Fosfokoliini

Saija

Moi!
Onko kellään kokemusta fosfokoliinin käytöstä? Tehoaako vai onko ihan huuhaa lääke.

11

5485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoksija

      Kannaatta juosta päinvastaiseen suuntaan.

    • Eki

      Tehoaa mihin? Kerro tarkemmin mitä vaikutusta haet?

      Fosfokoliini ei ole lääke vaan ruuasta saatava aine, jota myydään myös luontaisvalmisteena.

      • Saija

        Sen pitäis virkistää muistia ja antaa vireyttä. Ja muo kiinnostaa se, että onko siitä ollut kenellekkään apua.


      • minäkin...
        Saija kirjoitti:

        Sen pitäis virkistää muistia ja antaa vireyttä. Ja muo kiinnostaa se, että onko siitä ollut kenellekkään apua.

        niitä, ja vieläkin, kun muistas. Enkä kyllä millään jaksa muistaa miten se vaikutti... sori.. Mutta vakavasti ottaen kiinnostais minuakin. Vaimolta jäi pari purkkia noita syömättä, ja minunhan ne on sitten syötävä ettei mene vanhaksi. En kyllä ole havainnut mitään erikoista, vielä ainakaan. Napsinu n.1kk.


    • Jami

      Olen joskus kokeillut syödä pari purkillista, enkä huomannut mitään sen kummempaa vaikutusta. Osta mieluummin jotain laadukasta soijaproteiinia, siitä saat koliinia ja aminohappoja.

      Muistiin voisit kokeilla ottaa C, E-vitamiinia (kaikki tokoferolit), sinkkiä ja seleeniä yhtäaikaa.

    • ElSenor

      kyllä sitä on tullu syötyy jonkinverran ja vaikutuksen kyllä huomasin... olen toimisto hommissa töissä js olen mies puolinen ja normaalisti en millääon osaa tehä kahta asiaa kerralla :D mut kun eräs työntekiä suositteli mulle sitä omega3 sen kans eli kai tota kalanmaksa öljyä ja viikon päästä alkoi huomata vaikutuksen kun pystyin kirjottaa ja puhuu puhelimeen kahta täysin eri asiaa :D työ alkoi maistuu paremmalta ja kaikkee hyvää suosittelen kokeilla... kannattaa kysyä lisää neuvoa luontaistuote myyjiltä.

    • 1234567890+

      Aivan sysipaskaa tavaraa. Vetää herkille ja jatkuvasti on vain itku pinnassa. Nämä on omat kokemukset.

    • Leipä-Lassi

      Kaipa sen, niinkuin muidenkin ravintolisien vaikutus näkyy parhaiten niillä henkilöillä, joilla syystä tai toisesta on puutetta tärkeistä aineista, eivät saa niitä ravinnosta tarpeeksi. Itselläni on kala-allergia, joten luonnollisesti saatu fosfori on vähissä. niinpä ole syönyt fosfokoliinia ja fosfokoliini mangaani-valmisteita. Omasta mielestäni muistini ja keskittymiskykyni on noiden ansiosta selvästi parantunut, eikä vaimokaan ylejään moiti unohtelusta. Fosfokoliinia olen tilannut netistä, sen sijaan kaupoissa yleisesti myytävässä fosfoseriinissä on paljon huonompi hinta/laatusuhde.

    • Ehkäp

      -Kyllähän se tuntui virkistävän ja piristävän kun aloitin käytön ja lieneekö vaikuttanut siihen että nukkuu paremmin ja kävely tuntui reippaammalta. Olen ottanut 2 tablettia kerta vrk olen käyttänyt noin kuukauden päivittäin. Tällä hetkellä en osaa sanoa enempää tuotteen vaikutuksen tehosta.

    • Kolinaa

      -Kyllä nämä tabut vaikuttaa minuun lisäämällä virkeyttä lisäksi huomasin kun en ollut käyttänyt aikoihin ja taas otin että näkökyky tuli selvemmäksi ja nukkuu paremmin heräilemättä. Minulle tuli mieleen että nämä auttaisi keskittymään ampumahiihtäjiä suorituksissaan kun nämä myös aistit terävöittää. Nämä on minun havaintoja, mutta en aio silti käyttää näitä jatkuvasti vaan satunnaisesti nytkin vain viikon.

      • Kolinaa

        -2 tabua kerta vuorokaudessa on ollu minun annos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe