä ! (=
        toi vaihtoehto on sitte jos ette haluu töhriä seiniänne ketsupilla ! xD

        BUU !


      • :O
        HiiliFanittaja kirjoitti:

        Jos teette jotain limsaa tai jotain, niin suosittelen hankkimaan AGA:lta (www.aga.fi) hiilihappojäätä.
        =hiilidioksidia, joka on puristettu jääksi. Sitä kun heittää palan johonkin kulhoon, niin tulee sellaista aavemaista savua, joka on sikamageen näköistä!
        Se ei ole muuten vaarallista, kuin että jäätä pitää käsitellä varoen, paksuilla hanskoilla (kaksi talvihanskaa päällekkäin riittää), sillä se on -80 astetta. Suosittelen lämpimästi.

        Mistä semmosta saa?


    • Vaan pelkoa.

      Spiritismi on vaan ihmisten omaa pelkoo. Kukaan tääl ei oo kertonu et joku kavereista olis tullu hulluks ku on pelannu sitä, joten kukaan ei oikeesti tiedä et niin on käyny. Se on vaan huhu siit pelist. Ja jos tulis oikeesti hulluks niin se johtuu siit et pelästyy liikaa sitä että porukalla liikutellaan lasia. HUI kauhee... Ite varmaan voisin kokeilla tän vuoden Halloween juhliss kavereitten kaa jos ne uskaltaa. Oon siitä aikas varma, koska ollaan jo 16-vuotiaita ja tiedetään et se ei oo totta. Joten kasvakaa ensin ja viisastukaa, niin kattellaan sitte tajuutteko ettei oo olemassa taivasta tai helvettiä, saati sitte itse saatanaa.

    • hallooweenhullu

      teen sellasen et pitää mukamas ettii jotain mm.leikkihämähäkkejä (kartta avuks)
      ja joku menee kappiin(se josta etitään) ja sitte ku tyyppii ettii hämppistä kaapista, Kappihemmo säikäyttää sen. Kokeiltiin viimenuonnaki. menestys oli!

      • halloweendolly

        OOn ite 14 vuotta ja järjestän kaverin kans halloweenit 29.10.2011 sinne tulee 5 tyttöö ja 5 poikaa ja ne ketää koko yön eli aamuun asti koska kaikki on meil yötä :D pidetään joka vuosi ja näistä tulee ehdottomasti parhaat ...


    • mursu_

      Onko kellään semmosta perinnettä, että mennään keppostelemaan lähiympäristöön?!?

      Tässä pari keppos ohjetta:

      1. Hiivi pahaa aavistamattoman "uhrin" pihaan ja levitä erikeepperiä ulkooven ja auton ovenkahvaan!

      2. Osta jyrsijän puruja kaupasta ja laita niitä jonkun postilaatikkoon!

      3. Voit myös taiteilla "uhrin" pihatielle asfalttiliiduilla "kirouksen" esim. "Tämä on viimeinen yösi maan päällä...".


      Siinä ideoita Halloweeniin mun osalta!

    • apuva tarvitseva

      etsin hyvii kauhuleffatunnareita mistä löytäisin????

      • dfgrqw

        No Juutuubista urpo 9v helari


    • ....

      RYYPÄTKÄÄÄ IHMISET RYYPÄTKÄÄ JUOKAA ITSENNE JA YSTÄVÄNNE PÖYDDÄN ALLE JA NUORET VATSAHUUHTELLUN.

      • James-95

        Ja aborttiin.


    • Huuuuuu!!!

      Mulla olisi tarvetta noille peleille tai leikeile. Tehdään kavereitten kaa halloweenbileet, ja haluaisin jotain tekemistä!!!
      Mul on yks vinkki mikä on ihan hauska koristeeks.
      1. Osta valkoisia ilmapalloja ja muovipusseja. (Valkoisia)
      2. Täytä pallot, ja leikkaa muovipusseist sangat pois.
      3. Työnnä ilmapallo pussin sisään, ja tee pieni reikä pussin yläosaan, jotta saat sielt narun.
      4. Piirrä pussiin joku pelottava naama!

    • Scary90

      Miten vois tehä ite hämähäkinseittii?

    • afv<

      osta Tiimarista, Citymarketista yms. ei maksa paljoa. Alle 7e

    • Scary90

      Niin mut ku ei oo varaa sellasii. Oisko jollain siis jotain ideaa millä sais aikaan jonkinlaisen hämähäkin seitin??

    • Scary90

      Muuten miten vois ite tehä scream kaavun?

      • ptepp

        leikkaa jätesäkistä


    • Maatuskantuska

      Moi kaikkii :)) Mun mielest halloweeneihi sopis semmonen kukkateema

      • antti 6b

        vitun luuuseri


    • morsöööö

      täsä o muutamii kivoi vaihtoehtoi:
      1.nii se spiritismi
      2.kattokaa vaiks jotai screm elokuva sillo ku o iha pelottavaa ja sit joku sun kaveri voi hiipi ulos ja mennä sit ikkuna taa sellane scream naamari pääs ja puukko kädes ja alkaa hakkaa niit ikkunoit :-D kokeiltu on ja toimi=sydän hyppäs kurkku:-DD
      3.kokeilette kaikkee 666,bloody maryy yms.
      4.pullopyöritys o kans yks hyvä ;-)))
      5.ja sit tietty häätäkää porukat pois talosta! :) ihan näin pieni vinkki!

      koristeit yms.
      1.PITÄKÄÄ KOKO TALO KOKOAJAN PIMEÄNÄ(luo pelottavaa tunnelmaa) :-))
      2.laittakkaa kynttilöitä pitkin poikin taloa yms.
      3.laittakaa verisiä vauvoja roikkumaan jonnekki esim takan kulmaa tai jonnekkin :-))

      tosa ny oli jotai muuta hassu vinnkki :-))

    • ....

      Viinaa ja kunnolla niin kyllä rupeaa kummasti haamuja, teletappeja ja muita näkymään. Sitten kun kaikki on kunnolla kännissä niin soitat smurffit niin tulee vähän "kauhuakin" juhliin.

    • #gplushalloween
    • Jonnaaaaaaaaa(Jonne)

      Hyi vithu O.O Alko pelottaa :D Silti pakko lukee lopukkki ;)

    • Ö

      Ruokan: tekee ite sämpylöit joho sit laittaa vähä pinaattii maku ei siit muutu mut ulkonälö kylläki:D tulee sellasii vihreit pilkkui(homet?) ,

      Muut: koristeekski laitaa kattoo roikkuu sellane vedel täytetty ja jäädytetty ohut kumihanska.

      Ei paljoo mut kokemuksii o leipii ei meiä juhlis kukaa uskaltanu syyä=P ja hanskat o aik coolei kylmin ja jäisin:) heh

    • Henget

      Itse olen 14 vuotias tyttö ja en oikein uskonut mihinkään henki juttuihin ennen kuin: Mun kaverin kaverin kaveri oli pelannu spiritismii ja se oli kysyny läpällä että mihin kuolen, Henki oli kirjottanut autotallissa ja se oli nauranu sille 5 päivän päästä ku sen vanhemmat oli tullu kotiin niin sen pää oli litistyny autotallin oven väliin ja se oli kuollu :(

    • surullinenmuumiiiio

      miten tollasta voi sattuu ;(

    • Scary One

      Kattokaa painajainen sijais perheessä 2! Ei oo yhtään pelottava, oon ite 12-vuotias (pelkuri) ja voin sanoo et ei oo yhtään pelottava,mutta jännitystä on!!!! :DD

    • jokupoku

      Ei älkää pilatko Suomea niillä Amerikkalaisten hömpötyksillä. Ottakaa hakia ja vetäkää P****s kännit.

    • I love halloween

      Mul ois pukeutumis vinkki jonka laitan mun besun Halloween kekkereille Halloween päivää edeltävänä viikonloppuna näin se siis menee: Ensiks maalaa kasvo väreil naama (ja kaula) valkoseks sit laita mustaa luomiin ja sit käsil vedät sen mustan värin sun poskille et ihan ku ripsarit ois valunu sit huuliin sekota vähän mustaa ja punasta japistä sitä huuliin ja suun pielestä valumaan verta jos laitat vaan punasta värii niin se ei näytä niin aidolta mutku laittaa mustaa sekaan senäyttää semmoselt vanhan aikaselt huuli punalt ja aidommalt sit vaatteisiin laita vaik joku valkonenmekko tai joku isäs vanha valkonen kaulus paita sit revi sitä ja laita siihe mustaa ja punasta et se ois semmonen vanha ja sit vaa revityt sukkikset ja tukka semmoseks et laita se sekasin sit jotain punasta värii et seois verta siin ois pikkunen idea toivottavasti sitä käytetään ps.tää idea ei sovellu kauheen hyvin pojille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe