KUUME NOPEASTI!!!

Inttiveljen sisko

hei! Veli tiedustelee armeijasta, että kuinka olisi mahdollista saada nopeasti lyhytaikainen kuume? En tiedä mikä on taustalla, mutta hän ei vissiinkää metsäleirille haluaisi lähteä. Toivon että saisin nopeasti vastauksia!

177

55793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mato

      Ei siellä tarvita kuumetta, vaan selkärankaa...

      • BrothersInArms79

        Totta turiset, veliseni!


      • Anonyymi

        Nimeomaa🇫🇮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeomaa🇫🇮

        Kyllä


    • tupakanjämä...

      tietty ilman filtteriä kitusiin ja se siit.
      Tärykalvon voi puhkaista naulalla.
      Yx hyvä on kaataa punaista mehua kurkkuun kielen ohi niin ettei koko suu ole punainen.
      Eli värjäät kurkkus punasex.
      Sit voi lyödä vasaralla päähänsä tosi kovaa.

      • dgjgfk

        Ite tein silleen että äiti katsoi vieressä ku mittasin kuumeen kainalo mittarilla niin laitoin märän ja lämpimän paperin palan kainaloon
        ennen kuin menin mittauttamaan ja sain jäädä kotiin ::))


      • Anonyymi
        dgjgfk kirjoitti:

        Ite tein silleen että äiti katsoi vieressä ku mittasin kuumeen kainalo mittarilla niin laitoin märän ja lämpimän paperin palan kainaloon
        ennen kuin menin mittauttamaan ja sain jäädä kotiin ::))

        hei tää on hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei tää on hyvä

        Mitäs jos mittari näyttää hälyttäviä lukuja sinulle tilataan ambulanssi ” korkean kuumeen ” johdosta niin että ei pitäisi leikkiä näillä asioilla, kuulehan tulee ihmiselle oikeasti tietystä syistä joten paras kun pysyy totuudessa . Kun kerran kärähtää valeesta niin vaikka olis kuinka kipeä myöhemmin niin ei uskota kun kerran on ennenkin valehdellut


    • ramina

      Veli tarttis urhoollisuusmitalin. Haistakoon paska jos ei yhtä mettäleiriä pysty käymään.

      • Inttiveljen sisko

        tehän positiivisia olette. :) kiitos vain kaikista neuvoista :)


      • ramina
        Inttiveljen sisko kirjoitti:

        tehän positiivisia olette. :) kiitos vain kaikista neuvoista :)

        kun tämmöisiä selkärangattomia olis ollu maata puolustamassa tuolla 30-40 -lukujen vaihteessa, vois se sunkin veljes tänä päivänä kokea kunnollista armeijakuria suurvallan kasarmilla. Miettikää sitä veljen kanssa oikein porukalla. Itkee nyt muutaman päivän mettäkeikasta ku toiset oli vuoskaudet mettässä, että saatais tommonen lusmujen sukupolvi aikaseks.


      • BrothersInArms79

        Sanos muuta!


      • Paskakasa

        Appelsiini kuoren syöminen auttaa


      • Anonyymi

        Asiaa


      • Anonyymi
        ramina kirjoitti:

        kun tämmöisiä selkärangattomia olis ollu maata puolustamassa tuolla 30-40 -lukujen vaihteessa, vois se sunkin veljes tänä päivänä kokea kunnollista armeijakuria suurvallan kasarmilla. Miettikää sitä veljen kanssa oikein porukalla. Itkee nyt muutaman päivän mettäkeikasta ku toiset oli vuoskaudet mettässä, että saatais tommonen lusmujen sukupolvi aikaseks.

        Asiaa👍👍


      • Anonyymi
        Paskakasa kirjoitti:

        Appelsiini kuoren syöminen auttaa

        Oikeestikko


      • Anonyymi
        Paskakasa kirjoitti:

        Appelsiini kuoren syöminen auttaa

        Kyllä se teepussin murujen syöminen auttaa!!


    • Kessu!

      Syö tulakan verran tupakan puruja niin ihan saletti että on kuumetta.. 42 astetta 2 viikkoa.

      • Pippelimaestro

        Joo tiiän tää kommentti on 13v sen jälkeen kun laitoit sun kommentin mutta, itte söin tupakan puruja, banaanin kuoria ja hammastahnaa jossa on fluoria.. enkä oo tullu kipeeksi tai mitään


    • Kouluun½

      menemällä kouluun tulee kipeeksi!!!!! :)

    • deedg

      Not possible.

    • Nipsu100

      tässä aivan paras resepti, miten saa juoman jolla saa takuuvarmasti kuumetta...

      juoman ohjeet:

      Ota lasi ja pistä sen pohjalle 5 cm kuumaa vettä.
      Lisää 1 tl hiivaa. Purista siihen viellä kokonaisen sitruunan mehut ( puristimella )
      ja lisää ½ tee pussin " sisällöstä " lasiin ( ihan sama mikä maku :D ). sitten pistä siihen hammas tahnaa ja sekoita se muihin aineisiin ( lasissa) niin, että hammastahna ei ole möykky lasin pohjalla. se on valmis... HUOM, SAATTAA TULLA MYÖS OKSENNUS TAUTI KUUMEEN SIJAAN... Ja tulokset mun testauksesta:
      1 .kerta: kuumetta 2 päivää
      2 .kerta: kuumetta 4 päivää
      3.kerta: oksennus tauti 2 ½ päivää
      2.kerta: kuumetta 1 päivä.

      • minää.

        kuinka pian tuli kuume ?


      • Yökpyök

        Hyi ***** minkä makusta tosta tuli! Mut nyt vaa ootellaan, että nouseeko se kuume...


      • Yökpyök
        Yökpyök kirjoitti:

        Hyi ***** minkä makusta tosta tuli! Mut nyt vaa ootellaan, että nouseeko se kuume...

        Jos jollekki on tullu tost kuume ni mä oon JUMALA! Join ton litkun ja sit ootin pari tuntiii ja sit mul oli 35 astetta alilämpöä... Mut toisaalta korvasin hiivan ruokasoodalla ja leivinjauheella :D


      • ??????

        pitääkö kaikki juoda?


      • lool

        Voiko sitruunan tilasta laittaa jotain muuta? Ku sitruunaa ei oo kotona


      • minävaa

        Kuinka paljon sitä hammastahnaa pitää laittaa??


      • haluaaa kuumeen zzzzzzzz

        Paljonko hammastahnaa pitää laittaa


      • voi vittu

        Paras vinkki minkä oon tehny esim yk semmonen piikkimatto juttu oli tämmönen
        Hanki ekaks piikkimatto ei kallista herää aamulla tunti 30m ennen kun usun vanhemmat herää ota piikkimatto ja ala makoilee sen päällä selkä ja mahapuoli 5-10m ja sitte otsa ja posket 2-5m ja sano sun vanhemmille jos kuume ei nouse nii et sulla on paska hätä ja mee vessaa kuume mittari kainalos ja ala hinkata ditä sun ihoo vadten| ei kuumetta


      • uulalA

        Teen sitä juomaa hammastahna puuttu pitää laittaa pikkunen möykky sitä ettei saa xylitoli myrkytystä


      • PASKAUU
        ?????? kirjoitti:

        pitääkö kaikki juoda?

        NII SITÄ MÄKIN PITÄÄKÖ KAIKKI JUUA


      • hyi että

        Tee teki siitä pahaa:-X sitruuna oli hyvää


      • voi ei

        Sairaan pahaa mut nyt ootellaan


      • Kakkukakka04

        Kannattaa lisätä hunajaa se parantaa sitä makuu


      • Anonyymi
        minävaa kirjoitti:

        Kuinka paljon sitä hammastahnaa pitää laittaa??

        Tee lusikallinen


      • Anonyymi
        minää. kirjoitti:

        kuinka pian tuli kuume ?

        Se toimi


      • Anonyymi
        Yökpyök kirjoitti:

        Hyi ***** minkä makusta tosta tuli! Mut nyt vaa ootellaan, että nouseeko se kuume...

        Nousko


      • Anonyymi

        Oli paskaa juomaa. Ei tullut kuume eikä oksennustautia


      • Anonyymi
        lool kirjoitti:

        Voiko sitruunan tilasta laittaa jotain muuta? Ku sitruunaa ei oo kotona

        Ei kannata temppuilla terveytensä kanssa voi mennä niin että siinä on itse häviäjä kun keksii kaiken maailman konsteja , ja sekoittaa kehon luonnolliset toiminnat joista voi tulla ikäviä seurauksia


    • 1missåink4

      Onko nipsu100 ohje turvallinen? (:

    • KokeiltuON!!

      Testasin tota ja mulla tuli tunnis 37.5 nyt oon oottanu jonku 3h ja kuumetta 38.2 :) Että minulla ainakin toimi ja juu on turvallinen kunhan ei laita liikaa hammastahnaa ettei saa xylitoli myrkytystä =/

    • KÄKKÄKÄK

      siis hyi hitto kun oli pahaa! toivottavasti tämä nyt onnistuu ja mieluiten kuumeena :)

      • ninsskuu

        hyi tuo juoma hyi yäk! Jos tuo ei toimi niin...


    • KylläKöpiTietää

      Voi saatanan tyhmät jotka menitte juomaan tota juomaa! Tuo on täyttä huijausta korkeintaan saatte myrkytystilan. Siis faktaahan on se että kylmyys ei aiheuta kuumetta, vaan helpottaa tautien leviämistä elimistössä. Siksi paras vaihtoehto saada kuume olisi hommata kehoon bakteereja ja viruksia kylmässä ollessa. Joten menkää vaikka syömään ruokaa paljailla pesemättömillä käsillä ja olkas vain kylmässä. Kylmässä nukkuminenhan antaa jo itsestään kurkkukivun, köhän ja nuhaa. Sen lisäksi pitäisi saada pahanlaatuisia bakteereja jotta voisi saada kuumetta.

      • voi vittu

        Mun iskä oli ollu viis vuotta ilman kuumetta kun oli bakteereja paljon sillä vitun ääliöt:-)


      • voi vitun ääliöt
        voi vittu kirjoitti:

        Mun iskä oli ollu viis vuotta ilman kuumetta kun oli bakteereja paljon sillä vitun ääliöt:-)

        Teen ton juoman jos ääliöttien mielestä ne bakteerit tehoaa koska ei tehoa mun iskä oli 5vuotta bakteereilla ja ei kuumetta joten olkaa fiksuja vitun ääliöt.:-D


      • Floorted

        Jos haluat kuumeen nuolen
        Kaikissa kaupoissa lattiaa ja koulus ja jos varmasti haluat parin viikon loman nuole julkisen vessan pöntöö ite tuli kipeeks noin kaksikko


      • vieras666

        märkä teepussi yöks sukkien sisää


      • Anonyymi
        Floorted kirjoitti:

        Jos haluat kuumeen nuolen
        Kaikissa kaupoissa lattiaa ja koulus ja jos varmasti haluat parin viikon loman nuole julkisen vessan pöntöö ite tuli kipeeks noin kaksikko

        mulla on liian hyvä vastustuskyky tuo ei toimi mulla se vähän ärsyttää koska joskus tarvii olla sairas


      • Anonyymi

        Mää pesen koko ajan käsiä ku tuun ulkoa mä en haluu bakteereja vaan niitten sijasta kuumeen;)


    • Jaa kyllä vaan kummasti toi juoma tuntuu toimivan

    • ???

      "tässä aivan paras resepti, miten saa juoman jolla saa takuuvarmasti kuumetta...

      juoman ohjeet:

      Ota lasi ja pistä sen pohjalle 5 cm kuumaa vettä.
      Lisää 1 tl hiivaa. Purista siihen viellä kokonaisen sitruunan mehut ( puristimella )
      ja lisää ½ tee pussin " sisällöstä " lasiin ( ihan sama mikä maku :D ). sitten pistä siihen hammas tahnaa ja sekoita se muihin aineisiin ( lasissa) niin, että hammastahna ei ole möykky lasin pohjalla. se on valmis... HUOM, SAATTAA TULLA MYÖS OKSENNUS TAUTI KUUMEEN SIJAAN... Ja tulokset mun testauksesta:
      1 .kerta: kuumetta 2 päivää
      2 .kerta: kuumetta 4 päivää
      3.kerta: oksennus tauti 2 ½ päivää
      2.kerta: kuumetta 1 päivä."

      Kuinka pitkän ajan päästä toi tehoaa?
      Ite join n. tunti sitten (oli muuten ***** pahaa) niin kestääks siin kuinka kauan?

      • valko sipuli

        pitääks kaikki juoda ??


      • kuumeilia

        Voiko laittaa jotain muuta kuin hiivaa?


    • kysymysmerkki!

      Hei voiko sitruunan tilalle laittaa mitään muuta?!

      • lolxddd

        niinpä!?


    • +796

      pistä kuumemittari perseeseen ja anna olla sielä 5 minuuttia ei väliä vaikka piippaa sen jälkee ota pois ja oota 30 sekunttia ja pistä suuhun ja hypi toisella jalalla toimii varmasti

      • 13+19

        On nää melko mielenkiintosia vinkkejä.

        Kuume ei ihan hetkessä tule, helpommin saa flunssan nukkumalla alasti ilman peittoa varsinkin näin kylmällä.


      • VonKarva
        13+19 kirjoitti:

        On nää melko mielenkiintosia vinkkejä.

        Kuume ei ihan hetkessä tule, helpommin saa flunssan nukkumalla alasti ilman peittoa varsinkin näin kylmällä.

        ei helkkari että naurattaa kun miettii että jotkut oikeasti kokeilee tuota juomaa epätoivossaan :D "voi tulla joko kuume TAI VÄLILLÄ oksennustauti! myös ripuli 25% ajasta" :DDD vain suomi24sella!


    • EI HAMMASTAHNAA!

      Jos on tavallinen mittari, hinkkaa sitä esim sääreäsi tai jalkaasi vasten, kitka aiheuttaa lämpöä ja näin et itse oikeasti edes sairastu! Toinen vaihtoehto on hinkata esimmerkiksi käsillä otsaa niin kauan että se on tulikuuma ja menee sitten valittamaan vanhemmilleen että on kuumeinen, jos vanhemmat ovat idiootteja, tämä menee läpi! :--) että joo o..MUT ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ NIELKÖ HAMMASTAHNAA!! EI TOIMI KOKEILIN ITE, JA PAHA OLO VAIN!

    • rupsu4

      syö inkivääriä 247 ;D

      • Anonyymi

        Olen pahoillani mutta, inkivääri juurikin ei tuo
        Kuumetta eikä oksennus tautia. Inkivääri pitää terveenä.


    • Hinkkaus jengi

      En tiedä miten saisi kuumeen mutta tiedän miten voi ainakin huijata että olisi kuumeessa eli hinkkaa kuumemittaria housuihisi jonkun aikaa mutta älä kuitenkaan liian kauan sillä muuten tulee liikaa mittariin lämpöä.

      Itse saan mittarin näyttämään 37 kolmella hinkkauksella :D

      • kannatan2

        Hinkkasin 10 kertaa nii tuli 42.37 :D
        Toimii!


    • labrarotta

      Syökää vaan hammastahnaa. Natriumfluoridi (joka on hammastahnojen vaikuttava aine) on MYRKKY. Jopa 5-10 g puhdasta ainetta riittää pysäyttämään 70 kg ihmisen sydämen. ja pienemmät annokset taas aiheuttavat verenkierto ym. häiriöitä. On muuten samaa ainetta kuin rotanmyrkky.

      • Kipeemuka

        Hupsiis.. no ei oo vkelä ainakaa mitää tullu:))


      • Anonyymi

        Ihan totta. Ikinä ei pitäisi tulla tahallaan kipeäksi. Mutta jos on aivan pakko, niin tehkää niinkuin hinkkaus jengi sanoi. Eli älkää tehkö itsellenne mitään vaan kuumemittarille!


    • NOLOA IHMISET

      Siis menette todella juomaan ton litkun ?! :O
      Myös oon kuullu että menet suihkuun, ja menet ikkunan luokse sen jälkeen niin aivan varmasti olet flunssassa / kuumeeessa... !

      • Anonyymi

        Mää oon jo flunssassa mutta haluan kuumeen!Enkä mee juomaan mitää litkuja tai syömään hammastahnaa.


    • sairastaja

      voit myös laittaa kuumemittarin kuumaan veteeen kokeilin toimii siit tulee 43.4

      • 19+10

        No ihme ettei noutaja jo tullut hakemaan. Teinien hommaa tuo, kasvakaa aikuisiksi.


      • henrik ijäs72
        19+10 kirjoitti:

        No ihme ettei noutaja jo tullut hakemaan. Teinien hommaa tuo, kasvakaa aikuisiksi.

        noutaja kimmo parkkisenniemi sano


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        noutaja kimmo parkkisenniemi sano

        parrkisenniemen kimmo sano tee itsari en tee leskinen oulu
        karjasilta


      • Haluukipeek

        Mun vanhemmat on sellasii jos haluu mitata kuumeen nii täytyy olla siin niitte vieres koko aja nii ei oikee pysty huijaamaan mitenkää. Nää kaikki on aika vitun vanhoi kommenttei mut mul on nyt sellane tilanne et teen mitä vaan et pääsisin kipeeks. Oon syöny jo teen purui mut ei oo ainakaa viel noussu kuume ja vitun paskaa ku meil ei oo ehjää kuume mittarii


      • Anonyymi
        19+10 kirjoitti:

        No ihme ettei noutaja jo tullut hakemaan. Teinien hommaa tuo, kasvakaa aikuisiksi.

        Teinit on teinejä. Eine kasva aikusiks sormia napsauttamalla


    • eoo1

      En pystyny ees juomaan loppuun... oli se niin hirveetä

    • kahvinpurutyttö

      Ei sitä kuumetta noin vaan saa (valitettavasti;), vaikka kuinka haluaisi. Kahvinpurut (2tl, enempää ei menny) ei nostanu ainakaan mun ruumiinlämpöä yhtään. Itsensä kylmettäminenkään ei kuumetta nosta, jos ei ole virusta, nimimerkillä tätäkin kokeillut. Hammastahnaa en ole kokeillut, mutta en usko senkään aiheuttavan kuin korkeintaan huonoa oloa.
      Töissäkin kaikki muut oli yhessä vaiheessa kipeenä (mahatautia ja flunssaa/influenssaa), mutta mulla on kai sitten hyvä vastustuskyky, kun minä olin koko "pöpökauden" täysin terve. Ei se kai ole tervettä toivoa itseänsä kipeäksi, mutta kun joskus ylimääräiset vapaat olisivat tervetulleita tähän stressaavaan arkeen.. Stressin ja epäterveellisen ruokavalion pitäis heikentää vastustuskykyä, ei vaan mun vastustuskykyä.;)

      • Hyihyihyi

        Hyi hele kui pahaa toi yks ohje oli yöök


    • NytOnMunLoppu

      Nyyyh menin syömään sillee aika paljon hammastahnaa kuolenkohan?

      • henrik ijäs72

        et kuole punaseksi pää voi muuttua


      • henrik ijäs72

        mene vatsahuuhteluun
        oyks


    • kuumeheti

      haluun kuumen heti

      • Anonyymi

        möhöjghöjhjöhjöhjköjhöhj


    • flunssa........

      mie voin antaa ilomielin tän kohta 2 viikkoa kestänä flunssan kaikkine oireineen.. ja kuumeen.. menen mielummin töihin ku sairastan.

      • Anonyymi

        Niin kuule minäkin nimimerkki flunssa.......! Itsekin olen nyt flunssassa ja ei ole yhtään kivaa, kun on limayskä sellainen että melkein oksennus tulee! Sitten vielä suu/nielukipua, heikotusta ja räkää pään ja vatsan täydeltä!!! No sanokaa nyt!!! Kuka haluaa sairastaa minun puolesta tämän p*ska taudin??!!!??!!


    • eppap

      Kuinka kauan pitää odotta että toi juoma vaikuttaa? Join n15min sitten, laitoin kuivahiivaa. Toivottavasti toimii oli meinaa niin helkutin pahaa.

      • Höh

        Imin tee pussia
        PS ei auttanu :(


      • Anonyymi
        Höh kirjoitti:

        Imin tee pussia
        PS ei auttanu :(

        Itsellä oli hieman kuumetta ennen sitä nosti noin 0.2 astetta ruumiin lämpöä


    • HaliNalle :D

      Menin suihkuun ja laitoin jääkylmälle. Sitten kun tulin pois sieltä suihkusta ja menin omaan huoneeseeni nukkumaan (märillä hiuksilla) niin en ollu aamulla kipee. :c
      Muita vaihtoehtoja?
      ENKÄ TODELLAKAAN ALA SYÖMÄÄN MITÄÄN TUPAKAN/KAHVIN/TEEN PURUJA!

    • henrik ijäs72

      hanki uutta'

      • henrik ijäs72

        signaaleja päähän tulee hyökkää takaisin


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        signaaleja päähän tulee hyökkää takaisin

        laittaa elketroniikka laitteet saa s seölvileignaalit


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        laittaa elketroniikka laitteet saa s seölvileignaalit

        new york tytöt sano joku siellä


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        new york tytöt sano joku siellä

        poliisi.fi


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        poliisi.fi

        tahar square


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        tahar square

        ready or not utube


      • Anonyymi

        Huutonaurua näille kommenteille! 😂😂


    • #tag

      Kylmäkalle kainaloihin ja jalkoihin (7min), sitten vaa nautiskelet kylmässä suihkussa! Älä juo! ja sitten nukkumaan!

    • röökijaska

      syö 420 lusikallista sokeria. toimii aina saat vihermyrkytyksen ja kuumetta 37,2 astetta! ripulikin saattaa tulla!

      • tarvitsenkuumeen

        Ei helvetti :D


    • liianterve

      Mulle ei auta mikää koska mää oon ollu tyyliin terve kaks vuotta ja miks kukaan jois sitä hammastahna töhnää...

    • autojfjohrv

      appelsiinin kuoret sukkii ja lenkille toivottavasti pärjää

    • Anonyymi

      Hyyyi tää juoma on pahaa toivottavasti toimii mulla.

    • Eikouluuhuomenna

      Mikä oikeedti toimii? Kokeilin röökii....ei oikei toiminu (varmaa liian vähä) mut kauanko pitää antaa vaikuttaa....

    • Lumikuume

      Menee ilman housui pihalle lumee makaa sit laittaa aitä lunta jalkojen päälle ja käsiin ja on siin jotai yli puol tuntii ja sit menee nukkuu ja sit pitäis olla 38 astetta koska testasin ja toimi

      • Anonyymi

        Mä en mee minnekkää lumeen makoileen ku ei oo vielä es mahollista🥸


    • rollaattori

      kokeilin imee teepussii 15min ja syödä hammastahnaa (illalla) joskus ja toimi tuli n. 37.8 kuumet aamul. tein äske uudestaa nii huome sit näkee toimisko uudellee

      • kuumeilia

        Kuinka paljon söit sitä hammastahnaa?


      • Kuumeeseeen

        Toivottavasti toimii mulla koska otin 1tl hammastahnaa ja oon kuullu et monella on toiminu :) ja siis imun si teepussii 15min (ps tiiän sairaan myöhässä)


    • KeWaPa

      Joko se pullamössöveli sai vapautuksen? Kumimaisesta selkärangasta johtuvan? Vai oliko synnynnäinen pullamössöaltistus?

    • Toimiiiii

      Söin itse kahvinpuruja ja tupakan... tuli 6 päivää kestävä kuume :D

      • Anonyymi

        Siis mä oon feikannu sillee et lähetin mun äitille kuvan mun naamasta heti heräsin ja sit olin silleen mä näytän kipeelt lol tai sit sillee et tee punnerruksii ja juokse taloo ympäri ja tsekkaa kuumemittaril nii toimii mut ei kannata olla yli 40 astetta ku se on aik vaarallista


    • Kalojanam

      Kalat tanssii talossa ja kalusteet ovat paikoillaan

    • Epätoivoinen2016

      Nyt on toi litku testattu. Ei ollu kyllä kauheen maksusta. Tai sit tein sen väärin :D

    • Minni00

      Menin lumihankeen bikinit pääl viime talven ja sen jälkee avantoo ja söin kahvinpurui 39 astetta oli ylin mul oli noin 2vk kuume. Ei kyl tulis mielee tehä uusiks

    • Peratietää

      Ennen kuulemma on hierottu kuumemittareita sormilla, niin on lämmöt nousseet.

    • elotskuu

      mun silmistä valuu verta nyt ku söin sitä pilluu eiku hammastahnaa miytö mun pitäis tehä!??????

      • jeesusmariamoiksuuuuuu

        toi on vitu hyvä kyssäri itel iha sam


      • sulomattikyösti

        mulqi aika sama mut mul valuu verta mun kullikarvoista !!!????


      • Emmi06111111

        Moi oon emmi ja mul tulee pimpistä verta mitähä se tarkottaa onks se sama tauti???????


      • Läskip
        Emmi06111111 kirjoitti:

        Moi oon emmi ja mul tulee pimpistä verta mitähä se tarkottaa onks se sama tauti???????

        Kkk


      • Vitustaonsekin
        Emmi06111111 kirjoitti:

        Moi oon emmi ja mul tulee pimpistä verta mitähä se tarkottaa onks se sama tauti???????

        Se aika kuukaudesta..


    • Kipeenäoleminenonvitusta

      Miks vitussa haluutte tulla kipeeks?! Voin sanoa ihan omasta kokemuksesta, että kipeenä oleminen on ihan helvetistä, päätä jomottaa ja kurkkua polttelee. Arvostaisitte sitä, että ootte terveitä! 🤒

    • Olenkokeillut

      Tämä toimii vain tytöillä. Työnnä pilluun. Se on helppoa. Samalla saa nautintoa. Ei tarvitse ihan sisälle työntää. Mutta mitä syvemmälle, sen parempi.

    • rffsdffwe

      Mulle tuli kerran malaria kun söin naapurin susikoiran oksennuksen pihasta.

    • offroad45mg

      laita 2-4 denssisäkkii ullakolle heti ku heräät ni oksennat, saatat jopa pyörtyä

    • hevikoptevi

      😀😁😂🤣😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚☺️🙂🤗🤔😐😑😶🙄😏😣😥😮🤐😯😪😫😴😌😛😜😝🤤😒😓😔😕🙃🤑😲☹️🙁😖😞😟😤😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵

    • Anonyymi

      Vittu kokeilin syödä hammastahnaa, ei toiminu tuli vaa huono olo! En suosittele jos jotain neuvoa haluatte niin käykää illalla suihkussa ja jättäkää tukka auki sit kastella teidän yökkäri jääkylmän veden ottakaa villasukat (kastelkaa neki) ja laittakaa ikkuna auki jos ei oo mahdollista ikkunaa auki saada niin tuuletin käy muista nukkua vain topilla
      tai tee paidalla ILMAN Peittoa! Olkaa hyvä idiootit en suosittele!!

    • Anonyymi

      Kuumenna puhelinta kuumaks laita korvaan ja sitten vaan mittaan

    • Anonyymi

      Joo tiiän ikivanha tää juttu mut ite pidin märkiä sukkia jalassa koko yön nii kyllä sitte oli aamulla kuumetta (noin 37,5 astetta)

    • Anonyymi

      Menet polille. Ne antaa sulle kuumemittarin kainaloon,
      Niin huomaamatta hiot paitaasi sitä kuumemittarin mittapäätä, niin kohoo kummasti!
      Ole varovainen, ettet saa liikaa kuumetta mittariin!

      Kokeillut ja onnistunut exsoturi

    • Anonyymi

      Siis aivan karseen makusta mutta toivon et tuun nyt jotenki ees kipeeks

    • Anonyymi

      Väjän myöhässä mutta appelsiinin kuoret tuotaa noin 37-38 kuumeen 3-4h

    • Anonyymi

      Eka kommentti 2020

      • Anonyymi

        👍🏻


    • Anonyymi

      Itellä kun yritin juoda sitä litkuu tuli koko ajan laatta

    • Anonyymi

      Voin kertoa että tein näin, söin kaks teelusikkaa hammastahnaa, imin teepussia 5-10min laitoin märät teepussit yöksi sukkiin ja heräsin 37.7 kuumeessa. Päivällä kuume oli 38.6 mutta oli vain päänsärkyä olin 3 päivää kuumeessa en tiiä miten noin vahvasti reagoi

      • Anonyymi

        kokeilin näitä toivotaan että toimii!


    • Anonyymi

      Syö kahvin puruja

    • Anonyymi

      Laita helvetin kylmät sukat, ja sitten jalkaan ja nuku alasti ja ilman peittoa koko yö. Sitten tulee kuumetta.

      Olen testannut tämän ja itselle tuli kuumetta jo 42astetta.

      • Anonyymi

        Ohjeesi tulee 16 vuotta myöhässä! Ei auta aloittajaa.


    • Anonyymi

      silleen että paskoo

    • Anonyymi

      Jos oikeesti haluut kuumeen (mäkin haluun) niin käy jääkylmässä suihkussa ja yritä olla siellä niin kauan kun voit

    • Anonyymi

      Kuulema joss syö mandarinin kuoria nousee kuume

    • Anonyymi

      En tiiä mut kuume on pelastanu elämässäni monta tylsää koulupäivää.

    • Anonyymi

      Saaks kuumeen jos laitan sukkiin märät teepussit ? Kiitos nopeasti vastauksia

      • Anonyymi

        Saat ja pistät viel ikkunan auki yöks ni kyllä lähtee


    • Anonyymi

      Märkä paita päälle ja ikkuna auki on varmasti kuumetta/flunssa aamulla

    • Anonyymi

      SUPER vanhoja kommenttei tääl, mut älkää juoko sitä hammastahna litkua mul toimi se et kävin suihkus, avasin ikkunan ja menin siihe etee ja olin siin joku kymmene minuuttii mut pakkasta oli kyl -15 astetta... mut hyi helvetti älkää tehkö sitä litkuu

    • Anonyymi

      En tiedä miksi mutta haluaisin kuumetta minusta se on myös vähän outoa kun haluan sitä😅

      • Anonyymi

        Ei sillä mäki haluan


    • Anonyymi

      Mä oon tehny sillee et oon pitäny märkää paperii mun kainalos… toimii

      On se ällöttävän tuntone mut ei se haita

    • Anonyymi

      Vähän myöhäs mutta juo vettä jossa on suolaa ja oota 5min pistä sitten sormi kurkkuun niin pitäis tulla oksennus

    • Anonyymi

      Ite oon syöny joskus 10 lusikallista hammastahnaa mut tuli vaa huono olo pari tuntia

    • Anonyymi

      siiis saako kuumen jos pistää märät teepussit sukkiin?? kuinka kauan siinö menee et kuume nousee? ja ite join tota litkua melkee kaks h sit eikä oo tullu mitöö

      ps sanokaa jotai vinkkejä miten saaja nopeesti kuume ja semmosia jotka on toiminu teillä itellä

    • Anonyymi

      Käykää jääkylmässä suihkussa ja menkää märillä hiuksilla nukkumaan olkaa ulkona vähillä vaatteilla nuku märillä sukilla

    • Anonyymi

      Mmm

    • Anonyymi

      Kuume mitataan perseestä...kaikki katosi vastaanotosta kun ensimmäinen kertoi mistä mitattiin kuume..

    • Anonyymi

      Tää oikeesti toimii ja Joo tulee vähän myöhässä mutta ehdottomasti paras tapa tulla kuumeeseen on syödä noin 2 tl valkaisevaa hammastahnaa Jonka jälkeen syödä 2 tl kahvi puruja. Toimii hyvin minä ja kaverini ollan kokeiltu monesti tulee noin 37 asteen kuume. Ei ole mitenkään vaarallinen tapa mutta liian usein ei tietenkään tee hyvää. Olo voi olla vähän outo hetken mutta kyllä helpottaa tosi nopeasti. Tämän ansiosta kouluinnitkin on vältetty😁 suosittelen 👌

    • Anonyymi

      Kuume kestää noin 3 päivää

    • Anonyymi

      ei se ole sen vaikeampaa ainakaan jos on lasinen kuumemittari kun ravistat sitä kuumemittaria niin että se näyttää isompaa lämpöastetta


      jonnet

      • Anonyymi

        aloittajan veli on päässyt armeijasta jo ajat sitten.Ei armeija kestä yli 17 vuotta jos ei mene töihin sinne.


    • Anonyymi

      Runkkaa kersanttia

    • Anonyymi

      B3dä paljaalla naapuria. Saat tippurin ja infektion epäsiisteyden vuoksi. Kyllä siittä kuume nousee.

    • Anonyymi

      Halun kipeeksi mutta en vaan tuu antakaa

    • Anonyymi

      Itel toimii se että syö pehmoleluja

    • Anonyymi

      Turha hakea vemppaa vaan kestää palvelus kuin mies. Jos nyt on pakko saada kuumetta niin konsti mitä meidän porukka teki aikanaan 2/00 meni näin:
      Täytä puolenlitran limupullo täyteen vettä, niin kuumaa kun hanasta tulee. Piilota se esim: takin sisälle. Ilmoittaudu aamuvastaanotolle ja odota kunnes lähdette marsimaan veksiin. Lähdettäessä sujauta kuuma pullo kainaloon ja pidät sitä siellä lähes veksille asti, joka jälkeen heivaat pullon metsään.
      Takuuvarmasti kuumetta ainakin se 37,5° ja saa vähintään vemppaa.
      Nauratti kun veksille vievän polun varressa oli sula kuoppa talvella kun porukka oli nakellu kaikki samalla kohtaa pullot pois ennen vesiin menoa.

    • Anonyymi

      VITUN IDIOOTTI siellä ei laiskotella ettäs kehtaatki kysyy VELJES PUOLESTA TOLLASTA siis toi on vitun epäreilua ainaki minua kohtaan ku kävin armeijan nii ei ollu mitään helpotuksia eikä sellaisista ees kerenny haaveilla haistakaa vittua kaikki jotka ees sellasen näkee tuskinpa mutta joo älkää vittu kertoko vinkkejä tai lintsatko armeijasta🤟🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮

    • Anonyymi

      mene hyppimaan lumi hankoon

    • Anonyymi

      Hangatkaa kuume mittaria esim housuihin ei monta kertaa muuten näyttää yli 40

    • Anonyymi

      juomalla alkoholia niin paljon että oksettaa yks 40% noin puolet vähä reilu osa pullosta mulla nousi kuume ton jälkee 39 asteeseen aamulla kun illalla olin juonu

    • Anonyymi

      Outoo nähä et tääl on tyyppeijä vuodelta 2005

    • Anonyymi

      Laittaa teepussit sukkiin yön ajaksi. Kai

    • Anonyymi

      Mikä näistä toimii parhaiten

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe