Hyviä virtuaalitalleja etsiskelen.

Veggdaf

Tahdon että näytätte minulle hyviä talleja!. Haluaisin hoitsun mahdollisimman hinolta tallilta. mieluiten geocitiestä, tai freewebsistäm jos on HTML niin hyvä! ja layot ja muut mieluiten itse tehty. Olisin kiitollinen jos edes joku hyvä talli löytyisi.

vastausta odotellen; Veggdaf

190

10700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danika
      • Irene.

      • HELP ME!!!

        moi! kaipaisin kipeästi hoitajia. talissa on 13 hevosta pari hoitajaa on ollut mutta nekin menivät. joten valinnan varaa olisi, saisitte vaikkapa kaksi hevosta hoitsuksi. jos kiinostaa niin tässä on osoite: http://www.webbisivu.com/virtuaalitalli-silkkiturpa ps: kaikki ovat lämpimästi tervettulleita!!


      • HUOM!!!

        moips! mulla on talli joka on todella siisti ja selkeä. tallissa on 14 hevosta ja kaikki ovat ainutlaatuisia! tulkaa kaikki katsomaan pyttäkää hoitsua! tässä osoite: http://tallihopeaharja.suntuubi.com/


      • Juliaaaa
        Irene. kirjoitti:

        Tässä virtuaalitalli: http://www.briddles.webs.com

        terv. Irene

        Kuutamolaukan shleich-tallilla on vielä paaljon hoitsuttomia polleja.

        www.freewebs.com/kuu1


      • Kysyjä BD
        HELP ME!!! kirjoitti:

        moi! kaipaisin kipeästi hoitajia. talissa on 13 hevosta pari hoitajaa on ollut mutta nekin menivät. joten valinnan varaa olisi, saisitte vaikkapa kaksi hevosta hoitsuksi. jos kiinostaa niin tässä on osoite: http://www.webbisivu.com/virtuaalitalli-silkkiturpa ps: kaikki ovat lämpimästi tervettulleita!!

        Maksaako jotkut tallit? Vai onko se ilmaista?


      • Madeleinattae
        Kysyjä BD kirjoitti:

        Maksaako jotkut tallit? Vai onko se ilmaista?

        Se ilmaista ole kaikkialla? Mun mielestä on ilmaista.


    • Marika
      • Elsku

        Hei ja tervetuloa jokirannanratsastuskouluun! Jos et ota hoitsua niin kirjoitathan vieraskirjaan? Terveisin: Elsku ja hepot
        Ossa on: www.webbisivu.com/Jokirannanratsastuskoulu

        ps. Jos joku tahtoo tehä mun kaa virtuaalitalleja niin laita tänne postii.


    • scarlett

      www.freewebs.com/ballyhara
      Melkein ite tehty lay on. :) Tää on siis mun talli. Käy kattoon. :D :D Mozillalla ei näy oikein.. :(

    • Dina
    • Nimetön
    • Carole

      Hei! Tässä olisi ainakin yksi virtuaalitalli,
      Siittola Hopeakavio. Se on vielä kylläkin kesken, mutta valmistuu ajallaan, kun sitä tässä hommailen.. Osoite on www.freewebs.com/siittolahopeakavio

      • mä oon se Veggdaf, mut en j...

        elikkäs. sivusi ovat todella kivat! tahtoisin antaa vinkkejä ja muuta, mutta ajattelin että voitko antaa mese ossas (jos sulla on) niin voitais jutella "tarkemmin." voisin tuoda yhen yksärin sinne!


      • Nuitari

        Ja kopioit luvatta Mystican Copysta.


    • Minä vaan..

      Moro!
      Mun talli kaipais hoitajia! Eli jos vielä kiinnostaa niin käyppäs katsomassa ihmeessä! http://www.geocities.com/horses_of_thewrold05

    • Tallin omistaja
    • heppa tyttö

      saaks hoitsun pliide jos saa sanokaa onks tä virtuaalitalli

      • Veggda

        ei tämä ole virtuaali talli vaan keskustelu :)


      • Haavanlehden Vappu

        www.freewebs.com/ratsutila-haavanlehti


      • minä täällä katso

      • happa höperö

        heppa tyttö: ei oo virtuaalitalli


    • Mini
    • Fanttii

      Kanttii mennä www.freewebs.com/fantasyntalli Siel on ihunii heppoi. Tosin se on vast uusi mutta kuitenkii.

    • Merily
    • ansqu^

      Minulla no virtuaali talli, joka on nyt vähän uusittu ja otettu taas käyttöön. Leiska on itse tehty, ja HTML koodeilla. Tallilla ei anneta hevosia hoitsuiksi, vaan niitä vuokrataan. hevosilla saa myös kilpailla jne. käyppä tallilla :)

      www.freewebs.com/hoftenses-

    • inksutin95

      Kyselit hoitsua.Täältä se löytyy käyppäs katsomassa www.freewebs.com/drein-talli

    • Keeta

      Tässä siis oman tallini osoite: www.freewebs.com/russhetland/
      En tiedä onko niin hyvä???

      Hei kaikki!
      Tallimme on vähän aikaa sitten valmistunut ponitalli. Kasvatamme Gotlanninrusseja ja Shetlanninponeja, mutta saatamme ostaa myös muita rotuja. Tallillemme saa tuoda yksäreitä ja hoitajan paikkoja on paljon vapaana. Kun olet hoitantu tarpeeksi, voit ansaitsemillasi rahoilla vuokrata hoitsuasi ja jos haluat niin sen jälkeen ostaa sen! Kunhan hoitajia saadaan tarpeeksi, alkaa tallilla kaikenmuotoinen toiminta! Mm. Tunteja, leirejä, kisoja, ja kaikkea mit ävain keksitään! Siis kaikki Talli RusShetlandiin! =)

    • Pullero

      www.freewebs.com/talli-pehmopilvi

    • T|pu
    • tallinväki

      Kaikki jotka haluaisivat alkaa hoitamaan virtuaalitallilla niin menkääs tänne : www.webbisivu.com/koivukedontalli


      sinne siis nopsaa varaamaan hoitsu : )


      T: tallin väki

    • Nimetön

      voit käydä myös minun tallillani jos haluat!
      hoitajia voin jo alkaa ottaa tervetuloa!

      www.freewebs.com/mary-ellen

    • Nipsuttaja96

      Tämä on aika hyvä: www.freewebs.com/hevostila-lumpeenkukka

    • Sandy<3

      Heips! täällä on ihastuttavin virtuaalitalli!. www.hopealiito.suntuubi.com

      saat ottaa hoitsun oallistua kisoihin . ostaa omalle hoito hevosellesi ihania kamoja!

    • Nimetön

      Käyppä siellä!Ponikallio.suntuubi.com

    • Vivalas

      Mene osoitteeseen WWW.vivalasvegas.suntuubi.com

      Kisa talli!!!!!!!!!!


      Tv. Viva

    • minna123

      sä ilmeisesti etit virtuaalitallii?! mä perustin just ja haluisin sinne hoitajii! haluisiks tulla nimi: virtuaalitalli dream. on olemas ainaki 2 saman nimist tallii mut mul ei oo koirii ja mun tallis on TALLIKAUPPA!!

      • -mii-

        on hienoo jos tallis on tallikauppa. Itse asiassa suurimmassa osassa on tallikauppa.. :D Ja suntuubilla ei kannata tehdä tallia, koska siitä ei yksinkertaisesti VOI saada hienoa.


      • Mirke
        -mii- kirjoitti:

        on hienoo jos tallis on tallikauppa. Itse asiassa suurimmassa osassa on tallikauppa.. :D Ja suntuubilla ei kannata tehdä tallia, koska siitä ei yksinkertaisesti VOI saada hienoa.

        No varmasti muute saa! Oikeesti mua vatuttaa toi sun viestis! käy katto; ponipallero.suntuubi.com!!!!!!!


    • Nimetön

      Jos vielä etsit hoitsua niin tulethan käymään Greenapplessa? Greenapplessa asustaa n. 14 hevosta ja todella monet ilman hoitajaa, elikkäs jos kiinnostaa niin tule käymään :)
      Osoite: www.greenapple.olen.in

    • minna123

      hae googlesta: virtuaalitalli dream
      pinkit sivut!!

    • Rinkeli

      Käyhän Talli Vanityssä, www.freewebs.com/talli-vanity Monta hevosta on vielä ilman hoitajaa.

      Lisäksi myynnissä pari hevosta.

    • Sandy001

      Käykää täällä!! tämä on ihanin heppa paikka! tämä talli on ihan kuin oikea talli! kannattaa tulla!
      www.hopealiito.suntuubi.com
      Täällä on hoitaja pula! kisaajia otetaan!

      Ihanin terveisin: Sandy ja hepat!

    • DiabloBella

      Minulla ja ystävälläni ois semmonen virtuaali talli kuin "Itätuulen talli"
      Käykääs katsomassa tällä osoitteella:

      www.itatuulentalli.webs.com
      tai
      www.freewebs.com/itatuulentalli

      Kisojakin on ja kaikkea, erityistehtäviäkin ^^

    • Mea, kaverin puolesta

      Hei ! kaverillani on kuukauden vanha talli, jossa pieniä, isoja 72-161 cm hevosia, poneja, ja varsoja:
      Osoite on: kotisivuni.org/sites/virtuaalitalli

    • Maria, virtuaalitalli

      Hei voit käydä mun 1 viikon vanhal tallil. Ossa on

      virtuaalitalli3.suntuubi.com

    • _jensku_

      minulla on virtuaalitalli suntuubissa. siellä on kyllä vasta viisi hevosta mutta laitan kyllä lisää. se löytyy osoitteesta: www.wildfoal.suntuubi.com

    • mokkasyaj

      hyviä virtuaali talleja löydät osoitteista www.freewebs.com/toivoton ja www.horsefull.webs.com

    • Haavanlehden Vappu

      Juu. Tässä olisi oman vituaalitallini osoite.

      www.freewebs.com/ratsutila-haavanlehti

      Layout on, tosin ei itse tehty, mutta itse muokattu. :DD
      Freewebsissä on.
      Mielestäni ihan kiva talli.^^

    • Netthe

      Vastaan todella nopeasti! ja muutenkin en keskity muuhun kuin vastaamiseen ja heh!

      • Netthe

        Osoite:

        netthe.suntuubi.com


    • Soppapurrki

      Jos etsit siis hoitsua,tule näille talleille.

      www.freewebs.com/tilahepolaaaa
      www.talliludinga.suntuubi.com
      www.freewebs.com/satulasaari
      www.freewebs.com/varyette
      www.vikkelystalli.suntuubi.com

      Tässä talleja.Kirjoita ne vain ja ala selailla.Talliludinga on oma tallini.Se on myös erätten toiste.

    • kuuuuu

      tiedän sinulle juuri sopivan tallin omistan sen ja siellä ei ole yhtään hoitajaa joten jos nopeasti tulet kerkiät varate mieleisesi!

    • kuuuuu

      tää on sulle www.freewebs.com/suitsula/ ei yhtään hoitajaa!

    • TiD33

      Heips. Vaikka Santiaq on tällä hetkellä pienoisessa remontissa/tauolla, niin siltin kaivataan paljon uusia hoitajia. Omatekemä layout on tulossa, en vain ole ehtinyt päivittää kaikille sivuille. Loistavat hoitomahdollisuudet, eikä vastausta hoitotarinaan tarvitse odotella kauaa, sillä pääosan vapaa-ajastani vietän tietokoneella (tai tallilla). Freewebsin html- puolelle tehty.

      Osoite: http://www.freewebs.com/santiaq/index.htm

    • Sissi ja Sassa
    • Pöökkelis
    • elsku

      Klikkaappas linkkiä niin näät ;) http://www.elskuntalli.suntuubi.com
      Älä heti pelästy kun on suntuubin talli eli kannattaa ainakin käydä kurkkaamassa!
      Tällä hetkellä siellä on 30 eläintä vailla hoitajaa eli hoitajapula on HYVIN SUURI!!!!
      Tule -->

    • Ansu^^

      www.freewebs.com/valkovuokon-talli

    • minä vaan
    • Minszku

      Käy osoitteessa www.freewebs.com/Minttu-karkki. Se on ratsu-ja ravitalli jossa riittää runsaasti hevosia ja poneja, sekä myös muita eläimiä. Tervetuloa!

    • kiksuuup
    • zaka-c
    • poni fani

      Moi! Minulla olisi oma tallini jossa voisit käydä siellä on vaikka mitä sen osoite on http://kilpatallitahti.suntuubi.com/?cat=7 Siellä voisit käydä hoitamassa jos kiinnosti niin voit käydä kurkkaamassa tai ihan ketävaaan voi käydä kattoo.Senku hoitamaan!! =D

      • Lissu L

        Tuu kurkkaa mun sivut! www.kilpatallirohan.suntuubi.com käyn siellä aktiivisesti mutta siellä ei ole yhtään hoitajaa mielestäni mukava talli jossa on mukavat hepat
        t:Lissu ja KilpatalliRohan


    • lolipop97
    • =) Mea
    • cendastable

      Tallini on upouusi ja kaipaa hoitajia :) Olisin tooooosi ilonen jos alkaisit hoitamaan mun tallil. Osoite on www.cendastable.suntuubi.com

    • Omp

      Moijh omistan kaksi virtuaalitallia,mutta ne on molemmat tehty suntuubiin,toivottavasti ei haittaa.
      Toinen on Khakon hevostila jonka osoite on khakonhevostila.suntuubi.com
      ja se toinen on StarShaden talli osoite on starshede.suntuubi.com.
      Tervetuloa vain hoitamaan!!

      ~~Omppu

    • Hembuli

      Ei mikään hieno, mutta koko ajan uutta kuitenkin tulee. hoitajia ei ole, koska mainostukseni tälle tallille ei ole ollut mitä mainiointa. Jospa löydät sieltä edes jotain positiivista? =)

    • Katelina

      Minun virtuaalitallini: www.freewebs.com/rats-kouluhavumetsa

      Se on siis täysin virtuaalinen.

    • vauhtivallu

      Tuu miun virtuaali tallille! Se on: amafia.suntuuubi.com !Tervetuloa!

    • Wellukka

      Minulla on mielestäni hieno virtuaalitalli : ) www.ruusukkeentalli.webs.com Katso vaikka hoitajien kaapit, jos et alussa kiinnostu xD

    • Horzze

      Käy katsomassa minun virtuaalitalli. www.koivuniementalli.suntuubi.com

    • Jensu98
    • Janna93

      Täällä 16v. tytön ylläpitämä virtuaalitalli, jossa kasvatustoiminnan ohella on myös hoitaja- ja kisatoimintaa. Ulkoasu on itsetehty, sanoisinko hienoksi ;) Hevosia vapaana, joten hoitajat ovat tervetulleita vierailemaan. Talli perustettiin vuoden 2009 kesällä, joten se ei ole kovin vanha mutta erittäin aktiivinen. Tervetuloa tutustumaan!

    • Janna93
    • nniiisskuuu

      Tiedän hyvän tallin:) Nimittäin mentholin. Siellä on paljon ihania poneja ja hevosia, ja ystävällistä väkeä. Omistajat ovat ymmärtäväisiäja todella aktiivisia! Kannattaa mennä sinne! se on HTML talli webs.comissa ja tallin osoite on www.menthol.webs.com

      se on aika uusi joten siel ei oo oikeest melkei kellää hoitajii paitsi paril, et sielt sais! kandee mennä nopeest varaa ennenku ne kaikki varataa!!:D

    • Jensu98

      Tässä olisi uusi virtuaalitalli. Talliin tulee vielä ehkä vähän kuvia, mutta muuten se on valmis. Tallissa on vain yksi hoitaja ja 14 hevosta/ponia tarvitsisi hoitajaa muut eläimet.
      Osoite on: http://catarata.suntuubi.com/?cat=13

      Hoitaja pula

    • Monden Hill

      Tässä olisi minun tallini osoite. On kylläkin ravitalli, mutta myös yksi ratsuponi löytyy, jos olet kiinnostunut myös ratsastamaan hevosta.

      www.mondenhill.nettisivu.org

      • mäpä vaan

        en oo ite ikinä käyny. Mun kaveri vaa kerto et se on nii uus paikka et siel ei oo viel ketää paitsi yks.. mut siis kuulemma hyvä paikka
        www.missnewmoon.webs.com


    • JellonGirl mainostaa

      Tervetuloa Elessariin!

      Elessar on aivan äskettäin perustettu monitoimitalli.
      Hevosia tallilla on vielä 8,mutta ne ovat personaallisia ja niillä on voimaa kuin pienellä kylällä!

      Elessarin ominaisuuksia:

      -Personaallisia hevosia
      -Päivittäin päivitellään
      -Ja paljon hauskaa!


      Rakkaudella sinua kutsuen:
      Fel ja kauraturvat

    • tuuli ja tinski
    • wrinkle
    • -milla-

      Moi! mulla on virtuaalitalli nimeltään Mustan metsätähden tila sen osoite on www.freewebs.com/metsalampitila voit tulla kattoo!!

    • talli-fani

      en ole varma onko tämä etsimäsi talli mutta katso edes, etsi googlesta virtuaalitalli-vaakku niin löydät sen olisin minäkin kiitollinen jos kävisit edes katsomassa ja kirjoittamassa arvostelusi vieraskirjaan

    • Sukka Socks

      Hei,onko järkeä päässä?Webs on surkee paikka,mutta oottekos kuullu sellasesta kun suntuubi.com??Se on PALJON yksinkertasepi kun webs tai freewebs....Mun koti sivut on:
      iitynhopea.suntuubi.com KANNATTAA KÄYÄ JA HOITAJA PULAAAAAA.....!!!!!

      • Suntuubi Fani

        Ihan samaa mieltä suntuubilla saa tehtyy parempia sivuja. Ja se on helppo


      • Licht

        Itse kannatan websiä, sillä suntuubille ei saa tehtyä HTML-sivuja. Oli suntuubi kuinka paljon yksinkertaisempi tahansa, on silti websiin tehdyt sivut siistimpiä ja yleensä niitä pidetään paremmin, sillä niihin on nähty sen verran vaivaa, ettei niitä raaski heittää heti pois.


    • Duura

      Juu, tämä on kyllä tehty suntuubilla, mutta itse olen ylä- ja alakuvan tehnyt hyvillä kuvanmuokkausohjelmilla.
      Talliltamme löytyy 24 hevosta, kolme kissaa ja kaksi koiraa, eli hoitajia mahtuu.
      Kaikki te niin ihanaiset ihmiset olette tervetulleita!

      • Duura

        Siis www.bowtie.suntuubi.com : D Tuuppa unohtumaan, mutta minkäs teet...


    • TuliliskoTotoro

      Kannattaa hoitaa. siel oli monii hoitjii. Kunnes, sivujen ossa vaihtu, koska aika oli lopussa. nyt siel ei vissiin oo ketään.
      Mut http://kuratassunkennel.suntuubi.com

      Joo siel on maskottina totoro niminen tulilisko, ja tykästyin siihe. nyt mäkin oon se :)

    • joanneh

      www.cherry-tree.webs.com toi on mun oma talli! kannattaaa hakea hoitsu !

    • joanneeeeeeeeeeeeeee

      www.cherry-tree.webs.com ! kaipaan hoitajia ripeästi !

    • Manta_10
    • .......?

      kun katselin noita talleja, niin huomasin, että aika paljon on lopetettu ja hienojakin todella paljon :(
      jos joku on lopettamassa HYVÄÄ/HIENOA tallia niin voisiko joku laittaa tänne linkin. haluisin virtuaalitalllin, mut en oaa tehä :(

    • Ylläpitäjä vaan.....

      Tää on oma tallini:

      Virtuaalitalli:
      Tallilla on myös täysin virtuaalisia heppoja ja muita eläimiä ja niitä tavallisia virtuaaliheppoja.
      www.lh99.suntuubi.com

      Vapaasti kopioionti sivu:Paljon erilaisia kuvia

      www.kopioitaviakuvia.suntuubi.com

    • Tuulin-talli

      Hei! Tallillamme on 15 heppaaa mutta 3 hoitajaa. Tarvitsemme kipeästi apua:) Tallimme osoite on www.webbisivu.com/Tuulin-talli kiitos jos käyt ja otat hoitsun

    • Ihailija ^^

      Löysin tälläisen tallin kuin ´Kisatalli Sieger. (www.tallisieger.webs.com) Erittäin mukava ja AKTIIVINEN talli. Ja joka ikinen hevonen on vielä vapaana. Ja mitä seurasin, hevosia tulee joka viikko lisää. Siegerissä on ilmeisesti kisa ja hoitajatoimintaa ja sivut ovat todella selkeät. Ylläpitäjä Schein... kai se oli Schein... anteeksi jos jotain meni väärin.. ^^ niin... hän päivittää sivuja päivittäin. Kannattaa ainakin piipahtaa, sillä minusta tuohon talliin on nähty paljon vaivaa!

    • Vilma + hepat

      Hei

    • hihii <3

      Minäpäs tiedän, että missä olisi todella ihana ja hyvä tapainen virtuaali hoitola! :) ♥ Se on:
      http://metsamaankennel.suntuubi.com/

      Siellä on kaneja, marsuja, frettejä, gerbiileitä, rottia, hevosia, koiria, kissoja ja kaikenlaisia eläimiä! :)) ♥ Suosittelen! :)) ♥♥

    • ~Mizu~

      Tervetuloa, Kisa/yksäri tallilleni Mounttiin. Kuuluu jo narinaa ei kun kohina ei kun siis vinkuminen. Ei ei ja vielä kerran ei. Sieltä kuuluu Ihanien heppojen ja ponien ääni! tule ja tutustu, mutta ensin lue säännöt ja koko tallin kategoriat! Vuhuu vihdoin löysit ja tärppäsi oikea. Onko sinulla yksäri jolla ei ole kotia. Hei nyt löysit ihanan kodin. Ja tule ja voita kisat!

    • ~mizu~

      Ossa: www.mount.suntuubi.com
      Mount.

    • - Jasmin

      Suntuubikin on hyvä! Kun siitä saa vain hienon, moet ei saa mutta jos tallini olisi mieleen olisin kiitollinen, siellä on heppoja ja poneja sekä kissoja että myöskin koiria.
      Talli on virtuaalinen ja ilmainen ja siellä vilisee sopivasti toimintaa jotta ei olisi tylsää.
      Tarinoitten kirjoittaminenkaan ei ole tylsää.Joskus on mahdollisuus voittaa kuvasta 500€ jos arvaa oikean rodun! Ja sellainen on tällä hetkellä menossa!
      Kehottelisin edes käymään tallissani.

      T: Ystävällinen ja toiminnat keksinyt ylläpitäjä:
      - Jasmin
      www.laukkavaheppa.suntuubi.com

    • Kätri

      Itse olen hoitajana www.webbisivu.com/tallikuja . Se on tehty webbisivulle, mutta on kuitenkin toimiva ja hyvä. Käy ihmeessä katsomassa :)

    • muamuakiukiu
    • <3

      tiedän 2 hyvää virtuaalitallia bleimdeim.webs.com ja vtminor.webs.com

    • Ilon-Ratsutila

      Mulla on uus virtuaalitalli Ilon Ratsutila http://ilonratsutila.nettisivu.org/ tarviin kävijöitä ja hoitajia... hoitotarinat kirjoitetaan toistaiseksi vieraskirjaan ja siellä myös pyydetään hoitoheppa.. lukekaa säännöt... hoitotarinoille on kehitteillä oma sivu mutta ei vielä valmis.. joten siksi toistaiseksi vieraskirjaan :D Toivon paljon kävijöitä.. Sielä on welsh-poneja. shettis, suokkeja, pv:itä, fwb...

    • Malibou

      Tervetuloa Maliboun tallille :) Tallin eläimet etsivät hyviä,huolehtivia,rakastavia hoitajia, joilla on aikaa touhuta niiden kanssa kaiken näköistä. Toivon siis, että tulisit hoitamaan edes yhtä suloista eläintä. Saat joko yhden tai jopa kaksi iki-ihanaa hoidokkia jos vain haluat:) Tallilla on myös muuta, ihan oikeaa tietoa hevosen ruokinnasta, hoidosta ja terveydestä. Talli valmistui 18.5.10, eli on vasta uusi. Talli perustettiin vuoden 2009 lopussa, mutta valmistui vasta 18 pv. Eli siihen meni aika kauan ;) Kiitos, jo etukäteen...tiedämme että olet oikea ihminen hoitamaan tallin eläimiä, älä siis epäröi vaan astu sisään talli Malibouhun ;) Terveisin: Omistaja Kukka :D

      linkki tallille: www.malibou.suntuubi.com

    • KV ja TT
      • nom0r0

        Eli siis käykää ihmeessä Ratsutila Jacedanissa ! Itse en ole sen pitäjä, vaan innokas fanittaja. Hoidokkia minulla ei siellä ole vielä, mutta ehkäpä kohtapuoliin. Jacedan on erittäin rento ja mukava talli !
        http://www.ratsutilajacedan.suntuubi.com !!


      • Vtallifani XD
        nom0r0 kirjoitti:

        Eli siis käykää ihmeessä Ratsutila Jacedanissa ! Itse en ole sen pitäjä, vaan innokas fanittaja. Hoidokkia minulla ei siellä ole vielä, mutta ehkäpä kohtapuoliin. Jacedan on erittäin rento ja mukava talli !
        http://www.ratsutilajacedan.suntuubi.com !!

        on pari ihan hyvä vtalli: www.poppelipuuntalli.webs.com , www.hepat.net , www.hevostila45.suntuubi.com . Hepat.nettiin pitää kyllä kirjautua, mutta muuten se on ihan ok. Poppelipuuntalliin eikä hevostilaan ei tarvii ja ne on iha ok, myös.


    • Krisutiina!

      tässä on http//:tallikristalli.suntuubi.com/ käy siellä ja ota hoitsusi!

    • -Eerika-

      Minulla on talli osoitteessa nettisivu.org/koivuniementalli

      Se on hieman kesken, mutta vieraskirja on jo kunnossa jne..
      Tervetuloa, toivottavasti tulet edes vilkaisemaan!

      Muista jättää tassunjälki vieraskirjaan!

    • Minzku, Piirrontalli

      Piirron-talli on virtuaalinen ratsastuskoulu, josta varmasti löytyy hoitoheppa myös sinulle. Joten menehän nopsaan etsimään sopivaa, enne kuin se varataan! :)

      Vieraile siis osoitteessa www.freewebs.com/piirron-talli.

      PS. Kisaviikko 1.11.-6.11, kisakutsu tulossa. Osallistuthan.

    • sandra..idaa
    • Antsu, Mucaca

      No minun v.tallini on Monitoimitalli Mucaca, hoitajia otetaan kaikille poneille ja hevosille ja me kasvatetaan suomenhevosia ja shetlanninponeja, myös muita rotuja löytyy. :)
      TERVETULOA!

    • Ellai

      Piirrettyjä hevosia.

      • Ellai

    • Mary :D
    • Lo11e

      Täällä olis yksi talli.
      Horsedream siellä on vielä paljon hoitajia vailla olevia poneja.
      Tule katsomaan !!

      • lo11e

        Tässä vielä horsedreamin osoite niin käykää kaikki katsomassa www.pokaali.nettisivu.org


    • Minzku ja Omppu

      http://betulla2.webs.com/index.htm
      Siellä on monenlaisia hevosia ja poneja, joille otetan hoitajat. Betulla järjestää ratsastustunteja kaikille, ja sillä on myös oma seura. Tervetuloa.!

    • elsku99

      tuu käymään mun sivuilla en osaa sanoa oks ne hienot koska itsehän niitä pidänkin osoite on puolikuu99.suntuubi.com

    • Geisha+kauraturvat

      silverspur.suntuubi.com

      uusi talli :)

    • DeeThaPikapika
      • Julle <33

        Mulla olis yks talli. Se on shettistalli. Siitos ja kisatalli. Itse hoidan Chocolateparadi:sessa! Ja todella kivaa on ollut!!! :DDD

        Plussat:

        - Ite tehty ulkka!


    • Tallin omistaja

      Tässä olisi yksi kiva talli jossa kaivataan hoitajia. Meilläei ole vielä hoitajia, mutta sitten kun niitä tulee on vaikka mitä toimintaa! Eli tallimme on Este, Kenttä ja siitostalli. Pidämme kilpailuja ja tunteja joihin kaikki saa osallistua omalla hoidokilla. Ensimmäinen hoitaja saa alkurahakseen 10vr ja toinen 8vr seuraavat saavat normaalin alku rahan eli 5vr. Tallia saa myös pyytää Y-työhön. Talli kauppa on vielä kesken, mutta sekin valmistuu. Talli kaupassamme on kaikki aika kallista joten hoitajilla on keräämistä jotta saa ponilleen edes satulan, mutta ei ne kouitenkaan niin paljon ettei sitä 10nestäkään hoitotarinasta saa mitään. Meiltä löydät poneja että hevosia. Toivottaa: Metukka ja kauraturvat. :)

      Löydät tallimme kun pistät Googleen: Virtuaalitalli Orapihlaja ;)

    • ratsutallizephyre

      Zephyrellä on vielä monta monta hoitsutonta hevosta (: Järjestämme myös tuntiratsastusta sekä siitostoimintaa.

      • Lo11e

        Tässä olisi minun oma virtuaalitalli: www.horsedream.nettisivu.org
        Horsedreamista voit saada itsellesi unelmien hoitoponin ja käydä valmennuksissa ja kilpailuissa sillä.
        Horsedreamissa on joka kuukausi "kuukauden hoitaja" kilpailu, jos olet aktiivinen,ystävällinen ja avulias voit saada palkinnon.
        Horsedreamissa tarvitaan kipeästi hoitajia !!
        Olet aina tervetullut HORSEDREAMIIN !
        ( Päivitän sivuja vähintään 3 kertaa viikossa )

        ¤ Horsedream, parhaalla mahdollisella tavalla ¤


    • MINDY!!!!

      ~Tervetuloa MINDYYN ~
      MINDY on russ-poni jalostukseen painottunut virtuaalitalli.
      Voit päästä hoitamaan ihania ja kauniita russ-poneja, tänne MINDYYN.
      Jos haluat hyvälaatuisia poneja omalle tallillesi, niin niitä lyötyy täältä MINDYSTÄ!
      MINDYN ponit ovat kalliita mutta tosi laadukkaita ja hienoja !!

      ~Mindy, Russ-ponien maailma ! ~

      • MINDY!!!!

        ja MINDYN osoite on www.mindy.suntuubi.com


      • Rebecca_

    • Veeraaaaaaa
      • jonnikka

        Hei! Sotaratsun kartano on 2010 vuoden lopulla valmistunut Suomenhevosten myynti, kasvatus ja hoitotalli. Tallilta voi ottaa suokki hoitsun ja kaikki tallin hevoset ovat hyvin koulutettuja. Jos et ole kiinnostunut ottamaan hoitsua niin tilalta voi myös ostaa hevosen. Teen myös arvosteluja. Eli jos omistat oman virtuaalitallin tai muun virtuaalisen sivuston niin kysyppäs arvostelua ja sanon mielelläni mielestäni plussat ( ) ja miinukset (-) Sotaratsussa ei tällä hetkellä ole oikein vilkasta kun talli muutti nettisivuille, mutta kyllä se tästä. Ja autat meitä todella paljon kun otat hoitsun ja käyt sitä hoitamassa säännöllisesti. jonna


    • venehevonen

      Tule tutustumaan uuteen talliini Venlan hevossivut
      tallilla
      -Oma ihana hoitoponi
      -Kisoja
      -Tietovisoja hevosista
      -Upeat maastopolut
      -Uintimahdollisuus
      - Hoitajat saavat ehdottaa uudistuksia/muutoksia

      Tervetuloa! Sinua odotellen :)

    • mmmiiillaa (--:

      Hei minulla virtuaalitalli!Hevosia ja poneja saa hoitaa valmennuksiin ja ratsastustunneille saa osallistua ja vaikka vuokrata hevosen viikonlopuksi!
      Myös yksityisiäkin otetaan vastaan (:
      www.vadelmatalli.suntuubi.com

    • Ellu ja Kauramahat
    • Kuikula

      Mielipiteitä ei voi kiistellä, mutta käy(kää) ihmeessä virtuaalitallillani ja luokaa oma mielipiteenne siitä! Me kasvatamme welsh mountain-poneja ja kuvat on kaikki piirrettyjä. (Piirtäjänä toimin minä ja kaverini Uma-Chan)
      www.poninpuhina.suntuubi.com

    • Hane121

      Tallini: www.tallimuumi.suntuubi.com

    • riona96
    • Sannilainen
    • ny kyl on eri vuos(:
    • kivakuu

      Moikka! Omistan yhden virtuaalitallin ja tarvitsisin kipeästi hoitajia. Eli käy katsomassa Dipan talli! . .
      U

    • Cimu

      Heippa ! Mulla on talli, mutta se on suntuubissa. Tallissa on huimat 124 asukkia. lisätietoa sivuilta : Cimun Hevoskeskus

    • Joku ihminen

      www.123kotisivu.fi/virtuaalitalli

    • Niina ja hevoset

      Tervetuloa Talli - kauraan! Siellä sinua odottavat suloiset hevoset ja ystävälliset hoitajat. Mutta hoitajistamme on ollut pulaa lähiaikoina. Olisi mukavaa jos sinä tulisit meidän avuksi ja ottaisit hoitsun! Tervetuloa!

      T: Niina ja suloiset hevoset / ponit.

      http://virtuaalitallit.suntuubi.com/?cat=1

    • Meeku :)

      Hei, ja tervetuloa virtuaalitalli Orapihlajaan!
      Talli oli pitkällä tauolla silloin yhdessä vaiheessa ja palailee taas tosi toimiin. Talli kaipailee niitä uusia, että vanhoja hoitajia!
      Talli on tavallinen harraste/kilpatalli joka ei kasvata mitään tiettyä rotua johon sinä juuri siellä näytöntakana olet tervetullut hoitamaan, tuomaan yksityisen tai muuten vaan jättämään kavion jälkesi vieraskirjaan!
      Toivottavasti tulet käymään!
      Toivottaen: Meeku ja kaikki ne ihanat kuraturvat :)

      http://orapihlaja.suntuubi.com/

    • nnicaa
    • Janna--
    • Meeku2
    • Heissan,Pellavalilja

      Hei,
      virtuaalitallini Pellavalilja on melko uusi, ja kaipaa hoitajia. Sivuille tulee vielä paljon kaikkea lisää, kuten myös hevosia. Olet tervetullut! (:

    • Katan

      [urI=http://bahies.webs.com/]Bahie Arabians[/urI]; äsken avattu arabialaisia jalostava talli, kaipailee paljon hoitajia :)

      • Katan

        Bahie Arabians


      • Katan
        Katan kirjoitti:

        Bahie Arabians

        No jo on kun en yhtä linkkiä saa tehtyä :D Toivoton minä!


    • katan

      http://bahies.webs.com/

      Liian helppoa toi linkin tekeminen, nolottaa -.-' Luulin että täälläkin pitäisi olla joku ''koodi'' niinkuin hevostalli.netissä, mutta ei.. No siinä sitä linkkiä silti ois :D

    • Geisha

      www.truefriend.suntuubi.com

      Talli on juuri avattu, joten hoitajapula! Tallissa asuu erilaisia hevosia sekä poneja, joten kaikille löytyy varmasti mieluisa :) Tallilla järjestetään ajan kanssa paljon erilaisia ekstra ohjelmia hoitajille!

      Jätä edes kavionjälkesi viekkuun :)

      -Geisha

    • Britta.
    • Minea L.
    • mä joku joka mä

      käy katsomassa: www.trixerintila.suntuubi.com. Sikahyvä paikka!!

    • :DD

      Mainostan omaa v- talliani.. (:

      Koivukannon Ratsastuskeskus

      Etelä- Suomessa sijaitseva ratsastuskoulu, joka järjestää ratsastustunteja ympäri vuoden.
      Tervetuloa oppimaan ja tutustumaan!
      Talli on täysin virtuaalinen.

    • Amanda-

      Kastehelmi on idyllisissä maalaismaisemissa sijaitseva lämminhenkinen harrastetalli, jonka toiminta koostuu hoitajista sekä satunnaisesti järjestettävistä ratsastustunneista.

      Hoitajatoiminta pyritään pitämään rentona ja mielekkäänä. Mitään tasosysteemejä tai aktiivisuusvaatimuksia meiltä ei löydy. Tarinoiden lisäksi voi hoitaa myös runoja rustailemalla, vain mielikuvitus on rajana!

      Jos kiinnostuit, käy lukemassa Hoitajat osiomme! Otamme myös mielellämme vastaan kommentteja tallista. :-)

      http://vtkastehelmi.suntuubi.com

    • Sanni, Ansku ja pollet

      Täällä olis kiva talli. Hienoja hevosia sekä ihanat maastot!!!
      www.trixerintila.suntuubi.com

    • omfjo

      Yksi mun mielestä hyvä virtuaalitalli (hoitelen siellä yhtä hevosta) on nimeltään virtuaalitalli Fortune

    • iitujamabu

      Tervetuloa Iitun ja Mabun virtuaalitalli UNELMAHEVOSEEN!!


      http://unelmahevonen.suntuubi.com

      Jos ei kelpaa laita google hakuun virtuaalitalleja ja löydät vieraskirjan jossa on paljon virtuaalitalleja!!! ONNEA!!

    • Ite oon törmäilly tuon tuosta jonkin laisiin, mutta Kulta-satulan Ratsutila vaikutti ihan kivalle, vaikka olikin yksinkertainen. Siellä on polleja vailla hoitajia.

    • Tiana

      Tervetuloa ratsutalli Princeen! Olen yksi hoitajista ja talli tarvitsee kipeästi hoitajia ja talli on yksinkertaisesti mahtava!
      ~ Tallilla ollaan aktiivisia!
      ~ Ylläpitäjä on todella mukava!
      ~ Mestyn Varute kauppana!
      ~ Paljon ihania ja suloisia poneja!
      ~ Tallilla on tunteja ja hevosten omistajille valmennusta!
      ~ Klinikkana Leppoisa!
      ~ Talli omistaa kolme kenttää ja yhden maneesin!
      ~ Löytyy myös ranta, ravirata ja laukkarata!

      Mitä viellä odotat!? Liity Princen hoitajakaartiin!!
      ps. osallistu edes Princen mestaruuksiin! Palkinnot ovat ylelliset!

    • Tiana
    • Ronja ja kauraturvat

      Joo tää on piirretty virtuaalitalli mutta kuitenkin.
      Tervetuloa Rusetin tallille! Tallillamme on ylläpitoon, vuokralle ja ihan muuten vaan hoitsuksi hevosia ja poneja tarjolla. Talli paikkoja on 10-20. Tallilla on myös siistit oleskelutilat jotka ovat lämmitettyjä. Talli järjestää myös eri tyyppisiä leirejä eri tasoisillie ratsstajille. Ponit ja hevoset kiittävät ahkeraa hoitajaa.

      -Ronja ja Kauramoottorit

      www.rusetintalli.suntuubi.com

    • Minszku

      Upouusi Pihlajan talli:

      http://www.freewebs.com/minttukarkki-talli

      Pihlaja on talli, jossa ravi- ja ratsuihmiset saavat harrastaa hevostelua sulassa sovussa, ja josta löytyy jokaiselle jotakin. Haluat sitten ratsastustunneille, vaelluksille, kilpailemaan, ohjastamaan tai hoitajaksi, olet tervetullut Pihlajaan!

    • yersinio7
    • Flameeeee

      Kaipaatko rauhallista tallia, asiallista ylläpitäjää, joka myös vastaa viesteihin enemmänkin kuin vain yhdellä sanalla? Niin että sinusta tuntuu että saat jotakin irti?
      Uudessa Flamedown-tallilla asustelee kaiken näköisiä, rotuisia sekä luonteisia hevosia/poneja. Kaipaatko kilpakumppania taikka puskaratsua, jota hoidella? Vai haluatko hoidella pikkuruista varsaa ja pitää sille seuraa?
      Tämä on mahdollista Flamedownilla. Talli pyörii hoitajatoiminnasta, ja järjestän ajan myötä vaelluksia, kisoja, leirejä ym, pientä kivaa, jos kiinnostusta löytyy! Tulettehan käymään ja jättämään edes kavionjäljet viekkuun?

      www.flamedown.suntuubi.com

    • Gallant Land

      Kohta valmistuva "Virtuaalitalli Gallant Land" on tulossa jo tällä viikolla! Virtuaalitallissa on piirretyt hevoset, joten kaikki kuvamateriaali on omaamme. Tallilla asustaa nyt 13 kauraturpaa , jokainen ilman hoitajaa , mutta hoitajat hankitaan vasta kun talli on valmis , sivuston osoite liitetään tänne myöhemmin. Kiitos lukemisesta , ja turvallisia oloja Gallant Landissa!

    • Desku

      Midsommer Meadows, on englannissa sijaitseva kilpa- harrastetalli. Talli kasvattaa englantilaisia täysiverisiä, arapialaisia, shettiksiä ja welshejä. Tervetuloa!

      http://midsommers.suntuubi.com/

    • Ama ja Olga

      Kaikki ovat tervetulleita Virtuaalitalli Stavangeriin! Tallia pitävät kaksi saman ikäistä tyttöä, jotka kulkevat netissä nimillä Ama ja Olga. Tallimme kasvattaa arabialaisia, vuonohevosia, shetlanninponeja ja suomenhevosia.

      Tervetuloa!

      http://ona.suntuubi.com

      Terv. Ama ja Olga

    • MilaKki

      Uusi virtuaalitalli Vartela etsii hoitajia ja myös tallipaikkoja on vapaana

    • Tonne :)
    • Ampez VRL-10758
    • letti1

      Letinvituaalitalli.bogger.com on mun mutta tarttee gmailin mulla on parisen kymmentä hevosta

    • yksi tosi hyvä
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe