Eturauhashieronta - roskaako ?

KalleV

Onkohan tällaisesta mukamas oikeasti jotain hyötyä vai onko tämä niitä seksiosaston juttuja? Mitähän tämä käytännössä tarkoittaa? En oikein osaa kuvitella.
Kalle

45

55992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hyötyä, kokeile

      Voisit pyytää jotain hyvää kaveriasi hieromaan, ketä vaan en itse siihen hyväksyisi. Tarvitaan kumikäsine, ettei kynnet vahingoita suolen herkkää limakalvoa. Makaat mahallasi ja kaveri hieroo sormenpäällä tai parilla eturauhastasi varovaisin pyörittävin liikkein. Eturauhasta pääsee koskettelemaan vain peräaukon kautta peräsuolen seinämän läpi. Peräaukon sulkijalihakset pitäisi saada ensin rennoksi ja lisäksi tarvitaan jotain liukasta voidetta hanskaan, jotta juttu onnistuu kivuttomasti.

      • Kalle

        ....tätä hierojatkin. Tuskin kukaan kaveri tollaseen ryhtyy. Sitä paitsi: eikös useimmilla tule tuosta seisokki?


      • JesseKYMI
        Kalle kirjoitti:

        ....tätä hierojatkin. Tuskin kukaan kaveri tollaseen ryhtyy. Sitä paitsi: eikös useimmilla tule tuosta seisokki?

        Eiks kellään muulla ole tästä tietoa?
        Jesse


      • Jyrki
        JesseKYMI kirjoitti:

        Eiks kellään muulla ole tästä tietoa?
        Jesse

        Olen menossa ylihuomenna eturauhashierontaan. Onko kenellä kokemuksia k.o. hieronnasta. Miten hieronnassa tulisi olla että tulee paras vaikutus? Sattuuko hieronta?


      • Ruskea silmä

        Eiköhän ne Pvuoren päälliköt ja johtajat ole erikoistuneet tähänkin asiaan, siivous vain päätyö.
        Kannattaa kysyä, tulisiko siivouksen kylkiäisenä.


      • kokenut5

        Parempi kun on selällään jalat koukussa tai kyljellään!


      • Anonyymi

    • PeteM

      kai tätä joku muukin on kokeillut?

      • Heppu

      • KalleV
        Heppu kirjoitti:

        Täällä oli tästä aiheesta keskustelua

        http://www.seksiarvostelut.com/keskustelu/index.php/topic,48.0.html

        Liekkö sama asia

        näistä seksijutuista löytää kaikenlaista - miten on sen lääketieteellisen puolen laita? Hyödyllistä, haitallista vai "yks hailee"?
        Kalle


      • KalleV kirjoitti:

        näistä seksijutuista löytää kaikenlaista - miten on sen lääketieteellisen puolen laita? Hyödyllistä, haitallista vai "yks hailee"?
        Kalle

        esim. juuri eturauhasen liikakasvun aiheuttamiin ongelmiin kuten virtsaamisvaivoihin, jotka helpottuvat, erektion heikkouteen siitä löytynyt apua ja heikkoon siemensyöksyynkin siitä on saatu apua. toki täytyy muistaa ettei kaikki asiakkaat saa siitä juurikaan apua ja toiset taas kokee avun hyvinkin hyödyllisenä. eli aina nuo hyödyt tulee hyvinkin yksilöllisenä.

        eturauhasen hieronnassa monta asentoa: kyljellään jalat hiukan koukussa (tämä asento ehkä asiakkaalle hankalin rentoutumisen kannalta), "nelinkontin" eli kontallaan tai sitten selinmakuulla jolloin jalat (polvet) vatsan päälle koukkuun. hieroja rasvaa sormen tai 2 ja työntää sen varovasti peräaukkoon ja tunnustelee aluksia eturauhasta. varsinainen eturauhasen hierominen tapahtuu sormilla eturauhasta hankaamalla / pyörittelemällä sormia eturauhasen päällä/ympärillä. erktio on yleistä tossa tilanteessa ja orgasmin mahdollisuuskin aika yleistä (mutta ei siis "automaattista".
        asiakas voi kokea hieronnan joko nautinnollisena tai "häveliäänä" oman mielikuvansa perusteella. ja täytyy aina muistaa ettei yksi tai muutama kerta vielä auta asiassa kovinkaan selkeästi, joten noita kertoja joutuu usein kokeilemaan useammankin kerran.
        itse ruotsissa nähnyt tätä hierontaa ja saanut kokeilla itsekin miltä tuntuu hieroa sieltä. kysyä saa lisää rohkeasti jos asia kiinnostaa (mutta vain asiallisiin viesteihin vastaan). [email protected]


    • KekeHki

      olisko ketään hierojaa pääkaupunkiseudulta? siis nimenomaan eturauhashierontaan?

      • onpa hyvinkin

        Eturauhasen hieronta on virallisena hoitona lähinnä lääkärin, esim. urologin, työtä ja voitkin luottamuksella kääntyä oman terveyskeskuksesi puoleen, josta voit saada lähetteen erikoislääkärille - terveyskeskuslääkärit tuskin ehtivät näitä hoitoja näinä kiireisinä aikoina antamaan.


      • Kalle
        onpa hyvinkin kirjoitti:

        Eturauhasen hieronta on virallisena hoitona lähinnä lääkärin, esim. urologin, työtä ja voitkin luottamuksella kääntyä oman terveyskeskuksesi puoleen, josta voit saada lähetteen erikoislääkärille - terveyskeskuslääkärit tuskin ehtivät näitä hoitoja näinä kiireisinä aikoina antamaan.

        onko siis kyse vain hieronnasta, jota on hyvä käyttää VAIN jos eturauhanen on jotenkin kipeä, vain onko tällä myös jotain ennaltaehkäisevää vaikutusta? Siis esim. pienentää toimintahäiriöiden riskiä?


      • calmato
        Kalle kirjoitti:

        onko siis kyse vain hieronnasta, jota on hyvä käyttää VAIN jos eturauhanen on jotenkin kipeä, vain onko tällä myös jotain ennaltaehkäisevää vaikutusta? Siis esim. pienentää toimintahäiriöiden riskiä?

        Jo 60-vuotta täyttänyt enoni on saanut apua voimisteluliikesarjasta. Yksi liike on ainakin se, että maataan selällään polvet koukussa ja polvia levitetään sivulle alas ja taas ylös rauhalliseen tahtiin. Muita jumppaliikkeitä en muista, mutta niitä on. Tärkeää on pitää alue aina riittävän lämpimänä. Enolla on talvisin mukana joku pilkkialustalevy, jonka hän panee bussissa alleen ennen kuin istuu - bussi on näet juuri seissyt päätepysäkillä ovet auki, koska kuljettaja tupakoi autossa.
        Varmaan oma terveyskeskuslääkäri/urologi osaa jatkoneuvot. Tuota hierontaa en usko kenenkään antavan kuin seksimielessä, enkä ole kuullut että siitä olisi sen kummemmin apua eturauhasvaivoihin.


      • Kalle kirjoitti:

        onko siis kyse vain hieronnasta, jota on hyvä käyttää VAIN jos eturauhanen on jotenkin kipeä, vain onko tällä myös jotain ennaltaehkäisevää vaikutusta? Siis esim. pienentää toimintahäiriöiden riskiä?

        jos eturauhanen kovin kipeä, sitä ei edes saa silloin käsitellä.
        tuo eturauhasen hieronta siis enenmmänkin ennaltaehkäisevää toimintaa ja myös jo alkaneiden lievien vaivojen hoitoon käytetty. jos eturauhasessa tulehdus, se pitää hoitaa ensin pois.
        hieronnassa pitää pystyä rentouttamaan anuksensa niin hyvin ettei se satu. ja sormea ei saa työntää väkisin sisälle lujalla otteella, vaan rauhallisella hitaalla otteella. eikä eturauhasta hierota runnomalla lujaa. erketio om mahdollisnen ja useimmat asiakkaat saavatkin erektion hieronnan aikana. myös orgasmi on täysin mahdollista hieronnan aikana.
        toistuvana hieorntana se vaikuttaa juuri esim eturauhasen liikakasvun aiheuttamiin vaivoihin, kuten virtsaamisvaivoihin tai erektion heikkouteen. toisinaan myös orgasmivaikeuksiin, mutta pitää muistaa että hyödyt ovat aina yksilöllisiä.
        ja tuskin kukaan terveyskeskuslääkäri alkaa rassaamaan kenenkään anusta käynnin aikana (ellei siellä ole selkeä vaiva jo).
        lisätietoja (asiallisia kysymyksiä) saa esittää sähköpostiini: [email protected]


    • Kokenut

      Päätin vastata tähän oman kokemukseni perusteella. Olen pitkään sairastanut kroonista eturauhasen tulehdusta. Kenellä on tämä vaiva, tietää kuinka tuskallinen se on. Se ei oikein anna missään olla rauhassa, ja siitä tulee tosi ärtynyt olo.
      Useat lääkärit määräävät antibioottikuurin, mutta harva antaa sen 30 päivän kuurin jota tauti yleensä vaatii.
      Yleensä syksy on pahinta aikaa.
      En halua ottaa moraalisesti kantaa onko eturauhasen hieronta seksuaalista palvelua vai ei, minulle on siinä tilanteessa apu kuin apu parempi kuin kärsiä todella epämiellyttävää jomottavaa kipua.
      Olen siitä onnellinen, että olen löytänyt hierojan, joka todella osaa tehdä oikein eturauhasen hieronnan. Lähtökohtana on tietysti tehostaa verenkiertoa, jotta kuona-aineet saadaan pois, jottei bakteereille jää ns. kasvualustaa.
      Myös liikunta ja voimistelu auttaa asiaa.
      Erittäin tärkeää on myös muistaa säännöllinen purkautuminen, koska pitkä pidättäytyminen ei ole eturauhaselle hyväksi.
      Jos sitten hieronnan vaikutuksesta laukeaa, se on ihan luonnollista, eikä sitä pidä hävetä.

      Vähän mietityttää, puhuuko tästä asiasta henkilöt, joilla ei ole tulehduksesta omakohtaisia kokemuksia.

      Itse olen ainakin päässyt eroon tulehduskierteestä hieronnan kautta tai myötävaikutuksella, ja olen siitä tosi onnellinen.
      Sitä kipua ei toivo edes pahimmalle vihamiehelle, niin paha se on.

      • kärsivä =(

        yhdyn kyllä edellisen mielipiteisiin...!!! kauan olen vaivasta kärsinyt ja turhat antibiootit syönyt! Ainoa joka on auttanu kolmen kuukauden säryille jomotukselle peräsuolessa ja kirvelylle virtsaputkessa on juuri toi hieronta! Urologi teki sen ensimmäisen kerran ja vaikka TODELLA kipeää teki niin alko helpottamaan parin tunnin päästä. Joten yritän itse ja vaimoni kanssa opetella tuon hieronnan koska niin inhottava tuo vaiva on! Eikä viitsisi aina maksaa 90e että lääkäri sorkkii persettäni muutaman minuutin!!!


      • Anonyymi

        missä tämä eturahasen hieroja vastaanottoaan pitää.
        Kärsiny jo 4 vuotta kroonisesta eturauhastulehduksesta ja alkaa voimat
        ja elämän halu loppua


    • tarkoittaako se

      .... aanus aukkoon työnnetään joku sauva, jolla sitten hierotaan eturauhasta. Eihän siihen oikein muuten pääse käsiksi. Tai ehkä hierojan sormikin voi olla se millä eturauhasta hoonataan. En ehkä itse antaisi persettäni operoitavan hierojan toimesta.

      Tosin täällä juuri luin yhdestä ketjusta, jossa hieroja oli yhtäkkiä työntänyt sormet perseeseen, yllättäen. Olikohan tuo joku provo vaan?

      • provo oli se

        Se on ollut provo. Kuten siihen oli jo vastattu, ei niin tehdä.


    • Orgasmi Ossi

      Eturauhasta voi hieroa itse tai toinen kun ostaa värisevän hieromasauvan ja liukuvoidetta, alkaa vaan kokeilemaan niin kyllä se onnistuu,paras asento on pää alhaalla ja peppu pystyssä esin tuolin tms yli kumartuneena maha tuolilla,työntötahti pitää opetella hengitä ulos niin sauva liukuu sisään ja hengitä sisään niin sauva liukuu ulos,tämä erittäin tärkeää muuten saattaa sattua ja lihakset EI rentoudu.
      Ei muuta kuin pyyhe alle ja laukeamaan kyllä se siitä

    • hieroja etsinnässä

      Onko tietoa pääkaupunkiseudulla toimivista mieshierojista, jotka tarjoavat eturauhashirerontaa? Ei ole kyse seksipalvelusta vaan asiallisesta toiminnasta.

    • öifgjuw

      Kaikki urologit hieroo eturauhasta, soita urologillesi.

      • from imatra

        olen nainen ja minun on vaikea saada orgasmia himot ovat hirveet mutta ei sopivaa miestä


      • from imatra
        from imatra kirjoitti:

        olen nainen ja minun on vaikea saada orgasmia himot ovat hirveet mutta ei sopivaa miestä

        minullakin on ala-sekä vaivoja,se on sexin puutetta tiedän.ei ne naisetkaan tykkää liian pitkästä esileikeistä,tuntuu olevan miehet jotka niitä tarvitsee


      • pitkä kokemus
        from imatra kirjoitti:

        olen nainen ja minun on vaikea saada orgasmia himot ovat hirveet mutta ei sopivaa miestä

        Hei Imatran tyttö, Sinulle auttaisi hieman pitkitetty esileikki, johon lopussa ennen varsinaista yhdyntää kuuluisi G-pisteen hieronta 1-2 sormella. Uskoisin saavani Sinut laukeamaan ensi tapaamisella.


    • kute

      G-piste on pelkkä myytti

    • rairai

      Itse olen 16 vuotta ja oli aika kiinnostava aihe tää eturauhasen hierominen, että koitin itte. Tuntui todella mahtavalta, mutta kannattaa opetella muutaman kerran että peppu tottuu käsittelyyn :)

    • Pertti K.

      HK:n sininen on paras eturauhashierontaan. Mulla se menee jo ilman mitään onkelmia ihan kokonaan persuiksiin. Sitäpaitti siin o muovikuori joten pysyy makkarakki ihan syötävässä kunnossa homman jälkeen.

      • Anonyymi

        Siis poikittain?


    • suoli

      Eturauhasen voi hieroa myös ulkopuolelta, välilihanpäältä kuin alavatsasta navan alapuolelta.
      Ehkä parhaat kicksit saa kuitenkin pakoputken kautta.

    • tuomion profeetta

      telkkarin lääkäriohjelmassa (nolot vartalot tms) sanottiin että eturauhasen hieronnalla on terveyttä edistävää vaikutusta. Totta vai fuulaa? Miehenä en kyllä ikinä kakkoseen mitään laita..

      • Ihmettelijä_________

        Miten mieheys liittyy siihen, mitä laittaa kakkoseen?


    • vastailija1

      Sillain, ettei miehellä ole ykköstä mihin laittaa.

    • fakta tieto

      Perceen peukutus kuuluu ihan osana klassista hierontaa. Itse olen saanut sormea ja joskus muutakin peräaukkoon joka kerta.

    • Nainen28_

      Meillä taas kuuluu toi eturauhasen hieronta ihan osana seksielämään poikaystävän kanssa :) saa tosi voimakkaita orkkuja tuolla keinolla eikä tietenkään ne terveysvaikutuksetkaan mitään haittaa.. mutta meillä se on seksuaalinen juttu.
      Poikaystävä nauttii kovasti. (ja täytyy sanoa että kyllä sitä itsekin saa tyydytystä kun pystyy rakkaalle tuollaista nautintoa tuottamaan :)

    • aitoo oikeaa

      Nyt puhut nainen28 oikeaa asiaa.
      Mieshän voi saada OIKEAN orkun vain eturauhasesta. Ssiemensyöksy ei ole sama kuin orkku. Ehdottomasti paras nautinto tulee eturauhasesta, joka vastaa naisen klittaa.
      Itselleni hieroja tekee pyynnöstäni ja korvausta vastaan eturauhashieronnan ja se on kuin taivaasta.
      Myös vaimoni joskus suostuu hieromaan.
      Nauttikaa miehet oikeasta seksistä ja oikeista orkuista.!

    • Zimmon

      Eikös tähän ole kehitetty aika paljon seksivälineitäkin..?

    • eturauhasen hieronnasta ja sen vaikutuksista kyselijät..lukekaas toi juttu alempana: prostata massage.

    • IloinenHoitzu87

      Meillä mies nauttii suunnattomasti eturauhasen hieronnasta. Hänellä oli myös parin vuoden ajan ollut toistuvia, aika ajoin kivuliaitakin tulehdustiloja(välillä jopa kerran kuussa), mutta nyt viimeisen yhdeksän kuukauden aikana vain yksi, joten myös suuri hyöty ollut myös siinä suhteessa.

      Aina se ei tietysti hyvältä tunnu, jostain syystä vain tiettyinä aikoina. Mutta sen mies tietääkin sitten itse, ja osaa onneksi sanoa!

      Ja tiedoksi, huolellinen lämmittely on tuossa jutussa kaiken a ja o... Ei siis kannata suinpäin hyökätä pitkien kynsien kanssa...

      • Anonyymi

        Tyttöystäväni hieroi olin polvillani sängyssä ja kylläpä lenti mällit jonkin ajan päästä!


    • Anonyymi

      Vaimon sormi pyllyssä, toinen käsi hieroo palleja ja itse runkkaan. Lopuksi vaimo ottaa suihin.

    • Anonyymi

      Kyllä täytyy sanoa et oli tajunnan räjäyttävä kokemus...
      Pienellä sauvalla kortonki päällä sekä reippaasti liukuainetta,selässä jalat koukussa....
      Ei kauan kerinny kun rentoutui ja aivan jäätävä orkku....
      En voinut muuta kun nauraa senjälkeen...huhhuh.
      Suosittelen kyllä tätä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe