Uimalakki hitaalla uimarilla

Helps

Olen jonkin aikaa käynyt hallissa uimassa ja nyt uimataito on kehittynyt sellaiseksi että mukavasti pysyy pinnalla mutta vauhti on hidas.

Viime aikoina hiukset ovat alkaat näyttää hieman kärsineeltä ja olen ajatellut että syynä on niiden liottaminen uimahallin vedessä. Siksi olen ajatellut alkaa käyttämään uimalakkia. Mutta kun olen katsellut hallissa ympärilleni, niin uimalakkeja on vain kilpauimarin vauhtia uivilla pikakiitäjillä. Kaikki hitaat uivat ilman lakkia!!
Siksi en taida kehdata hankkia minäkään uimalakkia! Näyttäisi kai hassulta, jos ulkoinen rekvisiitta olisi kuin kilpauimarilla, mutta vauhti hidas!!

9

1721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nosferatu82

      semmosta sukeltajien kumipukua ja vielä joku kypärä yms. päähän niin kukaan ei tunnista sua.

      • Helps

        ...ja sieltä paljastui kuvasi, niin se säikäytti entisestään! Juuri tuollaiseksi pelkään hiuksieni muuttuvan, jos jatkan uimista ilman lakkia!!
        Kiitos.


    • mastertäti

      uimalakki ilman muuta... ja hanki samalla uimalasit.... joten sinun on helpompi ja mukavampi kokeilla myös uimataitosi paranemisen myötä sukeltamaan..... ensin vain puhaltelet veteen ja sitten annat vedon aikana pääsi mennä veden alle.... joten vastaus uimalakki juttuusi... kannattaa sen jälkeen kun oppinut sitä käyttämään siitä ei luopuisi laisinkaan... rauhoittaa koko uintisuoritusta, et kuule kiukuttelevien mukuloitten huutoa, hiukset ei mene silmille joten niska rentoutuu kun ei tarvi hiuksia korjailla, korviin ei mene vesi, ja hiukset säilyy.... ja minusta uimalakki kuuluu hallissa asiaan,,, on inhottavaa kun uidessa joudut muiden hiuksia naamaltasi pois putsaamaan.. uimalakki täytyisi olla pakollinen pitkille ja puolipitkille hiuksille... ja huom... uimahallissa harrastetaan uintia eikä missikisoja,,, joten varusteen sen mukaiset, ei se haittaa vaikka uit pää vedenpinnalla, lakin kanssa on kivempi kokeilla sukeltamista,,,,,,,,,,

    • Uiskari

      Uimalasit ja lakki päähän niin uinti alkaa sujua ihmeesti! Ei kannata pelätä, siksi uimarit käyttää kun ne auttaa ja tekee läträämisestä uintia.
      Uimalasit:
      ei tartte uumoille mihin menee
      ei tartte siritellä silmiä
      ei tartte pelä naaman kastelua
      hengitys onnistuu veden alla ulos
      Uima lakki:
      pitää päätä pinnalla , sisältää ilmaa
      pitää melun ulkona -> voi keskittyä omaan uintiin
      lämmittää !
      ei mene vesi korviin
      jne

      OTA OPIKSI UIMAREILTA, NE TIETÄÄ NÄÄ KAIKKI EDUT!

      • Vesipedot

        Uinnin lisäksi käyn vesijumpassa ja käytän siä samaa lakkia kun uidessa. Uimalakin tarkotus on suojata hiuksia ja toisaalta estää niiden joutuminen veteen tyylittely


    • Uumarispapsp

      Itse en käytä uimalakkia koska se tuntuu vaikuttavan pään lämpötilaan uidessa eli ts. tulee kuuma.

      Mutta kyllä hitaat vetelevät lakit päässä siinä missä muutkin.

      • eestaasvees

        Itse puen pikkuveijarini lakkiin/sadeasuun, kun käyn kastamassa sitä vieraissa vesissä. Koska koskaan ei tiedä, mikä vaara siellä voi piillä. Suosittelen muillekin.


    • homo.erectus

      Suosittelen vetämään vaikka Alepan muovikassin jesarilla tiukasti pään ympärille. Edullinen ja toimiva ratkaisu.

    • Huuda.mun.mikkiin

      Hitailla uimareilla näkee usein uimalakkina karvalakkeja mallia Karpo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe